[PC] League of Legends - Deel 7 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 102 ... 123 Laatste
Acties:
  • 275.555 views

• Thormodo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 03-11 16:10
Martin0 schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:00:
ik hoop dat snel de nieuwe skin komt van Noc.

ik wilde eigenlijk dat de haunted skin terug kwam deze halloween maar deze skin maakt een hoop goed dat ik die niet heb (hoop alleen niet dat hij 1820RP gaat kosten).
Dikke kans dat hij wel 1820 RP gaat kosten, zeker omdat hij als legendary wordt aangekondigd (en nieuwe animaties, voice overs etc. heeft). Als je geluk hebt wordt hij 1350, maar goedkoper dan dat zal hij niet worden.
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:22:
[...]
Dat is net wat ik bedoel. Als je geen zin hebt in ranked gezeur, veronderstel ik dat je normals dan speelt voor de lol en je niet druk maakt of winst of verlies, toch? Waarom, elke keer als ik dan voor de verandering normal speel, ik nog meer ragers/flamers zie dan in ranked :p.
Voor normals zit er ook gewoon een matchmaking systeem achter dat rekening houdt met je wins en losses. Als je dus alleen maar ranked speelt en heel soms een normal, zal je normal "hidden elo" laag zijn en is het dus net alsof je met low elo mensen een ranked potje speelt. Wat jij zegt heb ik al vaker van lui gehoord die bijna alleen maar ranked spelen.
Ik heb persoonlijk bijna nooit last van ragers/leavers in normal games, omdat ik praktisch alleen maar normals speel. In S1 en S2 heb ik alleen goud gehaald voor de skins e.d. en toen vond ik het wel weer mooi geweest.

http://na.leagueoflegends.com/learn/gameplay/matchmaking
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:42:
[...]
Ik blaas niks op, ik vind het gewoon/onbegrijpelijk wanneer mensen ragen/flamen/zich druk maken om trolls en feeders in normal games want zoals ik al zei, je wint of verliest er niks mee. Terwijl in ranked, je soms games wint waar je het gevoel hebt "FUCK YEAH I OWNED THAT SHIT" en dan volgende game misschien 4vs5 speelt en dan gefrustreerd raakt omdat de win+rating van vorige game dan volledig nutteloos leek te zijn aangezien je weer van 0 kan beginnen.
Ja, want als je normal games speelt speel je die niet in de eerste plaats om te winnen. Ook is het natuurlijk dolle pret om met trolls/ragers/feeders te spelen. Hoe durven wij ons daar druk om te maken?
Je wint/verliest met normal games net zo veel als met ranked games, met als verschil dat bij ranked het elo metertje wel zichtbaar is.

[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 26-11-2012 11:05 ]

• speedzor
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01-02-2014
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:57:
Zed jungle gedaan. Is nog een beetje wankel. Je kan wel lekker initaten met je ult dan dan je slow en dan gelijk er weer uit met je w.

Ik begin:

boots + 3 pots
HoG
Aegis
Phage
Randuims, Frozen mallet,

Als je gankt loop je op degene af. Als je dichtbij bent gooi je je w naar de kant waar hij heenwil, gebruik je slow en wissel eventueel met je schaduw. Best fun.

oja, ik max e en w (1 level in q aan het begin).
Mensen die een goeie Zed in actie willen zien: ik heb toevallig gisteren voor het eerst met een Zed in een game gezeten en hij had direct een sterke score.
Op zich ook een heel mooie game om te zien, let vooral op m'n support plays wanneer Zed en Nocturne op m'n carry springen, ik kan met zekerheid zeggen dat ik hem nog nooit zo intensief heb moeten verdedigen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4AGo4.jpg

http://www.4shared.com/fi..._-_Gewonnen_-_1-5-22.html?

Mogelijks moet je een account aanmaken, maar ik weet niet direct een file sharing service waar je zonder account nog mee kan werken. LeagueReplays ligt er weer eens uit op dit moment dus uploaden gaat niet.

Streaming History

• Jeffroiscool
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-09 23:46
speedzor schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:42:
[...]

Mensen die een goeie Zed in actie willen zien: ik heb toevallig gisteren voor het eerst met een Zed in een game gezeten en hij had direct een sterke score.
Op zich ook een heel mooie game om te zien, let vooral op m'n support plays wanneer Zed en Nocturne op m'n carry springen, ik kan met zekerheid zeggen dat ik hem nog nooit zo intensief heb moeten verdedigen.

[afbeelding]

http://www.4shared.com/fi..._-_Gewonnen_-_1-5-22.html?

Mogelijks moet je een account aanmaken, maar ik weet niet direct een file sharing service waar je zonder account nog mee kan werken. LeagueReplays ligt er weer eens uit op dit moment dus uploaden gaat niet.
http://puush.me/

Ik ken de maker van die software en heeft altijd al goed gewerkt. Als je daar een pro acc neemt heb je in feite oneindig opslaag daar :)

Pro acc is maar 15 dollar voor een jaar, stuk goedkoper als rapidshare etc:
Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1utVu

Laatst ook Zed gespeeld, hij is namelijk heel sterk in mid maar je moet hem echt slim spelen en dat kan lastig zijn:

Afbeeldingslocatie: http://puu.sh/1u9gl

Is welliswaar een normal (voor ranked vind ik hem de underpowered en ben er te onervaren mee).
Je hebt een goed team nodig die heb kan beschermen. Hij werkt in mid een beetje als Talon: Poken tot je enemy low is en dan kan je er vol in gaan. Energy managing is enorm belangrijk op Zed.

Als mensen hier de replay van willen kan ik hem evt ook uploaden maar ik ben een scrub en niet boeiend :D

[ Voor 3% gewijzigd door Jeffroiscool op 26-11-2012 10:53 ]

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 12:13
Jeffroiscool schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:50:
[...]

http://puush.me/

Ik ken de maker van die software en heeft altijd al goed gewerkt. Als je daar een pro acc neemt heb je in feite oneindig opslaag daar :)

Pro acc is maar 15 dollar voor een jaar, stuk goedkoper als rapidshare etc:
[afbeelding]

Laatst ook Zed gespeeld, hij is namelijk heel sterk in mid maar je moet hem echt slim spelen en dat kan lastig zijn:

[afbeelding]

Is welliswaar een normal (voor ranked vind ik hem de underpowered en ben er te onervaren mee).
Je hebt een goed team nodig die heb kan beschermen. Hij werkt in mid een beetje als Talon: Poken tot je enemy low is en dan kan je er vol in gaan. Energy managing is enorm belangrijk op Zed.

