Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-06 00:19
Ik bedoel achteruit rijden op de landingsbaan. Als je op de grond staat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37384

Egbert Jan schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 19:37:
Ik bedoel achteruit rijden op de landingsbaan. Als je op de grond staat
Nee dat kan niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-07-2024

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Er is (nog) geen vliegtuig met reverse pitch....ik neem aan dat het wel gemodelleerd kan worden(zou wel een misser zijn als het niet kon), maar met de huidige aanbod van tuigjes kan het inderdaad niet.

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Topicstarter
De nieuwste DLC is uit: de F4U Corsair... zonder cockpit. Ik ga 'm niet in de OP zetten (en linken doe ik 'm hier ook niet) want wie is er nou geinteresseerd in die flauwekul? 8) Hoog tijd voor Alaska met wat ECHTE vliegtuigen... :X Duurt veel te lang allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik hoop dat bijna niemand hem koopt en dat Alaska met een mooie plane heel goed verkoopt en dat ze dan hun strategie er op aanpassen, maar ik vermoed dat de Corsair nog wel redelijk zal lopen. Is ook wel een toffe plane, maar ik hoef zelf geen fighters om in rond te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Weer een screen van Alaska, Ik hoop dat het snel uit komt.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc6/252358_367885296606791_100257846702872_964339_1414536857_n.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Laat maar komen, dat Alaska! :) Ze zijn erg snel met dit screenshot, zo kort op de release van de Corsair: hopelijk komt 'ie inderdaad snel uit! :) Ziet er lekker fris uit na al dat gevlieg op Hawaii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

ik hoop ook dat hij snel uitkomt en ben ook benieuwd of ze nog wat leuke vliegtuigen hebben. Hopelijk gaan de prijzen van de DLC ook een beetje omlaag zodat meer mensen het kopen en de ontwikkelingen sneller kunnen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Qua sfeer ziet Alaska er zeer goed uit...voeg een twin otter of een MEP toe en ik geef Flight een tweede kans...

Beetje snoezelig, maar agressief | PSN: SAPJE | WoT: Dutch_Monkey_Killer | MWO: Sapstengel - Geen mens is zo slim om zijn eigen domheid te bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

nieuwe screenshots, 15 minuten geleden op de Facebook van Microsoft, nu al op GoT :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/nzWttNEtAl43FsIyHhpMVuHP/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/EMKmqp0gmJDrIiaseBOcd5ju/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/dEWE4LHwvppyuUu5LHf5Kztk/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ngBKvtuNRT01EhfDG7CbKcZt/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/G9KJ7NqBEaJmQfpOyJT0n3Wu/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:57

bartvl

Vlieg! Kan ik niet. Te laat...

Ik ben toch wel benieuwd of en zo ja welke plane hierbij komt. En vooral: quanta costa?!

Life is not about specs, it is about joy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Nice! Ik koop 'm zeker, wat er ook (wel of niet) voor vliegtuig bij zit! Ik hoop dat het niet lang meer gaat duren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 11:25

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Ik hoop eigenlijk op een beechmaster duchess of soortgelijke. (Gulfstream GA-7, Piper PA-44)

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:24

Pierre

Van nature lui!

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar, maar vind het er top uitzien ;)

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nice, ziet er goed uit. Ik koop hem ook sowieso deze DLC, en hoop daarnaast zelf ook op een plane die wat groter is dan de Maule en die ook voor cargo en passenger-jobs gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Er komen sowieso (natuurlijk, gelukkig) ook vliegtuigen met cockpit uit, zo staat op Facebook. Nog niet duidelijk of dat tegelijkertijd met Alaska gaat gebeuren, maar het is in ieder geval goed om te horen dat ze hiet niet alleen bij cockpitloze vliegtuigen houden. Aan de andere kant... is het jammer te horen dat ze alsnog ook cockpitloze vliegtuigen blijven maken... Ik zal heel zwaar balen als een vliegtuig dat ik graag wil hebben alleen zonder cockpit uitkomt... Jakkes, het idee alleen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zit alleen nog met keyboard en muis en dat werkt op zich prima. Zit nu alleen toch te denken aan een joystick op z'n minst. Waar spelen jullie mee? Ook keyboard/muis, of joystick of iets serieuzer nog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Anoniem: 37384 schreef op dinsdag 05 juni 2012 @ 20:27:
Ik zit alleen nog met keyboard en muis en dat werkt op zich prima. Zit nu alleen toch te denken aan een joystick op z'n minst. Waar spelen jullie mee? Ook keyboard/muis, of joystick of iets serieuzer nog?
Xbox 360 controller :P. Ideaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik speel met zo'n joystick:
Afbeeldingslocatie: http://ak.buy.com/PI/0/500/10353486.jpg
Het zal best dat het spel goed te spelen is met keyboard en muis, maar dat maakt het wel héél erg arcade.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik speel ook met die Logitech Extreme 3D Pro (plaatje MadMarky) , maar heb speciaal voor Flight wel Saitek rudders gekocht. Maar die joystick is wel een van de betere en meest gebruikte 'instapjoysticks'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ok, die is ongeveer 30 euro volgens mij, dat valt wel mee. Klinkt goed! Ik heb al pedalen van een stuur-setje op mijn pc, dus misschien kan ik die als rudderpedalen gebruiken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Ik zag in het menu van microsoft flight dat er een kleuren zet beschikbaar is voor de P-51 Mustang, Ik krijg hem alleen niet geinstalleerd. Weet iemand hoe dat moet? Ik zou hem graag gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Egbert Jan schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:11:
Ik zag in het menu van microsoft flight dat er een kleuren zet beschikbaar is voor de P-51 Mustang, Ik krijg hem alleen niet geinstalleerd. Weet iemand hoe dat moet? Ik zou hem graag gebruiken
Volgens mij hebben ze dat te snel online gezet en kan niemand die livery al downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Egbert Jan schreef op woensdag 06 juni 2012 @ 10:11:
In verband met vandaag bekend geworden nieuws nogmaals een antwoord op deze vraag: i.p.v. een gratis livery krijgen we binnenkort de complete Mustang Red Tails gratis! Dus iedereen die nog geen warbird zonder cockpit heeft, kan er binnenkort eentje downloaden en installeren voor noppes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Dat is wel mooi! (nu nog een cockpit please!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Nou, de Mustang Red Tails is beschikbaar! Helaas dus zonder cockpit, wel met flaps. Vliegt wel lekker, maar is wat minder vergevingsgezind dan de Stearman heb ik het idee (is voor mij misschien ook wel een keertje goed :P). Ook lekker snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 17:32

