Jaja ook geslaagd!!! bambambam
AAAWW YEAH! VWO diploma in de pocket. Twee 5'en, Wiskune en Engels, beetje jammer maar genoeg compensatie.
Gefeliciteerd mensen! Nu genieten van de komende 3 maanden!
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Bewijs dat eerst maar eens... denk dat je het niveau van de gemiddelde masterstudent bij Demos echt niet matcht iigepic_gram schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 13:48:
[...]
was het maar zo, dan was ik nu master of science ofzo.
Verder: alle geslaagden gefeliciteerd, en degenen met herkansingen veel succes gewenst
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Geslaagd
! Heb geen tekorten, en een 9 op m'n diploma voor M&O
Tja, ik kan hier nu op ingaan, ik kan het ook gewoon lekker niet doen. Ik heb nog nooit een masterstudent bij Demos zien zuipen, maar over het algemeen kan ik prima meekomen met "snelle jongens".McGryphon schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 18:48:
[...]
Bewijs dat eerst maar eens... denk dat je het niveau van de gemiddelde masterstudent bij Demos echt niet matcht iig
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Ik leerde haar de theorie...Raling schreef op donderdag 14 juni 2012 @ 08:56:
[...]
Dat heb ik ook gedaan bij mijn vriendin, maar dat had verder weinig te maken met studeren..
<hkmode>Zij mij de praktijk </hkmode>
Zo, na zes jaar hard werken aanwezigheid ben ik ook beloond met een diploma. Op school konden we in het zonnetje lekker genieten van bier, betaald door school. In feite heeft elke Nederlander dus bijgedragen; een mooie gedachte! Daar hebben we nog wat pizza's besteld en toen hebben we bij iemand thuis nog wat gedronken en meer pizza's besteld. Al met al een geweldige avond! 
Toevoegend nog even in reactie op de bierdiscussie eerder in dit topic: vandaag op school ook weer meegemaakt dat de grootste Grolsch-aanhanger weigerde de "paardenpis met alcohol" genaamd Heineken te drinken. Zijn er mensen die zo fijnproeverig zijn dat ze niet tegen een ander biermerk kunnen of is het gewoon een zielige roep om?
Nou ja, ik heb er tenminste van kunnen genieten!
Toevoegend nog even in reactie op de bierdiscussie eerder in dit topic: vandaag op school ook weer meegemaakt dat de grootste Grolsch-aanhanger weigerde de "paardenpis met alcohol" genaamd Heineken te drinken. Zijn er mensen die zo fijnproeverig zijn dat ze niet tegen een ander biermerk kunnen of is het gewoon een zielige roep om?
[ Voor 33% gewijzigd door Ulster Seedling op 15-06-2012 01:04 ]
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
Tussen Grolsch en Heineken zit ook heel wat verschil op zich. Wel is er nog een verschil tussen weigeren heineken te zuipen en altijd eerder iets anders kiezen en klagen over de afwezigheid van bier
https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!
Eindelijk na 6 jaar verlost van de middelbare school! Pff, scheelde niet veel maar het is toch gelukt. Nu komt het andere probleem, wat ga ik doen volgend jaar? Nu eerst rijbewijs halen en genieten van vakantie! Erdinger! (of ander pils xD)
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Is het niet een beetje laat om te gaan bedenken wat je wilt gaan doen? Alle voorlichtingsactiviteiten zijn al geweest.
Geluk is een weerloos oud vrouwtje, alleen op straat met een bom geld
Ik hoop wel dat hij toch wel al een beetje een richting heeft. De uiteindelijke keus heb ik toentertijd ook na mijn examens gemaakt. Ik was dan ook nooit naar een voorlichting van die studie gegaan.lemming_nl schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 10:20:
Is het niet een beetje laat om te gaan bedenken wat je wilt gaan doen? Alle voorlichtingsactiviteiten zijn al geweest.
.
[ Voor 99% gewijzigd door ProfoundValue op 22-09-2017 13:20 ]
* ThinkCreative is geslaagd voor zijn VWO diploma.