Als mensen hier de replay van willen kan ik hem evt ook uploaden maar ik ben een scrub en niet boeiend :D
zed vind ik persoonlijk niet zo bij mij passen, ik moet zeggen dat assassins lekker spelen want ik speel veel assassins(talon, akali, etc), maar zed vind ik niet geweldig lekker spelen, maar dat zal ook wel komen omdat ik hem niet veel gespeeld heb, eigenlijk maar iets van 3 potjes in de PBE, maar ik ben iemand van okey ik speel een paar potjes met een champ als hij ftp(normale lol) of koop hem in PBE en probeer hem daar uit, maar als hij na een paar potjes niet lekker speelt dan laat ik hem links liggen(wil uit eindelijk wel alle champs hebben enzo maar dat is een doel voor langere termijn xD)

Twitch

Verwijderd

Het is ook maar net hoe je hem wilt spelen. Ik kijk meestal niet echt naar builds. Ik kijk meestal gewoon naar de spells en de ratio's en pas de build en spellorder aan op hoe ik de champion wil gaan spelen (als early ganker met utility en een teamfight engager).

• speedzor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Xe1zG.jpg

Scumbag pro players huh..

Streaming History

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-11 23:30

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Wut? Jewish support?

Ow wait, missing the point I am! :P

[ Voor 7% gewijzigd door Blaat op 26-11-2012 11:52 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

jews money? GP/10 runes

en ja het ging hem om de anything but support van een Curse player

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 11:54 ]

Verwijderd

Ben altijd wel Fan van Curse^^. Vooral Voyboy vind ik echt leuk om te kijken. Verder vind ik doublelift ook echt een goede speler.

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:14
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:56:
Verder vind ik doublelift ook echt een goede speler.
Ik vind Chaox persoonlijk beter, maar ook een heleboel Aziaten

[ Voor 15% gewijzigd door SHEePYTaGGeRNeP op 26-11-2012 11:57 ]

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:52:
jews money? GP/10 runes

en ja het ging hem om de anything but support van een Curse player
Sociaal protocol verplicht mij om dit af te keuren, maar stiekum vind ik het wel grappig. :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Verwijderd

SHEePYTaGGeRNeP schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:56:
[...]

Ik vind Chaox persoonlijk beter, maar ook een heleboel Aziaten
Nee CLG;) maar hij is gewoon zo sterk in teamfights:P

• speedzor
Wolf schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:40:
[...]

Wut? Jewish support?

Ow wait, missing the point I am! :P
Yep, G/10 runes ;) Stamt nog uit de tijd dat ik 2 support pages had waarvan één met meer G/10 was dan de andere.

Beide Crs spelers waren de zwakste van het team, maar de tegenstander had alle kansen verspeeld door een baron attempt met 5 te doen waarna ik + Malunoo (Malphite) hen gestopt hebben (3 dood, wij 2 ook dood) en intussen de andere 3 van ons team 2 turrets, inhibitor en nexus turret gesloopt hebben.

Streaming History

Verwijderd

Gisteren es balls deep mumu gegaan. Boots, 2 ringen, rylais & abyssal. Ging nog voor zhonyas gaan maar de game was al voorbij.

Wanna hug ? :trollface:

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11 22:38
Het gebeurt niet vaak, maar mijn laatste Amumu was er een die het voor elkaar kreeg een gewonnen game weg te gooien. Continu 1v5 engagen met zijn ult op 2 tanky targets waardoor wij van een afstand (dus ult was al over) nog moesten engagen. En niet 1x, dat had nog wel gelukt, maar echt 4-5 keer op een rij. Nog nooit eerder een Amumu gezien die met zijn ult de gevechten weet te verbeteren voor het andere team...

Overigens is AP Amumu super leuk als je fed wordt. Had eens een game dat ik na korte tijd 5+ kills had, dus ging zhonya's en deathcap :D Dit was nog voor de AP nerfs, dus bandage toss deed ~400, dus samen met W aan, 1 E + ult en dan waren alle targets nabij de Bandage Toss ook bijna dood.

Verwijderd

Damn speedzor, ik wou dat ik eens een keertje met die gasten kon spelen in solo queue (enige "bekende" die ik ooit me in team had was Sleazyweazy toen hij even in SK Gaming zat).

Zitten die gasten van Curse nog niet aan 2K dan sinds reset?
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:58:
[...]
Damn speedzor, ik wou dat ik eens een keertje met die gasten kon spelen in solo queue (enige "bekende" die ik ooit me in team had was Sleazyweazy toen hij even in SK Gaming zat).

Malunoo blijkbaar nog niet, maar Speedz zit ook in die regionen. Hij is maar ietsjes minder goed dan de pro's die je op de LANs ziet ;)

Vicariously I live while the whole world dies

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:03:
[...]

Malunoo blijkbaar nog niet, maar Speedz zit ook in die regionen. Hij is maar ietsjes minder goed dan de pro's die je op de LANs ziet ;)
In soloque dan he;)

In tournaments werken er weer heel veel andere mechanics buiten het spel om mee. Toch zou ik ook graag zijn account een weekje willen lenen. Ik ben wel 1700-1800 speler maar toch. De enige bekende (streamer) die ik tegenkwam was h4ckerv2 (niet zo bekend maar ik keek er vroegers weleens naar. Streamed niet meer btw). Hij speelde zijn famous tryndamere jungle maar moest het tegen mij afleggen^^

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 13:37 ]

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Vicarious schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:03:
[...]

Beetje standaardverhaal. Hoe hoger het niveau, des te kleiner de onderlinge verschillen zijn. Zie je ook bij topsport.

