[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 107 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.855 views

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
SilentSimon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:27:
Het is ook wel even wennen met de nieuwe items, wat is wat e.d.
Vooral voor support roles zijn er veel dingen verandert.

Iceborn gauntlet lijkt me bv een erg goed item op Blitz. Na een ability doet een autoattack een slow op de target.
Er zit wel een 2 seconde cd op, dus geen spells spammen.

super relaxt voor Ezreal btw, arcane shift, autoattack + slow = profit

als je voor een AP ez gaat dan. Verder is het item vrij duur en krijg je er weinig interessants voor terug.
bij nader inzien.

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 05-12-2012 22:05 ]

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Ik heb na het testen van de Season 3 changes op mijn favoriete champion (Skarner) een guide opgesteld op Solomid. Nu ben ik nieuw met het maken van guides en dus zijn er misschien dingen die wel belangrijk zijn om te weten, maar die voor mij obvious zijn waardoor ik er niet aan gedacht heb. Er komt in ieder geval nog een chapter met potentiële jungle routes en misschien wat extra showcase video's (Zodra ik er tijd voor heb). In ieder geval wordt alle feedback zeer gewaardeerd. De Guide in kwestie

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

• -SafaN-
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 26-11 15:30
Bij de masteries zijn er toch enkele rare dingen.

bv pickpocket 17e utility: 5/3 gold voor een basic attack op een champion.
een support doet bijlange niet zoveel basic attacks op een champ (eerder abilities) dus lijkt mij voor niet veel supports van toepassing. Anderzijds is 17 punten in utility veel te veel niet in offense, Mij lijkt dat het goud verschil niet opweegt tegen bv frenzy (10% attack speed after critical hit)

in de offense tree vind ik het verwarrend: soms staat er "attack damage" soms "damage". Ik neem aan dat het eerste alleen van toepassing is op autoattacks, maar het tweede?

ik vind het ook verleidelijk om voor een full tank alles van de defense tree te nemen.
ah en ik zie ook geen reden om niet altijd 3 punten in movespeed te steken ...

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-12 15:14

Wootlock

Evilution

Viper® schreef op woensdag 05 december 2012 @ 22:02:
[...]

Er zit wel een 2 seconde cd op, dus geen spells spammen.

super relaxt voor Ezreal btw, arcane shift, autoattack + slow = profit

als je voor een AP ez gaat dan. Verder is het item vrij duur en krijg je er weinig interessants voor terug.
bij nader inzien.
Erg fijn item voor jungle Maokai die iceborn gauntlets.
Duik erin met twisted advance, raak er 1 met je Q skill en voila AoE slow :)

"Don't let your dreams be memes"

Verwijderd

Nou dat word een tijdje solomid jungle guides mijden x_x dozijnen s03 guides geschreven door jan en alleman uit de sub-500 Elo categorie.

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
Iceborn Gauntlet werkt bijzonder lekker op bijv: Nasus, maar ook op Udyr. Vooral Jungle Udyr krijgt hierdoor ineens flink chase power dankzij zijn verschillende steroids. Voor Maokai is hij heel erg meh, Sheen was al nooit deel van zijn core en het is toch weer 3400 gold minder uit te geven aan essentiele items.

Overigens een Skarner en een Hecarim kunnen heel dankbaar gebruik maken van de Gauntlet, omdat zij vaak ook voor Glacial/Frozen gaan, kan je nu ook de middenweg naar Gauntlet nemen. Wat minder tanking power voor meer AoE/ganking power.

Ik wil hem overigens nog wel eens op Ryze testen, samen met zijn kit en scaling is het op zijn minst een interesant item, het zal hem zeker niet misstaan.

Ik zou zelf niet te veel waarde hecten aan Solomid guides, deze zijn geschreven door high elo players (de betere guides althans) en gaan vaak goed samen met verschillende teams en gaan ervan uit dat mensen goed samenspelen wat betreft item keuzes. Ik zeg niet dat ze slecht zijn, maar gebruik een kleine core die altijd goed is en maak naar wat je nodig hebt in de game verder. Omdat 1 build goed werkt in 1 game, betekend niet dat deze ook in de volgende werkt.

[ Voor 24% gewijzigd door Nazanir op 06-12-2012 08:30 ]

-

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 16-12 15:16
Gisteren aan de slag gegaan met de nieuwe items en het is, zoals verwacht, wel even wennen. Toch weer zoeken wat ik nu moet gaan halen.

Speel dus veel Janna en ben er nog niet uit. Heb in mijn utility tree dat ik aan de start 1 ward en 1 cookie krijg (100health en 40mana). Ik haal nu dus de mana + health regen van de Philo gelijk + 1 extra ward en de rest in mana pots (2 dacht ik). Dit zijn wel 2 mana pots en een health pot minder dan ik voor de patch nam maar heb de Philo al bijna af.

Hierna ga ik voor kage's lucky pick, dan voor de Ionian Boots of Lucidity en dan voor dat nieuwe ward item. Nu heb ik dus nog 2 slots over maar wat ga ik daar gebruiken. Zit nu te denken in de richting van Archangel staff en Athene's Unholy Grail. De Lucky pick doe ik daarna upgraden naar Shard of True Ice maar Morellonomicon en Twin Shadows kunnen ook wat dat betreft. Kies nu de shard omdat ik dan gewoon de gold blijf krijgen. De philo wordt dan Shurelays Reverie want Eleisahs Miracle heb je echt geen ruk aan als je de gold bonus niet eens blijft behouden.
Voor de enchantment on boots heeft Alacrity mijn voorkeur maar wellicht dat Captain ook wel handig is.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
-SafaN- schreef op donderdag 06 december 2012 @ 07:30:

een support doet bijlange niet zoveel basic attacks op een champ (eerder abilities) dus lijkt mij voor niet veel supports van toepassing. Anderzijds is 17 punten in utility veel te veel niet in offense, Mij lijkt dat het goud verschil niet opweegt tegen bv frenzy (10% attack speed after critical hit)

in de offense tree vind ik het verwarrend: soms staat er "attack damage" soms "damage". Ik neem aan dat het eerste alleen van toepassing is op autoattacks, maar het tweede?

ik vind het ook verleidelijk om voor een full tank alles van de defense tree te nemen.
Sorry hoor maar als ik supp gebruikt ik juist meer basic attacks om te harassen dan abilities.

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 06-12 19:56
Kijk maar op http://www.LoLpro.com for guides ;)

[ Voor 12% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 06-12-2012 08:43 ]

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:39

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Wootlock schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:06:
[...]

Erg fijn item voor jungle Maokai die iceborn gauntlets.
Duik erin met twisted advance, raak er 1 met je Q skill en voila AoE slow :)
Maar eh, Maokai zijn Q is een AoE slow, dus je krijgt niet echt iets wat je niet allang had :S
Geen Aegis of the Legion (en de upgrade ervan), zeke's herald en locket of the iron solari op support janna?

