Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozzykillbirdy
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:54
Is al een verbetering die update, maar moet nog sneller kunnen.
Ook hoop ik dat er een update komt dat allshare overweg kan met iso en video-ts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shevchenko
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-12-2023
Update is toch een verbetering, smart hub is toch sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand al geprobeerd om een andere dan de opgegeven harde schijf van samsung aan te sluiten?
(opgegeven: HD zonder netstroom, niet groter dan 1TB).

Liefst ook op een Ue46es8000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08

Mystikal

It never hurts to help!

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:17:
Heeft er iemand al geprobeerd om een andere dan de opgegeven harde schijf van samsung aan te sluiten?

Yep, maar op een 7000. Ik heb een sharkoon quickdock gebruikt. Met een schijf van 500 GB in de 2e dock. Geen probleem mee gehad.

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jezzer
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-02-2023
Toch maar de 46es6800 besteld, komt als het goed is morgen binnen.
Vond 7000 icm 46'' net iets te prijzig.

Nu lees ik in verschillende reviews dat 3d op dit model niet erg goed is, veel crosstalk wanneer er objecten naar de voorgrond komen.

Las ik net iets te laat denk ik.

Iemand hier al ervaring mee?

Misschien dat de 6710 of de 6530 dan misschien een betere keuze is?

Tweakers heeft geen moderatie systeem, wel een fanboy systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-10 23:16

n00bs

Het is weer Zomer!

Heeft iemand al iets vernomen van de cashback?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Iemand nog goede 3d movies? Ik heb er nu een paar bekeken maar de meeste hebben meer het kijkdoos effect dan dat het er echt uitkomt (en dan kan wel, sommige stukjes gebeurd het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben sindskort in het bezit van een samsung ue46es6300 televisie.
Voordien had ik de samsung ue46D5720 en heb de indruk dat mijn nieuwe televisie(es6300), minder goed speelt... Het is net alsof het een "mat" scherm is en mijn vorige televisie echt wel blonk...

Ligt het aan mij ? of is er iets mis met mijn instellingen?

Gelieve jullie instellingen eens door te geven zodat ik deze eens kan testen ;)

mvg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:08

Mystikal

It never hurts to help!

Laat maar...

[ Voor 95% gewijzigd door Mystikal op 02-07-2012 14:22 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-09 11:05
Zojuist toch maar een muurbeugel besteld voor mijn UE46ES6710.
Ben voor de Samsung WMN2000BX gegaan. 79,95 incl porto. Lag van het weekend bij de MM voor 99,95.
Heb een grijze (puur kiezel) kleur op de muur. Denk dat de witte lijst van de TV er wel mooi uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

n00bs schreef op maandag 02 juli 2012 @ 11:17:
Heeft iemand al iets vernomen van de cashback?
Nope..begint wel erg lang te duren.

Zit er al ongeveer een maand op te wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 30-04-2018
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:10:
[...]

Maak je borst maar nat. Ik wacht al 9 weken op mijn tablet . Geen contact mogelijk en op mail word niet gereageerd. Ooit een een voucher voor 10 € opgestuurd van een telefoon nooooooit meer wat van gehoord.
Dus ik ben benieuwd........of dit goed afloopt. :? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-10 05:58
Schweino schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 17:01:
Zo, de knoop doorgehakt en de 40ES6800 besteld
Nog steeds niet verzonden terwijl de site aangaf (en nu nog steeds geeft) dat de TV op voorraad is..... Iemand soortgelijke ervaringen met plattetvdiscounter.nl?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aasIIX
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 29-09 09:22
Heel simpel stuur een mail naar; helpdesk@samsung.nl. Heb dit ook gedaan een reactie binnen 2 dagen. De week daarop had ik mijn Samsung Galaxsy tab 10.0 binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 07:59:
[...]

Nog steeds niet verzonden terwijl de site aangaf (en nu nog steeds geeft) dat de TV op voorraad is..... Iemand soortgelijke ervaringen met plattetvdiscounter.nl?
Ik heb goede ervaringen, bestelde op donderdag en had hem zaterdag in huis.

Heb de brillen zojuist bij de post, de 100.- heb ik nog niet gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Wel triest trouwens dat je bij een <46inch 100 euro + 2 brillen krijgt en bij >46inch alleen 100 euro 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:32

JoJo_nl

Yu !

iemand toevallig een .scm file voor ziggo voor de ES series ?

If something sucks make it better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoJo_nl
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 10:32

JoJo_nl

Yu !

Verwijderd schreef op zondag 01 juli 2012 @ 22:17:

yup , zolang ie maar nie groter dan 1 TB partities heeft en niet meer dan 5v 1A slurpt werkt t wel.
zelfs mijn 16gb usb3.0 stick doet t prima en 3 usb sticks tegelijk verdraagt t ook goed.
het enige probleem is dat allshare overspannen word van 1200+ films en 66000 muziekstukjes.
en de tv gaat hangen en niet reageren op afstandbedieningen als je de allshare vanaf pc laat spelen en je zet de tv uit en weer aan en daarbij vergeet het window op je pc af te sluiten.
rare karakters in filenames vind ie ook niet tof

edit: net ff update gedraaid van http://www.samsung.com/nl.../UE46ES8000SXTK-downloads
nu versie 1012.. gaat stuk rapper ineens.. wifi 5ghz doet t beduidend beter en er zijn wat tweaks
toegepast voor snelheid en een zooi data toegevoegd voor digitale cable providers. (jeej ziggo in the
house)

[ Voor 17% gewijzigd door JoJo_nl op 03-07-2012 16:23 ]

If something sucks make it better...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 18:41
Rev! schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 14:14:
Wel triest trouwens dat je bij een <46inch 100 euro + 2 brillen krijgt en bij >46inch alleen 100 euro 8)7
Normaal zitten er toch 2 brillen bij de tv? Mijn 6710 had 2 3d brillen hoor. Ik lees wel eens dat cheao ass bedrijfjes de brillen er uit halen en los verkopen. Kijk even in de handleiding of je een lijstje kan vinden waar op staat wat er allemaal bij de tv zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Dacuuu schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 20:38:
[...]

