Net de 42LM640 binnen en de eeste indrukken zijn positief! 3D werkt verrassend goed, ook bij normale uitzendingen! Beeld is goed, maar ik kan hem vanavond pas een beetje instellen als de zon niet meer de kamer in schijnt
Waar staat die optie? ik kan hem namelijk niet vinden. Waarschijnlijk zit er ook helemaal geen Engelse optie in (kan jouw tv op Japans?). In de winkel had ik dit al gevraagd en die zeiden dat er geen Engels in zat. Ergens vreemd aangezien zo'n beetje alle electronica hier met een (halfbakke) Engelstalige optie komt.mcsluis schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:28:
[...]
Ik heb mijn NAS ingesteld als DLNA server. Vervolgens druk ik op de knop 'input' op de AB, en daar kan ik de server selecteren als input. Vervolgens kan ik door de films heen scrollen.
En misschien je taal even wijzigen naar engels is vast ook makkelijker.. ;-)
Dank jeFexxman schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 15:38:
[...]
Bij mij werkt het op Windows 7 en 8 zonder aanvullende software. Geen Nero of Plex dus. Dan is het belangrijk dat je bij Media Sharing je TV kunt vinden en dat je de connection op Allow zet.
[afbeelding]
Daarnaast moet je in je Network and Sharing Center denk ik Network Discovery aan hebben staan en Home Group Connections op Allow.
[afbeelding]
Als je aanvullende software gebruikt moet je hier ook een Inbound firewall rule voor hebben. De software zou dit moeten vragen maar dat hoeft niet altijd.
[afbeelding]
Tot slot zou je router ook nog in de weg kunnen zitten. Zitten ze allebei in hetzelfde subnet? Heb je wel dezelfde IP adres reeks? Als je nog specifieke instellingen voor je PC in je router hebt gezet kun je die proberen te verwijderen.
Settings kloppen allemaal dus dat zou het probleem niet moeten zijn. Ik denk nu idd ook aan mijn router. Ik gebruik nu namelijk een LTE pocket wifi apparaat om online te gaan die ook meteen als router functioneert. Maar het zou best eens kunnen dat het ding niet alles helemaal lekker trekt aangezien bv bittorent ook met geen mogelijkheid aan de praat is te krijgen (ISP zegt dat ze niks blocken).
Artiest voorheen bekend als b3n666
Mijn TV verwijst ergens in de menu's ook naar LG Smart Share. Misschien dat dat nog iets voor je kan betekenen: http://www.lg.com/us/support/smart-share (daar kun je ook een support applicatie downloaden)
Als je hem echt niet op Engels krijgt is dit misschien een optie (ios only):
Word Lens: https://itunes.apple.com/...affId=1860684&mt=8&u1=web
Of Japan Goggles: https://itunes.apple.com/...mt=8&src=af&affId=2064962
Als je hem echt niet op Engels krijgt is dit misschien een optie (ios only):
Word Lens: https://itunes.apple.com/...affId=1860684&mt=8&u1=web
Of Japan Goggles: https://itunes.apple.com/...mt=8&src=af&affId=2064962
Leest zo een smart tv alleen simple formaten zoals avi met divx of kan die ook 1080p mkv afspelen?
GTA VI - All aboard the hype train!!
ISO doet ie niet.Sir_Hendro schreef op dinsdag 22 januari 2013 @ 16:40:
Leest zo een smart tv alleen simple formaten zoals avi met divx of kan die ook 1080p mkv afspelen?
DVD's in VIDEO_TS mapjes herkent die ook niet.
MKV, WMV etc werken prima!! Zoals al eerder vermeld, speelt zeer soepel af, ook over WiFi, beter als mijn PCH A-110.
De PCH had wat meer opties qua video-instellingen, maar ach die mis ik niet zo. De laatste tijd had de PCH moeite met wat grotere films, wanneer er een explosie of iets was met veel beweging kon ik koffie gaan drinken

Ik probeer vandaag na lange tijd weer eens een film/serie af te spelen op mijn 620. Maar ik krijg geen van de srt's afgebeeld. Heeft iemand anders daar ook last van?
Er zijn inmiddels wat maanden voorbij, maar ik dacht toch echt dat het ooit heeft gewerkt. Van vrijwel elke film of serie heb ik ook de .srt met exact dezelfde naam erbij. Maakt echt niet uit wat ik afspeel. Alleen mkv's met ingebakken ondertiteling worden weeregeven (niet hardcoded maar als ondertiteling in de container). Het zou nog aan mijn NAS kunnen liggen, maar die is zeker weten al een jaar of twee niet geupdated. Dus waarom het nou (opeens) niet (meer) werkt
.
Iemand anders een 620 waarbij de combo avi/mp4/mkv en losse srt wel werkt? Ik ga het zo eens met een USB stick proberen. Zou het wel naar vinden als blijkt dat mijn combo NAS/TV/SRT niet (meer) werkt.
NAS is overigens een aangepaste DNS-320 (root & transmission).
@ t_o_c
Kijk eens of je AP Isolation hebt aanstaan... Dat staat standaard op de meeste MiFi's waar ik mee gewerkt hebt aan. En dan gaat het echt niet werken.
Er zijn inmiddels wat maanden voorbij, maar ik dacht toch echt dat het ooit heeft gewerkt. Van vrijwel elke film of serie heb ik ook de .srt met exact dezelfde naam erbij. Maakt echt niet uit wat ik afspeel. Alleen mkv's met ingebakken ondertiteling worden weeregeven (niet hardcoded maar als ondertiteling in de container). Het zou nog aan mijn NAS kunnen liggen, maar die is zeker weten al een jaar of twee niet geupdated. Dus waarom het nou (opeens) niet (meer) werkt
Iemand anders een 620 waarbij de combo avi/mp4/mkv en losse srt wel werkt? Ik ga het zo eens met een USB stick proberen. Zou het wel naar vinden als blijkt dat mijn combo NAS/TV/SRT niet (meer) werkt.
NAS is overigens een aangepaste DNS-320 (root & transmission).
@ t_o_c
Kijk eens of je AP Isolation hebt aanstaan... Dat staat standaard op de meeste MiFi's waar ik mee gewerkt hebt aan. En dan gaat het echt niet werken.
[ Voor 8% gewijzigd door Die Bruine op 22-01-2013 17:43 ]
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Ik kan sinds vanavond geen tv kijken via de kabel, ik krijg alleen de melding 'no signal' Smartcard opnieuw in de tv bevestigen heeft geen effect, wat is het probleem?
Kan iemand mij vertellen hoe goed de DLNA functie van de LM660S/640S werkt? Kan ik hier bluray/dvd5/iso's mee afspelen als ik mijn thuisserver geschikt maak als DLNA server? Vind er weinig over op internet.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
Op welk beeldformaat hebben jullie de TV normaal staan?
ik weet dat vanuit de fabriek de gewoonte is de TV standaard op 16.9 te zetten.
Nu had ik op internet gelezen dat je de TV beter op scannen kan laten staan zodat er ook geen beeld verloren gaat.
Alleen merk ik een vreemd probleem met mijn TV als ik deze op scannen laat staan.
Na loop van tijd valt een stukje beeld van ongeveer 1 a 2 cm aan de linkerkant weg, en begint eigenlijk het beeld opnieuw van de rechterkant. (Geen 3D). Dit kan ik dan alleen oplossen door het beeld op 16.9 te zetten. Dit gebeurd dan ook via alle aangesloten bronnen.
Ervaren jullie dit probleem ook, of is het raadzaam hier LG eens voor te bellen?
Tot slot.
Welke picture menu settings gebruiken jullie bij het bekijken van een 3D film?
Ik gebruik nu enige weken de volgende settings op mijn 47LM620, en moet zeggen tot nu toe ben ik redelijk tevreden.
Picture Menu:
Energy Saving: Off
Picture Mode: Expert 1
Backlight: 35 (40) 47 "ik gebruik 35 maar 40 is ook nog goed te doen"
Contrast: 88
Brightness: 52
H Sharpness: 0
V Sharpness: 0
Color: 50
Tint: 0
Aspect Ratio: Just Scan "deze werkt dus niet goed op mijn tv"
Expert Control Menu:
Dynamic contrast: Off
Super Resolution: Off
Black level: Low
Color Gamut: BT709
Edge Enhancer: Off
Color Filter: Off
Expert Pattern: Off [Grayed Out]
Gamma: 2.2
White Balance Menu:
Color Temperature: Warm
Method: 2-points
Pattern: Outer
Red: 24
Green: 35
Blue: 40
Color Management System Menu:
Red: Saturation 3. Tint 20, Luminance 0
Green: Saturation -10. Tint 0, Luminance 13
Blue: Saturation 1. Tint 0, Luminance 20
Cyan: Saturation 0. Tint 0, Luminance 0
Magenta: Saturation -5. Tint 0, Luminance 10
Yellow: Saturation -10. Tint 0, Luminance 0
Picture Option Menu
Noise reduction: Off
MPEG Noise Reduction: Off
Eye Care: Off [Grayed Out]
TruMotion: Off
Dynamic Contrast: OFF
Super Resolution: OFF
Real Cinema: On
Deze komen van het AVForums
Op zich ben ik er tevreden mee maar heb nog een klein beetje last van bleeding rechts en links.
Ook heeft de tv ondanks deze settins nog een beetje last van vertical banding.
Maar ik denk dat dit bijna niet te voorkomen is met een led tv
(Mijn excuses voor de iets te donkere foto)

