[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 106 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.549 views

• broess
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09-2020
Ik verhuis binnenkort naar Canada, dr34m3dd, dan kunnen we ons account wel ruilen? :)

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-10 17:30
broess schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:08:
Ik verhuis binnenkort naar Canada, dr34m3dd, dan kunnen we ons account wel ruilen? :)
als je een account die 1500+ elo hebt, alle champs hebt en ongeveer 150+ skins hebt dan hebben we een deal.

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
dr34m3dd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:09:
[...]

Alle champs en ongeveer 150+ skins
Hèhè eindelijk iemand anders gevonden die (bijna) net zoveel aan LoL gespendeerd heeft als ik 8)7

• broess
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09-2020
150 skins?.. Nee sorry. Ik zou ook niet weten waarom ik voor één champ meerdere skins zou moeten hebben, tenzij het Teemo is...

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 31-10 17:30
broess schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:24:
150 skins?.. Nee sorry. Ik zou ook niet weten waarom ik voor één champ meerdere skins zou moeten hebben, tenzij het Teemo is...
er is ook wat variatie in de nederlandse keuken haha

Verwijderd

Kan niet meer inloggen:(

Alles al geprobeerd (restart etc.). Kan ook niet meer op het forum. Krijg geen recovery mailtje in mijn email.

Zou ik geband zijn?

Ok. Wat ik u meemaak.

Ik vraag mijn Username op. Krijg een mailtje dat mijn usernaam riotemployee zou zijn :| Ik probeer in te loggen met die username + mijn wachtwoord en er wordt gevraagt mijn naam in te voeren. Ik voer een naam in en zie dat ik lvl 1 ben zonder shit.

[ Voor 46% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2012 21:11 ]

Verwijderd

broess schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 19:24:
Unique skins of als je vroegâh al een recolor skin hebt gekocht en er toch niet tevreden mee was toen de kwaliteit vele malen hoger werd. 150 skins is... voor een select aantal heb ik er ook twee of drie. (Irelia 3, Akali 2, Twitch 2, Kog 2, Ashe 2) Omdat ik ze dermate veel speel(de) dat ik het wel een leuke investering vond.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 21:01:
Kan niet meer inloggen:(

Alles al geprobeerd (restart etc.). Kan ook niet meer op het forum. Krijg geen recovery mailtje in mijn email.

Zou ik geband zijn?

Ok. Wat ik u meemaak.

Ik vraag mijn Username op. Krijg een mailtje dat mijn usernaam riotemployee zou zijn :| Ik probeer in te loggen met die username + mijn wachtwoord en er wordt gevraagt mijn naam in te voeren. Ik voer een naam in en zie dat ik lvl 1 ben zonder shit.
Stuur even een support ticket in, denk niet dat wij je hier verder mee kunnen helpen.

Vicariously I live while the whole world dies

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:48

Wootlock

Evilution

IwillDominate gebanned wegens toxic behaviour ;>
Ik denk dat er een behoorlijke shitstorm aan zit te komen :)

"Don't let your dreams be memes"

• Nidhiki
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-02-2024
Leuke sales deze week, 6 leuke champs met bijbehorende skins :) Denk dat ik toch maar eens Ezreal ga aanschaffen, met direct een leuke skin :P
Heb tot nu toe maar 2 AD carry's die ik beheers, Varus/Vayne, dus toch maar eens weer op botlane gaan oefenen. Laatste tijd was ik meer bezig met junglen, vind ik erg leuke role maar wel lastig xD
We hebben laatst ranked team gemaakt met vrienden, dus maar eens kijken of ik de jungler kan gaan worden.
Meer mensen die in ranked teams spelen met vrienden ofzo?

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

• Damien
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 23-08 13:05
Wootlock schreef op woensdag 05 december 2012 @ 07:57:
IwillDominate gebanned wegens toxic behaviour ;>
Ik denk dat er een behoorlijke shitstorm aan zit te komen :)
Ik vind dit een stap in de goede richting. Er moet geen onderscheid gemaakt worden tussen pro-players en casuals in gedrag. Alleen verwacht ik zolang je met mensen werkt er altijd emoties gaan plaatsvinden tijdens een game, dus kijk wel goed naar de cases, want sommige mensen (teamgenoten) kunnen verdomd goed het bloed onder je nagels wegzuigen. Laat je dus daar zo min mogelijk toe verleiden, het lukt mij merendeel van mijn games, maar af en toe zit er wel eens een game tussen dat het gewoon simpelweg niet lukt, ik stop dan ook meestal gelijk na zo'n potje.

Omtrent IWD, jammer voor Dignitas maar hopelijk leert hij er iets van.

A wise man can learn more from his enemies than a fool from his friends.

We hebben hier op GoT wel eens een team op proberen te zetten, maar het is lastig door o.a.:
- Niveauverschillen
- Verschillende mentaliteit (de een wil gewoon ontspannen gamen, de ander wil tryhard een hoge ranking)
- Verschillende speeltijden, dus zelden iedereen online
- Geen echte initiatiefnemers die actief proberen een game te organiseren op een bepaalde tijd zodat iedereen daar rekening mee kan houden

Op zich wil ik wel meedoen aan een ranked team, maar ik ben niet heel vaak online en als ik speel is het vaak vrij laat (vanaf half 10/10 uur 1 a 2 games).