Saven

Administrator

zijn er al fatsoenlijke kisten (b737 of 747 ofz) voor ms flight? :P vind zo'n eenmotorig vliegtuigje maar niks :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saven schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:47:
zijn er al fatsoenlijke kisten (b737 of 747 ofz) voor ms flight? :P vind zo'n eenmotorig vliegtuigje maar niks :P
Nee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Het vlieggebied leent zich dan ook nog niet voor dergelijke kisten. Zit je met een minuut of wat tegen de begrenzing van je omgeving aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bartvl schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 15:38:
Het vlieggebied leent zich dan ook nog niet voor dergelijke kisten. Zit je met een minuut of wat tegen de begrenzing van je omgeving aan.
Pardon...? Er vliegen wel degelijk Boeings van HILO naar ITO, hoor. Korte vlucht maar alsnog iets van een dik half uur. En van gate tot gate nog langer, natuurlijk. Hawaii is denk ik ietsje groter dan je denkt... ;) HILO naar ITO is zo'n 215 miles en voor zover ik weet is er nog geen vliegtuig dat die afstand kan afleggen in een minuut.

Hier een verslag van een niet zo goed verlopen vlucht met een 737 die zelfs naar nog andere vliegvelden in Hawaii vloog (OGG, LIH):

http://aviation-safety.ne...php?id=19880428-0&lang=nl

Grappig, dit is exact het soort vlucht dat ik in FSX altijd deed: zo rond de 200 nm. EHAM - LFPG is bijvoorbeeld net zo ver. ;) Al met al zou een Boeing niet mistaan in Flight...

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 09-06-2012 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Weet iemand hoe je deze aerocache: curvature of the earth te pakken kan krijgen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt helaas niet. Ik niet hoger dan ft 3800. Moet je nog hoger om deze te pakken te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 24-06 21:25
Wel echt heel erg jammer dat je moet gaan betalen voor alles extra. Voor nu is hawaii nog vast leuk met een klein kistje, voor het echte werk is de goeie ouwe, maar brakke X er nog.

EDIT: Snel de intro missies door gespeeld. Leuk!
spoiler:
vooral als zij ukelele gaat spelen, geeft me zo'n google glasses gevoel!

Free flight werkt leuk, net even een landing gemaakt. Was een bad landing, joystick is nog niet aangesloten dus moest met de muis en uit een awkward hoek. Geinig spel, maar het gebrek aan de rest van de wereld en grote airliners is wel echt balen.

[ Voor 52% gewijzigd door BeefHazard op 10-06-2012 13:52 ]

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Egbert Jan schreef op zondag 10 juni 2012 @ 13:15:
Weet iemand hoe je deze aerocache: curvature of the earth te pakken kan krijgen. Ik heb al van alles geprobeerd, maar het lukt helaas niet. Ik niet hoger dan ft 3800. Moet je nog hoger om deze te pakken te krijgen.
Ja die is boven de 30.000 ft.
Vlieg je met de Stearman of zo? Die haalt het misschien niet. Je moet lang klimmen ja, is recht boven de top van de berg.

Edit: Oh, dan had ik laatst een ander zeker.. Dacht dat ie zo heette

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 10-06-2012 19:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Curvature of the Earth? Dat is de enige die je niet kan halen volgens mij. Die ligt op 85,135ft :+ Hoogterecord van de SR-71 Blackbird, lijkt me niet dat je daar met een Icon bij komt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 00:22

Minkie

Groazers Unite.

Die boven de top van de berg is zo'n hangglider aerocache.

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Is dit ook makkelijk te besturen voor de mensen die geen ervaring hebben met flightsims? Vlieggames vind ik alijtd wel leuk maar dan moet het wel te spelen zijn met toestenbord / muis of gamepad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minkie
  • Laatst online: 00:22

Minkie

Groazers Unite.

Ik heb geen ervaring met flightsims en ik vlieg zo weg met muis/tobo. Ook landen is geen enkelijke moeite.
Het leukste vind ik nog gewoon vrij rondvliegen. Heb al een heleboel challenges gedaan, maar nu komen de echt pittige dat je moet landen in mist enzo.
En ik heb geen zin om daar zoveel moeite in te steken :P

Joke, stop toch met koken, kom uit de keuken. Want ik wil zo graag samen met je neu......tronenbommenstickers op mijn nieuwe tas gaan plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Flight is heel goed te besturen met alleen maar een muis (en toetsenbord). Ik ken zelfs een real world pilot (gliders) die z'n muis liever gebruikt dan z'n X52 joystick...! De leut van Flight is dat het zeer makkelijk instappen is voor mensen die geen ervaring hebben met flightsims.

