Ik heb de LG 47LM760S en ik heb last van haperingen in het beeld tijdens het tv kijken. Het paneel is vervangen i.v.m vertical banding. Kan het te maken hebben met dit andere paneel?
Bij mij werken de ondertitels nu ook weer op de TV, voorheen niet.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
helaas. heb contact opgenomen met LG. vooralsnog worden alleen modellen va 2013 van deze app voorzien.Aartstyle schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:44:
Weer een nieuwe update beschikbaar. Kan zo snel niet zien wat er veranderd is. Weet iemand of de nieuwe UI van Netflix nog beschikbaar komt voor de LG 2012 serie?
Nu onze Wii stuk is zit ik wel écht verlegen om die update!! Kom op LG. hoop niet dat jullie je klanten laten stikken!
Heb model 47LW650s van dec 2012
De Netflix app is echt een ramp. Ik moet regelmatig mijn credentials opnieuw invullen. En het niet ondersteunen van profiles en kids mode is echt een gemis.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Ja, mijn LG homecinema systeem bh7420 heeft dan wel de nieuwe netflix UI, maar daar stottert het beeld dan weer van. Op de LG lm760 tv serie is de UI verouderd en is er gele ondertiteling. Zucht....
Bij de Makro in Groningen staat een showmodel 55LM960v te koop voor €1089,-. Dit bedrag is inclusief BTW.
Eerlijk gezegd denk ik dat je door af te dingen de prijs nog wel lager kunt krijgen, want dat is mij een paar maanden geleden met de 47lm860v ook gelukt.
Eerlijk gezegd denk ik dat je door af te dingen de prijs nog wel lager kunt krijgen, want dat is mij een paar maanden geleden met de 47lm860v ook gelukt.
Nu ben ik wel benieuwd wanneer en voor hoeveel je die 47LM860V gehaald hebtB.M.O. schreef op vrijdag 14 februari 2014 @ 14:09:
Bij de Makro in Groningen staat een showmodel 55LM960v te koop voor €1089,-. Dit bedrag is inclusief BTW.
Ik heb deze ook als showmodel gekocht, in oktober of november, voor €700. Vond ik al een mooie deal gezien ik hem toen (en nu nog steeds) nergens onder de €1100 vond. Ik was al een tijdje aan het rondkijken naar een TV maar dan in een lagere klasse (had voor mijzelf een budget van rond de €700 opgesteld). Toen ik tegen deze aan liep was het snel besloten.
[ Voor 13% gewijzigd door MatthiasDS op 19-02-2014 23:35 ]
Ik heb een DM2780D, gekocht in 2012.
Ik wil graag weten of:
Wanneer ik een PS3 via HDMI aansluit, en Dolby Digital 5.1 door laat geven, ik daarna via de een home cinema met spdif-in ook daadwerkelijk 5.1 krijg.
Dat schijnt nogal eens te verschillen per tv.
De handleiding meldt het volgende:
Ik wil graag weten of:
Wanneer ik een PS3 via HDMI aansluit, en Dolby Digital 5.1 door laat geven, ik daarna via de een home cinema met spdif-in ook daadwerkelijk 5.1 krijg.
Dat schijnt nogal eens te verschillen per tv.
De handleiding meldt het volgende:
enDigitale, optische audioverbinding.
U kunt het digitale audiosignaal vanaf de TV naareen extern apparaat zenden. Sluit het externe
apparaat en de TV op elkaar aan met behulp vanbde optische audiokabel, zoals aangegeven in de
volgende afbeelding.
Dus kan ik met HDMI 5.1 Dolby ook daadwerkelijk 5.1 output van de spdif krijgen?!Digitaal audio uit
Met deze functie kunt u uw favoriete digitale audio-uitvoer kiezen.
Indien Dolby Digital beschikbaar is, selecteert u Auto in het menu Digitaal audio uit, wat leidt tot
het instellen van SPDIF-uitvoer (Sony Philips Digital Interface) naar Dolby Digital.
Indien Automatisch wordt gekozen in het menu Digitaal audio uit wanneer Dolby Digital niet
beschikbaar is, zal de SPDIF-uitvoer PCM (Pulse-code modulatie) betreffen.
Zelfs wanneer zowel Dolby Digital als een Taal voor audio is ingesteld in een zender die in Dolby
Digital uitzendt, wordt alleen Dolby Digital afgespeeld.
Modus: Automatisch (Speaker aan)
Audio-ingang - Digitaal audio uit
MPEG - PCM
Dolby Digital - Dolby Digital
Dolby Digital Plus - Dolby Digital
HE-AAC - PCM
Modus: Automatisch(Speaker uit)
Audio-ingang - Digitaal audio uit
MPEG - PCM
Dolby Digital - Dolby digital
Dolby Digital Plus - Dolby Digital
HE-AAC - Dolby digital
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
€700,- is een zeer nette prijs. Ik €810,- (september?) nieuw in doos. Dat was een foutje aan hun kant. Ze hadden het verkeerde prijskaartje aan het showmodel gezet. Na veel praten de tv voor deze prijs meegekregen. En ik had het geluk dat m'n vriendin mijn gejengel naar een nieuwe televisie zat was. Maar ja, we hadden nog zo één van 1 breed, 1 diep. Beetje last van clouding, maar verder zeerrrr tevreden met de televisie.
MatthiasDS schreef op woensdag 19 februari 2014 @ 23:34:
[...]
