Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-07 14:36
Heb een probleem, mijn collega heeft een HTC One X en heeft hem geroot om zo 4.1 jellybean erop te zetten. Aangezien dit een unstable versie is en hij geen backup gedaanheeft is er een probleem.

Ik ben nu zo ver dat ik een RUU heb voor dit toestel alleen de accu is bijna leeg, laden in bootloader werkt niet en ik kan geen ander manier vinden om dit toestel te laden.

Ik heb het toestel uit gezet en een hele nacht aan de lader gezet, zodra de lader erin zit brand er een rood lampje maar boot het naar de bootloader.

Ik heb dus uitgevonden dat er niet geladen wordt als deze in de bootloader zit ondanks een rood lampje, is er een manier om het alsnog te laden???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57
MacorgaZ schreef op maandag 16 juli 2012 @ 22:23:
Nadat ARHD me tegenviel/ik me had verkeken op hoe puur Sense ARHD nog was heb ik ViperX 1.0.1 geflasht, en die is echt wel mooier.
Booten en unlocken gaat heel snel, voelt allemaal net wat 'snappier' aan dan bij ARHD.
Foto's maken gaat volgensmij ook sneller dan normaal en door een mod betere kwaliteit foto's door de HTC-compressie uit te stellen (toch 24GB ruimte op virtuele SD).
Eindelijk percentage bij batterij-icoontje, vette Nexus S ICS bootanimation, AdBlocker, HTC Stocks/Locations/Watch verwijderd, de grid van de apps nu 5x7 ofzo dus meer apps per pagina, etc etc etc _/-\o_ :9~

En daarnaast heb je nog zoveel meer tweaks in het TeamVenom-gedeelte, echt een fijne rom.
Ook nog gewoon updates via OTA ook _O_
Hoe is je batterij? Ik houd he op een geroote HOX nu 2 dagen uit. Met de standaard ROM, met wifi, GPS en data altijd aan. on screen time 2 hr per dag.

[ Voor 3% gewijzigd door B-Force op 17-07-2012 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:33
Queenfanmichel schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:21:
Ik heb dus uitgevonden dat er niet geladen wordt als deze in de bootloader zit ondanks een rood lampje, is er een manier om het alsnog te laden???
Je kunt toch in ClockWorkModRecovery gewoon laden, of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Geluid lijkt te werken in de Jelly Bean ROM :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
RudolfR schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 13:34:
[...]

Je kunt toch in ClockWorkModRecovery gewoon laden, of niet?
Ik weet niet of dat kan ben helemaal niet thuis in Android, de HTC One X wil niet booten kom alleen in de bootloader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 13:33
Vanuit de bootloader moet je mbv de volumetoetsen en de powerknop naar 'Recovery' kunnen.
Als dat niet gaat dan moet je misschien 'fastboot erache cache' uitvoeren vanaf de PC met ADB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DennusB schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 14:29:
Geluid lijkt te werken in de Jelly Bean ROM :)
Cool! Vanavond het topic daar weer ff door spitten,

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Queenfanmichel
RudolfR schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 15:29:
Vanuit de bootloader moet je mbv de volumetoetsen en de powerknop naar 'Recovery' kunnen.
Als dat niet gaat dan moet je misschien 'fastboot erache cache' uitvoeren vanaf de PC met ADB.
Zal dat morgen eens proberen thanx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Force
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:57
Zojuis ViperX Rom geflash via kleine tutorial toch wel handig zo zonder uitleg in de thread zelf :)

Ging erg soepel, bijna makkelijker dan op mijn oude SGS. enige wat even niet lukte was boot.img flashen via usb 1.0 poort :D Met usb 2.0 poort binnen een seconde gepiept denk ik. kreeg meldin OKAY, maar kan ik dat ook ergens terug zien??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Melsing okay is goed. Opnieuw flashen kan verder ook geen kwaad hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hanky74
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14:43
Queenfanmichel schreef op dinsdag 17 juli 2012 @ 11:21:
Heb een probleem, mijn collega heeft een HTC One X en heeft hem geroot om zo 4.1 jellybean erop te zetten. Aangezien dit een unstable versie is en hij geen backup gedaanheeft is er een probleem.

Ik ben nu zo ver dat ik een RUU heb voor dit toestel alleen de accu is bijna leeg, laden in bootloader werkt niet en ik kan geen ander manier vinden om dit toestel te laden.

Ik heb het toestel uit gezet en een hele nacht aan de lader gezet, zodra de lader erin zit brand er een rood lampje maar boot het naar de bootloader.

Dit komt me bekend voor. Dit probleem had ik vorige week ook en ik zat er aardig mee in de piepzak. Ik kon zelfs niet meer in Recovery (waarschijnlijk omdat ik hem weer had gelocked voor het uitvoeren van de RUU?) maar alleen nog maar in de bootloader. Om hem weer te unlocken voor Recovery (om hem dus weer op te laden) kreeg ik een melding dat de accu te leeg was. Het toestel wil inderdaad niet opladen in de bootloader ondanks dat het lampje oranje/rood brandt.