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 17-10 21:20
IWillDominate is trouwens gebanned voor 1 jaar dat was je vergeten te vertellen :P
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2864421

Verwijderd

Gisteren een game met de nieuwe items gespeeld. Nieuwe SotD Active is zo sterk. Met Twitch ult + SotD+IE+BT harkte ik gisteren mijn eerste pentakill in maanden binnen.

• SHEePYTaGGeRNeP

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:38:
IWillDominate is trouwens gebanned voor 1 jaar dat was je vergeten te vertellen :P
http://na.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=2864421
Het is goed te zien dat ze geen verschil zien tussen pro players en normale players, kan je je niet gedragen ga dan maar iets anders spelen.

PSN: Alvanosa

Verwijderd

Alvanosa schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:41:
[...]

Het is goed te zien dat ze geen verschil zien tussen pro players en normale players, kan je je niet gedragen ga dan maar iets anders spelen.
This. Maar volgens deze hantering van de regels mogen er wel meer "pros" uitgeschopt worden. Ocelote, Dyrus, Alex Ich. And so on. Genoeg klootzakjes in de 2100+ range die zich niet kunnen gedragen en dit openlijk tonen op streams/forums.

Pak dan ook een echt populaire zoals de 3 hierboven. Maar goed, Alex heeft nu vast immunity omdat hij de voice-over doet voor een nutteloze Ryze highlight.

Llol overigens @ die video en gebrekkige redenering:

"The most game changing skill that he has is W
because if you got the moment you catch someone and if you kill him it’s a game changing thing."

Volgens mij is de definitie van game changer bij deze jongeman iets anders dan bij de rest van ons. Volgens zijn definitie zijn alle vormen van CC dan game changers. Kill maken != gamechanging.

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 08:55 ]

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 23:30

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:40:
Gisteren een game met de nieuwe items gespeeld. Nieuwe SotD Active is zo sterk. Met Twitch ult + SotD+IE+BT harkte ik gisteren mijn eerste pentakill in maanden binnen.
Mwah, dat moet zonder dat ook wel kunnen.

Ik pakte gisteren een quadro kill binnen met Brand in een normal.

Drie van ons waren dood en 1 van hun. Ze waren echter wel allemaal onder 50% life maar ze besloten toch een toren te pushen. Toen ze netjes vlak bij elkaar stonden zag ik mijn kans!

W->E->R ... Stuiter, stuiter, Quadrakill!

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:46:
[...]

This. Maar volgens deze hantering van de regels mogen er wel meer "pros" uitgeschopt worden. Ocelote, Dyrus, Alex Ich. And so on. Genoeg klootzakjes in de 2100+ range die zich niet kunnen gedragen en dit openlijk tonen op streams/forums.

Pak dan ook een echt populaire zoals de 3 hierboven. Maar goed, Alex heeft nu vast immunity omdat hij de voice-over doet voor een nutteloze Ryze highlight.

because if you got the moment you catch someone and if you kill him it’s a game changing thing."

Volgens mij is de definitie van game changer bij deze jongeman iets anders dan bij de rest van ons. Volgens zijn definitie zijn alle vormen van CC dan game changers. Kill maken != gamechanging.
Dyrus heb ik de keren dat ik hem zag zich niet echt zien misdragen. Hoogstens een beetje trolly af en toe, maar dat schijnt normaal te zijn in die Elo. Alex Ich kijk ik nooit dus daar kan ik helemaal niet over oordelen. Maar Oce is echt de grootste galbak die ik in de pro scene gezien heb. Die raget bijna ALTIJD en het ligt altijd aan een ander. Hij zal in het echt misschien best aardig zijn, maar ingame is hij wat mij betreft toxic.

Verwijderd

Wolf schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:55:
[...]

Mwah, dat moet zonder dat ook wel kunnen.

Ik pakte gisteren een quadro kill binnen met Brand in een normal.

Drie van ons waren dood en 1 van hun. Ze waren echter wel allemaal onder 50% life maar ze besloten toch een toren te pushen. Toen ze netjes vlak bij elkaar stonden zag ik mijn kans!

W->E->R ... Stuiter, stuiter, Quadrakill!
Dat kan zeker zonder wel, maar is veel makkelijker met. Maar aangezien zijn ult kan critten is het heel erg handig dat dit ook daadwerkelijk 100% gebeurd. 4-5x 500+ damage op elke enemy teammate is natuurlijk heerlijk. Overigens was dit in een 2v5 @ onze half kapotte base waar enkel de Aspeed+Crits die voor gigantisch veel Lifesteal zorgden me in leven hielden.

Ook is Twitch squishy en kwetsbaar buiten zijn stealth om, het is veel makkelijker om te unstealthen, SotD/ult aan te zetten en gewoon in enkele seconden die kill te pakken.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 09:01 ]

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06-11 23:29
Jammer dat er zo veel viable mid champions zo veel IP kosten :(

Gisteravond Lux gekocht om te spelen. Heel makkelijk te raken skillshots (vergeleken met de blitz grab en amumu stun). Enorm grote range om te poken, goede clears, en zelfs nog een prima escape door Q. Best wel OP eigenlijk ...

