Ik zou ff checken hoe Athene het de afgelopen keren gedaan heeft. Hoewel hij het niet solo deed, dus dat is wellicht alweer een reden om het niet te checkenFiole schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:18:
Meh zit er over te twijfelen me te gaan voorberieden op MoP race naar server first 90...Ik speel op een redelijke lege / dode server dus het is wel mogelijk, alleen probeer ik uit te zoeken hoe ik me hiervoor het beste kan voorbereiden. Zoieso levelen in de beta om te weten waar alles is, inventory netjes leeg maken en pots stocken..daarnaast een vriend over gehaald om eventueel aantal uur voor te spelen (lekker even wat slapen)...mis ik nog dingen? Wel is het misschien nog handig om Justice points te cappen, dan kun je iedereen zodra ie 90 word direct items kopen om heroics te doen
Alle tips welkom
(en zijn er nog meer mensen die van plan zijn dit te doen?)
De vorige keer werd XP van dailies bij mijn weten uitgeschakeld. Ik meen me te herinneren dat ik geen XP voor die quests kreeg toen ik ze inleverde, maar dat kan zich ook hebben beperkt tot de fishing en cooking drop dailies.
VP werden omgezet naar JP met Cata, volgens mij. Ik ga ervan uit dat dat dit keer ook weer gaat plaatsvinden.