EDIT
Minkie was een paar seconden eerder. Maar dan hoor je het dus van een ervaringsdeskundige. ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 11-06-2012 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

bartvl schreef op zaterdag 09 juni 2012 @ 14:44:
Nou, de Mustang Red Tails is beschikbaar! Helaas dus zonder cockpit, wel met flaps. Vliegt wel lekker, maar is wat minder vergevingsgezind dan de Stearman heb ik het idee (is voor mij misschien ook wel een keertje goed :P). Ook lekker snel.
Klinkt in ieder geval als een geschikte kandidaat voor wat van die time challenges.
Ik kan me herinneren dat er eentje is waar je een krater induikt om er vervolgens met een halve looping door een paar gates weer uit te vliegen. De Stearman slaat halverwege zo'n looping een beetje dood :P

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan iemand deze al downloaden? Ik zie de advertentie staan als ik Flight start, het staat duidelijk aangegeven in het hoofdmenu dat je hem kunt binnenhalen. Maar als ik op Purchase klik staat er dat ie moet downloaden, maar vervolgens gebeurt er niks.

Ook via de Hangar lukt het niet, daar zie ik hem niet tussen staan. Misschien omdat ik de originele Mustang al heb dat het niet lukt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:28
Wel zo handig om even te vertellen wat je dan probeert te downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
FastFred schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:41:
Anoniem: 37384 schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:18:
Misschien omdat ik de originele Mustang al heb dat het niet lukt..
De Mustang dus. ;) Ik lees wel meer berichten (elders) van mensen die 'm niet te pakken kunnen krijgen.

http://forums.steampowere...p?p=31101470&postcount=54

http://forums.steampowere.../showthread.php?t=2742428

En: "I apologize that some of you are having issues getting the offer added to your account and downloaded. We'll get it up on Xbox.com probably Monday so you can at least download it through there. We'll look into why it is behaving as reported by some users."

Ik ga 'm trouwens niet downloaden. Ik hou niet van warbirds en ik hou niet van vliegtuigen zonder cockpit. Die mening veranderd niet zomaar opeens nu er eentje gratis is.

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 11-06-2012 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Het ding vliegt leuk, maar het gebrek aan cockpit is wel heel waardeloos inderdaad. Alsof je als superman door de lucht vliegt! De camera buiten het vliegtuig vind ik niet fijn vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

FastFred schreef op maandag 11 juni 2012 @ 13:41:
Haha, sorry, stom inderdaad! :) Ik reageerde op die quote in de post boven me. Bedankt J van E.

Ik heb trouwens ook de Logitech Extreme 3D Pro gekocht en met een joystick vliegt het heel anders!
Sowieso toffer natuurlijk, maar ook opstijgen met je rudder controls (Z-as) is veeeel makkelijker dan met ToBo + muis. En natuurlijk je throttle, dat is veel makkelijker te gebruiken en te corrigeren dan met een toetsenbord.

Landen vind ik wel moeilijker en met de muis heb je het voordeel dat je niet hoeft te trimmen.
Toch een goede aanschaf geweest :)

En die Mustang gebruik ik voor wat aerocaches (die ik uit verveling maar ben gaan doen, geef er namelijk niks om) omdat ie lekker snel vliegt en je dus sneller kunt zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

De Mustang vliegt best leuk. Een stuk sneller dan de rest maar wel wat lastiger om smooth te landen.

Was wel redelijk wat gedoe om het vliegtuig ook daadwerkelijk in het spel te krijgen, aangezien ie bij mij maar niet automatisch zichtbaar werd en ik via Steam ook geen updates zag. Sterker nog, het ingame nieuwsbericht leidde naar een niet-bestaande blogposting als je op "More info" klikte |:(
Heb uiteindelijk de DLC gedownload via de Games for Windows Marketplace en geïnstalleerd via de bijbehorende client.

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Nu online
Kan ik ook spelen met een 360 controller for windows? Vliegen met muis en toetsenbord vind ik geen handige combinatie.

Gas up met w en down met s en sturen met de muis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
G.Scholtens schreef op dinsdag 12 juni 2012 @ 19:58:
Kan ik ook spelen met een 360 controller for windows?
Jazeker, vliegt erg prettig zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Nu online
Hoe zo jullie ervaringen trouwens met de game AeroFlightFS? Heb hier video's van gezien en zag er ook super uit, maar lijkt mij voor de gevorderde gebruikers.

Zou leuk zijn als flight word uitgebreid met meer landen en grotere vliegtuigen of helicopters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
G.Scholtens schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:05:
Hoe zo jullie ervaringen trouwens met de game AeroFlightFS? Heb hier video's van gezien en zag er ook super uit, maar lijkt mij voor de gevorderde gebruikers.
Zeer zeker NIET voor de gevorderde gebruikers! Het is juist een simpeler game dan bijvoorbeeld Flight. Graphics hebben wel wat weg van Flight: grootste verschil is dat de scenery photoscenery is (wat z'n voor- en nadelen heeft). Of er ooit DLC/addons voor komt/komen is onbekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:39:
[...]

Zeer zeker NIET voor de gevorderde gebruikers! Het is juist een simpeler game dan bijvoorbeeld Flight. Graphics hebben wel wat weg van Flight: grootste verschil is dat de scenery photoscenery is (wat z'n voor- en nadelen heeft). Of er ooit DLC/addons voor komt/komen is onbekend.
Daarnaast heb ik begrepen dat je geen traffic, ATC of instruments krijgt. Je kunt dus niet IFR vliegen in Aerosoft FS.

Voor de casual vlieger (wellicht dezelfde doelgroep als Flight) die enkel VFR vliegt zo-af-en-toe kan het overigens een prima alternatief voor Flight zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Nu online
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 08:39:
[...]

Met photoscenety bedoel je het landschap? Deze is mooier in flight of aeorflight?

in flight vlieg je in hawai en met aerosoftfs in zwitserland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
G.Scholtens schreef op woensdag 13 juni 2012 @ 09:35:
[...]