Met gemiddeld een 7 en de twee onvoldoendes, die ik voor de examens had, weggewerkt ben ik zeer tevreden. Toch nog Engels herkansen om te kijken of dat een 7,5 kan worden. Daarna genieten van de vakantie en in September richting Utrecht voor Informatica!
Gefeliciteerd aan alle andere geslaagden en succes aan de anderen.
Met gemiddeld een 7 en de twee onvoldoendes, die ik voor de examens had, weggewerkt ben ik zeer tevreden. Toch nog Engels herkansen om te kijken of dat een 7,5 kan worden. Daarna genieten van de vakantie en in September richting Utrecht voor Informatica!
Gefeliciteerd aan alle andere geslaagden en succes aan de anderen.
[ Voor 24% gewijzigd door ThinkCreative op 15-06-2012 11:41 ]
een jaar rust? na de middelbare school? serieus?ProfoundValue schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:25:
[...]
Of je neemt een jaar rust zoals ik doe. Ik weet al wel welke studie ik wil doen, maar nu kan ik me volledig voorbereiden
no offence, maar als je echt zo hard voor hebt moeten werken, heb je m.i. boven je niveau gezeten... knap dat je het dan gered hebt (weet alleen niet of het voor je leven beter geweest was om een niveautje lager in te zetten, dat moet nog blijken
Voorbereiden?ProfoundValue schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:25:
[...]
Of je neemt een jaar rust zoals ik doe. Ik weet al wel welke studie ik wil doen, maar nu kan ik me volledig voorbereiden
Verwijderd
Kwam dit topic toevallig tegen, kan het iedereen aanraden na je middelbare een jaar te reizen en eventueel werken, je staat wat sterker in je schoenen, bent zelfstandiger en je krijgt wat meer het idee hoe je de rest van je leven in wilt vullen.
Ik moet zeggen ik ben ook zo'n aanhanger. Het heeft misschien ook te maken uit welke omgeving je komt, maar ik drink ook absoluut geen heineken. Ik heb het wel eens geprobeerd, want als je het niet probeert kan je ook geen mening geven, maar ja ik vind het ook niet te drinken. Velen zullen het onzin vinden, maar ik proef het gewoon. Zo vind ik amstel, desperados en ook de andere wat zoetere bieren niet lekker.jhogervorst schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 01:00:
Toevoegend nog even in reactie op de bierdiscussie eerder in dit topic: vandaag op school ook weer meegemaakt dat de grootste Grolsch-aanhanger weigerde de "paardenpis met alcohol" genaamd Heineken te drinken. Zijn er mensen die zo fijnproeverig zijn dat ze niet tegen een ander biermerk kunnen of is het gewoon een zielige roep om?Nou ja, ik heb er tenminste van kunnen genieten!
Achja, gisteren lekker gedronken, palm en grolsch en we hebben er een mooi feestje van gemaakt. Zeker een goed gevoel om geslaagd te zijn. Jammer dat ik twee keer een 6.45 gemiddeld sta en dat ik daarom mijn gemiddelde van het totaal ook een 6.45 is. Ach ik ga economie herkansen en als dat een tiende hoger is dan zit ik mooi in een hogere lotingsklasse
Ja, dat word volgens mij ook allemaal door heineken gebrouwen. Palm word door hertog jan gebrouwen dus dat lijkt ook wel op hj.pyro-tukker schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 17:03:
Ik moet zeggen ik ben ook zo'n aanhanger. Het heeft misschien ook te maken uit welke omgeving je komt, maar ik drink ook absoluut geen heineken. Ik heb het wel eens geprobeerd, want als je het niet probeert kan je ook geen mening geven, maar ja ik vind het ook niet te drinken. Velen zullen het onzin vinden, maar ik proef het gewoon. Zo vind ik amstel, desperados en ook de andere wat zoetere bieren niet lekker.
Ik vind zelf overigens al het bier wel oke, alleen uit blikjes vind ik eigenlijk niks echt lekker. Een versgetapt biertje gaat nog wel boven alles in mijn ogen.
@awsom, leuk lijstje heb je daar. Wat voor opleiding ga je doen?
