Software guide als in?
Je zegt: "ik gebruik alle tweaks, behalve.." Maar wat is dan älle"?
Heb op het moment de meeste problemen met de VC view in de 737 NGX (800/900).
FPS is significant lager dan in andere views, ik aim op 30, haal dat over het algemeen
redelijk, maar dan VC view en pats boem 10 (soms meer) fps naar beneden en dan is
het dus gedaan met de pret. (flink hikken/stotteren, niet te doen)
Ik snap de logica hiervan niet helemaal, maar van het tweaken van het .CFG bestand ook niet in al z'n facetten, en dan is het dus moeilijk om gericht te tweaken.
Voorbeeldje van "ik niet snap":
Na er met het cfg-bestand wederom niet uit te komen, de performance manager van PMDG er bij gepakt en alles i.p.v. HD op low-resolution gezet.
Als dat nog niet helpt...?
Maar nee, geen bal dus...
fps target naar beneden (25)? Helpt ook niet. De framedrop zakt gewoon mee met de nieuw ingestelde fps-target, dus uiteindelijk nog slechtere performance.
Moet toch te doen zijn op m'n nieuwe systeem (en 1st build) (Z77 + i5 3570K + 8GB 1600 + 560Ti +)
FSX ( + 737 NGX, REX, en paar airport addons ) stabiel en constant qua performance te krijgen op 30, desnoods 25 fps?
Trouwens, bedenk me nog wat, kan je specifiek iets verbeteren qua filmen?
(of is betere prestaties FSX in z'n algemeen gelijk aan dat je een vergelijkbare verbetering in het filmen
kan realiseren?
bijv. FSX stabiel op 40 fsps, en dan -while recording met FRAPS- een drop naar 30 fps)
Heb nu ook FRAPS en Sony Vegas 11, en die shit is vet by the way

Binnenkort (relatief begrip

) laat ik wel m'n eerste film zien
Iemand
deze wel eens geprobeerd?
Lijkt me wat uitgebreider dan
deze.
Maar wat ik me dan af vraag is hoe precies je daarmee je eigen specifieke
hardware kan invoeren, en dus hoe accuraat de aanpassingen zouden zijn?
(en dus ook daadwerkelijk voor betere prestaties zorgt)
Trouwens, beetje meer FSX dan Flight geworden, oeps

Reageren kan wat mij betreft int het FS deel 85 hoor, dat kan ik nog wel bijhouden