Met photoscenety bedoel je het landschap? Deze is mooier in flight of aeorflight?

in flight vlieg je in hawai en met aerosoftfs in zwitserland.
Nou, mooier... het leuke is dat het landschap in AeroflyFS van A tot Z klopt met de werkelijkheid. Tenminste wat betreft de ligging van alles. Alleen zitten de gebouwen veelal plat ingebakken in de textures, met schaduw en al, waardoor alles er maar van 1 kant goed uitziet. Da's dan weer minder... In Flight kloppen de wegen etc. precies, alleen de textures zelf zijn generic, dus als je oplet zie je textures op diverse plekken terugkomen. En de steden zijn er vaak wat grof uitgeknipt uit in hun omgeving. Maar dat geldt ook voor FSX. Beide technieken hebben hun voor- en nadelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Gisteren is op de site van microsft flight bekant geworden wat voor nieuwe funties microsoft flight krijgt in de Alaska update. Denk dat we er nu niet lang meer op hoeven te wachten.

Hier een lijst met de nieuwe functies

New Features and Functionality◦New hardware-related functionality
■Added support for TrackIR
■Added support for axis-based brake control devices
■Added settings specific to Intel Ivy Bridge graphics hardware

◦New Hangar Marketplace UI
■Added details page for Marketplace items
■Improved user experience for downloading multiple pieces of DLC
■Added locked/unlocked livery sorting

◦Map improvements
■Added globe icon to Main Menu for region selection
■Adjusted map displays for areas with high airport concentration
■Added region-based filtering for Aerocaches

◦Improved error reporting
■Added features which allow for more robust error reports from end users

◦New UI Features
■Added “Glance” command; when R key is pressed and held, allows player to look toward the closest Point of Interest Marker

◦New Environment Features and Improvements
■Added two new weather themes: Heavy Weather and Mixed Weather
■Added new in-cloud effects
■Adjusted coloration of clouds at higher densities to be more realistic
■Adjusted cloud randomization

Bug Fixes◦Reduced load times across the board
◦Adjusted “Skip to Waypoint” feature: players no longer spawn inside intervening terrain pieces
◦Fixed issues with double-byte languages (Korean, Japanese & Chinese)
■Fixed issue causing in-cockpit tooltips to display incorrectly
■Fixed issue preventing planes from appearing in Hangar after selecting a job from the Job Board

◦Fixed graphics issues
■Fixed issues in fog layer and cirrus cloud rendering
■Adjusted reflections to be more realistic (no more giant plane reflections)
■Fixed vegetation flickering issues
■Fixed banyan tree rendering
■Fixed crash that occurred for some users when changing graphics settings during cut scenes
■Improved in-flight terrain textures for users with Vertical Sync enabled
◦Addressed multiple Games for Windows – LIVE related issues which can cause Microsoft Flight to crash
◦Addressed multiple issues causing Windows Vista users to experience a crash after completing a mission or challenge

◦Fixed multiplayer issues
■Reduced bandwidth consumed during multiplayer sessions
■Fixed error experienced by final users to join multiplayer sessions
■Fixed multiple crashes that occur during multiplayer sessions
■Reduced choppiness in rendering other users’ planes during multiplayer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Kijk, dan kunnen we gedoseerd remmen in plaats van voorover kukelen, fijn!
Zou er nog een nieuw vliegtuig worden geïntroduceerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
TrackIR! Yeah! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-05 11:53
Die reduced choppiness in multiplayer sessie's is wel hard nodig ja, soms updaten de vliegtuigen met maar een paar frames per seconde :'(
Verder hoop ik dat er net als bij Hawai een stukje Alaska gratis te spelen is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
Hoe kan ik aan clandestine cargo komen. Dat ben ik nog om de laaste paar dingen te halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Egbert Jan schreef op zondag 17 juni 2012 @ 16:39:
Hoe kan ik aan clandestine cargo komen. Dat ben ik nog om de laaste paar dingen te halen
Die missies zijn alleen te vinden op de vliegvelden zonder toren (dus alle roze op de kaart): je moet op het Job board kijken en met een beetje mazzel... nou ja, met heel veel mazzel vind je er eentje. Over het algemeen komt het erop neer dat je zowat ALLE vliegvelden langs moet lopen om er een te vinden. Vind je er geen? Verander de datum en zoek opnieuw. Het kan ook zomaar zijn dat er opeens eentje in de lijst staat! Al met al is het erg 'random'. Ik zoek ze niet meer op: veel te frustrerend.

Omdat ik de destination markers heb uitgezet, vlieg ik de missies ook niet als ik ze toevallig wel zie omdat ze te lastig zijn zonder destination marker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Meer beelden van de Alaska DLC:

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/527804_381054275289893_1849190716_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/600544_381054288623225_819486327_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/532678_381054305289890_2042578391_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/318047_381054311956556_1862789539_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://sphotos.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/600294_381054318623222_1297129911_n.jpg

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/598637_381054325289888_1585816567_n.jpg

Bron: Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ik vind het mooi!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oban606
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21-12-2024
zeker mooi, het is een dlc waar ik flight weer voor zal opstarten.... even in de gaten houden dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Nu online
Super mooi, is er al een datum bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zeker mooi! Releasedatum is niet afgegeven nog, hun originele datum van 'Spring 2012' hebben ze niet gehaald, dus ze zijn wat voorzichtig nu. Nu communiceren ze helemaal geen toekomstige releasedates meer.
Verwacht wordt dat 27 juni een mogelijk datum is, dus volgende week woensdag.

Ik ben nu tijdelijk weer helemaal hooked aan FSX, dus ik kan nog wel even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
De update van Flight is uit. TrackIR support! YES! Toe brakes werken nu ook. Twee nieuwe weather themes. En de graphics ingame plus het introfilmpje laten al dingen van Alaska zien, inclusief... een nieuw vliegtuig: de Carbon Cub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Ik had gehoopt op een kleine privejet ofzo, maar wie weet is deze ook leuk!
Liefst zie ik zo'n learjet, die zover ik weet al zo'n beetje sinds de eerste flightsims erin zit.
Nou goed, eerst afstuderen, daarna Flight weer eens bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zucht, ik weet niet wat het is, maar enkele weken geleden waren flightsims niet te vinden op mn pc en nu speel ik veel FSX en Flight (zeker straks met Alaska) en heb ik gisteren ook al een Track IR 5 PRO besteld.
Damn you guys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Anoniem: 135195 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 20:53:
....inclusief... een nieuw vliegtuig: de Carbon Cub!
Pffff....wat een crapy keuze van Microsoft.
Alaska ziet er goed uit, maar je bent bijna verplicht om de Maule ook te kopen naast de Alaska pack.

