Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulie72
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 09-04 17:37
\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 00:59:
[...]

Volgens mij klopt dit niet (ik weet het wel zeker). Mijn 640 heeft local dimming, WIFI en Led plus. Contrast optimizer geloof ik ook. Het verschil tussen de 640 en 660 is bij mijn weten puur en alleen de magic remote. Het scherm is identiek. Dus bestel lekker de 640 en koop voor een paar tientjes een magic remote erbij :)
Kijk dan heb ik de goede keuze gemaakt. Scheelt toch weer geld :).

Mini PC I5-10400 dual monitor, HP Microserver Freenas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
De 660 is wel iets luxer afgewerkt als ik het zo zie, die heeft een aluminium rand om de bezel heen. Ik vond de 640 in de winkel wat goedkoop ogen, de voet was bijv opeens goedkoop uitziend waar ik deze bij de 760 erg strak vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neodymium
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online

Neodymium

De Baron van 't Westen

Een vraagje voor de tv gebruikers. Ik heb nu al een tijdje een LM640S staan in de woonkamer. Via mijn computer stream ik nu via een lange hdmi kabel films en vakantievideo's naar mijn televisie. Daarnaast gebruik ik PLEX voor muziek e.d.

Echter kwam ik recentelijk erachter dat als mijn tv aanstaat en deze aangesloten is op het lan-netwerk; er in windows een extra optie in het rechtermuistoetsmenu staat zodat ik een bestand direct kan afspelen op mijn tv. Ideaal. Zie screenshot:

Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/1/407481638-orig.jpg

Mijn vraag; Nu gebeurt dit met windows media player. Waar ik een ongelooflijke hekel aan heb. Ik kan het echter niet voor elkaar krijgen dat dit met VCL kan werken. Iemand een idee?

N00dlesoup alleen op afhalen (4,29EUR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 04-06 09:32
Gister eindelijk m'n 620S kunnen scoren! Wat een heerlijke TV en eindelijk HD in de woonkamer. Echt een verademing. Net even een wi-fi stick besteld zodat ik media kan streamen en smartTV kan gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:24
Rhndy schreef op zaterdag 05 januari 2013 @ 23:17:
Gister eindelijk m'n 620S kunnen scoren! Wat een heerlijke TV en eindelijk HD in de woonkamer. Echt een verademing. Net even een wi-fi stick besteld zodat ik media kan streamen en smartTV kan gebruiken!
Waar heb je deze gekocht? toevallig bij Saturn? prijs?

Vragen mag altijd, het is alleen de vraag wat het antwoord is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:28
Dat worden lange uren voor je in de Smart TV wereld, en dan vooral in LG 3D world. ;)
Echt daar is zoveel te vinden maar ik kan je deze youtube link ook aanraden Via je nieuwe TV naar Youtube gaan, en je weet niet wat je ziet je maakt 3D dan mee als of iemand uit je TV komt.

Edit:
Wel even een tip mocht je de laatste firmware update erop willen zetten .
De laatste van 4 december 2012 is alleen via de LG website te downloaden, en word niet via internet naar TV aangeboden.

Na de tip van The Eagle even research in de topic gedaan.
Graag het doorgestreepte verhaal even vergeten, en inderdaad alleen de gepushte firmware gebruiken!

[ Voor 8% gewijzigd door Mabili op 06-01-2013 02:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Doe jezelf een lol en trek een kabel. Echt.
Ik heb een 760S en de wifi is dramatisch, zelfs al staat de router vlak langs de TV.

En vbw die laatste firmware: de FW die op de site staat wil nog wel eens buggy zijn, zo hebben velen voor je ervaren. Lees het topic er maar op na. Ik zou alleen de gepushte gebruiken.

[ Voor 17% gewijzigd door The Eagle op 06-01-2013 01:43 ]

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
The Eagle schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:42:
[...]

En vbw die laatste firmware: de FW die op de site staat wil nog wel eens buggy zijn, zo hebben velen voor je ervaren. Lees het topic er maar op na. Ik zou alleen de gepushte gebruiken.
Dan ben ik niet echt blij met de LG telefonisch support met het advies om juist wel die firmware te installeren. :( Mocht ik echt problemen ondervinden dan vind ik dat ze ook met een oplossing mogen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riddles
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-05 15:33
Ik heb ook wel interesse in deze tv's. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de LM660s, de LM669s, de LM670s en de LM671s? Ik begrijp dat de laatste drie net uit zijn en de opvolgers van de 660s. Maar, wat is er in deze update veranderd? En, wat is het verschil tussen de laatste drie (669/670/671)?
Op de vergelijkingssite van LG en in dit topic heb ik het niet terug kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rhndy
  • Laatst online: 04-06 09:32
Mabili schreef op zondag 06 januari 2013 @ 00:52:
[...]

Dat worden lange uren voor je in de Smart TV wereld, en dan vooral in LG 3D world. ;)
Echt daar is zoveel te vinden maar ik kan je deze youtube link ook aanraden Via je nieuwe TV naar Youtube gaan, en je weet niet wat je ziet je maakt 3D dan mee als of iemand uit je TV komt.

Edit:
Wel even een tip mocht je de laatste firmware update erop willen zetten .
De laatste van 4 december 2012 is alleen via de LG website te downloaden, en word niet via internet naar TV aangeboden.

Na de tip van The Eagle even research in de topic gedaan.
Graag het doorgestreepte verhaal even vergeten, en inderdaad alleen de gepushte firmware gebruiken!
Aah dankjewel! Zodra ik die stick heb ga ik het allemaal even proberen.
Heb nu al wat 3D-films op een stick gezet en het ziet er goed uit, HDD voor DVR hangt er ook al aan. Net rven die Killzone 3 3D demo gespeeld en de kogels vliegen je letterlijk om de oren.

Ik heb de TV bij Fotoklein gekocht. Deze stond ineens op hun site en is nu ook verdwenen, ook bij Foka trouwens. De winkelmedewerker geloofde de prijs niet (€668) maar zag dat het toch bleek te kloppen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-06 00:25

NSG

Je weet niks!

The Eagle schreef op zondag 06 januari 2013 @ 01:42:
[...]

Doe jezelf een lol en trek een kabel. Echt.
Ik heb een 760S en de wifi is dramatisch, zelfs al staat de router vlak langs de TV.

En hier kan ik mij dus helemaal niet in vinden! Al mijn films staan op een oude dual-core bak met een cheap ass wifi stick. Ook mijn tv maakt via wifi verbinding met mijn Netgear WND3700, en heb absoluut geen haperingen.

Standaard zijn mijn films rond de 4GB, maar ook 3D Films van 15GB streamen zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22-05 14:53
Hoe hoog staan jullie tv's (als ze op een tv meubel staan)

Men vorige 42" stond op een tv meubel dat 50 cm in de hoogte is.

Deze meubel doe ik nu weg omdat die al aan het plooien is door men vorige tv (plasma)

Nu zit ik binnenkort met een 55 inch dus ben ik opzoek naar een andere meubel, 1 met redelijk veel plaats voor digibox, blu ray speler, mediaspeler, cassette/dvd speler & centerspeaker.

Afbeeldingslocatie: http://www.ikea.com/be/nl/images/products/besta-tv-meubel__0140812_PE300787_S4.JPG

Deze meubel is dus van de Ikea :), 1m80 lang, 40 cm breed & 32 cm hoog, met poten erbij komt deze op 43 cm hoog.

43 cm, dat is dan wel 7 cm lager dan men vorige.

Ik had ook al gedacht om 2 zulke meubels op elkaar te zetten, maar dan heb ik teveel plaats en qua hoogte zit ik dan op 64 cm :s, beetje te hoog vind ik.

Mss hebben jullie nog andere iedeeen voor tv meubels?

Mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Laatst online: 19:46

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Aan de muur hangen :)

Ik heb een sortgelijk meubel (iig wat hoogte betreft) maar heb mijn platte schermen al jaren aan de muur hangen.
Veel mooier, en ik hou er persoonlijk van als het beeld relatief hoog staat.

Lelijke quickpic:
Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/images/43720121124_124714_1__tn.jpg

Zwembad (te koop) - Braaihok (te koop) - Bouwproject -BraaiTV - Funda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 16-06 11:38
@Greg1983

Waarom hang je de TV niet aan de muur boven je meubel? De TV moet niet te hoog komen. Heel veel mensen hangen de TV veels te hoog. Bij mij hangt de TV op 100cm van de grond (het middenpunt van de TV) Vanaf de bank is dat ongeveer recht op het midden van de TV vanaf je ogen.