Nu ben ik wel benieuwd wanneer en voor hoeveel je die 47LM860V gehaald hebt
Ik heb deze ook als showmodel gekocht, in oktober of november, voor €700. Vond ik al een mooie deal gezien ik hem toen (en nu nog steeds) nergens onder de €1100 vond. Ik was al een tijdje aan het rondkijken naar een TV maar dan in een lagere klasse (had voor mijzelf een budget van rond de €700 opgesteld). Toen ik tegen deze aan liep was het snel besloten.
Jeetje, kom er net achter dat je op de 2013 line-up Spotify kan installeren, zelf op een pricewatch: LG 29LN4607 Wit. Waarom in godsnaam niet voor de 2012 line-up dan, wat moet ik met Deezer..
De ondertiteling is nog steeds verneukt door de karaktercodering die bijvoorbeeld i.p.v. "één" enkel "n" laat zien. Voor dat gedoe met de update die veroorzaakte dat de ondertiteling helemaal niet meer werkte, was dat probleem er niet.
Daarnaast wordt 42LM620s met elke update trager en trager, zonder dat er ook maar iets nuttigs wordt toegevoegd aan de software.
[sarcasm]Bedankt voor de goede service LG d:)b[/sarcasm]
De ondertiteling is nog steeds verneukt door de karaktercodering die bijvoorbeeld i.p.v. "één" enkel "n" laat zien. Voor dat gedoe met de update die veroorzaakte dat de ondertiteling helemaal niet meer werkte, was dat probleem er niet.
Daarnaast wordt 42LM620s met elke update trager en trager, zonder dat er ook maar iets nuttigs wordt toegevoegd aan de software.
[sarcasm]Bedankt voor de goede service LG d:)b[/sarcasm]
Zijn hier toevallig mensen die de wireless display functionaliteit in gang gekregen hebben?
Ik heb een Nexus 5 en Nexus 7, die een "cast screen" functie hebben. Bij mijn weten zijn "cast screen" en "wireless display" dezelfde technologie en zouden deze dus samen moet werken. Echter, telkens wanneer ik het probeer geeft de TV aan dat hij niet compatibel is.
Nog iemand ditzelfde probleem?
Ik heb een Nexus 5 en Nexus 7, die een "cast screen" functie hebben. Bij mijn weten zijn "cast screen" en "wireless display" dezelfde technologie en zouden deze dus samen moet werken. Echter, telkens wanneer ik het probeer geeft de TV aan dat hij niet compatibel is.
vandaag weer een update binnen gekregen.
Moest voorwaardes opnieuw aanvaarden.
Weet iemand of er nog meer veranderd is?
Moest voorwaardes opnieuw aanvaarden.
Weet iemand of er nog meer veranderd is?
Voorwaardes weer opnieuw accepteren? Misschien Wireshark maar weer eens afstoffen na dat laatste grapje...
Dit ervaar ik ook. Dit heeft te maken met standaarden: de tv ondersteunt alleen Intel WiDi, geen Miracast.MatthiasDS schreef op dinsdag 22 april 2014 @ 14:07:
Zijn hier toevallig mensen die de wireless display functionaliteit in gang gekregen hebben?
Mijn laptop werkt uitstekend met de tv (Intel widi), maar mijn Android tablet niet (Miracast).
vice versa en weer terug
mensen de laatste update (4.54.03) al geinstalleerd?
Nog veranderingen?
Nog veranderingen?
Stop chasing the dream, you're already living it
die gedachte had ik dus ookJerrythafast schreef op woensdag 30 april 2014 @ 16:52:
Voorwaardes weer opnieuw accepteren? Misschien Wireshark maar weer eens afstoffen na dat laatste grapje...
Ik heb LG maar gemaild dat door de update een deel van mijn functionaliteit niet meer werkt zonder de voorwaarden te accepteren. Ik wil graag een oplossing van LG daarvoor, dit is natuurlijk niet waarvoor ik bij aankoop betaald heb.
Begrijp ik je nou goed? Had je de voorwaarden bij aankoop niet geaccepteerd maar kon je toch alle functies gebruiken?
Geen idee eigenlijk
. Maar het betreft nieuwe voorwaarden van 25 januari 2014, mijn aankoopdatum ligt een jaar geleden.
Update gedownload. Helaas merk ik geen verschil. Er moeten inderdaad nieuwe voorwaarden worden geaccepteerd. Heb het maar gewoon gedaan. Ik hoopte eigenlijk op spotify en nieuwe UI netflix. Maar helaas.
Edit: dit is wat ik heb kunnen vinden op een Roemeense website.
http://hdsatelit.blogspot...3-lg-smart-tv-update.html
Edit: dit is wat ik heb kunnen vinden op een Roemeense website.
http://hdsatelit.blogspot...3-lg-smart-tv-update.html
[ Voor 26% gewijzigd door Tricto op 06-05-2014 13:13 ]
Dus: nieuw juridisch spul, nieuwe build van de webbrowser en update van de user guide. Maar wat precies weten zij ook niet.
Wat me overigens opviel was dat ik in het Home menu een melding kreeg dat er binnenkort een heule belangrijke update komt. Zo belangrijk dat ik 't alvast moet weten blijkbaar
Dus, LG, verwachtingen zijn hooggespannen door deze actie. Wanneer komt WebOS voor 2012-TV's?
