Is al een verbetering die update, maar moet nog sneller kunnen.
Ook hoop ik dat er een update komt dat allshare overweg kan met iso en video-ts.
Ook hoop ik dat er een update komt dat allshare overweg kan met iso en video-ts.
Verwijderd
Yep, maar op een 7000. Ik heb een sharkoon quickdock gebruikt. Met een schijf van 500 GB in de 2e dock. Geen probleem mee gehad.Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:17:
Heeft er iemand al geprobeerd om een andere dan de opgegeven harde schijf van samsung aan te sluiten?
(opgegeven: HD zonder netstroom, niet groter dan 1TB).
Liefst ook op een Ue46es8000?
Basement Bios ---- Exo-S
Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.
Verwijderd
[ Voor 95% gewijzigd door Mystikal op 02-07-2012 14:22 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Verwijderd
Nope..begint wel erg lang te duren.n00bs schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:17:
Heeft iemand al iets vernomen van de cashback?
Maak je borst maar nat. Ik wacht al 9 weken op mijn tablet . Geen contact mogelijk en op mail word niet gereageerd. Ooit een een voucher voor 10 € opgestuurd van een telefoon nooooooit meer wat van gehoord.Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:10:
[...]
Nope..begint wel erg lang te duren.
Zit er al ongeveer een maand op te wachten...
Nog steeds niet verzonden terwijl de site aangaf (en nu nog steeds geeft) dat de TV op voorraad is..... Iemand soortgelijke ervaringen met plattetvdiscounter.nl?Schweino schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:01:
Zo, de knoop doorgehakt en de 40ES6800 besteld
Verwijderd
Ik heb goede ervaringen, bestelde op donderdag en had hem zaterdag in huis.Schweino schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 07:59:
[...]
Nog steeds niet verzonden terwijl de site aangaf (en nu nog steeds geeft) dat de TV op voorraad is..... Iemand soortgelijke ervaringen met plattetvdiscounter.nl?
If something sucks make it better...
yup , zolang ie maar nie groter dan 1 TB partities heeft en niet meer dan 5v 1A slurpt werkt t wel.Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:17:
Heeft er iemand al geprobeerd om een andere dan de opgegeven harde schijf van samsung aan te sluiten?
(opgegeven: HD zonder netstroom, niet groter dan 1TB).
Liefst ook op een Ue46es8000?
[ Voor 17% gewijzigd door JoJo_nl op 03-07-2012 16:23 ]
If something sucks make it better...
Normaal zitten er toch 2 brillen bij de tv? Mijn 6710 had 2 3d brillen hoor. Ik lees wel eens dat cheao ass bedrijfjes de brillen er uit halen en los verkopen. Kijk even in de handleiding of je een lijstje kan vinden waar op staat wat er allemaal bij de tv zit.Rev! schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:14:
Wel triest trouwens dat je bij een <46inch 100 euro + 2 brillen krijgt en bij >46inch alleen 100 euro
Die heb ik er ook bij, alleen bij 40inch en kleiner krijg naast 100 euro cashback ook nog eens 2 extra brillen.Dacuuu schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:38:
[...]
Normaal zitten er toch 2 brillen bij de tv? Mijn 6710 had 2 3d brillen hoor. Ik lees wel eens dat cheao ass bedrijfjes de brillen er uit halen en los verkopen. Kijk even in de handleiding of je een lijstje kan vinden waar op staat wat er allemaal bij de tv zit.
Samsung heeft vorige week de galaxy wifi 5.0 aangeboden aan TNT, ongeveer 4 weken nadat ik de cashback aanvraag heb verstuurdl; zal vandaag bezorgd worden. Best snel gegaan allemaal dus wat mij betreft..Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:10:
[...]
Nope..begint wel erg lang te duren.
Zit er al ongeveer een maand op te wachten...