Zoals hierboven al wordt verteld. Het is vrij persoonlijk inderdaad. Hoger = mooier, lager = beter (rustiger)

Mijn 55" 760s
Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/13zbfyf.jpg

[ Voor 28% gewijzigd door whiteclear op 06-01-2013 12:57 . Reden: Foto toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
riddles schreef op zondag 06 januari 2013 @ 09:56:
Ik heb ook wel interesse in deze tv's. Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de LM660s, de LM669s, de LM670s en de LM671s? Ik begrijp dat de laatste drie net uit zijn en de opvolgers van de 660s. Maar, wat is er in deze update veranderd? En, wat is het verschil tussen de laatste drie (669/670/671)?
Op de vergelijkingssite van LG en in dit topic heb ik het niet terug kunnen vinden.
Dan heb je niet goed gezocht, want het staat toch echt een paar keer uitgelegd in dit topic. Het enige verschil tussen deze types is het uiterlijk: de 660 is zwart, 670 zilver, 671 champagne en de 669 is volgens mij zwart met een afwijkende voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Stel dat ik de tv toch aan de muur zou gangen, dan heb ik volgens LG de LSW400BX of LSW400BXG muurbeugel nodig. de BX kost al 100 € :s en dat voor een muurbeugel? Wat is dan het verschil tussen de BX en de BXG?

Kan ik andere muurbeugelijks gebruiken of ben je verplicht om 1 van die 2 te nemen?

Wat ik altijd lastig vind is de aansluitingen, probeer dan maar eens iets aan te sluiten als de tv aan de muur hangt. Men vorige 42" hangde ook aan de muur (andere woning) maar iets aansluiten, dat was pas :(

@Koffie

Proper afgewerkt & jouw kabels zijn in de muur weggewerkt maar hier is dat niet mogelijk (huurwoning)

@whiteclear

Dat ziet er lekker strak en mooi uit :D

Hoe hoog staat de tv dan vanaf de onderkant van de tv tot op de grond?

[ Voor 5% gewijzigd door Greg1983 op 06-01-2013 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arutten
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:43
VanRoyal schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:12:
[...]

Dan heb je niet goed gezocht, want het staat toch echt een paar keer uitgelegd in dit topic. Het enige verschil tussen deze types is het uiterlijk: de 660 is zwart, 670 zilver, 671 champagne en de 669 is volgens mij zwart met een afwijkende voet.
De LM669s is geheel wit, met een zilveren afwerking. De witte tv staat bij ons op een wit meubel tegen een witte muur, zodat het scherm bijna niet opvalt.Heb alleen spijt dat ik niet de 47 inch ipv de 42 inch had gekocht :( Prijs verschil tussen de 42 en 47 inch was vorig jaar bijna €350,-.

=Specs=

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17:40
Sinds een aantal dagen ook de gelukkige bezitter van een LG TV. Bij de mediamarkt een mooie deal kunnen sluiten. Zie hier:

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/256xnv9.jpg

Wat je ziet:
LG47LM620S
XBOX 360
Playstation 3
Onkyo NR414
Cisco Interactieve HD recorder (Ziggo)
ACRYAN Play!On HD2
JAMO S426 HCS3 + JAMO Sub 210

Tot nu toe erg tevreden. Op standaard instellingen wel erg geschrokken van het geluid dat niet synchroom liep met het beeld, maar na wat tweaken was dit volledig verholpen.

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 18:24
Gisteren ook even de Selexion/Vandenborre afgeschuimd en ik kom toch steeds bij LG terecht. De 42LM660 en 42LM669 waren voor respectievleijk 899 en 999 bij Selexion te verkrijgen. Ik vind persoonlijk de 660 veel mooier van uiterlijk en dattie dan nog 100 euro goedkoper is scheelt weer.

Toch nog even de twijfel tussen de 620 en 660. 3D is no must dus gewoon goede beeldkwaliteit op 42" en ik ben blij :). Spijtig alleen dat TV's checken in de winkel zo'n miserie is :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Greg1983 schreef op zondag 06 januari 2013 @ 13:56:
Stel dat ik de tv toch aan de muur zou gangen, dan heb ik volgens LG de LSW400BX of LSW400BXG muurbeugel nodig. de BX kost al 100 € :s en dat voor een muurbeugel? Wat is dan het verschil tussen de BX en de BXG?

Kan ik andere muurbeugelijks gebruiken of ben je verplicht om 1 van die 2 te nemen?

Wat ik altijd lastig vind is de aansluitingen, probeer dan maar eens iets aan te sluiten als de tv aan de muur hangt. Men vorige 42" hangde ook aan de muur (andere woning) maar iets aansluiten, dat was pas :(

@Koffie

Proper afgewerkt & jouw kabels zijn in de muur weggewerkt maar hier is dat niet mogelijk (huurwoning)

@whiteclear

Dat ziet er lekker strak en mooi uit :D

Hoe hoog staat de tv dan vanaf de onderkant van de tv tot op de grond?
Het nadeel van deze superplatte TV's is idd het aansuilten.
Mijn vorige plasma had zijn aansuiting aan de onderkant zitten. Doordat dit vlak boven de onderkant van de TV was in combinatie met de dikte van een plasma uit die tijd, kon ik alles makkelijk aansluiten.

Omdat ik alles via de muur weggewerkt heb en een superplatte beugel van Vogels (EFW 8405) gebruikt kan ik niet meer met mijn handen mij alle aansluitingen (die behoorlijk ver van de zijkanten zitten).
Oplossing: laat iemand in 1 klap alle kabels aansluiten terwijl de andere persoon de TV in zijn handen heeft. Zodra ze er in zitten, meteen in de beugel klikken.
Uiteindelijk de avond van installeren de TV toch een 3 of 4 keer zo vast moeten houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Kan iemand hier verifieren of de dual play brillen, bijgeleverd bij LG TV's, geleverd worden met de code: AGF-310DP.

Weet iemand ook waar je deze 'goedkoop' op de kop kunt tikken? Via google kom ik ze wel tegen bij de Harendse smid, maar die heeft 3 weken levertijd... Op amazon.co.uk kom ik ze ook tegen, maar daar zijn ze knal oranje.. Iemand een idee?

"Het is pas haute cuisine als het de frituurpan heeft gezien" - @VanRoyal (2021)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Koffie schreef op zondag 06 januari 2013 @ 15:09:

Omdat ik alles via de muur weggewerkt heb en een superplatte beugel van Vogels (EFW 8405) gebruikt kan ik niet meer met mijn handen mij alle aansluitingen (die behoorlijk ver van de zijkanten zitten).
Zou ik deze muurbeugel (Vogels 8305) mogen gebruiken voor men LG?

Je hebt dan ook nog de EFW 8405 (deze dat jij hebt) maar de lengte van die plaat is 113 cm, redelijk lang vind ik, terwijl bij de 8305 de plaat maar 83 cm is.

max gewicht tv voor de 8405 is dan wel 70 kg waar bij de 8305 het maar 45 kg is.

[ Voor 22% gewijzigd door Greg1983 op 06-01-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Die dual play brillen is een drama met games! Zowel op de Xbox als op de ps3 geprobeerd en het beeld in resolutie word zo vergroot dat het niet prettig is om te gamen.
Het is een grappig concept maar dit zou pas werken bij 4K schermen met 4K games.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Je zou ook pathe brillen zo kunnen aanpassen dat je eerst kunt kijken of Dual Play je bevalt.
op youtube is daar een voorbeeld van te vinden. Het is de bedoeling dat je dan twee brillen hebt met gelijke glazen RR & LL.

Zelf zit ik ook even met een vraag.
Graag wil ik ook mijn tv willen ophangen, maar dan moet ik eerst 2 opstakels overwinnen..
Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/v45x95.jpg

De eerste opstakel is dat de muur van gipsblokken is.
Is het mogelijk en veilig om daar een 47 inch tv her aan te hangen?

De tweede en ik denk de meest vervelende opstakel is de stopcontact, deze zit precies achter de tv.
Nu zijn de stekkers geen probleem aangezien ik hier een platte stekker voor zou kunnen gebruiken,
maar de tv boven de stopcontact is geen optie omdat deze dan te hoog komt te hangen.
Helaas bied een andere muur geen optie gezien deze ook van gipsblokken is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hammetje
Als je de TV zou willen ophangen, zou je het beste een houten plaat tussen je muurbeugel en je gipsblokken muur kunnen schroeven. Zo verspreid je het gewicht. Daarbij kan je gelijk rekening houden met het stopcontact. Als je wat wilt ophangen aan die muur, gebruik dan goede kwaliteit holle wand pluggen. Dat, met die houten plaat, kan het geheel makkelijk houden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whiteclear
  • Laatst online: 16-06 11:38
Heb deze beugel aan de muur. Heb alle HDMI gewoon aangesloten. Er hangen 2 nog vrij achter het meubel in het geval dat er nog een ander apparaat tussen komt zoals Horizon van UPC (als alle problemen zijn verholpen) Ik gebruik nu CI+ module van UPC.