Ziggs en Vladimir vond ik geweldig om te spelen (met name Ziggs, die bommen zijn geweldig!). Helaas te duur om te kopen als er nog een hoop runes moeten komen.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

• Alvanosa
  • Laatst online: 22-09 18:48
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:46:
[...]

Ocelote zou wat mij betreft ook gewoon een ban moeten krijgen. Enigste wat hij doet is ragen als hij zijn zin niet krijgt.

PSN: Alvanosa

Verwijderd

fonsoy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:01:
Jammer dat er zo veel viable mid champions zo veel IP kosten :(

Gisteravond Lux gekocht om te spelen. Heel makkelijk te raken skillshots (vergeleken met de blitz grab en amumu stun). Enorm grote range om te poken, goede clears, en zelfs nog een prima escape door Q. Best wel OP eigenlijk ...

Ziggs en Vladimir vond ik geweldig om te spelen (met name Ziggs, die bommen zijn geweldig!). Helaas te duur om te kopen als er nog een hoop runes moeten komen.
Lux... OP? :/ wut

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
Vicarious schreef op woensdag 05 december 2012 @ 08:36:
We hebben hier op GoT wel eens een team op proberen te zetten, maar het is lastig door o.a.:
- Niveauverschillen
- Verschillende mentaliteit (de een wil gewoon ontspannen gamen, de ander wil tryhard een hoge ranking)
- Verschillende speeltijden, dus zelden iedereen online
- Geen echte initiatiefnemers die actief proberen een game te organiseren op een bepaalde tijd zodat iedereen daar rekening mee kan houden

Op zich wil ik wel meedoen aan een ranked team, maar ik ben niet heel vaak online en als ik speel is het vaak vrij laat (vanaf half 10/10 uur 1 a 2 games).
Ik heb al hele tijd geprobeerd games te organiseren maar ik heb hier gewoon de tijd niet meer voor tot ik klaar ben in mijn nieuwe woning.

Wellicht dat ik ze dan weer een keer ga opzetten.
Ik wil wel iedereen er aan herinneren dat het mogelijk is om via de site games aan te maken en mensen deze games kunnen joinen:

Dit kun je doen naar deze site te gaan: http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=matches

Als je dan een match aanmaakt kan je een UBB code genereren zodat mensen makkelijk de matches kunnen joinen.

Zie hieronder

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Ik kan zelf waarschijnlijk niet meedoen dus ik gooi mezelf op tentative (misschien). Zolang iemand het maar om 8 uur (of andere tijdstip als mensen dat willen) het oppakt en mensen begint te inviten.

De rest is vaak wel via vrienden of het GoT channel te regelen.

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• fonsoy
Acht uur vanavond moet wel kunnen denk ik. Zeker weten doe ik het niet.

Ik ben helaas niet enorm ervaren met LoL, level 27. Maar ik vind 't leuk om eventueel een potje te spelen.

• Jeffroiscool
fonsoy schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:26:
Acht uur vanavond moet wel kunnen denk ik. Zeker weten doe ik het niet.

Ik ben helaas niet enorm ervaren met LoL, level 27. Maar ik vind 't leuk om eventueel een potje te spelen.
Hij staat op het moment wel op Draft pick, dit betekend dat je 16 champions nodig hebt. (in ieder geval 6 gekocht dus). Als je dit niet hebt gaat dat niet lukken :P

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11:53

anu

Lijkt me leuk om inderdaad eens een paar premade potjes te spelen met GoT-ers, alleen zit ik ver onder het niveau van bijvoorbeeld Jeffro, dus ik weet niet in hoeverre dat een succes zou zijn :P
anu schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:59:
alleen zit ik ver onder het niveau van bijvoorbeeld Jeffro
pfoeh dan is het wel heel erg gesteld met je. Jeffro's niveau is toch wel het absolute minimum

:+

Nah, het hangt ervanaf. Als het een GoT 5v5 wordt lijkt het mij verstandig om de teams een beetje naar rating/level in te delen en liefst de low lvls tegen elkaar te laten lanen, maar in een 5-man premade vs randoms maakt het, mits je afspreekt elkaar te helpen en niet te ragen niet zoveel uit. Vind het op zich wel leuk om met relatief nieuwe spelers te spelen en ze wat bij te leren.

• snoos
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-10 07:55
iemand over die leash en dan dat je gekilled word door een monster?

Count me in.
heb ik net vayne en lee sin gekild. komt onze udyr vrolijk me phoenix. Daardoor pulde hij red en kilde red minion mij -.-

En is het niet zo dat als je premade gaat je ook tegen premades komt ?

[ Voor 15% gewijzigd door snoos op 05-12-2012 10:08 ]

snoos schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:08:
iemand over die leash en dan dat je gekilled word door een monster?

Count me in.
heb ik net vayne en lee sin gekild. komt onze udyr vrolijk me phoenix. Daardoor pulde hij red en kilde red minion mij -.-

En is het niet zo dat als je premade gaat je ook tegen premades komt ?
Ja, je komt tegen premades over het algemeen.