Ik wacht wel tot ze een vliegtuig met de-icing en drukcabine introduceren. Vooralsnog is er geen beschikbaar vliegtuig geschikt om Alaska over te vliegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Sapstengel schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 12:32:
[...]

Pffff....wat een crapy keuze van Microsoft.
Eh... de Cub is volgens mij heel populair in Alaska...? Die Carbon Cub is perfect for bushflying: prachtige STOL capabilities. Het ding kan is binnen 60 feet de lucht in...!!! Flight is niet gemaakt om met een vliegtuig van de ene kant naar de andere kant van de kaart te scheuren op grote hoogte. ;) Maar ik moet ook wel zeggen dat ik hoop heb dat er, net als bij Hawaii, nog een extra vliegtuig uitkomt, en dan eentje die wat groter en zwaarder en sneller is...

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 22-06-2012 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:21:
[...]

Eh... de Cub is volgens mij heel populair in Alaska...? Die Carbon Cub is perfect for bushflying: prachtige STOL capabilities. Het ding kan is binnen 60 feet de lucht in...!!! Flight is niet gemaakt om met een vliegtuig van de ene kant naar de andere kant van de kaart te scheuren op grote hoogte. ;) Maar ik moet ook wel zeggen dat ik hoop heb dat er, net als bij Hawaii, nog een extra vliegtuig uitkomt, en dan eentje die wat groter en zwaarder en sneller is...
Ze zouden er goed aan doen om een fatsoenlijke turboprop er in te stoppen. Denk aan een Beech 1900D/King Air of meer richting Dash 8, ATR of een Saab 340. Die zijn zowel nuttig in Alaska als Hawaii en kunnen, mits goed uitgevoerd, de mensen die nu nog bij FSX zweren interesseren in Flight.

Aan de andere kant, als ze nu nog genoeg binnenslepen met enkel GA spul dan is er geen directe aanleiding om zoiets te ontwikkelen. Maar hopelijk hebben ze toch een dergelijk project op een zijspoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorem_Ipsum
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-05 11:53
Jammer, ik hoopte na de update ook gelijk een stukje Alaska te kunnen spelen, maar helaas komt flight niet verder dan "Coming soon" ;) Is er nog geen definitieve releasedate genoemd door MS?

[ Voor 17% gewijzigd door Lorem_Ipsum op 22-06-2012 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sapstengel

Sapstengel

Meer Sap dan Stengel

Anoniem: 135195 schreef op vrijdag 22 juni 2012 @ 18:21:
[...]

Mits voorzien van de juiste wieltjes (maatje tractor) zal het een prima tuigje zijn voor bush flying. Helaas zit ik persoonlijk daar niet op te wachten.

Aangezien er in Alaska voor het overgrote deel geen wegennet is en alle dorpen/steden middels vliegtuig bevoorraad worden en de meeste mensen middels vliegtuig reizen, had ik eerder gehoopt op een fatsoenlijke cargo plane (Beech 1900/de havilland dash 8/twin otter of DC-3 (ice pilots FTW!)) of kleine persoonsvervoerder (cessna 208 caravan/piper navajo bijv.). Met mijn persoonlijke voorkeur in ogenschouw, een gemiste kans van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende. Het schijnt dat de nieuwe Cub GEEN cockpit heeft... Ai ai ai, dit zal Flight geen goed doen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195 schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 12:20:
Gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende gloeiende. Het schijnt dat de nieuwe Cub GEEN cockpit heeft... Ai ai ai, dit zal Flight geen goed doen... :(
Zucht..

Dan mag ik hopen dat er een toffe grotere serieuze plane met VC bijzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeMouse
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-06 11:25

MazeMouse

Ja, of niet natuurlijk

Als er maar minimaal een vliegtuig in komt waarmee ik van Hawaii naar Alaska kan komen zonder halverwege de oceaan in te storten ben ik tevreden.

EDIT:
En een damagemodel. Ik wil verdorie vleugels afbreken ipv zo laf stuiteren.

[ Voor 22% gewijzigd door MazeMouse op 23-06-2012 15:55 ]

sudo apt-get rekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Egbert Jan
De Carbon Cub krijgt wel een cockpit view. Ik weet dit, omdat ik net de update voor flight simulator heb geinstalleerd en dan krijg je een nieuw intro fimpje met ook beelden van Alaska. In dat intro filmpje zie je een carbon cub met cockpit view voorbijkomen. Dus de carbon cub krijgt wel cockpit view

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Propane
  • Niet online
MazeMouse schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:54:
Als er maar minimaal een vliegtuig in komt waarmee ik van Hawaii naar Alaska kan komen zonder halverwege de oceaan in te storten ben ik tevreden.

EDIT:
En een damagemodel. Ik wil verdorie vleugels afbreken ipv zo laf stuiteren.
Voor zover ik weet worden het aparte regio's en kan je er niet zelf tussen heen en weer gaan vliegen :P. Dus als je zit te wachten op een 767/A330 of iets dergelijks, tough luck...