[ Voor 24% gewijzigd door Fanatic_FS op 06-12-2012 08:51 ]

[specs]

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-12 21:56
Eerste indruk:
- damage is over het algemeen wat generfed? Ik heb toch de indruk dat het allemaal wat langer duurt voor mensen sterven.
- Support is wel stukken beter. Had eerst biscuit + ward genomen in masteries, maar die ward van 60s is zo nuttig nog niet. Aegis upgrade is handig. Siege minions promoten is ook wel grappig, maar of het echt nuttig is, weet ik nog niet. Het ward item van 700g is enorm nuttig. Je moet wel relatief snel upgraden om ook die 3e ward te kunnen zetten.
@wizard idealiter kan je philo upgraden naar Eleisahs Miracle op lvl 15, dan wordt dat een permanent passive op lvl 18 en heb je nieuw slot vrij. Ik had het wel veel te laat door op mijn sona, dus ook voor shurelia (of hoe het ook heet) gegaan. Vraag is natuurlijk of je op lvl 15 al je gold item wil wegdoen.
- Ryze met dat 25% max mana shield item is vrij OP.
- Junglen is toch een stuk moeilijker op sommige champs. Ik had wat moeite op de eerste levels met cho (kreeg wel niet superveel hulp van mijn team). Armour + 5 pots is nog geen slecht begin in de jungle.
- Ik heb ook de indruk dat hun plan om aantal champs in de jungle beter te maken is mislukt, en het nu eerder nog warwick, nunu & shaco gaan zijn die goed zijn in de jungle. Maar misschien is dat te snel geoordeeld.
- Shop is toch ook wennen, en sommige items mogen wat generfed worden.

Dus er zitten goede veranderingen in, met andere ben ik wat minder happy, maar misschien omdat we nog wat moeten aanpassen.

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Heb gister alleen even custom gedaan om mijn nieuwe aanwinst Frosted Ezreal te testen, Erg leuke ad carry! :D Alleen nog even wennen aan het bouwen van een tri-force op een ad carry. Twijfel alleen nog wat slim is, eerst IE of eerst tri-force?
Maar wel leuke skills en goede burst
Nieuwe look vind ik erg nice, nog wel even nieuwe items en shop goed doornemen
En nu maar wachten op Nami!

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Teemo met Liandri's is lomp OP. Ik vond Teemo altijd al heel erg snowball-ig, richting OP als je de eerste levels door kon komen, maar de damage die hij nu doet met een paar items is wow.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Nidhiki schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:13:
Heb gister alleen even custom gedaan om mijn nieuwe aanwinst Frosted Ezreal te testen, Erg leuke ad carry! :D Alleen nog even wennen aan het bouwen van een tri-force op een ad carry. Twijfel alleen nog wat slim is, eerst IE of eerst tri-force?
Maar wel leuke skills en goede burst
Nieuwe look vind ik erg nice, nog wel even nieuwe items en shop goed doornemen
En nu maar wachten op Nami!
Ga eerst voor een Phage en daarna een BT ;) Althans, dat was de sterkste build tot voor de patch. Ezreal is niet echt een autoattacker dus IE ligt minder voor de hand.

Streaming History

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:14
Armor is duurder geworden, en bepaalde AP Carry items zijn generfed. Frozen Heart geeft nu bijvoorbeeld 90 ipv 99 armor en is duurder geworden om te bouwen (van 2600 naar 3100 gold). Athene's Holy Grail geeft nu 60 in plaats van 90 ability power.

Jungle is merkbaar iets moeilijker. Zonder Philo-stone kun je gaan voor Hunter's Knife en 5 health potions, dat ondervangt het zaakje wel. Na het eerste rondje kun je het knife dan upgraden naar een met dezelfde eigenschappen als Philo-stone. Verder gewoon iets eerder beginnen met armor en MR, aangezien HoG verdwenen is.

Wat ik wel een echt pluspunt vind, is dat er nu meerdere items zijn voor een AP Carry. Er is nu dat item dat elke spell damage laat na-branden met een lading AP erop. Het is niet nodig dat je steeds voor Void Staff, Zyhona's, Deathcap hoeft te gaan, er zijn meerdere mogelijkheden.

Precies wat Riot wilde doen met deze patch dus. Ik ben wel tevreden.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Nazanir
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-07 22:44
-Armor op items is generfed, armor is duurder geworden.

Hiermee wilde men bereiken dat bruisers, zeker in teamfights, minder dominant zouden zijn. Echter, nadelig gevolg hiervan is, dat ADCs -nog- sterker zijn geworden. Ze schalen nog steeds knetterhard met gold en ondanks kleine tweaks en nerfs aan grote items (denk aan PD), zijn deze nog altijd core, ondanks de toevoeging van enkele nieuwe items. Sterker nog, met een item zoals Mercurial Scimitar worden ze nog sterker, want ze kunnen nu in 1 slot damage, MR en anti cc hebben. In S3 zullen ADCs nog dominanter worden, dan ze waren in S2.

-De manier waarop Penetration berekend word is veranderd, enkele items die armor pen geven zijn gebuffed, maar de stat zelf is op enkele items generfed (Last Whisper van 40% naar 35% maar Black Cleaver is flink gebuffed).

Voorheen was de volgorde: Flat Armor Pen - Percentage Armor Pen - Armor Reduction (ook voor Magic pen overigens). Nu is de volgorde: Percentage - Flat - Reduction. Even een klein voorbeeldje. Stel jij hebt 20 flat pen en 40% pen op een doelwit met 100 armor. In S2 was dat dan 100-20 en vervolgens 40% van die 80, wat neerkomt op 32. Je raakt dan iemand alsof hij dan 48 armor heeft.

Zelfde voorbeeld, nu in S3. Eerst 40% van die 100, 60 over, nog eens 20 flat ervan af, hou je per saldo 40 over. Dit is geweldig nieuws voor AD casters (Renekton, Zed, Talon, Pantheon om er maar een paar te noemen). Echter, heel slecht nieuws voor tanks/bruisers. Hun items zijn al generfed (minder armor, armor is per saldo duurder geworden) en armor penetration is gebuffed.

-Jungle is meer zoals de S1 jungle geworden.

Camps zijn sterker geworden, exp en gold gain zijn omhoog gegaan. Echter, dit is pas echt merkbaar na 11-12 minuten. Probleem is, dan ga je niet meer de jungle farmen. Objectives zijn dan belangrijker en pushen van lanes heeft meer prio. Dit betekend dat early game voor junglers wat moeilijker is geworden, maar de beloning hetzelfde is gebleven. Een mislukte gank of tijd buiten de jungle staat dan nog steeds gelijk aan gold verlies. HoG is daarnaast ook nog eens verwijderd. Gelukkig is de ambient gold gain wel iets omhoog gegaan, maar niet genoeg om dat te compenseren. In principe is er weinig veranderd voor junglers, behalve dat de camps wat taaier zijn, oh de leash mechanics zijn op de schop genomen.

-Support krijgt veel nieuwe items.

Leuk! Echter heb ik het idee dat Supports het zelfs iets lastiger krijgen in S3. Ik wil niet gelijk naar bijzonder negatieve conclusies springen, maar dit zijn mijn eerste indrukken. Aegis is generfed, wat toch voor veel supports een core item is, upgraden naar de Bulwark is kostbaar, want dat is nog eens een extra 1100 gold. HoG is weg, dat betekend minder inkomen voor supports, maar ze moeten wel meer geld gaan uitgeven om relevant te blijven. (Ruby) Sightstone zijn welkome toevoegingen, maar zijn echt bedoeld vanaf midgame. Als je namelijk meteen een Sightstone rushed, raak je je Philstone/Kage kwijt die in het begin erg belangrijk zijn voor je gold income. Supports krijgen wel veel leuke items erbij, maar zijn situational of hebben ongunstige build paths (Mikael's Crubicle bouwt niet op uit gp/10 items om maar iets te noemen). De Support Masteries zijn wel erg netjes, Pickpocket is overigens prima om 1 puntje in te dumpen, want de andere 3 gaan toch in Intelligence, om zo bij 21 te komen. Crystal Flask is ook erg leuk overigens.