OVer leash: in het nieuwe season is dat voorbij zolang jij niet het dichtste bij red staat. Hij valt de dichtstbijzijnde aan, dus leashen werkt niet meer. Maakt de jungle wel iets lastiger, zelfs met Olaf en Machete raakte ik redelijk low.

• fonsoy
Ik heb wel voldoende champions. Op het moment circa 15 in bezit, plus de gratis champions.

Voorkeursrollen zijn Jungle, Bot support of solo top.

• Stefanto
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 28-09 16:11
Beste SaphuA,

Ziet er mooi uit.Ik wilde ff doorgeven dat bij 'Informatie' lolking.net bij kan worden gezet. Dit is een site dat er handig is om te zien hoe mensen in lol het doen. Wat voor masteries/ runes te hebben gebruik in laatste game. :)

[ Voor 6% gewijzigd door Stefanto op 05-12-2012 10:48 ]

• anu

anu

I'm in als jullie het geen probleem vinden om met iemand van een lager niveau te spelen (dus met grote kans dat ik ga falen :P)
Ik speel bij voorkeur support, maar vind het ook geen probleem om iets anders te spelen als het het team dient ;) Alleen ADC is een rol waar ik echt niet mee uit de voeten kan :P

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

anu schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:39:
[...] Alleen ADC is een rol waar ik echt niet mee uit de voeten kan :P
Is dat omdat je geen ster bent in last hitten?

Dan moet je juist ADC spelen om dat te oefenen imho.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
anu schreef op woensdag 05 december 2012 @ 10:39:
I'm in als jullie het geen probleem vinden om met iemand van een lager niveau te spelen (dus met grote kans dat ik ga falen :P)
Ik speel bij voorkeur support, maar vind het ook geen probleem om iets anders te spelen als het het team dient ;) Alleen ADC is een rol waar ik echt niet mee uit de voeten kan :P
Als support je main is, is het erg leerzaam om veel ADC te spelen, aangezien je altijd samen met, en tegen een ADC speelt.

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

Verwijderd

Lol ik denk laat ik maar gelijk beginnen met ranked op deze pacht mensen weten toch niet hoe het werk.
Moet ik tegen GoZu Pepper XD.
Maar blijkbaar heeft hij niet zo opgelet hoe Genja speelt want zijn Corki was niet echt goed.

Verwijderd

Dus je begint voor de eerste keer met ranked en speelt meteen tegen gozu pepper?
Zal wel faker zijn geweest...

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Meh sinterklaas avond. Ik weet niet of ik 8 uur haal.
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:16:
Dus je begint voor de eerste keer met ranked en speelt meteen tegen gozu pepper?
Zal wel faker zijn geweest...
Hoeft niet, kan zijn dat hij in season 3 nog niet veel soloqueue gespeeld heeft.

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:20:
[...]

Hoeft niet, kan zijn dat hij in season 3 nog niet veel soloqueue gespeeld heeft.
Precies. In het begin van S02 ook games tegen bigfatjiji gespeeld. jiji heimer too stronk ):

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 11:21 ]

• Jeffroiscool
Vicarious schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:20:
[...]

Nep, Gozu Pepper heeft intussen al een elo van 1800+
Hij is laatst nog gaan duo queuen met LLL Crowh :)
Hij heeft op het moment ook M5 etc in z'n naam staan.

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:24:
[...]

We hebben ook niet vastgesteld wat Lord-R's Elo is though. Als dat 1500+ na reset is kan het best.

• anu

anu

@Wolf en Ydegart,
Last hitten op zich is denk ik niet direct het probleem, eerder positioning en weten wanneer ik echt voor de kill moet doorzetten of juist backen, waardoor ik vaak onnodig doodga of juist kills misloop. In andere rollen is dat minder een probleem (AP mid speel ik meestal Lux, daar pak ik meestal meer assists dan kills bijvoorbeeld, en positioning is minder belangrijk door de lange range. Top speel ik meestal een tanky hero, meestal Nasus, ook daarmee is positioning minder lastig)
Lasthitten gaat redelijk als ik mid of top speel (afhankelijk van welke hero ik speel, met sommige heb ik wat meer moeite)

• Ilar
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:27:
[...]

We hebben ook niet vastgesteld wat Lord-R's Elo is though. Als dat 1500+ na reset is kan het best.
Nouja beginnen met ranked lijkt me de eerste keer.

• Sharfer
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-03 13:31
dus jullie spelen alweer vollop ranked, ook nu alles is veranderd?

Sharfer#2586

• Ilar
Nouja nog niet. Ik ga eerst weer oefenen met builds/etc (Desnoods ranked op mijn smurf). En dan pas op mijn main ranked proberen.

• Sharfer
ja, want deed net potje normal met lulu. Voelt voor mij aan als een andere game, maar de nieuwe support items zijn wel fijn en werken goed.

Sharfer#2586

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:24:
[...]