Heb zelf ook 55 inch, zit op 3 tot 4 meter afstand; na paar dagen wennen weet je niet beter en is echt prima kijken zo!stefanvanrossen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:03:
Hey Claeysy! Thanks voor je info! Opzich ligt het niet helemaal aan mijn budget, want heb aardig gespaard (gister eigen huis gekocht) maar aan of ik het er voor over heb. Als ik kijk naar het 55 inch model van de serie die ik heb gezien zit je toch al gauw aan de 1500 euro (wat ik wel heb).
Is dat niet te groot voor deze afstand? Het lijkt me dat je dan de hoeken niet meer goed ziet omdat je er zo dicht op zit.. heb je misschien een voorbeeld foto zoals het er bij jou uitziet?
[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 04-07-2012 15:18 ]
Vanavond maar eens proberen te installeren mits ik tijd heb.n00bs schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:18:
Voor de ES6710 is nu firmware versie 1023.2 uit. Valt op dat hij 4MB kleiner is dan versie 1022.
Of er nu apps uitgehaald zijn of de code opgeschoond? who knows..
http://www.samsung.com/nl.../UE46ES6710SXXN-downloads
[ Voor 90% gewijzigd door Eschwin1234 op 04-07-2012 16:53 ]
Verwijderd
Ik irriteer me op dit moment over precies hetzelfde, heb het toestel nu een week of drie en heb die verbinding al een keer of 15 moeten instellen, ging de afgelopen week prima, maar NU is het weer drama ...Maurici schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:54:
Vorige week heb ik de UE46ES6800 gekocht. Na het instellen van de draadloze verbinding werkte alles naar volle tevredenheid. Maar al na 1 dag gaf wifi steeds problemen. Tot 3x toe moest ik opnieuw mijn wifi-gegevens in de tv invoeren. Hier kwam ik pas achter toen YouTube constant aan het bufferen was en nauwelijks met beeld en geluid verder kwam......
Zelfde probleem, bij mij vind die helemaal geen wifi meer. Via netwerkinstellingen geeft die naar de router een vink en van router naar internet een vink, vervolgens wil ik op internet en weer hetzelfde...Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:22:
[...]
Ik irriteer me op dit moment over precies hetzelfde, heb het toestel nu een week of drie en heb die verbinding al een keer of 15 moeten instellen, ging de afgelopen week prima, maar NU is het weer drama ...
Netwerkkabel heb ik even niet in huis (6 meter), maar lees dat het weinig scheelt bij jou. Die smarthub is supertraag en na elke app moet ik de verbinding opnieuw instellen.
Overigens gebruik ik het weinig, wilde ik gister even mooie sier spelen bij de familie, nou dat was dus geen succes.
[ Voor 9% gewijzigd door RickvN op 04-07-2012 18:19 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Verwijderd
Verwijderd
Als ik het nummer intik op ci+ controle bij UPC is hij gewoon geschikt voor een module. Wel apart dat je bij aankoop (link hierboven) brillen als extra's kan aanklikken, zitten er toch 2 bij en je krijgt er nog 2. (heb ze net binnen)TouchHD schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:51:
@thijszor Ja inderdaad deze versie. Ik heb ter controle op de samsung website gekeken, en daar staan ze bij de lijst van betrouwbare dealers. Echt de mist in gegaan deze keer dus.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 21:20 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Was dit met de 1023.2 versie? Ik krijg sowieso geen mogelijkheid tot updaten via internet op mijn tv. Als ik de betreffende exe op een sticky zet (NTFS geformatteerd) dan ziet de tv deze ook niet...? (De bovenste usb port heb ik ervoor gebruikt, achterin de tv)RickvN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:55:
Edit na update: Ik krijg ERROR_EXE_001 na verbinding maken met de wifi om vervolgens op internet te gaan....
Onzin updates kan je gewoon in de root van een volle USB schijf gooienRickvN schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:35:
Op usb moet je je bestand als update eerst even uitpakken. Daarna menu -> ondersteuning -> software update -> usb.
