• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:32

JoJo_nl

Yu !

barrymossel schreef op woensdag 20 februari 2013 @ 13:09:
[...]

Volgens mij is het redelijk hetzelfde. Het lijkt me dat zowel via wifi (eerst downloaden, dan installeren) als via de usb het bestand gewoon gecontroleerd wordt, zodat ze zeker weten dat er geen fouten in zitten. Daarna pas installeren. Ik vind het enger dat de stroom uitvalt of weet ik veel tijdens het installeren.
idd dat lijkt me ook. bedoel je kunt van alles verzinnen wat er mis zou kunnen gaan. de usb stick kan ook oud en versleten zijn. de tv kan een bad-block hebben. de firmware kan een letter verwisseld hebben en zodoende niets doen op je tv. wifi kan uitvallen. netwerkstekker dr uit getrokken worden. stroomstekker over gestruikeld door je kind. etc etc.
de firmware heeft een checksum en zeker vanaf versie 2003 checkt het eerst de checksums en succesvol wegschrijven van de firmware voordat de daadwerkelijke installatie hiervan plaatsvind en de tv herstart.
de service van samsung is erg goed wel en ben er ook zeer tevreden over. helpdesk knowhow is op kleuterniveau en is niet zo op de hoogte van hetgeen ze op de hoogte moeten zijn (hun eigen produkten dus) maar de technische service is fantastisch en garantiebepalingen worden nauwlettend nagevolgd. mijn es8000 had een mooie streep door het beeld heen en kon em terugbrengen en kreeg direct een nieuwe mee van plasma-discounter en 2 extra brillen en een pak bazarra koffie als compensatie voor de benzine en omgemak.top lui ! het is alleen spijtig dat het nodig is. zou niet moeten met zo dure tv. een half jaar nodig hebben om er fatsoenlijk beeld uit te toveren en alles werkend te krijgen zoals geadverteerd en in de gebruiksaanwijzing staat is ook belachelijk als je dr over nadenkt. evenals een evolution kit op de beurs te tonen die je tv upgrade naar het nieuwe jaar maar pas volgend jaar verkrijgbaar is 8)7 ?? mag toch hope dat ie snel te koop is.
ps. happy birthday to me !

If something sucks make it better...

• djeck
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19:21
Feli@JoJo_nl *O*

Heeft iemand nog een goed adresje om een prijs op te vragen voor de 55ES7000 (NL model), momenteel heb ik de goedkoopste op €1899.- bij Electroplace, foka gaat volgens mij ook met die prijs mee. Ben bang dit juist een beetje de tijd is dat ze ineens veel in prijs zakken...iemand een idee daarover?

PVoutput

• aasIIX
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 11:22
Hallo,

Ik heb thuis een Ue46ES8000, is het hier ook mogelijk in om via een USB stick films *MKV bestanden af te spelen met hierbij een Subtitle? *SRT bestand?

Mvg,

• barrymossel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:09
Yep, is mogelijk!

Verwijderd

Iemand wel eens problemen met het vinden van signaal bij het opstarten van de TV?

Het kan niet liggen aan me bekabeling en ook niet aan de CI+ module.

Soms kan ik namelijk niet eens analoog signaal vinden zonder module.

Als ik de TV uit doe en vervolgens weer aan dan heb ik wel beeld en geen verlies!
Signaal is dan op 100 % sterkte.

Iemand dit probleem ook wel eens es7000s?

Ik ben bang dat de aansluiting in de TV stuk is, namelijk. :-(

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-02-2013 13:22 ]

• Dimens
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-01-2024
aasIIX schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 11:26:
Hallo,

Ik heb thuis een Ue46ES8000, is het hier ook mogelijk in om via een USB stick films *MKV bestanden af te spelen met hierbij een Subtitle? *SRT bestand?

Mvg,
Bij MKV heb je nooit zekerheid of het bestand afgespeeld zal worden. MKV heeft namelijk totaal geen standaard en vrijwel elke codec kun je erin plaatsen.
De televisie moet dus de codec kunnen afspelen wil het MKv kunnen afspelen. Ga dus eerst na welke codec het MKV bestand heeft en dan pas kun je over meer zekerheid praten dat de televisie het afspeelt.

• Badr
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 05-01 22:41
Modbreak:Gebruik een topicreport voor dit soort dingen

[ Voor 89% gewijzigd door Michael Knight op 22-02-2013 17:02 ]

• aasIIX
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 08-10 11:22
Als ik de USB in de Tv doet start die wel de film op en speelt hem perfect af op *MKV bestand. Dit doet hij automatisch via All-Share! Nu pakt hij het bijkomende *SRT bestand niet is dit wel mogelijk? Of op een andere manier?

• djeck
Wat is de vesa maat van de 55es7000? Hier op tweakers staat 200x200 maar moet dat geen 400x400 zijn?

PVoutput

• Dimens
iJack schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:33:
Wat is de vesa maar van de 55es7000? Hier op tweakers staat 200x200 maar moet dat geen 400x400 zijn?
Voor zover ik mij kan herinneren wel ja. Kun je ook zelf zien door de afstand tussen de gaten te meten. Vesa van 400 is 40 centimeter afstand tussen twee gaten.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18:32
Die VESA-maten zijn gewoon in mm's, dus 400 is inderdaad 40cm, zo makkelijk is het :+

The devil is in the details.

• djeck
Dimens schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 19:54:
[...]

Voor zover ik mij kan herinneren wel ja. Kun je ook zelf zien door de afstand tussen de gaten te meten. Vesa van 400 is 40 centimeter afstand tussen twee gaten.
Ja zou willen dat ik hem al kon opmeten, wilde vast het ophangsysteem kopen, tv komt pas volgende week 8)

PVoutput

• Hahn
Zelfs al zou je het niet kunnen vinden of in het echt opmeten, dan kan je het nog uitrekenen en opmeten op je scherm :+

Afbeeldingslocatie: http://cdn-static.cnet.co.uk/i/product_media/40002471/image5/440x330-samsung-ue55es7000-4-back.jpg

^ Achterkant van 55ES7000. TV is ruime 120 cm breed, dus dat lijkt me 400x400 inderdaad.