.
ik weet dat vanuit de fabriek de gewoonte is de TV standaard op 16.9 te zetten.
Nu had ik op internet gelezen dat je de TV beter op scannen kan laten staan zodat er ook geen beeld verloren gaat.
Alleen merk ik een vreemd probleem met mijn TV als ik deze op scannen laat staan.
Na loop van tijd valt een stukje beeld van ongeveer 1 a 2 cm aan de linkerkant weg, en begint eigenlijk het beeld opnieuw van de rechterkant. (Geen 3D). Dit kan ik dan alleen oplossen door het beeld op 16.9 te zetten. Dit gebeurd dan ook via alle aangesloten bronnen.
Ervaren jullie dit probleem ook, of is het raadzaam hier LG eens voor te bellen?
Tot slot.
Welke picture menu settings gebruiken jullie bij het bekijken van een 3D film?
Ik gebruik nu enige weken de volgende settings op mijn 47LM620, en moet zeggen tot nu toe ben ik redelijk tevreden.
Picture Menu:
Energy Saving: Off
Picture Mode: Expert 1
Backlight: 35 (40) 47 "ik gebruik 35 maar 40 is ook nog goed te doen"
Contrast: 88
Brightness: 52
H Sharpness: 0
V Sharpness: 0
Color: 50
Tint: 0
Aspect Ratio: Just Scan "deze werkt dus niet goed op mijn tv"
Expert Control Menu:
Dynamic contrast: Off
Super Resolution: Off
Black level: Low
Color Gamut: BT709
Edge Enhancer: Off
Color Filter: Off
Expert Pattern: Off [Grayed Out]
Gamma: 2.2
White Balance Menu:
Color Temperature: Warm
Method: 2-points
Pattern: Outer
Red: 24
Green: 35
Blue: 40
Color Management System Menu:
Red: Saturation 3. Tint 20, Luminance 0
Green: Saturation -10. Tint 0, Luminance 13
Blue: Saturation 1. Tint 0, Luminance 20
Cyan: Saturation 0. Tint 0, Luminance 0
Magenta: Saturation -5. Tint 0, Luminance 10
Yellow: Saturation -10. Tint 0, Luminance 0
Picture Option Menu
Noise reduction: Off
MPEG Noise Reduction: Off
Eye Care: Off [Grayed Out]
TruMotion: Off
Dynamic Contrast: OFF
Super Resolution: OFF
Real Cinema: On
Deze komen van het AVForums
Op zich ben ik er tevreden mee maar heb nog een klein beetje last van bleeding rechts en links.
Ook heeft de tv ondanks deze settins nog een beetje last van vertical banding.
Maar ik denk dat dit bijna niet te voorkomen is met een led tv
(Mijn excuses voor de iets te donkere foto)

.
[ Voor 8% gewijzigd door Mabili op 23-01-2013 01:39 ]
Gisteren eindelijk het 3d gamen gefixed. Voorheen altijd geprobeerd op 1080p 30Hz, zag er erg mooi uit maar veel geflikker als je rondkeek en natuurlijk onspeelbare input lag op 30hz. Maar eens op 720p 60hz gezet en wat is dat zijdezacht ineens, heel stuk van Deus Ex gespeeld toen even het 3d uitgezet, maar je wilt echt niet meer anders na zo smooth in 3d gespeeld te hebben!
Deus ex heeft niet een heel spectaculair 3d effect maar je wordt heel erg in de wereld gezogen erdoor.
Dirt 3 meteen even gekocht (ook native AMD 3d support) en die was ook heel erg goed!
Hitmen nog even geprobeerd en die was helemaal mooi in 3d! 3D bij hitmen lijk wel een stukje beter dan bij Deus Ex.
De meeste leuke 3d films had inmiddels al gezien maar nu kan ik mij weer helemaal vermaken met 3d gaming! Echt op zeker een aanrader (op pc). Gespeeld op een Lm660 47”
Deus ex heeft niet een heel spectaculair 3d effect maar je wordt heel erg in de wereld gezogen erdoor.
Dirt 3 meteen even gekocht (ook native AMD 3d support) en die was ook heel erg goed!
Hitmen nog even geprobeerd en die was helemaal mooi in 3d! 3D bij hitmen lijk wel een stukje beter dan bij Deus Ex.
De meeste leuke 3d films had inmiddels al gezien maar nu kan ik mij weer helemaal vermaken met 3d gaming! Echt op zeker een aanrader (op pc). Gespeeld op een Lm660 47”
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Gisteren de 42LM640 geprobeerd thuis met een 2D film op 3D. Effect is echt schitterend en de verminderde scherpte valt nauwlijks op (diepte voegt veel meer toe). Echter heb ik in de uiterste linker en rechter hoek wel last dat de polarisatie niet 100% mee is en er dus crosstalk zichtbaar is (al is het niet veel). Eigenlijk moet de TV nog enkele centimeters omhoog (kleeeeeiiinnn rekenfoutje gemaakt met de beugel en het huidge stopcontact/doorvoergat) en ik ben bang dat dit nog erger gaat worden. Heeft het naar voren kantelen van je scherm nog een positieve invloed op de 3D kwaliteit?
2D heb ik weinig klagen. De kijkhoek en kleurenweergave is uitzonderlijk te noemen en hoewel ze zeggen dat de zwartweergave het zwakke punt zou zijn, is het al vele malen beter dan mijn oude Samsung 6 serie LCD van 4 jaar terug. Ook de local dimming is in mijn ogen een goed uitgevoerde techniek op deze tv. Voorheen zat ik me te ergeren als de balken boven/onder een film niet zo zwart waren als de rand, maar stelde je dat weer bij dan was de film te donker
Daar heb je nu dus geen last van 
Ook het design van de 42LM640 valt me 100% mee. In de winkel leek het naast de 660/760 een plastic fantastic televisie, maar zodra je die voet eraf laat en hem aan de muur hangt, is het echt een plaatje van een tv.
Kleine impressie:

(let niet op dat witte draadje, dat is voor de ledstrips. Als alles OK is bevonden gaat die kabel ook door de goot)
2D heb ik weinig klagen. De kijkhoek en kleurenweergave is uitzonderlijk te noemen en hoewel ze zeggen dat de zwartweergave het zwakke punt zou zijn, is het al vele malen beter dan mijn oude Samsung 6 serie LCD van 4 jaar terug. Ook de local dimming is in mijn ogen een goed uitgevoerde techniek op deze tv. Voorheen zat ik me te ergeren als de balken boven/onder een film niet zo zwart waren als de rand, maar stelde je dat weer bij dan was de film te donker
Ook het design van de 42LM640 valt me 100% mee. In de winkel leek het naast de 660/760 een plastic fantastic televisie, maar zodra je die voet eraf laat en hem aan de muur hangt, is het echt een plaatje van een tv.
Kleine impressie:

(let niet op dat witte draadje, dat is voor de ledstrips. Als alles OK is bevonden gaat die kabel ook door de goot)
[ Voor 3% gewijzigd door DjVe op 23-01-2013 08:58 ]
Ik had qua uiterlijk graag de lm760s willen hebben, maar nu de lm860v aan de muur hangt ben ik best tevree ;-)