Conclusie: HP lijkt en Movement Quints lijken met deze veranderingen ineens een stuk sterker te worden in S3, HP stacken lijkt veel meer de moeite waard dan vooral Armor/MR stacken met wat HP. Tanks/Bruisers moeten gaan kijken naar andere builds, want wat werkte in S2, is waarschijnlijk half zo viable in S3. Om nou echt te zeggen dan S2 of S3 beter is, is veel te vroeg om te zeggen, maar dit zijn de dingen die tot nu toe opvallen. Wat ik daarbij wel moet melden, is dat veel mensen nog oudere builds vast houden, waardoor mensen met nieuwere builds de overhand lijken te krijgen. Als we meer leren en aanpassen, denk ik wel dat S3 erg leuk gaat worden.

-

• VSteeman
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-12 07:13
-SafaN- schreef op donderdag 06 december 2012 @ 07:30:

De pickpocket is vooral bedoeld om supports extra geld te geven. Supports harassen meestal veel met autoattacks zodat de AD Carry zich kan focusen op lasthitten. Voor AD champions is 17 punten in utility inderdaad iets teveel, maar dat is dan ook niet het doel van de talent (zie het filmpje met patch info voor uitleg).

In principe moet je alles wat in de masteries tree staat gewoon letterlijk nemen: Attack damage is ook echt attack damage, en als er alleen damage staat, wordt er overall damage bedoeld, dit heeft dus betrekking op zowel Attack damage als Magic damage. Sommige skills scalen met alleen Attack Damage, en andere met alleen magic damage. Dit is te zien aan de kleuren van de cijfertjes die in de skillomschrijving staan.

• thewizard2006
Die 2 guides die er nu zijn waarvan er 1 op support is gericht en verder weinig in staat en vreemde keuzes worden gemaakt?
Fanatic_FS schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:46:

Geen Aegis of the Legion (en de upgrade ervan), zeke's herald en locket of the iron solari op support janna?
Dat is een optie maar daar heb ik zelf vrij weinig aan. Uiteraard ben je een support maar dat moet dan ook weer niet ten koste gaan van alles (geen AP voor een goed shield, geen mana sustain). Die locket vind ik zoiezo niet echt goed (ik ben nog niet zo heel erg van het gebruiken van items).
Lointje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:01:
@wizard idealiter kan je philo upgraden naar Eleisahs Miracle op lvl 15, dan wordt dat een permanent passive op lvl 18 en heb je nieuw slot vrij. Ik had het wel veel te laat door op mijn sona, dus ook voor shurelia (of hoe het ook heet) gegaan. Vraag is natuurlijk of je op lvl 15 al je gold item wil wegdoen.
En dan heb je op l18 een klein beetje extra health en mana regen waar je geen drol aan hebt, whooptiedoo :)
Nazanir schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:10:
-Support krijgt veel nieuwe items.

Leuk! Echter heb ik het idee dat Supports het zelfs iets lastiger krijgen in S3. Ik wil niet gelijk naar bijzonder negatieve conclusies springen, maar dit zijn mijn eerste indrukken. Aegis is generfed, wat toch voor veel supports een core item is, upgraden naar de Bulwark is kostbaar, want dat is nog eens een extra 1100 gold. HoG is weg, dat betekend minder inkomen voor supports, maar ze moeten wel meer geld gaan uitgeven om relevant te blijven. (Ruby) Sightstone zijn welkome toevoegingen, maar zijn echt bedoeld vanaf midgame. Als je namelijk meteen een Sightstone rushed, raak je je Philstone/Kage kwijt die in het begin erg belangrijk zijn voor je gold income. Supports krijgen wel veel leuke items erbij, maar zijn situational of hebben ongunstige build paths (Mikael's Crubicle bouwt niet op uit gp/10 items om maar iets te noemen). De Support Masteries zijn wel erg netjes, Pickpocket is overigens prima om 1 puntje in te dumpen, want de andere 3 gaan toch in Intelligence, om zo bij 21 te komen. Crystal Flask is ook erg leuk overigens.
Eens met Eagis. En het was al niet echt een super item voor de support zelf maar echt voor het team. Dat is natuurlijk ook je rol maar zou fijn zijn als je er zelf ook wat aan zou hebben.

Die sightstone is ook zo meh. Je koopt meestal toch eerst Philo (en lucky pick) en dan boots voordat je eens aan dit item toekomt. Het moet veel goedkoper om nuttig te zijn. Het is 700gold he, dat zijn bijna 10 wards en daar krijg je een klein beetje extra health voor. En als je dan nog wilt upgraden is dat nog eens 600 gold extra en kan je nog steeds maar 3 wards tegelijk plaatsen terwijl als je gewoon wards koopt je er soms 4 tegelijk hebt. Ik vind hem tegen vallen.

Die talent dat je 3gold krijgt als je een enemy raakt is leuk maar niet echt bijzonder imo. Het is al lastig om dit als support te doen omdat je toch al heel erg squishy bent (als janna iig) en die paar keer dat je kan poken is de extra dmg die je pakt (vooral tegen ranged) het niet waard.

Verder zijn de patchnotes nou niet echt heel erg support friendly op een aantal punten
◦Melee Minion■Base gold value reduced to 20 from 22
◦Ranged Minion■Base gold value reduced to 15 from 16
◦Siege Minion■Base gold value increased to 40 from 27
Als je al een kill kreeg als support (als bijv je mede botter niet in de lane is) was voornamelijk van de melee en ranged minions

◦The bonus gold added for multiple players participating in a kill has been reduced to 150% from 158%
En je moet het toch van assists hebben

[ Voor 122% gewijzigd door thewizard2006 op 06-12-2012 10:56 ]

• thewizard2006
dubble :S

[ Voor 97% gewijzigd door thewizard2006 op 06-12-2012 10:27 ]

• Viper®
  • Niet online
Gisteren trouwens ook nog Leona gekocht. Veel f2p mee gespeeld en ik vind het een leuke hero.
Ik speel haar zelf als tank/support waarbij ik in teamfights initieer.

Misschien dat de iceborn gauntlets ook wel wat voor haar kunnen zijn.

Ik vind de nieuwe shop even wennen, nieuwe items heb ik nog niet super veel ervaring mee. Ik miste iig wel zover ik snel zag het Warmog's armor welke je +3.5 hp gaf voor minion kills en champions. Kan zijn dat die reworked is. Force of nature zag ik ook niet meer.

De balk met skills onderin is aangepast en groter geworden. Ik vond de oude style wat chicquer ogen, ook met skill upgrades.

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-12 16:47

anu

Die balk kun je via het options > interface menu scalen (los van de minimap, die kan appart gescaled worden )
Bij het 1e potje dat ik gister speelde had ik ook het idee dat er iets met de camera veranderd was, alsof je meer ingezoomd had of de hoek iets veranderd was of zo. Ik las in de chat dat ik niet de enige was die dat idee had.
Daarna nog een Botmatch gespeeld om het een en ander te testen, en toen had ik dat gevoel niet meer, misschien iets van een bug?

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12 12:55
Viper® schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:34:
Gisteren trouwens ook nog Leona gekocht. Veel f2p mee gespeeld en ik vind het een leuke hero.
Ik vind de nieuwe shop even wennen, nieuwe items heb ik nog niet super veel ervaring mee. Ik miste iig wel zover ik snel zag het Warmog's armor welke je +3.5 hp gaf voor minion kills en champions. Kan zijn dat die reworked is. Force of nature zag ik ook niet meer.
Alle patchnotes staan hier: http://euw.leagueoflegends.com/news/preseason-3-patch-notes

En hier heb je een mooi overzicht van wat er met de items gebeurd is: http://competitive.euw.leagueoflegends.com/preseason/items (vergeet niet op +More te klikken bij Adjusted Items). Ook kun je op de items klikken om te zien waar ze uit gebouwd worden.

