Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Fiole schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:18:
Meh zit er over te twijfelen me te gaan voorberieden op MoP race naar server first 90...Ik speel op een redelijke lege / dode server dus het is wel mogelijk, alleen probeer ik uit te zoeken hoe ik me hiervoor het beste kan voorbereiden. Zoieso levelen in de beta om te weten waar alles is, inventory netjes leeg maken en pots stocken..daarnaast een vriend over gehaald om eventueel aantal uur voor te spelen (lekker even wat slapen)...mis ik nog dingen? Wel is het misschien nog handig om Justice points te cappen, dan kun je iedereen zodra ie 90 word direct items kopen om heroics te doen :)
Alle tips welkom :p
(en zijn er nog meer mensen die van plan zijn dit te doen?)
Ik zou ff checken hoe Athene het de afgelopen keren gedaan heeft. Hoewel hij het niet solo deed, dus dat is wellicht alweer een reden om het niet te checken :P Maar hij deed het in 6 uur ofzo, dan heb je helemaal geen slaap nodig :>

De vorige keer werd XP van dailies bij mijn weten uitgeschakeld. Ik meen me te herinneren dat ik geen XP voor die quests kreeg toen ik ze inleverde, maar dat kan zich ook hebben beperkt tot de fishing en cooking drop dailies.

VP werden omgezet naar JP met Cata, volgens mij. Ik ga ervan uit dat dat dit keer ook weer gaat plaatsvinden.

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Mektheb schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:25:
Ja ik ben helaas niet van het alte :P

speel eigenlijk op 1 echte alt en die breng ik rustig naar 80 ( nu 75 ) en dan laat ik de XP weer locke.
Verder speel ik om te raiden / verzamelen en achievments.

En ik denk ik in MOP pas echt ga ALTE als alts ook main title's en mounts enzo krijgt.
Ik mis teveel als ik op een alt zit :<.
Ik ben begonnen met een hunter tot lvl 70. Daarnaast een mage gestart en dit beviel zo dat ik de hunter verwijderd heb :) Vond ook dat ik maar één echte char nodig had.

Totdat de guild een tank nodig had voor het raidteam in WOTLK. Blizz gemaild of ik mijn 70 char terug kon krijgen en voila. Een naked 70 char ingame. (fout blizz of total blackout van maanden voor mij :X )
Na een break van lange tijd in cata maar eens een priest aangemaakt en na nog een lange break de druid met SoR op 80 gezet ;)

Nu doe ik van alles wat en heb ik veel afwisseling wat het voor me leuk houdt.

Als je met één char speelt moet je wel constant raiden/progress boeken om het leuk te houden. Voor mij iig.

[ Voor 3% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die Mammoth mount met die vendors erop meenemen. Hoef je ook niet steeds naar vendors te zoeken om te repairen en bags te legen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zeror schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:31:
Die Mammoth mount met die vendors erop meenemen. Hoef je ook niet steeds naar vendors te zoeken om te repairen en bags te legen.
Hoe kun je deze mount krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-02 14:05
EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:33:
[...]

Hoe kun je deze mount krijgen?
16k uitgeven in dalaran :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-06 09:05
Athene doet het altijd met hulp. Om van 80 tot 85 te komen was hij samen met een x-aantal mages naar twilight highlands gegaan. Hij taunte elke mob, mages haalde de mob voor m neer. Op die manier kreeg hij de experience en ging het gigantisch snel, volgens mij had ie een redelijk aantal guildies gestrikt om hem te komen helpen... 6 uur arcane blast spam later, Athene level 85 :-)
Belangrijkste voor server first is dat je niet alleen levelt eigenlijk. Met bijvoorbeeld een heel party gaat het stukken sneller. Daarnaast is het wel redelijk belangrijk dat je als één van de eerste op de realm inlogt. Ik had ten tijde van 80-85 pas om 02.30 een plekje gekregen op mijn realm, daar wordt je niet blij van...
Voor zover ik weet was daily exp niet uitgezet. Ik had alle 25 quests klaar staan om ingeleverd te worden en heb er naar mijn weten gewoon experience voor gekregen :)

Uiteindelijk ben ik toen al redelijk snel gestopt om te gaan slapen. Ik zag toen nog op Genjuros (PvP) waar horde zwaar domineerde. Elke alliance werd keihard afgemaakt als ze met een quest bezig waren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16-04 11:56
bazkar schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:26:
[...]

Alle heirlooms + guild xp betekent:

Shoulders: 10%
Chest: 10%
Cloak: 10%
Head: 5%
Legs: 10%
Ring: 5%
Guild perk: 10%

Dat is samen dus 60% extra xp.
Verder uiteraard ieder moment dat je niet speelt zorgen dat je rested xp opbouwt, sterker nog, eigenlijk wil je voordat je gaat spelen zeker weten dat je max rested xp hebt.
Vervolgens dan dus ook niks doen aan professions e.d. he?

En dan haal je 2 dagen played time echt makkelijk.
Zal mijn volgende char eens optimaliseren voor minste playtime naar 85, kijken waar ik uit kan komen.
Heb je wel Legs en ring heirloom, want ik heb ze nooit gezien.

Jorca@Sylvanas , Apsuva@Sylvanas , Btag: Kivancusta#2985

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hajame
  • Laatst online: 12-06 09:29
ring krijg je van een fishing iets, legs bestaan niet. althans, niet ingame. :)

[ Voor 18% gewijzigd door Hajame op 25-04-2012 12:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20-11-2024
bazkar schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:34:
[...]

16k uitgeven in dalaran :)
Heb ik gedaan maar dan voor me chopper xD
voordat ik gestopt ben no-life op me DK gespeeld xD
http://eu.battle.net/wow/...dhoof/Defqonwolf/advanced

[ Voor 25% gewijzigd door Dopiej op 25-04-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Werken heirlooms nog na lv. 85 dan? Dacht dat de chest / shoulders al niet meer na 80 werkte, en de rest nuiet meer na 85...

En Athene had gewoon een hele raid groep die hem hielp en hij wist precies wat ie deed. Ik wil gewoon solo door questen zsm 90 worden :)
25 daily's klaar zetten is wel een goed idee, is kijken welke ik allemaal kan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoek ook de 25 daily quests op die het meeste XP geven op level 85. Zorg die allemaal klaar hebt om in te leveren als je je account naar MoP geupgrade is. Zorg er ook voor die daily quests niet te ver uit elkaar zitten of zorg dat je een party hebt met een of meerdere mages zodat je snel kan verplaatsen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Fiole schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:57:
Werken heirlooms nog na lv. 85 dan? Dacht dat de chest / shoulders al niet meer na 80 werkte, en de rest nuiet meer na 85...