Vraagje over studielink;
Als ik daar mijn cijfers wil invullen, moet ik ook een 'Diploma datum' invullen. Kan ik hier gewoon de datum invullen die op mijn voorlopige cijferlijst staat of moet dat de datum zijn die op mijn diploma staat (die ik pas over iets minder dan een maand ontvang).. ?
@epic_gram
Bedrijfskunde aan de UT. Ik zat te twijfelen tussen die studie en Accountancy&Controlling aan Nyenrode. Maar ik weet niet 100% zeker of de accountancy wereld mij wel ligt.. Als ik aankomend jaar er achter kom dat ik toch echt volledig die financiële kant op wil ga ik alsnog naar Nyenrode. Tenminste, dat is het plan
.
Als ik daar mijn cijfers wil invullen, moet ik ook een 'Diploma datum' invullen. Kan ik hier gewoon de datum invullen die op mijn voorlopige cijferlijst staat of moet dat de datum zijn die op mijn diploma staat (die ik pas over iets minder dan een maand ontvang).. ?
@epic_gram
Bedrijfskunde aan de UT. Ik zat te twijfelen tussen die studie en Accountancy&Controlling aan Nyenrode. Maar ik weet niet 100% zeker of de accountancy wereld mij wel ligt.. Als ik aankomend jaar er achter kom dat ik toch echt volledig die financiële kant op wil ga ik alsnog naar Nyenrode. Tenminste, dat is het plan
Studielink heeft nog geen zin. Als je een datum van je diploma in de toekomst invult krijg je namelijk een foutmelding.
Ik ken best wat mensen die die insteek hadden na klas 6. Nu, twee jaar later, is er eentje een studie dit jaar begonnen maar halverwege het jaar gestopt, een gaat volgend jaar studeren, en de zeven anderen werken nu al twee jaar en hebben niet eens de intentie om komend jaar iets anders te gaan doen.Verwijderd schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 12:33:
Kwam dit topic toevallig tegen, kan het iedereen aanraden na je middelbare een jaar te reizen en eventueel werken, je staat wat sterker in je schoenen, bent zelfstandiger en je krijgt wat meer het idee hoe je de rest van je leven in wilt vullen.
Just saying, denk goed na alvorens zo'n beslissing te maken.
Dus dat kan ik pas invullen zodra ik mijn diploma letterlijk in mijn handen heb?Trabbie_ schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 19:53:
Studielink heeft nog geen zin. Als je een datum van je diploma in de toekomst invult krijg je namelijk een foutmelding.
Kan ik al wel vast studiefinanciering etc. aanvragen voor volgend jaar?
inderdaad, als je zelfvertrouwen en zelfstandigheid wilt kan je net zogoed op kamers gaan tijdens je studie.McGryphon schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 20:23:
[...]
Ik ken best wat mensen die die insteek hadden na klas 6. Nu, twee jaar later, is er eentje een studie dit jaar begonnen maar halverwege het jaar gestopt, een gaat volgend jaar studeren, en de zeven anderen werken nu al twee jaar en hebben niet eens de intentie om komend jaar iets anders te gaan doen.
Just saying, denk goed na alvorens zo'n beslissing te maken.
Ik heb ook nog maar gewacht tot ik daadwerkelijk mijn diploma heb ontvangen. Studiefinanciering moet je, blijkbaar, minstens 3 maanden van te voren eigenlijk aanvragen. Ik heb zojuist gedaan, verder geen problemen mee, volgens mij dus die 3 maanden zal wel meevallen.Awsom schreef op zondag 17 juni 2012 @ 13:49:
[...]
Dus dat kan ik pas invullen zodra ik mijn diploma letterlijk in mijn handen heb?
Kan ik al wel vast studiefinanciering etc. aanvragen voor volgend jaar?
[ Voor 3% gewijzigd door ThinkCreative op 17-06-2012 21:24 ]
Ik dacht dat ik al studiefinanciering had, maar heb op dit moment tegemoetkoming scholieren oidThinkCreative schreef op zondag 17 juni 2012 @ 21:23:
[...]