Zorg er ook voor dat je usb leeg is, anders vind die de update niet meer.
[ Voor 39% gewijzigd door WRT54G op 05-07-2012 16:32 ]
Volgens mij werkt dat alleen als jouw tv ook herkent dat hij het geluid digitaal vanuit de HDMI binnen krijgt.. Mijn pa had vorige keer ook dit probleem, maar geen idee meer hoe hij dit opgelost heeft.. Zat er zelf ook mee te kutten vorige keerSchweino schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:11:
De ES406800 is binnen en ik heb 'em zojuist aangesloten. Wat opvalt is dat er alleen nog maar een digitale audio out op de TV zit, en ik kwam al digitale ingangen te kort op mijn versterker....
Wat ik me nu af vraag is of het volgende gaat werken:
Xbox360 via HDMI aansluiten op de TV en het dolby digital 5.1 signaal van de 360 middels de digitale audio out van de TV doorlussen naar de versterker. Gaat dit werken? Ik lijkt het namelijk niet voor elkaar te krijgen, de versterker geeft aan dat er analoog signaal binnenkomt.
Wanneer de bron een digitale component is, zoals
een dvd-speler / Blu-rayspeler / kabelbox
/ STB-satellietontvanger (set-top box)
en via HDMI op de tv is aangesloten,
geeft de ontvanger van de thuisbioscoop
uitsluitend 2-kanaalsgeluid weer. Als u
5.1-kanaalsgeluid wilt horen, sluit u de
digitale uitgang van de dvd-speler/Blurayspeler/
kabelbox/STB-satellietontvanger
(set-top box) rechtstreeks op een
versterker of thuisbioscoop aan.
Ik heb het over een uitgang, geen ingang.Marcel_EA schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:28:
Heb je geen analoog op de 6800?
Op mijn 6710 heb ik gewoon ROOD/WIT tulp.
De component aansluiting fungeert hievoor.
http://www.samsung.com/nl...ed-tv/UE40ES6800SXXN-spec
Zo te zien heb je dezelfde aansluitingen als mijn 6710...
Dat is jammer, had gehoopt dat dit wel mogelijk zou zijn zoals bijvoorbeeld Sony toestellen dat doen. Betekent dus dat ik ook naar een nieuwe versterker op zoek moet.
Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!
Helaas wel ja...TouchHD schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:38:
@Marcel_EA Heeft jouw 6710 ook last van clouding?
HbbTV ligt er bij mij ook geheel uit, merk je wel dat je gelijk een stuk minder doet met de tvMarcel_EA schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
Zojuist de 1023 firmware op mijn ES6710 "geflashed".
Helaas nog steeds geen HbbTV (icm UPC).
Voor de geinteresseerden.
Verwijderd
Ai sorry, niet goed gekeken, ik lette teveel op de 'S' waar ikzelf een 'W' heb, maar het gaat dus om de laatste letter. Ik hoop dat je iets kan regelen, de website is niet echt duidelijk in ieder geval.TouchHD schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:49:
@cuppie Ik krijg de boodschap dat de TV niet geschikt is voor CI+. Betreft serienummer UE40ES6710SXXH. De UE40ES6710SXXN is wel geschikt, maar deze heb ik niet. Morgen Samsung ook maar eens bellen, kijken wat hun reactie is, het is volgens Samsung immers wel een NL dealer.
Je hebt tenminste wel CI+ (en ik dus ook :-D), maar bij nieuwste modellen is buitenlandse modellen ook CI+, dus dan boeit al die commotie ook niet meer.TouchHD schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:57:
@cuppie Het is een buitenlands model, maar werkt toch met CI+. Best wel opvallend, helaas kan ik hierdoor niet deelnemen aan de actie.