En als je topspelers dan ziet spelen denk je: "Meh, dat kan ik ook toch?"
En vaak is dat ook zo, je moet er alleen op het juiste moment aan denken. :+

• anu
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07-11 11:53

anu

Ligt het aan mij, of word er de laatste tijd wel heel erg geraged over kill steals, terwijl het in mijn ogen vaak totaal niet terecht is, zo speelde ik laatst mid met Lux, en ontstond er een klein teamfight met beide junglers en beide mids. onze jungler zat op hun mid (ziggs), en hun jungler stond ook op onze jungler te meppen, ik gooi mn ult eroverheen en krijg hiermee een dubbelkill, begint onze jungler tegen mij te ragen dat ik zijn kill gestolen zou hebben. In mijn ogen zou hij wellicht Ziggs hebben kunnen killen, maar zou dan zelf door hun jungler gekilled zijn, nu kwamen we weg met 2 kills, 2 assists en geen deaths.
Gevolg van zijn gerage was dat ik bij een later 1v1 gevecht van hem, niet ingreep buiten het casten van een shield op hem om niet de kans te lopen perongeluk zijn kill te stelen, met als gevolg dat hij dood ging (uiteraard gevolgd door "OMG WTF LUX NO HELP" etc.).

Ik snap niet dat mensen zo gefocussed zijn op alleen maar het aantal kills, mij zou het werkelijk worst zijn of ik nu een kill of een assist krijg, zolang we maar winnen, of zie ik het toch echt helemaal verkeerd :S

• Inrage
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17-10 17:25
Met die ult heb je altijd wel kans om per ongeluk een kill te maken. Zou ik me niks van aantrekken. Het zou anders zijn mocht je bot Lux support spelen ofzo, en dan nog... beter geen deaths in je eigen team.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Inrage schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:36:
Met die ult heb je altijd wel kans om per ongeluk een kill te maken. Zou ik me niks van aantrekken. Het zou anders zijn mocht je bot Lux support spelen ofzo, en dan nog... beter geen deaths in je eigen team.
Ik vind dat je als support ook best hier en daar een kill mag pakken hoor. Ik snap niet waarom daar zo'n taboe op zit. Er wordt altijd gelijk over geraged als je per ongeluk een kill meepakt.

Ik denk dat een matchup waarbij de carry 20 kills heeft en de support 0, minder goed uit zal pakken dan een waar de carry er 17 heeft en de support 3.

het moet natuurlijk niet uit de hand lopen, maar een paar kills moet geen probleem zijn imho.

• Martin0
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 06-11 12:13
Wolf schreef op maandag 26 november 2012 @ 14:39:
[...]

Ik vind dat je als support ook best hier en daar een kill mag pakken hoor. Ik snap niet waarom daar zo'n taboe op zit. Er wordt altijd gelijk over geraged als je per ongeluk een kill meepakt.

Ik denk dat een matchup waarbij de carry 20 kills heeft en de support 0, minder goed uit zal pakken dan een waar de carry er 17 heeft en de support 3.

het moet natuurlijk niet uit de hand lopen, maar een paar kills moet geen probleem zijn imho.
ik had dit laatst in de PBE met nami,

ik heal mijn carry, maar die heal doet ook damage als de enemy binnen de range staat, killsteal ik er mee, ik gelijk ow sh*t sorry srry, didnt mean to killsteal.
maar die carry was relaxed en zei, maakt niet uit en is goed man enz.

had ook laatst met wukong, stond met teemo in bot, bij de 2e turret in de laan, eerste hadden we al neer, schiet hij 2 enemies naar bijna geen health meer, maar hij kon niet turret diven, ik loop via de jungle tot tussen de base turret en die 2e turret en pak de 2 kills op, gelijk wukong ks ks blah blah.
ik gelijk: 1st your poisen didnt work anymore and 2nd you couldnt reach them anymore.

gelijk hele team achter me:D

Twitch

Verwijderd

Mensen die KS roepen is gelijk een ignore. Zo hatelijk. Wat mij betreft mag iedereen iedereen killen als het maar voordelig is voor je team.

• anu

anu

Mja als support kan ik me er nog iets bij voorstellen als je met de kills gaat lopen, als ik eens perongeluk een kill maak met sona of zo dan zeg ik dat ook wel in de chat dat het niet de bedoeling was. Maar buiten de support om moet het toch eigenlijk geen zak uitmaken waar de kills terechtkomen, een AP carry heeft er in principe net zoveel aan als een jungler, en het is uiteindelijk een teamspel, dus zolang je team er beter uitkomt is het mij best.

• Ilar
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-09 16:23
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 13:35:
[...]

In soloque dan he;)

In tournaments werken er weer heel veel andere mechanics buiten het spel om mee. Toch zou ik ook graag zijn account een weekje willen lenen. Ik ben wel 1700-1800 speler maar toch. De enige bekende (streamer) die ik tegenkwam was h4ckerv2 (niet zo bekend maar ik keek er vroegers weleens naar. Streamed niet meer btw). Hij speelde zijn famous tryndamere jungle maar moest het tegen mij afleggen^^
Ik heb nog steeds nachtmerries toen ik Froggen tegenkwam :(

• speedzor
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 12:58:
[...]

Op dit moment zitten ze laag genoeg dat je in feite wel kans hebt om er mee te spelen op minder bevolkte tijdstippen ;)

Curse is duidelijk een interesse in me aan het stellen vandaag!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/AByD9.jpg

Edit: Xinec zit blijkbaar niet meer in Curse. Weten we dat ook weer :P

[ Voor 5% gewijzigd door speedzor op 26-11-2012 15:02 ]

Streaming History

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

speedzor schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:00:
[...]

Op dit moment zitten ze laag genoeg dat je in feite wel kans hebt om er mee te spelen op minder bevolkte tijdstippen ;)

[afbeelding]

Misschien willen ze jou recruiten als je niet oppast. :+

• anu

anu

Toch vet als je op dat niveau mee kunt doen en bekende namen tegenkomt :). Enige die ik ooit ben tegengekomen is SaintVicious (toen nog van CLG), gelukkig was dat niet in LoL maar Live for speed :P
(waar hij me overigens ook ongenadig hard ownde maargoed ;))

• nair
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10 18:14
Als sommige van jullie het leuk vinden om samen te spelen, dan kunnen jullie mij altijd toevoegen:

Ingame naam: Dutchmani

Wins (Normal Games): 497

Skill: Niet goed

Ik speel altijd alleen, en het is leuker om met andere erbij te spelen.

