idd dat lijkt me ook. bedoel je kunt van alles verzinnen wat er mis zou kunnen gaan. de usb stick kan ook oud en versleten zijn. de tv kan een bad-block hebben. de firmware kan een letter verwisseld hebben en zodoende niets doen op je tv. wifi kan uitvallen. netwerkstekker dr uit getrokken worden. stroomstekker over gestruikeld door je kind. etc etc.barrymossel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:09:
[...]
Volgens mij is het redelijk hetzelfde. Het lijkt me dat zowel via wifi (eerst downloaden, dan installeren) als via de usb het bestand gewoon gecontroleerd wordt, zodat ze zeker weten dat er geen fouten in zitten. Daarna pas installeren. Ik vind het enger dat de stroom uitvalt of weet ik veel tijdens het installeren.
de firmware heeft een checksum en zeker vanaf versie 2003 checkt het eerst de checksums en succesvol wegschrijven van de firmware voordat de daadwerkelijke installatie hiervan plaatsvind en de tv herstart.
de service van samsung is erg goed wel en ben er ook zeer tevreden over. helpdesk knowhow is op kleuterniveau en is niet zo op de hoogte van hetgeen ze op de hoogte moeten zijn (hun eigen produkten dus) maar de technische service is fantastisch en garantiebepalingen worden nauwlettend nagevolgd. mijn es8000 had een mooie streep door het beeld heen en kon em terugbrengen en kreeg direct een nieuwe mee van plasma-discounter en 2 extra brillen en een pak bazarra koffie als compensatie voor de benzine en omgemak.top lui ! het is alleen spijtig dat het nodig is. zou niet moeten met zo dure tv. een half jaar nodig hebben om er fatsoenlijk beeld uit te toveren en alles werkend te krijgen zoals geadverteerd en in de gebruiksaanwijzing staat is ook belachelijk als je dr over nadenkt. evenals een evolution kit op de beurs te tonen die je tv upgrade naar het nieuwe jaar maar pas volgend jaar verkrijgbaar is

ps. happy birthday to me !
If something sucks make it better...