Telefoonnummer van samsung niet te vinden? Google "samsung klantenservice telefoonnummer" en je hebt het nummer gelijk. Of bedoel je een ander nummer?1bit schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:41:
9 Weken geleden voucher verstuurd voor mijn galaxy tab, nooit meer wat van gehoord. Inmiddels al 3 mailtjes gestuurd maar hier word gewoon niet op gereageerd. Me suf gezocht naar een telefoonnummer maar dat kan ik nergens vinden. Heef nog iemand suggesties en zijn er nog meer mensen die al zolang wachten.....
Groet Eric
Helaas is het niet erg gebruikelijk dat Samsung een changelog plaatst. Ik heb 'm wel geïnstalleerd, en SmartTV lijkt nog sneller dan bij versie 1012 die ik vorige week heb geïnstalleerd. Ben er blij mee.wxppf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 08:35:
FW 1013 is uit voor de ES8000 series.. iemand een idee van de changelog??
Lekker!
Ja, die is perfect van uitzendinggemist. Alleen ik krijg geen server opgezet om de app te downloaden.Rev! schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:23:
2 tips:
Uitzendinggemist
http://uitzendinggemistsamsungapp.wordpress.com/
En de IOS app SamsungTV HD, daarmee kan je super makkelijk met de Zappo app youtube filmpjes, foto's, video's en muziek streamen vanaf je Ipad, soort airplay idee.
Problemen opgelost? Bij mij gelukkig wel, modem was op een ander kanaal geschoten waardoor de tv deze niet meer kon vinden. Hebben ze even omgezet & vastgezet. Dus ik kan weer mooi aankloten met HbbTV, eindelijk.Marcel_EA schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
Zojuist de 1023 firmware op mijn ES6710 "geflashed".
Helaas nog steeds geen HbbTV (icm UPC).
Voor de geinteresseerden.
Verwijderd
Ja, is een NL model. Ik heb 'em ook.Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:49:
Vorige week een 40es6800 gekocht met een typenummer dat eindigt op sxxn. Betekent dit dat het een Nederlands model betreft? Ik moet hem nog installeren met kpn.
Is niet lomp van Samsung.. is kostenbesparing.. Samsung heeft de afgelopen jaren zoveel verlies geleden op z'n tv's dat ze dus wat kostenbesparende maatregelen hebben genomen zoals elektronica met aansluitingen naar achter.. Alleen bij de luxere ES6500 series en hoger hebben ze vrijwel alle aansluitingen zijwaarts of naar onderen geplaatst.tomtommie schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:31:
Heeft iemand zijn 6100 aan de muur hangen?
Welke ophangbeugel heb je dan gebruikt en wat is de ruimte tussen de tv en de muur?
Het is een beetje lomp dat samsung de aansluitingen naar achter wijzend heeft gemonteerd, op die manier kun je hem niet super plat tegen de muur hangen (of ik moet eens goed op zoek naar speciale platte 90 graden kabels).
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Euh wat is precies de kostenbesparing door de aansluitingen naar achteren te richten inplaats van zijwaarts? Die snap ik niet helemaal.Schizo007nl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:47:
[...]
Is niet lomp van Samsung.. is kostenbesparing.. Samsung heeft de afgelopen jaren zoveel verlies geleden op z'n tv's dat ze dus wat kostenbesparende maatregelen hebben genomen zoals elektronica met aansluitingen naar achter.. Alleen bij de luxere ES6500 series en hoger hebben ze vrijwel alle aansluitingen zijwaarts of naar onderen geplaatst.
Volgens mij is het al lang onduidelijk wat nou daadwerkelijk de toevoeging is van die dual core processor bij veel mensen. Simpelweg omdat het moeilijk te vergelijken is, niet veel gaan deze 2 tv's kopen. De 6800 zal vast wat sneller zijn, maarja het is een televisie, dus wat is de toevoeging van de dual core...Ases schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:12:
Klein vraagje:
Ik twijfel tussen de ES6710 en de ES6800, is de ES6800 met zijn dual core 100 euro meer waard dan de 6710 (single core)? Heb ze allebei gezien dit weekend en qua beeld kon ik niet direct een verschil opmerken.
