Die van Smit schijnt goed te zijn, en er is er nog eentje. Moet je even in dit topic zoeken (hint: CI+ en niet CAM+
)
Bij Dual-core tov single core heb je trouwens weinig meerwaarde als de apps er niet voor geprogrammeerd zijn om met multicores om te gaan. En aangezien alle apps in de appstore van LG voor zover ik weet het zelfde zijn...ga je met een dual core weinig profijt hebben.
Heb zelf een 760s en als ik daar een webpagina op zit te browsen gaat dat vwb de paginaopbouw zo traag als een slak in winterslaap. Ik heb maar geen flash-site geprobeerd...Xtr3me4me schreef op woensdag 19 december 2012 @ 11:13:
[...]
De 760 is single core (Heb hem zelf ook). De 860 begint met dual core en heeft Voice responce op de touchwiz afstandbediening dat is het enige verschil met de 760.
Dualcore is meer bedoeld voor Smart TV thats all. Ik vond het geen toegevoegde waarde want de smart tv van de 760 ging al lekker vlot en zo vaak gebruik ik hem niet eens.
Dat voice responce voor afstand bediening...bedoel come on, wie gaat tegen zijn afstand bediening praten...mensen verklaren je voor gek.
Bij Dual-core tov single core heb je trouwens weinig meerwaarde als de apps er niet voor geprogrammeerd zijn om met multicores om te gaan. En aangezien alle apps in de appstore van LG voor zover ik weet het zelfde zijn...ga je met een dual core weinig profijt hebben.
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)