Normaal zitten er toch 2 brillen bij de tv? Mijn 6710 had 2 3d brillen hoor. Ik lees wel eens dat cheao ass bedrijfjes de brillen er uit halen en los verkopen. Kijk even in de handleiding of je een lijstje kan vinden waar op staat wat er allemaal bij de tv zit.
Die heb ik er ook bij, alleen bij 40inch en kleiner krijg naast 100 euro cashback ook nog eens 2 extra brillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurici
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Vorige week heb ik de UE46ES6800 gekocht. Na het instellen van de draadloze verbinding werkte alles naar volle tevredenheid. Maar al na 1 dag gaf wifi steeds problemen. Tot 3x toe moest ik opnieuw mijn wifi-gegevens in de tv invoeren. Hier kwam ik pas achter toen YouTube constant aan het bufferen was en nauwelijks met beeld en geluid verder kwam.
Ook het afspelen van mkv’s verloopt verre van prima. Het mkv-bestand wordt gestreamd vanaf mijn mac (via Serviio, aangezien Samsung’s Allshare geen mac-ondersteuning biedt). Tijdens het afspelen treedt er constant een dikke dikke buffer op, maar heb wel beeld.

Later probeerde ik het op te lossen met een netwerkkabel. YouTube was stabieler, maar bufferde toch weer voor een paar seconden met beeld en geluid om vervolgens zonder haperen een minuut verder te gaan.
Nu dat de YouTube-filmpjes beter afgespeeld konden worden, had ik de hoop dat ook het mkv-bestand minder tot geen problemen zou opleveren. Maar nu kreeg ik opeens de melding dat het bestand ‘niet afgespeeld’ kon worden, terwijl dit bestand draadloos wel degelijk (hetzij dus met een dikke buffer) afspeelde...

Iemand anders die dezelfde problemen heeft ondervonden en wellicht oplossende stappen hierop heeft ondernomen?

Ps. ik zit nog met de firmware-versie 10.21, ik heb namelijk op dit moment geen geschikt usb-sticky bij de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22-07-2024

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Beste Tweakers,

Zouden jullie mij kunnen assisteren met de keuze voor een Samsung TV? Ik zoek een Full HD LED tv met het liefst de volgende wensen:

- 46 of 50 inch
- Hoge refresh rate (bedoeld voor FPS gaming op de PS3, denk dan aan black ops en BF3)
- Liefst zo dun mogelijke rand
- Mooie kleurwaarden
- Budget tot 1.400 ongeveer

Zelf ben ik na een beetje lezen al uitgekomen op de ES6710 en ES6800, maar er een verschil tussen die twee.. de een heeft een enkel en de ander een dual core.. Maakt dit voor de beeldkwaliteit en refresh rate nog iets uit? of is dit alleen van toepassing op Smart TV?

Hebben jullie eventueel nog andere suggestie's?

PS: Zelf twijfel ik nog tussen 46 en 50 inch.. afstand tussen tv en mij is ongeveer 3,60.. wat is hier de ideale grootte denken jullie?

Alvast bedankt voor eventuele antwoord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-09 18:25
Voor mij is de ideale grootte 55" :-) heb de 55ES7000 , ik zit op ongeveer dezelfde afstand ervan, en echt prachtig beeld. Games ook zeer helder en duidelijk beeld, mijn pc is erop aangesloten op 1920*1080@60Hz (zoals bij alle tv's). Wel boven je budget zie ik net. mss de 46" dan?

Die dualcore is enkel nuttig voor de smarttv functie dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Hey Claeysy! Thanks voor je info! Opzich ligt het niet helemaal aan mijn budget, want heb aardig gespaard (gister eigen huis gekocht) maar aan of ik het er voor over heb. Als ik kijk naar het 55 inch model van de serie die ik heb gezien zit je toch al gauw aan de 1500 euro (wat ik wel heb).

Is dat niet te groot voor deze afstand? Het lijkt me dat je dan de hoeken niet meer goed ziet omdat je er zo dicht op zit.. heb je misschien een voorbeeld foto zoals het er bij jou uitziet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• claeysy
  • Laatst online: 27-09 18:25
Ik vind dat je alles heel duidelijk ziet, maar dat is mss een persoonlijke voorkeur. De ene zal dit zo zien, de andere anders. Mss moet je eens gaan kijken in een winkel waar ze een 55" in demo hebben en op 3,6m gaan staan en dan zien of je het goed vind.

ben nu niet thuis, maar zal zien of ik een foto kan nemen als ik vanavond thuis ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender83
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 09:47
Verwijderd schreef op maandag 02 juli 2012 @ 17:10:
[...]

Samsung heeft vorige week de galaxy wifi 5.0 aangeboden aan TNT, ongeveer 4 weken nadat ik de cashback aanvraag heb verstuurdl; zal vandaag bezorgd worden. Best snel gegaan allemaal dus wat mij betreft..

Heb ook nog een cashback aanvraag lopen voor 100 retour, die heb ik nu 2 weken geleden verstuurd.
Daarmee zijn ze nog niet echt te laat dus..*afkloppen*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fender83
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 09:47
stefanvanrossen schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 12:03:
Hey Claeysy! Thanks voor je info! Opzich ligt het niet helemaal aan mijn budget, want heb aardig gespaard (gister eigen huis gekocht) maar aan of ik het er voor over heb. Als ik kijk naar het 55 inch model van de serie die ik heb gezien zit je toch al gauw aan de 1500 euro (wat ik wel heb).