Voor mij zijn de extra interactieve functies momenteel niet zo belangrijk maar naar de toekomst toe veronderstel ik dat die dual core wel zijn meerprijs waard kan zijn.
De Single core vind ik zelf al rap, al moet je niet gaan internetten met dat ding, maar daar zal de 6800 vermoedelijk ook te traag voor zijnRickvN schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:16:
[...]
Volgens mij is het al lang onduidelijk wat nou daadwerkelijk de toevoeging is van die dual core processor bij veel mensen. Simpelweg omdat het moeilijk te vergelijken is, niet veel gaan deze 2 tv's kopen. De 6800 zal vast wat sneller zijn, maarja het is een televisie, dus wat is de toevoeging van de dual core...
Daarnaast moet je ook kijken naar het design, de 6710 is wit, de 6800 zwart/chrome.
Ik moet zeggen dat ik met internetten niet veel moeite heb (6800). Youtube e.d. ben ik mee gestopt, dat is niet te kijken. Dat bufferen gaat nergens meer over. Als ik Youtube wil zien, zet ik het op mijn tablet aan en hdmi naar tv.n00bs schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:54:
[...]
De Single core vind ik zelf al rap, al moet je niet gaan internetten met dat ding, maar daar zal de 6800 vermoedelijk ook te traag voor zijn
Okee bedankt. Daar had ik in mijn zoektocht idd niet aan gedacht. Vandaag gebeld keurig geholpen maar konden niks voor me doen, als verifieren of het een en ander binnen was. Hij gaf aan dat ik in de molen zat en dat ik nog een week geduld moest hebben.......nou dat doen we dan maar........ben benmieuwd.keepitfrosty schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:09:
[...]
Telefoonnummer van samsung niet te vinden? Google "samsung klantenservice telefoonnummer" en je hebt het nummer gelijk. Of bedoel je een ander nummer?
Minder platte elektronica dus goedkoper.. bovendien ook een goede manier om duurdere modellen te verkopen..keepitfrosty schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:57:
[...]
Euh wat is precies de kostenbesparing door de aansluitingen naar achteren te richten inplaats van zijwaarts? Die snap ik niet helemaal.
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 09-07-2012 22:08 ]
The devil is in the details.
Ja dat telefoonnummer heb ik ook gebeld. Werd echt keurig te woord gestaan. Messchien iemand die een zwaar weekend heeft gehadSchweino schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:10:
@1bit: Welke Samsung helpdesk heb je gebeld? Ik heb vandaag 0900-7267864 gebeld en kreeg een zeer onbehulpzame medewerker aan de lijn die aangaf niets met de acties van doen te hebben terwijl ik in het menu toch echt de keuze had gemaakt dat ik belde ivm een actie. Bij mij is namelijk het geval dat de DHL bezorgsticker precies over de streepjescode sticker van de TV doos is geplakt en ik wilde vragen hoe daar mee wordt omgegaan. Ik kreeg te horen dat ik dan niet aan de voorwaarden voldoe en dus pech heb.... Morgen nog maar eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg.
Wonderen wereld van internet-dozenschuivers. Maar net wat ze hebben staan, denk ik? Prijzen zijn in ieder geval via de Pricewatch en Verlijk.nl dus ga er maar van uit dat die nog actueel zijn.Hahn schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:07:
Volgens mij heeft de ES6800 geen grotere rand dan de ES6530Maar zeker weten doe ik dat niet, want wij verkopen alleen de ES6530 en ES6710 (witte rand), geen ES6800.
Ik vind zelf de D6530 qua uiterlijk mooier dan de ES, maar ik zou nu toch niet meer kiezen voor een versie van vorig jaar. En al helemaal niet als de oudere duurder is dan de nieuwe.
Maar sowieso vind ik die prijzen raar, want het hoogste en nieuwste type is het goedkoopste en het oudste en laagste model is het duurste
The devil is in the details.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq