Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sibertus
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-11-2024
Xepos schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:23:
Weten jullie of het mogelijk om de 760S model te connecten met een smartphone met behulp van Miracast of ander soort techniek?
WiDi (wireless display) werkt subliem: rechtstreekse projectie van extern beeld op de tv (dus simpelweg het volledige scherm, niet enkel foto/video).

• dbzfan
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:27

dbzfan

Nee.

Meer mensen die sinds de laatste update geen Nederlandse ondertiteling meer krijgen via plex?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:27
dbzfan schreef op donderdag 18 december 2014 @ 20:50:
Meer mensen die sinds de laatste update geen Nederlandse ondertiteling meer krijgen via plex?
ik heb al heel lang problemen met subtitles met Plex. Het enige dat bij mij werk is elke film met MKV merge openen de subtitle forceren (en andere subtitles eruit gooien).
Misschien werkt dit bij jou ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schrooten
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17-06-2023
hoi, ik heb een 55LM860V en ik zou graag een draadloze headset willen gebruiken. Wat ik begrijp is dat de bluetooth dit niet ondersteund... Iemand goeie tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hreuvekamp
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 08-10-2021
Ik heb een 47LM760S. Kom er zonet achter dat er geen bluetooth op beschikbaar is. Jammer, want ik zou graag een Draadloze BT koptelefoon bij mijn tv willen gebruiken. Nu las ik dat er een dongle beschikbaar is (an-wf500), maar het is onduidelijk of deze werkt op mijn type tv. Heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 17:20
Mijn 47LM760s TV heeft zaterdag een ongelukje gehad. In principe heeft hij de verhuizing doorstaan maar 's avonds bij het uit de doos halen schoot hij uit zijn piepschuim verpakkings materiaal met een hoek op de tegelvloer van maar net 10cm hoogte af. Ik had de isolerende folie nog om de TV en plastic hoekbeschermers er nog op zitten maar dat mocht niet baten.
Nu zit er toch een ster en strepen door mijn beeld en een groene tint over het complete beeld. Ook zit er een heel klein deukje in de metalen rand bij die hoek.
De buitenplaat is nog heel alleen de panel binnen lijkt kapot te zijn.
Daar komt ook nog bij dat hij net 3 maanden buiten zijn standaard productgarantie van 2 jaar valt. Ook heb ik geen extra verzekering bij de TV en ook geen inboedel verzekering. Echt balen zeg.

Zal de TV nog gerepareerd kunnen worden. Is dat gewoon een kwestie van nieuwe ips panel er in en dan is het al opgelost? Is zo'n reparatie duur? Heeft iemand hier ook al eerder zo'n nare ervaring gehad?

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brilsmurfffje
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Brilsmurfffje

Parttime Prutser

SpitfireNL schreef op maandag 13 april 2015 @ 08:26:
Mijn 47LM760s TV heeft zaterdag een ongelukje gehad. In principe heeft hij de verhuizing doorstaan maar 's avonds bij het uit de doos halen schoot hij uit zijn piepschuim verpakkings materiaal met een hoek op de tegelvloer van maar net 10cm hoogte af. Ik had de isolerende folie nog om de TV en plastic hoekbeschermers er nog op zitten maar dat mocht niet baten.
Nu zit er toch een ster en strepen door mijn beeld en een groene tint over het complete beeld. Ook zit er een heel klein deukje in de metalen rand bij die hoek.
De buitenplaat is nog heel alleen de panel binnen lijkt kapot te zijn.
Daar komt ook nog bij dat hij net 3 maanden buiten zijn standaard productgarantie van 2 jaar valt. Ook heb ik geen extra verzekering bij de TV en ook geen inboedel verzekering. Echt balen zeg.

Zal de TV nog gerepareerd kunnen worden. Is dat gewoon een kwestie van nieuwe ips panel er in en dan is het al opgelost? Is zo'n reparatie duur? Heeft iemand hier ook al eerder zo'n nare ervaring gehad?
Dat hij net buiten de garantie valt maakt echt geen klap uit, je zou nooit recht hebben op de garantie, zelfs al was hij een weekje oud. Je kan contact opnemen met je inboedelverzekering als je die hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vraag! Ik bezit de LM760S de 55" model. Nu is mijn zoontje zo handig geweest om de afstandbediening (niet de magic variant) in een glas limonade te dompelen.

Uiteraard, doen nu al de knoppen niks meer en is dus echt kaduuk. Nu wil ik exact dezelfde kopen en ben ik wezen zoeken naar het juiste model. Helaas gaf de handleiding geen enkel stukje informatie, dus heb ik moeten googlen.