[ Voor 5% gewijzigd door nair op 26-11-2012 15:24 ]

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

nair schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:11:
Als sommige van jullie het leuk vinden om samen te spelen, dan kunnen jullie mij altijd toevoegen:

Voor mijzelf maakt dat geen donder uit, maar misschien handig om je hoeveelheid wins te posten. Dan kunnen potentiele speelmaten inschatten hoeveel advies je nodig zult hebben. ;)

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Wolf schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:13:
[...]

Voor mijzelf maakt dat geen donder uit, maar misschien handig om je hoeveelheid wins te posten. Dan kunnen potentiele speelmaten inschatten hoeveel advies je nodig zult hebben. ;)
Bedoel je niet percentage? Hoeveelheid zegt vrij weinig.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Postius schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:26:
[...]

Niet helemaal. Ik wilde meer de orde van grootte weten. 10? 100? 1000? Maakt wel een groot verschil als het gaat om ervaring.

• nair
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-10 18:14
Wolf schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:13:
[...]

Ik heb het inmiddels aangepast :)

Verwijderd

Postius schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:26:
[...]

Percentage zegt juist weinig :P Ook pros winnen ongeveer 50% van hun games. Hoe goed of slecht je ook bent, je speet namelijk tegen mensen van ongeveer gelijke skill.

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

nair schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:29:
[...]

Ik heb het inmiddels aangepast :)
Zoals ik zie zal het geen probleem zijn. :P

Je hebt namelijk zoveel wins dat je mij advies moet gaan geven dus dat komt wel goed. :D

Verwijderd

speedzor schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:00:
[...]

[afbeelding]

Zo weten we meteen ook hoe speedzor omhoog kruipt in solo queue :9

Verwijderd

Hij wordt gewoon gecarried(A) Ik wed dat hij nog geld overmaakt ook!! O-) En tijdens die GoT matches liet hij gewoon iemand anders spelen!

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2012 16:02 ]

• broess
  • Laatst online: 12-09-2020
Beste pro is toch in mijn ogen Aphromoo, als hij zijn League of Draven krijgt... Beste ADC in mijn ogen, zo agressief altijd, harde plays, onmogelijke plays.

Streamt zonder delay, wordt altijd gehost maar dat maakt hem geen reet uit. Heeft vrijwel elk potje (hij was in s2 2900ELO) na 12 minuten Berserkers + BT af...

En daarnaast is hij gewoon hilarisch.

Verder vind ik The Rain Man ook wel leuk om te zien, totdat hij het op flamen begint te zetten.. Hij heeft mij geïnspireerd om Teemo top te spelen. In Season2 had ik ranked een rating van 9-2 met mijn Teemo top.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

broess schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:06:
Verder vind ik The Rain Man ook wel leuk om te zien, totdat hij het op flamen begint te zetten..
Dus zodra champ select komt vindt je TRM niet meer leuk om te zien? :P

[specs]

broess schreef op maandag 26 november 2012 @ 17:06:
Beste pro is toch in mijn ogen Aphromoo, als hij zijn League of Draven krijgt... Beste ADC in mijn ogen, zo agressief altijd, harde plays, onmogelijke plays.

Streamt zonder delay, wordt altijd gehost maar dat maakt hem geen reet uit. Heeft vrijwel elk potje (hij was in s2 2900ELO) na 12 minuten Berserkers + BT af...

En daarnaast is hij gewoon hilarisch.

Verder vind ik The Rain Man ook wel leuk om te zien, totdat hij het op flamen begint te zetten.. Hij heeft mij geïnspireerd om Teemo top te spelen. In Season2 had ik ranked een rating van 9-2 met mijn Teemo top.
The Rain Man vind ik maar een irritant mannetje met baggermuziek eerlijk gezegd. Hij flamet bijna altijd, het is nooit zijn schuld en heeft van die bloedirritante maniertjes en uitspraken die hij dan ook 300x herhaalt.

Aphromoo is een goede speler in soloqueue maar in tournament games komt er meer bij kijken. Dat zei hij laatst zelf ook in een interview toen hem gevraagd werd waarom hij in tournament games nooit zo stompt als in soloqueue games.

• broess
Nee in het begin nog wel hoor, maar vrij snel al indd..

Ik vind overigens Salce ook leuk om te zien, maar ik speel liever top/jungle en indien nodig adc.

• broess
Ik heb het idee dat Aprho niet in een voor hem juiste team zit. Zijn instelling voor tournament play is altijd anders.

Gister bijvoorbeeld voor de TSM league, speelde ze tegen Curse, in soloqueue owned hij Cop erg hard, Cop stopt met spelen. Gister, en vooral in de eerste game, was Cop veel beter met Ezreal tegen Aphro die met Vayne speelde. In game 2 kreeg hij zijn Draven en toen was het al snel klaar.

Het ligt een beetje aan de instelling van zijn team, ze moeten meer om hem heen spelen. Zoals in solo queue iedereen hem juist 'helpt' door ganks of in sommige gevallen split pushes..

Verwijderd

Mwoa, Aphro gaat gewoon constant all in. Tegen een botlane die niet op elkaar is ingespeeld en niet op voice chat zit (soloqueue) kun je dat doen, omdat het paniek zaait. Tegen een team dat coördineert is dat niet zo makkelijk. Het ziet er vooral cool uit. Ik kijk hem zeer regelmatig (nu ook) maar het is vooral zijn soloqueue die heel sterk is.

