Dat heb je als tank ookDopiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:11:
[...]
als healer ben je meestal wel sneller in de queues voor instances natuurlijk..
denk dat ik eens priest ga spelen nog nooit gedaan xD
ik heb een resto druid en ik sta alles behalve stil op sommige fights.CT schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:22:
wellicht een tikkeltje offtopic, maar zelf snap ik niet wat iemand leuk kan vinden aan healen.
Ik heb het in totaal nu 2x geprobeert een healer uberhaupt te levellen of mijn pally is op holy te zetten.
Maar ik heb heel erg de neiging altijd in de actie te springen.. maar blijkbaar moet je echt "stil staan" en goed klikken, soort kantoor baantje
Ervaart een 'healer' dit ook zo?
En heeft een 'healer' nooit is zin echt in de actie te staan?
Overigens kan ik ook totaal niet met casters omgaan, warrior etc. ben ik wel 'erg goed' merk ik (door bijv. bovenaan te staan qua dmg en kills etc)
Speelt een healer ook vaak, als er dps moet zijn, een 'passieve' casting class? (mage bijv.)
(niet als flame bedoelt overigens, maar om het te begrijpen)
ultraxxion ja, daar sta je stil. maar ik 1heal dat tegenwoordig. je moet op meerdere dingen letten. weten wanneer je de damage kan verwachten. alles behalve een kantoor baantje. er komt wel wat meer bij kijken dan stil staan en klikken hoor.
Inderdaad. Healen kans soms heel intensief zijn en als je bepalend bent in een gevecht geeft dat uiteraard voldoening. Ik heb toch een bepaald verantwoordelijkheidsgevoel als healer.
ben er uit kga een healer doen alleen weet nog niet wat voor een xD of pally, priest, druid of shammieEJSchuiteman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:26:
Inderdaad. Healen kans soms heel intensief zijn en als je bepalend bent in een gevecht geeft dat uiteraard voldoening. Ik heb toch een bepaald verantwoordelijkheidsgevoel als healer.
Anoniem: 63072
Helaas, gisteren ontbraken 3 vaste dps-ers, dus geen eerste pogingen op Spine 10 Heroic. In plaats daarvan maar even de rest op normal plat gelegd voor de epic gem en de trinkets die maar niet willen droppen (en ook nu weer niet dropten)
Daarna met alts wat heroics gaan doen. HoT heroics met een tank in half dps gear (met net aan het vereiste ilevel) en ik op mijn priest healen (in shadow gear, gelukkig op de tier procs na goed bruikbaar voor healing). Erg lastig aangezien ik pas 1 keer eerder in het afgelopen jaar op mijn mpriest heb gehealed en ik dus echt mijn keybinds niet meer wist
Was een grotere uitdaging nog dan DS
Wat speel je normaal? Als je normaal melee speelt, neem dan een healer met een ranged optie en vice versa. Als het healen je dan niet bevalt heb je nog steeds afwisseling met je main.
Daarna met alts wat heroics gaan doen. HoT heroics met een tank in half dps gear (met net aan het vereiste ilevel) en ik op mijn priest healen (in shadow gear, gelukkig op de tier procs na goed bruikbaar voor healing). Erg lastig aangezien ik pas 1 keer eerder in het afgelopen jaar op mijn mpriest heb gehealed en ik dus echt mijn keybinds niet meer wist
Was een grotere uitdaging nog dan DS

Ja, dat is natuurlijk altijd waar. Als je gaat healen speel je 1 van die classesDopiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:29:
[...]
ben er uit kga een healer doen alleen weet nog niet wat voor een xD of pally, priest, druid of shammie
[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 63072 op 24-04-2012 15:34 ]
Healer is zo veel actiever dan je denkt.CT schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:22:
wellicht een tikkeltje offtopic, maar zelf snap ik niet wat iemand leuk kan vinden aan healen.
Ik heb het in totaal nu 2x geprobeert een healer uberhaupt te levellen of mijn pally is op holy te zetten.
Maar ik heb heel erg de neiging altijd in de actie te springen.. maar blijkbaar moet je echt "stil staan" en goed klikken, soort kantoor baantje
Ervaart een 'healer' dit ook zo?
Overigens kan ik ook totaal niet met casters omgaan, warrior etc. ben ik wel 'erg goed' merk ik (door bijv. bovenaan te staan qua dmg en kills etc)
Speelt een healer ook vaak, als er dps moet zijn, een 'passieve' casting class? (mage bijv.)
(niet als flame bedoelt overigens, maar om het te begrijpen)
Fights met constante aoe damage ala BloodPrinces HM fights of zo als Yor'Sahj HM.
Solo Healing Morchok HM (1 side) niet te vergeten die kind robot met tantrum in ulduar.
Wanneer die op de grond begint te meppen is er zo veel damage zelfs nu nog.
Dan heb je nog de echte healer fights zoals General Vezax in Uld.
Een healer doet veel meer dan stil staan, dispells bijvoorbeeld of Ice lances soaken op hagara samen met ranged.
Als DPS doe ik dus shadow (main is Disc priest) of mijn Mage.
Anders doe ik Tanken en Healen op mijn druid.
Ranged dps is ook niet alleen stil staan hoor, wie gana er naar de crystals op Morchok, wie switch targets op Yor'Sahj waar de meeste melee gewoon op de boss kan staan en Hagara soaken. Op gunship zijn het de ranged die voornamelijk die kleine blasts pakken, meer moeten uitkijken voor shock waves feiry grip op spine.
Zo passief is ranged dps niet, zoals jij zeg.
Daarnaast is een fire Mage druk bezig met Multi Dots of de shadow priest niet te vergeten de lock.