Nu heb ik (waarvan ik denk dezelfde) gevonden: http://www.123afstandsbed...Ds5sQCFUHmwgodklgAbA.html

Nu ben ik daar niet 100% zeker van. Kan namelijk met geen mogelijkheid het serie/model nr vinden van de afstandbediening. Maar op die site staat de tv's die daarmee ondersteund worden.
Namelijk de:
LG - TELEVISIE Model/Type : 55LM670S
LG - TELEVISIE Model/Type : 55lM860V

Nu denk ik dat de LM760S niet verschilt met de LM670S of LM860V. Of juist wel? Heb geen zin de afstandbediening te kopen en uiteindelijk erachter komen dat deze niet reageert op me tv.

Tevens, kan dat ook zomaar? Of moet je nog iets instellen op de TV om je nieuwe afstandbediening te laten herkennen?

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
Xtr3me4me schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:08:
Vraag! Ik bezit de LM760S de 55" model. Nu is mijn zoontje zo handig geweest om de afstandbediening (niet de magic variant) in een glas limonade te dompelen.

Uiteraard, doen nu al de knoppen niks meer en is dus echt kaduuk. Nu wil ik exact dezelfde kopen en ben ik wezen zoeken naar het juiste model. Helaas gaf de handleiding geen enkel stukje informatie, dus heb ik moeten googlen.

Nu heb ik (waarvan ik denk dezelfde) gevonden: http://www.123afstandsbed...Ds5sQCFUHmwgodklgAbA.html

Nu ben ik daar niet 100% zeker van. Kan namelijk met geen mogelijkheid het serie/model nr vinden van de afstandbediening. Maar op die site staat de tv's die daarmee ondersteund worden.
Namelijk de:

Nu denk ik dat de LM760S niet verschilt met de LM670S of LM860V. Of juist wel? Heb geen zin de afstandbediening te kopen en uiteindelijk erachter komen dat deze niet reageert op me tv.

Tevens, kan dat ook zomaar? Of moet je nog iets instellen op de TV om je nieuwe afstandbediening te laten herkennen?
Lees mijn post net voor jou post maar eens. Ik ga een service verzoek bij LG indienen voor mijn 47LM760s maar als dat te duur wordt of kan niet gerepareerd worden dan mag je mijn (edit) afstandsbediening wel overnemen voor een vriendelijk prijsje.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

SpitfireNL schreef op maandag 13 april 2015 @ 10:31:
[...]

Lees mijn post net voor jou post maar eens. Ik ga een service verzoek bij LG indienen voor mijn 47LM760s maar als dat te duur wordt of kan niet gerepareerd worden dan mag je mijn (edit) afstandsbediening wel overnemen voor een vriendelijk prijsje.
Dat zou te gek zijn. Laat het me maar weten via een PM, mocht LG hem niet willen repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asmi2
  • Niet online
Op iedere afstandbediening staat toch een typenummer van de afstandbediening zelf?
Er zijn verschrikkelijk veel verschillende types afstandbedieningen voor LG-TV's, maar ze zijn allemaal door elkaar te gebruiken; je hoeft op de TV niets aan te passen, je hebt alleen kans dat een andere afstandbediening bepaalde knoppen mist voor functies op je TV.
Maar als je op een foto van een kandidaat-nieuwe afstandbediening alle knoppen van je huidige afstandbediening kunt terugvinden dan zit je altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

asmi2 schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:24:
[...]

Op iedere afstandbediening staat toch een typenummer van de afstandbediening zelf?
Er zijn verschrikkelijk veel verschillende types afstandbedieningen voor LG-TV's, maar ze zijn allemaal door elkaar te gebruiken; je hoeft op de TV niets aan te passen, je hebt alleen kans dat een andere afstandbediening bepaalde knoppen mist voor functies op je TV.
Maar als je op een foto van een kandidaat-nieuwe afstandbediening alle knoppen van je huidige afstandbediening kunt terugvinden dan zit je altijd wel goed.
Dat is helaas niet zo. Op de hele afstandbediening is niks te vinden wat match op google (zelfs niet onder het batterij klepje).
Als ik kijk in de handleiding, dan staat er wel een serie nummer voor de magic remote controller, maar niet voor de reguliere afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar

Namelijk de:

mijn dochter vond onze afstandbediening ook erg geschikt om mee te gooien.
ik heb deze besteld.
http://www.amazon.com/gp/...f=cm_cr_ryp_prd_ttl_sol_0

Binnen een kleine week in huis en werkt perfect met de 47LM760S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

weertenaar schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:33:
[...]

mijn dochter vond onze afstandbediening ook erg geschikt om mee te gooien.
ik heb deze besteld.
http://www.amazon.com/gp/...f=cm_cr_ryp_prd_ttl_sol_0

Binnen een kleine week in huis en werkt perfect met de 47LM760S
Ja die heb ik nog en is gelukkig de enige die het nog wel doet. Ik bedoelde de reguliere afstandbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Xtr3me4me schreef op maandag 13 april 2015 @ 11:34:
[...]