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-11 09:44

Nutral

gamer/hardware freak

Nou, ik speelde gisteren ook bij SK yellowstar in het team, en die zat toch ook te flamen hoor

• broess
Heeft er iemand een smurf die wil duo queuen? :)

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
nair schreef op maandag 26 november 2012 @ 15:11:

Wins (Normal Games): 497

LordVipah

Wins (normal games): 14 :')

Skill: Redelijk

Speel meestal met Ezreal, of malphite of een f2p hero

Verwijderd

Ik begin echt steeds meer van volibear te houden, dit seizoen nog 100% winrate met hem.
Vorige 75% over 20 games. Denk dat ik hem is ga gebruiken om te kijken of ik ook nog hoger dan plat kan.
Voordeel is dat hij in ranked eigenlijk bijna nooit gespeeld is dus mensen weten niet wie zijn counters zijn of hoeveel damage hij neemt/uitdeelt.
Heb ook vaak dat mijn team verliest maar ik mijn lane met hem win. En dan gewoon even simpel bot of mid roam en zo mijn team carry. Je damage is ook best bizar als de tegenstander een beetje op elkaar staat met je ult aan.
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 19:58:
Ik begin echt steeds meer van volibear te houden, dit seizoen nog 100% winrate met hem.
Vorige 75% over 20 games. Denk dat ik hem is ga gebruiken om te kijken of ik ook nog hoger dan plat kan.
Voordeel is dat hij in ranked eigenlijk bijna nooit gespeeld is dus mensen weten niet wie zijn counters zijn of hoeveel damage hij neemt/uitdeelt.
Heb ook vaak dat mijn team verliest maar ik mijn lane met hem win. En dan gewoon even simpel bot of mid roam en zo mijn team carry. Je damage is ook best bizar als de tegenstander een beetje op elkaar staat met je ult aan.
Zeer onderschatte champ imo. Ik denk dat ik 60% van mn lanes tegen hem verlies, ik weet alleen niet hoe ik er zelf mee om kan gaan dus speel hem zelf nooit. Zijn burst is verraderlijk en met die ult krijg je hem 1v1 sowieso niet echt dood. Je moet echt een jungler hebben die een goede gank met hoge burst damage heeft zodat je hem in 1x samen neer kan bursten, anders haalt hij gewoon vrolijk onder zijn tower een double kill.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ja leuke hero, weekje f2p geweest.

Vooral early game is het oppassen bij de tower anders is het Q en hoppa in tower range, dan nog de slow erbij.

In een teamfight is z'n ulti vrij lomp

Verwijderd

Vicarious schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:00:
[...]

Zeer onderschatte champ imo. Ik denk dat ik 60% van mn lanes tegen hem verlies, ik weet alleen niet hoe ik er zelf mee om kan gaan dus speel hem zelf nooit. Zijn burst is verraderlijk en met die ult krijg je hem 1v1 sowieso niet echt dood. Je moet echt een jungler hebben die een goede gank met hoge burst damage heeft zodat je hem in 1x samen neer kan bursten, anders haalt hij gewoon vrolijk onder zijn tower een double kill.
Eens in 5v5 teamfights is hij niet zo goed omdat hij geen goede gapcloser heeft.
Maar voor kleine gevechtjes midgame is hij echt perfect omdat je dan ook op je sterkst bent. Daar laten veel andere top bruisers het wel een beetje afweten.
Ben nog wel een beetje aan het uitzoeken welke runes ik het liefst op hem draai ik gebruik nu movespeed quints en AD reds voor het last hittten. Maar denk dat ik in sommige matchups misschien beter lifesteal quints kan nemen, of misschien wel AS reds en AD quints.

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-11 09:03
Killsteals heb ik af en toe ook wel met Zilean. Zet je zo'n bom op hun kop en komen ze nog net met een handvol XP de fog of war in, gevolgd door een kill een paar seconden later :P.

Zil wordt wel best weinig gespeeld. Ben hem nog nergens tegen gekomen tijdens het queuen.

• godofal
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

godofal

TACNAYN - destroyer of worlds

Jormungandr schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:13:
Killsteals heb ik af en toe ook wel met Zilean. Zet je zo'n bom op hun kop en komen ze nog net met een handvol XP de fog of war in, gevolgd door een kill een paar seconden later :P.

Zil wordt wel best weinig gespeeld. Ben hem nog nergens tegen gekomen tijdens het queuen.
wie er KS roept op een zilean, of een DoT effect is zoiezo een idioot :+

Verwijderd

godofal schreef op maandag 26 november 2012 @ 21:17:
[...]

wie er KS roept op een zilean, of een DoT effect is zoiezo een idioot :+
Ach voor de doorgewinterde LoL speler staat KS toch voor Kill Secure. Dus als iemand zegt KS zeg jij gewoon: yes np.
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:34:
[...]

Eens in 5v5 teamfights is hij niet zo goed omdat hij geen goede gapcloser heeft.
Maar voor kleine gevechtjes midgame is hij echt perfect omdat je dan ook op je sterkst bent. Daar laten veel andere top bruisers het wel een beetje afweten.
Ben nog wel een beetje aan het uitzoeken welke runes ik het liefst op hem draai ik gebruik nu movespeed quints en AD reds voor het last hittten. Maar denk dat ik in sommige matchups misschien beter lifesteal quints kan nemen, of misschien wel AS reds en AD quints.
how about as reds en movespeed quints? Die movespeed is erg lekker voor chases en ganks en AS helpt ook bij het lasthitten omdat je attack animatie sneller is. Bovendien scalet AS goed met je skills.

• Fanatic_FS
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:17

Fanatic_FS

Rated T for Troll™

Armorpen reds op Voli, anders doet je W geen damage aangezien je in je build vrijwel niks van armorpen bouwt.

[specs]

Fanatic_FS schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:01:
Armorpen reds op Voli, anders doet je W geen damage aangezien je in je build vrijwel niks van armorpen bouwt.
of AS reds en armorpen quints. Je hebt verder ook nog de armorpen mastery. AD quints heb je buiten lasthitten niet veel aan want je skills scalen niet met AD.