Wat me overigens opviel was dat ik in het Home menu een melding kreeg dat er binnenkort een heule belangrijke update komt. Zo belangrijk dat ik 't alvast moet weten blijkbaar
ik ging er vanuit dat die melding over deze laatste update ging? Ik vrees dat LG echt geen moeite gaat steken in het maken van 'apps' en updates voor de 2012 serie. Zelf druk ik zelden op het Home-knopje, en kwam er dus na de laatste update achter dat het game-gedeelte ook al opgegeven is..
WebOS voor 2012 TV's? ik zeg kansloos (en ja, dat is jammer).
WebOS voor 2012 TV's? ik zeg kansloos (en ja, dat is jammer).
Hier staat tekst
Hehe, zou leuk wezen WebOS maar not a changeJerrythafast schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:40:
Dus: nieuw juridisch spul, nieuwe build van de webbrowser en update van de user guide. Maar wat precies weten zij ook niet.
Wat me overigens opviel was dat ik in het Home menu een melding kreeg dat er binnenkort een heule belangrijke update komt. Zo belangrijk dat ik 't alvast moet weten blijkbaarDus, LG, verwachtingen zijn hooggespannen door deze actie. Wanneer komt WebOS voor 2012-TV's?
Kreeg btw ook die melding van "grote update" in mijn scherm (LM860v) dus ben dan wel weer benieuwd wat ze dan gaan doen.
Plex is zo ongeveer de reden dat ik 't ding gekocht heb. Al die andere smart shit gebruik ik niet.Kraziey schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 14:57:
[...]
Hehe, zou leuk wezen WebOS maar not a change. Hoeft ook niet mij eigenlijk want ik heb vernomen dat de Plex koppeling sinds de 2013 modellen er niet meer op zit en laat ik die nou net nog intensief gebruiken
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
De voorwaarden hebben ze inderdaad smerig aangepast. Er staat nu een stuk in dat je ze toestemming geeft om je te volgen ( tv zenders etc ) en dat ze deze informatie mogen delen met derden.haribold schreef op vrijdag 02 mei 2014 @ 15:19:
Geen idee eigenlijk. Maar het betreft nieuwe voorwaarden van 25 januari 2014, mijn aankoopdatum ligt een jaar geleden.
Ik heb het voorlopig nog niet geaccepteerd maar ben benieuwd of hij nu ook daadwerkelijk niks verstuurd.
Mijn inziens is dit juridisch ook niet bepaald juist, achteraf worden de voorwaarden gewijzigd waarbij je privacy direct in het geding is. Accepteer je de voorwaarden niet dan kan je zaken niet meer gebruiken die bij de koop wel aanwezig waren.
Alsof een makelaar een jaar later weer langskomt met de mededeling dat je huis vol camera's gehangen wordt of je mag de badkamer niet meer gebruiken..
Al die andere shit is ook zo traag als de pest, gisteren heeft het mij +5minuten gekost om een video via de youtube app af te spelen..CyBeR schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:21:
[...]
Plex is zo ongeveer de reden dat ik 't ding gekocht heb. Al die andere smart shit gebruik ik niet.
Bij mij was het een onverwachts gelukje. Ik wist niet beter en was van plan een HDMI kabel van mijn PC naar mijn TV te laten lopen en via XMBC te gaan werken. Totdat ik Plex ontdekte en sindsdien wil ik niets anders meer, het werkt echt vlekkeloosCyBeR schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 16:21:
[...]
Plex is zo ongeveer de reden dat ik 't ding gekocht heb. Al die andere smart shit gebruik ik niet.
Medelijden heb ik wel met een vriend van me. Hij zag hoe super Plex werkte op mijn TV en had dus 1.5 maand geleden ook een nieuwe LG gekocht. Belt hij me trots op om het te vertellen en dat hij zelfs een nieuwer model had... Echter kreeg hij Plex niet aan de gang en kon hij deze uberhaupt niet vinden op zijn TV. Helaas voor hem had hij een 2013 model gekocht.....

Heb hem maar gewezen op Plex for LG 2013 TV's, wellicht dat het iets is.
lijkt ook wel met elke update trager te worden....waren hier maar custom roms voorEnes_81 schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:53:
[...]
Al die andere shit is ook zo traag als de pest, gisteren heeft het mij +5minuten gekost om een video via de youtube app af te spelen..
Alleen plex en enkele uitzending gemist apps en Netflix (gebruik ik nog niet), de rest zit alleen maar in de weg.....
Ik heb nog geen update gezien, maar dat kan ook zijn omdat ik net een weekje .GR achter de rug heb 
Zal binnenkort even kijken of ie er is en er wireshark tussenhangen, kijken wat ie allemaal wil versturen.
Vervelende is wel dat ik na die update niet terug kan...
Zal binnenkort even kijken of ie er is en er wireshark tussenhangen, kijken wat ie allemaal wil versturen.
Vervelende is wel dat ik na die update niet terug kan...
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ja graag the eagle, ben benieuwd. Heb ook nog niks gedownload en ben benieuwd naar je bevindingen.
En zou die andere grote update die ze aankondigen idd WebOS zijn?
Lijkt me wel, wat zou het anders zijn?
Als de tv's er maar niet sloom van worden, ik vind het er wel mooi uitzien.
