Het hele weekend liggen spelen met m'n 42LM660s. Super tevreden!!
De problemen met internetverbinding zijn nu in ieder geval opgelost. Het streamen gaat nu goed en kan tenminste iets downloaden in de LG Smart World..Heeft de eerste 2 dagen niet gewerkt

Heb er niets aan gedaan dus misschien probleempje met mijn verbinding of bij LG? Kreeg namelijk constant 404 errors terwijl internet wel was verbonden.
Blacklight bleeding heb ik zo goed als weg gekregen. Begonnen met de instellingen van FlatpanelsHD en daarna wat dingen naar wens aangepast:
Picture preset: Expert1
Backlight 60-65
Contrast 85
Brightness: 50
V/H Sharpness: 50
Colour: 50
Tint 0
Dynamic Contrast Off
Super Resolution Off
Colour Gamut Standard
Edge enhancer Off
Color Filter Off
Noise reduction Off
Mpeg noise reduction Off
Black level Low
LED local dimming Medium-High (vind ik persoonlijk erg prettig)
TruMotion Off
Color temperature Medium (toch iets mooier als warm vind ik zelf)
Gamma 2.2
Bijna geen last meer van Bleeding, voetbal gekeken gisteren en dit zag er ook prima uit! Geen banding of ghosting kunnen waarnemen.
Ik was/ben naast mn TV in het bezit van een PCH a-110. Maar heb gisteren Plex server geinstalleerd op mn PC en ik heb nu mn A-110 in de kast liggen

. Deze was dan ook al erg traag.. En heb besloten om gewoon weer via mn PC te gaan downloaden.(NZB)
Ik zit nog met 1 klein "probleempje". Ik heb een Onkyo receiver waar alles op binnenkomt, hierop zit ook de Ziggo Cisco HD ontvanger. Nu moet ik logischerwijs telkens switchen op de Onkyo van CBL/Sat(Cisco) naar TV/CD(LG tv-ARC) om geluid te krijgen als ik via Plex films wil kijken, en weer terug switchen. Nu gebeurt dit soms automatisch, ook als ik dat niet wil. Maar ik kan mn Receivers HDMI settings alleen op Auto of Off zetten. Volgens mij is dat HDMI-cec? kun je dit ergens wel uitzetten op de TV, maar zodat wel de ARC actief blijft of is dit technisch niet mogelijk?