Ik speelde met deze
http://www.lolking.net/summoner/euw/32860459#profile
Hij zit in het M5 ranked team
Met alle andere M5 namen. En mijn elo is nu rond de 1800 :)
Hij heeft nog niet zoveel potjes gespeeld en zit in dezelfde situatie als ik zat na die placement matches.
Je bent wel beter dan de elo waar je inzit maar carryen lukt niet.

Tis natuurlijk niet zo superbijzonder speedzor speelt wel vaker met pros. Maar ik heb niet vaak dat in het weekend naar games kijk en dan daarna tegen zo iemand speel.

• Ilar
Sharfer schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:38:
ja, want deed net potje normal met lulu. Voelt voor mij aan als een andere game, maar de nieuwe support items zijn wel fijn en werken goed.
Ik moet mijn eerste potje nog spelen maar inderdaad dat gratis ward item ziet er goed uit.
Verder ben ik blij met de zoekfunctie in de shop (Denk ik)
En ben ik erg benieuwd naar de nieuwe jungle.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Misschien dat ik er ook wel ben.

Heb alleen nog maar 3 unlocked heroes, lvl 17 pas

Verwijderd

Sharfer schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:34:
dus jullie spelen alweer vollop ranked, ook nu alles is veranderd?
Ofcourse, waarom niet? Het is niet alsof je opeens een ander spel speelt.
Enkel masteries moet je ff rustig bekijken voor je begint, de rest check je toch gewoon ingame.

• Ilar
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:47:
[...]
Ofcourse, waarom niet? Het is niet alsof je opeens een ander spel speelt.
Enkel masteries moet je ff rustig bekijken voor je begint, de rest check je toch gewoon ingame.
Nouja ik wil geen onnodige ranked games verliezen omdat ik de veranderingen nog niet heb uitgetest.

Verwijderd

Ilar schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:49:
[...]

Nouja ik wil geen onnodige ranked games verliezen omdat ik de veranderingen nog niet heb uitgetest.
Ik ga ervanuit dat ik meer van het spel weet dan de meeste van mijn ranked tegenstanders dus ik kan deze free elo niet laten liggen natuurlijk ;).

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Gisteren trouwens nog Brand gespeeld, wel aardige hero, maar hangt vrij veel op het team. Het is een beetje een 'paper' hero, dus als je gegankt wordt o.i.d. is het snel voorbij.

Verder is hij sterk en makkelijk te spelen tegen middelmatige tegenstanders. Als ze weten wat ze moeten doen, positie en timing wise dan is hij lastig om sterk mee te spelen. Ik heb zelf ook nooit echt een probleem als ik tegen brand speel.

• Ilar
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:50:
[...]

Ik ga ervanuit dat ik meer van het spel weet dan de meeste van mijn ranked tegenstanders dus ik kan deze free elo niet laten liggen natuurlijk ;).
In jou geval klopt dat vermoed ik. Maar ik zit alweer op mijn oorspronkelijke season 2 elo. Dus ik gok het er niet op.

Verwijderd

Ilar schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:49:
[...]

Jouw tegenstanders moeten toch ook aanpassen/wennen aan de nieuwe veranderingen dus dan is het toch hetzelfde voor hen?

Mechanisch is er niets veranderd behalve dat de jungle rewards lager zijn dus het gaat je spel (mapawareness, mechanics, ...) niet beinvloeden.

In het ergste geval, gebruik je een slechte build...

Verwijderd

Nog steeds niets terug van de support. Ook geen mailtje dat ik gebanned ben ofzo (dat krijgt iedereen toch als hij wordt gebanned?). Verder heb ik wel een keer zo'n Warning mailtje gehad (eind juli) maar voor de rest nooit iets.

• Ilar
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:54:
[...]
Jouw tegenstanders moeten toch ook aanpassen/wennen aan de nieuwe veranderingen dus dan is het toch hetzelfde voor hen?

Mechanisch is er niets veranderd behalve dat de jungle rewards lager zijn dus het gaat je spel (mapawareness, mechanics, ...) niet beinvloeden.

Dat klopt ook wel weer. Nouja ik kijk wel waarschijnlijk kan ik toch niet wachten als ik thuis kom. (Nog 4 uurtjes).

Verwijderd

[...]

Als zijn tegenstanders al wel getest hebben en hij niet.. loopt hij dus wel achter. En items zijn vooral endgame sowieso wel heel belangrijk.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2012 12:02 ]

• PpN
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

De nieuwe items Muramana & Seraph's Embrace lijken me echt een sterke combinatie met Ryze !

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
[...]

Volgens mij zijn de jungle rewards toch juist hoger? :9

Verwijderd

Thijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:22:
[...]

Klopt je hebt gelijk, patch notes verkeerd gelezen.

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:20
Hmm... de nieuwe shop bevalt me op zich wel, wordt wel even wennen.
Net even een testrondje vs bots gespeeld om te kijken.

D'r is alleen iets grandioos mis met het volk waar ik mee in de game zat :P
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5zXNgHe2N2fMSur6UsXghBAB/medium.png
Thijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:22:
[...]