Ik kan wel bij de USB (zij aansluitingen) i.c.m. met deze beugel. Maar dan moet je wel een beetje kloten met je handen inderdaad.

@ Greg1983,

Heb even gemeten. Van de grond tot de onderkant van de TV: 63cm
Van de grond tot de bovenkant: 135cm

[ Voor 10% gewijzigd door whiteclear op 06-01-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
grannymark schreef op zondag 06 januari 2013 @ 17:31:
[...]

Als je de TV zou willen ophangen, zou je het beste een houten plaat tussen je muurbeugel en je gipsblokken muur kunnen schroeven. Zo verspreid je het gewicht. Daarbij kan je gelijk rekening houden met het stopcontact. Als je wat wilt ophangen aan die muur, gebruik dan goede kwaliteit holle wand pluggen. Dat, met die houten plaat, kan het geheel makkelijk houden :).
Bedankt voor je advies.
Je gaf aan dat ik het beste holle wand pluggen kan gebruiken. Nu is de muur waar ik het over heb niet hol van binnen, maar bestaan geheel uit blokken. Hebben deze holle wand pluggen dan wel hun functie?

Ik zit er dan aan te denken of deze of deze beugel te nemen.
De maat van de houten plaat is dan gelijk aan die van Vesa 400?
Anders heb ik heel wat bussen aan de onderkant die tegen de muur komt nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-06 17:17
Even een waarschuwing voor PLEX gebruikers: update je plex Media Server NIET naar de laatste versie!! ik heb vanmorgen een upgrade gedaan en sindsdien blijft mijn LM760S rebooten als de TV aan het netwerk hangt waar PMS draait..... :( :(
Ligt aan Plex, op internet is er al meer over te vinden. Even kijken of ik terug kan naar de oude versie of er snel een nieuwe versie komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 24-06 09:28
Xtr3me4me schreef op zondag 06 januari 2013 @ 16:13:
Die dual play brillen is een drama met games! Zowel op de Xbox als op de ps3 geprobeerd en het beeld in resolutie word zo vergroot dat het niet prettig is om te gamen.
Het is een grappig concept maar dit zou pas werken bij 4K schermen met 4K games.
4k gaming gaat denk ik niet eens in de volgende generatie consoles zitten. Of de console moet al richting de 700 / 800 euro gaan kosten. Alles in 1080p op 60 frames mag je al blij mee zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 27-06 17:02
keepitfrosty schreef op zondag 06 januari 2013 @ 20:28:
[...]

4k gaming gaat denk ik niet eens in de volgende generatie consoles zitten. Of de console moet al richting de 700 / 800 euro gaan kosten. Alles in 1080p op 60 frames mag je al blij mee zijn denk ik
Men zegt dat de PS4 4K resolutie gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Koffie schreef op zondag 06 januari 2013 @ 12:45:
Aan de muur hangen :)

Ik heb een sortgelijk meubel (iig wat hoogte betreft) maar heb mijn platte schermen al jaren aan de muur hangen.
Veel mooier, en ik hou er persoonlijk van als het beeld relatief hoog staat.

Lelijke quickpic:
[afbeelding]
Mooie scherm heb je trouwens!
Gaat deze hoogte niet ten kosten van de 3D belevenis?
Of valt dit allemaal wel mee?

Op je scherm zie ik trouwens een mooie media overzicht nu ben ik altijd lekker nieuwsgierig ;)
Maar welke media player gebruik je?

[ Voor 31% gewijzigd door Mabili op 06-01-2013 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:34:
[...]

4K upscaling ja. Er gaan waarschijnlijk geen games in 4K komen of de PS4 gaat ontzettend duur worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
Vandaag de 42LM640S gekocht bij de Mediamarkt, ben er super blij mee.
Heb al een aantal uur vertoeft in LG 3D World oa een documentaire over walvissen prachtig! :)
Wat mij wel opviel is dat de tv met 3D world af en toe bufferde, dit ligt aan de snelheid van het internet
ik heb hier 60 Mbit van Ziggo dat zou snel genoeg moeten zijn lijkt mij.
De tv is bekabeld aangesloten op de Ubee EVW3200. Kan het helpen als je poorten open zet?

Waar ik tegenaan loop is dat de stroomkael geintegreerd is in de tv en de stekker kan ik niet
door de huidige doorvoer gaten krijgen.
Ik moet dus een extra stekker in elkaar zetten die wel past of de doorvoer gaten vergroten.
En zoals eerder al vermeld was local dimming zit erop :)

hierbij ff een snelle quickpic:
Afbeeldingslocatie: http://uploadimg.nl/quickpic.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
Megapaul schreef op zondag 06 januari 2013 @ 22:22:
Vandaag de 42LM640S gekocht bij de Mediamarkt, ben er super blij mee.
Heb al een aantal uur vertoeft in LG 3D World oa een documentaire over walvissen prachtig! :)
Wat mij wel opviel is dat de tv met 3D world af en toe bufferde, dit ligt aan de snelheid van het internet
ik heb hier 60 Mbit van Ziggo dat zou snel genoeg moeten zijn lijkt mij.
De tv is bekabeld aangesloten op de Ubee EVW3200. Kan het helpen als je poorten open zet?

Waar ik tegenaan loop is dat de stroomkael geintegreerd is in de tv en de stekker kan ik niet
Ik moet dus een extra stekker in elkaar zetten die wel past of de doorvoer gaten vergroten.

[afbeelding]
Mooie TV :Y (precies dezelfde als ik heb :+)
Dat bufferen komt me niet bekend voor. Ligt dan wsl aan je internet verbinding? Wel vreemd, want ik heb een veel tragere lijn en via wifi, geen enkel probleem mee gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495911

Ik ben aan het twijfelen tussen een LG 42lm671 of de Samsung UE46ES6710S. Wie kan mij hier een advies ingeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar

[afbeelding]
Bij de 760s kun je de stekker aan de kant van de tv losmaken, moet je wel eerst een plaatje losschroeven waar de connector achter zit

[ Voor 25% gewijzigd door weertenaar op 07-01-2013 00:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
weertenaar schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:42:
[...]

Bij de 760s kun je de stekker aan de kant van de tv losmaken, moet je wel eerst een plaatje losschroeven waar de connector achter zit
Je bedoeld de witte stekker achter het klepje?

ik zie aan weerzijden een clipje wat je kan indrukken en dan zou je de stekker eruit kunnen halen.
echter ik krijg de stekker niet los, ga geen risico lopen of zie ik iets heel simpels over het hoofd?

[ Voor 24% gewijzigd door Megapaul op 07-01-2013 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Mabili schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:41:
[...]
Mooie scherm heb je trouwens!
Gaat deze hoogte niet ten kosten van de 3D belevenis?
Of valt dit allemaal wel mee?

Op je scherm zie ik trouwens een mooie media overzicht nu ben ik altijd lekker nieuwsgierig ;)
Maar welke media player gebruik je?
Bedankt :)

Ik ervaar geen problemen met 3D, maar had dan ook nog niet eerder een 3D TV.
Zoals ik al aangaf hebben we hier een grotere voorkeur voor een TV die hoger hangt dan lager, kijkt nu eenmaal fijner vinden wij :)

Wat je ziet is overigens XBMC icm de Metropolis skin.
Ik had exact hetzelfde probleem, omdat ze bij LG bedacht hadden dat de kabel vast moet zitten. Uiteindelijk er voor gekozen om de stekker door te knippen (dit was de enige oplossing als ik de voedingskabel ook door de muur wilde laten lopen).
weertenaar schreef op maandag 07 januari 2013 @ 00:42:
Oooh .. het kan dus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
\[J.d.I.] DirtyHarry schreef op zondag 06 januari 2013 @ 21:34:
[...]

Klopt maar waarschijnlijk alleen voor films, en misschien een paar simpele games. De volgende Uncharted of God of War op native 4K gaat em echt niet worden. Maar anywho gaat wat offtopic :)

[ Voor 15% gewijzigd door keepitfrosty op 07-01-2013 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Megapaul schreef op maandag 07 januari 2013 @ 01:14:
[...]