Ik kan niet met melee omgaan tenzij ik tank als voorbeeld
ieder zijn ding maar Healing en Ranged is echt niet zo passief hoor
WoW: Doutz @ Defias brotherhood
Daarom dus dat ik onlangs ben beginnen experimenteren met DPS gear en dergelijke (zie vorig topic) op mijn tank.Thysiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:15:
[...]Als healers kan je er nog voor kiezen om met minder healers te gaan bij een raid, voor tanks is het vaak helemaal geen optie:(
'k doe nog geen tè zotte dingen voorlopig. Gewoon een DPS item of drie en reforgen naar 8% hit en zo veel mogelijk expertise halen en dan die balans opzoeken tussen "mijn healers willen mij nog meer dood dan de boss omdat ik fucking Bruce Lee ben" en "boooooring".
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Kijk ook wat je als offspec zou willen. Afwisseling kan erg belangrijk zijnDopiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:29:
[...]
ben er uit kga een healer doen alleen weet nog niet wat voor een xD of pally, priest, druid of shammie
En als je straks met MoP je char wilt levelen, lijkt me dat de off spec je wel moet bevallen (anders worden het veel dungeons lopen).
QuestHelper en TomTom zijn echt totaal niet meer nodig. De ingebouwde Quest Indicators wijzen je meer dan voldoende in de juiste richting.
Selecteer je map, klik op de quest waar je het eerst heen wilt, en op je minimap verschijnt een pijltje en een grote blauwe zone waarbinnen je de mob(s)/ objective(s) kunt vinden. De enige toegevoegde waarde van andere addons is die pijl midden in je scherm die je vertelt of je in de juist e richting loopt, en eventueel een logisch pad voor je uitstippelt. Maar de hele questflow is met Cata verandert, dus je loopt al veel minder van hot naar her; de quests volgen elkaar logisch op en je verdwaalt nauwelijks.
Selecteer je map, klik op de quest waar je het eerst heen wilt, en op je minimap verschijnt een pijltje en een grote blauwe zone waarbinnen je de mob(s)/ objective(s) kunt vinden. De enige toegevoegde waarde van andere addons is die pijl midden in je scherm die je vertelt of je in de juist e richting loopt, en eventueel een logisch pad voor je uitstippelt. Maar de hele questflow is met Cata verandert, dus je loopt al veel minder van hot naar her; de quests volgen elkaar logisch op en je verdwaalt nauwelijks.
Op dat vlak kan je eigenlijk niet misgaan met druid of paladin, je kan kiezen tussen alle drie de roles en bij druid kan je zelfs nog kiezen tussen ranged DPS en melee DPSEJSchuiteman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:39:
[...]
Kijk ook wat je als offspec zou willen. Afwisseling kan erg belangrijk zijn![]()
En als je straks met MoP je char wilt levelen, lijkt me dat de off spec je wel moet bevallen (anders worden het veel dungeons lopen).
Desktop: i5 2500k @ 4Ghz, 4GB ram, GTX560Ti OC Laptop Dell XPS15 i5 2450, 4GB ram, GT525M, backlit keyb.
Durf zelfs te zeggen dat ik op mijn resto shami actiever bezig ben dan op mij fury warrior.. Veel meer om in de gaten te houden, houd me meestal ook druk bezig met dispells die veel dps gewoon missen. Door de meeste dungeons die ik heb gelopen in Cata heb ik echt 3 keer meer respect gekregen voor healers en begreep ik ook steeds beter waarom mijn vriendin met haar resto druid zoveel issues had
Daarom ga ik straks mijn druid kitty form als off spec gevendotorion schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:41:
[...]
Op dat vlak kan je eigenlijk niet misgaan met druid of paladin, je kan kiezen tussen alle drie de roles en bij druid kan je zelfs nog kiezen tussen ranged DPS en melee DPS
Alle mensen die nooit als healer hebben gespeeld lijken wel te denken dat healen niks voorstelt, maar als je nagaat hoeveel fouten tanks en dpsers maken. Wij zorgen er dan vaak voor dat het goed komt, maar eigenlijk zou je mensen dood moeten laten gaan om het ze te leren. Ow wacht, dat heb ik gisteravond met een paar dps gedaan
[ Voor 31% gewijzigd door EJSchuiteman op 24-04-2012 15:47 ]
Wat is/was je naam op Trollbane ?Amras schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 14:42:
Ikzelf heb een Draenei Hunter op Quel'Thalas en een Draenei Paladin op Trollbane. Momenteel ben ik alleen met de Hunter actief.
Steam | Last.fm | PSN : Theriat | Battle.net : Cepheus#2233 | Pokemon GO : 9609 4532 0149
Dat is inderdaad een optie, maar totaal niet de bedoeling als tank. Jij hoort de main target te zijn van een mob en je mede raid genoten te beschermen van zoveel mogelijk damage. Daarbij behoor je zelf ook nog eens zo min mogelijk damage te krijgen. Ik heb de oude off-tank in mijn guild (druid) ook voor gek uitgemaakt toen hij vertelde dat hij 26 expertise en 7% hit had. Stats die je threat verhogen zijn alleen nodig als je threat prolemen hebt, anders nooit.dotorion schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:39:
[...]
Daarom dus dat ik onlangs ben beginnen experimenteren met DPS gear en dergelijke (zie vorig topic) op mijn tank.
'k doe nog geen tè zotte dingen voorlopig. Gewoon een DPS item of drie en reforgen naar 8% hit en zo veel mogelijk expertise halen en dan die balans opzoeken tussen "mijn healers willen mij nog meer dood dan de boss omdat ik fucking Bruce Lee ben" en "boooooring".
Natuurlijk zit er een keerzijde aan het verhaal; tank dps kan het verschil zijn tussen een encounter net winnen of net verliezen. Maar dat hoort jouw main taak niet te zijn. Een raidleader van een progress guild zal ook nooit een tank uitvallen omdat de damage output te laag is. Eerder omdat positioning niet goed is, cooldowns niet op het juiste moment zijn gebruikt off threat een probleem is geweest tijdens het gevecht.
De enige keer dat ik met dps trinkets rond heb gelopen (danwel met passive mastery of een mastery proc) is bij Alysrazor; omdat daar de dps van de tank prenerf wel belangrijk was.