Is dat niet te groot voor deze afstand? Het lijkt me dat je dan de hoeken niet meer goed ziet omdat je er zo dicht op zit.. heb je misschien een voorbeeld foto zoals het er bij jou uitziet?
Heb zelf ook 55 inch, zit op 3 tot 4 meter afstand; na paar dagen wennen weet je niet beter en is echt prima kijken zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

Voor de ES6710 is nu firmware versie 1023.2 uit. Valt op dat hij 4MB kleiner is dan versie 1022.
Of er nu apps uitgehaald zijn of de code opgeschoond? who knows..
http://www.samsung.com/nl.../UE46ES6710SXXN-downloads

[ Voor 16% gewijzigd door n00bs op 04-07-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
n00bs schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 15:18:
Voor de ES6710 is nu firmware versie 1023.2 uit. Valt op dat hij 4MB kleiner is dan versie 1022.
Of er nu apps uitgehaald zijn of de code opgeschoond? who knows..
http://www.samsung.com/nl.../UE46ES6710SXXN-downloads
Vanavond maar eens proberen te installeren mits ik tijd heb.
Hopelijk HbbTV support...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eschwin1234
  • Laatst online: 03-11-2024
Ik heb sinds 3 weken ook de ue55es7000 idd ideale grootte.
Maar ik weet niet of jullie het misschien ook hebben ervaren.
De tv gids en de pvr doet het meestal niet.
Heb al een reset op de tv gedaan. Zit zelf digitaal te kijken via ziggo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eschwin1234
  • Laatst online: 03-11-2024
Oops dubbel post

[ Voor 90% gewijzigd door Eschwin1234 op 04-07-2012 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maurici schreef op dinsdag 03 juli 2012 @ 22:54:
Vorige week heb ik de UE46ES6800 gekocht. Na het instellen van de draadloze verbinding werkte alles naar volle tevredenheid. Maar al na 1 dag gaf wifi steeds problemen. Tot 3x toe moest ik opnieuw mijn wifi-gegevens in de tv invoeren. Hier kwam ik pas achter toen YouTube constant aan het bufferen was en nauwelijks met beeld en geluid verder kwam......
Ik irriteer me op dit moment over precies hetzelfde, heb het toestel nu een week of drie en heb die verbinding al een keer of 15 moeten instellen, ging de afgelopen week prima, maar NU is het weer drama ...
Netwerkkabel heb ik even niet in huis (6 meter), maar lees dat het weinig scheelt bij jou. Die smarthub is supertraag en na elke app moet ik de verbinding opnieuw instellen.
Overigens gebruik ik het weinig, wilde ik gister even mooie sier spelen bij de familie, nou dat was dus geen succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-04 12:55
Verwijderd schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:22:
[...]

Ik irriteer me op dit moment over precies hetzelfde, heb het toestel nu een week of drie en heb die verbinding al een keer of 15 moeten instellen, ging de afgelopen week prima, maar NU is het weer drama ...
Netwerkkabel heb ik even niet in huis (6 meter), maar lees dat het weinig scheelt bij jou. Die smarthub is supertraag en na elke app moet ik de verbinding opnieuw instellen.
Overigens gebruik ik het weinig, wilde ik gister even mooie sier spelen bij de familie, nou dat was dus geen succes.
Zelfde probleem, bij mij vind die helemaal geen wifi meer. Via netwerkinstellingen geeft die naar de router een vink en van router naar internet een vink, vervolgens wil ik op internet en weer hetzelfde...

Edit, zie dat er een nieuwe update is, eerst die er maar eens opknallen

Edit na update: Ik krijg ERROR_EXE_001 na verbinding maken met de wifi om vervolgens op internet te gaan....

[ Voor 9% gewijzigd door RickvN op 04-07-2012 18:19 ]

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchHD
  • Laatst online: 07-01 14:02
Hallo Tweakers,

Afgelopen zondag heb ik nog een Samsung 40ES6710 besteld bij een webshop, om zo te profiteren van de Cashback + 2 3d Brillen. De webshop was bij Samsung geregistreerd en het zou een Nederlands model betreffen. Nu ben ik echter dubbel genaaid: De factuur is gezet op 4 juli, onterecht want op 1 juli besteld, maar ze willen dit niet aanpassen. Ik ben dus mijn 100 euro + 3d brillen kwijt. Bij binnenkomst kom ik er nu achter dat het een UE40ES6710SXXH betreft, volgens mij geen NL model. Mijn CI+ module werkt dus blijkbaar niet.

Achteraf heel dom, shop was ook niet te vertrouwen maargoed (budgethouse.nl). Is er nog een manier om de TV te flashen naar een NL model zodat ik de CL module kan gebruiken?

Groet,

TouchHD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij die laatste update zie niet even snel veranderingen en/of verbeteringen, daarnaast was ik eigenlijk niet van plan om om de dag te kijken of er een update is ... 8)7
Heb inmiddels mijn router maar eens van de nieuwste firmware voorzien, dat schiet er ook altijd bij in en het lijkt iets beter te gaan, vanmiddag speelde de nos app het journaal niet eens af (andere poster had het specifiek over youtube, die loopt ook op de pc niet altijd fris), nu loopt hij zonder om de 5 sec. te bufferen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@TouchHD: Als ze een NL model adverteren of hebben beloofd lijkt het mij dat je die koop ongedaan kan maken. De keuze van de webshop zou de mijne niet zijn, maar dat geheel terzijde. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchHD
@cuppie Ik durf hem niet terug te doen, aangezien de webshop een 4.1 heeft bij Trustpilot. Dan kan ik naar het geld fluiten. De koop was hier aan de deur, dus ik liep geen risico dacht ik. Maargoed, verkeerde inschatting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
http://www.budgethouse.nl...sung_ue40es6710_3d_led_tv ,

deze heb je besteld? staat zelfs bij geschikt voor Ziggo, ik zou er toch echt wel werk van maken.