En Athene had gewoon een hele raid groep die hem hielp en hij wist precies wat ie deed. Ik wil gewoon solo door questen zsm 90 worden :)
25 daily's klaar zetten is wel een goed idee, is kijken welke ik allemaal kan doen
Houd er wel rekening mee dat je dan gedurende de hele dag dat je die quests inlevert geen enkele daily meer kan doen hè! Ik zou denk ik gaan voor Baradin Hold daily's + Therazane en wellicht Wildhammer clan als dat er nog niet voldoende zijn.
Zit mij nu ineens te bedenken of je max 15 of 25 dailys kan doen per dag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 16-06 11:11

hmr

EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:31:
[...]

Ik ben begonnen met een hunter tot lvl 70. Daarnaast een mage gestart en dit beviel zo dat ik de hunter verwijderd heb :) Vond ook dat ik maar één echte char nodig had.

Totdat de guild een tank nodig had voor het raidteam in WOTLK. Blizz gemaild of ik mijn hunter terug kon krijgen en voila. Een naked 70 hunter ingame. Deze omgetoverd tot Pally en raiden maar.

Na een break van lange tijd in cata maar eens een priest aangemaakt en na nog een lange break de druid met SoR op 80 gezet ;)

Nu doe ik van alles wat en heb ik veel afwisseling wat het voor me leuk houdt.

Als je met één char speelt moet je wel constant raiden/progress boeken om het leuk te houden. Voor mij iig.
Omgetoverd tot pally??

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:53
25 dailies per dag. En heirlooms werken inderdaad maar tot 80 of 85 (cloak + head)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Vooral dailies nemen die dicht bij elkaar liggen.
Als je van hot naar her moet vliegen dan had je die tijd better aan een MoP quest kunnen besteden die gewoon veel meer EXP geeft.

Anyways, Beta update..
GHeal u will be Missed :(

WoW: Doutz @ Defias brotherhood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
hmr schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:02:
[...]
Omgetoverd tot pally??
yep, 20 euries en je kan toveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:03:
[...]

Class ook ?

Geloof alleen Race en Faction dat mogelijk is, maar een class wissel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:38
[...]

WTF! class change? :o dit is iets waar ik dus al heeeeeel lang op hoopte. nooit gekomen dus toen maar toch opnieuw gaan levelen en opnieuw alle "moeilijke" achievements gedaan.

Maar hoe heb je dat gedaan?

WoW: Rogue, FFXIV: Sasuke Uchiha, TWITCH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
/\
| | Ninja edit

Proof indeed...

[ Voor 31% gewijzigd door Derr_Hans op 25-04-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Als Blizzard dat gaat doen stop ik met alle random dingen. Dan heb je de ene dag te maken met een faal hunter, volgende dag is het een faal warlock...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

[...]

class change.. pics or didnt happen

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Thysiej schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:08:
Als Blizzard dat gaat doen stop ik met alle random dingen. Dan heb je de ene dag te maken met een faal hunter, volgende dag is het een faal warlock...
Kost je handen vol met geld :P

Maar kan geen kwaad om die useless alts die ik heb (67 rogue en 80 DK) om te toveren naar alts die ik wel gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bazkar
  • Laatst online: 25-02 14:05
fenylalaline schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:51:
ring krijg je van een fishing iets, legs bestaan niet. althans, niet ingame. :)
Ze bestaan wel, maar zijn blijkbaar alsnog niet in de game opgenomen. Mijn fout...

http://www.wowhead.com/item=62029

Edit: Oi! Ninja Edit ;)

[ Voor 4% gewijzigd door bazkar op 25-04-2012 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
2 grote dingen die mijn visie op het lvlen van characters hebben veranderd.
Ene is class change en andere Legs/ring heirlooms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
Mektheb schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:16:
Maar class change is er toch helemaal niet ? of heb ik echt liggen slapen ?.

Race Change / Faction Change ja maar Class Oo
zit ook net te kijken en kan dat ook niet vinden hoor op de battle.net site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
nee precies.. of hij heeft een GM omgekocht (kan me niet voorstellen) of hij liegt =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Mektheb schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:16:
Maar class change is er toch helemaal niet ? of heb ik echt liggen slapen ?.

Race Change / Faction Change ja maar Class Oo
http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/1694850226

Dont worry, je heb niets gemist :)

Leg Heirlooms zitten al heel lang in de gamefiles maar zijn niet beschikbaar in-game.
Ring moet je die Fishing Event winnen geloof ik.

-edit-
Hij zal wel in de war zijn geweest of Blizzard heeft een verkeerde char gegeven een Pally ipv een Hunter.
Iig heeft hij weer een wat mensen laten lachen of een WTF moment bezorgt :P

[ Voor 17% gewijzigd door Derr_Hans op 25-04-2012 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Ik heb het verkeerd haha. Zit alle email even na te kijken (ja sorry het is al zo lang geleden).
De optie zou er komen volgens support maar is er (nog) niet.

Blijkbaar heb ik de hunter nogmaals? verwijderd en de pally geleveld. Kan me hier niks van herinneren |:(
Wat wel vreemd is omdat die voor het raidteam direct nodig was.

[ Voor 26% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als eerste op de realm level 90... Een mooie uitdaging. Ik ga hem niet aan, ben ik simpelweg niet meer fanatiek genoeg voor. Iedereen die het probeert: respect en heel veel succes!

Ik wil wel relatief snel max level zijn, dan kunnen we snel beginnen met het farmen van gear voor de snelle raidprogress! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Derr_Hans schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:19:
[...]
Hij zal wel in de war zijn geweest of Blizzard heeft een verkeerde char gegeven een Pally ipv een Hunter.
Iig heeft hij weer een wat mensen laten lachen of een WTF moment bezorgt :P
>:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:53
Realm first ga ik in ieder geval zeker niet voor :p

Lijkt me wel leuk om zo snel mogelijk met wat raids mee te kunnen. Ben pas begonnen met spelen toen 4.3 al bijna uitkwam, dus zal met deze expansion heel andere beleving gaan worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
hulkie schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:22:
Als eerste op de realm level 90... Een mooie uitdaging. Ik ga hem niet aan, ben ik simpelweg niet meer fanatiek genoeg voor. Iedereen die het probeert: respect en heel veel succes!