Imoene, maar dat zal je weinig zeggen omdat ik de 85 nog niet heb aangetikt. Ben 80 geloof ik, maar speel nu weer op Quel'Thalas met m'n Hunter.
Ben nu een beetje aan het gearen, dan kan ik straks met de casual runs mee in m'n guild. Ben niet van plan om hardcore te gaan raiden, daar heb ik de tijd niet echt voor en ook niet meer voor over. Vanavond eens kijken of ik wat heroics kan doen.
Nog steeds opzoek naar een leuke nederlandse horde guild om eventueel gaan rerollen
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
Ik zat bij mijn experiment onlangs op 35 expertise .. of was het 37Thysiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:49:
Ik heb de oude off-tank in mijn guild (druid) ook voor gek uitgemaakt toen hij vertelde dat hij 26 expertise en 7% hit had.
Onze warrior tank had ooit (in WOTLK) een "Sindragosa set" met hardcapped 56 expertise
't was dan ook de bedoeling niet om mijn threat te verhogen (toch al faceroll) maar om mijn DPS te verhogenThysiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:49:
Stats die je threat verhogen zijn alleen nodig als je threat prolemen hebt, anders nooit.
Taak, taak... Als de boss mij blijft slaan en ik ben geen manaspons is mijn taak al voldaan. Dat wordt zeer saai naarmate je gear vordertThysiej schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:49:
Maar dat hoort jouw main taak niet te zijn.
Nog een voordeel: trash clearen gaat een stuk vlotter als de tank evenveel (als het niet meer is) DPS doet als de DPS
Ik zal er maar voor de zekerheid bij vermelden dat ik natuurlijk op voorhand mijn healing team had geraadpleegd: jongens, ik ga iets proberen, laat me iets weten als het niet te doen is. Geen merkbaar verschil in healing zo blijkt, maar dus wel een paar extra k aan DPS.
En dat maakt een "clear night" voor mij als tank terug leuk
[ Voor 0% gewijzigd door dotorion op 24-04-2012 16:08 . Reden: spelfout ]
Tuurlijk, als je healers het prima vinden; is het voor jou ook prima. Het feit dat de healers verder geen verschil merken is apart, je bent immers bezig om defensive stats te reforgen naar 'threat' stats (wat indirect ook dps betekend). Natuurlijk is het mogelijk dat het voor de healers al een redelijke faceroll is, dus dat het extra beetje healing output op jou geen enkel probleem is.dotorion schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:08:
[...]
Ik zat bij mijn experiment onlangs op 35 expertise .. of was het 37![]()
Onze warrior tank had ooit (in WOTLK) een "Sindragosa set" met hardcapped 56 expertise![]()
[...]
't was dan ook de bedoeling niet om mijn threat te verhogen (toch al faceroll) maar om mijn DPS te verhogen
[...]
Taak, taak... Als de boss mij blijft slaan en ik ben geen manaspons is mijn taak al voldaan. Dat wordt zeer saai naarmate je gear vordert
Nog een voordeel: trash clearen gaat een stuk vlotter als de tank evenveel (als het niet meer is) DPS doet als de DPS![]()
Ik zal er maar voor de zekerheid bij vermelden dat ik natuurlijk op voorhand mijn healing team had geraadpleegd: jongens, ik ga iets proberen, laat me iets weten als het niet te doen is. Geen merkbaar verschil in healing zo blijkt, maar dus wel een paar extra k aan DPS.
En dat maakt een "clear night" voor mij als tank terug leuk
Voor de zekerheid zou je eens moeten vergelijken over een aantal weken wat het verschil is tussen damage taken in 'threat gear' en in 'defensive gear'. Daar zit zeker verschil in.
Verder ben ik het met je eens dat we het zelf ook een beetje leuk moeten hebben. Om die reden ben ik momenteel bezig om tijdens de normal raids met mijn warrior te tanken. Ander cooldown gebruik, altijd abilities vrij te gebruiken, andere dingen waar je op moet letten etc... Tevens zijn warriors veel leuker op trash, op Spine sta ik standaard erg hoog met damage:)
Uit mijn hoofd zou ik zeggen dat ik zo'n ~8 mastery en pakweg 2% dodge en parry had reforged.Tuurlijk, als je healers het prima vinden; is het voor jou ook prima. Het feit dat de healers verder geen verschil merken is apart, je bent immers bezig om defensive stats te reforgen naar 'threat' stats (wat indirect ook dps betekend).
Die avoidance zullen mijn healers nauwelijks merken, en de mastery valt mee te werken: het duurt misschien iets langer eer ik een maximum Blood Shield heb maar met goede Death Strike timing lukt dat wel.
Dat speelt wellicht ook mee, jaNatuurlijk is het mogelijk dat het voor de healers al een redelijke faceroll is, dus dat het extra beetje healing output op jou geen enkel probleem is.
Ik zou inderdaad eens het verschil moeten uitzoeken. Vanavond eens in de logs duiken
Aan de andere kant kun je dan ook proberen om een full healer te vervangen voor een dps die wat kan offhealen. Meestal levert dat als raid een nog hogere boost in raid dps op.dotorion schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:24:
[...]
Uit mijn hoofd zou ik zeggen dat ik zo'n ~8 mastery en pakweg 2% dodge en parry had reforged.
Die avoidance zullen mijn healers nauwelijks merken, en de mastery valt mee te werken: het duurt misschien iets langer eer ik een maximum Blood Shield heb maar met goede Death Strike timing lukt dat wel.
[...]
Dat speelt wellicht ook mee, ja
Ik zou inderdaad eens het verschil moeten uitzoeken. Vanavond eens in de logs duiken
Ofwel: probeer als tank dus nog altijd je avoidance super te maxen zodat je nauwelijks heals meer nodig hebt, en op basis daarvan met een healer minder afkunt.
Als je zelfs met 1 healer de healer uit zijn neus kan laten eten dan zou ik andere content zoeken om te doen
Is er ergens ook een lijstje van realid's van tweakers?