En samsung moet als bedrijf maatregelen nemen tegen dit soort taferelen, compleet onduidelijk voor de 'normale' klant/consument, totaal oneerlijk voor de eerlijke webshop / stenen winkelier en het feit dat veelal duitse modellen dus al snel 50 tot 100eu goedkoper zijn dan nl modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchHD
@thijszor Ja inderdaad deze versie. Ik heb ter controle op de samsung website gekeken, en daar staan ze bij de lijst van betrouwbare dealers. Echt de mist in gegaan deze keer dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alders40
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-03 22:28
Ik twijfel zelf heel erg tussen de UE40ES6800 en de UE40ES7000. Deze review: http://www.trustedreviews...nce-and-conclusion_Page-3
is niet heel erg positief over de 3d kwaliteit van de 6800 met betrekking tot bewegende beelden.

Maakt het Ultra Clear Panel en de Micro Dimming Pro/Ultimate het verschil tussen de 6800 en 7000/8000? Qua prijs scheelt het iig zo'n 400 euro, maar dat zal ook wel aan de camera etc. liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TouchHD schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 19:51:
@thijszor Ja inderdaad deze versie. Ik heb ter controle op de samsung website gekeken, en daar staan ze bij de lijst van betrouwbare dealers. Echt de mist in gegaan deze keer dus.
Als ik het nummer intik op ci+ controle bij UPC is hij gewoon geschikt voor een module. Wel apart dat je bij aankoop (link hierboven) brillen als extra's kan aanklikken, zitten er toch 2 bij en je krijgt er nog 2. (heb ze net binnen)

Gewoon aanmelden dat ding op de actiewebsite, aankoopdatum op 1 juli zetten en een copie bankafschrift erbij, eventueel een briefje dat de factuurdatum de leverdatum is. Vingers kruizen en dan komt het vast goed.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2012 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchHD
@cuppie Ik krijg de boodschap dat de TV niet geschikt is voor CI+. Betreft serienummer UE40ES6710SXXH. De UE40ES6710SXXN is wel geschikt, maar deze heb ik niet. Morgen Samsung ook maar eens bellen, kijken wat hun reactie is, het is volgens Samsung immers wel een NL dealer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Mensen trouwens nog meer problemen met hun Smart hub? Ik kan er nu echt niets meer mee, constant geen internet en ook veel apparaat weg. Ligt dit nu aan de tv of aan de router?

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikJan2
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-06 17:36
Heb ES8000. Alles lijkt goed te werken (nog wel problemen met herkennen CI+ module maar leverancier werkt hieraan - ik heb nog nooit een authenticatie boodschap gezien...Suggesties hierover zijn overigens welkom)

Via Twonky op mijn QNAP NAS kan ik MKVs afspelen op de TV, ook dat werkt goed. Network werkt dus prima.

Nu heb ik (nog) geen BR speler maar zou wel BR discs willen spelen op TV. Er zit een BR speler op mijn PC... Wat ik wil is dus een BR disk daarin doen en die dan zien op mijn TV. Samsung Allshare laat me niet toe een BR station te sharen dus dat heb ik er maar weer afgegooid. Maar hoe kan ik dit van evt wel doen? Iemand een idee? Heb wat gezocht op Internet en hier maar (nog) niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurici
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
RickvN schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 17:55:
Edit na update: Ik krijg ERROR_EXE_001 na verbinding maken met de wifi om vervolgens op internet te gaan....
Was dit met de 1023.2 versie? Ik krijg sowieso geen mogelijkheid tot updaten via internet op mijn tv. Als ik de betreffende exe op een sticky zet (NTFS geformatteerd) dan ziet de tv deze ook niet...? (De bovenste usb port heb ik ervoor gebruikt, achterin de tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Op usb moet je je bestand als update eerst even uitpakken. Daarna menu -> ondersteuning -> software update -> usb.
Zorg er ook voor dat je usb leeg is, anders vind die de update niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

RickvN schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 08:35:
Op usb moet je je bestand als update eerst even uitpakken. Daarna menu -> ondersteuning -> software update -> usb.
Zorg er ook voor dat je usb leeg is, anders vind die de update niet meer.
Onzin updates kan je gewoon in de root van een volle USB schijf gooien ;) heb het gisteren zelf ook gedaan. Alleen slikte hij het niet in de uitgepakte folder naast nog een uitgepakte folder voor een andere Samsung TV. Files gewoon los in de root kopieren en updaten maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Sinds de nieuwste firmware lijkt mijn Beeld wat fletser, meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
De ES406800 is binnen en ik heb 'em zojuist aangesloten. Wat opvalt is dat er alleen nog maar een digitale audio out op de TV zit, en ik kwam al digitale ingangen te kort op mijn versterker....

Wat ik me nu af vraag is of het volgende gaat werken:

Xbox360 via HDMI aansluiten op de TV en het dolby digital 5.1 signaal van de 360 middels de digitale audio out van de TV doorlussen naar de versterker. Gaat dit werken? Ik lijkt het namelijk niet voor elkaar te krijgen, de versterker geeft aan dat er analoog signaal binnenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Heb je geen analoog op de 6800?
Op mijn 6710 heb ik gewoon ROOD/WIT tulp.
De component aansluiting fungeert hievoor.

http://www.samsung.com/nl...ed-tv/UE40ES6800SXXN-spec

Zo te zien heb je dezelfde aansluitingen als mijn 6710...