[ Voor 12% gewijzigd door Vicarious op 27-11-2012 00:09 ]

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 00:07:
[...]

of AS reds en armorpen quints. Je hebt verder ook nog de armorpen mastery. AD quints heb je buiten lasthitten niet veel aan want je skills scalen niet met AD.
Ja ik weet wel dat AS en arpen runes meer damage doen. Dan heb je alleen ongeveer 61 ad level 1 ik mis dan best veel last hits in lastige lanes. Lanes waar je niet naast de creeps kan gaan staan wachten tot ze low zijn maar dat je alleen voor de lasthits ernaartoe loopt bijvoorbeeld tegen jax. De creepblock voor zon vetzak als voli is ook best ernstig dan.

Sowieso run ik de armor pen masterie dus lategame maakt die 15 armor pen ook weinig uit. Een groot deel van je damage is natuurlijk ook magic.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2012 00:39 ]

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-10 15:35
Is er trouwens niet een mooie pagina waar je je wins (percentage) enzo kan zien. Soort van Armory achtig iets als je in World of Warcraft hebt.

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Verwijderd

thewizard2006 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 07:46:
Is er trouwens niet een mooie pagina waar je je wins (percentage) enzo kan zien. Soort van Armory achtig iets als je in World of Warcraft hebt.
Op http://www.lolking.net/ kun je behoorlijk wat statistieken zien.

Verwijderd

http://www.legendsnet.com/ moet je wel voor inloggen maar wel een stuk uitgebreider dan lolking.net. Ook zie ik vaak elobuff.com langskomen maar dat is betaald maar wel goed schijnt het.

• thewizard2006
Bedankt, zal eens kijken of ik er wat mee kan vanavond. Voor lolking moet je iets doen in je LoL client en daar kan ik nu niet bij.

• anu

anu

Bedankt inderdaad :D, Legendsnet ziet er wel interessant uit :D, beetje stats bij houden, kijken of ik mn riot score wat omhoog krijg de komende tijd want die is toch wel erg laag :P

• SHEePYTaGGeRNeP
  • Laatst online: 22:14
WOOP WOOP ik ben weer 1500 elo <3

• PpN
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 13-01-2023

PpN

Gisteren meerdere potjes met ons 3v3 team gewonnen, onze ideale troll set up: Teemoo, caitlin en nidalee e n dan de hele map vol gooien met traps :D Je tegenstander gaat nog net niet surrenderen uit frustratie :D

dat tezamen met de poke die je met de q's van nidalee en caitlin op een lane kan doen werkte echt goed, maar dat kan ook komen om dat we nog maar rond de 1450 elo zitten ^^

• Jeffroiscool
Het is de laatste keer een beetje weggevallen maar ik heb een artikeltje geschreven met heel veel tips voor elke support.

Vind hem hier: http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=readarticle&id=14 :D

League of Legends [Last Updated 22-08-2012]: [EUW] Jeffro (Now:Silver, S1:Bronze), RankedSolo5x5: 1502 [120W/106L], Dominion: 84W, TT: 3W, Normal: 504W

Leuk stukje Jeffro. Ik speel als ik support meestal Taric en daar kan ik me wel in vinden.

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 05-11 09:03
Ik speel ook wel graag support naut. Dredge Line is net iets minder dan de blitz pull omdat je jezelf en de enemy naar elkaar trekt, maar de staggering blow is toch echt wel baas.

Naut is trouwens een zeer veelzijdige champ. Je kan hem als support, top, jungle en trollmid spelen :). Heb hem ooit eens mid gespeeld omdat ik in een soloqueue opeens van top weggeduwd ben. Laatste speler wou eerst mid spelen en ging dan opeens TOP TOP TOP roepen eens iedereen gelocked was. Heb Naut dan maar mid gestuurd en dat ging wel leuk.

• blamauci
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14-10 16:49
Heej heej tweakz0rz

Ik ben aan het streamen @ http://www.twitch.tv/blamauci

Kom gezellig kijken en hangen in de twitch chat. En kom op ook gezellig de IRC in. Reminder Quakenet #GoT.LoL

Nocturne jungle incoming. (Haunting skin)

[ Voor 10% gewijzigd door blamauci op 27-11-2012 12:24 ]

http://www.lolstatistics.com/signature/eu/20836683/309

• ydegart
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07-04 11:41
Hier is nog meer informatie voor mensen die willen supporten:
- support tips van TPA MiSTakE
- support-kieswijzer van Spellsy

Modern technology has its origins in an altogether non-practical search for useless knowledge.

• blamauci
1ste game ging een bak heerlijk. 3 viewers.

love u guys.

peukentijd

[ Voor 10% gewijzigd door blamauci op 27-11-2012 12:47 ]

• Jeffroiscool
blamauci schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:21:
Heej heej tweakz0rz

Ik ben aan het streamen @ http://www.twitch.tv/blamauci

Kom gezellig kijken en hangen in de twitch chat. En kom op ook gezellig de IRC in. Reminder Quakenet #GoT.LoL

Nocturne jungle incoming. (Haunting skin)
Reminder, je kan er ook op via de site: http://fakegaming.eu/GoT/index.php?act=chat

• Airavab
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11 11:49
blamauci schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 12:47:
1ste game ging een bak heerlijk. 3 viewers.

love u guys.

peukentijd
Net stukje van je olaf game gekeken, lekkere score hoor. Gefeede olaf is altijd een lekkere killing machine 8)7 Een tip; probeer eens een oracles te kopen als jungler. Als jungler loop je veel over de map heen en kan je dus vision goed deny'en van je tegenstanders. Ook was dit zeer handig geweest tegen talon en vayne die nu lastig te chasen waren.

• blamauci
http://euw.leagueoflegend...909498&highlight=blamauci allemaal dit topic bumpen lekkertjes.

En oracles was idd wel goed geweest.

Verwijderd

Mensen die benieuwd zijn/waren naar de uitleg achter de Emote-spam-ban.

Astu: http://na.leagueoflegends...d.php?p=31839662#31839662

• Zebby
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 07-11 22:38
Heb altijd het idee dat KS roepen afneemt naarmate je W/L ratio toeneemt. Ik had er eerst ook last van, maar heb het echt al heel lang niet meer gezien (botgames daargelaten). Nog steeds trolls/feeders e.d., maar iig 1 pest minder.