DjVe schreef op woensdag 23 januari 2013 @ 08:56:
Gisteren de 42LM640 geprobeerd thuis met een 2D film op 3D. Effect is echt schitterend en de verminderde scherpte valt nauwlijks op (diepte voegt veel meer toe). Echter heb ik in de uiterste linker en rechter hoek wel last dat de polarisatie niet 100% mee is en er dus crosstalk zichtbaar is (al is het niet veel). Eigenlijk moet de TV nog enkele centimeters omhoog (kleeeeeiiinnn rekenfoutje gemaakt met de beugel en het huidge stopcontact/doorvoergat) en ik ben bang dat dit nog erger gaat worden. Heeft het naar voren kantelen van je scherm nog een positieve invloed op de 3D kwaliteit?
2D heb ik weinig klagen. De kijkhoek en kleurenweergave is uitzonderlijk te noemen en hoewel ze zeggen dat de zwartweergave het zwakke punt zou zijn, is het al vele malen beter dan mijn oude Samsung 6 serie LCD van 4 jaar terug. Ook de local dimming is in mijn ogen een goed uitgevoerde techniek op deze tv. Voorheen zat ik me te ergeren als de balken boven/onder een film niet zo zwart waren als de rand, maar stelde je dat weer bij dan was de film te donkerDaar heb je nu dus geen last van
Kleine impressie:
[afbeelding]
JK
Voor echte stunning 3d van absolute top kwaliteit waar je helemaal wordt ingezogen: De game Trine 2, ondersteunt vrijwel alle 3d formaten en vereist ook geen nasa computer (of gewoon een console als daar ook 3d mode in zit).
Ik kon het niet geloven hoe mooi het was. Inmiddels tridef (programma om alle games in 3d te draaien) aan de gang met Skyrim, ook erg mooi. Helaas merk ik dat mijn videokaart (amd 6870) met stereoscopic 3d gaming echt aan ze max zit in veel games.
Maar ik herhaal, Trine2, verbluffend, een must see in 3d!
Ik kon het niet geloven hoe mooi het was. Inmiddels tridef (programma om alle games in 3d te draaien) aan de gang met Skyrim, ook erg mooi. Helaas merk ik dat mijn videokaart (amd 6870) met stereoscopic 3d gaming echt aan ze max zit in veel games.
Iemand bekend met de lm 55 649s? Is dat ook een Duits model? Wel apart met zijn witte behuizing.
Hier te vinden:
http://www.redcoon.nl/B42..._LED-TVs?refId=kieskeurig
Hier te vinden:
Het Duitse witte model van de LM640S ja. En bij Redcoon weet je ook zeker dat het Duits is en je absoluut geen service van LG Nederland hoeft te verwachten of dat de CI+ hierop gaat werken.Nicolay41 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 18:40:
Iemand bekend met de lm 55 649s? Is dat ook een Duits model? Wel apart met zijn witte behuizing.
Hier te vinden:
Duidelijk, niet doen dus. Zijn er wel Nederlandse modellen van de 640s dan? Want media markt verkoopt ook gewoon de 640 hier in NL?
Volgens mij wel. Ik heb woensdag de 47LM640S bij de MM gehaald (voor 660e), en daar stond buitenradar, NOS app, Autoweek, allemaal op voorgeinstalleerd.
Is het eigenlijk normaal dat wanneer er een update komt met nieuwe apps dat er dan oude verdwijnen? Ik zie bijvoorbeeld de TomTom app nergens meer?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De LM640s blijft een "vreemd model" niet terug te vinden op de site van LG NL, en de retailer noemen het de opvolger van de LM660.. wat ook niet klopt.. Om die reden en het design natuurlijk gewoon de 660s gehaald bij de winkels die het model nog wel verkopen.
Volgens LG zelf mag de 660 alleen nog verkocht worden door erkende LG verkopers, maar geld ook alleen voor de 42LM660s, ik vermoed dat ze er gewoon bijna doorheen zijn en de productie van de 2013 modellen natuurlijk al in gang zijn gezet.
Nog een ander vraagje over de LM660s.
Ik zie op verschillende foto's toch verschillen in dit model. LG website heeft de onderste rand chroom terwijl deze bij zo goed als alle winkels blauw is..Heb de 42LM660s thuis en is chroom dus waar zijn die modellen met blauwe rand?
Volgens LG zelf mag de 660 alleen nog verkocht worden door erkende LG verkopers, maar geld ook alleen voor de 42LM660s, ik vermoed dat ze er gewoon bijna doorheen zijn en de productie van de 2013 modellen natuurlijk al in gang zijn gezet.
Nog een ander vraagje over de LM660s.
Ik zie op verschillende foto's toch verschillen in dit model. LG website heeft de onderste rand chroom terwijl deze bij zo goed als alle winkels blauw is..Heb de 42LM660s thuis en is chroom dus waar zijn die modellen met blauwe rand?
[ Voor 21% gewijzigd door Fuske op 25-01-2013 15:40 ]
Heb je geprobeerd de Power 3d settings aan te zetten in Tridef???evilpin0 schreef op donderdag 24 januari 2013 @ 08:59:
Voor echte stunning 3d van absolute top kwaliteit waar je helemaal wordt ingezogen: De game Trine 2, ondersteunt vrijwel alle 3d formaten en vereist ook geen nasa computer (of gewoon een console als daar ook 3d mode in zit).
Ik ervaar nauwlijks framerate drops met Tridef (in tegenstelling tot NVidia 3d Vision driver) op mijn GTX650 als ik Power 3d gebruik.Power 3D is another innovative feature of TriDef 3D Ignition that is not available in other commercial stereoscopic game drivers. By default TriDef 3D Ignition is configured to render the same scene twice, with a small viewpoint shift (in the same way most other drivers operate). This produces the best quality results but is very resource intensive and quite inefficient.
http://www.tridef.com/user-guide/in-game-settings
Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap echt niks van LG.
Ik will apps downloaded. Nou om te beginnen moet je dan dus eerst via je pc een account aanmaken. Fijn. Probleem nummer 1. Schijnbaar bestaat Nederland niet in de ogen van LG. Je kan dus gewoon geen NL account aanmaken. Nou dan maar een willekeurig land kiezen. Probleem 2. Geen Nederlandse apps te vinden.
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon uitzending gemist te downloaden? Bij LG dus schijnbaar heel erg. Dit is de eerste keer dat ik een LG product heb gekocht en ook meteen de laatste keer. Enige vorm van logica of gebruikers gemaak is duidelijk niet aan LG besteed.
Appstore werkt dus schijnbaar nog niet in de Benelux..
Ik will apps downloaded. Nou om te beginnen moet je dan dus eerst via je pc een account aanmaken. Fijn. Probleem nummer 1. Schijnbaar bestaat Nederland niet in de ogen van LG. Je kan dus gewoon geen NL account aanmaken. Nou dan maar een willekeurig land kiezen. Probleem 2. Geen Nederlandse apps te vinden.
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon uitzending gemist te downloaden? Bij LG dus schijnbaar heel erg. Dit is de eerste keer dat ik een LG product heb gekocht en ook meteen de laatste keer. Enige vorm van logica of gebruikers gemaak is duidelijk niet aan LG besteed.
Appstore werkt dus schijnbaar nog niet in de Benelux..
[ Voor 4% gewijzigd door t_o_c op 25-01-2013 14:27 ]
Artiest voorheen bekend als b3n666
Native AMD HD3d draait heel vloeiend, Dirt op 720 met alles op high en 4x MSAA draait als een zonnetje. Deus Ex (met paar dingen uit) draait ook als een zonnetje.Fexxman schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 13:17:
[...]
Heb je geprobeerd de Power 3d settings aan te zetten in Tridef???
[...]
Ik ervaar nauwlijks framerate drops met Tridef (in tegenstelling tot NVidia 3d Vision driver) op mijn GTX650 als ik Power 3d gebruik.
http://www.tridef.com/user-guide/in-game-settings
De power 3d mode ziet er toch echt heel anders uit in Skyrim dan zonder. Zonder komt de sneeuw bevoorbeeld echt je huiskamer in. In power 3d ontbreekt bij mij bevoorbeeld ook de mist. Power 3d zou goed te doen als ik geen flikkeringen van licht hebt, als ik buiten loop wordt het ineens heel donker (shadow) en zet ik een stap naar voren dan is het weer licht.
In powerd 3d haal ik goede framerates van 50-60 gemiddeld, zonder is het meteen 35-45. Helaas in normaal 3d ook glitches zoals stenen en ijs op het water die flikkeren.
Heb het inmiddels ook op het tridef forum gepost, kan bets aan mijn instelling liggen.
Excuses voor deze volledige offtopic post, er is helaas geen forum voor 3d gaming en tridef
edit: 3d game topic aangemaakt voor geintresseerde: (PC) 3D gaming, gamen als een baas!
[ Voor 4% gewijzigd door evilpin0 op 25-01-2013 15:20 ]
Ik heb vorige week de 47LM640s gekocht. Die stond in de Mediamarkt voor € 899. Na een keertje vragen kreeg ik hem mee voor de webshopprijs van € 799.
Na tevreden thuisgekomen te zijn, en de TV netjes aan de te hebben gehangen, schrok ik afgelopen woensdag van de BTW actie (ik had geen idee dat ie er aan kwam). Mijn TV werd in de webshop aangeboden voor € 660..

Vrijdag na het werk even langs gegaan en mijn verhaaltje gedaan. Zonder problemen kreeg ik € 124 terug! Ook al werd mij verteld dat de terugbetaling normaal alleen plaatsvond wanneer het artikel op voorraad was in de webshop, iets dat met mijn TV vandaag niet het geval was. Gelukkig had ik gisteren een uitdraai gemaakt van de pagina in de webshop. Toen was hij wel op voorraad. Dus mijn complimenten voor de Media Markt in Heerlen! Dat mag ook wel een keer gezegd worden.
Wat betreft de tv zelf.. Ik sta nog steeds te kijken van de kwaliteit van het beeld. Ten opzichte van mijn Samsung LED tv die ik eerst had is dit een super vooruitgang! Over het 3D gebeuren was ik altijd erg sceptisch, maar na een paar films moet ik toch concluderen dat het verbluffend goed werkt en zeer makkelijk naar te kijken is zonder hoofdpijn te krijgen. De brillen zijn lekker licht en zitten goed.
Helaas heb ik wel problemen met het Smart TV gebeuren. Ik kan daar bijna geen nieuwe apps toevoegen omdat ik steeds een 404 time out krijg. Na vaak proberen gaat het eens een keertje goed. Misschien dat het server problemen aan de LG kant zijn, maar ik heb me er nog niet in verdiept.
Na tevreden thuisgekomen te zijn, en de TV netjes aan de te hebben gehangen, schrok ik afgelopen woensdag van de BTW actie (ik had geen idee dat ie er aan kwam). Mijn TV werd in de webshop aangeboden voor € 660..