Ik wil wel relatief snel max level zijn, dan kunnen we snel beginnen met het farmen van gear voor de snelle raidprogress! :)
Dat was één van de redenen dat ik uit mijn vorige guild ben gestapt en een realm change (ja, die bestaat wel :9 ) te doen. Ik was na de eerste dag cataclysm 85 en liep rond in 335 volgens mij (ready for raiding achiev op de eerste dag cataclysm ftw!). Mijn guild zat ongeveer 3 weken later op een dergelijk niveau om te gaan starten met raiden, dat duurde mij te lang... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr

hmr

Thysiej schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:25:
[...]

Dat was één van de redenen dat ik uit mijn vorige guild ben gestapt en een realm change (ja, die bestaat wel :9 ) te doen. Ik was na de eerste dag cataclysm 85 en liep rond in 335 volgens mij (ready for raiding achiev op de eerste dag cataclysm ftw!). Mijn guild zat ongeveer 3 weken later op een dergelijk niveau om te gaan starten met raiden, dat duurde mij te lang... ;)
was guild first en realm second level 81 volgens mij :p

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben tot nu toe elke expansion iets later dan de rest... Deze XP heb ik zelfs pas 2 weken na release gekocht. Ze hadden nog een healer nodig en hebben me overgehaald weer te gaan spelen... Haha.

Deze expansion waren 3 gasten uit mn guild alliance top10 op level 85.

Dat deed me een beetje denken aan MC, die healde ik ook voor het eerst toen mijn priest pas level 58 was. :)

[ Voor 10% gewijzigd door hulkie op 25-04-2012 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Heb er een weekend over gedaan om 85 te worden, Heroic ready was ik ook wel redelijk snel want deed veel dungeons. Alleen toen kwamen de problemen als disc priest, die heroics waren een aanslag op je gezondheid qua stress. Toen 1 week later werd onze mana regeneration gefix en alles was weer peachy en kon ik wat meer aan mijn gear werken :)

[ Voor 4% gewijzigd door Derr_Hans op 25-04-2012 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:16

ye-roon

knaak

bazkar schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:26:
[...]

Alle heirlooms + guild xp betekent:

Shoulders: 10%
Chest: 10%
Cloak: 10%
Head: 5%
Legs: 10%
Ring: 5%
Guild perk: 10%

Dat is samen dus 60% extra xp.
Verder uiteraard ieder moment dat je niet speelt zorgen dat je rested xp opbouwt, sterker nog, eigenlijk wil je voordat je gaat spelen zeker weten dat je max rested xp hebt.
Vervolgens dan dus ook niks doen aan professions e.d. he?

En dan haal je 2 dagen played time echt makkelijk.
Zal mijn volgende char eens optimaliseren voor minste playtime naar 85, kijken waar ik uit kan komen.
De legs zitten nog niet in het spel en de enige ring is die van de kaluak fishing contest. waar je een random doses geluk voor nodig hebt gezien die meestal in 5min gewonnen is :s

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Realm first ga ik niet voor. Gaat mij toch niet lukken. Ik ga wel lekker genieten van de quests en probeer binnen 2-3 dagen level 90 te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
...

[ Voor 104% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Zeror schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:33:
Realm first ga ik niet voor. Gaat mij toch niet lukken. Ik ga wel lekker genieten van de quests en probeer binnen 2-3 dagen level 90 te zijn.
Denk dat ik maar iets meer Quests ga doen op de Beta, ben daar nog steeds 85 eigenlijk.
Doe ik op Live wel dungeons only :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ik doe op de beta ook eigenlijk niks met 85. alleen ff een warrior en rogue ingelogd om te kijken naar de talents.. maar niet eens te veel aandacht aan besteed.

Als ik de beta speel is dit om Monk uit te checken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Ricmaniac schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:39:
ik doe op de beta ook eigenlijk niks met 85. alleen ff een warrior en rogue ingelogd om te kijken naar de talents.. maar niet eens te veel aandacht aan besteed.

Als ik de beta speel is dit om Monk uit te checken :D
Nou met de nieuwe build zijn er veel veranderingen voor ons Priests dus ik ga zeker weer tijd besteden aan de beta. Mijn andere classes zijn niet veel veranderd deze build, mage spelen op beta is nu niets aan omdat je geen flauw benul heb wat nou beter werk zonder een damage meter.

Healing en tanking is wat dat betreft wel anders :)

Monk is lvl 18 en speelt als healer op het moment erg saai.
Maarja, heb dan ook maar 2 healing spells :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Er gingen geruchten dat de priest healers het zwaar gaan krijgen met mana in MoP. Heb je dit al meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Ik was na een uur of 20 spelen lvl 85, als tweede in de guild. Ik was launchnacht begonnen, hoewel, nadat ik eenmaal ingelogd was, wat een uur of 2 later pas het geval was. Doorgespeeld tot een uur of 6, 5 uurtjes geslapen, en weer doorgeleveld tot middernacht en lvl 84. De enige guildie die toen 24 uur aan een stuk had doorgespeeld was toen net lvl 85. Ik was de volgende dag rond het middaguur lvl 85, in iets minder dan 22 uur spelen.

Het klopt inderdaad dat dailies wel XP gaven, maar dat was bij elkaar zo weinig dat je beter je tijd had kunnen gebruiken aan 3 quests in Vashj'ir of Hyjal :P

Ik meen me te herinneren dat wij al na een week genoeg mensen raid ready hadden. Onze eerste Argaloth kill was op 14 december, dus dat was na precies een week. Halfus lag op 19 december plat, dus dat was de tweede zondag na launch. Benieuwd of we dat dit keer ook gaan redden :P

@Derr_Hans: wat is er mis met GHeal trouwens? Dat hij gefinetuned wordt met de grotere heals van andere classes? :>

[ Voor 6% gewijzigd door Blistimo op 25-04-2012 14:01 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorca
Ik las net dat druids Stampede kwijt raken, en dat Monks Bleeding effects kunnen dispellen.
Bedankt Blizz voor het verpesten van ferals, en ze geven ons symbiosis terug. Wat heb daaraan zeg ik dan terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:52:
Er gingen geruchten dat de priest healers het zwaar gaan krijgen met mana in MoP. Heb je dit al meegemaakt?
Disc voelde erg leeg aan, Spirit Shell werkt nog niet echt.

Deze build hebben we Heal weer terug, maar verliezen we GHeal en is Spirit Shell nu de vervanger.
Mana wise, je moet voorzichtig zijn nu, iedereen heeft 100k mana pool op lvl 85 of 105k als je een gnome bent.

Op lvl 87 is dat 160k + 5% als je een gnome bent.