Volgens mij niet. De passive gold gain is echter omhoog gegaan waardoor je alsnog meer gold krijgt (iedereen krijgt meer gold), maar de jungle an sich levert minder op.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-11 08:05
haha wth ^^ Nu is het wel vaak zo dat op zo'n uur je bij bots nooit mensen van jouw level en niveau hebt, en je dus wel vaker low levels hebt. Dus deze waren misschien echt nog allemaal < lvl5?

Jungle levert meer geld en exp op dan vroeger. Maar alles zit nu wel bijna in de sterkste mob van het camp.

Over 4 uur ook eens uittesten allemaal als ik thuis ben :)

• Suicyder
Lointje schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:47:
haha wth ^^ Nu is het wel vaak zo dat op zo'n uur je bij bots nooit mensen van jouw level en niveau hebt, en je dus wel vaker low levels hebt. Dus deze waren misschien echt nog allemaal < lvl5?

Jungle levert meer geld en exp op dan vroeger. Maar alles zit nu wel bijna in de sterkste mob van het camp.

Over 4 uur ook eens uittesten allemaal als ik thuis ben :)
Even gekeken, maar ze zijn hoger als we dachten, wat een drama (zeker gezien ik geen briljante speler ben :P :
Ashe is een level 11 speler
Teemo : level 8
Jarvan : level 8
Brand : level 7

edit:
met betrekking tot deze game^^
Suicyder schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:36:
Hmm... de nieuwe shop bevalt me op zich wel, wordt wel even wennen.
Net even een testrondje vs bots gespeeld om te kijken.

D'r is alleen iets grandioos mis met het volk waar ik mee in de game zat :P
[afbeelding]

[ Voor 24% gewijzigd door Suicyder op 05-12-2012 12:52 ]

• PpN
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Lointje schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:47:

Dit maakt het wel aantrekkelijk om te gaan counter junglen met Bijv. Nunu, als je dan met je "Q" wraths pikt gaat de enemy jungler dat veel meer merken ?

Verwijderd

Het meeste zat voordien toch ookal in de grootste mob vh camp?
Bij wraiths was het bv. 40g in de grote, 5g in de kleintjes.

• Thijmeus
Vicarious schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:45:
[...]

Volgens mij niet. De passive gold gain is echter omhoog gegaan waardoor je alsnog meer gold krijgt (iedereen krijgt meer gold), maar de jungle an sich levert minder op.
Early on, junglers will have to balance the risk of ganking against the greater gold and experience available to them by farming the new, more powerful jungle camps.

The improved rewards from the neutral monster camps offer junglers the option to farm up and utilize powerful new items to really shine in the mid game.

Gezien deze teksten die staan op http://competitive.euw.leagueoflegends.com/preseason/jungle is het wel degelijk zo dat je meer gold per camp krijgt (per mob dus).

Similarly, fast-clearing junglers were able to pour on the pressure early in the game with constant ganking. To combat this clear-and-gank rhythm, jungle monsters now gain health and damage at a more aggressive pace as the game progresses. Similarly, the gold and experience rewards also increase at a faster rate. This forces junglers to make a strategic decision between applying pressure to the lane and spending their time and health farming these more valuable monsters.

Volgens dit komt dit meer tot uiting in de snelheid waarmee de rewards omhoog gaan. Dus na minder minuten in game, sneller hoge rewards. Plus nog meer focus op de 'big mob' qua exp/gold reward, zodat het jungelen voor single target champions beter wordt. Dat is een goede toevoeging naar mijn mening.

Verwijderd

Ach ze dachten met de season 2 veranderingen ook dat je er als jungler op vooruitging. Dat was toen ook andersom. Geloof dat het nu ongeveer hetzelfde is qua exp en dat je wil iets meer gold krijgt.

• Ilar
Maarja ganken blijft beter aangezien je er voor zorgt dat jou lane het voordeel krijgt.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Ja. Alleen een gefaalde gank betekent een gimp voor jezelf, waar dat voorheen niet zo straffend was.

• Valerious
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Hmm, ik ben benieuwd hoe de S3 patch de game gaat veranderen. Ik ben nog niet zo heel lang aan 't ranken, maar 't zou doodzonde zijn om games te verliezen door gigantische veranderingen in de game flow.

• Thijmeus
Valerious schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:23:
Hmm, ik ben benieuwd hoe de S3 patch de game gaat veranderen. Ik ben nog niet zo heel lang aan 't ranken, maar 't zou doodzonde zijn om games te verliezen door gigantische veranderingen in de game flow.
Als je daar bang voor bent raad ik je aan het volgende te doen:
- De patch notes zorgvuldig doorlezen.
- Oefenen in normal games tot je zeker van je zaak bent.

Dan moet 't wel goed komen!

• Ilar
Thijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:25:
[...]

Precies mijn plan.
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:09:
Ach ze dachten met de season 2 veranderingen ook dat je er als jungler op vooruitging. Dat was toen ook andersom. Geloof dat het nu ongeveer hetzelfde is qua exp en dat je wil iets meer gold krijgt.
Ik deed laatst Olaf jungle en levelde ongeveer gelijk met de support terwijl ik toch echt een redelijke hoeveelheid kills en assists binnenhaalde. Meer geld klopt, maar dat krijgt iedereen door de increased passive gold gain. Ik heb niet het idee dat de jungler er heel erg op vooruit is gegaan, zeker nu leashen niet meer kan

edit: voor de streamers onder ons: http://www.teamliquid.net...ssage.php?topic_id=372629 . Alternatief voor Xsplit.