[ Voor 49% gewijzigd door Qosmic op 09-05-2014 09:50 ]
WebOS zou leuk zijn. Al zou ik het jammer vinden als PLEX daarmee komt te vervallen. Niet dat ik het erg veel gebruik, maar handig is het wel. Ik zou tevreden zijn met een Netflix applicatie waarbij ik profielen kan kiezen, en een spotify app.Qosmic schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:37:
Ja graag the eagle, ben benieuwd. Heb ook nog niks gedownload en ben benieuwd naar je bevindingen.
Ik geloof er niks van. Ik denk eerlijk gezegd dat de melding slaat op de update die we zojuist gehad hebben. Dat deze update belangrijker is voor LG dan voor ons is dan erg lullig......
Nee ik denk dat dit 1 van de laatste updates was voor de 2012 versie. Wat mij ook opvalt is dat er op het avs forum in het topic over de lm7600 niks over een melding gezegd wordt, maar wel over de privacy terms. Ik denk dus dat de melding een foutje is van LG.
Nee ik denk dat dit 1 van de laatste updates was voor de 2012 versie. Wat mij ook opvalt is dat er op het avs forum in het topic over de lm7600 niks over een melding gezegd wordt, maar wel over de privacy terms. Ik denk dus dat de melding een foutje is van LG.
Wat me wel opviel was dat die melding al voordat ik de update van zojuist installeerde in het Home-menu was op te roepen. Hij stond aan de linkerkant, onder het actieve TV-beeld, waar ook een melding over het eindigen van de Game Hub te lezen is. Ná de update kwam er in het Home-menu opeens een pop-up venster waarin diezelfde aankondiging werd gedaan: binnenkort komt er een belangrijke update. Het lijkt me hierom onwaarschijnlijk dat het om de update gaat die we zojuist gehad hebben: ná die update is de aankondiging zelfs meer aanwezig geworden dan ervoor vanwege de pop-up.
Ben een beetje druk de laatste paar dagen, maar ben jullie niet vergeten - nog even geduld dus aubQosmic schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 22:37:
Overigens zelf (nog) geen melding gekregen over een beschikbare update (lm760), dus dat wordt even zoeken
verder gebruik ik zelf geen Plex, maar gewoon de ingebouwde player die mijn Synology als source ziet. Werkt ook prima en jaagt mijn Synology niet zo op hol
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Kreeg vanavond een melding dat er nieuwe Firmware beschikbaar was. Gaat om 4.54.03. Installeer deze maar niet! Bij installatie moet je toestemming geven dat LG je kijk gedrag mag volgen. Maar belangrijkste nadeel is dat nadat ik deze firmware geïnstalleerd heb is dat NPO uitzending gemist niet meer opstart.
Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen. FW downgraden zou ik het liefste doen.
Dank voor het melden. In voorkomend geval ga ik die dus ook niet installeren - maar dus ook niet meten.
Ik vraag me af of dit zomaar mag trouwens. Je wordt namelijk zo gedwongen door LG. Ik ga even een zeker crewlid op de hoogte stellen, mag die LG hier even over contacten
Ik vraag me af of dit zomaar mag trouwens. Je wordt namelijk zo gedwongen door LG. Ik ga even een zeker crewlid op de hoogte stellen, mag die LG hier even over contacten
Ik ga zo de NPO app eens even testen, heb ik sinds ik dinsdag updatete nog niet gedaan. Zou wel bummer zijn als ze die gesloopt hebben. Was ongeveer de enige die ik gebruikte.
EDIT: Ik zet 'm net aan, krijg ik meteen een pop-up die mij doorstuurt naar... wéér die "Algemene voorwaarden". En daarna nog een nieuwe pagina die ik nog niet eerder had gezien: de "Aanvullende Services: Gegevens over het kijkgedrag". Die heb ik maar even weggeklikt...
Anyway, NPO app werkt prima bij mij. (Inderdaad versie 4.54.03)
EDIT: Ik zet 'm net aan, krijg ik meteen een pop-up die mij doorstuurt naar... wéér die "Algemene voorwaarden". En daarna nog een nieuwe pagina die ik nog niet eerder had gezien: de "Aanvullende Services: Gegevens over het kijkgedrag". Die heb ik maar even weggeklikt...
Anyway, NPO app werkt prima bij mij. (Inderdaad versie 4.54.03)
[ Voor 61% gewijzigd door Jerrythafast op 09-05-2014 23:10 ]
Ja is ook de enige die ik gebruik, zonder die is het hele smart gebeuren nutteloos voor mij.
Kunnen meer mensen dit bevestigen die de nieuwe fw hebben?
Edit:thnx voor testen npo app
Kunnen meer mensen dit bevestigen die de nieuwe fw hebben?
Edit:thnx voor testen npo app
[ Voor 9% gewijzigd door Qosmic op 09-05-2014 23:13 ]
NPO app deed het hier gisteren ook maar half...heel lang laden, geen screenshots, maar uitzending startte wel op....om vervolgens na een paar minuten te stoppen. Leek op een slechte verbinding ofzo, geen idee of het aan de nieuwe firmware ligt (ik heb ook 4.54.03)Pegasus schreef op vrijdag 09 mei 2014 @ 22:13:
Kreeg vanavond een melding dat er nieuwe Firmware beschikbaar was. Gaat om 4.54.03. Installeer deze maar niet! Bij installatie moet je toestemming geven dat LG je kijk gedrag mag volgen. Maar belangrijkste nadeel is dat nadat ik deze firmware geïnstalleerd heb is dat NPO uitzending gemist niet meer opstart.