[ Voor 39% gewijzigd door WRT54G op 05-07-2012 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thaerel

Thaerel

|Waar Logica Stopt..|

Schweino schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:11:
De ES406800 is binnen en ik heb 'em zojuist aangesloten. Wat opvalt is dat er alleen nog maar een digitale audio out op de TV zit, en ik kwam al digitale ingangen te kort op mijn versterker....

Wat ik me nu af vraag is of het volgende gaat werken:

Xbox360 via HDMI aansluiten op de TV en het dolby digital 5.1 signaal van de 360 middels de digitale audio out van de TV doorlussen naar de versterker. Gaat dit werken? Ik lijkt het namelijk niet voor elkaar te krijgen, de versterker geeft aan dat er analoog signaal binnenkomt.
Volgens mij werkt dat alleen als jouw tv ook herkent dat hij het geluid digitaal vanuit de HDMI binnen krijgt.. Mijn pa had vorige keer ook dit probleem, maar geen idee meer hoe hij dit opgelost heeft.. Zat er zelf ook mee te kutten vorige keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
RTFM? ;)

Uit de handleiding
Wanneer de bron een digitale component is, zoals
een dvd-speler / Blu-rayspeler / kabelbox
/ STB-satellietontvanger (set-top box)
en via HDMI op de tv is aangesloten,
geeft de ontvanger van de thuisbioscoop
uitsluitend 2-kanaalsgeluid weer. Als u
5.1-kanaalsgeluid wilt horen, sluit u de
digitale uitgang van de dvd-speler/Blurayspeler/
kabelbox/STB-satellietontvanger
(set-top box) rechtstreeks op een
versterker of thuisbioscoop aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Marcel_EA schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 16:28:
Heb je geen analoog op de 6800?
Op mijn 6710 heb ik gewoon ROOD/WIT tulp.
De component aansluiting fungeert hievoor.

http://www.samsung.com/nl...ed-tv/UE40ES6800SXXN-spec

Zo te zien heb je dezelfde aansluitingen als mijn 6710...
Ik heb het over een uitgang, geen ingang.
Rev! schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 17:43:
RTFM? ;)

Uit de handleiding

[...]
Dat is jammer, had gehoopt dat dit wel mogelijk zou zijn zoals bijvoorbeeld Sony toestellen dat doen. Betekent dus dat ik ook naar een nieuwe versterker op zoek moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron
  • Laatst online: 04-07 15:06

Positron

Immer positief! +1,6*10^-19 C

Ik ben een aardig tijdje op zoek geweest naar een nieuwe TV. Ik kom van een 40" en wilde een stap groter. Had aanvankelijk een LG (47LM620 en later 47LM760) op het oog. De eerste werd afgekeurd door m'n vriendin omdat 'ie te lelijk was en de tweede vond ik toch wat duur. Uiteindelijk heb ik bij de Makro de U46ES6100 gekocht en heb er totaal geen spijt van. Dank voor de tip ivm de twee extra 3D-brillen en het toetsenbordje!

De rand is best subtiel en het beeld valt is goed te noemen. En last van reflecties is verrassend beperkt. Ik had hiervoor een Samsung 40M86BD en dit is echt een wereld van verschil. Ik ben ook blij dat ik geen duurder exemplaar heb gekocht voor meer Hz enzo, ondanks dat ik vrij kritisch ben en me snel kan ergeren aan kleine dingen. Overigens had ik dat wel met een hapering op 24P bij het afspelen van BluRay, maar gelukkig was dat na een firmware-update opgelost.

Van 3D ben ik trouwens niet echt onder de indruk. De passieve variant vind ik overigens toch prettiger, maar ik denk dat ik het qua 3D toch bij een spelletje af en toe zal houden. De bijgeleverde brillen vind ik overigens belabberd. Veel last van reflectie via de zijkanten en ze zitten voor geen meter. Ik heb geen grote of dikke neus, maar de bril balanceert ergens bovenop m'n neus en de pootjes geven weinig houvast. Ding zit te hoog en continu scheef. De brillen die in de winkels staan voor demonstraties met afgedichte zijkanten vind ik echt stukken beter.

Geluid is inderdaad wat minder dan de dikkere TV's die ik hiervoor had, maar zeker acceptabel. De MediaPlayer werkt ook echt prima. Mijn losse player heb ik al opgeborgen. Heb uiteraard nog een PS3 en PC aangesloten, maar de MKV's gaan over het algemeen super.

Kort samengevat: ik wilde meer TV, minder rand eromheen en goed beeld. Voor 1000 euro waarvan ik er hopelijk weer 100 terugkrijg ben ik erg tevreden. De twee extra brillen en het toetsenbordje gaan misschien op Marktplaats, dat drukt de prijs dan nog verder. Alleen moet ik die nog even ophalen als de Makro ze weer binnen heeft. ;)

Garmin Fenix 6 Sapphire | Swim.. Bike.. Run!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
PM mij maar als je van die spullen af wilt, misschien wil ik het dan wel van je overkopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchHD
Ik blijk dus volgens de samsung helpdesk een buitenlands model te hebben (Hongarije). Hij werkt echter wel met CI+, dat is dan weer een groot voordeel! Ik kan alleen fluiten naar de cashback, maar dat is niet het grootste probleem.