Een item zoals de oude Warmogs zit er volgens mij niet meer in.

[ Voor 4% gewijzigd door Thormodo op 06-12-2012 10:49 ]

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58
anu schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:39:
Die balk kun je via het options > interface menu scalen (los van de minimap, die kan appart gescaled worden )
Bij het 1e potje dat ik gister speelde had ik ook het idee dat er iets met de camera veranderd was, alsof je meer ingezoomd had of de hoek iets veranderd was of zo. Ik las in de chat dat ik niet de enige was die dat idee had.
Daarna nog een Botmatch gespeeld om het een en ander te testen, en toen had ik dat gevoel niet meer, misschien iets van een bug?
Ik heb hetzelfde idee, je blik op het speelveld lijkt net iets anders te zijn. Kan misschien ook komen door de nieuwe UI, maar het lijkt of er een kleine verandering is aangebracht aan de camera.

• Viper®
  • Niet online
Jungle monsters now attack the closest target rather than chasing their original target
Oe, voor een early pull op buffs toch wel lastig :P
Movement Speed bonus on all Boot items has been reduced by 25
Base Movement Speed on all champions has been increased by 25
Dat betekent dat early boots iets minder interessant worden. Misschien eens kijken naar nieuwe starter items

[ Voor 45% gewijzigd door Viper® op 06-12-2012 10:57 ]

• SHEePYTaGGeRNeP
Viper® schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:54:
[...]
Oe, voor een early pull op buffs toch wel lastig :P
Yep, maar midlane kan nog steeds wel damage doen op camps natuurlijk :D

[ Voor 20% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 06-12-2012 11:02 ]

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op donderdag 06 december 2012 @ 08:46:
[...]

Maar eh, Maokai zijn Q is een AoE slow, dus je krijgt niet echt iets wat je niet allang had :S
Dat en slows stacken niet goed, die item active gaat dus niet geven wat het belooft in combinatie met een andere slow. Slows stacken niet 25% + 35% = 60% Slow, maar 25% + (0.35 * 25%) = 33,75%

Verwijderd

Viper® schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:54:

Dat betekent dat early boots iets minder interessant worden. Misschien eens kijken naar nieuwe starter items
Vooral voor een AD carry. Doran geeft nu net veel lifesteal op level 1 als wanneer je 100 AD hebt. Dat, plus de extra damage en de health, zorgt ervoor dat het item een stuk beter is. De passive stacked ook nog eens.

• Viper®
  • Niet online
Zag ik net ja
het was 80 hp en 3%

Afhankelijk van je lane tegenstanders kan een Doran's blade interessanter zijn dan boots + 3 pots, ik ga dit zeker voor Ezreal doen.

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 06-12-2012 12:44 ]

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-12 16:45
Thormodo schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:47:
[...]

Alle patchnotes staan hier: http://euw.leagueoflegends.com/news/preseason-3-patch-notes

En hier heb je een mooi overzicht van wat er met de items gebeurd is: http://competitive.euw.leagueoflegends.com/preseason/items (vergeet niet op +More te klikken bij Adjusted Items). Ook kun je op de items klikken om te zien waar ze uit gebouwd worden.

Een item zoals de oude Warmogs zit er volgens mij niet meer in.
Dat is wel even aanpassen, ik speel met Mundo en mijn build is echt helemaal anders. Daarvoor was ik echt super tanky met Warmog's Armor, Spirit Visage en Force of Nature. Warmog's is nu generfed en Force of Nature is eruit. Ik begon altijd met Regrowth Pendant, die ligt er ook uit. Kan dus echt mijn hele build gaan omgooien. Da's lastig als je nog maar een dikke 6 weken speelt.

Ik vind het ook wat jammer dat de jungle items nu health en mana regen hebben, dat lijkt ook onlogisch voor Mundo.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Long Sword + 2 pots kan nu ook een leuke startroute zijn voor ADC.
Long sword kost nu 400 ipv 415 en hij bouwt uit naar Vamp Scepter, dus je kunt bij je eerste bezoek aan de shop boots + upgrade naar vamp scepter doen.

[specs]

• SHEePYTaGGeRNeP
Dnomaid schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:06:
[...]

Dat is wel even aanpassen, ik speel met Mundo en mijn build is echt helemaal anders. Daarvoor was ik echt super tanky met Warmog's Armor, Spirit Visage en Force of Nature. Warmog's is nu generfed en Force of Nature is eruit. Ik begon altijd met Regrowth Pendant, die ligt er ook uit. Kan dus echt mijn hele build gaan omgooien. Da's lastig als je nog maar een dikke 6 weken speelt.

Ik vind het ook wat jammer dat de jungle items nu health en mana regen hebben, dat lijkt ook onlogisch voor Mundo.
Ik heb zelf Enigma's Recommended Item changer, dus dat is hardstikke makkelijk :P
Ik heb het zelf nog niet gedaan, maar ik ga met Dr. Mundo waarschijnlijk:
Machete + 5 pots
Boots
Spirit Visage
Mercs
Aegis
Spirit of the Wraith of iets, die spellvamp zooi :p.
Warmogs
Captain Mercs.
en dan als je veel geld hebt early game kan je ook Wits End nemen.
Maar ik zoiets heb ik. Zit op me werk nu dus kan niet kijken :D
je kan natuurlijk ook op http://www.lolpro.com/gui...de-jungle-by-saintvicious kijken

• Dnomaid
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-12 16:45
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:23:
[...]

Ik heb zelf Enigma's Recommended Item changer, dus dat is hardstikke makkelijk :P
Machete + 5 pots
Boots
Spirit Visage
Mercs
Aegis
Warmogs
Captain Mercs.
je kan natuurlijk ook op http://www.lolpro.com/gui...de-jungle-by-saintvicious kijken
Eerlijke vraag: vanaf welke level kan je junglen met Mundo? Kan dat zonder runes? Ik ben lvl 14, maar het lukt me niet. Ik speel dan ook altijd de eerste 5 lvls mee top, en begin dan te junglen.

• Lointje
Junglen kan al van lvl 1, maar je hebt voor de eerste pull wat hulp nodig gewoonlijk en die krijg je niet altijd op lvl 14 ^^ Ook best een 3tal pots meenemen om die eerste levels door te komen, en smite pakken als summoner spell.

Op jouw level ook wel opletten want vaak wordt er een 2 - 1 - 2 opstelling gebruikt, dus als jij niet regelmatig top gaan helpen vanuit jouw jungle, dan kan die best wel in de problemen geraken.

Met Mundo heb je geen blue nodig, dus je begint met Red buff, en vraag of mid even de helft van jouw target mee afschiet. Dan gewoon verder aanvallen en smiten als hij 495 health heeft. Dan bv wraiths pakken, dan wolves, en dan als je health genoeg hebt op top eens een gank uitvoeren.