Vrijdag na het werk even langs gegaan en mijn verhaaltje gedaan. Zonder problemen kreeg ik € 124 terug! Ook al werd mij verteld dat de terugbetaling normaal alleen plaatsvond wanneer het artikel op voorraad was in de webshop, iets dat met mijn TV vandaag niet het geval was. Gelukkig had ik gisteren een uitdraai gemaakt van de pagina in de webshop. Toen was hij wel op voorraad. Dus mijn complimenten voor de Media Markt in Heerlen! Dat mag ook wel een keer gezegd worden.
Wat betreft de tv zelf.. Ik sta nog steeds te kijken van de kwaliteit van het beeld. Ten opzichte van mijn Samsung LED tv die ik eerst had is dit een super vooruitgang! Over het 3D gebeuren was ik altijd erg sceptisch, maar na een paar films moet ik toch concluderen dat het verbluffend goed werkt en zeer makkelijk naar te kijken is zonder hoofdpijn te krijgen. De brillen zijn lekker licht en zitten goed.
Helaas heb ik wel problemen met het Smart TV gebeuren. Ik kan daar bijna geen nieuwe apps toevoegen omdat ik steeds een 404 time out krijg. Na vaak proberen gaat het eens een keertje goed. Misschien dat het server problemen aan de LG kant zijn, maar ik heb me er nog niet in verdiept.
[ Voor 29% gewijzigd door BizzieBis op 26-01-2013 12:46 ]
Het lijkt erop dat de nieuwe firmware heel wat dingetjes kapot maakt.
Ik heb een 47LM620, en heb deze via het arc kanaal aan mijn yamaha receiver hangen. Waar deze receiver eerst gewoon aan en uit ging als ik de tv aan of uit zette, gaat hij nu niet meer altijd mee uit. Als ik de tv daarna weer aanzet, dan gaat de receiver uit en na 3 seconden weer aan. Hebben anderen hier ook last van, misschien met een ander merk receiver?
Ik hoop dat LG dit snel oplost, want nu heb ik weer een extra afstandbediening nodig.
Ik heb een 47LM620, en heb deze via het arc kanaal aan mijn yamaha receiver hangen. Waar deze receiver eerst gewoon aan en uit ging als ik de tv aan of uit zette, gaat hij nu niet meer altijd mee uit. Als ik de tv daarna weer aanzet, dan gaat de receiver uit en na 3 seconden weer aan. Hebben anderen hier ook last van, misschien met een ander merk receiver?
Ik hoop dat LG dit snel oplost, want nu heb ik weer een extra afstandbediening nodig.
Ik heb uiteindelijk de LM 55 660s opgehaald en een avondje mee getest. Ik ben er erg tevreden mee, alles werkt direct goed. De alom bekende backlicht bleeding is aanwezig maar daar was ik vooraf al van op de hoogte.
Ik zal nog wel moeten zoeken naar een afstelling van het beeld maar dat blijft persoonlijk. Ook de 3d instellingen ben ik nog niet over uit.
Ik zal nog wel moeten zoeken naar een afstelling van het beeld maar dat blijft persoonlijk. Ook de 3d instellingen ben ik nog niet over uit.
Ik heb afgelopen week de LG 42LM640S gekocht, nu zat ik een beetje door de Smart world te kijken en het viel me op dat ik nergens de Youtube of Skype app kon vinden.
Kan iemand mij vertellen waar ik deze app's kan vinden?
Edit: Mijn excuses, ik had nog niet onder 'Premium' gezocht! Maar heb ze nu
Kan iemand mij vertellen waar ik deze app's kan vinden?
Edit: Mijn excuses, ik had nog niet onder 'Premium' gezocht! Maar heb ze nu
[ Voor 15% gewijzigd door Lemonde op 27-01-2013 18:56 ]
Guys,
Ik merk dat 3D mkvs (HSBS en OU) veel mooier zijn als ik ze via mn PC stream via Plex dan met de hdd direct op de TV via USB. Ligt dit aan mij of merken jullie dit niet?
Ik merk dat 3D mkvs (HSBS en OU) veel mooier zijn als ik ze via mn PC stream via Plex dan met de hdd direct op de TV via USB. Ligt dit aan mij of merken jullie dit niet?
Kan mij niet voorstellen dat daar verschil in zit. Misschien gebruik je voor beide bronnen andere instellingen op de TV maar ook dat lijkt mij niet het geval bij jou gezien de TV bron hetzelfde blijft toch? Ik doe het zelf allemaal via xbmc dus heb het niet getest via plex of interne media player.mohawk0618 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:00:
Guys,
[ Voor 18% gewijzigd door keepitfrosty op 27-01-2013 21:30 ]
Via plex lijken de de 3d effecten super, direct via USB lijkt het een beetje plat. Als ik dit test met de LG 3d demo, is dit goed merkbaar. Dit terwijl alle display en 3d instellingen gelijk blijven. Raar iets...
keepitfrosty schreef op zondag 27 januari 2013 @ 21:27:
[...]
Kan mij niet voorstellen dat daar verschil in zit. Misschien gebruik je voor beide bronnen andere instellingen op de TV maar ook dat lijkt mij niet het geval bij jou gezien de TV bron hetzelfde blijft toch? Ik doe het zelf allemaal via xbmc dus heb het niet getest via plex of interne media player.
Dikke kans dat je bij afspelen met Plex al de juiste 3D instellingen meekrijgt, waarbij de TV ze alleen nog maar hoeft te intepreteren. Bij het afspelen vanaf USB bepalen de handmatige instellingen van de TV hoe het 3D effect is. Beetje vergelijkbaar met het verschil tussen het afspelen vanaf USB en het aanbieden van een 3D signaal door een BR speler. Bij die laatste heb je ook de 3D instellingen die vooraf door de producent bepaald zijn. Zou me niks verbazen als dat laatste ook voro afspelen met Plex gold.
Maare: kijk je uit dat je geen appels met peren vergelijkt? Dus wel het beeld via plex vergelijken met een identieke film via USB. Die 3D demo's blijven demo's he
Maare: kijk je uit dat je geen appels met peren vergelijkt? Dus wel het beeld via plex vergelijken met een identieke film via USB. Die 3D demo's blijven demo's he
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
zijn er nog meer mensen die het voor elkaar hebben gekregen om een USB stick als DVR opslag te gebruiken?weertenaar schreef op zondag 20 januari 2013 @ 08:23:
[...]
ik krijg het niet voor elkaarpartities verwijderd, volume verwijderd, maar of de tv herkent hem niet, of hij zegt dat ik een juiste USB HDD eraan moet hangen.... Jammer, dan maar een oude 2.5"HD zoeken
Half. Soms verliest de TV de connectie als hij uit staat. Programma's nemen dan niet op. Enige wat je dan kan doen is de stick er opnieuw insteken, maar ja ... niet echt betrouwbaar.weertenaar schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:31:
[...]
zijn er nog meer mensen die het voor elkaar hebben gekregen om een USB stick als DVR opslag te gebruiken?
Ik heb de laatste tijd last van enorme haperingen tijdens het kijken naar uitzending gemist, NOS, SBS gemist etc.
Voorheen was de tv wireless aangesloten, nu wired ...nog steeds dezelfde problemen. Streamen 1080P vanaf NAS gaat perfect via DLNA.
Iemand suggesties?
Voorheen was de tv wireless aangesloten, nu wired ...nog steeds dezelfde problemen. Streamen 1080P vanaf NAS gaat perfect via DLNA.
Iemand suggesties?
Ik heb een LG 671S gekocht maar ik wil graag gebruik maken van skype. enige optie was LG VG800 ofzo die dingen zijn 100 euro.
is er een goedkopere alternatief ??
Anoniem: 494069
Nou ik kan je vertellen dat haast elke tv van het type Edge-LED verticale lijnen in het beeld heeft. Deze lijnen vallen vooral op bij voetbal wedstrijden. En omdat ik voornamelijk voetbal kijk en fifa speel is het heel erg irritant. Ik heb eerst de 47LM660S gehad en die had hier veel last van dus terug gebracht. Toen een Philips Ambilight tv genomen en daarna een Sony HX750. Allemaal hadden ze er last van. Denk dat het komt door het type LED. Een Full LED vind ik te duur en een plasma is er niet te krijgen rond te 116 cm. Redelijke plasma's gaan vanaf 127 cm maar dat vind ik te groot (zit er 3 meter vanaf).
Dus tsja dan moet je die lijnen maar voor lief nemen jammer genoeg. Denk dat ik toch weer voor een LG ga want die heeft naar mijn mening gewoon de beste smart tv en het mooiste design. Ik zit te twijfelen tussen weer de 47LM660S of de 47LM670S. De 670S is duurder, maar ik snap niet waarom. De specificaties zijn hetzelfde en de design maar alleen de kleur is anders. Zit er dan een andere techniek in ofzo waarom hij duurder dan de 660S is?
Dus tsja dan moet je die lijnen maar voor lief nemen jammer genoeg. Denk dat ik toch weer voor een LG ga want die heeft naar mijn mening gewoon de beste smart tv en het mooiste design. Ik zit te twijfelen tussen weer de 47LM660S of de 47LM670S. De 670S is duurder, maar ik snap niet waarom. De specificaties zijn hetzelfde en de design maar alleen de kleur is anders. Zit er dan een andere techniek in ofzo waarom hij duurder dan de 660S is?
Nope, ook al naar zitten kijken (760s hier). De TV checkt op de firmware van de cam voor zover ik heb kunnen analyseren. Met een logitech cam werkt het iig nietacreed166 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:18:
Ik heb een LG 671S gekocht maar ik wil graag gebruik maken van skype. enige optie was LG VG800 ofzo die dingen zijn 100 euro.
Enige alternatief is een simpel android ding er aan hangen, maar dan kan ik net zo goed mijn laptop pakken, stukje stabieler ook lijkt me
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Panasonic heeft prima fullHD plasma's in 42 inch hoorAnoniem: 494069 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 18:02:
Nou ik kan je vertellen dat haast elke tv van het type Edge-LED verticale lijnen in het beeld heeft. Deze lijnen vallen vooral op bij voetbal wedstrijden. En omdat ik voornamelijk voetbal kijk en fifa speel is het heel erg irritant. Ik heb eerst de 47LM660S gehad en die had hier veel last van dus terug gebracht. Toen een Philips Ambilight tv genomen en daarna een Sony HX750. Allemaal hadden ze er last van. Denk dat het komt door het type LED. Een Full LED vind ik te duur en een plasma is er niet te krijgen rond te 116 cm. Redelijke plasma's gaan vanaf 127 cm maar dat vind ik te groot (zit er 3 meter vanaf).
Het verschil tussen de 660 en 670 is inderdaad de kleur. De 640 is vrijwel hetzelfde, maar mist de magic remote en de metalen rand om het scherm.
Anoniem: 463470
Zag ze afgelopen weekeinde bij mediamarkt liggen vooracreed166 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 14:18:
39€ de 720p versie !!
Voor zover ik weet gaat die oude cam (om voor de LW650s enzo) niet werken met de nieuwe toestellen. D'r waren d'r al meerderen op internet die dat ook geprobeerd hadden...
Anoniem: 448054
Ik heb net mijn LM860v binnen. Mooi gemonteerd, maar behalve de standby knop op de AB en TV zelf kan ik helemaal niks bedienen. Ik zie enkel een donkergrijs beeld met LG - life is good.......
Voel me heel dom.... Zie ik iets over het hoofd...?
Anoniem: 343577
Oei, ik heb dat helaas ook meegemaakt met mijn 55LM860V.Anoniem: 448054 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:56:
Ik heb net mijn LM860v binnen. Mooi gemonteerd, maar behalve de standby knop op de AB en TV zelf kan ik helemaal niks bedienen. Ik zie enkel een donkergrijs beeld met LG - life is good.......
Na een kwartiertje spelen viel de TV uit, en starte op met het beginscherm met de tekst LG life is good. Verder deed hij nix meer. Soms, als ik de stekker er een kwartiertje uit had, deed hij het weer even een paar minuten.
Na contact met LG kreeg ik het advies om de TV terug te brengen naar Saturn, waar ik een nieuwe kreeg. Deze is wel goed.
Anoniem: 448054
Dank voor je reactie. Ga morgen gelijk even bellen met LG.Anoniem: 343577 schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:15:
[...]
Oei, ik heb dat helaas ook meegemaakt met mijn 55LM860V.
Na een kwartiertje spelen viel de TV uit, en starte op met het beginscherm met de tekst LG life is good. Verder deed hij nix meer. Soms, als ik de stekker er een kwartiertje uit had, deed hij het weer even een paar minuten.
Na contact met LG kreeg ik het advies om de TV terug te brengen naar Saturn, waar ik een nieuwe kreeg. Deze is wel goed.
Iemand suggesties?Ik heb de laatste tijd last van enorme haperingen tijdens het kijken naar uitzending gemist, NOS, SBS gemist etc.
Ik zal het vanavond testen of ik dit ook krijg.
(47lm760s Wireless verbonden)
(47lm760s Wireless verbonden)
Suggesties niet echt. Heb hier inderdaad ook last van (gehad).
Ook bekabeld geprobeerd geen succes. Time-outs binnen de Smart World bij het openen en of downloaden van apps. Youtube etc allemaal enorm traag!
De volgende deed hij het gewoon super snel, apps van paar mb waren binnen enkele seconden er op. Youtube ging lekker vlot.. weer een dag later.... bagger..
Lijkt mij bij LG te liggen
EDIT: Zojuist contact opgenomen met LG, ze vertelden me dat het geen bekend probleem is en dat ik maar eens mijn router settings moest controleren, wat wisten ze niet.. Of Premium apps opnieuw moest initialiseren. Dat ik had ik al geprobeerd.... Dan wisten zei het ook niet, erg vervelend zeide ze. Einde gesprek..
[ Voor 21% gewijzigd door Fuske op 30-01-2013 15:46 ]
Ook bij mij bekend.Fuske schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 15:14:
[...]
Suggesties niet echt. Heb hier inderdaad ook last van (gehad).
Ook bekabeld geprobeerd geen succes. Time-outs binnen de Smart World bij het openen en of downloaden van apps. Youtube etc allemaal enorm traag!
De volgende deed hij het gewoon super snel, apps van paar mb waren binnen enkele seconden er op. Youtube ging lekker vlot.. weer een dag later.... bagger..
Lijkt mij bij LG te liggenMaar dat niet iedereen er last van heeft...
De eerste dag ging alles zeer vlot vooral via Smart TV.
De volgende dag had ik veel last van buffering, maar ook via de aangesloten externe hdd.
MKV bestanden liepen niet meer soepel. Ik heb toen contact opgenomen met LG, maar die hebben toen weinig aan kunnen doen.
Aankomende vrijdag komt er een LG monteur voor andere klachten, en ik wil dit probleem toch nog eens voorleggen. De uitkomst daarvan wil ik best hier plaatsen mocht daar interesse in zijn natuurlijk.
Uiteraard zijn we benieuwd naar de uitkomsten. Wellicht toch een router probleempje. Je weet maar nooit.. Ik heb zelf in ieder geval een standaard Ziggo Ubee modem/router.
Net NOS getest en uitzendinggemist op mn 760s, geen issues. Deze is wireless met mn Ziggo Ubee modem van Ziggo
Zelf ook ff getest op mijn 760s ook hier geen problemen. Tv is verbonden via lan kabel --> airport extreme --> ziggo ubee modem..mohawk0618 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 19:47:
Net NOS getest en uitzendinggemist op mn 760s, geen issues. Deze is wireless met mn Ziggo Ubee modem van Ziggo
Apple , Apple , DS1512+, DSM 4.2, LG 760S, Playon HD
Uitzending gemist werkt bij mij prima maar probeer eens youtube?? Daar kan ik niet normaal een filmpje kijken..tenzij ik eerst hem 5 min laat bufferen.
[ Voor 16% gewijzigd door Fuske op 30-01-2013 21:35 ]
Youtube implementatie op de LG's is uberhaupt bagger uitgevoerd, ik heb de boel aan een Gbit kabelverbinding hangen en dat hapert en stoot ook als de pest.
Ik vermoed dat het aan de decoder van die youtube filpjes ligt ofzo, dat is die flv's of welk formaat het dan ook is niet lekker pakt of niet genoeg CPU heeft om dat goed te kunnen weergeven. Het is geen i3 of hoger die er in zit he
Uitzending gemist gaat bij mij ook als een tierelier.
Wat overigens wel eens kan helpen is om in je router de OpenDNS servers als DNS voor je machines in te stellen. Hoeft ie niet zo te zoeken naar frames enzo, wordt je router ook geen onnodige bottleneck
Ik vermoed dat het aan de decoder van die youtube filpjes ligt ofzo, dat is die flv's of welk formaat het dan ook is niet lekker pakt of niet genoeg CPU heeft om dat goed te kunnen weergeven. Het is geen i3 of hoger die er in zit he
Uitzending gemist gaat bij mij ook als een tierelier.
Wat overigens wel eens kan helpen is om in je router de OpenDNS servers als DNS voor je machines in te stellen. Hoeft ie niet zo te zoeken naar frames enzo, wordt je router ook geen onnodige bottleneck
Heb ook een samsung 5 serie met youtube gezien.. Zelfde bagger, is ook exact dezelfde app volgens mij.
Op het moment van stotteren ben ik bijvoorbeeld niet met torrents aan het downloaden. Bovendien is mijn netwerk behoorlijk stabiel. Toch begin ik het idee te krijgen dat de apps stotteren wanneer er bepaalde andere gebeurtenissen plaatsvinden in het netwerk. Nog geen idee wat.
Jammer dat ik niet ff fiddler (http://www.fiddler2.com ) er tussen kan zetten om te kijken welke connecties er precies gemaakt worden.
Jammer dat ik niet ff fiddler (http://www.fiddler2.com ) er tussen kan zetten om te kijken welke connecties er precies gemaakt worden.
Heb zojuist ongeveer 10 youtube filmpjes bekeken via de app en maar bij één buffering problemen . De rest speelt zonder moeite of hapering gewoon netjes door .