[ Voor 9% gewijzigd door Vicarious op 05-12-2012 13:59 ]

• Valerious
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-11-2024
Thijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:25:
[...]

Naja, niet zozeer bang. Maar ik heb vrij veel gejungled met Xin, Rammus, Malph, Shyv, Fiddle ect. En de aankomende jungle changes lijken me best funest voor mijn huidige jungle ervaringen. Waarschijnlijk zal ik het weer helemaal moeten leren.

Inderdaad, dan maar normal games doen om te kijken of ik eventueel nog wat dingen moet bijspijkeren. :9

• Suicyder
Nog geen streamer hier, maar misschien binnenkort een test ervoor, heb niet voor niet een 100/100 connectie.
Dank voor de link, even gekeken naar het tooltje, werkt simpel en zonder al te problemen wat recorden op mijn toch al wat oudere laptop.

Verwijderd

Vicarious schreef op woensdag 05 december 2012 @ 13:55:
[...]

Ik deed laatst Olaf jungle en levelde ongeveer gelijk met de support terwijl ik toch echt een redelijke hoeveelheid kills en assists binnenhaalde. Meer geld klopt, maar dat krijgt iedereen door de increased passive gold gain. Ik heb niet het idee dat de jungler er heel erg op vooruit is gegaan, zeker nu leashen niet meer kan
Ja is ook mijn ervaring als jungler die veel ganked ben je nog steeds heel erg underleveled na een tijdje.
Alleen jungle farmen heb ik nog niet echt geprobeerd maar dat lijkt me als je niet geen premade team hebt sowieso niet zon goed plan.

Verwijderd

Heel makkelijk om te installeren, superlink. Bedankt!

• Thijmeus
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 14:37:
[...]

Ja is ook mijn ervaring als jungler die veel ganked ben je nog steeds heel erg underleveled na een tijdje.
Alleen jungle farmen heb ik nog niet echt geprobeerd maar dat lijkt me als je niet geen premade team hebt sowieso niet zon goed plan.
Je moet gewoon een juiste balans hebben. Heb er zelf nooit last van, behalve van die games dat ik @start ge 3man ganked wordt en daarna non stop gecounter jungled wordt door zijn jungler(+ top/mid).

Je moet niet gaan ganken om het ganken als je begrijpt wat ik bedoel. Dus niet ellendig lang gaan staan wachten terwijl jouw top pushed bijvoorbeeld. Soms zie ik van die junglers serieus minuten wachten in het bosje om te ganken, terwijl dat zinloos is. Je moet alleen de lanes die 'vragen' om een gank (enemy laner die zijn lane hard pushed) ganken, of towerdiven op iets hoger level wanneer de andere(n) laag HP zijn.

Heel belangrijk, vooral in SoloQ is dat je je eigen plan trekt en niet luistert naar het huilie-huilie gemekker van de laners, iedereen wilt namelijk het liefst dat jij hun lane campt.. ja dat werkt dus niet. Onderschat het farmen zeker niet, vooral nu niet met de nieuwe patch.

Behalve als een lane van jouw non-stop geganked wordt door hun jungler, dan moet je natuurlijk wel helpen.. :)

• SlqmLqck
  • Laatst online: 31-10 22:26
Ik heb ff gekeken naar de veranderingen van de Jungle.
Maar is het nou zo dat je meer Exp krijgt of meer gold? of beide?
Ik speelde namelijk altijd Lee jungle of Noc gaat dat nu nog steeds met boots starten? of zijn ze niet veel sterker geworden?

Ik ga dadelijk niet meteen Ranked spelen dat weet ik wel..

Verwijderd

SlqmLqck schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:55:
Ik heb ff gekeken naar de veranderingen van de Jungle.
Maar is het nou zo dat je meer Exp krijgt of meer gold? of beide?
Ik speelde namelijk altijd Lee jungle of Noc gaat dat nu nog steeds met boots starten? of zijn ze niet veel sterker geworden?

Ik ga dadelijk niet meteen Ranked spelen dat weet ik wel..
Beide, maar het clearen is moeilijker.

• Sharfer
Wat is dit voor vreemde bug, mijn lol laad laatste tijd bijna altijd zo >.<

Afbeeldingslocatie: http://i50.tinypic.com/9stoh3.png

[ Voor 8% gewijzigd door Sharfer op 05-12-2012 16:25 ]

Sharfer#2586

• SHEePYTaGGeRNeP
Hardstikke makkelijk te fixen sharfter, ik neem aan dat hij op borderless staat?
Rechtermuisknop op je taakbalk en dan taakbalkvergrendelen moet niet aangevinkt zijn.
Taakbalk verschuiven naar rechts/ link of boven en dan weer terug.