Nogmaals, ze zouden er wel goed aan doen om een turboprop toe te voegen zoals die door regionale carriers worden gebruikt. Al de procedures van airliners, en nog nuttig voor beide regio's ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Egbert Jan schreef op zaterdag 23 juni 2012 @ 15:57:
De Carbon Cub krijgt wel een cockpit view. Ik weet dit, omdat ik net de update voor flight simulator heb geinstalleerd en dan krijg je een nieuw intro fimpje met ook beelden van Alaska. In dat intro filmpje zie je een carbon cub met cockpit view voorbijkomen. Dus de carbon cub krijgt wel cockpit view
Dat was waarschijnlijk de Stearman. Ik zie nergens een Cub met cockpit. Kan je misschien aangeven na hoeveel seconden je dat ziet of wanneer ongeveer? Op AVSIM hebben diverse mensen dat filmpje ontleedt, en niemand ziet een Cub met VC.

EDIT
Hier kan je (o.a.) het nieuwe introfilmpje zien. Ik denk dat je het hebt over de VC rond 0:18/0:19 seconden?

YouTube: MS Flight ~ First look at Alaska ready interface

Da's dus de Stearman.

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 23-06-2012 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiliaanR
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:49

MiliaanR

Just for fans.

Hehe, dat gedoe met GfwL altijd :)
Hoe oud moet je zijn voor aanschaf van die gratis P-51? 22 jaar is blijkbaar niet oud genoeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Op microsoft flight inmiddels bevestigd dat in de Alaskan Wilderness Pack een Carbon Cub zonder VC zit. Teleurstellend helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had toch echt gehoopt dat vandaag Alaska uit zou komen, maar wat een radiostilte ineens. De fout met het beschikbaar stellen van landclasses en andere onderdelen stemde me ineens erg hoopvol, maar aangezien er nog geen announcement is geweest zal het wel volgende week worden... Of misschien dit weekend, want ik weet niet of ze de woensdag alleen gebruiken voor plane-releases en dat dit soort grote DLC op een ander moment vrijgegeven wordt.

Ik hoop van het weekend ook mijn TrackIR5 binnen te krijgen, maar die moet helemaal vanuit de VS komen, dus dat is ook nog maar afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Huh, volgens mij is hij net uitgekomen. Voor $14,99 - dus 1200 MSPoints. Valt me alles mee. Er zit alleen de basic Cub bij helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Ja! Je was net ff eerder dan mij. ;) Maar let ff op: ik heb 'm net gekocht met m'n credit card! Dus MSPoints zijn niet per se meer nodig, wat ik persoonlijk te gek vindt!!!

Vergeet ook niet de 5 extra gratis 'addons' erbij te 'kopen':

Shared Resources
Alaska Shared Resources
Gridded Urban LC
Cold Climate Wilderness LC
Universal LC

Vooralsnog kan je alles alleen nog verkrijgen via http://marketplace.xbox.com/nl-NL/ want (zo schijnt het) ingame zie je nog niets. Maar ik heb net alles alvast gekocht zodat als ik vanavond thuiskom, ik meteen aan het downloaden kan gaan beginnen. IK HEB ER ZIN IN!

Die prijs is trouwens super! Ik had ECHT niet verwacht dat Alaska zo goedkoop zou zijn!!!

P.S. Als je in de Marketplace zoekt op Flight, zie je niet meteen alles: klik dan op Game-uitbreidingen (links) en dan zie je alle nieuwe DLC.

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 27-06-2012 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dan duurt een dagje werken ineens heel lang he.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Ja, bij mij staat ie er ook tussen. Maar ik heb ook de Hawaii Adventure pack nog niet, misschien is die interessanter omdat daar een vliegtuig met cockpit in zit. Is de Vans RV-6A het aanschaffen waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

bartvl schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:53:
Ja, bij mij staat ie er ook tussen. Maar ik heb ook de Hawaii Adventure pack nog niet, misschien is die interessanter omdat daar een vliegtuig met cockpit in zit. Is de Vans RV-6A het aanschaffen waard?
Die is wel tof ja. en de Maule kan ik ook zeker aanraden, omdat je daarmee cargo en passengermissions kan doen. En dat is ook een Deluxe-plane met instrumenten. De Maule vlieg ik ongeveer 80% vd tijd.

Kan iemand die niet op werk/school zit even checken hoeveel ILS airports er zijn op de Alaska map?
Ik hoop heel wat!

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 27-06-2012 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Kun je met de RV-6A helemaal geen cargo en passagier missies uitvoeren, of minder dan bij de Maule?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
bartvl schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:08:
Kun je met de RV-6A helemaal geen cargo en passagier missies uitvoeren, of minder dan bij de Maule?
Je kan met de RV-6A alleen 'hamburger runs' doen. Meestal vluchten van tussen de 10 en 50 nm. Met de Maule kan je varkens, kippen, mensen, honden, katten en weet ik veel vervoeren. Maar... ik moet wel zeggen dat het (op de bijgeluiden na) allemaal op hetzelfde neerkomt... Ik vind persoonlijk de RV een leuker vliegtuig dan de Maule en ik doe, als ik een job wil doen, dan ook vaker hamburger runs. Het blijft uiteindelijk toch gewoon vliegen van A naar B, ongeacht wat er (zogenaamd) in je vliegtuig zit.

In ieder geval is dat Hawaii pack z'n geld wel waard, zeker vanwege de RV, maar ook om die andere eilanden die wel kleiner maar ook mooier zijn dan het grote gratis eiland. Daarentegen is Alaska VEEEEEEEEEEEEEEL groter... en heeft seizoenen (in ieder geval zomer en winter), wat het meteen al twee keer zo divers maakt als Hawaii. Maar goed, je zou Hawaii ook voor de RV-6A kunnen kopen. ;) De Maule is trouwens ook een leuk ding, hoor.

Ik kan niet wachten tot ik thuis ben... Ik hoor al wel positieve geluiden: zo zijn er in de winter andere details her en der dan in de zomer: het is niet dat simpelweg zomertextures door wintertextures worden vervangen, maar je ziet echt sneeuw langs de runways (of zo) en in de haven liggen 's winters geen boten waar ze er 's zomers wel liggen.