Misschien ligt het ook eraan hoeveel mensen tegelijk naar het filmpje kijken en ligt het aan de server van youtube .......... Zomaar een gedachte !!!!
Misschien ligt het ook eraan hoeveel mensen tegelijk naar het filmpje kijken en ligt het aan de server van youtube .......... Zomaar een gedachte !!!!
En of je hem in HD kijkt ofniet...
De meeste waren in HD ....
Anoniem: 500042
Ik heb een lm660S via wifi op een linksysWRT54GL router. Via de alternatieve DD-WRT firmware in de router kan ik grafiekjes maken van alle data die in en uit gaat.Fuske schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 21:30:
Uitzending gemist werkt bij mij prima maar probeer eens youtube?? Daar kan ik niet normaal een filmpje kijken..tenzij ik eerst hem 5 min laat bufferen.
Als ik op de tv via de webbrowser op de tv naar speedtest.ziggo.nl ga, zie ik een datapiek van 20Mbps : dat is het maximum wat over een wifi G verbinding gehaald kan worden.
Ook bij uitzending gemist is de datarate ergens rond de 5 Mbps, en stabiel.
Bij de youtube app is de datarate in het begin even rond de 6 Mbps en zakt dan in naar onder de 2 of nog lager.
Als de rate een halve minuut onder de 2 Mbps blijft hangen, zal een HD video gaan bufferen.
Ik kan dus met zekerheid zeggen dat het niet de TV of de Wifi zijn die het bufferprobleem veroorzaken.
We moeten het in de App of bij youtube zoeken.
Persoonlijk denk ik dat de App bagger is. Als ik de zelfde HD filmpjes via m'n laptop binnen haal, blijft de datasnelheid wel hoog.
@Meganiekje je brengt me op een idee. Waar ik eerst dacht aan Fiddler kan ik ook gewoon in mij E2500 DD-WRT na die grafiekjes kijken.
Super, ik ga dit troubleshooten met NOS en uitzendinggemist waar ik vaak problemen mee heb.
THanks!
Super, ik ga dit troubleshooten met NOS en uitzendinggemist waar ik vaak problemen mee heb.
THanks!
Anoniem: 500151
Een vraagje...
Zag in de de Nederlandse MM de 42LM760s staan, wil die graag kopen.
Prijs was helaas niet zo interessant, bij mijn locale dealer wel, maar daar is die niet langer in voorraad. Ze stellen me in ruil de 42LM765s voor, aan dezelfde voorwaarden...
Nu kan ik die op de website van LG niet terugvinden, wel het 760s model. Het model 765s heb ik niet kunnen zien, maar volgens de verkoper is het toestel buiten de voet precies dezelfde.
Kan iemand bevestigen of die LM765s precies hetzelfde model is?
Prijs was helaas niet zo interessant, bij mijn locale dealer wel, maar daar is die niet langer in voorraad. Ze stellen me in ruil de 42LM765s voor, aan dezelfde voorwaarden...
Nu kan ik die op de website van LG niet terugvinden, wel het 760s model. Het model 765s heb ik niet kunnen zien, maar volgens de verkoper is het toestel buiten de voet precies dezelfde.
Anoniem: 500151 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 01:42:
Een vraagje...
volgens mij staan de verschillen netjes opgesomt op de eerste pagina van dit topic...
bleh moet zelf ook eens leren lezen sorry
zal misschien de kleur zijn van de tv
[ Voor 6% gewijzigd door tntkiller op 02-02-2013 01:54 ]
Iseci
Dat klopt. Het laatste cijfer zegt iets over de het uiterlijk.Anoniem: 500151 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 01:42:
Een vraagje...
Vraag wel even of het geen Duits model is.
BCC verkocht veel uit de 765-serie. Verschil met de 760 is de onderste rand van de tv in het zwart i.p.v zilver en de voet heeft een W-vorm van boven af gezien.Anoniem: 500151 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 01:42:
Een vraagje...
Anoniem: 500151
Bedankt voor de reacties.
Zie wel op de website van LG dat het verschil tussen de modelreeks 42 LM669-70-71 en het model 42 LM760s bij alleen het aantal Htz is (800 ipv 400), voor de rest zijn beide TV's zo goed als hetzelfde.
Is dat verschil in refreshing dan zo groot dat het die100 euro meer waard is, we zijn niet zo'n sportkijkers, dus daar hoeven we niet voor te doen...
Beide keren de beste prijs bij Bobshop aan respectievelijk 828 en 925 euro...
pricewatch: LG 42LM670S
pricewatch: LG 42LM760S
Zie wel op de website van LG dat het verschil tussen de modelreeks 42 LM669-70-71 en het model 42 LM760s bij alleen het aantal Htz is (800 ipv 400), voor de rest zijn beide TV's zo goed als hetzelfde.
Is dat verschil in refreshing dan zo groot dat het die100 euro meer waard is, we zijn niet zo'n sportkijkers, dus daar hoeven we niet voor te doen...
LCD televisies kunnen geen 400Hz of 800Hz zijn. Dat is waar fabrikanten mee adverteren.Anoniem: 500151 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 11:10:
Bedankt voor de reacties.
Het paneel van de LM6XXX serie is 50Hz, het laagste wat je kan krijgen dus. Terwijl de LM7XXX een 100Hz paneel heeft. Dan is al een heel stuk beter dan 50Hz en dat merk je in wel meer dan alleen sport. Alle bewegingen op televisie zullen scherper blijven en je krijgt veel minder last van motion blur.
Meer over de werking van Hz vind je HIER.
Ik heb zopas ff men pc aan de tv aangesloten via HDMI om zo eens BF3 te kunnen spelen in 3D.
Stereoscopische 3D ingesteld en alles verliep goed tot ik BF3 opstarte, 3D ging uit
Onder opties - Video had ik geen optie om 3D in te schakelen.
Heb ik iets verkeerds uitgevoerd?
Het is nl. ook de eerste keer dat ik zo iets probeer, dus alles van 3D vision en alles daar rond ken ik niks van.
Mvg
Stereoscopische 3D ingesteld en alles verliep goed tot ik BF3 opstarte, 3D ging uit