Spirit wordt zeker wel belangrijk, Holy heeft 50% van OOC Regen doorlopen wanneer ze in Combat zijn.
Deze Build is Disc van 50% naar 25% gegaan en hebben we weer Rapture terug die nu op basis van Spirit werkt.

MAna issues, ja had ik in die Jade dungeon.
Maar komt ook omdat ik weinig spirit op gear heb (1670), heb nu alle spirit weer terug gereforge en zit op 2500 spirit op beta of in die richting en werkt nu een stuk beter. Zolang de dps weet hoe het werk (zoals niet in het water staan op 1 fight :P ) dan valt het best mee. Fights eindigde ik rond de 15 a 20% naar het aanpassen van mijn spirit.

Het is iig nog niet zo erg als begin van Cataclysm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Is mana niet meer afhankelijk van int?
Waar had jij alle spirit heen gereforged dan? Ik heb alles er nog steeds opzitten en zit rond de 2600 ofzo.

[ Voor 26% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 13:56:

@Derr_Hans: wat is er mis met GHeal trouwens? Dat hij gefinetuned wordt met de grotere heals van andere classes? :>
Dat we die niet meer hebben als disc ;)
We krijgen er Spirit Shell(SS) voor in de plaats die een grote shield geeft dan PW:S
Maar ook 6% mana cost en gelukkig dan wel 2,5sec cast ipv 3 sec.

De afterheal op spirit shell is nog steeds waardeloos, heeft geen nut als spot healing maar daar hebben we nu weer Heal voor terug en een leuke Glyph, 20% meer mana cost voor penance maar we kunnen casten terwijl we lopen :D

Nog 1 ernstige Nadeel van SS tegen over GHeal.

SS kan niet Critten, dus geen Divine Aegis proc tenzij je die After Heal crit, alleen deze timer refreshed weer bij het aanbrengen van een nieuwe SS. MAstery wordt weer de beter stat met Haste Crit word nu erg gedevalued omdat die 135k crits van GHeal niet meer mogelijk zijn voor ons Disc priests.

135k Crit gaf een 44k Shield

SS op een DPS casten is leuk als je weet dat hij damage krijgt, maar die after heal effect is waardeloos in raid environment. Meeste Healers hebben Ground effect heals of smart heals dus jouw Spirit Shell heal zal vaak overhealen mocht de shield nog in leven zijn.

Dus ja, GHeal u shall be missed :(
EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:12:
Is mana niet meer afhankelijk van int?
Waar had jij alle spirit heen gereforged dan? Ik heb alles er nog steeds opzitten en zit rond de 2600 ofzo.
Heb een Haste/Crit build al mijn Spirit gaat naar Crit.
Zie mijn armory in sig ;)

En nee Int is nu alleen maar een troughput stat.
Het verhoogd je manapool niet meer, mana pools zijn nu static.
100k @ 85 en 160k @ 87 gok rond de 250k @ 90 denk ik :P

[ Voor 16% gewijzigd door Derr_Hans op 25-04-2012 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

kivanco schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:05:
Ik las net dat druids Stampede kwijt raken, en dat Monks Bleeding effects kunnen dispellen.
Bedankt Blizz voor het verpesten van ferals, en ze geven ons symbiosis terug. Wat heb daaraan zeg ik dan terug.
En als je goed leest zie je dat Monks in plaats van Bleeds Diseases kunnen dispellen. Dat was een bug dus. Daarnaast komt er een 8s CD op iedere Dispell, dus zelfs al zouden Bleeds kunnen worden dispelled zou dat net zo'n grote impact hebben als het Dispellen van Warlock DoTs.

Gevalletje eerst kijken, dan zeiken.

@Derr_Hans: owja, dat was ik alweer vergeten. Maar je krijgt er wel een interessante nieuwe heal voor terug, die hoogstwaarschijnlijk nog wel wat moet worden gefinetuned. 135k GHeal crits klinken mij tamelijk OP in de oren trouwens. Ik heal net rond de 50k met een Healing Touch op lvl 85 op de beta realms..

[ Voor 19% gewijzigd door Blistimo op 25-04-2012 14:49 ]

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 29-04 11:21
Blistimo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:45:
[...]

En als je goed leest zie je dat Monks in plaats van Bleeds Diseases kunnen dispellen. Dat was een bug dus. Daarnaast komt er een 8s CD op iedere Dispell, dus zelfs al zouden Bleeds kunnen worden dispelled zou dat net zo'n grote impact hebben als het Dispellen van Warlock DoTs.
Wat dan wel weer nice is, is dat je met 1 dispell/decurse/de-sease (:p) /depoison wel alles van dat type verwijderd ipv een voor een (of in sommige gevallen 2 voor 2) eraf haalt.

8 seconden blijft wel een beetje lang, maar goed :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16-06 12:23
SS kan volgens mij best handig zijn voor gevechten zoals Morchok, een shield op iemand laat hem genoeg "effective health" hebben om zowel een stomp als een crystal te overleven. Dit is in mijn ogen ook een groot voordeel van shields, minder accidental deaths(RNG) door random damage na een aoe of een attack die veel damage doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 14:45:
[...]

@Derr_Hans: owja, dat was ik alweer vergeten. Maar je krijgt er wel een interessante nieuwe heal voor terug, die hoogstwaarschijnlijk nog wel wat moet worden gefinetuned. 135k GHeal crits klinken mij tamelijk OP in de oren trouwens. Ik heal net rond de 50k met een Healing Touch op lvl 85 op de beta realms..
Ja klopt, 135k crits met een 44k bubble is wel heeeel erg goed, dit is wel selfbuffed (Inner Fire is nu <3) en 3x Grace. HT op mijn Druid deed ook iets rond de 50k met Nature's Grace deed hij rond de 80k.

Spirit Shell is idd interessant, was het al toen het nog heal verving.
Alleen was de base cast time (3 sec) gewoon te lang en deed het dus niets met crit en dat was onze main concern. Enigste wat ze nu gedaan hebben is SS ipv GHeal met 2.5sec base heal en nog steeds geen interactie met crit.

SS schijnt nu rond de 60k shield te geven, iets meer dan PW:S (50k).

Nu wordt Crit inweze waardeloos want PW:S is 6% mana (in weze onze Flash Heal (ook 6% mana) bubble) SS ook dus we gaan weer meer shields gebruiken ipv echte heals, dus bye bye Crit Hello Mastery.