Maar er is gelukkig een oplossing! Het toestel laad namelijk wel op in het korte moment dat ie aan het booten is. Iemand op het XDA forum heeft een scriptje geschreven waarmee het toestel continue gereboot wordt zodat je accu weer op gaat laden. :)

Check eerst even je accu status. Koppel je ONE X aan de pc, ga naar fastboot en dan naar CMD op je pc en voer in; fastboot getvar battery-voltage . Je voltage moet hoger zijn dan 3.68mV.

Sleep het .bat bestandje naar je CMD scherm en wacht totdat je accu voldoende is geladen. Voer hierna een unlock uit en ga naar Recovery om je accu weer normaal op te laden. Vervolgens kun je je toestel weer locken en de RUU uitvoeren.

Check dit forum topic voor het .bat bestand en meer info. http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1658084

[ Voor 6% gewijzigd door Hanky74 op 17-07-2012 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54
Ik heb op dit moment een Desire HD, en mag eind deze week verlengen met een HTC One X.

Ik heb me al even ingelezen hoe het flashen werkt met deze telefoon, maar even ter controle:
1. Bootloader unlocken
2. Recovery flashen
3. Rom installeren via de recovery
4. Boot.img van de desbetreffende rom flashen

Zijn dit de stappen die moeten worden uitgevoerd, als je een custom rom wilt gebruiken?

[ Voor 20% gewijzigd door Patrick V. op 17-07-2012 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Daar komt het min of meer wel op neer. Als je netjes de beschikbare tutorials volgt komt het overigens wel goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
In de Jelly Bean ROM werkt geluid nu in de gesprekken goed (zonder echo) ! :) Zit in de volgende release :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja klopt idd, hopelijk na het werk online dan ga ik eens even een avondje stoeien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 11-09 12:58
Is dat niet de versie van TripNRaver? Die lijkt hem wel al aan de praat te hebben. Die andere dude (nog) niet volgens mij.

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:45:
Is dat niet de versie van TripNRaver? Die lijkt hem wel al aan de praat te hebben. Die andere dude (nog) niet volgens mij.
http://forum.xda-develope...ead.php?t=1763240&page=61
Die ROM heb ik het over nu :) Build 20 word NU gemaakt btw :D

[ Voor 4% gewijzigd door DennusB op 18-07-2012 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ja daar had ik het ook over ja. gaat allemaal best hard.
Hij krijgt ook van een aantal devs ondersteuning en er zijn er al een aantal die hem draaien en bug's melden.

(Ik ben daar lid geworden om te steunen/bug fixen, maar maar gek genoeg niets posten dus kan ze niet helpen verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Ja precies. Volgens de OP werkt sound nog niet en is hij er mee bezig bezig. Tenzij hij de OP niet actief acuteel houdt natuurlijk, terwijl hij sound al wel werkend heeft.

Check deze ook ff zou ik zeggen. Ben altijd wel fan geweest van Trip! Dus zeker het proberen waard.

Edit: Hier zijn de laatste roms van tgascoigne tevinden voor de gene die niet niet weten.

[ Voor 11% gewijzigd door JKratos op 18-07-2012 10:55 ]

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:53:
[...]

Ja precies. Volgens de OP werkt sound nog niet en is hij er mee bezig bezig. Tenzij hij de OP niet actief acuteel houdt natuurlijk, terwijl hij sound al wel werkend heeft.
Hij heeft idd de OP nog niet bijgewerkt, meer om even de 'kat uit de boom te kijken'. Even checken hoeveel bugs er nog gemeld worden. Maar geluid werkt nu (deels) al wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Deed hij bij de vorrige builds ook, eerst uploaden en daarna de post pas aanpassen.

Onder build 18 werkte het geluid al voor 85% begreep ik, nu is ook de microfoon werkend en zonder echo als ik het goed begrijp.
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:53:
[...]

Check deze ook ff zou ik zeggen. Ben altijd wel fan geweest van Trip! Dus zeker het proberen waard.

Edit: Hier zijn de laatste roms van tgascoigne tevinden voor de gene die niet niet weten.
Het lijkt er wel op dat tgascoigne net ff verder is.

[ Voor 61% gewijzigd door Donstil op 18-07-2012 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:57:
Deed hij bij de vorrige builds ook, eerst uploaden en daarna de post pas aanpassen.

Onder build 18 werkte het geluid al voor 85% begreep ik, nu is ook de microfoon werkend en zonder echo als ik het goed begrijp.
Volgens mij zit de echo er nog steeds in en werkt de jack uitgang nog niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:57:
[...]

Volgens mij zit de echo er nog steeds in en werkt de jack uitgang nog niet?
Ja idd, ff te snel gelezen onder het werk ;)

new audio wrapper from rogro82 that should fix the input issue (echo in call as counter part for now) In build 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 10:57:

[...]