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Toename W/L ratio in normal games zorgt er doorgaans wel voor dat je hogere 'hidden elo' krijgt. Je wordt dan dus ook gematchmaked met 'betere' die ook hogere hidden elo hebben. Dus ja dat klopt, de wat betere spelers klagen over het algemeen minder over KS. Ze reageren in ieder geval niet super emotioneel, haha ;)

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Is er nog altijd een manier om je hidden ELO te zien?

PSN: Alvanosa

• Thijmeus
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 08-12-2023
Volgens mij niet, maar correct me if I'm wrong.
Alvanosa schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:14:
Is er nog altijd een manier om je hidden ELO te zien?
lolmatches.com . Maakt gebruik van een client, dus die meot je dan wel installeren. Anders ben je afhankelijk van de resultaten van anderen die de client hebben en toevallig in een van jouw games zitten.

• speedzor
Ocelote lastpick, krijgt ie mid niet: support AP lux. Dat wordt dan de 5de keer dat ik hem report vanwege trolling :')

Het blijft de zieligste pro speler die er is.

Streaming History

speedzor schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:23:

Agreed. Loopt ook altijd alleen maar te ragen. Tragisch figuur.

• thewizard2006
Speel nu denk ik een maandje of 3 maar heb niet hiet idee dat het niveau echt beter wordt (dmv hidden elo). En als ik het niet heel erg verkeerd heb is mijn W/L ratio toch wel in het voordeel van de W. Maar goed, is ook lastig te meten zo. Zal wel altijd een gevoelskwestie blijven.

Wat is trouwens mis met support lux? Ben wat dat betreft nog redelijk noob dus als je het kan uitleggen :)

[ Voor 16% gewijzigd door thewizard2006 op 27-11-2012 15:26 ]

• Airavab
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 08-11 11:49
Idd, Ocelote is geen plezier om naar te kijken. Tevens verliest hij het tegenwoordig best vaak van andere pro mid spelers. Mijn favo is en blijft Aphromoo, die vent is echt hillarisch!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Ocelote is irritant als de pest, gaat hij zingen of ragen.

PSN: Alvanosa

• Nidhiki
  • Laatst online: 17-02-2024
Ocelote lastpick, krijgt ie mid niet: support AP lux. Dat wordt dan de 5de keer dat ik hem report vanwege trolling :')

Haha, heb net Ocelote stream aangezet om te kijken hoe je speelt :P Zie ik je net gegrabd worden door Blitz en heeft enemy first blood xD balen! Haat aan blitz! :9

---- Live For The Music ---- PSN: Mvbaardwijk

Verwijderd

Leuk artikel Jeffro, alleen die 1e zin "Support is de moeilijkste rol in het spel om OPTIMAAL te spelen." is natuurlijk bullshit.
Mjah ik zit ook te kijken. Oce ward niet en dwingt zijn adc om te pushen. Vervolgens gankt xin en is 'bot fucked'. JA GOH IDIOOT!

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-11 08:05
thewizard2006 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:26:
Speel nu denk ik een maandje of 3 maar heb niet hiet idee dat het niveau echt beter wordt (dmv hidden elo). En als ik het niet heel erg verkeerd heb is mijn W/L ratio toch wel in het voordeel van de W. Maar goed, is ook lastig te meten zo. Zal wel altijd een gevoelskwestie blijven.

Wat is trouwens mis met support lux? Ben wat dat betreft nog redelijk noob dus als je het kan uitleggen :)
Er is niets mis met lux support, is zelfs vrij goed in sommige gevallen. Maar er staat dat hij AP Lux gaat, wat dus wil zeggen dat hij gewoon gaat voor max damage, zoveel mogelijk kills probeert te pakken, en waarsch nog CS probeert te verzamelen ook (?).

Als je lux als support speelt, moet je dus eerder voor gold items gaan, en focussen op shielden en CC-en. Damage meehelpen is goed, maar als zowel je ad carry als je support voor max damage gaan, gaat er 1 van de twee helemaal achterop lopen, of allebei wat achterop hinken.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:29:
Leuk artikel Jeffro, alleen die 1e zin "Support is de moeilijkste rol in het spel om OPTIMAAL te spelen." is natuurlijk bullshit.
Mensen denken dat support alleen maar warden is en een beetje breindood knopjes te drukken.

Als support moet je het meeste map awareness hebben, je moet wards timen, je moet een optimale engage/disengage verzorgen, je moet alles doen zonder dat je even simpel een warmogs koopt aangezien je niet farmed en je dus 9/10 heeel squishy bent en geen damage doet.

Op bot moet je constant 3 andere spelers in de gaten houden, je moet van te voren al kunnen bepalen wat de enemy botlane kan doen en hoe ze dat doen.

De support is het meest underappreciated rol in het spel IMO.

Verwijderd

Jeffroiscool schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:37:
[...]

Mensen denken dat support alleen maar warden is en een beetje breindood knopjes te drukken.

Als support moet je het meeste map awareness hebben, je moet wards timen, je moet een optimale engage/disengage verzorgen, je moet alles doen zonder dat je even simpel een warmogs koopt aangezien je niet farmed en je dus 9/10 heeel squishy bent en geen damage doet.

Op bot moet je constant 3 andere spelers in de gaten houden, je moet van te voren al kunnen bepalen wat de enemy botlane kan doen en hoe ze dat doen.

Dat doe ik als jungler ook.

• Jeffroiscool
Als jungler kan jij veel makkelijker aan items komen waardoor kleine foutjes meer vergeefbaar zijn omdat ze bijvoorbeeld tankier zijn.
Mensen realiseren het zich vaak niet maar dood gaan is het slechtste wat je kan doen in dit spel.

Daarnaast is het wel vaak zo dat support en jungle rollen zijn waar je makkelijk tussen kunt wisselen aangezien ze in dit seizoen heel erg overeen komen waar het grote verschil tussen de support en jungler is dat de jungler kan farmen en alle lanes moet helpen ipv zijn ad carry.

Next season is de jungle veranderd waardoor er waarschijnlijk een shift in de meta zal ontstaan.

• Lointje
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 05-11 08:05
[...]