Die is erEJSchuiteman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 16:49:
Is er ergens ook een lijstje van realid's van tweakers?
Done! Dat is al een mooie lijst. Vanavond alle A'tjes maar eens toevoegen
[ Voor 87% gewijzigd door EJSchuiteman op 24-04-2012 17:10 ]
Ik ben van dps in vanilla naar healer gegaan (tbc t/m wotlk en een klein stuk cata) en healen is veel dynamischer/uitdagender als DPS (iig zo ervaar ik het), hangt overigens af van de content, ik heb met name end-game raids gedaan maar daar heb je echt geen tijd om stil te staan, natuurlijk is er altijd een bepaalde mate van whack-a-mole, beetje vergelijkbaar met rotations bij dps kwa saaiheid.Ervaart een 'healer' dit ook zo?
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Ja ik gisteren ook bij de Hagara trash. We hadden echt geen mage bij ons...EJSchuiteman schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 15:42:
[...]
Daarom ga ik straks mijn druid kitty form als off spec geven
Alle mensen die nooit als healer hebben gespeeld lijken wel te denken dat healen niks voorstelt, maar als je nagaat hoeveel fouten tanks en dpsers maken. Wij zorgen er dan vaak voor dat het goed komt, maar eigenlijk zou je mensen dood moeten laten gaan om het ze te leren. Ow wacht, dat heb ik gisteravond met een paar dps gedaan
B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde
Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen, dan krijg je een mount als ik me niet vergis.
Ik kan dan eindelijk me hunter in een keer naar 80 levelen
Zie je DM!KunDun schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 19:19:
Kan iemand mij een scroll of resurrection sturen, dan krijg je een mount als ik me niet vergis.
PSN: Redrafted
Ik ging er ook niet vanuit dat het echt stom is (waarom zouden er anders zoveel healers zijn) maar meer het idee dat tanking/pvp-melee-class of healer/pvp-cast-class twee kampen te lijken zijn.
Zoiets als iemand die zweert bij de burger king en de andere de macdonalds. Je snapt niet waarom, maar je vindt dat gewoon
Daarom probeer ik er een beetje achter te komen waarom iemand healen nou zo leuk vindt.
Daarbij weet ik (als tank) dondersgoed wat een healer uitspookt want je merkt direct of iemand 'goed' is of 'slecht' maar ik zou het zelf gewoon nooit kunnen. Je koestert ze overigens wel.
Als ik een healer echt klikt kan je vriendschappen voor het leven krijgen als tank/melee-pvp (bij wijs van spreken) en andersom merk je dat ook.
Zoiets als iemand die zweert bij de burger king en de andere de macdonalds. Je snapt niet waarom, maar je vindt dat gewoon
Daarom probeer ik er een beetje achter te komen waarom iemand healen nou zo leuk vindt.
Daarbij weet ik (als tank) dondersgoed wat een healer uitspookt want je merkt direct of iemand 'goed' is of 'slecht' maar ik zou het zelf gewoon nooit kunnen. Je koestert ze overigens wel.
Als ik een healer echt klikt kan je vriendschappen voor het leven krijgen als tank/melee-pvp (bij wijs van spreken) en andersom merk je dat ook.
Ik denk dat het uiteindelijk gaat over de uitdaging die je in oh-shit momenten vind.Daarom probeer ik er een beetje achter te komen waarom iemand healen nou zo leuk vindt.
"For my friends, anything; for my enemies, the law."
Bij mij zelf gaat het erom dat mits je groep een beetje goed is je niets hoeft te doenblouweKip schreef op dinsdag 24 april 2012 @ 23:41:
[...]
Ik denk dat het uiteindelijk gaat over de uitdaging die je in oh-shit momenten vind.
Als je als healer een groep uit een oh-shit moment weet te halen dan voelt dat uiteraard zeer goed maar deze momenten zijn zelden en heb al eens zulke momenten gehad waar een paar in de groep mij de schuld ervan gaven

Mijn eerste transmog set voor mijn priest is een feit. Met mijn mage tailoring omhoog geknald en voila (wel zonder cloak en legs).

Welke wapens (main, off en wand) zouden hier het beste bij passen?
Een wand ala Harry Potter zal wel staan denk ik, maar die andere twee....

[ Voor 59% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 00:28 ]
Het mooie van Transmogrification is dat je dat helemaal zelf kunt bepalen. Niemand weet wat jouw smaak is met betrekking tot de looks van je gear/weapons, behalve jij. Kijk bijvoorbeeld eens op onderstaande website.EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 00:26:
Mijn eerste transmog set voor mijn priest is een feit. Met mijn mage tailoring omhoog geknald en voila (wel zonder cloak en legs).
[afbeelding]
http://www.icy-veins.com/...t-cloth-item-models-guide
PC1: 9800X3D + RTX 5080
PC2: 5800X3D + RTX 3080
Dat is ook wel zo, maar je weet vast wel of iets er bij past of niet. En ik heb werkelijk waar geen idee wat er allemaal is
me morgen maar eens even in verdiepen.
Nu ziet mijn Worgen er zelfs nog acceptabel uit. Scheelt voorlopig weer 20 euro haha
Nu ziet mijn Worgen er zelfs nog acceptabel uit. Scheelt voorlopig weer 20 euro haha
Pfoei, net een run stonecore achter de rug en een level 85 tank besloot om 'm maar helemaal te clearen. Gevolg: iets van 2,5 miljoen XP erbij in minder dan een half uur.
Nu nog 6% en dan voor het eerst op level 85. Daarna maar eens m'n ilvl omhoog knallen, steekt nu nog op slechts 301. Heb eigenlijk alleen maar gePVP'd vanaf level 83, met wat dungeontjes tussendoor.