Het lijkt er wel op dat tgascoigne net ff verder is.
Kan best idd. Eerste versie van Trip is zo te zien van afgelopen nacht dus is geheel ondenkbaar dat die wat in moet lopen natuurlijk ;)

Ik typ me de pleuris trouwens om bij te blijven in dit topic.. :P

[ Voor 6% gewijzigd door JKratos op 18-07-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:02:
[...]

Kan best idd. Eerste versie van Trip is zo te zien van afgelopen nacht dus is geheel ondenkbaar dat die wat in moet lopen natuurlijk ;)
Haha dan is het niet zo raar idd, een van de twee zal over een weekje ofz wel het meest stabiel blijken.
Ben zeer benieuwd, hoor/lees overal dat Android met 4.1.x de soepelheid van iOS kan evenaren. Iets wat ik stiekem toch wel een beetje miste sinds mijn overstap naar een HTC One X (vanaf een iPhone 4s)

Edit: Build 20 is volledig geupload, wie gaat er als eerste ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Donstil op 18-07-2012 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:05:
[...]

Haha dan is het niet zo raar idd, een van de twee zal over een weekje ofz wel het meest stabiel blijken.
Ben zeer benieuwd, hoor/lees overal dat Android met 4.1.x de soepelheid van iOS kan evenaren. Iets wat ik stiekem toch wel een beetje miste sinds mijn overstap naar een HTC One X (vanaf een iPhone 4s)

Edit: Build 20 is volledig geupload, wie gaat er als eerste ;)
Ja als het net zo soepel word als iOS dan blijf ik bij Android. Ik zat er eigenlijk (na 3 jaar Android) over te denken om weer naar een iPhone te gaan. Maar ik wacht project butter nog even af :p
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:02:
[...]
Ik typ me de pleuris trouwens om bij te blijven in dit topic.. :P
Zo hoort het!
offtopic:
en in het Spotify topic ben je ook al zo druk!!
:P

[ Voor 15% gewijzigd door DennusB op 18-07-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mm zit een beetje te stoeien met die MD5 file die hij heeft geupload.

Dat is een .zip.zip file maar daar kunnen mijn MD5 programma's niets mee, renamen heeft ook weinig resultaat.

Edit: Net de stoute schoenen aangetrokken en Build 20 geinstalleerd, na het flashen Gapps geinstalleerd en telefoon opnieuw gestart.

Gaat keurig booten en Gapps installeren (Android apps optimaliseren oid). Daarna reboot en zwart scherm zonder resultaat. Er is nog iemand in het topic op XDA die het heeft, ben nu weer ff terug op mijn oude rom tot er een oplossing voor is.

[ Voor 52% gewijzigd door Donstil op 18-07-2012 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 11:14:
Mm zit een beetje te stoeien met die MD5 file die hij heeft geupload.

Dat is een .zip.zip file maar daar kunnen mijn MD5 programma's niets mee, renamen heeft ook weinig resultaat.

Edit: Net de stoute schoenen aangetrokken en Build 20 geinstalleerd, na het flashen Gapps geinstalleerd en telefoon opnieuw gestart.

Gaat keurig booten en Gapps installeren (Android apps optimaliseren oid). Daarna reboot en zwart scherm zonder resultaat.
Heb je boot.img wel geflashed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:03:
[...]

Heb je boot.img wel geflashed?
Ja dat zeiden ze op XDA ook al maar heb ik gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:04:
[...]

Ja dat zeiden ze op XDA ook al maar heb ik gedaan.
Misschien nog even (terwijl de ROM er op staat) nog een keer alles wipen (inclusief je dalvik cache) en dan herflashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:07:
[...]

Misschien nog even (terwijl de ROM er op staat) nog een keer alles wipen (inclusief je dalvik cache) en dan herflashen?
Heb nu het Superwipe script even op mijn "SD" gezet. Deze ga ik er ff door draaien voor ik de rom flash.
Het klopt wel dat de rom maar 145mb is toch ? Al die andere roms zijn vaak 500mb oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:09:
[...]

Heb nu het Superwipe script even op mijn "SD" gezet. Deze ga ik er ff door draaien voor ik de rom flash.
Het klopt wel dat de rom maar 145mb is toch ? Al die andere roms zijn vaak 500mb oid.
Klopt idd. Komt omdat er geen Sense rommel in zit enzo, ASOP rom's zijn vaak rond de 150 MB, soms zelfs nog minder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Oke hij zegt tijdens het installeren het volgende

-- installing: /sdcard/tg_endeavoru-ota-20.zip
E: Can''t open /cache/recovery/last-install
E: failed to open last_install: Read-only file system
Finding update package
Opening update package
Installation update

Install from SD card completed

Geen idee of het daar in zit verder maar viel me op.

Edit: Heb nu wel een Google JB BootScreen, had ik net niet.
Ik laat hem wel ff liggen, kijken hoever hij is na de lunch.

[ Voor 14% gewijzigd door Donstil op 18-07-2012 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 12:20:
Oke hij zegt tijdens het installeren het volgende

-- installing: /sdcard/tg_endeavoru-ota-20.zip
E: Can''t open /cache/recovery/last-install
E: failed to open last_install: Read-only file system
Finding update package
Opening update package
Installation update

Install from SD card completed

Geen idee of het daar in zit verder maar viel me op.