Ja die heb ik nog en is gelukkig de enige die het nog wel doet. Ik bedoelde de reguliere afstandbediening.
ok :) maandagmorgen...nog even wakker worden.... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
kapotte tvAfbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Q7fP5bqrQzJpYbgDYNCc0CA3/thumb.jpg

Weet iemand waar ik mijn kapotte tv misschien nog zou kunnen verkopen?
Ik heb bij LG een offerte laten maken maar dat is dan 800 euro incl verzending en alles incl. om te laten repareren dus kan ik net zo goed een nieuwe en betere kopen voor iets meer.
Hoeveel zal een ijzerboer er nog voor willen geven? Of kan ik hem ook nog ergens anders verkopen voor bijv iets meer? (100-200€ ?) Ik vind het een zonde om hem zomaar bij de gemeentelijke milieustraat af te geven.

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Geen idee hoe het kan, maar ik heb ineens bij TV-kijken dat ik overal ondertiteling krijg. Iemand enig idee waar in het menu ik dit uit kan zetten? Ik kan het nergens terugvinden in het menu en ook niet vinden via Google. Ik vind alleen dingen over subtitles bij het kijken van MKV's e.d... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-09 19:59
Q-menu (Quick menu) knopje op de afstandbediening al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb alleen zo'n magic ding. Dus nee. Geen idee of ik die normale afstandsbediening nog ergens heb. Kan toch ook wel via magic remote?

Edit: lama, thx! Gevonden. Als je naar het numerieke menu gaat, kun je ook dat quick menu vinden. :)

[ Voor 28% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 12-05-2015 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Oké, mooi! Iets minder quick dan met een direct knopje op de afstandsbediening, maar 'the next best thing' :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Haha, zeker! Ben blij dat ik in plaats daarvan wel zo'n enorm handige 3d-knop heb. Gebruik ik zo ongelofelijk vaak! :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Ik heb een LG LM660S en de laatste tijd heb ik de hele tijd problemen met Netflix kijken. Hij gaat heel vaak bufferen tijdens het kijken. Dat had ik laatst ook al en de enige manier om het op te lossen, was het geheel resetten van de TV naar factpry settings. Ik heb weinig zin om dat de hele tijd te moeten doen. Iemand een idee hoe dat op te lossen is?

Ik heb overigens 120Mbit internet van Ziggo (voormalig UPC), mijn router en modem heb ik al gereset, bij speedtesten haal ik ook constant goede snelheden van 120mbit/sec, dus daar ligt het niet aan. De tv is verder bekabeld aangesloten op mijn router. Dus ook geen WiFi-issue.

Edit: vooralsnog lijkt dit te werken! :)
After upgrading my LG "Smart" Tv software, suddenly Netflix could not connect. Got error code nw3-6. After MANY frustrating hours listening to Netflix blame LG and LG blame Netflix, here is what worked:
Instead of selecting your wireless network from a drop down list, connect manually by typing in your IP, Subnet and Gateway numbers.
Step by Step: on your TV go to
Settings
Network
Network Status - (Now copy down the IP, Subnet and Gateway numbers to a piece of paper)
back out to
Network
Network Connections
Start Connection
Enter Manual (Then input your IP, Subnet and Gateway numbers. Then enter 4.2.2.2 as the DNS number)
Finish and try to reconnect to Netflix.
http://www.cnet.com/forum...em-on-lg-smart-tv-584143/

[ Voor 45% gewijzigd door Oscar Mopperkont op 13-06-2015 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fvkroon
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-11-2024
Al een tijdje laat mijn lm860 niet de speciale karakters zien in de ondertiteling (srt bestanden). Tekens zoals éëï laat ie gewoon weg. Als ik een srt open in Word en zelf deze karakters typ dan verschijnen deze wel. Ik heb al geprobeerd om de srt bestanden te openen in Word en opnieuw op te slaan. Helaas werkt dit niet. Idem als ik srt's open in SubtiltleEdit en weer opsla.

Hebben jullie hier ook last van en hoe is dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerrythafast
Misschien moet het opgeslagen zijn met ANSI of UTF-8 codering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fvkroon
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 07-11-2024
Jerrythafast schreef op zaterdag 20 juni 2015 @ 18:56:
Misschien moet het opgeslagen zijn met ANSI of UTF-8 codering?
Yep, UTF-8 moet het inderdaad zijn. Standaard staan de gedownloade srt files op ANSI. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devster
  • Laatst online: 14-08 18:08

Devster

-=+CLOUDBARISTA+=-

Dat helpt zeker, ik heb gewoon de DNS van mijn provider ingevuld trouwens. Netflix is een stuk sneller met laden en hapert nu inderdaad niet meer. Dank voor de tip!