Heb je alle heirlooms en was je full rested ofzo? Want een full stonecore clear levert mij niet eens 1 miljoen xp opKrylinck schreef op woensdag 25 april 2012 @ 01:25:
Pfoei, net een run stonecore achter de rug en een level 85 tank besloot om 'm maar helemaal te clearen. Gevolg: iets van 2,5 miljoen XP erbij in minder dan een half uur.Nu nog 6% en dan voor het eerst op level 85. Daarna maar eens m'n ilvl omhoog knallen, steekt nu nog op slechts 301. Heb eigenlijk alleen maar gePVP'd vanaf level 83, met wat dungeontjes tussendoor.
Woop, solotank op Madness heroic vanavond 
We hebben die nog niet gedowned, de guild heeft er wel al eens een hele avond op gewiped maar niet met mij erbij
Zal maar terug reforgen naar max survivability hiervoor haha.
We hebben die nog niet gedowned, de guild heeft er wel al eens een hele avond op gewiped maar niet met mij erbij
damn dat is wel heel veelKrylinck schreef op woensdag 25 april 2012 @ 01:25:
Pfoei, net een run stonecore achter de rug en een level 85 tank besloot om 'm maar helemaal te clearen. Gevolg: iets van 2,5 miljoen XP erbij in minder dan een half uur.Nu nog 6% en dan voor het eerst op level 85. Daarna maar eens m'n ilvl omhoog knallen, steekt nu nog op slechts 301. Heb eigenlijk alleen maar gePVP'd vanaf level 83, met wat dungeontjes tussendoor.
Ideaal die icy-veigns site
Off hand en wand zijn al uitgezocht.
Kun je een one handed mace ook transmogrificeren met een dagger of zelfs met een staff?
Kun je een one handed mace ook transmogrificeren met een dagger of zelfs met een staff?
[ Voor 12% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 08:57 ]
Zo gisteren begonnen op Aszune met een worgen druid, toch even wennen om zonder boa gear te spelen xD
je bent veel kwetsbaarder omdat je geen extra stats hebt..
Wat voor stats moet je stacken voor moonkin? Intellect en wat nog allemaal?
je bent veel kwetsbaarder omdat je geen extra stats hebt..
Wat voor stats moet je stacken voor moonkin? Intellect en wat nog allemaal?
Check http://www.icy-veins.com/...istics-priority-reforging. Dit is trouwens echt een goede site
thnxEJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:00:
Check http://www.icy-veins.com/...istics-priority-reforging. Dit is trouwens echt een goede site
En ikzelf gebruik http://www.askmrrobot.com/wow voor gems/reforge en enchants.
[ Voor 24% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 09:06 ]
Icy Veins is ook goed voor hun goed uitgeschreven boss tacts voor de mensen die liever lezen
Items kunnen alleen (helaas) naar hetzelfde type ge transmogg'd worden. Ookal kan je ze allebij dragen. Met uitzondering van guns/crossbows/bows dacht ik.EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:56:
Ideaal die icy-veigns siteOff hand en wand zijn al uitgezocht.
edit:
hier de voledige lijst met restricties.
[ Voor 11% gewijzigd door Borgoth op 25-04-2012 09:18 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
DK dus? Of doen jullie de tweede impale op een cheesy manier met een rogue/spriest ofzo?dotorion schreef op woensdag 25 april 2012 @ 08:45:
Woop, solotank op Madness heroic vanavond
DK tank ja

denk als ik hoger level ben dat dit van toepassing kan zijn.. aangezien ik na ICC niets van nieuwe content heb gespeeldDerr_Hans schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:16:
Icy Veins is ook goed voor hun goed uitgeschreven boss tacts voor de mensen die liever lezen
Niet te vergeten, Main hand restricties.Borgoth schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:17:
[...]
Items kunnen alleen (helaas) naar hetzelfde type ge transmogg'd worden. Ookal kan je ze allebij dragen. Met uitzondering van guns/crossbows/bows dacht ik.
edit:
Sommige items zijn Main Hand only en die kan je dus niet transmoggen op een Offhand (DW Classes) en visa versa.
Voor een priest boeit dat niet natuurlijk
Mazzelaars
We hebben ook een spriest, en die was impales aan het soaken voor onze pally op de wipe avond.
Dus indien nodig kan ze dat nog altijd doen (aangezien ik geen ervaring heb met Madness10-HC kan ik niet zeggen hoe goed ik impales kan soaken maar wss beter dan onze pally).
EDIT: ze moet nog altijd de tweede impale soaken natuurlijk, door die debuff.
Dus indien nodig kan ze dat nog altijd doen (aangezien ik geen ervaring heb met Madness10-HC kan ik niet zeggen hoe goed ik impales kan soaken maar wss beter dan onze pally).
EDIT: ze moet nog altijd de tweede impale soaken natuurlijk, door die debuff.
[ Voor 13% gewijzigd door dotorion op 25-04-2012 10:12 ]
Dank je. Liefst had ik een oude houten stok gehad. Nu maar eens kijken wat we als main hand kunnen gebruiken. Het moet wel bij de off hand (boek) passenBorgoth schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:17:
[...]
Items kunnen alleen (helaas) naar hetzelfde type ge transmogg'd worden. Ookal kan je ze allebij dragen. Met uitzondering van guns/crossbows/bows dacht ik.
edit:
Kun je niet met zo'n tak van noblegarden rond gaan lopen
- Zeror
- Registratie: September 2003
- Laatst online: 00:29
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- World Of Warcraft - Wrath Of The Lich King
- World Of Warcraft - The Burning Crusade
- World of Warcraft: Cataclysm
- Mmog
- World Of Warcraft - Battlechest
- World of Warcraft Burning Crusade, Collector's Edition
- Pc-game
- World Of Warcraft
- World of Warcraft Collector
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
:strip_icc():strip_exif()/u/92368/crop67f122a4021bc.jpg?f=community)
Dan pak je zoiets: http://www.wowhead.com/item=65318EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 09:48:
[...]
Dank je. Liefst had ik een oude houten stok gehad. Nu maar eens kijken wat we als main hand kunnen gebruiken. Het moet wel bij de off hand (boek) passen

Dit is een one-handed mace.