(het kan normaal zonder runes, hoewel het nu met de nieuwe update wel iets moeilijker zal zijn)

[ Voor 6% gewijzigd door Lointje op 06-12-2012 13:47 ]

• Slivv

Slivv

The One and Only

thewizard2006 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:15:

Die sightstone is ook zo meh. Je koopt meestal toch eerst Philo (en lucky pick) en dan boots voordat je eens aan dit item toekomt. Het moet veel goedkoper om nuttig te zijn. Het is 700gold he, dat zijn bijna 10 wards en daar krijg je een klein beetje extra health voor. En als je dan nog wilt upgraden is dat nog eens 600 gold extra en kan je nog steeds maar 3 wards tegelijk plaatsen terwijl als je gewoon wards koopt je er soms 4 tegelijk hebt. Ik vind hem tegen vallen.

Die talent dat je 3gold krijgt als je een enemy raakt is leuk maar niet echt bijzonder imo. Het is al lastig om dit als support te doen omdat je toch al heel erg squishy bent (als janna iig) en die paar keer dat je kan poken is de extra dmg die je pakt (vooral tegen ranged) het niet waard.

◦The bonus gold added for multiple players participating in a kill has been reduced to 150% from 158%
En je moet het toch van assists hebben
Ik ben het hier helemaal niet mee eens. Als je continu de twee wards van je sightstone up hebt (wat realistisch is als je een goede support bent) dan heb je dus in principe 150 gold per 3 minuten die je bespaart. Dat staat dus gelijk aan 150/18 (180 seconden dus 18x 10 seconden) = 8,3 gold per 10. Dat is een stuk meer dan de huidige gold per 10 items nu geven. Daarnaast geeft het item ook nog health en kun je potentieel late game ook nog wards plaatsen als je full build hebt. (Dat gebeurt alleen als je tegen CLG.EU speelt :P )

Er staan nu dus altijd en overal wards in de botlane. Met de nerf voor Oracles kun je hem eigenlijk al niet meer early game bouwen omdat hij een duration heeft en nog steeds reteduur is. Dan ben je dus van je support afhankelijk om pink wards te plaatsen om toch nog vision weg te nemen om te ganken. Dus geen goede support = geen ganks meer in bot. Ik heb in alle jungle games die ik met de huidige patch gespeeld heb nog geen enkele keer de mogelijkheid gehad om bot te ganken omdat supports gewoon nog niet gewend zijn om pink wards te gebruiken.

Ik denk dat er meer laneganks in botlane gaan komen dan vroeger. Een pink in de lane brush zorgt ervoor dat je ongezien erin kunt sluipen en dan kun je ze ganken of als ze iets vermoeden dan kan je AD Carry in ieder geval freefarmen onder zijn tower.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Lointje schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:47:
Junglen kan al van lvl 1, maar je hebt voor de eerste pull wat hulp nodig gewoonlijk en die krijg je niet altijd op lvl 14 ^^
Een pull krijg je nu ook niet meer op 3k elo, aangezien leashen niet meer gaat.

Over sightstone, het is gewoon een betere versie van Heart of Gold, die wards die je krijgt leveren meer op dan 5gp/10 van een HoG

[ Voor 17% gewijzigd door Fanatic_FS op 06-12-2012 14:04 ]

[specs]

• speedzor
Fanatic_FS schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:02:
[...]

Pullen wordt nog altijd gedaan, al is het maar om de extra damage van de mid laner. Mogelijks verdwijnt dat omdat de mid laner liever een poging onderneemt het de andere jungler moeilijk te maken door een ability over de muur te smijten en hem extra damage te laten nemen oid, maar zoiets heb ik nog niet tegengekomen.

Streaming History

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

speedzor schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:09:
[...]

Pullen wordt nog altijd gedaan, al is het maar om de extra damage van de mid laner. Mogelijks verdwijnt dat omdat de mid laner liever een poging onderneemt het de andere jungler moeilijk te maken door een ability over de muur te smijten en hem extra damage te laten nemen oid, maar zoiets heb ik nog niet tegengekomen.
Dat is niet echt pullen dan toch ? Of bedoel je dat een mid champ nu ook agro gaat nemen door het meest dichtbij te staan ?

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-12 16:23
Je krijgt geen leash meer, maar nu gewoon een "damage pull", vaak zelfs smiteless. Daardoor kan je jungle nog sneller zijn dan voorheen als de pull dusdanig goed is :)

• PpN
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Zebby schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:21:
Je krijgt geen leash meer, maar nu gewoon een "damage pull", vaak zelfs smiteless. Daardoor kan je jungle nog sneller zijn dan voorheen als de pull dusdanig goed is :)
Dat heeft dus niks met pullen te maken dat is gewoon damage doen op de creep die de jungler pullt ;)

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:23:
[...]

Machete + 5 pots
Boots
Spirit Visage
Mercs
Aegis
Warmogs
Captain Mercs.
Machete is overbodig op Mundo en zonde van je geld. Cloth + 5 pots is meer dan genoeg en bouwt nog uit naar iets wat je kunt gebruiken (aegis of ninja tabi). Clear tot je 475 hebt en koop een ruby crystal en de jungle zal je totaal geen problemen meer bezorgen.

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Maar dan is het in mijn belevenis geen pull meer Speedz maar gewoon helpen met damag doen :P
maar ik snap wat je bedoelt. Vindt het alleen een beetje jammer dat ze en de health van de jungle mobs gebuffed hebben = meer damage krijgen en leashen werkt niet meer = meer damage krijgen :(

[specs]

• Lointje
Fanatic_FS schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:02:
[...]

Over sightstone, het is gewoon een betere versie van Heart of Gold, die wards die je krijgt leveren meer op dan 5gp/10 van een HoG
Ja ik bedoelde gewoon "bij het eerste kamp" eerder dan pullen in de oude manier. Toch is het vaak nog altijd nuttig om de klassieke pull te beginnen, door zelf een klein beetje weg van het kamp te staan. Je mid kan zo al wat damage er in gooien voor blue bij jou komt. Dan doe je beide nog wat damage, en kan mid naar zijn lane gaan terwijl jij smite.
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:30:
[...]

Machete is overbodig op Mundo en zonde van je geld. Cloth + 5 pots is meer dan genoeg en bouwt nog uit naar iets wat je kunt gebruiken (aegis of ninja tabi). Clear tot je 475 hebt en koop een ruby crystal en de jungle zal je totaal geen problemen meer bezorgen.
Machete kun je ook uitbouwen naar zo'n steen, lijkt me nuttiger dan al je geld in 5 pots gooien. Plus het helpt je bij je early clears wel degelijk, early game kun je echt niet je W de hele tijd aanhouden.

Vicariously I live while the whole world dies

• Slivv

Slivv

The One and Only

Met een machete koop je ook 5 pots ..

• SHEePYTaGGeRNeP
Machete geeft ook 10% extra damage op monsters, dat werkt toch gewoon met abilities ( Mundo's Q,W,E )?.

Verwijderd

Vicarious schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:39:
[...]

Machete kun je ook uitbouwen naar zo'n steen, lijkt me nuttiger dan al je geld in 5 pots gooien. Plus het helpt je bij je early clears wel degelijk, early game kun je echt niet je W de hele tijd aanhouden.
Zoald Slivv al zei: met machete koop je ook 5 pots. Je stopt alleen 300 gold in een item dat niet nodig is. Cloth maakt je ietsje langzamer (valt reuze mee bij Mundo, hij is van nature heel snel) maar je houdt wel meer health over door minder damage = betere ganks/meer health voor W. Die steen is verder nutteloos voor mundo. Zodra je level 4 bent op Mundo clear je toch ziek snel, met een ruby crystal heb je superveel health en hoef je je nergens meer zorgen om te maken. Voor de eerste clear zet je gewoon W uit zodra de kleine monsters gecleared zijn.