Onder opties - Video had ik geen optie om 3D in te schakelen.
Heb ik iets verkeerds uitgevoerd?
Het is nl. ook de eerste keer dat ik zo iets probeer, dus alles van 3D vision en alles daar rond ken ik niks van.
Mvg
Ik zou nog even terug komen met de resultaten als de monteur was geweest.
De afspraak met LG was dat de TV uitvoerig getest zou gaan worden.
De TV is niet uitvoerig getest, maar de print plaat is direct vervangen en ik was de hele avond bezig de TV opnieuw in te stellen.
Helaas heeft het bezoek geen oplossing gegeven voor de Just scan (beeld trekt naar rechts), Vertical banding en bleeding problemen. Wel lijkt de MKV en Youtube bestanden nu zonder problemen af te spelen.
De TV is alleen door de reparatie van de LG monteur niet zonder kleerscheuren er van af gekomen.
Zie afbeelding:

Ik schrok dus ook toen ik dit zag, en je ziet nu duidelijk beschadigingen in de piano lak aan de zijkanten en bovenkant. Het lijkt erop dat de 620 versie er niet tegen kan als de achter plaat los gemaakt word.
Ik heb dan ook een klacht bij LG neergelegd hoe dit opgelost gaat worden.
Die beschadigingen en de onopgeloste problemen maken mij nog niet echt blij.
Word dus nog vervolgd.
De afspraak met LG was dat de TV uitvoerig getest zou gaan worden.
De TV is niet uitvoerig getest, maar de print plaat is direct vervangen en ik was de hele avond bezig de TV opnieuw in te stellen.
Helaas heeft het bezoek geen oplossing gegeven voor de Just scan (beeld trekt naar rechts), Vertical banding en bleeding problemen. Wel lijkt de MKV en Youtube bestanden nu zonder problemen af te spelen.
De TV is alleen door de reparatie van de LG monteur niet zonder kleerscheuren er van af gekomen.
Zie afbeelding:

Ik schrok dus ook toen ik dit zag, en je ziet nu duidelijk beschadigingen in de piano lak aan de zijkanten en bovenkant. Het lijkt erop dat de 620 versie er niet tegen kan als de achter plaat los gemaakt word.
Ik heb dan ook een klacht bij LG neergelegd hoe dit opgelost gaat worden.
Die beschadigingen en de onopgeloste problemen maken mij nog niet echt blij.
Word dus nog vervolgd.
[ Voor 11% gewijzigd door Mabili op 02-02-2013 15:44 ]
weet er iemand of het scherm op zwart gezet kan worden bij het streamen van muziek?
LM671S
LM671S
Goede vraag, zou ik voor mijn 760s ook wel willen weten. Voor zover ik weet kan het niet namelijk, maar als het wel kan hoor ik graag hoe
Anoniem: 266853
Je kan je scherm tijdens het streamen van muziek gewoon uitzetten.
recht onderin het scherm op het eco icoontje drukken en je kan vervolgens `scherm uit` selecteren....
recht onderin het scherm op het eco icoontje drukken en je kan vervolgens `scherm uit` selecteren....
mmm.. deze optie heb ik niet,als ik muziek afspeel via de ingebouwde muziektuner kan ik nog het scherm uitzetten bij de ecomodus instellingen,maar als ik via plex of smartshare muziek van de pc stream heb ik nergens een optie tot uitzetten van het scherm helaas,wat ik zonde vind om de hele tijd aan te laten staan.Anoniem: 266853 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:01:
Je kan je scherm tijdens het streamen van muziek gewoon uitzetten.
Strange, als ik stream vanaf mijn nas (Twonkymedia') heb ik gewoon de mogelijkheid om dit te selecteren in het het info scherm (E met boomblaadje)