[ Voor 14% gewijzigd door Zeror op 25-04-2012 10:28 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Goede morgen,
Ik hoorde dat ze gister de raid hebben geextend. Niks eerste 5 bazen farmen voor nog wat meer heroic gear... Gewoon hardcore wipen vanaf dag 1 of HC Ship. Ben benieuwd, het zou moeten lukken, zelfs zonder onze DK MT.
Het andere doel deze week is om met mijn priest/hunter combi 2vs2 de 1550 te halen. We kruipen zeer langzaam omhoog, t zou moeten kunnen!
Ik hoorde dat ze gister de raid hebben geextend. Niks eerste 5 bazen farmen voor nog wat meer heroic gear... Gewoon hardcore wipen vanaf dag 1 of HC Ship. Ben benieuwd, het zou moeten lukken, zelfs zonder onze DK MT.
Het andere doel deze week is om met mijn priest/hunter combi 2vs2 de 1550 te halen. We kruipen zeer langzaam omhoog, t zou moeten kunnen!
Je moet even goed zoeken, maar je kan ook als priest dual wielden.
Sommige offhands zijn van het zelfde model als een mace main hand.
Of je kan aan Nordic Walking doen.
Schijnt een main hand te zijn die het zelfde model heeft als die 346 Justice Point Healing Offhand
Sorry net ffkes te weinig tijd voor linken
Sommige offhands zijn van het zelfde model als een mace main hand.
Of je kan aan Nordic Walking doen.
Schijnt een main hand te zijn die het zelfde model heeft als die 346 Justice Point Healing Offhand
Sorry net ffkes te weinig tijd voor linken
zou ik eerder voor deze gaan.Zeror schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:27:
[...]
Dan pak je zoiets: http://www.wowhead.com/item=65318
[afbeelding]
Dit is een one-handed mace.

vind ik wat meer bij een priest passen.
Jaaaaaaaaaaa, die gaan we vanavond even scorenBorgoth schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:38:
[...]
zou ik eerder voor deze gaan.
[afbeelding]
vind ik wat meer bij een priest passen.
Ik ben vanavond denk ik na 22.30 wel weer even online btwEJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 10:55:
[...]
Jaaaaaaaaaaa, die gaan we vanavond even scoren
[ Voor 0% gewijzigd door Dopiej op 25-04-2012 10:58 . Reden: typfoutje azerty toetsenbord -.- ]
Ik ook rond die tijd. Eerst even CL kijken en dan mijn setje afronden.
Verder nog even proberen enchanting omhoog te krijgen.
haha same here, ff na het eten naar vriendin, daar eerste helft kijken.EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:00:
Ik ook rond die tijd. Eerst even CL kijken en dan mijn setje afronden.
2e helft thuis kijken en dan ff WoWen xD
Ik baal echt dat ik geen mooie arcane set kan vinden voor mijn troll mage. Had eerst een paar leuke items bij elkaar geraapt, maar eenmaal aan matchen de paars tinten niet met elkaar.
Dus heb alles maar weer naar me fire set getransmoggd. (tabbard moet tabard of summer flames zijn, was rep aan het grinden)
wat is dat transmogrified precies?Borgoth schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:05:
Ik baal echt dat ik geen mooie arcane set kan vinden voor mijn troll mage. Had eerst een paar leuke items bij elkaar geraapt, maar eenmaal aan matchen de paars tinten niet met elkaar.Dus heb alles maar weer naar me fire set getransmoggd. (tabbard moet tabard of summer flames zijn)
Je hebt gear gevonden wat voor lvl 40 is gemaakt en je gaat naar een "vendor" waar je dus je level 85 item eruit laat zien als die lvl 40 item maar wel met de stats en alles van 85.
dus als je bijv. in een instance een staff vind van lvl 45 kan je deze level 85 laten maken?Mektheb schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:08:
[...]
Je hebt gear gevonden wat voor lvl 40 is gemaakt en je gaat naar een "vendor" waar je dus je level 85 item eruit laat zien als die lvl 40 item maar wel met de stats en alles van 85.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Je kan armor en wapens er uit laten zien als een andere armor of wapen. Dus als je van een quest bijv. een spuuglelijke robe krijgt kan er dus voor kiezen om deze eruit te laten zien als een andere robe, zodat je niet naar die lelijke robe aan hoeft te kijken. Dit houd in dat je dan de stats van die lelijke robe wel houd, maar de looks veranderd in jouw andere gekozen robe.
Dit geeft bijna de volledige vrijheid om je character eruit te laten zien zoals jij dat wilt. Er zijn wel restricties in wat je kan transmoggen. Een link naar de lijst van die restricties was al eerder gepost.
[ Voor 8% gewijzigd door Zeror op 25-04-2012 11:14 ]
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
yup. Dus het model van je level 45 staff met de stats van de 85.Dopiej schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:12:
[...]
dus als je bijv. in een instance een staff vind van lvl 45 kan je deze level 85 laten maken?
Let wel, je moet beide items hebben, en beide moeten van hetzelfde type zijn. (dus staff > mace zal nooit gaan)
NeeDopiej schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:12:
[...]
dus als je bijv. in een instance een staff vind van lvl 45 kan je deze level 85 laten maken?
Je hebt een staff lvl 45.
en je hebt een staff lvl 85 maar die vindt je kwa uiterlijk niet mooi.
Dan kan je de lvl 85 staff eruit laten zien als de lvl 45 staff maar wel met de shit van lvl 85 staff.
Maar je moet wel beide hebben ofc
yep. en je houd overigens wel allebei de items.. ook na de transmogrify hou je je level 45 staff.. en kan je die in de toekomst vaker gebruiken als je weer een nieuw item krijgt die je ook lelijk vind.
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Oeh, je kan instant level 85 character aanmaken op de beta nu.

Niks geen pre-made copies meer.