"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de LG 55LM860V echter krijg nu horizontale strepen in het beeld. Ligt niet aan Ziggo.
Strepen zijn er ook als ik in het menu zit en alle aansluitingen los gekoppeld heb.
Wie weet wat dit kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 januari 2016 @ 10:18:
Ik heb de LG 55LM860V echter krijg nu horizontale strepen in het beeld. Ligt niet aan Ziggo.
Strepen zijn er ook als ik in het menu zit en alle aansluitingen los gekoppeld heb.
Wie weet wat dit kan zijn?
Een defect waar je bij de verkoper garantie op kan claimen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 21:14
Mijn broer heeft de LG 42LM660S. Hij wil hier netflix op zien maar dat lijkt me een oude versie omdat hij geen profielen kan inladen. Kan je deze TV nog updaten ? Als hij via Home-instellingen-Support-software gaat dan lijkt de tv up to date.
Misschien best een HTPC voorzien voor hem via hdmi ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Yarisken schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:47:
Mijn broer heeft de LG 42LM660S. Hij wil hier netflix op zien maar dat lijkt me een oude versie omdat hij geen profielen kan inladen. Kan je deze TV nog updaten ? Als hij via Home-instellingen-Support-software gaat dan lijkt de tv up to date.
Misschien best een HTPC voorzien voor hem via hdmi ?
Ondanks dat je geen profielen kunt laden (kan idd bij mijn 760S ook niet) werkt het wel prima. Omdat ik Telfort glasvezel heb, gebruik ik nu Netflix via het kastje van Telfort, dat is toch net wat fijner.

Een HTPC voor netflix lijkt me een beetje overkill, misschien Chromecast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yarisken
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 25-09 21:14
weertenaar schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:16:
[...]

Ondanks dat je geen profielen kunt laden (kan idd bij mijn 760S ook niet) werkt het wel prima. Omdat ik Telfort glasvezel heb, gebruik ik nu Netflix via het kastje van Telfort, dat is toch net wat fijner.

Een HTPC voor netflix lijkt me een beetje overkill, misschien Chromecast?
Thx voor de info. Ik ga misschien toch de chromecast overwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een lg 47lw5500, heb onlangs nieuwe fw opgezet, ging allemaal goed,, tot de tv uit ging en vervolgens weer aan. aan,zag ik keurig het lampje van rood naar wit. maar het beeld bleef zwart. ik heb geen fout melding gezien terwijl fw werd geinstaleerd. ik heb contact gehad met lg, hun antwoord was 'das vreemd dit hebben we nog nooit meegemaakt'. stelden voor om monteur te sturen maar dit zou mij 235 euro kosten. :( :( :( :( . mijn reactie was in zijn geheel niet positief,

mijn vraag: weet iemand mij aub te vertellen of zonder beeld te hebben er een mogelijkheid is om je fw upgrade terug te draaien. ben me radeloos. mijn vertrouwen in lg is zeer laag. terwijl ik altijd zeer positief over lg was.

dus Heeeeeelp Iemand.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:03
Damn wat een kutsituatie zeg door een update.

Ik zelf heb op dit moment enorme backlight bleeding problemen. Deze zijn er altijd geweest maar de laatste paar maanden wordt het erger en erger. Games met donkere beelden zijn bijna niet te spelen. Best zuur met een TV die net iets meer dan 2 jaar in het bezit is. Hoop dat LG me gaat helpen. Net een serviceverzoek ingediend.

Model: 55LM760S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Heb gisteren eindelijk eens de stoute schoenen aangetrokken en HBO geactiveerd. Helemaal legit dus, maar als ik nu die app gebruik op mijn LG LM660S dan is die zo traag als stront... Wat de neuk is dat? Iemand enig idee hoe je dat kunt verbeteren? Dit slaat namelijk echt nergens op. Het duurt minimaal 10 seconde voordat hij reageert op play. In die tijd heb ik tegenwoordig een serie ook gedownload.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tricto
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 12:03
Oscar Mopperkont schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:17:
Heb gisteren eindelijk eens de stoute schoenen aangetrokken en HBO geactiveerd. Helemaal legit dus, maar als ik nu die app gebruik op mijn LG LM660S dan is die zo traag als stront... Wat de neuk is dat? Iemand enig idee hoe je dat kunt verbeteren? Dit slaat namelijk echt nergens op. Het duurt minimaal 10 seconde voordat hij reageert op play. In die tijd heb ik tegenwoordig een serie ook gedownload.
Haha vreselijk he,
Heb zelf een 760S en is ook alles behalve vooruit te branden.
Ik gebruik dan ook voor alle "smart tv functies" een Apple tv.
Pagina: 1 ... 39 40 Laatste