nemmiesis29 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:02:
[...]
mmm.. deze optie heb ik niet,als ik muziek afspeel via de ingebouwde muziektuner kan ik nog het scherm uitzetten bij de ecomodus instellingen,maar als ik via plex of smartshare muziek van de pc stream heb ik nergens een optie tot uitzetten van het scherm helaas,wat ik zonde vind om de hele tijd aan te laten staan.
sorry nu zie ik dat ecoblaadje ook,alleen kan ik die niet selecteren met de ab.
jammer dat er niet gewoon zo`n knopje op de ab zit om het scherm te dimmen bij muziek,dat had beter geweest.
thx.
jammer dat er niet gewoon zo`n knopje op de ab zit om het scherm te dimmen bij muziek,dat had beter geweest.
thx.
Ik kan deze gewoon selecteren met de Magic remote (?)nemmiesis29 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:27:
thx.
Ik draai gewoon muziek die Ziggo me aanlevert als digitale radio. Ingebouwde CI+ kaart enzo. Het enige wat ik zie is een screensaver die iets roept als "Audio Only". Joh, je meent het 
Maar is dat ding wel weg te krijgen dan
Ik druk gewoon op de on-/off-knopnemmiesis29 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 20:27:
thx.
Weet iemand een draadje waar stap voor stap wordt uitgelegd wordt hoe je van je computer naar je LG tv kan streamen?
Edit: Ik heb trouwens de LG LM760S
[ Voor 14% gewijzigd door Opperclowntje op 04-02-2013 10:08 ]
Here in Holland we eat boerenkool from a wooden shoe with a rietje!
Ligt er aan wat je wilt streamen, maar in principe is het genoeg om Plex op je PC te draaien. De LG ziet hem vanzelf en van daaruit kun je verder
Ik stream vanaf mijn imac via plex server naar mijn 760s . Kort door de bocht .... plex server installeren op je pc en bij de lg ga je naar smart share ( knopje apps drukken op de magic remote ) en dan zie de plex server gewoon staan . Zorg wel dat je pc en LG in het zelfde netwerk zitten.Opperclowntje schreef op maandag 04 februari 2013 @ 09:55:
Weet iemand een draadje waar stap voor stap wordt uitgelegd wordt hoe je van je computer naar je LG tv kan streamen?
http://www.plexapp.com/medialink/files/E_install2.html
Bedankt! Ga er vanavond mee aan de slag.
werkt echt perfect. Ik draai nu ook al mijn films via Plex.binky_nl schreef op maandag 04 februari 2013 @ 10:23:
[...]
Ik stream vanaf mijn imac via plex server naar mijn 760s . Kort door de bocht .... plex server installeren op je pc en bij de lg ga je naar smart share ( knopje apps drukken op de magic remote ) en dan zie de plex server gewoon staan . Zorg wel dat je pc en LG in het zelfde netwerk zitten.
http://www.plexapp.com/medialink/files/E_install2.html
Ook ondertiteling? Als ik nu namelijk hardeschijf in mijn tv doe, dan pakt hij niet altijd de ondertiteling.
Lcd panelen zijn altijd 60Hz en niet 50, hoe zit dat dan?Dimens schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:35:
[...]
LCD televisies kunnen geen 400Hz of 800Hz zijn. Dat is waar fabrikanten mee adverteren.
Het paneel van de LM6XXX serie is 50Hz, het laagste wat je kan krijgen dus. Terwijl de LM7XXX een 100Hz paneel heeft. Dan is al een heel stuk beter dan 50Hz en dat merk je in wel meer dan alleen sport. Alle bewegingen op televisie zullen scherper blijven en je krijgt veel minder last van motion blur.
Meer over de werking van Hz vind je HIER.
Hoe kom je daar dan bij?devil-strike schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:03:
[...]
Lcd panelen zijn altijd 60Hz en niet 50, hoe zit dat dan?
Ik kan me hier nog steeds geen voorstelling van maken. Ik kan me ooit herinneren dat ik een documantaire (oceanen, natuurfilm) gezien heb ik 3d in Warner Bros Park in Duitsland.BizzieBis schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 12:42:
Over het 3D gebeuren was ik altijd erg sceptisch, maar na een paar films moet ik toch concluderen dat het verbluffend goed werkt en zeer makkelijk naar te kijken is zonder hoofdpijn te krijgen. De brillen zijn lekker licht en zitten goed.
Daar hadden ze ook passieve brillen, wat nu volgens mij ook in Bioscopen gebruikt worden. Daar kwam letterlijk alles echt op je af (punt van zwaardvis).
Ik heb namelijk bij ons in Hengelo bij de Mediamarkt de 3d daar getest op een LG, maar vond de 3d daar er nog niet zo uitspringen zoals in de bioscoop.
Zal dit thuis anders zijn? Beter zijn in het donker? Objecten echt op je af komen?
2de vraag: Ondersteunen alle nieuwe modellen "DTS" wat een meeste voorkomende geluidscodec is in films?
[ Voor 5% gewijzigd door Oxize op 04-02-2013 17:50 ]
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Ligt aan de film en codex , hij speelt namelijk niet alles en ook niet alles met subs. Als je download probeer dan films te downloaden met ingebakken subs of MKV's en dergelijke met losse srt files . De ingebouwde media player heeft zijn beperkingen maar met een beetje omzichtig downloaden kun je er goed mee leven ....Opperclowntje schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:54:
Ook ondertiteling? Als ik nu namelijk hardeschijf in mijn tv doe, dan pakt hij niet altijd de ondertiteling.
Zelf had ik nog een AC ryan , die heb ik er nog tussen gehangen voor het geval dat.
Ben nu op antwoordt aan het wachten van het synology topic , wil namelijk een apple-tv er tussen zetten omdat de syno nu ook airplay ondersteund. Misschien heeft hier iemand ervaring ???
XBMC misschien een oplossing? Heb je wel weer een aparte pc voor nodig.
Intel I7 970 CPU | Asus Rampage III Extreme | Asus ROG Strix GTX 1060 OC | Lian Li V1200 Case | Ocz Revodrive 3 X2 240GB | 12 GB Corsair Dominator | Creative Recon 3D | Corsair AX750 PSU | | Oxize Photography: www.Oxize.nl
Werkt echt , op youtube staat een filmpje met die echte pop-out 3d ........ echt tof ....Oxize schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:48:
[...]
Zal dit thuis anders zijn? Beter zijn in het donker? Objecten echt op je af komen?
2de vraag: Ondersteunen alle nieuwe modellen "DTS" wat een meeste voorkomende geluidscodec is in films?
hier de link ...http://www.youtube.com/watch?v=FSGfN9rr78Q
Heb zelf de 760s en die ondersteund DTS
op jouw manier kan je het scherm gewoon uitzetten via settings knop op de ab/stroombesparing/scherm uit, en als je dan je ab weer gebruikt schiet het scherm weer aan.The Eagle schreef op zondag 03 februari 2013 @ 23:56:
Ik draai gewoon muziek die Ziggo me aanlevert als digitale radio. Ingebouwde CI+ kaart enzo. Het enige wat ik zie is een screensaver die iets roept als "Audio Only". Joh, je meent het
dan is dat kubusje ook weg.
alleen ik stream via plex en dan heb ik nergens een optie voor scherm uit helaas.
denk dat dit er wel kan komen met een update van de plexmakers.
[ Voor 6% gewijzigd door nemmiesis29 op 04-02-2013 19:09 ]
3 D werkt goed,erg goed,maar je moet wel de juiste film nemen.Oxize schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:48:
[...]
Ik kan me hier nog steeds geen voorstelling van maken. Ik kan me ooit herinneren dat ik een documantaire (oceanen, natuurfilm) gezien heb ik 3d in Warner Bros Park in Duitsland.
Daar hadden ze ook passieve brillen, wat nu volgens mij ook in Bioscopen gebruikt worden. Daar kwam letterlijk alles echt op je af (punt van zwaardvis).
Ik heb namelijk bij ons in Hengelo bij de Mediamarkt de 3d daar getest op een LG, maar vond de 3d daar er nog niet zo uitspringen zoals in de bioscoop.
Niet alle films worden met 3d naar buiten (zal ik maar zeggen) gemaakt.
Ik kijk al 1,5 jaar 3d en ben er nog steeds erg blij mee.LW650 S
Tip,wil je een goed effect naar buiten zien, kijk dan naar Madagascar 3 3d.
De giraf en veel meer drinken je bier?koffie/ water op uit je glas wat op tafel staat

Ook gooien de apen een tv,nou buk maar want anders raakt i je.