• Bas_De_Beer
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 18-12 13:44
SHEePYTaGGeRNeP schreef op donderdag 06 december 2012 @ 14:47:
Machete geeft ook 10% extra damage op monsters, dat werkt toch gewoon met abilities ( Mundo's Q,W,E )?.
Klopt, maar mundo cleared al vrij snel en aangezien de upgrades van machete niet zo geweldig zijn voor mundo kun je beter voor andere opties kiezen.

Ik start zelf nog gewoon lekker boots op mundo. Is nog steeds goed te doen en die extra ms is toch best aardig.

[ Voor 13% gewijzigd door Bas_De_Beer op 06-12-2012 15:32 ]

Verwijderd

Nog steeds niets gehoord. Ik word hier toch wel een beetje kwaad van. Ik kan niet meer inloggen en nog steeds geen mailtje/respons van Riot support etc.

Mijn account lijkt niet meer te bestaan.

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:39:
[...]

Je krijgt niet echt meer exp hoor. je bent nog steeds gewoon level 3 na red blue en wolves of wraiths. of level 4 na een full clear.
Je krijgt wel meer exp. De wolves geven nu bijna een volledig lvl van 1 naar 2.

En bij het junglen wordt er nu beter geholpen, regelmatig wordt blue/red smiteless gedaan nu, omdat 2-3 mensen helpen.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2012 16:55 ]

Verwijderd

Ik zie nu net dat ik gehackt ben en helemaal niet geband! Er zit namelijk iemand anders op mijn account te spelen. Het is tot nu toe maar 1 game maar toch.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20329227#history

De laatste olaf game is absoluut niet van mij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 16:37:
[...]

Je krijgt wel meer exp. De wolves geven nu bijna een volledig lvl van 1 naar 2.

En bij het junglen wordt er nu beter geholpen, regelmatig wordt blue/red smiteless gedaan nu, omdat 2-3 mensen helpen.
Volgens mij niet hoor, mijn exp van wraiths werd net geshared/gestolen door een irritante mid. Daarna was ik geen level 2 na de red buff waar ik wel de volle exp pakte. In de oude jungle was een buff sowieso genoeg voor level 2. Oftewel ze hebben het gewoon wat herverdeeld.

Verwijderd

De wolves, bij blauw geven meer exp dan in s2.

Doe ze maar eens in een custom game solo, waar je in s2 net bijna een half volle xp bar kreeg, krijg je nu iets meer dan de helft.

• Viper®
  • Niet online
◦Giant Wolf■Base Health increased to 900 from 550
■Health per minute increased to 40 from 31
■Base Attack Damage increased to 35 from 24
■Attack Damage per minute increased 0.7 from 0.44
■Base Gold increased to 44 from 40
■Gold per minute increased to 0.65 from 0.43
■Base Experience increased to 153 from 128
■Experience per minute increased to 2.3 from 1.5
■Movement Speed reduced to 443 from 510
■Critical Strike damage reduced to 150% from 300%

◦Wolf■Base Health reduced to 300 from 360
■Health per minute increased to 25 from 16.5
■Base Attack Damage reduced to 8 from 14
■Attack Damage per minute increased to 0.43 from 0.286
■Base Gold reduced to 4 from 5
■Gold per minute increased to 0.081 from 0.054
■Experience per minute increased to 0.32 from 0.2136
■Movement Speed reduced to 443 from 510
■Critical Strike damage reduced to 150% from 200%

Verwijderd

^^

Verwijderd

Ja en nu nog die van de buffs posten. En dan vervolgens een berekening maken hoeveel de extra exp die botlane nu krijgt uitmaakt.
Ik blijf erbij dat het erg moeilijk is in de huidige jungle consistent sneller te levelen dan de botlane.
Wat betekend dat er verhoudingsgewijs niet zoveel verandert.

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Die nieuwe hud is echt lelijk....

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

béétje onderbouwing mag wel hoor ;)
ik vind hem nou ook niet echt perfect, maar het zal ff wennen zijn
wel is de surrender bar echt gruwelijk slecht gedaan :r

• speedzor
godofal schreef op donderdag 06 december 2012 @ 23:19:
[...]

béétje onderbouwing mag wel hoor ;)
ik vind hem nou ook niet echt perfect, maar het zal ff wennen zijn
wel is de surrender bar echt gruwelijk slecht gedaan :r
Ik vind er anders niets mis mee. Ok er is geen afbakening tussen de verschillende votes, maar het is toch wel duidelijk zo?

Streaming History

Verwijderd

Heb trouwens een nieuwe runepage.
+ 46% crit damage.
Neem een mannetje met een goede steroid, bouw Sword of The Devine laat de fun beginnen.
Ik erger me nog het meest aan de groene bolletjes bij de portraits die aangeven of hun ultimate up is. Die zijn echt lelijk geworden, voor de rest vind ik het er wel gelikt uitzien.

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Jeej, Augmented Singed on sale :) Een skin die nog op mijn verlanglijstje staat! Direct weer goede reden om
good'ol Singed uit de kast te halen, denk dat hij in S3 weer lekker sterk kan blijven, Ohm Wrecker voor massive dives, en dan arch angel upgrade(transformatie), ik zeg gg! :D

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 00:37:
+ 46% crit damage.
Neem een mannetje met een goede steroid, bouw Sword of The Devine laat de fun beginnen.
Lol. Super glass cannon die early game niet kan traden. (early game heb je helemaal geen stats van Runes in dit geval, je begint met 0% Crit)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 10:22 ]

• Lointje
Sommige dingen zijn wel handig. Dat je bv kan zien op welk level elke skill zit zonder er over te moeten hoveren. Andere dingen vind ik dan weer slechter. Je exp balk is nu zo belachelijk klein geworden. Ik vind het moeilijker om in te schatten of ik volgende minion ga levelen of niet (en van rank 5 naar 6 kan dat belangrijk zijn om je push al te initiaten door nog die laatste minion mee te pakken en dan meteen een ult te lossen).

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 22-12 15:14

Wootlock

Evilution

Nieuwe HUD doet met denken aan Dota2.
Vind hem niet lelijk enige waar ik me aan erger is het heel erg kleine chat venster.

"Don't let your dreams be memes"

• SHEePYTaGGeRNeP
Ik vind die chat ook wel meevallen, maar ik heb dan ook1920x1080 24" monitor :P

• thewizard2006
Slivv schreef op donderdag 06 december 2012 @ 13:58:
[...]

Ik ben het hier helemaal niet mee eens. Als je continu de twee wards van je sightstone up hebt (wat realistisch is als je een goede support bent) dan heb je dus in principe 150 gold per 3 minuten die je bespaart. Dat staat dus gelijk aan 150/18 (180 seconden dus 18x 10 seconden) = 8,3 gold per 10. Dat is een stuk meer dan de huidige gold per 10 items nu geven. Daarnaast geeft het item ook nog health en kun je potentieel late game ook nog wards plaatsen als je full build hebt. (Dat gebeurt alleen als je tegen CLG.EU speelt :P )

Er staan nu dus altijd en overal wards in de botlane. Met de nerf voor Oracles kun je hem eigenlijk al niet meer early game bouwen omdat hij een duration heeft en nog steeds reteduur is. Dan ben je dus van je support afhankelijk om pink wards te plaatsen om toch nog vision weg te nemen om te ganken. Dus geen goede support = geen ganks meer in bot. Ik heb in alle jungle games die ik met de huidige patch gespeeld heb nog geen enkele keer de mogelijkheid gehad om bot te ganken omdat supports gewoon nog niet gewend zijn om pink wards te gebruiken.