Legendaries en wat "grap" items zoals dat gasmasker, konijnen oren e.d. kunnen echter niet getransmogrified worden.
oke ja begreep het verkeerd, is dus gewoon alleen het uiterlijk wat je overzet van die lagere.Mektheb schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:24:
[...]
Nee
Je hebt een staff lvl 45.
en je hebt een staff lvl 85 maar die vindt je kwa uiterlijk niet mooi.
Dan kan je de lvl 85 staff eruit laten zien als de lvl 45 staff maar wel met de shit van lvl 85 staff..
Maar je moet wel beide hebben ofc
Is wel grappig, dan zou je, als je die hebt, een T1 van paladin op lvl 85 als uiterlijk nemen..
@ zeror
hoe kom je aan zo'n beta?
[ Voor 3% gewijzigd door Dopiej op 25-04-2012 11:31 ]
Mijn Priest heeft nu de Vicious Embersilk set (http://eu.battle.net/wow/en/character/aszune/Tymmoty/simple) en ik geef mijn mage de Vivious Fireweave setBorgoth schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:05:
Ik baal echt dat ik geen mooie arcane set kan vinden voor mijn troll mage. Had eerst een paar leuke items bij elkaar geraapt, maar eenmaal aan matchen de paars tinten niet met elkaar.Dus heb alles maar weer naar me fire set getransmoggd. (tabbard moet tabard of summer flames zijn, was rep aan het grinden)
Inderdaad!Dopiej schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:29:
[...]
oke ja begreep het verkeerd, is dus gewoon alleen het uiterlijk wat je overzet van die lagere.
Is wel grappig, dan zou je, als je die hebt, een T1 van paladin op lvl 85 als uiterlijk nemen..
[ Voor 21% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 11:32 ]
stomme dubbelpost
[ Voor 95% gewijzigd door Dopiej op 25-04-2012 11:36 ]
- Zeror
Ik Henk 'm!
- Activision Blizzard
- Mmog
- Pc-game
- World Of Warcraft
- Blizzard Entertainment
- Blizzard
- Rpg
Ik heb een Annual pass gekocht. Deze geeft een gegarandeerde toegang tot de beta op uitnodigingsbasis. Verder krijg hierzo Diablo 3 ook gratis bij en een gratis mount voor WoW. Je zit alleen wel vast aan een jaarabbonement van World of Warcraft, maar die mag je dan weer wel betalen op een voor jou prettige manier (dus zoals je nu ook al je subscription betaald).
hmm okj, hoeft voor mij niet xDZeror schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:36:
[...]
Ik heb een Annual pass gekocht. Deze geeft een gegarandeerde toegang tot de beta op uitnodigingsbasis. Verder krijg hierzo Diablo 3 ook gratis bij en een gratis mount voor WoW. Je zit alleen wel vast aan een jaarabbonement van World of Warcraft, maar die mag je dan weer wel betalen op een voor jou prettige manier (dus zoals je nu ook al je subscription betaald).
Speel wat voor de fun misschien dat ik strax maandje stop en maand later weer verder ga..
dus wil nergens aan vast zitten xD
Zeror schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:29:
[afbeelding]
[ Voor 4% gewijzigd door Ricmaniac op 25-04-2012 11:41 ]
Was dat maar op echte realms zo... of instant level 80.. CBA om weer te levellen terwijl ik wel nieuwe char wil..
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
deze change in MoP vind ik dus echt chill he
Rogue - Major Glyphs
Glyph of Fan of Knives - Renamed Deadly Momentum. When you land a killing blow on an opponent that yields experience or honor, your Slice and Dice and Recuperate abilities are refreshed to their original duration.
Rogue - Major Glyphs
Glyph of Fan of Knives - Renamed Deadly Momentum. When you land a killing blow on an opponent that yields experience or honor, your Slice and Dice and Recuperate abilities are refreshed to their original duration.
SoR werkt zo binnen WoW. Prima te doenhmr schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:41:
[...]
Was dat maar op echte realms zo... of instant level 80.. CBA om weer te levellen terwijl ik wel nieuwe char wil..
nee dan zou het heeeel overdreven zijn. blij dat ze zoiets niet doenhmr schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:41:
[...]
Neem trouwens aan dat dit niet voor Monks geldZeror schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:29:
[afbeelding]
Met heirlooms en guild xp bonus heb je gemakkelijk een level 85 character binnen 2 dagen (48 uur) playtime. Dat lijkt me toch niet belachelijk veel eerlijk gezegd.hmr schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:41:
[...]
Mja ik verander bijna om de 2 dagen van setEJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:30:
[...]
Mijn Priest heeft nu de Vicious Embersilk set (http://eu.battle.net/wow/en/character/aszune/Tymmoty/simple) en ik geef mijn mage de Vivious Fireweave setBen ik gelijk klaar met dat transmogrification
[...]
Inderdaad!
Ik kan mezelf er niet toe zetten een tier set te sparen. Een crafted setje tot daar aan toe haha
Heb nog zoveel te doen ingame.
Mwja call me an idiot maar vind 48 uur speeltijd nog steeds erg veel tijd! plus heb die content nou allemaal wel gezien..bazkar schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:46:
[...]
Met heirlooms en guild xp bonus heb je gemakkelijk een level 85 character binnen 2 dagen (48 uur) playtime. Dat lijkt me toch niet belachelijk veel eerlijk gezegd.
hmr hmr hmr hmr hmr hmr
had op me paly op bloodhoof paar delen van T1 set xD alleen jammer heb je der nix meer aan,EJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:48:
Ik kan mezelf er niet toe zetten een tier set te sparen. Een crafted setje tot daar aan toe haha
tot nu!
48 uur ene 85... vind ik wel heel erg snel..
ik heb een 80 paladin met 12 uur /played......hmr schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:49:
[...]
Mwja call me an idiot maar vind 48 uur speeltijd nog steeds erg veel tijd! plus heb die content nou allemaal wel gezien..
scroll of reseruction ftw
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
idem. laatste 85 deed ik in 3,5 dag (2 heirlooms+lvl 25 guildperks), dat zie ik mezelf niet makkelijk 2x zo snel doen.