Aangezien ik mijn 640 alleen gebruik als scherm, heb ik de voorwaarden weggeklikt van de afgelopen update. Als er iets getest moet worden, dan hoor ik dat graag.
Bij mij ook 4.54.03 (staat er al een week op ofzo) en de NPO app werkt hier zonder problemen (even afkloppen).
Ben wel van mening dat de manier waarop LG deze update en voorwaarden door je strot douwen niet gepast is. Zijn eerst op hun vingers getikt vanwege het stiekem monitoren van het kijkgedrag en nu wordt je gewongen om hieraan mee te werken.
Zonder accepteren van de update en voorwaarden werkt de helft van de smart functionaliteit niet meer toch? Of heb ik verkeerd gelezen?
Ben wel van mening dat de manier waarop LG deze update en voorwaarden door je strot douwen niet gepast is. Zijn eerst op hun vingers getikt vanwege het stiekem monitoren van het kijkgedrag en nu wordt je gewongen om hieraan mee te werken.
Zonder accepteren van de update en voorwaarden werkt de helft van de smart functionaliteit niet meer toch? Of heb ik verkeerd gelezen?
[ Voor 63% gewijzigd door bAdmuTs op 10-05-2014 09:50 ]
In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti
In ieder geval de "Algemene voorwaarden" moeten geaccepteerd worden als je apps wilt starten. Ik ben nog niets tegengekomen dat niet werkte omdat ik de "Aanvullende services" niet heb geaccepteerd.
Plex doet het zonder de voorwaarde te accepteren
Hmm dan heb ik niet goed gekeken en terug kan natuurlijk niet meer

Bij mijn 47LM860 werkt na de laatste update (04.60.03) het rode standby ledje niet meer. Hebben meer mensen dit?
Meer mensen bij wie de RTL app niet werkt? Alles doet het todat ik iets wil terugkijken, krijg alleen maar een grijs scherm te zien
.
Zat dit niet ergens in het Instellingenmenu? Ik heb 'm zelf ooit uitgezet daarin. Misschien is uit nu de default geworden en kun je 'm daar juist aanzetten.edb1 schreef op zondag 11 mei 2014 @ 10:44:
Bij mijn 47LM860 werkt na de laatste update (04.60.03) het rode standby ledje niet meer. Hebben meer mensen dit?
Ja hier ook, bij terug kijken alleen een grijs scherm.bAdmuTs schreef op zondag 11 mei 2014 @ 11:01:
Meer mensen bij wie de RTL app niet werkt? Alles doet het todat ik iets wil terugkijken, krijg alleen maar een grijs scherm te zien.
Ik heb net even gekeken, dit betreft alleen het LG-logolampje je kunt deze ook als standby indicatie gebruiken.Jerrythafast schreef op zondag 11 mei 2014 @ 12:46:
[...]
Zat dit niet ergens in het Instellingenmenu? Ik heb 'm zelf ooit uitgezet daarin. Misschien is uit nu de default geworden en kun je 'm daar juist aanzetten.
Het rode ledje aan de rechterzijde van de tv doet helemaal niets meer.
Oh right, ik heb de 660, die heeft geen logolampje. Ik kan het rode ledje aan/uitzetten met die instelling. Maybe een mailtje naar support eruit doen? Of het logolampje gebruiken
Ik heb een 55LM660s en nadat ik net m'n tv aanzette kreeg ik dit voor mn neus:

Ik had al wel eens gelezen dat ze wat data naar hun servers versturen maar dat zo'n beetje alles wat je doet en kijkt word verzameld had ik niet verwacht. Wat moet je hier nou mee? Om de netwerkstekker er uit te trekken vind ook wat overdreven maar ik vind het niet relax dat ze al m'n moves tracken en m'n lokale netwerk indexeren.

Ik had al wel eens gelezen dat ze wat data naar hun servers versturen maar dat zo'n beetje alles wat je doet en kijkt word verzameld had ik niet verwacht. Wat moet je hier nou mee? Om de netwerkstekker er uit te trekken vind ook wat overdreven maar ik vind het niet relax dat ze al m'n moves tracken en m'n lokale netwerk indexeren.
Niet accepteren, heb ik ook niet gedaan. Hier werkt alles nog wat ik gebruik ( LG Medialink ).ocdaan schreef op maandag 12 mei 2014 @ 17:34:
Ik heb een 55LM660s en nadat ik net m'n tv aanzette kreeg ik dit voor mn neus:
[afbeelding]
Gewoon accepteren en onwijs veel porno kijkenMotion2 schreef op maandag 12 mei 2014 @ 18:04:
[...]
Niet accepteren, heb ik ook niet gedaan. Hier werkt alles nog wat ik gebruik ( LG Medialink ).