Je bedoeld de witte stekker achter het klepje?

ik zie aan weerzijden een clipje wat je kan indrukken en dan zou je de stekker eruit kunnen halen.
echter ik krijg de stekker niet los, ga geen risico lopen of zie ik iets heel simpels over het hoofd?
Beetje aan wrikken, dan moet de witte stekker gewoon loskomen, ik heb uiteindelijk de draden nog uit de connector moeten halen omdat het niet goed door de buis ging, maar alles weer netjes terug geklikt, daar zie je niks van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weertenaar
Mabili schreef op zondag 06 januari 2013 @ 18:29:
[...]

Bedankt voor je advies.
Je gaf aan dat ik het beste holle wand pluggen kan gebruiken. Nu is de muur waar ik het over heb niet hol van binnen, maar bestaan geheel uit blokken. Hebben deze holle wand pluggen dan wel hun functie?

Ik zit er dan aan te denken of deze of deze beugel te nemen.
De maat van de houten plaat is dan gelijk aan die van Vesa 400?
Anders heb ik heel wat bussen aan de onderkant die tegen de muur komt nodig.
Als je een fatsoenlijke beugel koopt krijg je er meestal een aantal flinke schroeven en pluggen bij. Ik heb mijn tv ook gewoon met de bijgeleverde schroeven in een gipsmuur hangen.
Zolang de gaten netjes geboord zijn, hangt die tv echt wel stevig genoeg. Hij hangt vlak tegen de muur, dus de schroeven worden mooi belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 429145

Al enkele maanden een LG 55LM860v in huis en best tevreden erover. Echter sinds ongeveer oktober bij de update van de firmware naar 4.10.26 heb ik een probleem met name met de timeshift. Na ongeveer 15 minuten wanneer er op de remote control op OK wordt gedrukt om de timeshift modus te krijgen blijft de TV hangen en na ongeveer een minuut komt het weer op normaal beeld weer terug (dus niet met de timeshift view), vaak ook blokkerig, dat na 10 seconden weer normaal wordt. Daarvoor heeft het normaal gewerkt, maar het lijkt of er iets in de firmware is veranderd. Bij LG ook een service verzoek gedaan en ze hebben de board ook vervangen, maar helaas dat heeft niet geheel geholpen. Opvallend was dat er al een nieuw firmware versie (4.10.38) was uitgekomen zo'n 3 weken na de probleem versie. Deze versie heeft het probleem opgelost alleen voor de SD kanalen, maar niet bij de HD kanalen. En hierbij geconstateerd dat het iets te maken heeft met de mini beeldjes die je krijgt als je de timeshift modus ingaat. Het lijkt of de firmware die mini beeldjes niet kan aanmaken voor HD kanalen. Ik heb dit ook alweer aan LG gemeld en een monteur is langsgeweest om ernaar te kijken, en heeft ook wat filmpjes gemaakt. Laatste mededeling in december die ik heb gekregen is dat LG Korea ernaar heeft gekeken en dit in de volgende firmware zou oplossen.
Om een lang verhaal kort te houden, wat ik me afvraag, heeft iemand dit probleem ook, aangezien LG heeft aangegeven dat ik de enige ben met het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 495978

hoi allemaal,

ik heb een 37lm620s gekocht helemaal blij mee. alleen vraag ik me af, misschien heel dom :? , als ik mijn tv aanzet geeft ie aan 50hz 1080i alwaar ik em met geen mogelijkheid van af krijg. als ik een blue ray3d speler aansluit versprint ie wel naar 60 hz 1080i.weet iemand misschien of/waar ik dit moet instellen. ik heb ook het idee dat het beeld niet scherp word en af en toe een beetje vervaagt. als de kids op telekids aan het kijken zijn naar bassie en adriaan, een filmpje van tig jaar oud, dan lijkt het net of er af en toe een mist wolk langs drijft. zoals ie komt is ie ook weer verdwenen.

ik heb het idee dat mijn oude philips bakbeestje van 10jaar geleden scherper is. ter info: ik heb er een ziggo cisco hd recoder aan hangen puur voor het interactive gedeelte van ziggo.

ik heb de tv zien draaien in de winkel daar was ie zoooo scherp dus help wat doe ik fout?????

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 495978 op 07-01-2013 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakel
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23-06 14:54
weertenaar schreef op zaterdag 29 december 2012 @ 09:31:
[...]

USB stick schijnt niet te werken, moet echt een HD of SSD zijn. ik heb het nog niet geprobeerd, maar als het bij jou wel werkt hoor ik het graag, dan ga ik ook een stick halen....
Ik heb een Verbatim Store'n'Go V3 USB 3.0 Drive 64gb aangeschaft. Werkt prima, opnemen, afspelen, timeshift, alles gaat super! (kosten +/- 35,- euro)

Een disk heeft natuurlijk meer opslag capaciteit , maar ik wel geen disk de hele avond laten draaien. De usb stick maakt geen geluid en kost niet veel stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Anoniem: 495978 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 13:58:
hoi allemaal,

ik heb een 37lm620s gekocht helemaal blij mee. alleen vraag ik me af, misschien heel dom :? , als ik mijn tv aanzet geeft ie aan 50hz 1080i alwaar ik em met geen mogelijkheid van af krijg. als ik een blue ray3d speler aansluit versprint ie wel naar 60 hz 1080i.weet iemand misschien of/waar ik dit moet instellen. ik heb ook het idee dat het beeld niet scherp word en af en toe een beetje vervaagt. als de kids op telekids aan het kijken zijn naar bassie en adriaan, een filmpje van tig jaar oud, dan lijkt het net of er af en toe een mist wolk langs drijft. zoals ie komt is ie ook weer verdwenen.

ik heb het idee dat mijn oude philips bakbeestje van 10jaar geleden scherper is. ter info: ik heb er een ziggo cisco hd recoder aan hangen puur voor het interactive gedeelte van ziggo.

ik heb de tv zien draaien in de winkel daar was ie zoooo scherp dus help wat doe ik fout?????
Ik denk dat je nu pas ziet wat voor baggerkwaliteit een oud bassie en adriaan filmpje heeft :P
Maar het signaal dat je binnenkrijgt wordt door de bron bepaald, dus dat zit niet in je TV maar in je Ziggo decoder. 50 of 60 Hz zou qua scherpte trouwens niet uit moeten maken.
Daarnaast zou ik verwachten dat een bluray speler op 1080p uit zou sturen, niet op 1080i, dus daar zit ook nog iets van een instelling.

Persoonlijk denk ik dat wat je in de winkel hebt gezien de demo-instellingen waren, en daar een bluray op 1080p 24 werd vertoond. Doen ze wel vaker. Maar HD resolutie van je digitale TV is lang niet altijd HD. Alleen de HD kanalen zijn HD, en dan hangt het er ook nog vanaf wat voor beeldmateriaal er aangeboden wordt. Dat het signaal HD is wil niet zeggen dat het beeldmateriaal dat ook is ;)

Kortom: ik denk dat je je een beetje hebt verkeken op wat voor signaal er door Ziggo aangeboden wordt. Vergelijk voor de grap het beeld van Nat Geographic HD maar eens met dat van bijvoorbeeld RTL5 HD. Daar zit ook verschil in.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [J.d.I.] DirtyHarry
... ik heb ook het idee dat het beeld niet scherp word en af en toe een beetje vervaagt. ...
Hij staat niet stiekem op 2D->3D mode? Lijkt me sterk, maar als je dat bekijkt zonder 3D bril dan ziet het er ook af en toe wat onscherp uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
hoi allemaal,

ik heb een 37lm620s gekocht helemaal blij mee. alleen vraag ik me af, misschien heel dom :? , als ik mijn tv aanzet geeft ie aan 50hz 1080i alwaar ik em met geen mogelijkheid van af krijg. als ik een blue ray3d speler aansluit versprint ie wel naar 60 hz 1080i.weet iemand misschien of/waar ik dit moet instellen.
Dit zou je in de Blu-Ray speler moeten kunnen aanpassen tenzij de film zelf in 60Hz interlaced is opgenomen. Maar in de meeste gevallen zijn films 24Hz progressief.
ik heb ook het idee dat het beeld niet scherp word en af en toe een beetje vervaagt. als de kids op telekids aan het kijken zijn naar bassie en adriaan, een filmpje van tig jaar oud, dan lijkt het net of er af en toe een mist wolk langs drijft. zoals ie komt is ie ook weer verdwenen.
Is voornamelijk de uitzending en daar hoef jij je niet druk om te maken. Welke televisie je ook neemt, daar zul je altijd last van hebben behalve op een oude CRT televisie. Het enige wat meespeelt hier is je motion resolution maar als dat het zou zijn, zou je het op elke zender terugzien.