• djeck
Hahn schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:05:
Zelfs al zou je het niet kunnen vinden of in het echt opmeten, dan kan je het nog uitrekenen en opmeten op je scherm :+

[afbeelding]

^ Achterkant van 55ES7000. TV is ruime 120 cm breed, dus dat lijkt me 400x400 inderdaad.
Hahah ja thanks....had de achterkant inmiddels ook bekeken ja O-)

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 23:19
Dimens schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 14:38:
[...]

Bij MKV heb je nooit zekerheid of het bestand afgespeeld zal worden. MKV heeft namelijk totaal geen standaard en vrijwel elke codec kun je erin plaatsen.
De televisie moet dus de codec kunnen afspelen wil het MKv kunnen afspelen. Ga dus eerst na welke codec het MKV bestand heeft en dan pas kun je over meer zekerheid praten dat de televisie het afspeelt.
in theorie heb je helemaal gelijk, maar als we van de praktijk uitgaan: ik ben letterlijk nog niet één mkv tegengekomen die door mijn tv niet werd afgespeeld. ik denk dat 99% van de mkv's een h264 stream bevatten, die gewoon probleemloos wordt afgespeeld.

Ik meen dat het bij anime afleveringen gebruikelijk is om een andere codec te gebruiken, ik weet niet zeker of die ondersteund wordt. Maar alle films en series die je tegenkomt doen het zonder probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aasIIX schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 18:24:
Als ik de USB in de Tv doet start die wel de film op en speelt hem perfect af op *MKV bestand. Dit doet hij automatisch via All-Share! Nu pakt hij het bijkomende *SRT bestand niet is dit wel mogelijk? Of op een andere manier?
Ik ben een enkele tegengekomen die het niet doet, dat zijn dan meest series met achteraf ingebakken NL-subs via de overbekende 'bibliotheken'.
Losse MKV + SRT draait prima via zowel allshare als USB, zorg er wel voor dat de sub precies dezelfde naam heeft. Zo had ik laatst steeds iets van (voorbeeld) X264-Dimension.mkv en x264-Dimension.srt, die kleine 'x' is dus al een probleem voor de tv (niet voor de pc gek genoeg).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceDJ
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-10 10:17
Verwijderd schreef op vrijdag 22 februari 2013 @ 12:54:
[...]

Ik ben een enkele tegengekomen die het niet doet, dat zijn dan meest series met achteraf ingebakken NL-subs via de overbekende 'bibliotheken'.
Losse MKV + SRT draait prima via zowel allshare als USB, zorg er wel voor dat de sub precies dezelfde naam heeft. Zo had ik laatst steeds iets van (voorbeeld) X264-Dimension.mkv en x264-Dimension.srt, die kleine 'x' is dus al een probleem voor de tv (niet voor de pc gek genoeg).
Als de MKV over een Nederlandse subtitle track beschikt, heb je geen srt bestand nodig. Via het tools menu kun je de ondertiteling dan gewoon selecteren. Als de MKV niet over subtitle track(s) beschikt heb je uiteraard wel een srt bestand nodig voor ondertitels. Teminste, zo werkt het bij mijn ES7000. Mijn TV pakt de ondertitels automatisch uit het MKV bestand. Bij de C- en D-series werkt dat niet zo, en is een srt bestand ten allen tijde benodigd voor ondertitels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Hahn schreef op donderdag 21 februari 2013 @ 20:05:

[afbeelding]

Staat toch in handleiding of niet of op site van Samsung?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(Nieuw op dit forum: verwijs me gerust door als ik dit elders moet posten...)
2 vragen over de samsung ES8000:
*ik zie niet direct de skype-app staan (ik kan bvb. wel surfen op het net, de camera lijkt ook te werken, ik zie andere apps zoals HLN en een franstalige krant, ...). Moet die skype-app afzonderlijk geinstalleerd worden? Ik vind dit ook niet direct terug in de Samsung-store. Of moet ik een upgrade 'forceren' (want het toestel lijkt niet direct om een upgrade te vragen?)
*wij kijken via de Belgacom-decoder. Beeld naar TV lukt perfect via hdmi1, maar heb probleempje met 't geluid: ik wil het geluid naar mijn versterker sturen, maar die heeft geen optical-ingang (is nogal oude versterker ;-). Ik kan natuurlijk wel het geluid rechtstreeks van de Belgacom-box naar mijn versterker sturen, maar dan komt het geluid net iets vroeger dan het beeld! Is hier een oplossing voor? Kan ik bvb. het geluid toch van de TV naar mijn versterker sturen, maar niet via optical?
Merci,
Stef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de skype app moet je in de App store wezen de eerste button recht van je scherm in Smart TV.

Je verstreker heeft ook geen HDMI ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Versterker heeft geen hdmi, neen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleineheino
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-08-2024
Wij hebben een ue55es6530 tv met een DUNE mediaplayer. tijdens het afspelen van een film lijkt het steeds of het beeld schokt. Ik heb veel geprobeerd qua instellingen zowel op de tv als op de mp maar geen verandering.

Kan dit toch met bepaalde instellingen te maken hebben?

BVD
Heino

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Kleineheino schreef op zondag 24 februari 2013 @ 19:23:
Wij hebben een ue55es6530 tv met een DUNE mediaplayer. tijdens het afspelen van een film lijkt het steeds of het beeld schokt. Ik heb veel geprobeerd qua instellingen zowel op de tv als op de mp maar geen verandering.

Kan dit toch met bepaalde instellingen te maken hebben?