[ Voor 68% gewijzigd door Derr_Hans op 25-04-2012 16:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Crit is in principe voor de rest van de healers dan ook een minder interessante stat. Alleen Resto shamans hebben er nog wat aan als mana regen. Holy priests, Holy pallies en Resto druids zullen die stat gestolen zijn :P Als dat betekent dat er minder crit op spirit items gaat komen ben ik daar helemaal voor :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
mvveen schreef op woensdag 25 april 2012 @ 15:41:
SS kan volgens mij best handig zijn voor gevechten zoals Morchok, een shield op iemand laat hem genoeg "effective health" hebben om zowel een stomp als een crystal te overleven. Dit is in mijn ogen ook een groot voordeel van shields, minder accidental deaths(RNG) door random damage na een aoe of een attack die veel damage doet.
SS is niet slecht, en vooral nu het 2.5sec base cast is maakt het SS weer waard om te casten.
Nu nog laten werken met Crit en de spel is klaar, de afterheal is nog steeds useless.

Smart Heals van alle andere healing classes laten deze heal overhealen tenzij je in een 5man zit of Morchok solo healed. Om die heal te activeren moeten er 8 seconden verstrijken in die 8 seconden is die shield al wel weg gemept door de boss, of na 8 sec is het health verschil van die ene dps wel weer weg gehealed door alle smart heals die andere healers hebben.

Upfront heal maakt SS weer OP in gebruik, als het kan critten en laten crit zoals het is (200%) dan heb je al snel een 120k shield o0.

Het is een lastige spell om te balanceren, reden waarom er zoveel nerf op PW:S is gekomen en nu dan zelfs een 6sec CD heeft.
Blistimo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:00:
Crit is in principe voor de rest van de healers dan ook een minder interessante stat. Alleen Resto shamans hebben er nog wat aan als mana regen. Holy priests, Holy pallies en Resto druids zullen die stat gestolen zijn :P Als dat betekent dat er minder crit op spirit items gaat komen ben ik daar helemaal voor :P
Crit is voor Disc altijd wel belangrijk geweest juist vanwege DA :)
Ben deze hele expansion voor een crit build gegaan, t11 was Crit mastery en zo ook in FL als tank healing. Met maar 5% tot 7% haste of zo (borrowed time buff <3)
Halverwege FL ben ik meer Crit/Haste gegaan en dat werkt zelfs beter in DS.

En klopt voor de rest van de healers is crit minder belangrijk.
Nu heb ik redelijk wat mastery haste gear liggen (holy/shadow gear) dus ik zit wel save in MoP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Zo flinke Beta patch. Lijkt er wel op dat ze steeds meer een completere game aan het afleveren zijn. Dus mijn 17 juli is zo gek nog niet. :)

Ook maar eens de beta gaan installeren. :)

[ Voor 13% gewijzigd door junglebeast op 25-04-2012 16:39 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
We verliezen Holy Nova, maar http://mop.wowhead.com/item=42401 geeft het weer terug :D
Geweldig, laat het dan gewoon bestaan lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Een Glyph die een complete skill toevoegt, dat had ik nog niet gez... Oh wacht, Glyph of the Treant voegt een knopje toe op mijn stance bar :>

Wat zijn andere opties voor Major Glyphs voor priests? Misschien zijn er wel 3 beter/ nuttiger. En pik je deze alleen voor een heel specifiek gevecht op.

Beta is beta, misschien krijg je 'm wel terug in de volgende patch :>

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Derr_Hans
  • Niet online
Blistimo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 16:32:
Een Glyph die een complete skill toevoegt, dat had ik nog niet gez... Oh wacht, Glyph of the Treant voegt een knopje toe op mijn stance bar :>

Wat zijn andere opties voor Major Glyphs voor priests? Misschien zijn er wel 3 beter/ nuttiger. En pik je deze alleen voor een heel specifiek gevecht op.

Beta is beta, misschien krijg je 'm wel terug in de volgende patch :>
Atonement was een Glyph, is nu een base spell voor Disc en kan Holy er geen gebruik van maken.
Dus we hebben weer plek voor betere glyphs ;)

Glyph of Prayer of Mending: Eerste heal is 60% meer maar bounced 1keer minder.
Glyph of Renew: duratie is korter maar healed net zo veel, meer healing per tick dus

Wat meer fight dependend.
Glyph of Holy Fire (Holy Fire is nu Instant (base 2sec cast)
Glyph of Smite: 20% meer damage als Holy Fire dot loopt
Glyph of Penance (nieuw): +20% mana cast maar casten terwijl je beweeg (situational)
Glyph of Fade (nieuw):10% damage reductie zolang fade actief is (situational)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Hoeveel van jullie hebben hier de Anual pass. en hoe vaak spelen jullie eigenlijk per week. ik ben toch nieuwsgierig omdat ik 1.5 jaar niet meer gespeeld heb. om toch weer is terug te gaan. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
ik heb annual pass. speel meestal sowieso 4 dagen in de week. maar af en toe bijna een maandje niet. een jaar is best lang voor subscription maarja ik betaalde normaal 3 maanden sub en dan had ik misschien ook die maand die ik niet speel wel betaald weet je. en Diablo 3 wou ik toch al halen + MoP beta keek ik erg naar uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
Ik heb ook de annual pass, ik raid best actief naast mn studie. Zoiezo, mocht ik er opeens geen tijd meer voor hebben laat ik de sub toch doorlopen in het geval ik weer eens wil spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn Meijer
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-08-2024
Ja inderdaad zoiets heb ik ook best vaak gehad. een keer een maand niet spelen soms langer maar toch terug komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Ik heb de annual pass ook, maar die kon ik toevallig voor 55 euro krijgen via Ebay i.p.v. de 150 die je er via Blizz voor moet betalen. Het was een gok om 't zo te doen, aangezien de verkoper m'n inloggegevens nodig had (en nodig als in echt nodig!) om de pass te kunnen activeren. Normaal gezien is dat natuurlijk een scam truukje, maar dat maakte me niet veel uit. Had toch maar twee level 70's en een jaar of 3 niet meer gespeeld en geld kun je via PayPal altijd terugclaimen als je te maken hebt met een malafide verkoper. Gelukkig ging het allemaal goed, wellicht staan er nu nog een paar van die aanbiedingen op Ebay.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Krylinck schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:18:
Ik heb de annual pass ook, maar die kon ik toevallig voor 55 euro krijgen via Ebay i.p.v. de 150 die je er via Blizz voor moet betalen. Het was een gok om 't zo te doen, aangezien de verkoper m'n inloggegevens nodig had (en nodig als in echt nodig!) om de pass te kunnen activeren. Normaal gezien is dat natuurlijk een scam truukje, maar dat maakte me niet veel uit. Had toch maar twee level 70's en een jaar of 3 niet meer gespeeld en geld kun je via PayPal altijd terugclaimen als je te maken hebt met een malafide verkoper. Gelukkig ging het allemaal goed, wellicht staan er nu nog een paar van die aanbiedingen op Ebay.
toch heb ik een vermoeden dat je getild bent en dat jij diegene bent die annualpass betaald.