Agreed van het meest underappreciated van het spel, maar daarom niet het moeilijkste om te masteren :)

Het voordeel van een support is bv dat hij niet moet lasthitten, waardoor hij iets meer ademruimte krijgt om net map meer te bekijken, waar zit enemy jungler, enemy mid, ...

Zeker en vast moeilijker dan meeste mensen denken die hem niet spelen. Maar elke rol heeft wel zijn moeilijkheden.

Verwijderd

[...]
Dat denk ik helemaal niet. Het is alleen niet de meest moeilijke rol.

Jungle heeft meer map awareness nodig, en moet ook constant timen.
Top/mid/AD hebben enorm sterke mechanics nodig waaronder o.a. CSen.
En dat laatste heb je bij support totaal niks mee van doen, wat het dus op voorhand al makkelijker maakt dan andere rollen.

• anu

anu

Agree dat het een ondergewaardeerde rol is, of het ook de moeilijkste is, ik weet het niet, ik persoonlijk vind het wel de leukste :)

Verwijderd

Vicarious schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:33:
Mjah ik zit ook te kijken. Oce ward niet en dwingt zijn adc om te pushen. Vervolgens gankt xin en is 'bot fucked'. JA GOH IDIOOT!
Ach ja, straks bij een LAN een game winnen en wat huilen en hij kan weer een tijdje vooruit toch? Heb echt een enorme hekel aan pro's die denken dat ze altijd een lane krijgen omdat ze toevallig bekende league spelers zijn. Froggen had er een tijdje terug ook last van, maar die is toen vrij afgemaakt op reddit.

En mooi dat je de game wint Speedzor =D

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ik blijf dit Destiny vinden. Raged als een malle, kan moeilijk eigen fouten inzien en wil perse ADC spelen, anders trollt hij heel erg snel

Je zou kunnen betwijfellen of het een pro-speler is, maar hij verdient met gamen, dus hij verdiend er zijn geld mee, wat nog steeds de betekenis die in het woordenboek (hoort te) staan.

• Jeffroiscool
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:47:
[...]

Dat denk ik helemaal niet. Het is alleen niet de meest moeilijke rol.

Jungle heeft meer map awareness nodig, en moet ook constant timen.
Top/mid/AD hebben enorm sterke mechanics nodig waaronder o.a. CSen.
En dat laatste heb je bij support totaal niks mee van doen, wat het dus op voorhand al makkelijker maakt dan andere rollen.
In een teamfights zijn de mechanics van een support van levensbelang, niet alleen moet je in een splitseconde een beslissing maken, je moet er ook voor zorgen dat je niet dood gaat door die actie.

Hoe plaatst jij je Janna tornado, hoe goed kan jij met Blitz een grab raken, wanneer ult je met Sona terwijl je op deze manier in een enorm gevaarlijke range staat?

In de lane: Hoe harrass je properly met Sona Q + Powerchord. Ik heb genoeg Sona's gezien die daarna direct 3 AA's vangt van de AD Carry. Ben je snel genoeg om een enemy ward te clearen zodra deze neergezet is? Op welk exact moment geef je je ad carry een heal met Soraka. Een lower elo support zal zien oh hij mist hp, ik heal hem direct. De enemy ad carry wacht even en engaged omdat de armor buff down is. een higher elo support zal de heal op het optimale moment moeten doen om zo veel mogelijk damage te mitigaten en te kunnen traden.

En dat zijn maar een paar voorbeelden van mechanical skill die een support nodig heeft in lane. Het is niet stil staan in bosjes en een beetje staren naar de minimap. Een support moet zijn AD carry in de lane phase carryen zodat de ad carry de game uiteindelijk carried.

CSen is imo iets wat iedereen uiteindelijk wel decent moet kunnen tot op een bepaald niveau.

• speedzor
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:49:
[...]
En mooi dat je de game wint Speedzor =D
Ocelote too heavy, sorry :(

Streaming History

Jeffroiscool schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 15:58:
[...]

In een teamfights zijn de mechanics van een support van levensbelang, niet alleen moet je in een splitseconde een beslissing maken, je moet er ook voor zorgen dat je niet dood gaat door die actie.

Hoe plaatst jij je Janna tornado, hoe goed kan jij met Blitz een grab raken, wanneer ult je met Sona terwijl je op deze manier in een enorm gevaarlijke range staat?

In de lane: Hoe harrass je properly met Sona Q + Powerchord. Ik heb genoeg Sona's gezien die daarna direct 3 AA's vangt van de AD Carry. Ben je snel genoeg om een enemy ward te clearen zodra deze neergezet is? Op welk exact moment geef je je ad carry een heal met Soraka. Een lower elo support zal zien oh hij mist hp, ik heal hem direct. De enemy ad carry wacht even en engaged omdat de armor buff down is. een higher elo support zal de heal op het optimale moment moeten doen om zo veel mogelijk damage te mitigaten en te kunnen traden.

En dat zijn maar een paar voorbeelden van mechanical skill die een support nodig heeft in lane. Het is niet stil staan in bosjes en een beetje staren naar de minimap. Een support moet zijn AD carry in de lane phase carryen zodat de ad carry de game uiteindelijk carried.

CSen is imo iets wat iedereen uiteindelijk wel decent moet kunnen tot op een bepaald niveau.
Zo'n zelfde verhaaltje kun je ook maken voor de mid:

In een teamfights zijn de mechanics van een mid van levensbelang, niet alleen moet je in een splitseconde een beslissing maken, je moet er ook voor zorgen dat je niet dood gaat door die actie.

Hoe plaatst jij je Veigar burst, hoe goed kan jij je Lux ult raken, wanneer ult je met Zyra terwijl je op deze manier in een enorm gevaarlijke range staat?

etc. etc.

Kortom: Support is niet easy, maar het is puur subjectief wat de makkelijkste/moeilijkste rol is. Verschilt ook per persoon.

Pagina: 1 ... 102 ... 123 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slowchat/offtopic graag buiten het topic houden. Dat kan prima op de chat.

Wil je weten of er vanavond met GoT-ers gespeeld wordt, kijk dan bij de actuele matches.

Bekijk ook de topicstart voor andere handige informatie.