Ik heb ook nog maar gewacht tot ik daadwerkelijk mijn diploma heb ontvangen. Studiefinanciering moet je, blijkbaar, minstens 3 maanden van te voren eigenlijk aanvragen. Ik heb zojuist gedaan, verder geen problemen mee, volgens mij dus die 3 maanden zal wel meevallen.
Waarop voorbereiden?ProfoundValue schreef op vrijdag 15 juni 2012 @ 11:25:
[...]
Persoonlijk vind ik dat je het beste in het stramien kan blijven en dus gewoon gelijk beginnen aan je opleiding/studie. Ik ken aardig wat mensen die er een jaar tussenuit gaan, maar die hebben het daarna wat moeilijker om aan de gang te gaan. De motivatie is dan weg om naar 'school te gaan'. Dat loopt dan ook vaak mis.
Gaan er nog mensen in Groningen studeren?
misschien kunstmatige intelligentie aan de RUG als ik mijn HBO af heb.
Verwijderd
Vrijdag mijn laatste examen: Besturingssystemen (Linux + Windows Server 2008)
Mijn examens zijn deze keer maar middelmatig gegaan, dus ik ben eens benieuwd naar de punten. Dat is helaas nog wachten tot volgende week donderdag.
Mijn examens zijn deze keer maar middelmatig gegaan, dus ik ben eens benieuwd naar de punten. Dat is helaas nog wachten tot volgende week donderdag.
Verwijderd
Gisteren afstudeerzitting gehad bij de HU..
Geslaagd!!! HBO papiertje in de pocket..
Nu weer mijn certificering in orde krijgen (MCITP etc) zit nog op MCSA 2003..
Geslaagd!!! HBO papiertje in de pocket..
Nu weer mijn certificering in orde krijgen (MCITP etc) zit nog op MCSA 2003..
Jazeker! KI @ RuG is het plan (zo sta ik tenminste ingeschreven).Bolletje92 schreef op woensdag 20 juni 2012 @ 16:11:
[...]
Gaan er nog mensen in Groningen studeren?
“(…) met een rode blos op een geelgroene ondergrond.” Volgens Wikipedia tenminste.
RUG is een goed plan, Groningen is echt een hele leuke stad.. Jammer genoeg moet ik haar nu verlaten, ik ga (waarschijnlijk, eerst loting) naar Utrecht om daar Biomedische wetenschappen te doen 
En natuurlijk gefeliciteerd mede geslaagden
En natuurlijk gefeliciteerd mede geslaagden
[ Voor 11% gewijzigd door M4gick op 14-07-2012 21:43 ]
Groningen is idd een hele mooie stad, alleen ook wel vrij klein. Als je daar jarenlang woont heb je het volgens mij wel redelijk snel gezien, wat dat betreft is Utrecht stukken groter! 
Maar over het algemeen is Groningen sowieso leuker, gezelliger en kleinschaliger. In groningen kan je met je dronken kop nog om 4:00 's nachts een kroeg/club/whatever binnenkomen, in Utrecht kan je dat vergeten.
Maar over het algemeen is Groningen sowieso leuker, gezelliger en kleinschaliger. In groningen kan je met je dronken kop nog om 4:00 's nachts een kroeg/club/whatever binnenkomen, in Utrecht kan je dat vergeten.
Er is al twee weken niet meer gereageerd, maar ik zie dat er hier net als mij aardig wat mensen voor het vwo geslaagd zijn. Allemaal in ieder geval gefeliciteerd.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er ook tweakers zijn die in Nijmegen gaan studeren. Zelf ga ik economie en bedrijfseconomie doen. Misschien zie ik die dan nog wel tijdens de introductieweek.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd of er ook tweakers zijn die in Nijmegen gaan studeren. Zelf ga ik economie en bedrijfseconomie doen. Misschien zie ik die dan nog wel tijdens de introductieweek.
@Zynex: ga je twee opleidingen tegelijk doen?
@epic_gram: Groningen staat hier alleen maar bekend als de studentenstad waar bier maar €1 kost.
@epic_gram: Groningen staat hier alleen maar bekend als de studentenstad waar bier maar €1 kost.
Nee dat is één opleiding die ze bij elkaar hebben gegooid. Je kiest na een tijdje zelf welke richting je in gaat.