Edit: Heb nu wel een Google JB BootScreen, had ik net niet.
Ik laat hem wel ff liggen, kijken hoever hij is na de lunch.
Die error is niet zo spannend. Laat hem idd even rustig booten. Wipe heb je ook gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Done!

Afbeeldingslocatie: http://img96.imageshack.us/img96/6861/screenshot2012071812245.png

Afbeeldingslocatie: http://img507.imageshack.us/img507/2862/screenshot2012071812241.png

Heb het nu zo gedaan.

1. Boot.img flashen via Fastboot
2. Clear Cache via fastboot
3. booten in recovery
4. Super wipe script.
5. Rom flash
6. gapps flash

Booten en ff een minuutje of 2 a 3 wachten.

Edit: Alleen kan ik niet meer in Clockworkmod komen, dit laat de telefoon direct rebooten.

[ Voor 47% gewijzigd door Donstil op 18-07-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
En, hoe draait hij?

Edit : Kan je Clockwork ook niet in via de toetsencombo power + volume down?

[ Voor 67% gewijzigd door DennusB op 18-07-2012 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:01:
En, hoe draait hij?

Edit : Kan je Clockwork ook niet in via de toetsencombo power + volume down?
Ja draait echt geweldig! Staan natuurlijk nog geen apps op maar de standaard apps (Mail/internet) werken echt super snel.

Power+volume Down brengt me wel in dat boot menu maar als ik Recovery kies reboot het toestel.
Edit: Clockwork recovery opnieuw flashen geeft geen resultaat.

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 18-07-2012 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:07:
[...]

Ja draait echt geweldig! Staan natuurlijk nog geen apps op maar de standaard apps (Mail/internet) werken echt super snel.

Power+volume Down brengt me wel in dat boot menu maar als ik Recovery kies reboot het toestel.
Misschien even reflashen via de clockworkmod app? En anders via ADB recovery opnieuw flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:08:
[...]

En anders via ADB recovery opnieuw flashen?
Zover ben ik er niet bekend mee denk ik, zegt me namelijk niets |:( ;)

Edit: Lijkt in de boot.img van deze 4.1.1 rom te zitten.
Als ik mijn oudere Boot.img terug zet werkt Clockwork gelijk weer.

Ik laat het ff zo en maak een goeie backup van die boot file.
Ik ga ff met de rom klooien, wordt vervolgd.

[ Voor 33% gewijzigd door Donstil op 18-07-2012 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:10:
[...]

Zover ben ik er niet bekend mee denk ik, zegt me namelijk niets |:( ;)

Edit: Lijkt in de boot.img van deze 4.1.1 rom te zitten.
Als ik mijn oudere Boot.img terug zet werkt Clockwork gelijk weer.

Ik laat het ff zo en maak een goeie backup van die boot file.
Ik ga ff met de rom klooien, wordt vervolgd.
http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/Fastboot

Kan je al iets vertellen of bellen werkt? En de echo? En is hij snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
DennusB schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:38:
[...]

http://wiki.cyanogenmod.com/wiki/Fastboot

Kan je al iets vertellen of bellen werkt? En de echo? En is hij snel?
Hij is mega snel, modem werkt keurig (data/bellen) maar kan hier niet echt een gesprek voeren op het moment. Heb mijn Voicemail gebeld en dat ging prima maar daar spreek je natuurlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:42:
[...]

Hij is mega snel, modem werkt keurig (data/bellen) maar kan hier niet echt een gesprek voeren op het moment. Heb mijn Voicemail gebeld en dat ging prima maar daar spreek je natuurlijk niet.
Je kan even proberen om zo'n nieuwe boodschap in te spreken voor je voicemail. Die hoor je terug voor je moet bevestigen dat je hem echt 'wilt' :D

Edit : Je hebt een DM!
Edit2 : Ik heb hem ook draaien, HOLY SH*T, wat is het smooooth! Echt bizar. Alle effectjes zijn strak, geen haperingen, alles wat ik nodig heb (Internet, Telefoon & Bluetooth) lijkt prima te werken. Ik ga maar eens kijken hoelang ik deze als daily kan gebruiken ! :D
Edit3 : Google Now werkt hier prima, in het Nederlands. Dat is wel een heeeel tof concept zeg. Zit ik hier, zegt ie "7 minuten om thuis te komen, weinig drukte op de burgemeester pruissingel en dan zo'n kaartje erbij. Super tof zeg _/-\o_
Edit4 : Voor mensen die hun agenda erg belangrijk vinden, agenda sync in JB is nog kapot!!

