Dikke kans dat hij wel 1820 RP gaat kosten, zeker omdat hij als legendary wordt aangekondigd (en nieuwe animaties, voice overs etc. heeft). Als je geluk hebt wordt hij 1350, maar goedkoper dan dat zal hij niet worden.Martin0 schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:00:
ik hoop dat snel de nieuwe skin komt van Noc.
ik wilde eigenlijk dat de haunted skin terug kwam deze halloween maar deze skin maakt een hoop goed dat ik die niet heb (hoop alleen niet dat hij 1820RP gaat kosten).
Voor normals zit er ook gewoon een matchmaking systeem achter dat rekening houdt met je wins en losses. Als je dus alleen maar ranked speelt en heel soms een normal, zal je normal "hidden elo" laag zijn en is het dus net alsof je met low elo mensen een ranked potje speelt. Wat jij zegt heb ik al vaker van lui gehoord die bijna alleen maar ranked spelen.Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:22:
[...]
Dat is net wat ik bedoel. Als je geen zin hebt in ranked gezeur, veronderstel ik dat je normals dan speelt voor de lol en je niet druk maakt of winst of verlies, toch? Waarom, elke keer als ik dan voor de verandering normal speel, ik nog meer ragers/flamers zie dan in ranked.
Ik heb persoonlijk bijna nooit last van ragers/leavers in normal games, omdat ik praktisch alleen maar normals speel. In S1 en S2 heb ik alleen goud gehaald voor de skins e.d. en toen vond ik het wel weer mooi geweest.
http://na.leagueoflegends.com/learn/gameplay/matchmaking
Ja, want als je normal games speelt speel je die niet in de eerste plaats om te winnen. Ook is het natuurlijk dolle pret om met trolls/ragers/feeders te spelen. Hoe durven wij ons daar druk om te maken?Verwijderd schreef op maandag 26 november 2012 @ 09:42:
[...]
Ik blaas niks op, ik vind het gewoon/onbegrijpelijk wanneer mensen ragen/flamen/zich druk maken om trolls en feeders in normal games want zoals ik al zei, je wint of verliest er niks mee. Terwijl in ranked, je soms games wint waar je het gevoel hebt "FUCK YEAH I OWNED THAT SHIT" en dan volgende game misschien 4vs5 speelt en dan gefrustreerd raakt omdat de win+rating van vorige game dan volledig nutteloos leek te zijn aangezien je weer van 0 kan beginnen.
Je wint/verliest met normal games net zo veel als met ranked games, met als verschil dat bij ranked het elo metertje wel zichtbaar is.
[ Voor 24% gewijzigd door Thormodo op 26-11-2012 11:05 ]