BVD
Heino
Heb je dit fenomeen bij elke film die je afspeelt (wat voor films dan) of is dit bij een enkele film?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleineheino
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-08-2024
Dimens schreef op zondag 24 februari 2013 @ 20:15:
[...]

Heb je dit fenomeen bij elke film die je afspeelt (wat voor films dan) of is dit bij een enkele film?
De film die we vanmiddag keken was een iso bestand (DVD5 formaat). Ik zal morgen even wat meer formaten checken en hier laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 23:21
TV beeldinstelling onlangs van movie naar standaard gezet. Vond de backlight bleeding in de hoeken en onderin in het midden vooral ’s avonds te storend. Nu met standaard mode geen last meer hier van. Echter op de allshare van de TV is dit nog wel aanwezig. Zeker bij wat minder grote divx bestanden zijn de vlekken wel te zien. Ligt dit aan de kwaliteit van het bestand of puur aan allshare op de samsung TV?

Is het mogelijk om de signaalsterkte en kwaliteit op te vragen? Ik merk namelijk de laatste tijd wat beeldwaasjes (artefacts/ghosting of hoe dat heet) alleen bij voetbalwedstrijden ongeveer om de 10 minuten. Op de TV in de slaapkamer, dichterbij het AOP, geen probleem. Ben bang dat de signaalsterkte te laag ligt, beeld is verder wel goed.. Zou een antenneversterker het signaal verbeteren, of een breedbandversterker?

Tv: es6100
firmware: 1.032
Ci+ module: Smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 11:43

Bombonella

En als de Bom valt....

Op een bepaalde webshop kom ik deze Samsung UE40ES6100WXXN en deze tegen UE40ES6100.
Er is een aardig prijsverschil en de eerste heeft een UPC/Ziggo certificering.

Weet iemand of er nog andere verschillen zijn die ik over het hoofd zie? Het is mij niet helemaal duidelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Verschil is dat de tweede (alhoewel de code die je geeft precies hetzelfde is als de eerste, maar dan zonder de code erachter, die de tweede ook moet hebben...) hoogstwaarschijnlijk uit het buitenland is gehaald.

Dat heeft als voordeel dat 'ie goedkoper is en als nadeel dat de ingebouwde tuner geen UPC/Ziggo/KPN/Caiway ondersteund. En als je garantie nodig hebt, dat Samsung moeilijk kan gaan doen, omdat het model niet voor de Nederlandse markt bedoeld is.

Aan jou de keus of jij dat het prijsverschil waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:12

SeatRider

Hips don't lie

Toml83 schreef op maandag 25 februari 2013 @ 13:09:
TV beeldinstelling onlangs van movie naar standaard gezet. Vond de backlight bleeding in de hoeken en onderin in het midden vooral ’s avonds te storend. Nu met standaard mode geen last meer hier van. Echter op de allshare van de TV is dit nog wel aanwezig. Zeker bij wat minder grote divx bestanden zijn de vlekken wel te zien. Ligt dit aan de kwaliteit van het bestand of puur aan allshare op de samsung TV?
Je moet die setting (movie > standaard) per source doen. Allshare is ook een source.

Nederlands is makkelijker als je denkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bombonella
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-07 11:43

Bombonella

En als de Bom valt....

Hahn schreef op maandag 25 februari 2013 @ 16:47:
Verschil is dat de tweede (alhoewel de code die je geeft precies hetzelfde is als de eerste, maar dan zonder de code erachter, die de tweede ook moet hebben...) hoogstwaarschijnlijk uit het buitenland is gehaald.

Dat heeft als voordeel dat 'ie goedkoper is en als nadeel dat de ingebouwde tuner geen UPC/Ziggo/KPN/Caiway ondersteund. En als je garantie nodig hebt, dat Samsung moeilijk kan gaan doen, omdat het model niet voor de Nederlandse markt bedoeld is.

Aan jou de keus of jij dat het prijsverschil waard vindt.
Het verwarrende is dat het NL model een stuk goedkoper is. Daar ik een soortgelijke redenering als die van jou volgde dacht ik dat ik ergens nog iets miste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xdwarfx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 07-10 22:40
Inmiddels via menu, ondersteuning, softwareupdate, online de 002005 binnengehaald (ES8000)... geen idee wat de changelog is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens

Is het mogelijk om de signaalsterkte en kwaliteit op te vragen? Ik merk namelijk de laatste tijd wat beeldwaasjes (artefacts/ghosting of hoe dat heet) alleen bij voetbalwedstrijden ongeveer om de 10 minuten. Op de TV in de slaapkamer, dichterbij het AOP, geen probleem. Ben bang dat de signaalsterkte te laag ligt, beeld is verder wel goed.. Zou een antenneversterker het signaal verbeteren, of een breedbandversterker?

Ondersteuning -> Zelfdiagnose -> Signaalinformatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22:02
Voor de es7000 staat die ook online,net binnen gehaald.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Bij mij is menu, ondersteuning, softwareupdate greyed out, betekend dit dat er geen update is of zit ik verkeerd :/

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanatic_david
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08-10 13:34

fanatic_david

It's Britney, b*tch!

Software-update is niet beschikbaar bij alle bronnen. Selecteer dus eens een andere bron, en check dan nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radioamateur
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 06-07 21:48
Je moet de smart hub niet opgestart hebben.
Software update werkt dan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djeck
Radioamateur schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 13:49:
Je moet de smart hub niet opgestart hebben.
Software update werkt dan niet.
Ahh weer wat geleerd _/-\o_ Thanks!

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soms moetje ook heel even wachten voor dat die beschikbaar is had ik net ook.

Blijft jammer dat Samsung niet meld wat er verbetert is....................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Staat ook op standaard... Al heb ik de backlight vrij laag staan op 9.. Misschien dat het daar aan ligt..
SeatRider schreef op maandag 25 februari 2013 @ 17:02:
[...]