In de winkel ziet het er altijd indrukwekkend uit doordat daar vaak gebruik wordt gemaakt van hoge kwaliteit beeldmateriaal. Tevens zal de scherpte in de winkel erg hoog hebben gestaan waardoor het allemaal heel mooi scherp lijkt, maar uiteindelijk is het "neppe" scherpte die het effect van een echt beeld weg neemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:59
Ben erg aan het twijfelen tussen de LG LM860v en LM760,ik wil de 42inch versie.Vind de 760 er mooier uitzien,qua specs verschillen ze niet veel.Alleen de processor is sneller in de lm860v.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Amaze86 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:01:
Ben erg aan het twijfelen tussen de LG LM860v en LM760,ik wil de 42inch versie.Vind de 760 er mooier uitzien,qua specs verschillen ze niet veel.Alleen de processor is sneller in de lm860v.
Er zit een enorm verschil in met betrekking tot de beeldkwaliteit. De LM860V heeft namelijk een 200Hz paneel waar de LM760S een 100Hz paneel heeft. Qua bewegende beelden ga je dat verschil wel degelijk merken in scherpte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraziey
  • Laatst online: 21-06 13:53
Amaze86 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 00:01:
Ik had hetzelfde dilemma en heb uiteindelijk voor de LM860V gekozen (puur omdat deze rond hetzelfde kostte als de LM760). Heb hem nog niet binnen dus kan er nog weinig over zeggen qua ervaringen. (BuyBestShop dus duurt ff).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Even voor de 3D kijkers onder ons! Wat zijn jullie 3D instellingen op de TV bij het kijken van een 3D film?
Je hebt 2 opties (naam vergeten) die je in waardes kunt instellen van -10 tot +10 en 3D patroon herkenning.
Wat hebben jullie ingesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
Xtr3me4me schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:40:
Even voor de 3D kijkers onder ons! Wat zijn jullie 3D instellingen op de TV bij het kijken van een 3D film?
Je hebt 2 opties (naam vergeten) die je in waardes kunt instellen van -10 tot +10 en 3D patroon herkenning.
Wat hebben jullie ingesteld?
Je kan de 3d sterkte instellen die gaat tot 20, ik heb deze voluit staat.

En je kan het 3d effect naar voren of achter halen (optie met bioscoop stoelen), ik heb deze instelling op 0 staan. Als je hem in de - zet creer je extra diepte, dus films met alleen maar diepte zullen wat extra geven als je hem in de - zet.

De + brengt het beeld naar voren, voor films (die er niet zijn) met veel pop-out en geen diepte kun je het extra eruit laten springen door hem in de + te zetten.

Probleem is, zet je je tv voor extra pop-out gaat dit tenkoste van de diepte (en schepte) en vica versa, ik hem dan ook neutraal (0) staat

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

evilpin0 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 08:53:
[...]

Je kan de 3d sterkte instellen die gaat tot 20, ik heb deze voluit staat.

En je kan het 3d effect naar voren of achter halen (optie met bioscoop stoelen), ik heb deze instelling op 0 staan. Als je hem in de - zet creer je extra diepte, dus films met alleen maar diepte zullen wat extra geven als je hem in de - zet.

De + brengt het beeld naar voren, voor films (die er niet zijn) met veel pop-out en geen diepte kun je het extra eruit laten springen door hem in de + te zetten.

Probleem is, zet je je tv voor extra pop-out gaat dit tenkoste van de diepte (en schepte) en vica versa, ik hem dan ook neutraal (0) staat
Oké top! Ben er thuis mee aan het spelen geweest, maar echt super pop out is er niet! Jouw instellingen heb ik nog niet geprobeerd! Terwijl toen in de winkel bij saturn, zag ik echt het pop out effect eruit komen en ik heb dezelfde LG video materiaal, alleen krijg hem niet zoals in de winkel.

[ Voor 8% gewijzigd door Xtr3me4me op 08-01-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mohawk0618
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-06 19:13
Jullie moet eens via de ingebouwde youtube app, zoeken op "LG 3d demo", mijn TV (47lm760s)herkend deze automatisch als 3D en er zijn zker popout effecten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-05 21:21
quakel schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:40:
[...]

Ik heb een Verbatim Store'n'Go V3 USB 3.0 Drive 64gb aangeschaft. Werkt prima, opnemen, afspelen, timeshift, alles gaat super! (kosten +/- 35,- euro)

Een disk heeft natuurlijk meer opslag capaciteit , maar ik wel geen disk de hele avond laten draaien. De usb stick maakt geen geluid en kost niet veel stroom.
Welke TV heb je? (Beetje mosterd na de maaltijd aangezien ik er net ook één heb besteld op basis van dit bericht). Ben wel benieuwd hoe lang zo'n usb stick het uithoudt, aangezien constant beschrijven niet echt goed is voor geheugenchips.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Graag wil ik mijn draadloze koptelefoon voorzien van rca en 3.5mm via de audio out aansluiten. Nu heeft de tv een koptelefoon aansluiting, maar als ik deze gebruik vervalt het geluid van de tv speakers en spdif. Ik zoek dus naar een oplossing zonder dat de overige gezinsleden verstoken zijn van geluid. Nu merk ik ook helaas gezien de euro scart alleen audio in heeft dat het niet werkt om dit via de euro scart adapter > scart verloop RCA / 3.5mm adapter te doen.

Nu heb ik een poging gewaagd om de RCA stekkers direct op de Horizon Mediabox aan te sluiten.
Maar dat schiet gezien de enorme geluids delay die onstaat niet op. Met de AV Sync kan ik alleen de delay van de tv speaker / Spdif aanpassen.

Vandaag heb ik een reactie van LG ontvangen waarin bevestigd word dat de euro scart geen audio uit heeft.
Uw televisie heeft inderdaad alleen een scart ingang. De beste oplossing voor dit probleem zou zijn om uw koptelefoon op de koptelefoonaansluiting aan te sluiten. Zoals u al aangeeft zou dit betekenen dat het geluid voor overige gezinsleden weg zou vallen. Hier is echter omheen te werken. Met een zogenaamde ‘jack splitter’ kunt u de koptelefooningang in twee aparte ingangen verdelen. Op de ene ingang kunt u uw koptelefoon aansluiten en op de andere kunt u een portable geluidsboxen aansluiten. Op deze manier kunt u zowel via uw koptelefoon en via de externe boxen geluid kunnen ontvangen zonder vertraging.
Nu zit ik zelf ook te denken aan een andere oplossing.
Zou een spdif naar rca converter werken zonder weer een enorme delay in geluid te hebben?

[ Voor 68% gewijzigd door Mabili op 08-01-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megapaul
quakel schreef op maandag 07 januari 2013 @ 16:40:
[...]

Waar heb je deze gekocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Eindelijk de Dual Play brillen zijn ook weer leverbaar :)
Het was even geduld hebben maar morgen worden ze geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Ondertussen is men muurbeugel van Vogels ook geleverd nl. de Vogels EFW 8305

De verpakking eens bekeken wat er allemaal bij zat en ik zie dat er maar 4 vijzen en 4 pluggen bij zitten om de plaats aan de muur te bevestigen.

Als je de plaat hebt dan heb je links & rechts onder zoveel gaten voor die vijzen, waar is het best om die vijzen de plaatsen en kan ik bv. nog vijzen toevoegen voor meer stevigheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Greg1983 schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:18:
Ondertussen is men muurbeugel van Vogels ook geleverd nl. de Vogels EFW 8305

De verpakking eens bekeken wat er allemaal bij zat en ik zie dat er maar 4 vijzen en 4 pluggen bij zitten om de plaats aan de muur te bevestigen.

Als je de plaat hebt dan heb je links & rechts onder zoveel gaten voor die vijzen, waar is het best om die vijzen de plaatsen en kan ik bv. nog vijzen toevoegen voor meer stevigheid?
Op dit filmpje vanaf 4.35 is goed te zien hoe ze deze muurbeugel bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Ik heb dat filmpje al enkele keren bekeken, hij gebruikt 2 gaten die schuin tegenover elkaar zitten en dan nog zo dicht bij de waterpas. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
@Greg1983,
Dat was mij inderdaad ook opgevallen.
Misschien dat iemand anders hier een tip over kunt geven.

@all
Graag wil ik van jullie weten of de speakers van tv blijven werken als de spdif uitgang erbij gebruikt word.
Het is voor mij belangrijk dat ze beide werken en gebruikt kunnen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aussie1971
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-05-2019
Anoniem: 429145 schreef op maandag 07 januari 2013 @ 10:29:
Om een lang verhaal kort te houden, wat ik me afvraag, heeft iemand dit probleem ook, aangezien LG heeft aangegeven dat ik de enige ben met het probleem.
Nee je bent niet de enige met dit probleem. Ik herken de klachten, heb alleen hier LG niet op aangesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Nu online

The Eagle

Mabili schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 21:03:
@Greg1983,
Dat was mij inderdaad ook opgevallen.
Misschien dat iemand anders hier een tip over kunt geven.