Nu heb ik trouwens wel last van clouding, veel meer dan bij onze andere LCD televisies. Iemand hier bekend mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
Zojuist de 1023 firmware op mijn ES6710 "geflashed".
Helaas nog steeds geen HbbTV (icm UPC).
Voor de geinteresseerden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchHD
@Marcel_EA Heeft jouw 6710 ook last van clouding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WRT54G
TouchHD schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:38:
@Marcel_EA Heeft jouw 6710 ook last van clouding?
Helaas wel ja...
Moet er wel bij zeggen dat ik qua instellingen nog vrij weinig heb aangepast.
Woon nog niet zo lang in mijn nieuwe huis en heb nog geen gordijnen, haha.
Dus zodra de gordijnen hangen (ivm zonlicht) ga ik hem helemaal goed instellen.
Hopelijk wordt het dan wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Marcel_EA schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
HbbTV ligt er bij mij ook geheel uit, merk je wel dat je gelijk een stuk minder doet met de tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TouchHD schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:49:
@cuppie Ik krijg de boodschap dat de TV niet geschikt is voor CI+. Betreft serienummer UE40ES6710SXXH. De UE40ES6710SXXN is wel geschikt, maar deze heb ik niet. Morgen Samsung ook maar eens bellen, kijken wat hun reactie is, het is volgens Samsung immers wel een NL dealer.
Ai sorry, niet goed gekeken, ik lette teveel op de 'S' waar ikzelf een 'W' heb, maar het gaat dus om de laatste letter. Ik hoop dat je iets kan regelen, de website is niet echt duidelijk in ieder geval.
(Bijv. bij T-Mobile shop weet je zeker dat je geen nl model krijgt, staat er keurig bij.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TouchHD
@cuppie Het is een buitenlands model, maar werkt toch met CI+. Best wel opvallend, helaas kan ik hierdoor niet deelnemen aan de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
TouchHD schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 13:57:
@cuppie Het is een buitenlands model, maar werkt toch met CI+. Best wel opvallend, helaas kan ik hierdoor niet deelnemen aan de actie.
Je hebt tenminste wel CI+ (en ik dus ook :-D), maar bij nieuwste modellen is buitenlandse modellen ook CI+, dus dan boeit al die commotie ook niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
9 Weken geleden voucher verstuurd voor mijn galaxy tab, nooit meer wat van gehoord. Inmiddels al 3 mailtjes gestuurd maar hier word gewoon niet op gereageerd. Me suf gezocht naar een telefoonnummer maar dat kan ik nergens vinden. Heef nog iemand suggesties en zijn er nog meer mensen die al zolang wachten.....

Groet Eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wxppf
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-03-2024
FW 1013 is uit voor de ES8000 series.. iemand een idee van de changelog??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 01-10 16:32
1bit schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 15:41:
9 Weken geleden voucher verstuurd voor mijn galaxy tab, nooit meer wat van gehoord. Inmiddels al 3 mailtjes gestuurd maar hier word gewoon niet op gereageerd. Me suf gezocht naar een telefoonnummer maar dat kan ik nergens vinden. Heef nog iemand suggesties en zijn er nog meer mensen die al zolang wachten.....

Groet Eric
Telefoonnummer van samsung niet te vinden? Google "samsung klantenservice telefoonnummer" en je hebt het nummer gelijk. Of bedoel je een ander nummer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napsju
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 20:15
wxppf schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 08:35:
FW 1013 is uit voor de ES8000 series.. iemand een idee van de changelog??
Helaas is het niet erg gebruikelijk dat Samsung een changelog plaatst. Ik heb 'm wel geïnstalleerd, en SmartTV lijkt nog sneller dan bij versie 1012 die ik vorige week heb geïnstalleerd. Ben er blij mee.

Lekker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
2 tips:

Uitzendinggemist
http://uitzendinggemistsamsungapp.wordpress.com/

En de IOS app SamsungTV HD, daarmee kan je super makkelijk met de Zappo app youtube filmpjes, foto's, video's en muziek streamen vanaf je Ipad, soort airplay idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Rev! schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 15:23:
2 tips:

Uitzendinggemist
http://uitzendinggemistsamsungapp.wordpress.com/

En de IOS app SamsungTV HD, daarmee kan je super makkelijk met de Zappo app youtube filmpjes, foto's, video's en muziek streamen vanaf je Ipad, soort airplay idee.
Ja, die is perfect van uitzendinggemist. Alleen ik krijg geen server opgezet om de app te downloaden. :$
Offtopic Heb jij wellicht een goede FAQ daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Heb even snel wampserver gebruikt gezien ik nu niet bij mijn server kan komen. Wampserver installeren, zet die xml file in je wwwroot(C:\wamp\www). maak in de wwwroot een folder aan "widget" (C:\wamp\www\widget) en zet daarin de zip file. Nog even het ip adres in de XML file aanpassen naar je eigen en het zou moeten werken. Vreemde was alleen dat het develop account al bestond op mijn tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Marcel_EA schreef op vrijdag 06 juli 2012 @ 11:31:
Problemen opgelost? Bij mij gelukkig wel, modem was op een ander kanaal geschoten waardoor de tv deze niet meer kon vinden. Hebben ze even omgezet & vastgezet. Dus ik kan weer mooi aankloten met HbbTV, eindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week een 40es6800 gekocht met een typenummer dat eindigt op sxxn. Betekent dit dat het een Nederlands model betreft? Ik moet hem nog installeren met kpn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 15:30

tomtommie

Alaaf!

Heeft iemand zijn 6100 aan de muur hangen?
Welke ophangbeugel heb je dan gebruikt en wat is de ruimte tussen de tv en de muur?

Het is een beetje lomp dat samsung de aansluitingen naar achter wijzend heeft gemonteerd, op die manier kun je hem niet super plat tegen de muur hangen (of ik moet eens goed op zoek naar speciale platte 90 graden kabels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

Mijn 6100 hangt aan de muur. Welke steun het is weet ik niet, die heb ik van de vorige huiseigenaar overgenomen en is onderhand >6 jaar oud. De ruimte tussen het dunste stuk van de TV en muur is zo'n 5cm. Dat voldoet net aan voor m'n standaard kabels..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 16:49:
Vorige week een 40es6800 gekocht met een typenummer dat eindigt op sxxn. Betekent dit dat het een Nederlands model betreft? Ik moet hem nog installeren met kpn.
Ja, is een NL model. Ik heb 'em ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Schweino schreef op zondag 08 juli 2012 @ 19:53:
[...]

Ja, is een NL model. Ik heb 'em ook.
Dank voor de reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knights16
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-09 13:55
1013.0 versie is uit voor de es8000. Iemand een changelog of merkbare veranderingen ?

PVoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
tomtommie schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 22:31:
Heeft iemand zijn 6100 aan de muur hangen?
Welke ophangbeugel heb je dan gebruikt en wat is de ruimte tussen de tv en de muur?

Het is een beetje lomp dat samsung de aansluitingen naar achter wijzend heeft gemonteerd, op die manier kun je hem niet super plat tegen de muur hangen (of ik moet eens goed op zoek naar speciale platte 90 graden kabels).
Is niet lomp van Samsung.. is kostenbesparing.. Samsung heeft de afgelopen jaren zoveel verlies geleden op z'n tv's dat ze dus wat kostenbesparende maatregelen hebben genomen zoals elektronica met aansluitingen naar achter.. Alleen bij de luxere ES6500 series en hoger hebben ze vrijwel alle aansluitingen zijwaarts of naar onderen geplaatst.

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 01-10 16:32
Schizo007nl schreef op maandag 09 juli 2012 @ 09:47:
[...]

Is niet lomp van Samsung.. is kostenbesparing.. Samsung heeft de afgelopen jaren zoveel verlies geleden op z'n tv's dat ze dus wat kostenbesparende maatregelen hebben genomen zoals elektronica met aansluitingen naar achter.. Alleen bij de luxere ES6500 series en hoger hebben ze vrijwel alle aansluitingen zijwaarts of naar onderen geplaatst.
Euh wat is precies de kostenbesparing door de aansluitingen naar achteren te richten inplaats van zijwaarts? Die snap ik niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ases
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-12-2024
Klein vraagje:

Ik twijfel tussen de ES6710 en de ES6800, is de ES6800 met zijn dual core 100 euro meer waard dan de 6710 (single core)? Heb ze allebei gezien dit weekend en qua beeld kon ik niet direct een verschil opmerken.

Voor mij zijn de extra interactieve functies momenteel niet zo belangrijk maar naar de toekomst toe veronderstel ik dat die dual core wel zijn meerprijs waard kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Buitenlandse modellen zijn tegenwoordig ook gewoon CI+....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
Ases schreef op maandag 09 juli 2012 @ 11:12:
Klein vraagje:

Ik twijfel tussen de ES6710 en de ES6800, is de ES6800 met zijn dual core 100 euro meer waard dan de 6710 (single core)? Heb ze allebei gezien dit weekend en qua beeld kon ik niet direct een verschil opmerken.

Voor mij zijn de extra interactieve functies momenteel niet zo belangrijk maar naar de toekomst toe veronderstel ik dat die dual core wel zijn meerprijs waard kan zijn.
Volgens mij is het al lang onduidelijk wat nou daadwerkelijk de toevoeging is van die dual core processor bij veel mensen. Simpelweg omdat het moeilijk te vergelijken is, niet veel gaan deze 2 tv's kopen. De 6800 zal vast wat sneller zijn, maarja het is een televisie, dus wat is de toevoeging van de dual core...

Daarnaast moet je ook kijken naar het design, de 6710 is wit, de 6800 zwart/chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00bs

n00bs

Het is weer Zomer!

RickvN schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:16:
[...]

Volgens mij is het al lang onduidelijk wat nou daadwerkelijk de toevoeging is van die dual core processor bij veel mensen. Simpelweg omdat het moeilijk te vergelijken is, niet veel gaan deze 2 tv's kopen. De 6800 zal vast wat sneller zijn, maarja het is een televisie, dus wat is de toevoeging van de dual core...

Daarnaast moet je ook kijken naar het design, de 6710 is wit, de 6800 zwart/chrome.
De Single core vind ik zelf al rap, al moet je niet gaan internetten met dat ding, maar daar zal de 6800 vermoedelijk ook te traag voor zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
n00bs schreef op maandag 09 juli 2012 @ 13:54:
[...]

De Single core vind ik zelf al rap, al moet je niet gaan internetten met dat ding, maar daar zal de 6800 vermoedelijk ook te traag voor zijn ;)
Ik moet zeggen dat ik met internetten niet veel moeite heb (6800). Youtube e.d. ben ik mee gestopt, dat is niet te kijken. Dat bufferen gaat nergens meer over. Als ik Youtube wil zien, zet ik het op mijn tablet aan en hdmi naar tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
keepitfrosty schreef op zaterdag 07 juli 2012 @ 10:09:
[...]

Telefoonnummer van samsung niet te vinden? Google "samsung klantenservice telefoonnummer" en je hebt het nummer gelijk. Of bedoel je een ander nummer?
Okee bedankt. Daar had ik in mijn zoektocht idd niet aan gedacht. Vandaag gebeld keurig geholpen maar konden niks voor me doen, als verifieren of het een en ander binnen was. Hij gaf aan dat ik in de molen zat en dat ik nog een week geduld moest hebben.......nou dat doen we dan maar........ben benmieuwd. :| ;( ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-09 07:38
keepitfrosty schreef op maandag 09 juli 2012 @ 10:57:
[...]

Euh wat is precies de kostenbesparing door de aansluitingen naar achteren te richten inplaats van zijwaarts? Die snap ik niet helemaal.
Minder platte elektronica dus goedkoper.. bovendien ook een goede manier om duurdere modellen te verkopen..

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomtommie
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 02-10 15:30

tomtommie

Alaaf!