Jij bent als accounthouder een verplichting aangegaan voor het betalen voor een jaar en krijgt daar extra's voor. Als jij betalingen terugvorderd pleeg je contractbreuk. En jij kan je niet beroepen op de verkoper aangezien het verboden is om je gegevens-account te sharen met andere mensen. Tevens loop je het risico dat je voor altijd wordt uitgesloten van het online spelen van blizzard-games als je weigerd te betalen waardoor je op een blacklist komt te staan.

Ik zou je betalingen maar goed in de gaten houden, en zal voor de zekerheid je inloggegevens maar gauw wijzigen. En aanbiedingen die te goed zijn om waar te zijn vertrouw ik niet. We leven in crisistijd en iemand gaat jouw bijna iets gratis aanbieden is een utopia.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13-06 19:16

junglebeast

hier staat iets

Martijn Meijer schreef op woensdag 25 april 2012 @ 17:24:
Hoeveel van jullie hebben hier de Anual pass. en hoe vaak spelen jullie eigenlijk per week. ik ben toch nieuwsgierig omdat ik 1.5 jaar niet meer gespeeld heb. om toch weer is terug te gaan. :S
Elke dag minimaal 3 uur. Soms 6 als ik moet raiden. Er is straks genoeg te doen in MoP. Veel dingen waarmee je je kunt vermaken. Plus nieuwe talents, spells. Dus een prima tijd om in te stappen.

En hierboven lijkt me ook niet helemaal fris. Want gebruikt hij jou betaal gegevens om te betalen, of de zijne?

[ Voor 10% gewijzigd door junglebeast op 25-04-2012 22:48 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 22:17

ShadowBumble

Professioneel Prutser

sabriel schreef op woensdag 25 april 2012 @ 21:12:
[...]

toch heb ik een vermoeden dat je getild bent en dat jij diegene bent die annualpass betaald.
Hangt er vanaf of hij direct 1 jaar betaald heb ( wat overigens mogelijk is ) maar das easy na te lezen in zijn account status

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krylinck
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-03 00:20
Mijn wachtwoord is al vanaf de aankoop anders dan die altijd was. ;) En ik verander hem zo nu en dan, er komt nooit een eerder gekozen wachtwoord terug op voor mij belangrijke of persoonlijke accounts. Dat heb ik wel geleerd nadat mijn hotmail ooit is overgenomen door een admin van één of ander forum waarop mijn wachtwoord toevallig hetzelfde was als dat van mijn mailaccount.

Heb inderdaad direct voor één jaar betaald en kreeg er ook alle extra's bij die bij de pass hoorden. Voor zover ik nu kan zien, is alles verlopen zoals verwacht. Daarnaast ben ik niet de enige die een dergelijke aankoop heeft gedaan, de verkoper heeft er volgens mij meer dan 100 verkocht en ik ken nog iemand die 'm heeft aangeschaft en ook daar is alles goed verlopen.

[ Voor 5% gewijzigd door Krylinck op 25-04-2012 23:47 ]

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
Zojuist enchanting van level 115 naar 225 gebracht. Daar gaat best veel goud in zitten zeg. Gelukkig heb ik een aantal tailoring items verkocht om het te compenseren, maar een honderdje of 5 wel kwijt nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat pet battle systeem is best grappig. Alleen zit nu wel met het probleem dat ik geen battle critters kan vinden. Normaal wordt je doodgegooid met alle critters overal, maar als je ze nodig hebt, zie je ze niet. :/ :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 23:50:
Zojuist enchanting van level 115 naar 225 gebracht. Daar gaat best veel goud in zitten zeg. Gelukkig heb ik een aantal tailoring items verkocht om het te compenseren, maar een honderdje of 5 wel kwijt nu.
Bereid je maar voor. Ik heb inmiddels alle professions op 525 en in mijn ervaring was Enchanting de ergste van allemaal. Zeker als je van powerlevelen houdt en het zo snel mogelijk klaar wilt hebben. Het hangt grotendeels van de prijzen op je realm af, maar mij heeft het destijds in totaal bijna 10k gekost. Gelukkig trek je dat op de lange termijn wel weer recht, maar het was in mijn geval de duurste profession om te levelen.

PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dopiej
weet er iemand een goed talent build voor een druid tank?
en ook waarmee je goed kan levelen tegelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 17:40
Zeror schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:41:
Dat pet battle systeem is best grappig. Alleen zit nu wel met het probleem dat ik geen battle critters kan vinden. Normaal wordt je doodgegooid met alle critters overal, maar als je ze nodig hebt, zie je ze niet. :/ :/
Als je tussen de crashes door naar dun morogh weet te komen, dan kun je daar een lvl 1 winter cub vangen. (groene pootjes op minimap met tracking aan, de gele puntjes zijn konijntjes die je niet kan vangen)

Heb zelf mijn main nog een keer moeten transferen om al mijn bestaande pets te unlocken, heb nu 181 actieve pets in de petjournal staan :) (waren eerst inactief maar je kon ze niet meer leren omdat ik ze toch al had). Het merendeel heeft helaas nog geen skill, maar dat komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Zeror schreef op donderdag 26 april 2012 @ 00:41:
hoe werkt het eigenlijk? als je hem zeg maar trained?.. moet je dan gewoon met je companion een critter ofzo aanvallen. en zie je dan een heel battle scherm of valt die hem gewoon aan :P ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Want hier zijn we weer hoor ! Om de wereld voor verder verval te be... oh nee, wacht :P

Bah, gisteren dus een 1% wipe gehad op Madness heroic. Had ik niet dood geweest na de tweede set Terrors dan hadden we waarschijnlijk de kill gehad :(

En de tries daarna waren natuurlijk allemaal van die domme dingen die misliepen ... iemand bugt tijdens het platformjumpen, ik sterf tijdens het tanken van tentacle+bloods, etc :/

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowapanga
  • Laatst online: 20-05-2022
Protector token hunt: Dag 82

Gister, zoals elke woensdag 8/8 25HC neer.
Ultraxxion en Warmaster hadden weer geen protector tokens.... :(

Op naar volgende week

Gelukkig heb ik ondertussen wel beta access ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slamdance
  • Laatst online: 17:40
Ricmaniac schreef op donderdag 26 april 2012 @ 08:02:
[...]

hoe werkt het eigenlijk? als je hem zeg maar trained?.. moet je dan gewoon met je companion een critter ofzo aanvallen. en zie je dan een heel battle scherm of valt die hem gewoon aan :P ?
Je koopt de pet battle skill in goldshire / kharanos etc voor 80g en een pet tracking skill van 8c.