Je moet die setting (movie > standaard) per source doen. Allshare is ook een source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Thnx, heb het gevonden..
Is een signaal tussen de 66 en 70 wel voldoende? Of zou dat echt op 100 moeten staan..
Dimens schreef op maandag 25 februari 2013 @ 20:10:
[...]

Ondersteuning -> Zelfdiagnose -> Signaalinformatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
Toml83 schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 17:20:
Thnx, heb het gevonden..
Is een signaal tussen de 66 en 70 wel voldoende? Of zou dat echt op 100 moeten staan..

[...]
Kijk naar je bitfoutfrequentie. die moet op 0 blijven. Zodra daar fouten in ontstaan, krijg je dus artefacten.
Bij mij komt RTL5 op een signaalsterkte van 41 (stabiel) maar heb ik een bitfoutfrequentie van 0 en nooit artefacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds vanmiddag FW 2005 erin, en me ES8000 is een herstart TV geworden op de paar minuten gaat die uit en start die weer op :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Registratie: Augustus 2010
  • Nu online
Wat in vorige jaren hielp, en misschien nu ook wel, is de netwerkkabel losmaken, stroom er even af. 5 minuten wachten en weer aansluiten. Kan zijn dat je dat een paar keer moet herhalen. Heeft iets met, ik geloof dat het watchdog heet, te maken. Dan heb je er een app op geïnstalleerd en de Tv denkt dan dat de app het niet doet. Dan start de TV opnieuw op om wederom de app proberen te starten.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
ok, die staat op 0.. Ik zat ook te denken dat er wellicht overscan kan plaatsvinden, omdat mijn beeldinstelling op breedbeeld zoom staat en niet op screen fit..
Dimens schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 18:36:
[...]

Kijk naar je bitfoutfrequentie. die moet op 0 blijven. Zodra daar fouten in ontstaan, krijg je dus artefacten.
Bij mij komt RTL5 op een signaalsterkte van 41 (stabiel) maar heb ik een bitfoutfrequentie van 0 en nooit artefacten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

Verwijderd schreef op dinsdag 26 februari 2013 @ 19:14:
Sinds vanmiddag FW 2005 erin, en me ES8000 is een herstart TV geworden op de paar minuten gaat die uit en start die weer op :-(
das de auto-update van de ingebakken applicaties van samsung.. gewoon wachten tot ie uitgerestart is en zorgen dat ie aan t netwerk hangt. je kunt ook een factory-reset doen dan doet ie t weer ok. vporal NIET de stekker er uit trekken en geen geduld hebben, dit verneukt je onboard eMMC chip en kan leiden tot een niet meer functionerende tv. na een paar keer herstarten gaat de tv automatisch de boel resetten voor je, het enige wat je nodig hebt is de tv aanzetten en wachten, ook als ie herstart.. wachten.. smarthub moet updaten. als je smarthub bij het aanzetten start zie je dat ie de boel aan het updaten is. dit werkt het beste als je de tv aanzet na een firmware upgrade en er daarna de eerste 10 minute niet aan zit zodat het ding alles kan updaten zonder in de weg gezeten te worden door een gefrustreerde gebruiker die t niet snel genoeg gaat en geen geduld heeft. je kunt na 2 minuten zoiets (ligt aan snelheid van je internet) de smarthub opstarten en dan zie je nog dat het ding aan het updaten is.
shoot me if im wrong, maar als je eerst de skype en de social tv app update voordat je 2005 firmware installleerd werkt t denk beter. voor degene die dit nog niet gedaan hadden..

foutje van samsung weer met die firmware release hehe
http://www.samsungworld.n.../UE46ES8000SXXN/firmwares
hier nog niets maar online wel.. doorgaans is t andersom.. zodra ik changelogs zie zal ik ze posten :-)
gokje : fixes voor remote scheduling en opnameplanner. de tv gaat met ingeschakeld smarthub remote uit en vervolgens gaat ie niet meer aan behalve dan met de IR afstandbediening.
zeker: smarthub update, 5 progs bijgewerkt (net5,funda, fitness,?,?)

ps: skype heeft in de tussentijd de berichtenfunctie verloren en hapert met audio ontvangst.. met 2005 firmware iets minder maar nog steeds hinderlijk genoeg :(
ondertussen 1e crash van tv gehad door youtube remote wat een filmpje van adele in reggaeversie weigerde af te spelen.. pc ook wel es last van, zal wel aan youtube liggen as usual.. reclame enzo.. bah bah in de herhaling speelde t wel af en geen tv crash..

[ Voor 59% gewijzigd door JoJo_nl op 27-02-2013 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online
Het blijft troep, de software van Samsung.

Sonos Arc Ultra | Sonos Sub gen 3 | Sonos One SL (4x) | Sonos Move | Sonos Boost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

GerCor schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:56:
het is koploper op gebied van soft en hardware , maar tegenwoordig gaat het te snel en heeft men nauwelijks tijd om problemen en bugs op te lossen.. de consument eist tegenwoordig, vroeger keek men naar dingen uit en vond men het wonderlijk dat het uberhaupt kon... tegenwoordig zeikt men dat t niet werkt en koopt een apple.. liever te dure gepatenteerde knakenhardware met goede software (kuch kuch) dan degelijke hardware met buggende software ?

ps: t bugt al iets minder en loopt wat soepeler na 2005 upgrade.. fijn te weten dat ze de boel wel bijhouden en niet zoals andere fabrikanten je opschepen met oude halfbakken zooi. ik heb nog geen tv gezien die mijn ziggo digitaal naar mijn tablet en 3 phones tegelijk streamt zonder problemen op me samsung na O-)
het zou wat handiger in mekaar gezet kunnen worden alleen.. over zeiken gesproken... wanneer komt die evolution kit uit.. ik wil t :9

[ Voor 29% gewijzigd door JoJo_nl op 27-02-2013 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor jullie uitleg.