@all
Graag wil ik van jullie weten of de speakers van tv blijven werken als de spdif uitgang erbij gebruikt word.
Het is voor mij belangrijk dat ze beide werken en gebruikt kunnen worden.
Ja, die blijven werken :)
Zo heb ik mijn 760s ook aangesloten. Standaard geluid over de speakers, en als ik een film op TV kijk zet ik de receiver aan en de TV op mute. Overigens kun je ook gewoon instellen welke uitgangsbron je voor de TV wilt. Zolang je de boel op TV speaker zet, blijven je speakers gewoon werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mabili
Graag wil ik je bedanken voor de info.

Dan kan ik even via ebay de converter bestellen.
Dan houd ik ook de overige gezinsleden te vriend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
Mabili schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 20:15:
Eindelijk de Dual Play brillen zijn ook weer leverbaar :)
Het was even geduld hebben maar morgen worden ze geleverd.
Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik vind het echt bagger want splitscreen resolutie wordt gewoon opgerekt naar fullscreen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

keepitfrosty schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 08:36:
[...]

Ben benieuwd wat je er van vindt. Ik vind het echt bagger want splitscreen resolutie wordt gewoon opgerekt naar fullscreen.
+1 Ik vind het ook helemaal niks! Zodra je splitscreen gaat spelen, wordt de resolutie zo vergald dat je amper goed overzicht hebt. En ghosting (zoals gears of war 3) is dan helemaal drama!

Het is een leuk idee maar speel toch liever 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 17:47
Dimens schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 01:19:
[...]

Er zit een enorm verschil in met betrekking tot de beeldkwaliteit. De LM860V heeft namelijk een 200Hz paneel waar de LM760S een 100Hz paneel heeft. Qua bewegende beelden ga je dat verschil wel degelijk merken in scherpte.
De LM760S heeft gewoon een 200Hz paneel hoor. Enige verschil is dualcore.

Zie ook:
reviews: LG LM670S: schone schijn

De duurdere LM760S heeft een 200Hz-paneel, terwijl de LM670S het moet doen met een native verversingsfreqeuentie van 100Hz. Dat lijkt ook meteen het belangrijkste verschil, want verder zijn de specificaties en het uiterlijk grotendeels hetzelfde. Voor spraakherkenning moet naar de high-end-modellen uitgekeken: zowel de LM860V en LM960V zijn hiermee uitgerust.

[ Voor 24% gewijzigd door Motion2 op 09-01-2013 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Motion2 schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 13:07:
[...]

De LM760S heeft gewoon een 200Hz paneel hoor. Enige verschil is dualcore.

Zie ook:
reviews: LG LM670S: schone schijn

De duurdere LM760S heeft een 200Hz-paneel, terwijl de LM670S het moet doen met een native verversingsfreqeuentie van 100Hz. Dat lijkt ook meteen het belangrijkste verschil, want verder zijn de specificaties en het uiterlijk grotendeels hetzelfde. Voor spraakherkenning moet naar de high-end-modellen uitgekeken: zowel de LM860V en LM960V zijn hiermee uitgerust.
De LM670S heeft een 50Hz paneel met 50Hz Backlight Scanning wat bij elkaar 100Hz is. Voor de LM760S is hier hetzelfde verhaal van toepassing. Het paneel is 100Hz waar de Backlight Scanning ook 100Hz is en bij elkaar dus 200Hz.

The other difference between this LG and the step-down 6700 series is refresh rate, which is 120Hz on the 6700 and 240Hz on the 7600. According to LG, the LM6700 uses a 60Hz panel with a scanning backlight for what the company calls "Black Dimension Insertion" and claims is a 120Hz effect. The LM7600 has a 120Hz panel, which combined with a scanning backlight equals, per LG, 240Hz. The LM7600 also offers the option to engage smoothing (dejudder) processing.

Bron

Tja, wie heeft er dan gelijk? Tweakers of Cnet? Zelf zou ik zeggen Cnet, aangezien ik zelf licht de motion blur op de LM760S kan zien wat waarschijnlijk door het 100Hz paneel komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Ik heb hem besteld bij Komplett.nl voor 37,95. Mooie kleine stick, de TV geeft aan dat hij er iets meer dan 5 uur op kan opnemen in HD en iets meer dan 12 uur in SD. Heb timeshift uitstaan om de stick enigszins te sparen. Nog niet veel geprobeerd, één programma ingesteld, die gaf vlak voor opname een pop-up gaf. Geen idee wat hij doet als de TV uit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dimens schreef op woensdag 09 januari 2013 @ 23:46:
[...]

De LM670S heeft een 50Hz paneel met 50Hz Backlight Scanning wat bij elkaar 100Hz is. Voor de LM760S is hier hetzelfde verhaal van toepassing. Het paneel is 100Hz waar de Backlight Scanning ook 100Hz is en bij elkaar dus 200Hz.

The other difference between this LG and the step-down 6700 series is refresh rate, which is 120Hz on the 6700 and 240Hz on the 7600. According to LG, the LM6700 uses a 60Hz panel with a scanning backlight for what the company calls "Black Dimension Insertion" and claims is a 120Hz effect. The LM7600 has a 120Hz panel, which combined with a scanning backlight equals, per LG, 240Hz. The LM7600 also offers the option to engage smoothing (dejudder) processing.

Bron

Tja, wie heeft er dan gelijk? Tweakers of Cnet? Zelf zou ik zeggen Cnet, aangezien ik zelf licht de motion blur op de LM760S kan zien wat waarschijnlijk door het 100Hz paneel komt.
Dus feitelijk heb ik (lm660s) dus een 50z scherm ivp 400hz wat er op de doos staat? :P

Kwaliteit is hartstikke goed overigens, geen klachten niks dus dit is geen kritiek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
evilpin0 schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 13:47:
[...]

Dus feitelijk heb ik (lm660s) dus een 50z scherm ivp 400hz wat er op de doos staat? :P

Kwaliteit is hartstikke goed overigens, geen klachten niks dus dit is geen kritiek :)
Ja. Je kunt trouwens ook geen televisies kopen met een 400Hz paneel. 200Hz is de max en dit vind je alleen terug in de topmodellen zoals de LG LM860V, Samsung ES7000/ES8000, Sony HX750/HX850 en daar zit een behoorlijk prijskaartje aan.

Het aantal Hz van LCD is trouwens heel anders dan het aantal Hz zoals we die bij CRT (beeldbuis) en plasma kennen.

Wil je er meer over weten? Ik heb een tijdje geleden een heel stuk over de techniek en het aantal Hz geschreven. Kun je HIER terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496628

ozzie1987 schreef op woensdag 02 mei 2012 @ 13:49:
@ Greatgonzo

Het was op het 47 inch model iets van 250 euro korting. Dus dat is een leuke meevaller, was alleen afgelopen weekend door de leverancier en is inmiddels niet meer geldig.

@ Chanfan:

Ze hebben bij LG een nieuwe platform gemaakt voor de smart apps, het heeft functies als: youtube, facebook, twitter, video's via de nas, TomTom navigator software, TED, NOS etc.

De beeldkwaliteit vind ik zelf beter dan die van de samsung d8000, veel warmere kleuren en dieper zwart. Ook zo goed als geen last van clouding op de max helderheid. Voor een "goedkoper" models was ik aangenaam verrast door de functies, beeld- en geluidskwaliteit. Zodra de software update voor de Ziggo module uit is ga ik een review schrijven.

Je krijgt bij de TV 2 afstandsbedieningen, een normale en een magic remote. Die magic remote lijkt op een wii controller en zorgt voor een muiscursor op het beeld, hiermee kan je heel makkelijk tekst invoeren bij de internetbrowser, youtube etc.

Ik heb in de winkel ook de 760s geprobeerd en die is net iets sneller en heeft 800hz ipv 400hz, qua beeld zie je geen verschil en alleen de snelheid van het zoeken van kanalen is iets beter. Dat is ook vooral de reden dat ik voor de 660s ben gegaan, was 200 euro goedkoper en de snelheid merk je vrijwel niets van in het dagelijks gebruik.

De 3D functie werkt ook zeer goed, je hebt geen last van flikkering in het glas zoals bij actieve brillen wel is. Je merkt het niet dat je maar op de helft van full hd zit te kijken. Dit komt vooral omdat het beeld in tweeën opgedeeld wordt omdat het 3D in de tv wordt verzorgt. Het is een stuk rustiger aan je ogen vergeleken met andere TV merken, zo werd ik gek na 30 minuten assassins creed op de D8000 te hebben gespeeld en heb gister bijna 5 uur 3D gegamed met passief zonder enige moeite.