Nu kun je in de pet journal interface 3 van je pets naar de "battle pet" interface slepen. dit zijn de 3 pets waar je mee gaat vechten.

Door de vele craches ben ik zo snel mogelijk uit drukke gebieden gegaan en heb ik alleen tegen wilde critters gevochten)

Met de pet tracking skill potentiele minipets opsporen. een geel puntje is een niet te capturen pet een een groen pootje is een pet die wel te capturen is.

Klik je op zo'n gevonden pet draait de interface en krijg je de pet battle interface en kun je per beurt aangeven wat je wil doen. Aanvallen met een van de 3 skills (maar 1 unlocked bij lvl 1 pet), pet switchen naar een van je andere 2 pets, poging doen om de vijandelijke pet te vangen (als de tegenstander low health heeft) of vluchten (beetje zinloos want je losses worden toch niet getracked).

Ik weet iig zeker dat ik er heel veel tijd mee ga verdoen als mop eenmaal uit is.

Bugs die er nu nog op de beta zijn:
- Pets levelen niet, alleen de xp van de laatste battle telt (max 100 xp per battle vs lvl 15 pet) dus je komt nooit aan de 250 xp die nodig is.
- chars die al getransfered waren hebben geen pets meer (opnieuw een char transferen werkt)
- pet battles worden soms spontaan afgebroken mid fight.

op mmo-champion staan overigens een aantal screenshots

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Gisteren voor het eerst DS10man run met deze huidige guild gedaan. Het is een nieuw opgestarte guild en er zitten een aantal mensen in die gewoon geen raid ervaring hebben behalve die LFR :S dat maakt het best lastig omdat ze verwachte dat zo'n raid weinig voorberreiding nodig heeft.

Maar tot me verbasing ging het veel beter dan verwacht. We hadden Morchok gewoon in 1 keer. met tanks die overigens maar 176 en 188k health hadden. (although the fight niet zo moeilijk is natuurlijk).

2e Boss ging eerste try helemaal fout. na een lange uitleg van hoe we het moesten doen waren er nog steeds een paar die dus niet snapte dat ze voor die bal aan de kant moesten na 5 stacks. toen kreeg die 8 stacks naja dat was een wipe.

Toen toch de 2e try weer opnieuw uitgelegd en toen kregen we hem tot 50% dat was voor een 2e try echt veel beter dan ik had verwacht. Daarna overigens ging het weer gewoon iets slechter en na de 3e wipe leavde er iemand omdat die moe was en geen zin meer had ofzo.. dus toen moesten we maar stoppen. Ik weet zeker dat het kwam omdat die gast verwachte dat het alal LFR zou zijn. Maar goed. voor een eerste try met weinig heeel goed gegearde mensen vond ik het goed genoeg gaan. De guild moet sowieso nog groeien want we hebben nu eigenlijk maximaal gewoon maar 10 man voor een raid. Meer zal je nooit online zien.

Het groeien van de guild gaat alleen niet zo makkelijk als je tegen mensen moet zeggen dat je eerst nog moet groeien voordat er actief geraid kan worden en dat de guild geen level 25 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Om nog even terug te komen op een discussie van ongeveer een week geleden betreffende het krijgen van loot in LFR. Sommigen gaven aan dat je meer loot kreeg op het moment dat je minder dps of lager itemlevel hebt. Toen al aangegeven dat de lootrolls 100% random zijn en dat het op lage ilvl vaak wat meer lijkt omdat je alle items kunt gebruiken.

Wat ik beweerde was inderdaad waar. Gister stond ik als top dps in LFR op mijn warrior (verschil van 3%! met de nummer 2 op boss fights). Ik heb de tier legs en tier head mogen looten. Daarnaast heb ik ook de shoulders gewonnen. De lootgoden waren mij gisteren gunstig gezind. Voor mijn arms spec heb ik nu de 4piece set bonus, van zo even kijken lijkt het een verschil van 5k dps:-)

LFR ging overigens best goed gisteren. Alleen een whipe op Ultraxion omdat er een tank was die het niet nodig vond om van de andere tank te taunten... Daarnaast viel het mij op dat er eigenlijk geen gebruik meer gemaakt wordt van heroism en dat combatresses ook nergens te vinden zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 383818

Een topic naar mijn hart. Lang gespeeld, recentelijk steeds minder eigenlijk.

Priest;
http://eu.battle.net/wow/...ream/St%c3%a0rdust/simple

Huntard;
http://eu.battle.net/wow/...merald-dream/Saerl/simple

Laatst uit een level 25 guild gestapt omdat de nieuwe GM echt heel naar was. Dus nu in Amnesia, maar eigenlijk heb ik er gewoon geen zin meer in tot ik in een leuke guild zit. Dus stiekem weer wat CoD4 en AC2 gaan spelen.

Nog meer Emerald Dreamers hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer raidavondje gehad, we blijven moeite houden met Hagara. Wel weer neer uiteindelijk (en ook Ultraxxion) maar waarom moet dat elke keer weer zoveel wipes kosten :P
Morchok op hc dropt WEER z'n wapen niet ofc, wel de tank shoulder maar die won andere tank. Verder t/m Ultrax, won de tank z'n hc set shoulders, dus kreeg ik die van Morchok, wee (waren ook nooit eerder gedropped). Nu weer verder wipen op ship hc :)

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Krylinck schreef op woensdag 25 april 2012 @ 19:18:
Da's dan hoogstwaarschijnlijk met gestolen CC gegevens gebeurd. Met jouw actie heb je dus crimineel gedrag gestimuleerd. Good job!

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvveen
Gister ook weer geraid, Onze pally tank was er niet dus maar eens bear in plaats van moonkin gegaan om te tanken. Wel weer even wennen aangezien de laatste keer dat ik echt getanked heb op de druid aan het eind van Wotlk was :p

Zoals elke week ook protector tokens als een malle voor de pieces die alle non-protector classes nodig hebben, echter wel 2 vanquisher tokens mogen looten voor mn bear spec.

Nog eventjes spine and madness doen en firelands op heroic clearen en weer klaar voor de week;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gistere een guild meeting gehouden en ik ben gepromote to officer voor 7 days om recruitment op orde te stellen en daarna wordt ik special member die zich bezig mag gaan houden met de mensen verzamelen voor de guild en suggesties te doen zonder iets te moeten beslissen.