Ik denk dat er meer laneganks in botlane gaan komen dan vroeger. Een pink in de lane brush zorgt ervoor dat je ongezien erin kunt sluipen en dan kun je ze ganken of als ze iets vermoeden dan kan je AD Carry in ieder geval freefarmen onder zijn tower.
Het idee is ook wel leuk alleen de uitvoering mag van mij wel beter. Zo ben je beperkt tot 3 wards max terwijl je er soms wel 4 of 5 wilt plaatsen (en je gaat niet nóg een extra spot voor wards inruimen). Daarnaast is die 300 health ook maar zo zo imo. Zorg gewoon dat je een mooi compleet item kan maken zoals bijv die wiggles lantarn alleen dan uitgebreider.

Is trouwens de upgrade een vision ward ipv een normale ward? Dit is mij nog niet opgevallen. Dat is dan wel weer een mooie toevoeging. Of bedoel je iets anders met Pink wards? Ik volg je geven niet. Wat heeft jou gank er mee te maken dat support nog geen Pink wards kan gebruiken?

[ Voor 3% gewijzigd door thewizard2006 op 07-12-2012 09:11 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 00:37:
+ 46% crit damage.
Hmm. Zeiden ze niet dat ze van die crit afwilden een (half)jaar geleden ? Vreemd om dit dan terug te zien.

Vind de nieuwe hud wel degelijk. Des gouts et des couleurs ..

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Gisteren voornamelijk met Riven en Olaf builds zitten proberen, vanavond is Irelia aan de beurt. Zit te denken om Statikk Shiv op haar te proberen. Build zou dan er zo uitzien: Trinity Force, Merc/Ninja Tabi/Beserker Greaves (afhankelijk hoe goed je lane gaat), Wits End, Statikk Shiv, Randuin Omen, Guardian's Angel.

Lekkere vlotte wave clear, HP van Randuins en Trinity, Goede attackspeed, True damage, AD en Magic damage, Armor van GA en Randuins, MR van GA en Wits end, en aardig wat movement speed van Statikk + Triforce. Dit in combinatie met AD Quints, aspd Marks, Flat armor Seals en Flat MR Glyphs.

En mocht het zo zijn dat je niet als offtank hoeft te functioneren de Randuins inleveren voor een Last Whisper. Oh ja en masteries richting 9/21/0 of 10/16/4.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 18:45:
Ik zie nu net dat ik gehackt ben en helemaal niet geband! Er zit namelijk iemand anders op mijn account te spelen. Het is tot nu toe maar 1 game maar toch.

http://www.lolking.net/summoner/euw/20329227#history

De laatste olaf game is absoluut niet van mij.
Onlangs een mail gekregen dat je accountname ging verwijderd worden door inactivity?
Dat was een scam... hopelijk heb je daar niet je Username & PW ingegeven...

• SHEePYTaGGeRNeP
Gisteren Irelia jungle in een Custom game gedaan ( om te kijken hoe goed Open Broadcast Software werkte ) en ze cleared snel, met goede sustain. Zelfde als Xin Zhao eigenlijk denk ik, alleen klein beetje minder sustain.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12 16:13
jaja vanaaf of morge even kijken voor de nieuwe nocturne skin, jammer genoeg is hij toch 1820 rp geworden.

denk dat ik ook gelijk xin ga kopen want die is in de sale

Twitch

• Viper®
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 21:46:
[...]

Ja en nu nog die van de buffs posten. En dan vervolgens een berekening maken hoeveel de extra exp die botlane nu krijgt uitmaakt.
Ik blijf erbij dat het erg moeilijk is in de huidige jungle consistent sneller te levelen dan de botlane.
Wat betekend dat er verhoudingsgewijs niet zoveel verandert.
Gold adjustments◦Ambient gold gain increased to 16 per 10 seconds from 13 per 10 seconds - gold gained from farming lane minions and jungle monsters have been slightly reduced to compensate
◦Melee Minion■Base gold value reduced to 20 from 22

◦Ranged Minion■Base gold value reduced to 15 from 16

◦Siege Minion■Base gold value increased to 40 from 27
■Scaling gold value based on time increased to 1 from 0.5

◦Minion gold values now update more often on a 90 second interval instead of 180
In principe is het allemaal te berekenen, ik ga het alleen niet doen :P

Verwijderd

Inrage schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 09:29:
[...]

Onlangs een mail gekregen dat je accountname ging verwijderd worden door inactivity?
Dat was een scam... hopelijk heb je daar niet je Username & PW ingegeven...
Nee helemaal niets. Verder zijn mijn masterie en runepages ook in spaanse namen veranderd. Ik hoop dat er snel een Rioter naar mijn case kijkt.

Omdat mijn recovery mail niet meer werkte heb ik van al mijn mails het wachtwoord veranderd, een aantal telelfoonnummers aan accounts gekoppeld (zodat alles wat veranderd eerst verifieerd moet worden) en een aantal rootkits gedraaid op mijn pc :P

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 10:54 ]

• jespertje
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 24-04 10:58

• Lointje
Ik vind die nami wel heel veel CC hebben. Samen met haar heal en speed buffs voor allies wordt dat toch goed oppassen als je er tegen speelt.

Vi ziet er ook wel leuk uit. Als je die een beetje tanky bouwt, lijkt me dat een goede initiator.

Verwijderd

Lointje schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:04:
Ik vind die nami wel heel veel CC hebben. Samen met haar heal en speed buffs voor allies wordt dat toch goed oppassen als je er tegen speelt.

Vi ziet er ook wel leuk uit. Als je die een beetje tanky bouwt, lijkt me dat een goede initiator.
Op het eerste gezicht lijken de basestats van haar veelste hoog. Elke derde hit een percentage van de hp damage (weet even niet of het max of current hp is maar max hp zou erg gevaarlijk zijn).

Speel nu trouwens op sloxxxx. Gisteren een potje lee sin in de nieuwe jungle gedaan (me eerste potje nieuwe jungle) en ik had het idee dat mijn jungle juist sneller ging dan eerst. Dat had ik eigenlijk het hele spel door. Ook had ik aan 3 pots van de 5 meer als genoeg om met machete mijn 2 buffs te pakken (ik startte eerst meestal armor + 5hp met lee en hield ongeveer 1 a 2 potions over).

current runes:
arp red, arp quints
armor yellow
mr/lvl

skill order:
ewq
prior q
prior w

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2012 11:47 ]

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-12 16:13
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:44:
[...]

Op het eerste gezicht lijken de basestats van haar veelste hoog. Elke derde hit een percentage van de hp damage (weet even niet of het max of current hp is maar max hp zou erg gevaarlijk zijn).
max health, dus echt gevaarlijk, standaard 7 % + xxx% van wat ad is.

Twitch

• Fanatic_FS

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Tis niet sterker dan Vaynes silver bolt, het is physical damage en wordt dus sterk vermindert door armor.

[specs]

Verwijderd

Fanatic_FS schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:48:
Tis niet sterker dan Vaynes silver bolt, het is physical damage en wordt dus sterk vermindert door armor.
Het idee dat een bruiser consistente damage blijft doen doormiddel van een skill die automatisch meeschaalt zonder er iets voor te hoeven doen (en armor is generft), is erg sterk.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:44:

Ik snap de focus op x% of health based abilities niet de laatste tijd. Zed passive, Jayce E, Elise Q, Kha'zix Q, allemaal hebben ze zo'n ability. Maakt het zo dat resistances zoveel beter zijn dan health, heel apart.