Ik heb in de slaapkamer een 5507 van phillips staan Actief 3d maar vind de Lg vele malen fijner en rustiger om naar te kijken.
En als het met normaal daglicht is zie ik het ook nog goed.
Dus echt donker hoeft het niet te zijn.
Yup, maar da's niet handig omdat ik als ik dan weer TV wil gaan kijken weer mijn settings menu in moet. Want die setting onthoudt ie helaas wel...nemmiesis29 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:06:
[...]
op jouw manier kan je het scherm gewoon uitzetten via settings knop op de ab/stroombesparing/scherm uit, en als je dan je ab weer gebruikt schiet het scherm weer aan.
dan is dat kubusje ook weg.
alleen ik stream via plex en dan heb ik nergens een optie voor scherm uit helaas.
denk dat dit er wel kan komen met een update van de plexmakers.
Beter nog zijn 3D games, daar heb je pop out effecten op demandouwefreaker schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:47:
[...]
3 D werkt goed,erg goed,maar je moet wel de juiste film nemen.
Niet alle films worden met 3d naar buiten (zal ik maar zeggen) gemaakt.
Ik kijk al 1,5 jaar 3d en ben er nog steeds erg blij mee.LW650 S
Tip,wil je een goed effect naar buiten zien, kijk dan naar Madagascar 3 3d.
De giraf en veel meer drinken je bier?koffie/ water op uit je glas wat op tafel staat.
Ook gooien de apen een tv,nou buk maar want anders raakt i je.![]()
Ik heb in de slaapkamer een 5507 van phillips staan Actief 3d maar vind de Lg vele malen fijner en rustiger om naar te kijken.![]()
En als het met normaal daglicht is zie ik het ook nog goed.
Dus echt donker hoeft het niet te zijn.
Of Nero Essentials. Net zoals Plex, te downloaden via de LG support site. Al is Nero een DNLA app. Werkt perfect en is stukken lichter dan Plex.
weertenaar schreef op maandag 04 februari 2013 @ 13:00:
[...]
werkt echt perfect. Ik draai nu ook al mijn films via Plex.
Mede tweakers,
Ik zit even met een vraag.
Zoals ik al in mijn eerdere topic aangaf heeft mijn 47LM620 tijdens de reparatie door CE Repair helaas schade opgelopen. Dit kan gebeuren en ik heb de schade toen ook doorgeven aan LG.
.
Vandaag heeft LG contact opgenomen om tot een oplossing te komen voor de schade herstel.
Hier zou ik in de loop van de week meer over horen, maar werd eigenlijk al direct gebeld door CE Repair.
Nu is er door CE Repair een voorstel gedaan om de gehele cabinet (front) thuis te gaan vervangen.
Dit houd in dat de TV geheel uit elkaar gehaald word en opnieuw een front jasje krijgt.
De TV zelf is pas net een maand oud.
Hoe gaan jullie hiermee om als je zo'n voorstel krijgt?
Zelf heb ik dan het gevoel dat ik dan uiteindelijk met een 2e hands TV zit waar binnen een maand een print plaat en de front van is vervangen.
Ik zit even met een vraag.
Zoals ik al in mijn eerdere topic aangaf heeft mijn 47LM620 tijdens de reparatie door CE Repair helaas schade opgelopen. Dit kan gebeuren en ik heb de schade toen ook doorgeven aan LG.
.
Vandaag heeft LG contact opgenomen om tot een oplossing te komen voor de schade herstel.
Hier zou ik in de loop van de week meer over horen, maar werd eigenlijk al direct gebeld door CE Repair.
Nu is er door CE Repair een voorstel gedaan om de gehele cabinet (front) thuis te gaan vervangen.
Dit houd in dat de TV geheel uit elkaar gehaald word en opnieuw een front jasje krijgt.
De TV zelf is pas net een maand oud.
Hoe gaan jullie hiermee om als je zo'n voorstel krijgt?
Zelf heb ik dan het gevoel dat ik dan uiteindelijk met een 2e hands TV zit waar binnen een maand een print plaat en de front van is vervangen.
Mja, da's een leuke, omdat je met een driehoeksverhouding zit. Jij vraagt garantie bij LG, LG besteed uit aan CE repair en die slopen het toestel. Dus zijn zij (volgens LG) verantwoordelijk voor het ook weer verhelpen van je schade. Klinkt logisch toch?
CE belt jou vervolgens met een voorstel dat vermoedelijk voor hen het goedkoopste is, want dat kunnen ze niet bij LG claimen. Omgekeerd heb jij niks met CE te maken, maar met LG, want zijn verantwoordelijk voor het aan jou geleverde product en de garantieafhandeling. Ik zou LG eens bellen en het ze voorleggen. Persoonlijk zou ik gewoon een nieuwe eisen. CE probeert er goedkoop af te komen omdat ze de boel gesloopt hebben, maar da's niet jouw probleem. Jij hebt er recht op dat een reparatie naar behoren uitgevoerd wordt en dat zal LG ook van CE verlangen. Dus als jij van LG een nieuw toestel eist, moeten zij de kosten daarvan op hun beurt weer bij CE claimen.
CE belt jou vervolgens met een voorstel dat vermoedelijk voor hen het goedkoopste is, want dat kunnen ze niet bij LG claimen. Omgekeerd heb jij niks met CE te maken, maar met LG, want zijn verantwoordelijk voor het aan jou geleverde product en de garantieafhandeling. Ik zou LG eens bellen en het ze voorleggen. Persoonlijk zou ik gewoon een nieuwe eisen. CE probeert er goedkoop af te komen omdat ze de boel gesloopt hebben, maar da's niet jouw probleem. Jij hebt er recht op dat een reparatie naar behoren uitgevoerd wordt en dat zal LG ook van CE verlangen. Dus als jij van LG een nieuw toestel eist, moeten zij de kosten daarvan op hun beurt weer bij CE claimen.
Klopt Ik ben het geheel met je eens.The Eagle schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 19:20:
Mja, da's een leuke, omdat je met een driehoeksverhouding zit. Jij vraagt garantie bij LG, LG besteed uit aan CE repair en die slopen het toestel. Dus zijn zij (volgens LG) verantwoordelijk voor het ook weer verhelpen van je schade. Klinkt logisch toch?
Ik heb namelijk vandaag al iemand van LG aan de telefoon gehad die voorstelde om mijn contact persoon te zijn en dat hij binnen een aantal dagen weer contact met mij op zou nemen met een goed voorstel.
Alleen had ik, na LG gesproken te hebben, opeens direct CE Repair aan de telefoon.
Ze gaven aan dat ze de klacht die ik naar LG had gestuurd hadden ontvangen.
Deze persoon gaf aan dat het hun verantwoording is om dit op te lossen, en dat LG alleen met hun voorstel om de cabinet te vervangen akkoord ging. Hierdoor kreeg ik een beetje het gevoel overdonderd te worden en geen andere keuze te hebben.
Ik heb ondertussen een email gestuurd naar mijn LG contact persoon en het is nu even afwachten.
Voor de rest kan ik hier op dit moment niet teveel over zeggen.
Mocht het tot een goede oplossing komen of niet dan laat ik dit uiteraard ook even weten.
Want uiteraard wil ik gewoon mijn ervaringen over de 47LM620 blijven delen.
Ik ken de voorgeschiedenis, reparatie en schade niet, maar persoonlijk zou ik een nieuwe behuizing prima vinden.
Blijkbaar is het binnenwerk (gedeeltelijk) vervangen en is er schade aan de behuizing. Kwestie van nieuwe behuizing erop klikken en klaar lijkt mij.
Blijkbaar is het binnenwerk (gedeeltelijk) vervangen en is er schade aan de behuizing. Kwestie van nieuwe behuizing erop klikken en klaar lijkt mij.
Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda
@Koffie
Op zich zou dat ook kunnen, maar ik vind het gaat hier om een TV van pas 1 maand oud.
Daarom wil ik niet akkoord gaan met het voorstel, maar ik begrijp jouw mening ook.
Op zich zou dat ook kunnen, maar ik vind het gaat hier om een TV van pas 1 maand oud.
Daarom wil ik niet akkoord gaan met het voorstel, maar ik begrijp jouw mening ook.
[ Voor 20% gewijzigd door Mabili op 05-02-2013 21:23 ]
Ik snap wel dat CE meteen contact met je opneemt. Die willen de voor hen goedkoopste optie hebben, zonder dat er hen door LG een duurdere opgelegd wordt. Maar da's de call van LG (want dat is hun klant, niet jij), en niet die van hunzelf. Wat ze probeerden is om LG heen te gaan door jou rechtstreeks te bellen met een aanbod, maar aangezien jij LG's klant bent mogen zij dat eigenlijk niet eens doen.
Beetje vergelijkbaar met een collega van me, radio gejat uit zijn leasbak. Schadebedrijf had er in overleg met hem een andere radio in gezet, kon meer, maar goedkoper en Pioneer ipv VW. leasmij over de zeik, want het was HUN auto en niet die van mijn collega, dus die had die call niet mogen maken.
Maar goed, goed dat je alles via LG laat lopen. Ultimo stuurt LG je straks een nieuwe TV met het verzoek de oude naar CE terug te sturen (of zelfs te mogen houden
) voor onderdelen.
Beetje vergelijkbaar met een collega van me, radio gejat uit zijn leasbak. Schadebedrijf had er in overleg met hem een andere radio in gezet, kon meer, maar goedkoper en Pioneer ipv VW. leasmij over de zeik, want het was HUN auto en niet die van mijn collega, dus die had die call niet mogen maken.
Maar goed, goed dat je alles via LG laat lopen. Ultimo stuurt LG je straks een nieuwe TV met het verzoek de oude naar CE terug te sturen (of zelfs te mogen houden
Zoals velen ongetwijfeld zullen weten heeft LG voor 2013 nieuwe modellen aangekondigd. Aangezien ik daar zelf al naar uitkijk en het één en ander aan informatie over aan het zoeken was, heb ik er een nieuw topic over aangemaakt, vergelijkbaar met deze.
http://gathering.tweakers...message/39714866#39714866
Er is nog genoeg informatie niet beschikbaar, zoals de introductie op de markt, de prijzen en afbeeldingen van een aantal typenummers. En ongetwijfeld nog wel meer niet. Maar goed,dit ter info...
http://gathering.tweakers...message/39714866#39714866
Er is nog genoeg informatie niet beschikbaar, zoals de introductie op de markt, de prijzen en afbeeldingen van een aantal typenummers. En ongetwijfeld nog wel meer niet. Maar goed,dit ter info...