Dus zeker een aanrader om deze tv te kopen. Mocht je nog meer vragen hebben over deze tv stuur dan even een DM ;)
Ik heb zelf de 660s maar bij fifa online blijft het beeld soms hangen en zie ik een witte streep achter de bal.
Hoe ken ik dit verhelpen? Heb al wat geprobeerd met de instellingen. Maar het wil niet helpen. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Hoeft niet aan de tv te liggen,denk dat je fifa disk beschadigd is.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorikc
  • Laatst online: 19:10
Mabili schreef op dinsdag 08 januari 2013 @ 16:30:
Graag wil ik mijn draadloze koptelefoon voorzien van rca en 3.5mm via de audio out aansluiten. Nu heeft de tv een koptelefoon aansluiting, maar als ik deze gebruik vervalt het geluid van de tv speakers en spdif. Ik zoek dus naar een oplossing zonder dat de overige gezinsleden verstoken zijn van geluid. Nu merk ik ook helaas gezien de euro scart alleen audio in heeft dat het niet werkt om dit via de euro scart adapter > scart verloop RCA / 3.5mm adapter te doen.

Nu heb ik een poging gewaagd om de RCA stekkers direct op de Horizon Mediabox aan te sluiten.
Maar dat schiet gezien de enorme geluids delay die onstaat niet op. Met de AV Sync kan ik alleen de delay van de tv speaker / Spdif aanpassen.

Vandaag heb ik een reactie van LG ontvangen waarin bevestigd word dat de euro scart geen audio uit heeft.

[...]
Vreemd, m'n ouders hebben een 42LM620S (zelf heb ik een 47LM620S) en daarbij heb ik de SCART aansluiting gebruikt om audio van de TV naar de versterker te voeren. Dan hoeft m'n vader niet achter de TV te klimmen om de stekker erin/eruit te doen, omdat de TV speakers anders geen geluid geven.

Aansluiting is als volgt
TV > SCART adaptertje (van LG) > SCART naar RCA adapter (met schakelaar ingesteld op output!) > stereo tulp naar versterker.

Dit werkt prima, zolang het geluid van de TV zelf afkomt. Dus vanaf de DVB-C decoder werkt dit prima (daar gebruiken m'n ouders het voor), maar het geluid van de DVD speler wordt zo niet doorgestuurd, maar ja die is toch al met de versterker aangesloten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Dimens schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:27:
[...]

Ja. Je kunt trouwens ook geen televisies kopen met een 400Hz paneel. 200Hz is de max en dit vind je alleen terug in de topmodellen zoals de LG LM860V, Samsung ES7000/ES8000, Sony HX750/HX850 en daar zit een behoorlijk prijskaartje aan.

Het aantal Hz van LCD is trouwens heel anders dan het aantal Hz zoals we die bij CRT (beeldbuis) en plasma kennen.

Wil je er meer over weten? Ik heb een tijdje geleden een heel stuk over de techniek en het aantal Hz geschreven. Kun je HIER terugvinden.
Vergeet de LGLM760V niet, deze heeft net als de LGLM860 en 960V 100Hz hardware matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Dimens schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 14:27:
[...]

thx goed leesvoer!

Merkt iemand met de laatste updates nog verschil met input lag in de game mode en een eigen custom expert mode?

Game al een tijd gewoon op me eigen setting, F1 2012, NFS, Facry3 ect ect. Games waar je zeker input zou moeten merken.

[ Voor 13% gewijzigd door evilpin0 op 11-01-2013 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:18
Vorige week bij de MediaMarkt geweest voor het bekijken van de 42LM660.
Ze hadden er 8 stuks op rij staan met allerlei demo films van verschillende tv functies. Vreemde was dat er geen prijs bij stond. Dus heb ik aan de verkoper gevraagd: Wat kost die?
Type werd niet meer verkocht en was vervangen door de 640 of 620. Wat in mijn ogen bullsh*t is, dit zijn gewoon "mindere" modellen. En de 670 (met zilveren rand) is wel te krijgen!!

Op mijn werk onze leverancier eens gevraagd of hij niet aan de 42LM660 kon komen. Onze leverancier had dit even uitgezocht en mocht niet eens de TV inkopen laat staan verkopen. Alleen erkende LG retailers mogen deze nog verkopen in Nederland. De leverancier vond dit ook erg vreemd. Raar verhaal vind ik, waarom zou LG een van de populairste modellen opeens niet meer willen verkopen??

Heb nog even getwijfeld naar de PFL6007 van Philips maar kom toch weer terug bij de 42LM660, nu maar besteld bij andere winkel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Ondertussen is men tv eindelijk geleverd :D ( LG 55LM660S)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/FNGgh.png

De nieuwe tv meubel ff ervoor plaatsen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/YIQtx.png

55 inch vs 32 inch
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qWmZ3.png

Eindelijk is alles aangesloten

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/9q0UB.png

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xx1aj.jpg

Onkyo TX-SR578
Canton Movie 150 QX
Eminent 7285 Limited Edition ( zwarte aluminium behuizing)
Digibox (Telenet)
LG BP 325 (zie je niet want die wordt maandag pas geleverd)

Gisteren niet veel tijd gehad om alles grondig te bekijken qua instellingen, update firmware is wel al gedaan.

3D getest via youtube, maar dat was ook niet volledig in orde, ik zag alles dubbel door de bril, mss ligt het aan youtube of aan een instelling. :s

Ik had graag willen weten wat de functie is van TruMotion?

Nog zoveel om uit te zoeken, maar ik kijk er naar uit. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
Greg1983 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:05:

Nog zoveel om uit te zoeken, maar ik kijk er naar uit. :D
Nette opstelling, je ziet dubbel bij 3d? Wel op de 3d knop gedrukt? :)

Als je hem wel op 3d had staan kan het komen dat je er gewoon aan moet wennen, je moet je ogen ontspannen.

TruMotion is volgens mij om 1080i beeld vloeiender te laten lopen, uitzetten bij blurays, xbox ect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
evilpin0 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:39:
[...]

Nette opstelling, je ziet dubbel bij 3d? Wel op de 3d knop gedrukt? :)

Als je hem wel op 3d had staan kan het komen dat je er gewoon aan moet wennen, je moet je ogen ontspannen.

TruMotion is volgens mij om 1080i beeld vloeiender te laten lopen, uitzetten bij blurays, xbox ect
Als ik men linker of rechter oog sluit dan gaat het , maar kijk ik met beide ogen dan zie ik alles dubbel.

Heb ik alleen via youtube, bekijk ik een film 2D naar 3D dan heb ik daar geen last van. :s

TruMotion staat bij mij uit, als ik gewoon tv of films bekijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:25

DjVe

Hatsaflats!

Na enkele dagen mee te lurken hier, heb ik eindeljk de knoop door gehakt en de 42LM640 besteld. De magicremote hoeft van mij niet en ik prefereer een compleet zwart toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remysan
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 26-06 16:26
Ik hem mijn ogen in eerste instantie laten vallen voor de LG 47LM670.
Maar zie dat de LG 47LM640 en 47LM 660 qua specificaties er nauwelijks voor onder doet behalve “bezel” (scherm rand?) afmeting en materiaal.
Zijn er qua specs nog spannende verschillen welke in over het hoofd zie?

kan helaas op de website van LG niet de specs van de 640 vinden om deze te vergelijken.

De 640 is 150,- goedkoper ten opzichte van de 660 en 670, is toch iets om te overwegen.
Of is het beter te kiezen tussen de 660 en 670?