Dus bij deze : !

Een Schaamteloze recruitment post even hier :).

Alliance
Wij van Continuum op Bladefist zijn opzoek naar de volgende classes : Warlock's / Rogue's / Spriest's
Wij zitten op de progress van 3/8 HC bijna 4/8HC. (10 man )
We hebben op dit moment geen Rogue die onze items kan loote voor ze Legendary dus als je zin heb in een Legendary en je hebt shards nodig ben je bij ons aan het perfecte adres.

We raiden Maandag's / Woensdag's / en Vrijdag's van 20:00 tot 23:00.
De Taal gesproken is Engels, maar er zitten ook wat Nederlanders in.
Heb je eventueel interesse stuur dan een DM naar mij of kom naar http://continuum.heavencore.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Als je transfer betaald wil ik wel komen met me Rogue ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thysiej
Mektheb schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:02:
[...]

Haha, mja helaas kan ik je dat niet aanbieden :P
Heb jij ondertussen je loot piece al gekregen van de dk tank? Ik zit prima op Azjol-Nerub, anders had ik er wel over na willen denken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricmaniac
Mektheb schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:02:
[...]

Haha, mja helaas kan ik je dat niet aanbieden :P
niet? :P als je elke member 1 euro laat betalen :P .. krijgen jullie tenminste de guild achievement voor een rogue met legendary's in de guild haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thysiej schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:04:
[...]

Heb jij ondertussen je loot piece al gekregen van de dk tank? Ik zit prima op Azjol-Nerub, anders had ik er wel over na willen denken ;)
Nee ik heb hem niet gehad, wel toegezegt gekregen dat als mijn token dropt voor de chest / pants dan krijg ik hem gegarandeerd.

En aangezien we die 2 bosses nu ook heroic killen, krijg ik gelijk de HC token.
Hij kwam er zelf ook op terug dat het wel een beetje slecht was van em, maar hij heeft gistere ze 4e item geloot dus heb geen competitie meer nu.
Ricmaniac schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:05:
[...]

niet? :P als je elke member 1 euro laat betalen :P .. krijgen jullie tenminste de guild achievement voor een rogue met legendary's in de guild haha
True :P

[ Voor 18% gewijzigd door Mektheb op 26-04-2012 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Mektheb schreef op donderdag 26 april 2012 @ 09:54:
Gistere een guild meeting gehouden en ik ben gepromote to officer voor 7 days om recruitment op orde te stellen en daarna wordt ik special member die zich bezig mag gaan houden met de mensen verzamelen voor de guild en suggesties te doen zonder iets te moeten beslissen.

[..]
Pfoe, ik wens je veel succes. Op dit moment in de expansion nog mensen recruteren voor heroic progress zal geen lolletje zijn.

Wat ga je er (behalve spammen op GoT :P) nog allemaal voor doen? /2 spammen? Official forums spammen?

Behoed je maar vast voor een shitstorm aan belachelijke replies, ongemotiveerde droplollies en trolls :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:06:
[...]

Pfoe, ik wens je veel succes. Op dit moment in de expansion nog mensen recruteren voor heroic progress zal geen lolletje zijn.

Wat ga je er (behalve spammen op GoT :P) nog allemaal voor doen? /2 spammen? Official forums spammen?

Behoed je maar vast voor een shitstorm aan belachelijke replies, ongemotiveerde droplollies en trolls :P
Ach dat kan me weinig boeien :P

GoT.
Mmo.
Bladefist Forum.
Wow Forum.
Ingame.

En ik ken gelukkig redelijk wat mensen op mijn realm dus mensen ergens vandaan trekken moet wel kunnen, zijn ook net wat guilds gestorven dus er is limted options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43

Dus bij deze : !

Een Schaamteloze recruitment post even hier :).

Alliance
Wij van Continuum op Bladefist zijn opzoek naar de volgende classes : Warlock's / Rogue's / Spriest's
Wij zitten op de progress van 3/8 HC bijna 4/8HC. (10 man )
We hebben op dit moment geen Rogue die onze items kan loote voor ze Legendary dus als je zin heb in een Legendary en je hebt shards nodig ben je bij ons aan het perfecte adres.

We raiden Maandag's / Woensdag's / en Vrijdag's van 20:00 tot 23:00.
De Taal gesproken is Engels, maar er zitten ook wat Nederlanders in.
Heb je eventueel interesse stuur dan een DM naar mij of kom naar http://continuum.heavencore.co.uk

raidavonden zijn perfect, maar ik heb alleen een ele/resto shaman in de aanbieding -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotorion
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07-06-2023
Ook nog recruitment officer geweest ... succes :) !

Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JoeBravo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:23:
[...]

raidavonden zijn perfect, maar ik heb alleen een ele/resto shaman in de aanbieding -O-
Exeptional players zijn altijd welkom :) !!
En een Shammy is zeker niet verkeerd, geloof we namelijk nu alleen elemental shammy's hebben.

Heb je link van je armory ? :D

[ Voor 19% gewijzigd door Mektheb op 26-04-2012 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo

Blistimo

Pestcontrol

Volgens mij kun je beter selecteren op mensen die het niet erg vinden om hele avonden te wipen op heroic content momenteel, Mek :P

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blistimo schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:27:
Volgens mij kun je beter selecteren op mensen die het niet erg vinden om hele avonden te wipen op heroic content momenteel, Mek :P
Dat is ook zeker zo, maar elke andere recruitment die "mee kan draaien" is altijd goed helemaal met de "eind exp slack die er aan komt"

En het gros wil nog steeds raiden of het nu trivial content is of niet.
Dus vandaar exeptional is altijd te bekijken of we er iets mee kunnen.

Liefst indeed heroic ready :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mektheb op 26-04-2012 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoeBravo
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 08:43
Mektheb schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:25:
[...]

Exeptional players zijn altijd welkom :) !!
En een Shammy is zeker niet verkeerd, geloof we namelijk nu alleen elemental shammy's hebben.

Heb je link van je armory ? :D
zie pm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zethiel
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-06 16:46
Ik wil wel met mn ally rogue via realid mee :p ik zal dan wel eerst m'n superoude gear moeten vervangen.

Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zethiel schreef op donderdag 26 april 2012 @ 10:40:
Ik wil wel met mn ally rogue via realid mee :p ik zal dan wel eerst m'n superoude gear moeten vervangen.
Gaat helaas om echt mensen voor de guild :), dus dat zou betekenen vaste spot in de guild op de realm etc.
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.