Mja kan maar paar dingen bedenken die ik nog ingame wil doen en kan doenEJSchuiteman schreef op woensdag 25 april 2012 @ 11:48:
Rated BG's en gewone BG achievments.
Heroic Content en meta achievments.
Profession achievments.
Verder niet erg veel te doen :<
Meh zit er over te twijfelen me te gaan voorberieden op MoP race naar server first 90...Ik speel op een redelijke lege / dode server dus het is wel mogelijk, alleen probeer ik uit te zoeken hoe ik me hiervoor het beste kan voorbereiden. Zoieso levelen in de beta om te weten waar alles is, inventory netjes leeg maken en pots stocken..daarnaast een vriend over gehaald om eventueel aantal uur voor te spelen (lekker even wat slapen)...mis ik nog dingen? Wel is het misschien nog handig om Justice points te cappen, dan kun je iedereen zodra ie 90 word direct items kopen om heroics te doen 
Alle tips welkom
(en zijn er nog meer mensen die van plan zijn dit te doen?)
Alle tips welkom
Ik zou kijken of het nog mogelijk is xxx daily quests te doen en pas in de EXP in te leveren, had ik ook gedaan in WOTLK.Fiole schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:18:
Meh zit er over te twijfelen me te gaan voorberieden op MoP race naar server first 90...Ik speel op een redelijke lege / dode server dus het is wel mogelijk, alleen probeer ik uit te zoeken hoe ik me hiervoor het beste kan voorbereiden. Zoieso levelen in de beta om te weten waar alles is, inventory netjes leeg maken en pots stocken..daarnaast een vriend over gehaald om eventueel aantal uur voor te spelen (lekker even wat slapen)...mis ik nog dingen? Wel is het misschien nog handig om Justice points te cappen, dan kun je iedereen zodra ie 90 word direct items kopen om heroics te doen
Alle tips welkom
Maar helaas kwam in cata toen ik een week vrij had, de sleutel van me huis ook
Ik vind dat instant 80 maar kut. Je krijgt een character met een handje skills toegeworpen en zoek het verder zelf maar uit. Merk het heel erg op me pally van 81. Niemand in dungeons weet meer hoe de skills van zijn class werken of wat een goede rotatie is. DPS is om te huilen en tanks kunnen geen aggro houden.
Het zelfde met DK's rond 60-70. Iedereen deathgript alles weg bij elkaar. Overal blood stance. "because why not" en QQ als de tank de aggro niet kan bijbenen.
Het zelfde met DK's rond 60-70. Iedereen deathgript alles weg bij elkaar. Overal blood stance. "because why not" en QQ als de tank de aggro niet kan bijbenen.
Ik ben net begonnen met mijn professions.Mektheb schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:18:
[...]
Mja kan maar paar dingen bedenken die ik nog ingame wil doen en kan doen
Rated BG's en gewone BG achievments.
Heroic Content en meta achievments.
Profession achievments.
Verder niet erg veel te doen :<
Mage moet nog Enchanting (115) omhoog, Pally moet Mining en BS (nog beginnen) en Druid moet ik nog beginnen met Skinning + LW.
Verder wil ik een nieuw projectje starten (Melee Shammie met Mining en Jewelcrafting).
Achievements zit ik nog over te twijfelen. Ik heb er aardig wat verspreid staan op mijn chars en aangezien ze straks samengevoegd gaan worden. Maar de vraag is wat allemaal.
Heeft het niet meer raiden toch nog een voordeel. Tijd over voor overige dingen
Ik vond het heerlijk met mijn DruidBorgoth schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:23:
Ik vind dat instant 80 maar kut. Je krijgt een character met een handje skills toegeworpen en zoek het verder zelf maar uit. Merk het heel erg op me pally van 81. Niemand in dungeons weet meer hoe de skills van zijn class werken of wat een goede rotatie is. DPS is om te huilen en tanks kunnen geen aggro houden.
[ Voor 33% gewijzigd door EJSchuiteman op 25-04-2012 12:26 ]
Ja ik ben helaas niet van het alte 
speel eigenlijk op 1 echte alt en die breng ik rustig naar 80 ( nu 75 ) en dan laat ik de XP weer locke.
Verder speel ik om te raiden / verzamelen en achievments.
En ik denk ik in MOP pas echt ga ALTE als alts ook main title's en mounts enzo krijgt.
Ik mis teveel als ik op een alt zit :<.
speel eigenlijk op 1 echte alt en die breng ik rustig naar 80 ( nu 75 ) en dan laat ik de XP weer locke.
Verder speel ik om te raiden / verzamelen en achievments.
En ik denk ik in MOP pas echt ga ALTE als alts ook main title's en mounts enzo krijgt.
Ik mis teveel als ik op een alt zit :<.
Alle heirlooms + guild xp betekent:JoeBravo schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:15:
[...]
idem. laatste 85 deed ik in 3,5 dag (2 heirlooms+lvl 25 guildperks), dat zie ik mezelf niet makkelijk 2x zo snel doen.
Shoulders: 10%
Chest: 10%
Cloak: 10%
Head: 5%
Legs: 10%
Ring: 5%
Guild perk: 10%
Dat is samen dus 60% extra xp.
Verder uiteraard ieder moment dat je niet speelt zorgen dat je rested xp opbouwt, sterker nog, eigenlijk wil je voordat je gaat spelen zeker weten dat je max rested xp hebt.
Vervolgens dan dus ook niks doen aan professions e.d. he?
En dan haal je 2 dagen played time echt makkelijk.
Zal mijn volgende char eens optimaliseren voor minste playtime naar 85, kijken waar ik uit kan komen.
Anoniem: 449923
Lijkt me wel wat, maar denk dat het hopeloos wordFiole schreef op woensdag 25 april 2012 @ 12:18:
Alle tips welkom
veelste veel die dit elke expansion proberen
Dit topic is gesloten.