Zit wel te wachten dat ze gaan stunten met de 2012 modellen.

http://tweakers.net/price...621/318979;306859;306926/

[ Voor 7% gewijzigd door remysan op 11-01-2013 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Greg1983 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 11:05:
Ondertussen is men tv eindelijk geleverd :D ( LG 55LM660S)

[afbeelding]

De nieuwe tv meubel ff ervoor plaatsen.
[afbeelding]

55 inch vs 32 inch
[afbeelding]

Eindelijk is alles aangesloten

[afbeelding]

[afbeelding]
Oei, ik zie kabels. Ik mis in dit verhaal een kabelgoot wat toch weer een stuk netter is. :D
3D getest via youtube, maar dat was ook niet volledig in orde, ik zag alles dubbel door de bril, mss ligt het aan youtube of aan een instelling. :s
Zorg dat je op gelijke hoogte van de televisie zit en niet van boven of beneden de televisie ernaar kijkt. Daar gaat het bij passief 3D nog wel eens mis.
TruMotion is hetgeen wat voor de bewegingen zorgt. (frame interpolation, backlight scanning) Als je dit voluit zet, krijg je het effect wat men ook wel Soap Opera noemt. Je films zien er dan qua bewegingen heel onnatuurlijk en gemaakt vloeiend uit. Sommige mensen vinden dit mooi, maar veel mensen kunnen zich hier erg aan irriteren. Speel zelf met de bar om een juiste setting te vinden. Voor videofielen is dit heel minimaal, om de film zo echt als mogelijk te laten lijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
remysan schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:25:
Maar zie dat de LG 47LM640 en 47LM 660 qua specificaties er nauwelijks voor onder doet behalve “bezel” (scherm rand?) afmeting en materiaal.

kan helaas op de website van LG niet de specs van de 640 vinden om deze te vergelijken.

De 640 is 150,- goedkoper ten opzichte van de 660 en 670, is toch iets om te overwegen.

Verschil tussen de 660 en 670 is de kleur alleen naar mijn weten.
De 640 heeft een andere afwerking bij de bezel en mist de magic remote.
Heb vandaag de 660 besteld. Wilde de dunne rand en compleet zwart.

Heb ook ergens gelezen dat de 640 heel wat minder is qua afwerking.

EDIT: Bron

[ Voor 6% gewijzigd door Fuske op 11-01-2013 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quakel
  • Laatst online: 23-06 14:54
Ik heb een 55lm860v. Via de optische kabel wordt het geluid naar mijn versterker gestuurd. Nu heb en al 3x gehad dat de audio te zacht is met zeer veel ruis. Bij het uit en opnieuw aanzetten van de tv is het geluid via de optische uitgang weer correct.

Mijn versterker heeft altijd deze optische ingang gebruikt. Ik heb het idee dat dit een bug is in de tv. heeft iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Dimens schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 13:52:
[...]
Oei, ik zie kabels. Ik mis in dit verhaal een kabelgoot wat toch weer een stuk netter is. :D
Het zijn maar 3 kabels, 2 x hdmi & stroom, zo erg vind ik dat niet, ik kan mss wel de bovenkant van de kables nog wat dichter bijeen brengen om ze dan samen vast te maken.

Een kabelgoot was voor mij niet nodig voor dat klein stukje kabel dat je ziet. :)

Met men vorige tv was het anders, die hangde iets hoger.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/qZqLx.jpg

Toen was een kabelgoot wel nodig. :)

[ Voor 32% gewijzigd door Greg1983 op 11-01-2013 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Greg1983 schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 14:58:
[...]

Het zijn maar 3 kabels, 2 x hdmi & stroom, zo erg vind ik dat niet, ik kan mss wel de bovenkant van de kables nog wat dichter bijeen brengen om ze dan samen vast te maken.

Een kabelgoot was voor mij niet nodig voor dat klein stukje kabel dat je ziet. :)

Met men vorige tv was het anders, die hangde iets hoger.

[afbeelding]

Toen was een kabelgoot wel nodig. :)
Heb je die kabelgoot nog? Als ik bij jou thuis zou komen, zou ik mij licht irriteren aan die kabels. Een kabelgoot is echt een stuk netter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Dimens schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:18:
[...]

Heb je die kabelgoot nog? Als ik bij jou thuis zou komen, zou ik mij licht irriteren aan die kabels. Een kabelgoot is echt een stuk netter.
Ieder z'n keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Dimens schreef op vrijdag 11 januari 2013 @ 15:18:
[...]

Gewoon een witte kabelgoot, of verven in de kleur van de muur. Kost een paar eurotjes en dan ziet het er inderdaad een stuk beter uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343577

Gister externe schijf aangesloten op mijn 55lm860V zodat ik kon opnemen, Wheeler dealers en Dangereous flights (Discovery) geprogrameerd via EPG.
Kom ik erachter dat ik van beide series de laatste 10 minuten mis, gewoon te vroeg gestopt via EPG.
Weet iemand hoe dit kan? Kan ik dit instellen, zodat hij altijd wat langer opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riccardo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 01-06 22:01

Ik sta voor precies dezelfde keuze. Na het zien van de 640 en 660/670 in de mediamarkt, heb ik besloten iig voor de 660/670 te willen gaan. Nu nog wachten op een mooie aanbieding ergens in de komende weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens

De LM640 is officieel geen model voor de Nederlandse markt, maar een model voor de Duitse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greg1983
Welk programma is er aan te raden om media te sharen van pc naar tv?

Ik heb hier nu Nero Mediahouse 4 maar als ik via men tv naar Smart share ga, ik kies mediahouse, dan zie ik enkele mappen waarop ik kan klikken, maar dan krijg ik als mededeling (onbekende fout), jah welke fout???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark-knight
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 26-05 13:24
Greg1983 schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 17:20:
Welk programma is er aan te raden om media te sharen van pc naar tv?

Ik heb hier nu Nero Mediahouse 4 maar als ik via men tv naar Smart share ga, ik kies mediahouse, dan zie ik enkele mappen waarop ik kan klikken, maar dan krijg ik als mededeling (onbekende fout), jah welke fout???
Plex Media Server !! Er zit een ingebouwde plex player in je TV. Dus betere combi is er niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Heeft iemand de lg lm860v en daarop ps3 of xbox aangesloten? Is er veel input lagg...las net een review datdie boven 100 ms had tijdens gamen,terwijl de lm760s rond 38 ms zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Laatst online: 13:57

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Amaze86 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:39:
Heeft iemand de lg lm860v en daarop ps3 of xbox aangesloten? Is er veel input lagg...las net een review datdie boven 100 ms had tijdens gamen,terwijl de lm760s rond 38 ms zat.
Ik heb een 55LM860v thuis staan en heb er totaal geen last van. Nou moet ik zeggen dat ik geen die-hard gamer ben, maar ik ben wel kritische consument

Gewoon even die kunstmatige "beeldverbeterde" functies uitzetten en/of je inputmodus op "PC" instellen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpitfireNL
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-06 13:12
Amaze86 schreef op zondag 13 januari 2013 @ 00:39:
Ik speel spellen alleen maar op mijn LG 47LM760s... snelle shooters enzo.
Mijn pc monitoren staan al maanden op mijn bureau stof te vangen.

Ik heb gewoon mijn game-pc naast mijn TV gezet en dat gaat erg goed. Keyboard en muis op de salontafel liggen en ook eventueel een wireless xbox 360 controller for windows voor de spellen die controller ondersteunen.

Daarnaast ook totaal geen last van input lag of andere dingen. Het beeld is snel en mooi.
Gewoon in je TV instellingen picture modus op "GAME" zetten. Dan schakeld hij automatisch de meeste beeldverbeteraars uit die je toch niet nodig hebt.
Ik kijk zo ook altijd films in "game" modus vanaf mijn PC en dat gaat goed, het beeld is nog steeds super mooi.

En ik denk eigenlijk dat de LM860v hier niet anders in is dan de LM760s... want waarom zou dat anders kunnen zijn?

[ Voor 13% gewijzigd door SpitfireNL op 13-01-2013 12:47 ]

- Mijn PC -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
Ja snap het ook niet,zat een review op avforum te lezen over lm860v en die reviewer zei dat deze tv een input lag had van 100 ms geloof ik zelf niet en op andere review zat die al op 48ms hmm.Of ze die game mode aan hadden gezet dat vermelden ze er niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
Raziel schreef op donderdag 10 januari 2013 @ 08:11:
[...]

Ik heb hem besteld bij Komplett.nl voor 37,95. Mooie kleine stick, de TV geeft aan dat hij er iets meer dan 5 uur op kan opnemen in HD en iets meer dan 12 uur in SD. Heb timeshift uitstaan om de stick enigszins te sparen. Nog niet veel geprobeerd, één programma ingesteld, die gaf vlak voor opname een pop-up gaf. Geen idee wat hij doet als de TV uit staat.
Even terugkomend op mijn eigen verhaal. Of ik snap het niet, of deze USB stick aan je TV is totaal zinloos.
Als de TV uitstaat, neemt hij niets op. Als de TV aanstaat, kan je alleen opnemen wat je kijkt, aangezien je maar één tuner hebt. Wat heb je er dan aan? Ik had verwacht dat hij, indien de TV uitstaat, zichzelf zou aanzetten (zonder het scherm aan te doen en dan op te kunnen nemen). Zijn er mensen die wel kunnen opnemen als de TV uit staat?
Pagina: 1 ... 29 ... 40 Laatste