Gisterenavond bleef de TV om de paar minuten herstarten soms na 5 minuten de andere keer naar 15 minuten, toen maar gewoon uitgezet.

Vanmorgen weer aangezet, en naar smartheb gegaan, erbleken maar 5 App's te zijn, maar direct begon Smarthub met het ophalen van 33 App's die er weer opkwamen te staan, met een paar die ik allang verwijderd had, maar op 1 of andere manier blijft die, die steeds terug zetten als er een probleem met de Smarthub is geweest.

Het lijkt nu allemaal weer te werken.

• GerCor
  • Nu online
Het is troep omdat Samsung voor zo'n beetje elk type TV (firmware en app) software denkt te moeten (laten) maken. Kijk, je kunt wel zeiken over bijvoorbeeld de app Facebook, en dat het er niet uitziet, erg beperkt is ... maar je kunt ook de browser gebruiken en de app links laten liggen.

Wat vrij normaal is, lijkt mij, is dat je 1 OS voor alle Samsung TV's maakt en dan werkt alles op welk type Tv van Samsung dan ook. Heb je geen internetaansluiting, dan krijg je uiteraard ook geen SmartHub e.d. Maar heb je wel internetaansluiting dan werkt een app op een Tv uit 2010 en 2013. Omdat het dezelfde app is.

Denk ik aan bijvoorbeeld een Xbox360 uit 1904. Staat ook gewoon elke keer de nieuwste software op.

Ik heb ook een Xbox360. Zit een prima browser op, dus waarom zou ik die tot op het bot uitgeklede Samsung app van Twitter gebruiken als ik de 100% webpagina naar voren kan halen met de Xbox360?

• Toml83
Heb de beeldinstelling van movie calibratie naar natural gezet.. En plots geen waasjes/artefacten meer tijdens het voetbal.. Blijft wel vreemd, maar laat het nu zo staan. Natural kijkt op zich ook wel lekker weg..

Verwijderd

GerCor schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:56:
Inderdaad heb nog steeds een TV die diversen malen per uur uitgaat en van zelf weer aan.
Dit was 100% me eerste Samsung maar ook direct me laatste. ;w

Na 3 maanden al te veel gezeur gehad en dan koop je het Top model uit de ES serie !

• GerCor
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:54:
[...]

Inderdaad heb nog steeds een TV die diversen malen per uur uitgaat en van zelf weer aan.

Na 3 maanden al te veel gezeur gehad en dan koop je een het Top model uit de ES serie !
Gooi eens alle door jou geïnstalleerde apps er af. Kijk het een paar dagen aan.

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
GerCor schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:12:
[...]

Ik adviseer je om een reset van Smarthub te doen of een hard reset ( via service menu ). Als het probleem dan nog bestaat, dan echt Samsung bellen.

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Heb laatste update geïnstalleerd op me UE40ES7000 en nog werken de animaties niet bij Buienradar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerCor schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 19:12:
[...]

heb ik inmiddels gedaan, en gisteren avond geen restarts meer gehad, dus we kijken het even aan.
Edit: vanmiddag toch weer restart's van de TV, weer wat ap's er af gegooid kijken wat die nu doet en anders gaat dit weekend er even een reset op

@Dragunov

welke animatie's werken niet, hier werken trekken de evt buien gewoon over Nederland, misschien de App een keer op nieuw installeren ?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 01-03-2013 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ook niet geholpen, op de 5 minuten herstart de TV, wel opvallend de TV meldt zich achter elkaar af en aan in het netwerk TV maar eens uit het Netwerk halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online
@Andreipad Ik weet niet of je onlangs de firmware heb geupgrade, maar, hoewel niet verplicht. Samsung beveelt aan altijd een totale reset te doen omdat het kan voorkomen dat de firmware niet 100% geïnstalleerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat de reset optie in het standaard menu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerCor
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 maart 2013 @ 15:22:
Is dat de reset optie in het standaard menu ?
Ik heb niet zo 2012 toestel, maar volgens mij wel. Je bent wel al je instellingen kwijt dan ... dus misschien eerst even ergens noteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-10 13:41

Bosmonster

*zucht*

Verwijderd schreef op donderdag 28 februari 2013 @ 16:54:
[...]

Na 3 maanden al te veel gezeur gehad en dan koop je het Top model uit de ES serie !
Same here. De TV (ES8000) heeft zo wel zn charmes, met name het design, maar verder is het maar brak. Veel last van clouding, hele panel is inmiddels al vervangen.

En de software is echt een drama. Traag, zit vaak onlogisch in elkaar en als er een update is houd ik mn hart vast. Heb al eens een paar dagen met een fucked up smarthub gezeten, die het een goed idee vond om alles weg te gooien, zelfs de app store zelf :')

Zou willen dat ik de CI+ kaart gewoon in de Apple TV kon stoppen en daarmee de hele software van de Samsung kon omzeilen.
JoJo_nl schreef op woensdag 27 februari 2013 @ 08:59:
[...]
tegenwoordig zeikt men dat t niet werkt en koopt een apple.. liever te dure gepatenteerde knakenhardware met goede software (kuch kuch) dan degelijke hardware met buggende software ?
Ja, echt heel raar, dat mensen iets willen kopen dat wel gewoon werkt :P

[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 01-03-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een aantal maanden de UE55ES8000. Ivm lipsync problemen en resonantie bij rechterbox vorige week de monteur (selectro) op bezoek gehad. Heeft wifi-module vervangen naast de rechterbox die bij hoge tonen trilde. Na vertrek bleek niet alleen de wifi het niet meer te doen (niet erg want televisie is ook bekabeld aangesloten), maar had ook ik een herstart tv. Om de vijf minuten schakelt hij uit en dan weer aan. Soms vijf keer achtereen, soms wel vijftien keer.