[ Voor 40% gewijzigd door DennusB op 18-07-2012 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Lekker bezig boys! Zit momenteel in het ov dus zelf niet checken helaas..
Just to be sure. Jullie hebben het over die versie die al al een week beschikbaar is toch? Niet die nieuwe van trip?
Vanavond dan ook maar ff testen! ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:39:
Lekker bezig boys! Zit momenteel in het ov dus zelf niet checken helaas..
Just to be sure. Jullie hebben het over die versie die al al een week beschikbaar is toch? Niet die nieuwe van trip?
Vanavond dan ook maar ff testen! ;-)
Nee het is niet de versie van trip. Het is deze : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1763240.
ROM loopt mega stabiel, Whatsapp doet het prima, geluid doet het (weliswaar met echo in Google Now).

Ik ben verkocht :D JB ^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Donstil schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 13:07:
[...]

Edit: Clockwork recovery opnieuw flashen geeft geen resultaat.
Heb je de cache al gewist? Heb ik eerder ook last van gehad en toen de cache gewist en het werkte weer.
fastboot erase cache

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
DennusB schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 14:45:
[...]

Nee het is niet de versie van trip. Het is deze : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1763240.
ROM loopt mega stabiel, Whatsapp doet het prima, geluid doet het (weliswaar met echo in Google Now).

Ik ben verkocht :D JB ^)
Duidelijk. Zal er nu niet meer over beginnen ;-)

Wel mooi om de positieve reacties lezen over JB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
Ondertussen is build 23 alweer gereed en kan je hier http://cktouch.com/xda/HT...est/gapps-jb-20120716.zip een Google Apps downloaden waar in de agenda sync gefixt is :D
Edit : Geniaal! Zeg ik tegen Google Now "Set timer for 10 minutes". Roept ze opeens terug "Setting the timer" en krijg ik zo'n geniale timer met aftelbalkje

[ Voor 29% gewijzigd door DennusB op 18-07-2012 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Moet ik nog iets speciaals doen om Google Now aan de praat te krijgen. Hij hoort goed wat ik zeg maar hij maakt overal een Google Search ipv dat die die iets onderneemt. Bijvoorbeeld het weer melden of de wekker zetten? Ze wil ook niet eens iets terug zeggen.. :|

[ Voor 14% gewijzigd door JKratos op 18-07-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 19:27:
Moet ik nog iets speciaals doen om Google Now aan de praat te krijgen. Hij hoort goed wat ik zeg maar hij maakt overal een Google Search ipv dat die die iets onderneemt. Bijvoorbeeld het weer melden of de wekker zetten? Ze wil ook niet eens iets terug zeggen.. :|
Ja, op Engels (US) zetten. NL lijkt nog niet goed te werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Check net gedaan. Dan herkent die exact wat ik zeg, in het engels, bijvoorbeeld 'set timer for 10 minutes' en dan googelt die dat. Maar dat willen we natuurlijk niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:06:
Check net gedaan. Dan herkent die exact wat ik zeg, in het engels, bijvoorbeeld 'set timer for 10 minutes' en dan googelt die dat. Maar dat willen we natuurlijk niet!
Je hele telefoon moet op engels staan : http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1740542 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik zit inmiddels ook op build 23 van de oasp 4.1.1 firmware.

Android JB is echt een geweldige sprong vooruit, voelt geweldig vlot en kan op bepaalde gebieden nu voor het eerst aan iOS tippen (zeg ik als Jaren iPhone gebruiker).

Vooral vallen de overgangen me op (Waardoor het os veel soepeler voelt omdat hij stiekem laad tijdens de overgang) en het zoomen in de browser. Dit gebeurt nu ook zoals in ios, de browser past de indeling van tekst gelukkig niet meer aan maar zoomt alleen. Erg fijn!

Ik blijf deze rom gewoon gebruiken als dagelijks os, met de eventuele nieuwe builds erover. Prima te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Damn wat lomp van me.. Idd, nu werkt het prima. Best lachen dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 20:58:
[...]

Damn wat lomp van me.. Idd, nu werkt het prima. Best lachen dit!
Ja ze kan erg best geinige dingen! Je kan bijvoorbeeld ook roepen "Tomorrow i need to go to the dentist at 5pm".
Dan schiet ze een afspraak in met als onderwerp "To the dentist" om 17:00 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Heb je 'do a barrel roll' al geprobeert. Super vet! ;)

Die dentist krijg ik er nog niet in, dan gaat die weer Googelen. Blijf gewoon met van alles proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
JKratos schreef op woensdag 18 juli 2012 @ 21:58:
Heb je 'do a barrel roll' al geprobeert. Super vet! ;)

Die dentist krijg ik er nog niet in, dan gaat die weer Googelen. Blijf gewoon met van alles proberen.
Haha die 'do a barrel roll' is een leuke ja ! :P Toch ben ik benieuwd wanneer features als "Who is sinterklaas" gaan werken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Zijn er nog tweakers die mede auteur willen worden in dit topic? _MB_ en ik zijn laatste tijd wat druk en hebben al moeite om de posts bij te lezen :) . Zeker gezien de ontwikkelingen met JellyBean is het wel nuttig om de OP een beetje bij te houden. Dus heb je je er zin an? en snap je hoe het werkt? (wel een vereiste) reageer dan even en we maken je lid van de club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
InxidiousX schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 19:32:
Zijn er nog tweakers die mede auteur willen worden in dit topic? _MB_ en ik zijn laatste tijd wat druk en hebben al moeite om de posts bij te lezen :) . Zeker gezien de ontwikkelingen met JellyBean is het wel nuttig om de OP een beetje bij te houden. Dus heb je je er zin an? en snap je hoe het werkt? (wel een vereiste) reageer dan even en we maken je lid van de club.
Ik heb wel interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Kunnen jullie dat even per DM afhandelen? :)