De data die ze verzamelen wordt anoniem geanalyseerd, dus het is niet dat er iemand bij je aanbelt die zegt van, dit heb je de afgelopen maanden gekeken.
haha dat zou je bijna gaan doen ja. Ik heb het ook niet geaccepteerd. Maar straks kijk je eens een film uit illigale bron en krijgt Brein oid deze data in handen. Je kan wel zeggen dat het anonieme data is maar ik geloof echt niet dat mijn ip adres er niet aan te koppelen is. Het zal allemaal wel niet zo'n vaart lopen maar ik begin het wel zorgwekkend te vinden. (en dan bedoel ik meer de informatiedrang van de grote bedrijven in het algemeen these days)
1. Telefoon / GPS locatie weten ze altijd
2. Facebook wat je op een dag doet + wat voor vrienden je hebt
3. LinkedIn waar je werk + waar liggen je werk interesses
4. Google
5. TV wat kijk je
6. Whatsapp
Wat misschien nog wel enger is dat het bijna allemaal Amerikaans is
2. Facebook wat je op een dag doet + wat voor vrienden je hebt
3. LinkedIn waar je werk + waar liggen je werk interesses
4. Google
5. TV wat kijk je
6. Whatsapp
Wat misschien nog wel enger is dat het bijna allemaal Amerikaans is
Net nog even NPO app geprobeerd en hij werkt weer! En lijkt ook sneller de pagina 's te laden. Ik ben weer helemaal blij. De rest nog niet geprobeerd.
Update: RTLXL app werkt niet bij mij, na het updaten naar versie 4.53.03
Update: RTLXL app werkt niet bij mij, na het updaten naar versie 4.53.03
[ Voor 21% gewijzigd door Pegasus op 12-05-2014 22:49 ]
ik heb nog de oude firmware en daar werkt rtl xl app ook niet.
Zodra ik een uitzending wil gaan kijken blijft het scherm grijs, ligt dus niet aan de nieuwe firmware.
Maar als je update en de voorwaarden niet accepteert behoudt je wel alle functionaliteit van de smarttv? Dus uitzending gemist enzo?
Dat is voor mij namelijk wel belangrijk.
Zodra ik een uitzending wil gaan kijken blijft het scherm grijs, ligt dus niet aan de nieuwe firmware.
Maar als je update en de voorwaarden niet accepteert behoudt je wel alle functionaliteit van de smarttv? Dus uitzending gemist enzo?
Dat is voor mij namelijk wel belangrijk.
Ik kreeg de voorwaarden opnieuw voorgeschoteld toen ik uitzendinggemist wilde kijken. De "aanvullende services" hoef je geloof ik niet te accepteren (heb ik niet gedaan, en alles werkt nog). Maar die "algemene voorwaarden" is een verplichting.
maar die voorwaarden is dus de screenshot hierboven of zijn dat de "aanvullende services" ?
Het screenshot van ocdaan toont de algemene voorwaarden. LG dwingt me die te accepteren als ik NPO start.
[ Voor 30% gewijzigd door Jerrythafast op 13-05-2014 18:51 ]
Wat bij mij na de laatste update minder goed werkt is audio. Ik had 1 optische kabel van tv naar me home cinemaset. M'n tv stuurde dan het geluid door vanaf mijn ps3 ps4 en interne netflix. Nu is helaas het geluid veel zachter. Nu m'n ps4 dus maar direct aangesloten op de home cinemaset maar vervelend is het wel. Van de week ff contact opnemen met LG.
Ik kom nu wel in RTLXL en zie alle beschikbare afleveringen, maar Brandweerman Sam start niet op, zie alleen een grijs scherm 😠
Update: Veronica app doet het wel, kan ik weer Hart van Nederland kijken ☺
Update: Veronica app doet het wel, kan ik weer Hart van Nederland kijken ☺
[ Voor 23% gewijzigd door Pegasus op 14-05-2014 23:19 ]
Ik heb ook.de nieuwe update geinstalleerd en de.voorwaarden geaccepteerd.ivm npo.
Maar als ik nu via mn upc.box of htpc wat kijk, dan kan de.tv dat toch niet verzamelen en doorsturen, omdat die content van een andere bron dan de tv.komt?
Als ik via mn tv kijk of de apps gebruik snap ik dat ze dat kunnen monitoren maar anders niet toch?
Maar als ik nu via mn upc.box of htpc wat kijk, dan kan de.tv dat toch niet verzamelen en doorsturen, omdat die content van een andere bron dan de tv.komt?
Als ik via mn tv kijk of de apps gebruik snap ik dat ze dat kunnen monitoren maar anders niet toch?
Lijkt mij niet inderdaad (behalve dat ze kunnen doorgeven dat je bv. iets via HDMI kijkt). Ze hadden er in het verleden wel een handje van om de inhoud van een aangesloten USB stick of harde schijf te doorzoeken en bestandsnamen naar LG te lekken, maar via HDMI lijkt me dat niet mogelijk.
RTLXL doet het weer bij mij met de laatste firmware 😀. Ook NPO gemist doet het nog. Ik ben weer helemaal gelukkig.
Anoniem: 23308
Mijn LM760S is sinds vandaag erg traag als ik via Wifi videos kijk vanaf de NAS. Hij moet ineens continu tussentijds laden, waardoor het beeld stilstaat. Superirritant..is dit het resultaat van de laatste firmware?
Dat heb ik met mijn LM640S ook gehad, maar dan eenmalig. Netflix was toen ook niet vooruit te branden.
[ Voor 0% gewijzigd door Devster op 16-06-2014 10:15 . Reden: Typenr. was verkeerd ]
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Wat ik vervelend vind en weet niet of het aan de update ligt, maar bij de rtl xl app hebben ze voetbal international eruit gehaald.
Deze was voorheen wel altijd te zien.
Deze was voorheen wel altijd te zien.
Zijn er ook Tweakers die een CI+ 1.3 interactieve module in hun TV hebben gestopt (icm met bv Ziggo)? Zo ja, zouden jullie je bevindingen willen delen?