Ook werden we een keer snachts wakker omdat de tv vanzelf aanging. Sindsdien gaat na het kijken de stekker eruit. Televisie zit op software versie 2004, alle kabels (behalve stroom en kabel) zijn inmiddels verwijderd. Kijk via CI+ (ziggo, smits module). Deze week al twee keer volledig gereset. Komende vrijdag komt de monteur weer,hopelijk weet hij het op te lossen.

Iemand tips?

Zojuist via televisie software versie 2005 geinstalleerd. Keep you posted.
Vanochtend, geen smarthub (update en bij uitvoeren loopt de tv vast) daarnaast ineens drie keer CI+ error 4: CCK failed meldingen (met herstart daarna). Paar uur de stekker eruit gehad. Nu weer aan, kijken wat er gebeurt... Pfffffff

8-3-2013: Monteur langsgeweest. Die heeft de wifi-module vervangen (zit rechtsvoor onderin) en de CI+kaarthouder vervangen. Daarna deed alles weer normaal. Na twee weken chagrijn weer helemaal blij.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 08-03-2013 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hier ook net de 2005 versie geinstalleerd, het gevolg is dat mijn HDMI audio return channel niet meer werkt, geluid gaat nu altijd via de tv. Een nieuw probleem is nu ook dat het geluid vaak blijft hangen, je drukt op pijltje rechts in de smarthub en vervolgens blijf je het geluid horen alsof je het pijltje ingedrukt houdt.

Modelbouw - Alles over modelbouw, van RC tot diorama

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier de netwerk van de TV er maar afgegooid dan blijft die het normaal doen.
Geen puff om hier nu verder in te duiken.
Morgen er maar eens goed voor gaan zitten, want tja nu is Plex onbruikbaar :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

enige probleem wat ik heb is dat na een video-gesprek met skype het tv-beeld ineens roze flikkert.. tv aan en uit lost dit weer op.
als je skype of social hub hebt ingesteld en je doet dan de tv upgrade naar 2005 dan loopt het vast hierop. enige wat dan echt helpt is fabrieksreset doen in het menu. je begrijpt dat het verwijderen van het internet niet gaat helpen gezien de software evengoed opstart bij het aanzetten van de tv. de tv gaat na zoveel keer resetten vanzelf een keer het volhouden zodat je in het menu kan komen.
edit: er zijn weer key-updates voor CI+ interface dus als je kaart error 4 krijgt start dan tv op zonder smartcard en laat het ding volledig opstarten zodat je een FTA kanaal hebt en zet em dan op nl2 en doe smartcard terug.

[ Voor 17% gewijzigd door JoJo_nl op 02-03-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

Verwijderd schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 13:06:
Hier de netwerk van de TV er maar afgegooid dan blijft die het normaal doen.
Geen puff om hier nu verder in te duiken.
Morgen er maar eens goed voor gaan zitten, want tja nu is Plex onbruikbaar :-(
je hebt niet toevallig een asus router ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@JoJo_nl

na dat de TV vanmorgen binnen een paar minuten 3x opnieuw begon testarten, heb ik hem uit het netwerk gegooid, en sinds dien geen opstarts meer gehad, en zo draait die alweer een paar uur stabiel, dus dat is wel opvallend.

Morgen heb ik geen TV eisende Kids ;) , dus dan gaat die even in de complete reset.

En ja ik heb toevallig een ASUS router, kan daar wat zitten dan ?

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 02-03-2013 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

yup een van die asus firmware updates heeft een bug in https wat je probleem kan verklaren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb een nieuwe RT-N66U met FW 3.0.0.4.260

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

3.0.0.4.342 heb je nodig.. waarschijnlijk is je probleem dan opgelost :)
mocht je een usb stick in de router hebben , haal de asus en download2 en de verborgen dir er af en installeer dit opnieuw na firmware upgrade

[ Voor 50% gewijzigd door JoJo_nl op 02-03-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, ook op het todo lijstje voor morgen.
Zelf vindt de router geen update dus dat zal handmatig moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

klopt
enjoy ur day :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-10 10:23
Ik heb net een 40es6100 gekocht, verbonden met het netwerk gaat allemaal goed, update gedownload (1032) maar in smarthub geeft hij bij elke optie een fout "error_update_001" maar bij updaten geeft hij aan dat er geen nieuwe versie beschikbaar is...

(googlen geeft ook dat ik moet updaten...).

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je hem een paar minuten in de Smarthub laat staan begint die dan niet vanzelf de smarthub te update, die error heb ik het verleden ook welgehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
Ja, maar die update is ook al gedaan (1032), nu geeft hij steeds dat de update reeds de nieuwste versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

smarthub reset doen in de smarthub instellingen, installeerd ie alles opnieuw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenergy
JoJo_nl schreef op zaterdag 02 maart 2013 @ 22:28:
smarthub reset doen in de smarthub instellingen, installeerd ie alles opnieuw
Al gedaan, dit helpt ook niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reset heeft hier ook niets geholpen zelfs tijdens en opnieuw instellen gaat de TV steeds uit :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Sinds een paar weken ondervind ik kleine beeldwaasjes voornamelijk bij de sportuitzendingen (schaatsen, voetbal) ongeveer om de 10 minuten.. Waasjes zijn er een kleine seconde.. Het lijkt of het beeld de snelheid niet aan kan ofzo..
Andere zenders geen last van of ik zie het gewoon niet..

Aparte is wel als ik bijvoorbeeld een voetbalwedstrijd opneem en terugkijk hier geen waasjes zie.. Zo had ik dus onlangs twente - ajax opgenomen.. Kon het begin nog zien (15 min) , maar wel waasjes. Kijk ik het opgenomen programma terug, zelfde minuut waar ik toen wel waajes zag, nu niks..

Dacht eerst dat het aan de bekabeling lag, maar nu twijfel ik..

Ik heb een samsung es6100 met Ci+ module van Smit.. Volgens mij de oude versie van Smit..

iemand advies en/of tips?

ps. ik heb ook netwerkkabels aangesloten op mijn TV.. Maar of dat een issue is?
Daarnaast na de laatste firmware update geen harde reset gedaan.. Zou dat kunnen helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

mm dan zul je denk toch de hele tv naar fabrieksinstellingen moeten resetten.. in het service menu of in het tv menu bij kanalen. wat t ook kan zijn is een update voor de CI+ interface software. die moet je tv herstarten gezien dat het ding pas ge-initialiseerd word bij aanzetten van tv. met smarthub remote kan ie niet uit .. gevolg conflict... smarthub remote uitzetten of fabrieksherstellingen zet dit ook uit. probeer eens t volgende: smartcard+CI uit tv .. tv aan ... wacht op beeld ,..kijk of ie nog reset.. als ja >dan is t niet dat.. als nee> op nl2 zetten en CI in tv doen terwijl ie op nl2 staat en zeurt over gecodeerd signaal en in menu CI interface softwareupdate.. daarna smartcard weer in en nog keer software update.. wacht tot tv paar keer reset is.. bidden naar favouriete almachtige..
soms ligt t ook gewoon aan signaalstoring of niet genoeg signaal of netwerkstoring. check je router voor de laatste firmware en het signaalniveau van nl1 en 2 (ziggo gebruikt nl2 om alle CI+ informatie door te sturen)
skype en social hub kan aanstaan bij het opstarten van de tv en geeft conflicten als deze geupdate moeten worden. probeer ze uit te zetten bij opstarten en herstart de tv alvorens je deze update. bij de upgrade voor de ingebouwde webcamera kan het vastlopen op gezichtsherkenning voor aanmelden bij opstarten van tv erna.. in dit geval draai de camera naar beneden of hou er een doekje voor.
@tom smit module en netwerkkabels zou nie uit moeten maken.. harde reset kan wel eens helpen maar zou ook niet uit moeten maken als het allemaal werkt. je kunt proberen in CI+ menu de transcoding van auto naar uit zetten en in menu beeld de kleurenprofiel op auto

edit: blijft je wel bezig houde die tv... in plex kun je in de filename H-OU zetten , dan slikt ie dat ook.. de andere 3D versies ook trouwens.. iemand al iets vernomen over de evolution-kit ? O-) wil dat ding echt hebben..

[ Voor 87% gewijzigd door JoJo_nl op 03-03-2013 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
@ Jojo_nl

neem aan dat het eerste gedeelte van jouw post niet voor mij is bedoeld?
Harde reset anders maar doen, opnieuw zenders zoeken en smit module activeren..
Blijf het maar raar vinden..

TV in de slaapkamer wel dichterbij AOP op dezelfde splitter aangesloten geeft dit probleem niet (beeldwaasjes). Al is deze aangesloten op een STB met antenneversterker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl

JoJo_nl

Yu !

Toml83 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:32:
@ Jojo_nl

neem aan dat het eerste gedeelte van jouw post niet voor mij is bedoeld?
Harde reset anders maar doen, opnieuw zenders zoeken en smit module activeren..
Blijf het maar raar vinden..

TV in de slaapkamer wel dichterbij AOP op dezelfde splitter aangesloten geeft dit probleem niet (beeldwaasjes). Al is deze aangesloten op een STB met antenneversterker..
idd
denk niet dat een hardreset gaat helpen in jouw geval.. probeer die CI+ en kleurenprofiel eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
Ok.. we gaan jouw opties testen..
Heb btw nu de timeshift functie van de externe hd aanstaan.. Tot op dit moment geen waasjes gezien.. Soms lijkt het of het beeld verspringt, maar echt storend is het zeker niet.. en misschien ben ik nu te kritisch aan het kijken...

Zag trouwens dat tijdens een timeshift software updates en de keuze voor de CI+ module niet beschikbaar is.. Misschien dat daarom het beeld wel goed was.. Komende helft even checken of de wijziging effect heeft..
JoJo_nl schreef op zondag 03 maart 2013 @ 14:33:
[...]

idd
denk niet dat een hardreset gaat helpen in jouw geval.. probeer die CI+ en kleurenprofiel eens.

[ Voor 18% gewijzigd door Toml83 op 03-03-2013 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou vanmiddag weer de Tv naar fabrieks instellingen gezet, al tijdens het opnieuw instellen liep de TV 3x vast.

Nogmaals gedaan maar nu met alle kabels uit de TV en de CI eruit, niets geholpen tijdens het opnieuw instellen 2x een vastloper.

Nu alleen een HDMI erin voor me Sat onvanger en nog steeds blijft de TV herstarten.
En wat zegt Samsung is ook niets van bekend nog geen klachten over FW 2005 gehad nou volgens mij staan er hier ook een paar.

Is er nog terug te gaan naar 2004 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-10 15:12
Ik heb de RTL XL app geïnstalleerd maar hij is niet zichtbaar ik de SmartHub waar alle geïnstalleerde apps te zien zijn.
Als ik nieuwe apps wil installeren en zoek de RTL XL app op dan geeft hij aan dat hij is geïnstalleerd, maar ik kan hem niet deïnstalleren.
Starten kan ik hem op die manier wel.
Hoe kan ik hem weer in het overzicht van geïnstalleerde apps terug krijgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toml83
@ Jojo_nl

lijkt er op dat het is gelukt.. Al moet ik het nog wel zien over een langere periode in het kader van niet te vroeg juichen.. Maar iig alvast bedankt ;)..

Nou moet ik alleen nog even kijken waarom bepaalde uitzendingen niet worden opgenomen door mijn externe hd.. Vanmorgen op BBC match of the day in de planning/opname staan.. Maar in de schemamanager gaf het aan 'kan de opname niet starten omdat de service niet beschikbaar is' of iets in die trand..
Ik denk dat het is omdat de planner is ingesteld op -5 minuten en er dan een ander programma bezig is. Wellicht geeft dat een conflict..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist mijn ue55es8000 weer aangezet. Om de 4 minuut 45 sec herstart hij weer automatisch zonder voorafgaande foutmelding of iets anders (zit in die tijd nergens aan, staat op Ned1). Ik zit nu op zes herstarts in een half uur.