Verder moet ik zeggen dat JB er wel erg interessant uit begint te zien. Er zijn niet echt serieuze bugs meer (camera boeit me niet) en de genoemde snelheid van het OS spreekt me aan. Twijfel nog steeds over het gebrek aan Sense...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 19 juli 2012 @ 20:15:
Kunnen jullie dat even per DM afhandelen? :)

Verder moet ik zeggen dat JB er wel erg interessant uit begint te zien. Er zijn niet echt serieuze bugs meer (camera boeit me niet) en de genoemde snelheid van het OS spreekt me aan. Twijfel nog steeds over het gebrek aan Sense...
Sure.

Ik heb Sense nog geen minuut gemist onder JB. Sterker nog : Ik ben blij dat ik van die grote, log opgezette schil af ben! JB alleen is zoooooveel smoother en sneller. Echt bijna net zo geil als de smooth-heid van iOS :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InxidiousX
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08-07-2024
Bedankt voor de reacties! Inmiddels is janvanduschoten als mede-auteur toegevoegd! Hij is de auteur van het HTC Desire Root topic en staat als credit al vermeld bij het opzetten van dit topic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrick V.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:54
Kan iemand mij uitleggen wat het verschil is tussen de subfora's op XDA?

HTC One X > One X Android Development
HTC One X > One X Original Android Development

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _MB_
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 25-10-2024
Patrick V. schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:39:

Goeie vraag, dat wil ik ook wel graag weten. Zie het verschil niet echt. De verschillende roms staan door elkaar heen.

Je zou mischien denken dat de ene voor stock android roms is zoals cm9 en de andere voor custom sense roms. Maar dat klopt iig niet.

Vond 1 plek een stuk handiger iig.

Canon Digital Ixus V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

Ik heb de ROM van Team Venom er op gezet. Erg tevreden mee!

Alleen de ING app accepteert het niet, kan mijn telefoon niet herkennen. Zou dat een beveiliging zijn dat deze niet op een custom rom kan draaien? Zou wel jammer zijn...

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

_MB_ schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:59:
[...]

Goeie vraag, dat wil ik ook wel graag weten. Zie het verschil niet echt. De verschillende roms staan door elkaar heen.

Je zou mischien denken dat de ene voor stock android roms is zoals cm9 en de andere voor custom sense roms. Maar dat klopt iig niet.

Vond 1 plek een stuk handiger iig.
Ik denk eigenlijk wel dat dat de opzet is. Er zullen wel een paar roms niet goed staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spookz0r
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 09-09 19:08
Vandaag ViperX 1.0.1 op de telefoon gezet. Kijken of het bevalt :) Rooten/flashen en dergelijke is echt simpel tegenwoordig.

[ Voor 30% gewijzigd door spookz0r op 20-07-2012 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Patrick V. schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 14:39:

Haha dat vraag ik me ook steeds af.

Zijn "Original" anderoid development roms gebaseerd op de android Source misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fixer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 15:52

Fixer

FP ProMod
Het staat hier nader uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand voor het unlocken bootloader en rooten HOX ook een guide gezien/gevonden, waarin het een en ander wordt uitgelegd hoe dit te doen op een Mac OSX?

Ik had een mooie guide op Onexroot.com te pakken maar Youtube was zo vriendelijk zijn account te schrappen, dus die kerel is al zijn materiaal geheel/gedeeltelijk kwijt...

Bij voorbaat dank voor uw hulp! :P :9

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Verwijderd schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 13:54:
Heeft iemand voor het unlocken bootloader en rooten HOX ook een guide gezien/gevonden, waarin het een en ander wordt uitgelegd hoe dit te doen op een Mac OSX?

Ik had een mooie guide op Onexroot.com te pakken maar Youtube was zo vriendelijk zijn account te schrappen, dus die kerel is al zijn materiaal geheel/gedeeltelijk kwijt...

Bij voorbaat dank voor uw hulp! :P :9
Echt gewoon ff op XDA kijken, ik vind het in twee tellen en jij vraagt zonder te kijken :?

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1763240
Camera op Jelly Bean is gefikst :) Ze maken echt snel progressie :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:11

Entity

9000rpm

Gaat de goeie kant op inderdaad, hopelijk hebben ze WiFi hotspot ook snel aan de praat, die gebruik ik regelmatig. Zodra die gefixed is, ga ik JB ook maar eens proberen! Draai nu nog naar tevredenheid met ARHD, maar een JB ROM zonder Sense klinkt toch wel als muziek in de oren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Nice idd. Nieuwe versie van Trip komt er trouwens ook aan. Blijft toch vaak terugvallen op zijn roms. Headphones kunnen dan ook gebruik worden. Als de nieuwe versie stabiel is, niet te warm wordt en de accu is acceptabel dan kan dit wel eens een vaste rom voor de komende tijd worden. Maar eerst ff afwachten natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sc0ut84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 10:26
Heb net ook mijn One X geflashed naar deze JB ROM en moet inderdaad zeggen dat het echt buttery smooth aanvoelt.