...heeft geleerd vandaag al te doen wat morgen pas hoeft te gebeuren
Ik heb het geprobeerd in mijn 47LM640S. CI+ zelf werkt prima, maar het interactieve gedeelte werkt niet in de 2012 lineup. Ik had die interactieve CI+ gekocht voor de LG 32LN5707 (2013) op de slaapkamer. Daar werkt het prima, maar ik gebruik het nooit.
Iemand toevallig enig idee of er iets is veranderd met de nieuwe Firmware?
04.60.10
Ik hoop nog steeds op de nieuwe UI voor netflix en de spotify App.
04.60.10
Hopelijk fixen ze het erg slome hdd browsen door meerdere pagina's met MKV's, dat is sinds de laatste update helemaal verknald.Tricto schreef op maandag 25 augustus 2014 @ 12:28:
Iemand toevallig enig idee of er iets is veranderd met de nieuwe Firmware?
04.60.10
Al gevonden wat ik nodig had, nvm dus.
[ Voor 91% gewijzigd door thijskl op 09-09-2014 08:41 ]
Ik heb de 47LM760S, ik heb hier 2 vragen over:
- Ik heb een Playstation 4, welke instellingen gebruiken jullie voor gamen?
- Is het mogelijk om op te nemen op een USB stick, en zo ja, is er nog een minimum of maximum GB hoe groot de USB stick mag zijn? En hoe werkt opnemen via een USB stick?
- Ik heb een Playstation 4, welke instellingen gebruiken jullie voor gamen?
- Is het mogelijk om op te nemen op een USB stick, en zo ja, is er nog een minimum of maximum GB hoe groot de USB stick mag zijn? En hoe werkt opnemen via een USB stick?
Heeft er iemand al ervaring met firmware 04.60.12?
Mijn 47LM760s draait nog op 04.54.03 en als ik in het TV settings menu zoek naar een nieuwe firmware zegt hij dat ik de laatste firmware al heb.
Maar als ik op de LG website kijk staat daar dat 04.60.12 de laatste en nieuwste is voor mijn model 47LM760s.
Dus nu ben ik aan het overwegen of ik deze laatste via usb nog handmatig kan updaten.
Heeft iemand hier ervaring mee, met deze firmware versie en/of met handmatig updaten van een LG tv?
Mijn 47LM760s draait nog op 04.54.03 en als ik in het TV settings menu zoek naar een nieuwe firmware zegt hij dat ik de laatste firmware al heb.
Maar als ik op de LG website kijk staat daar dat 04.60.12 de laatste en nieuwste is voor mijn model 47LM760s.
Dus nu ben ik aan het overwegen of ik deze laatste via usb nog handmatig kan updaten.
Heeft iemand hier ervaring mee, met deze firmware versie en/of met handmatig updaten van een LG tv?
Je vraag volledig ontwijkend...
Het is bij LG gebruikelijk dat de update wat eerder op de website staat dan dat je TV hem kan ophalen. Goede kans dat hij met een weekje vanzelf binnen komt gewandeld.

[ Voor 9% gewijzigd door Jerrythafast op 10-11-2014 20:47 ]
Die firmware staat al een tijdje op de website. VOlgens mij staat er ook een extra handleiding bij. Staat me iets van bij dat hij alleen voor bepaalde modellen is. Heb nu ff geen tijd om te kijken.
Ik verwacht dus niet dat deze automatisch beschikbaar komt op je tv.
Ik verwacht dus niet dat deze automatisch beschikbaar komt op je tv.
Ik kreeg zojuist de melding dat de update (04.60.12 voor LG 47LM671S)was binnengehaald. Via google kwam ik erachter dat de browser een update heeft gehad en de Facebook-app is bijgewerkt naar een nieuw beveiligingsniveau.
(http://translate.google.n...v-update.html&prev=search)
Geen merkbare verschillen gevonden.
(http://translate.google.n...v-update.html&prev=search)
Geen merkbare verschillen gevonden.
[ Voor 3% gewijzigd door RubenVerweij op 12-11-2014 13:47 ]
Ik heb 04.60.12 gisteren ook nog binnen gehaald via de automatische software update.
Ik had LG hiervoor ook nog gemailt en ze hadden gereageerd met de uitleg dat ik nog via USB handmatig zou kunnen updaten. Was ik nog niet aan toe gekomen en nu is hij inderdaad ook bij mij nog automatisch binnen gekomen. Ik had hier twijfels over dat hij automatisch zou binnen komen omdat ik de vorige update (04.60.10) over heb geslagen of hij kwam niet automatisch binnen weet ik niet zeker meer.
Ik heb 04.60.12 nu 2 dagen op mijn 47LM760s staan en alles werkt goed voor zover ik kan zien. Ik stream videos, ook grote 3D video bestanden, van mijn synology nas en dat werkt nog steeds goed. Maar ik gebruik dan ook eigenlijk nooit de pointer of smart functies van de TV.
Ik had LG hiervoor ook nog gemailt en ze hadden gereageerd met de uitleg dat ik nog via USB handmatig zou kunnen updaten. Was ik nog niet aan toe gekomen en nu is hij inderdaad ook bij mij nog automatisch binnen gekomen. Ik had hier twijfels over dat hij automatisch zou binnen komen omdat ik de vorige update (04.60.10) over heb geslagen of hij kwam niet automatisch binnen weet ik niet zeker meer.