Even getest: De televisie reageert niet op smarthub (niet rechtstreeks en niet via menu) en ook niet op netwerkinstellingen. Als ik één van die menuopties selecteer reageert de TV niet meer op de afstandbediening en herstart dan na ongeveer een halve minuut.

Nu op Ned 2, netwerkkabel verwijderd op. Nu reageert hij niet meer op de afstandbediening?!, ook niet op de knopbediening achterop de televisie. Stroom eraf gehaald, paar minuten gewacht en weer aangezet, netwerkkabel eruit. Na ongeveer 5 minuten CI+ error 4: CCK failed met herstart, daarna na vijf minuten weer maar nu zonder melding, na vijf minuten weer (beide met Ned 1 aan).
Kennelijk was nu driemaal scheepsrechts want hij doet het nu alweer zo'n twintig minuten zonder herstart.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja dat doet die hier ook soms, dan denk heee opgelost om dan ineens achter elkaar te herstarten,
Wel opvallend netwerk verbinding steeds weg, Smarthub ook totaal gerest, de standaard App's kunnen niet geladen worden, denk dat die daarom steeds opnieuw gaat starten.

Ook met een vaste lankabel blijft die steeds zijn netwerk verliezen.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 03-03-2013 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een update naar Selectro gestuurd. Die komen 8 maart langs. Zal wel laten weten wat die heeft gedaan en of het iets uitgehaald heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 03 maart 2013 @ 18:05:
Tja dat doet die hier ook soms, dan denk heee opgelost om dan ineens achter elkaar te herstarten,
Wel opvallend netwerk verbinding steeds weg, Smarthub ook totaal gerest, de standaard App's kunnen niet geladen worden, denk dat die daarom steeds opnieuw gaat starten.

Ook met een vaste lankabel blijft die steeds zijn netwerk verliezen.
he! dat probleem heb ik sinds vandaag ook :S:S wtf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
ArcticWolf schreef op zondag 03 maart 2013 @ 20:38:
[...]

he! dat probleem heb ik sinds vandaag ook :S:S wtf...
Same here, jullie ook versie 2005 ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
1032.0 heb een 6800 maar de smart software is bijna geheel identiek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
heb een es7000 en sinds vandaag versie 2005 geïnstalleerd. nu heb ik alleen nog 6 standaard apps erop staan, de rest is weg. na de update is SmartHub ook geupdate en werden alle Apps opnieuw geinstalleerd, toen waren ze weer terug. maar nu kan ik via SmartHub geen verbinding meer maken als ik bijv. nieuwe Apps wil installeren.

[ Voor 20% gewijzigd door Piet400 op 03-03-2013 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Volgens mij is er iets mis met de smarthub-servers.
Bij mij kan ik geen enkele app openen, ik krijg "error_bind_model", maar netwerkinstellingen etc. zijn gewoon goed. Is op een ue46eh5450.

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hier nu precies het zelfde TV is nu redelijk stabiel, Smart Hub heeft inderdaad maar 6 App's de app"store" kan niet worden geopend, geeft als versie aan 0.000
Heb de TV nu met vast Lan verbonden en heb gewoon zijn gang laten gaan na 1 1/2 uur bleef die stabiel draaien, maar Smarthub werkt niet, Het streamen van films naar me TV werkt wel dus netwerk is wel oke.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
wel vreemd dat de smarthub servers zoveel invloed hebben , op mijn lokale smarthub.
:(

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• u_nix_we_all
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
knights16 schreef op zondag 03 maart 2013 @ 21:43:
wel vreemd dat de smarthub servers zoveel invloed hebben , op mijn lokale smarthub.
:(
JA, dat is gewoon een grote FAIL. Niks mis met mijn TV, maar omdat die servers niet werken kan ik nu niet op TV via de browser een stream kijken die ik wil zien :(
Ik had hier ook al een rant gepost

You don't need a parachute to go skydiving. You need a parachute to go skydiving twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet dus ook eerst hier kijken !! Zit net een uur te prutsen op zoek naar de verdwenen 'uitzending gemist' App. Niets in de Hub werkt incl. error -bind nog wat netwerk - zelftest is oke, allshare werkt ook dus dat netwerk is er echt wel ...

40ES6100 / SW 1032 (die zet ik er net op, ook via draadloos, onder 1030 werkte het ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet400
Zojuist via een online chat met Samsung gehoord dat het probleem mogelijk pas morgen is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArcticWolf
  • Niet online
bah bah... en je moet altijd online zijn :S en 2; samsung moet z'n zooi altijd op orde hebben anders kun je dus geen apps gebruiken...
Plex werkt ook niet terwijl ik alleen van m'n laptop af een film wil kijken bv 8)7 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmeAnne
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10-09 16:17
Ik zit erover te denken om de 50ES6100 te kopen, maar ik vraag mij even iets af. Heeft de ES6100 serie ook HDMI audio out of moet ik een optische kabel gebruiken om het geluid op mijn home cinema aan te sluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dimens
OmeAnne schreef op maandag 04 maart 2013 @ 12:13:
Ik zit erover te denken om de 50ES6100 te kopen, maar ik vraag mij even iets af. Heeft de ES6100 serie ook HDMI audio out of moet ik een optische kabel gebruiken om het geluid op mijn home cinema aan te sluiten?
Dit wordt officieel ARC (Audio Return Channel) genoemd en nee, dat heeft de televisie niet. Je zult dan inderdaad met een optische Toslink kabel moeten werken.
Pagina: 1 ... 37 ... 62 Laatste