Enige probleem waar ik tot nu toe echt tegenaan gelopen ben is dat ik niet meer goed kan pairen met mijn autoradio voor muziekstreaming. Hij paired wel, maar als ik dan muziek afspeel blijft het gewoon door de telefoon speaker(tjes) komen. Heb al wat rondgezocht voor soortgelijke problemen, maar niet echt veel mensen schijnen deze te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Build 25 heb ik er net opgezet en voelt iets minder vlot dan 23 maar Geluid werkt nu volledig en idd ook de camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:35

m0nk

16-09-2003 15.15

Net weer een update uitgebracht van Tripndroid ( CyanogenMod 10 - Endeavor Unleashed | 003 )
Ga hem nu updaten. JB is echt een verademing overigens. Supersmooth

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lekzzz schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 16:23:
[...]

Echt gewoon ff op XDA kijken, ik vind het in twee tellen en jij vraagt zonder te kijken :?
Daar heb ik zeker gekeken...misschien vergelijk ik dat wat ik daar zie teveel met wat ik op OneXroot heb gezien..of ik zoek niet goed genoeg. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ik draai nu ook JB, heeerlijk en op zich al lekker stabiel.
Maar als ik nu een nieuwe versie flash zodra hij uit is... ben ik dan all apps en instellingen weer kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Nee hoor. Gelukkig niet. Tenzij je een full wipe doet maar bij updates voor dezelfde rom versies hoeft dat (meestal) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Ik heb niet gewiped, ik was wel mn gapps kwijt, deze moest ik dus even opnieuw flashen. Draait als een zonnetje nu en de camera werkt fantastisch!

Weet iemand btw of het mogelijk is om je foto albums in de gallerij app tevoorschijn te toveren? ik weet dat dit met CM9 wel mogelijk was.

Ik ben nu cm10 aan het downloaden om de gallery apk door te pushen, misschien dat het helpt.

[ Voor 45% gewijzigd door Cobesz op 23-07-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wat vinden degenen die JB draaien van de snelheid tov Sense 4.0.3/4.0.4-roms? De meeste mensen zeggen p[ XDA dat JB sneller draait, maar ik ben ook wel benieuwd naar wat de Tweakers ervan vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobesz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-09 23:25
Ik merk zeker verschil, ik merk totaal geen lag in de homescreens en ik heb aardig wat widgets erop staan. Het is altijd silky smooth, dit had ik met sense een stuk minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the_cyberspace
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

the_cyberspace

Prutser :)

Ik heb sinds gisteravond ook JB draaien dmv de http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1784185 Rom en jeetje wat reageert m`n telefoon nu snel zeg! Alles werkt soepel en ben nog geen haperingen oid tegengekomen. Alleen jammer dat wifi nog wat problemen geeft, deze valt na een bepaalde tijd uit en als ik wifi uit en weer aanzet reboot de telefoon.

Maar deze rom bevalt tot nu toe super ondanks het wifi gedeelte! :)

Heb nog wel een backup staan van m`n "oude" ARHD 7.2.1 rom voor het geval dat...

"Sommige mensen zeggen dat ik gek ben, maar gekken horen toch thuis in het gekkenhuis, of ben ik nou gek??"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AP3X
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Inmiddels release 26 van JB draaien.
Mooie build weer, maar het schijnt nu dat de gene aan de andere kant van de lijn een echo hoort.
Zelf overigens nergens last van en de echo fix in het XDA topic lost deze echo voor mij niet op... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn toestel geleased bij Hi, en ik wil hem graag rooten.
Zou het een probleem zijn bij het teruggeven dat hij geroot is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lekzzz
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 11-04 06:30
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:33:
Wat denk je zelf :F

Xiaomi - Mi1/ Mi2/ Mi2S 32GB/ Mi3 64GB/ Mi4 64GB/ Mi5s 64GB / Mi Mix1 / Mi6 128GB ceramic / Mi8 256GB / Mi10 Pro 256GB Ceramic / Xiaomi 13 Pro 256GB Ceramic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je 'm gewoon unroot en flash naar stock firmware doen ze daar volgens mij niet zo moeilijk over (als ze het al kunnen/willen zien)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 14:33:
geen idee of het een probleem is, maar volgens de voorwaarden is het niet toegestaan

Par. 4.4, 1e
geen technische wijzigingen (aanpassen van de hardware, geïnstalleerde
software e.d.) of optische veranderingen (permanente stickers, verwijderen van
door Hi aangebrachte kenmerken e.d.) aan het Mobiele Randapparaat aan te
(laten) brengen;
bron: http://www.hi.nl/Abonneme...obiel/Hi-ToestelLease.htm
(pdf onderaan de pagina)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 23 juli 2012 @ 00:34:
Wat vinden degenen die JB draaien van de snelheid tov Sense 4.0.3/4.0.4-roms? De meeste mensen zeggen p[ XDA dat JB sneller draait, maar ik ben ook wel benieuwd naar wat de Tweakers ervan vinden :)
Ik heb de HTC nog niet zo heel lang en had daarvoor jaren iPhone's gebruikt, wat me nooit beviel aan het werken met android was de Lag die er altijd wel op een of andere manier aanwezig was, ook op de HTC met 4.0.3 en Sense4 was dit euvel aanwezig.