Ik heb 04.60.12 nu 2 dagen op mijn 47LM760s staan en alles werkt goed voor zover ik kan zien. Ik stream videos, ook grote 3D video bestanden, van mijn synology nas en dat werkt nog steeds goed. Maar ik gebruik dan ook eigenlijk nooit de pointer of smart functies van de TV.
Ik heb de 620s en als het geluid wat harder staat (vanaf standje 25 ongeveer) begint het geluid erg te zoemen als er mensen praten etc... Meer mensen die hier last van hebben? Nu ik erop let begint het irritant te worden.. Misschien maar losse boxen kopen.
Ik heb een Logitech Z-2300 speakersetje aangesloten op mijn tv en dat maakt zo'n onwijs verschil, de tv kan zachter, en alles is stukken beter te volgen!dbzfan schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:18:
Ik heb de 620s en als het geluid wat harder staat (vanaf standje 25 ongeveer) begint het geluid erg te zoemen als er mensen praten etc... Meer mensen die hier last van hebben? Nu ik erop let begint het irritant te worden.. Misschien maar losse boxen kopen.
Anoniem: 80466
Of een losse soundplate met geintegreerde subwoofers.dbzfan schreef op zaterdag 15 november 2014 @ 17:18:
http://www.coolsound.nl/l...te-41ch-100w-zwart/P55219
vorige week een nieuwe smart remote besteld, de oude reageerde steeds slechter. De nieuwe afstandsbediening werkt echt een stuk beter, zijn er meer mensen waar de afstandsbediening slechter wordt? Ik heb er niks over gemorst, hij is wel een aantal keer gevallen....
Die smart remote ligt bij ons al jaren in de kast te stoffen. Misschien 1 of 2x gebruikt.
Laatste de LG app op de iPad ontdekt. Daar reageert de TV zelfs sneller op dan op de normale RC of de smart remote. Damn, dat werkt lekker
Laatste de LG app op de iPad ontdekt. Daar reageert de TV zelfs sneller op dan op de normale RC of de smart remote. Damn, dat werkt lekker
Hm ik was alweer vergeten dat ik die magic wand versie had.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Nu je het zegt, dat ding ligt al 2 jaar in de kast denk ikThe Eagle schreef op donderdag 27 november 2014 @ 12:57:
Die smart remote ligt bij ons al jaren in de kast te stoffen. Misschien 1 of 2x gebruikt.
Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB
hoe zetten jullie hem aan dan? dat kan toch niet met de app?sjorremans schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 10:16:
[...]
Nu je het zegt, dat ding ligt al 2 jaar in de kast denk ik
Ik zou geen tv zonder magic remote meer willen! Zo onhandig als je op een andere tv met een normale afstandbediening door bijvoorbeeld Netflix heen moet klikken. Met de magic remote is het even aanwijzen en klik!
Anoniem: 80466
Dat kan je ook doen ook met LG remote app op je mobieltje.Robino schreef op vrijdag 28 november 2014 @ 15:37:
Ik zou geen tv zonder magic remote meer willen! Zo onhandig als je op een andere tv met een normale afstandbediening door bijvoorbeeld Netflix heen moet klikken. Met de magic remote is het even aanwijzen en klik!
En mensen die geen netflix hebben doen natuurlijk veel minder met smarttv
En de LG remote app op de iPad heeft een heel mooi groot touchpad. Werkt een stuk beter dan die namaak nunchuk
Weer een update... Naar .16 geen idee wat er veranderd is
Weten jullie of het mogelijk om de 760S model te connecten met een smartphone met behulp van Miracast of ander soort techniek?
Miracast in de vorm van screen-mirroring wordt niet ondersteund (althans niet op mijn 671S met zowel LG G3, Samsung Note 4 en Sony Z3), het is echter wel mogelijk om foto's en video's te streamen.Xepos schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 20:23:
Weten jullie of het mogelijk om de 760S model te connecten met een smartphone met behulp van Miracast of ander soort techniek?
Mijn 760s zou wifi direct moeten ondersteunen. Nooit uitgeprobeerd though. En verder is er natuurlijk altijd de mogelijkheid tot DLNA.
Vraag: weet iemand of het mogelijk is vanuit de RTL XL app (iPad) naar de TV te streamen?
De app op de TV gaat maar een week terug, en de programmas die we willen zien zijn wat ouder.
Zag in de app geen airplay mogelijkheid, meen dat de TV dat wel ondersteunt though.
De app op de TV gaat maar een week terug, en de programmas die we willen zien zijn wat ouder.
Zag in de app geen airplay mogelijkheid, meen dat de TV dat wel ondersteunt though.
Zover ik weet niet. Je kunt wel via de webbrowser naar rtlXL gaan en langer terug kijkenThe Eagle schreef op woensdag 10 december 2014 @ 22:40:
Vraag: weet iemand of het mogelijk is vanuit de RTL XL app (iPad) naar de TV te streamen?
Da's natuurlij ook nog een optie idd. Niet aan gedacht, die browser had ik in 2012 al afgeschreven 
Ga ik eens proberen
Ga ik eens proberen
Ik zou voor € 35,-- een chromecast kopen.
Dan kun je RTL XL naar je tv casten. Werkt veel beter en sneller dan de TV browser.
Dan kun je RTL XL naar je tv casten. Werkt veel beter en sneller dan de TV browser.