Over ILS: iemand zei dat ze daar zijn waar ze horen te zijn... of dat nou betekent dat ze er ALLEMAAL zijn weet ik niet helemaal zeker... Ze ZIJN er in ieder geval wel. Ik heb echt zin om eindelijk weer eens wat nieuwe approaches te vliegen (met gedownloade approach plates)!!!

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 135195 op 27-06-2012 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-05-2024
Je kan hem nu gewoon in de in-game marketplace zien. Jammer dat er geen gratis 'trial' regio zit of zo iets.

Steam heeft hem nog niet zo te zien.

Ik denk dat ik hem nog niet ga kopen. Wil eerst nog de Hawaiian Adventure kopen zodat ik tenminste een vliegtuig heb met radio navigatie. Maar wordt snel een duur grapje om elke keer weer nieuwe DLC te kopen. Ik ben daar echt niet zo weg van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
iFez schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:23:
Je kan hem nu gewoon in de in-game marketplace zien. Jammer dat er geen gratis 'trial' regio zit of zo iets.

Steam heeft hem nog niet zo te zien.

Ik denk dat ik hem nog niet ga kopen. Wil eerst nog de Hawaiian Adventure kopen zodat ik tenminste een vliegtuig heb met radio navigatie. Maar wordt snel een duur grapje om elke keer weer nieuwe DLC te kopen. Ik ben daar echt niet zo weg van.
Ja, voor nieuwelingen wat betreft flightsims is dat ff wennen... Maar voor mij is het kopen van addons heel normaal (ik speel al eeuwen flightsims) en is Alaska voor 15 euro werkelijk een koopje. 'Geen geld.' ;) In ieder geval: Alaska is inderdaad niet heel super als je niet de Maule of de RV hebt. Al is het alleen al voor het kunnen werken met VOR, maar sowieso zijn dat leukere vliegtuigen dan de Stearman en Icon. Dus ja, dan is Hawaii misschien een betere keus vooralsnog. Maar echt, Alaska is goedkoop... en groot! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartvl

bartvl

Weten jullie of het mogelijk is in de XBOX store voor dollars te kopen, of werkt dat niet? Hij staat er namelijk zowel voor $14,99 als voor €14,99 afhankelijk van of je bent ingelogd of niet.

Het is voor mij ook niet helemaal duidelijk of dat al die extra gratis downloads ook invloed hebben op Hawaii, of dat dat enkel voor Alaska is bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMarky
  • Niet online

MadMarky

Begint eer ge bezint

Ik heb ooit bij mijn hotmail account opgegeven dat ik in de VS woon, later is dat overgegaan naar Live en mijn Games For Windows Live account. Ik zie als ik ingelogd ben bij marketplace de prijzen in dollars en zal ook zeker proberen om de Alaska DLC daarin te kopen ;)

🖥️ | 🚗

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nou ik kan Alaska dus niet downloaden nu...
Op Steam staat het nog niet, en de Xbox Marketplace zegt dat dit niet mijn pc is waarop ik nu ingelogd ben. Dat slaat nergens op, want dit is mijn enige pc...

Om deze PC toe te voegen aan je vertrouwde devices moet je Live Essentials downloaden, maar dat heb ik ook al. Toch lukt het allemaal niet.... Als ik kies dat ik deze computer wil toevoegen, dan kom ik steeds op de pagina uit waar je Essentials moet downloaden. Wat een domme gang van zaken dit, na een uur lukt het me nog niet. Ik ben gewoon op mijn account ingelogd op Xbox-live, maar toch houden ze het tegen. Wat ongebruikersvriendelijk is dat geworden zeg. Balen.

Nu maar wachten op de Steam-release morgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 37384 op 27-06-2012 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Niet online
Anoniem: 37384 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 20:23:
Nu maar wachten op de Steam-release morgen.
Goed om te horen dan wacht ik ook nog even op de Steamrelease, ook niet zo gebruiks vriendelijk maar in ieder geval geen Paypal of credit card nodig.
bartvl schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 15:13:
Het is voor mij ook niet helemaal duidelijk of dat al die extra gratis downloads ook invloed hebben op Hawaii, of dat dat enkel voor Alaska is bedoeld?
Sommige van die extra packs lijken te suggereren dat er een World update aan zou kunnen zitten komen, lijken wat namen betreft generic scenery te zijn voor nog niet uitgebrachte gebieden.(gebaseerd op landclass data)

Misschien dat de wereld kaart ook snel uitkomt dan.
Maaaaar, ik heb ze gedownload en ik kan nog niet buiten Hawaiiaan`s gebied vliegen dus weten doe ik niks eigenlijk.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-02 01:01
Net even gedownload en gespeeld maar er zit weinig in zeg. Geen areocaches, geen missies. Alleen maar challenges met die ringen en landing challenges. Eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe niet echt bijzonder... Jammer, had toch graag aerocaches gezien, en zonder moving map kom je niet zo makkelijk ergens, alles is bos :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
enchion schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:34:
[...]

Sommige van die extra packs lijken te suggereren dat er een World update aan zou kunnen zitten komen, lijken wat namen betreft generic scenery te zijn voor nog niet uitgebrachte gebieden.(gebaseerd op landclass data)

Misschien dat de wereld kaart ook snel uitkomt dan.
Maaaaar, ik heb ze gedownload en ik kan nog niet buiten Hawaiiaan`s gebied vliegen dus weten doe ik niks eigenlijk.
Is inderdaad basis scenery voor net over de grenzen van Alaska. Als je verder vliegt wordt alles alsnog helemaal kaal en vlak. Zolang je in de buurt van Alaska blijft, zie je in ieder geval geen lege of kale vlakken!
Megamind schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:46:
Net even gedownload en gespeeld maar er zit weinig in zeg. Geen areocaches, geen missies. Alleen maar challenges met die ringen en landing challenges. Eerlijk gezegd vind ik het tot nu toe niet echt bijzonder... Jammer, had toch graag aerocaches gezien, en zonder moving map kom je niet zo makkelijk ergens, alles is bos :P
Aerocaches komen volgens mij later nog wel. Er zijn verder geen missies, alleen een lading challenges. Maar ik doe toch voornamelijk free flight of 'hamburger runs'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

enchion schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 21:34:
[...]