Nu draai ik sinds build 20 van deze rom JB en ben echt weggeblazen door de soepelheid. Stock Android JB kan zich eindelijk meten aan iOS en naar mijn mening is dat een groot pluspunt. (ik hoop dat dit zo blijft als HTC / Samsung / LG / enz hun troep skin's eroverheen gooien).

Edit: Ook het zoomen ala iOs is erg fraai. Op de Sense rom die ik hiervoor had betekende inzoomen grotere letters in een soort aangepaste layout van de website. dit is met 4.1.1 ook verdwenen.

Edit2: Het Team achter deze rom timmeren trouwens hard aan de weg, vandaag komt build 27 alweer uit waarin weer een aantal zaken zijn aangepakt zoals het Unity engine touchscreen issue wat er sinds het begin in zat.

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 23-07-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeOO
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:45
Verwijderd schreef op maandag 23 juli 2012 @ 15:55:
[...]

Als je 'm gewoon unroot en flash naar stock firmware doen ze daar volgens mij niet zo moeilijk over (als ze het al kunnen/willen zien)...
Ze kunnen het wel zien.
De Bbotloader status komt op Re-Locked te staan. Dus weten ze wel we dat je iets hebt gedaan. Of ze daar moeilijk over gaan doen is lastig en kun je altijd navragen bij KPN. En anders neem je het toestel over na de leasetermijn en maakt het verder niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door alle goede verhalen denk ik er sterk over om ook over te gaan om een stock zonder Sense. Kan iemand misschien aangeven of de HTC medialink dan wel nog functioneert.. ik heb het idee dat deze toch wel gelinkt is aan Sense..

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORA2500ETX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
Verwijderd schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 09:19:
Door alle goede verhalen denk ik er sterk over om ook over te gaan om een stock zonder Sense. Kan iemand misschien aangeven of de HTC medialink dan wel nog functioneert.. ik heb het idee dat deze toch wel gelinkt is aan Sense..

Alvast bedankt.
Lijkt me iets van Sense alleen. Het is tenslotte een specifiek accessoire van HTC zelf. Je kan natuurlijk altijd even proberen en dan terug overgaan naar sense als het niet werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Voor de enkeling die nog niet over is naar JB ;) = Mike heeft een update uitgebracht voor Revolution HD. Versie 7.2.2. zitten we nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

JKratos schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 17:49:
Voor de enkeling die nog niet over is naar JB ;) = Mike heeft een update uitgebracht voor Revolution HD. Versie 7.2.2. zitten we nu.
Tsja, nauwelijks verbetering voor zover ik kan zien. Ik zit nog op 7.0. Die voldoet vooralsnog wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
Klopt, zie ook geen spectaculaire dingen maar elke verbetering is mooi meegenomen natuurlijk.

Edit: Hij heeft wel een nieuwe base voor deze update gebruikt zie ik nu.

offtopic:
JKratos is vanaf nu mede-auteur van dit topic! Fist pumping!! oOo

[ Voor 18% gewijzigd door JKratos op 24-07-2012 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BORA2500ETX
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 02-09 23:22
Kunnen jullie vertellen hoe lang jullie batterij mee gaat op die JB Revolution rom? Veel verbetering ten opzichte van de standaard versie van HTC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Nice, Hotspot is gefixed in the nieuwste CM10 JB ROM van TripNRaVeR!

Tijd om m'n One X ook maar eens te upgraden dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _gibeon_
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-08 22:21
Vannacht/morgen komt Trip met build 005, dus je zou dan al weer direct kunnen updaten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Nu online

westergas

rikkie_pc

Over naar JB zonder Sense? En dan die mooie docking/car mode missen? Nope! ;)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

_gibeon_ schreef op dinsdag 24 juli 2012 @ 22:45:
Vannacht/morgen komt Trip met build 005, dus je zou dan al weer direct kunnen updaten. :P
Ga ik zeker doen, er zit een probleem in de huidige versie waardoor hij reboot als ik Wifi aan zet, hopelijk is dat dan opgelost. En anders ga ik weer terug naar ARHD tot de problemen opgelost zijn.

JB ziet er verder wel erg goed uit. Sense an sich mis ik niet, alleen de camera app van JB is maar matig, die van HTC is stukken beter.
Pagina: 1 ... 7 ... 32 Laatste