Vayne is een apart geval, die doet true damage en kan dus niet gecountered worden door wat dan ook.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:51:
[...]

Het idee dat een bruiser consistente damage blijft doen doormiddel van een skill die automatisch meeschaalt zonder er iets voor te hoeven doen (en armor is generft), is erg sterk.
Doet me aan een andere AD female denken die blijft scalen met AD, zowel offensief als defensief.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:54:
[...]

Doet me aan een andere AD female denken die blijft scalen met AD, zowel offensief als defensief.
Vayne is ook erg OP lategame. Omdat vayne er is wil dat niet zeggen dat er daarom meerder champions die skillset moeten hebben.

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-12 08:55
Gisteren nog eens topplank gespeeld en stond tegenover een Jax. Lane comfortabel gewonnen en het ging sinds een hele tijd terug goed op top lane. In het begin iets te passief gespeeld en gefocussed op CS. Na wriggles toch iets meer beginnen poken en Jax actief farm gedenied met Parlay :). Intussen stond men maat 13/1 met Diana dus een overtuigende surrender van de tegenstander op 20min :P.
Die Vi lijkt me wel leuk, denk dat ik daar mn IP eventjes voor spaar. Heb nu 8k ofzo omdat ik niet wist wie ik wilde kopen, maar die nieuwe lijkt me wel wat.

• Sharfer
  • Laatst online: 26-11 09:03
Ik ga sowieso voor die support, lijkt me een vreselijk goede champ

Sharfer#2586

Verwijderd

Jormungandr schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:59:
Gisteren nog eens topplank gespeeld en stond tegenover een Jax. Lane comfortabel gewonnen en het ging sinds een hele tijd terug goed op top lane. In het begin iets te passief gespeeld en gefocussed op CS. Na wriggles toch iets meer beginnen poken en Jax actief farm gedenied met Parlay :). Intussen stond men maat 13/1 met Diana dus een overtuigende surrender van de tegenstander op 20min :P.
Slechte Jax dan. Die zou het makkelijk moeten kunnen winnen aangezien hij Q en alle melee van GP kan dodgen, CC en hogere 1v1 damage heeft.

Hoe 'deny' je Jax farm overigens? Je kan je eigen creeps niet raken met Parrrley.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:22:
[...]

Hoe 'deny' je Jax farm overigens? Je kan je eigen creeps niet raken met Parrrley.
Hij bedoelt denk ik zonen. Iedere keer dat Jax voor een CS gaat hem een parrley op zn hoofd geven zodat hij low raakt en niet meer in de buurt van zn minions durft te komen. Jax heeft autoattacks nodig voor sustain. Die parrley kun je best een keer dodgen, maar volgens mij kost dodge meer mana en heeft hij een hogere cooldown.

[ Voor 5% gewijzigd door Vicarious op 07-12-2012 12:49 ]

Verwijderd

Na lange tijd weer op LoL wel veranderd maar ik ging net jungle met amumu ging gewoon al dood bij blue :O
Had gelezen dat het nu single target is ofzo?
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:49:
Na lange tijd weer op LoL wel veranderd maar ik ging net jungle met amumu ging gewoon al dood bij blue :O
Had gelezen dat het nu single target is ofzo?
Leashen werkt niet meer, je moet dus zorgen dat andere mensen flinke damage doen op blue. Jungle monsters vallen nu simpelweg degene aan die het dichtst bij staat. Op zich is het junglen nog wel te doen, maar ik vind het best lastig geworden. Zal ook even wennen zijn. Het doel van Riot was om meer viable junglers te krijgen, maar volgens mij zijn het er juist minder geworden.

Verwijderd

Vicarious schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:50:
[...]

Leashen werkt niet meer, je moet dus zorgen dat andere mensen flinke damage doen op blue. Jungle monsters vallen nu simpelweg degene aan die het dichtst bij staat. Op zich is het junglen nog wel te doen, maar ik vind het best lastig geworden. Zal ook even wennen zijn. Het doel van Riot was om meer viable junglers te krijgen, maar volgens mij zijn het er juist minder geworden.
Oke zijn er nu ook junglers weggevallen waar je niet echt meer kan mee junglen?

• speedzor
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:53:
[...]
Oke zijn er nu ook junglers weggevallen waar je niet echt meer kan mee junglen?
Integendeel, ik zou eerder zeggen dat er een hoop bijgekomen zijn naar aanleiding van de nieuwe jungle items. Kijk zeker eens de nieuwe items door, je zult zien dat er enorm veel nieuwe mogelijkheden zijn bijgekomen.

Streaming History

Verwijderd

speedzor schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:54:
[...]

Integendeel, ik zou eerder zeggen dat er een hoop bijgekomen zijn naar aanleiding van de nieuwe jungle items. Kijk zeker eens de nieuwe items door, je zult zien dat er enorm veel nieuwe mogelijkheden zijn bijgekomen.
Aah oke!..Zal eens kijken.

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
speedzor schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:54:
[...]

Misschien Alistar.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

• thewizard2006
Pfff gaat lekker zo op vrijdag. Eerst krijg ik alleen het opstart scherm waar ik op PLAY kan drukken. Daarna gebeurd er helemaal niets. Op internet gezocht en daar stond een soort van Fix waar je een aantal bestanden moest weggooien. Dit leek te helpen want hij ging een update doen van 65MB en daarna kon ik inloggen. Game gestart. Wordt ik er zomaar uitgegooid en nu blijft het scherm staan dat er een game is progress is en of ik wil reconnecten. Als ik dit doe verkleint het scherm weer en gebeurd er helemaal niets. Hij blijft maar hierop staan en doet niet eens een poging om te reconnecten... Zucht.
Een repair heeft ook niets uitgehaald.

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:09:
Pfff gaat lekker zo op vrijdag. Eerst krijg ik alleen het opstart scherm waar ik op PLAY kan drukken. Daarna gebeurd er helemaal niets. Op internet gezocht en daar stond een soort van Fix waar je een aantal bestanden moest weggooien. Dit leek te helpen want hij ging een update doen van 65MB en daarna kon ik inloggen. Game gestart. Wordt ik er zomaar uitgegooid en nu blijft het scherm staan dat er een game is progress is en of ik wil reconnecten. Als ik dit doe verkleint het scherm weer en gebeurd er helemaal niets. Hij blijft maar hierop staan en doet niet eens een poging om te reconnecten... Zucht.
Reinstall die handel :)

Verwijderd

thewizard2006 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:09:
uninstall > reinstall

• thewizard2006
ben ik al mee bezig :) Maar het downloaden duurt wel weer een uur.

• Fissure
  • Laatst online: 05-10-2024
Ap snowdown showdown, ga alleen de kat skin halen. Eindelijk een holiday skin voor me favorite champ, Kitty kat helaas nooit kunnen kopen:( Heb gelezen dat ze ook nog iets met sounds gaan doen bij die skin, als dat gebeurt of nog iets met particles, zou wel mooi zijn.

http://www.surrenderat20..../126-pbe-update.html#more staan alle skins met filmpje.

Verwijderd

Ziggs ziet er wederom grappig uit! De speel particles op Fiddle zijn echt lelijk vergeleken met de rest zeg, bah.

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20-12 12:55
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:52:
De speel particles op Fiddle zijn echt lelijk vergeleken met de rest zeg, bah.
Uiteraard is die Fiddlesticks skin nog niet af, zoals hij daar getoond wordt.

[ Voor 22% gewijzigd door Thormodo op 07-12-2012 13:56 ]

Pagina: 1 ... 107 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.