Goed om te horen dan wacht ik ook nog even op de Steamrelease, ook niet zo gebruiks vriendelijk maar in ieder geval geen Paypal of credit card nodig.

[...]
Oh, nou daar gok ik op hoor, geen idee wanneer het op Steam verschijnt. Hoop sneller dan het Hawaii-pack een tijd terug.

Hij staat bij mij ook niet in de marketplace vanuit MSFlight, als de marketplace al verschijnt (De melding Downloading Content - Please wait..) blijft vaak hangen.

Ach ja, er is gewoon iets vreemds hier met mijn Live-account. Heb ik al lang last van, niks aan te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lampekap06
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-06 19:12
Anoniem: 135195 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 14:43:
[...]

Ja, voor nieuwelingen wat betreft flightsims is dat ff wennen... Maar voor mij is het kopen van addons heel normaal (ik speel al eeuwen flightsims) en is Alaska voor 15 euro werkelijk een koopje. 'Geen geld.' ;) In ieder geval: Alaska is inderdaad niet heel super als je niet de Maule of de RV hebt. Al is het alleen al voor het kunnen werken met VOR, maar sowieso zijn dat leukere vliegtuigen dan de Stearman en Icon. Dus ja, dan is Hawaii misschien een betere keus vooralsnog. Maar echt, Alaska is goedkoop... en groot! ;)
Alleen dan die Cub erbij zonder cockpit 8)7 Echt achterlijk. En sommige challenges moet je dus met dat ding vliegen. En dan zonder instrumenten met de camera voor de neus laten vliegen... Geef dan op zn minst een kale cockpit met een hud met wat metertjes etc. Ik moest die hud-balk dus weer aanzetten, maar daar heb je echt heel weinig aan. Ook veel van die race challenges, het enige dat een beetje doorvliegt zijn de warplanes maar die hebben ook geen cockpit.

Verder is het wel heel stoer, sneeuw, regen, wind, wolken en ´s nachts vliegen is echt goed gedaan. Vooral bij de landing challenges voel ik me als een echte Wild Flying Alaska piloot :p Bij één cub landing challenge is de wind zo sterk dat je achteruit kunt vliegen en vertikaal kunt landen, hehe.

Weet je toevallig hoe je bij de jobs je navigatie in kunt stellen? Ik heb de Maule en die moet je met VOR kunnen navigeren en op ILS kunnen landen. Kan ik ergens een mooi flight plan instellen?

Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/9077/20126280739124.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lampekap06 schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 15:47:
[...]

Alleen dan die Cub erbij zonder cockpit 8)7 Echt achterlijk. En sommige challenges moet je dus met dat ding vliegen. En dan zonder instrumenten met de camera voor de neus laten vliegen... Geef dan op zn minst een kale cockpit met een hud met wat metertjes etc. Ik moest die hud-balk dus weer aanzetten, maar daar heb je echt heel weinig aan. Ook veel van die race challenges, het enige dat een beetje doorvliegt zijn de warplanes maar die hebben ook geen cockpit.

Verder is het wel heel stoer, sneeuw, regen, wind, wolken en ´s nachts vliegen is echt goed gedaan. Vooral bij de landing challenges voel ik me als een echte Wild Flying Alaska piloot :p Bij één cub landing challenge is de wind zo sterk dat je achteruit kunt vliegen en vertikaal kunt landen, hehe.

Weet je toevallig hoe je bij de jobs je navigatie in kunt stellen? Ik heb de Maule en die moet je met VOR kunnen navigeren en op ILS kunnen landen. Kan ik ergens een mooi flight plan instellen?

[afbeelding]
Nee je kunt geen flightplan opstellen helaas. Wat ik altijd doe is zelf via de map de VOR en ILS freqs achterhalen en opschrijven (Voor Hawaii had ik alles op papier gezet, maar met Alaska is dat wat veel :P ).
Daarnaast had ik mijn configfile aangepast (flight.cfg) om de destination marker te hiden om dan zelf via VOR te vliegen en ILS te landen. Een paar posts terug heeft J van E al iemand uitgelegd hoe je die marker kunt verbergen, en ook is het vliegen op VOR en ILS al door hem uitgebreid uitgelegd. Dus als je nog wat meer info wilt, check ff dit topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Wat die challenges van de cub betreft: dan speel je die toch niet? ;) Ik raak die cub met geen vinger aan in ieder geval. Ik doe sowieso alleen maar jobs of free flight. In Alaska ga ik meer jobs doen, maar dan 1. zonder markers en 2. meestal hamburger runs, omdat je dan zelf je vliegtuig kan kiezen. Voordeel van hamburger runs t.o.v. free flight: je kan met de nieuwe 'glance' optie (R) mooi zien waar je heen moet. Want navigeren in Alaska met alleen VOR is hier en daar toch lastig.

Het meest lastige (slechte) van Alaska vind ik wel die ingame kaart. Daar heb je niets aan. Je moet veel te veel inzoomen om alle vliegvelden te zien en dan heb je geen idee meer waar je bent. Bovendien kan kan je geen vliegvelden zoeken, wat natuurlijk absurd is... Ook is de map TOTAAL onbruikbaar voor VFR omdat hij helemaal geen details laat zien... Knudde dus, die map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tja, en ik kan nog steeds niet spelen, maar zal moeten wachten op de Steam-release. Met Hawaii duurde dat alleen heel lang volgens mij, dus m'n geduld wordt op de proef gesteld.

Wat ik ook raar vind is dat die in-game marketplace niet werkt. Ik zie alleen wat warbirds, maar alaska staat er niet tussen.
Pagina: 1 2 3 Laatste