• Sharfer
SHEePYTaGGeRNeP schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:26:
Hardstikke makkelijk te fixen sharfter, ik neem aan dat hij op borderless staat?
Rechtermuisknop op je taakbalk en dan taakbalkvergrendelen moet niet aangevinkt zijn.
Taakbalk verschuiven naar rechts/ link of boven en dan weer terug.
Thanks! het is Sharfer btw :(

speel borderless omdat ik met twee schermen speel vandaar

Sharfer#2586

• SHEePYTaGGeRNeP
Sharfer schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:31:
[...]

Thanks! het is Sharfer btw :(

speel borderless omdat ik met twee schermen speel vandaar
Ik speel ook borderless hoor. weet niet waarom iemand full screen > borderless zou doen.
Lekker snel ALT tabben <3

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 15:57:
[...]

Beide, maar het clearen is moeilijker.
Je krijgt niet echt meer exp hoor. je bent nog steeds gewoon level 3 na red blue en wolves of wraiths. of level 4 na een full clear.

• Thijmeus
Maar wel op den duur, camps geven meer exp. naarmate de game vordert. Waar voor de patch bijv. ik zeg maar wat, het 7 minuten duurde voordat camps sterker/meer exp. etc. gaven. Duurt dat nu minder lang, bijv. 6 minuten.

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-11 09:03
Sharfer ik heb dit ook vaak. De truc is om wanneer het LOL logo komt geen andere app te focussen. Telkens ik bv bij het starten naar mijn Chrome op het andere scherm ga krijg ik dus hetzelfde probleem. Gewoon lekker van je input devices blijven tot de champions te zien zijn :P.

Verwijderd

Thijmeus schreef op woensdag 05 december 2012 @ 16:52:
Maar wel op den duur, camps geven meer exp. naarmate de game vordert. Waar voor de patch bijv. ik zeg maar wat, het 7 minuten duurde voordat camps sterker/meer exp. etc. gaven. Duurt dat nu minder lang, bijv. 6 minuten.
Ja maar het is wel heel weinig season 1 kon je de solo lanes voorbij als je heel snel clearde. Nu mag je gewoon blij zijn als je niet achter op de botlane loopt in level.

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Of je opent je taakbeheer, rechtsklik op League of Legends Client -> Maximaliseren.
Of je wacht tot je ingame bent en gebruikt dan de combo Alt + Enter.

Edit:
quote: Random froggen stream kijker
op bepaald moment zei froggen, damn that janna is really good
Eén dag nadat je beslist casual te gaan. Ik wist wel dat support mijn echte roeping was :P

[ Voor 41% gewijzigd door speedzor op 05-12-2012 17:21 ]

Streaming History

• Ilar
Wow dat is zeker wel een verschil qua lay-out. Ziet er wel goed uit.

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-11 00:10

SilentSimon

Have you been hopped?

Het is ook wel even wennen met de nieuwe items, wat is wat e.d.
Vooral voor support roles zijn er veel dingen verandert.

Iceborn gauntlet lijkt me bv een erg goed item op Blitz. Na een ability doet een autoattack een slow op de target.

• Sharfer
SilentSimon schreef op woensdag 05 december 2012 @ 18:27:
Het is ook wel even wennen met de nieuwe items, wat is wat e.d.
Vooral voor support roles zijn er veel dingen verandert.

Iceborn gauntlet lijkt me bv een erg goed item op Blitz. Na een ability doet een autoattack een slow op de target.
Haha, nou dan wordt hij vanaf nu altijd gebanned! Ook een reden dat ik die support nooit heb gekocht

Sharfer#2586

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
speedzor schreef op woensdag 05 december 2012 @ 17:16:
Of je opent je taakbeheer, rechtsklik op League of Legends Client -> Maximaliseren.
Of je wacht tot je ingame bent en gebruikt dan de combo Alt + Enter.

Edit:

[...]

Eén dag nadat je beslist casual te gaan. Ik wist wel dat support mijn echte roeping was :P
Heb je geen zin om naar California te verhuizen? ;)

• anu

anu

Jah dat was ik nou net ook aant denken, hadden ook een tryout openstaan voor juist een support toch? :P

Verwijderd

Ik zou toch niet graag in dat huis zitten. Wat een lege bedoeling zeg.

• fonsoy
Jeffroiscool schreef op woensdag 05 december 2012 @ 09:20:
[...]
Dit kun je doen naar deze site te gaan: http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=matches

Als je dan een match aanmaakt kan je een UBB code genereren zodat mensen makkelijk de matches kunnen joinen.

Zie hieronder

Bekijk | Join | Misschien | Spectate

Ik kan zelf waarschijnlijk niet meedoen dus ik gooi mezelf op tentative (misschien). Zolang iemand het maar om 8 uur (of andere tijdstip als mensen dat willen) het oppakt en mensen begint te inviten.

De rest is vaak wel via vrienden of het GoT channel te regelen.
Gaat deze nog door? Ik ben van de partij.

EDIT: Ik ga nu een potje spelen, maar ik blijf in de chat actief. Mochten er mensen interesse hebben om iets later alsnog te spelen.

[ Voor 13% gewijzigd door fonsoy op 05-12-2012 20:04 ]

• anu

anu

ik zit ook in chat atm :)
Pagina: 1 ... 106 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.