Achjah kostenbesparing kan ik beetje in komen.... Heb eens gemeten, als ik een dunne coax stekker kan maken en de stroomstekker een beetje modificeer kan ik op een beugel van 2cm dikte komen, dunner gaat echt niet!
Nu maar eens op zoek naar de beugels, alle dunne beugels zijn 1,5 cm, anderen al snel 5cm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Ik had deze nog liggen:

http://www.tvstore.nl/pro...-305-32-inch-55-inch.html

Ging alleen niet werken met de 6100 gezien die meer ruimte nodig heeft, dus ik heb eerst een latje hout op de muur geschroeft, en daarop de beugel zodat ik genoeg ruimte tussen de muur heb. Scheelde me weer geld voor een nieuwe beugel, en het werkt prima. Als ik een versterker koop met HDMI, en dan alleen de HDMI aansluiting aan de zijkant gebruik dan zou ik hem in theorie wel bijna tegen de muur kunnen aanhangen, wat buiten HDMI om gebruik ik geen aansluitingen. Weet iemand waar je een hele platte stroomkabel kan krijgen? Ik heb al gezocht alleen zonder resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wortelsoft
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:43
Al bij conrad.nl gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

Ik word trouwens een beetje gestoord van het automatisch dimmen van de backlight op m'n 6100. Ik dacht dat dit Dynamisch Contrast zou zijn, maar instellen op "laag" of "uitgeschakeld" haalt weinig uit. Het is vooral merkbaar bij het overschakelen naar donkere scenes, waarbij de ondertiteling ook duidelijk een stuk donkerder wordt. En als ik Uncharted speel en ik kijk richting een donkere hoek, dan dimt de TV ook nog eens, zie ik helemaal niks meer.. 8)7

Iemand advies, behalve TV inruilen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
Met movie mode is het uitgeschakeld .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Positron

Positron

Mooi, thanks. Dan is dat het eerste dat ik ga proberen zodra ik weer thuis ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
:F Wat me nu gebeurt. Gebeld met samsung helpdesk en netjes geholpen. Ze hebben geverifieerd en aangegeven dat een en ander in behandeling is. Het geld word zo spoedig mogelijk gestort....?????? Ik zeg hoe kan dit dan want ik heb een voucher ingeleverd voor de galaxy tab en daar hoef je geen bankrekeiningnummer op in te vullen. Ja dat is wat mijn collega zegt. Lter die middag deze mail gehad.

Geachte heer/mevrouw,

Volgens onze gegevens heeft u de keuze gemaakt voor de 150 euro retour.

Dit bedrag is reeds overgemaakt onder vermelding van Acties.nu

Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Wat moet ik hier nu mee? IK heb gemaild dat ik een kopie van mijn voucherwil en het bankrekening nummer waar het geld naar gestort is. Want 1 ding is zeker niet naar die van mij..... :F en daarnaast ik wil gewoon die tab. Suggesties voor als dit spaak loopt zijn zeer welkom. eric

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Na láng wikken en wegen uiteindelijk gekozen om voor Samsung te gaan. Nu staan de volgende types mij het meest aan, hoop dat iemand van jullie mij de voor- of nadelen kan vertellen?(en in overzicht)

Jammer dat de ES6800 een grotere rand heeft... Een smallere rand heeft de ES6530 weer als voordeel. Het model van vorige jaar (D6530) is even duur, maar een jaartje ouder (zelfde specs verder, eigenlijk?).
Verder zijn de genoemde prijzen hierboven eigenlijk van winkels waar ik normaal niet zo snel zaken mee zou doen, maar helaas heb ik het op het moment niet breder met geld en heb hard een nieuwe tv nodig nu mijn oude 32" Samsung (8 jaar oud inmiddels!) vaak niet eens meer aan wil.

Ik kijk veel Blu-rays en game een paar uurtjes in de week. Benieuwd of jullie nog tips hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:00
Volgens mij heeft de ES6800 geen grotere rand dan de ES6530 :? Maar zeker weten doe ik dat niet, want wij verkopen alleen de ES6530 en ES6710 (witte rand), geen ES6800.

Ik vind zelf de D6530 qua uiterlijk mooier dan de ES, maar ik zou nu toch niet meer kiezen voor een versie van vorig jaar. En al helemaal niet als de oudere duurder is dan de nieuwe.

Maar sowieso vind ik die prijzen raar, want het hoogste en nieuwste type is het goedkoopste en het oudste en laagste model is het duurste :+

[ Voor 12% gewijzigd door Hahn op 09-07-2012 22:08 ]

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
@1bit: Welke Samsung helpdesk heb je gebeld? Ik heb vandaag 0900-7267864 gebeld en kreeg een zeer onbehulpzame medewerker aan de lijn die aangaf niets met de acties van doen te hebben terwijl ik in het menu toch echt de keuze had gemaakt dat ik belde ivm een actie. Bij mij is namelijk het geval dat de DHL bezorgsticker precies over de streepjescode sticker van de TV doos is geplakt en ik wilde vragen hoe daar mee wordt omgegaan. Ik kreeg te horen dat ik dan niet aan de voorwaarden voldoe en dus pech heb.... Morgen nog maar eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1bit
Schweino schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:10:
@1bit: Welke Samsung helpdesk heb je gebeld? Ik heb vandaag 0900-7267864 gebeld en kreeg een zeer onbehulpzame medewerker aan de lijn die aangaf niets met de acties van doen te hebben terwijl ik in het menu toch echt de keuze had gemaakt dat ik belde ivm een actie. Bij mij is namelijk het geval dat de DHL bezorgsticker precies over de streepjescode sticker van de TV doos is geplakt en ik wilde vragen hoe daar mee wordt omgegaan. Ik kreeg te horen dat ik dan niet aan de voorwaarden voldoe en dus pech heb.... Morgen nog maar eens bellen en hopen dat ik iemand anders aan de lijn krijg.
Ja dat telefoonnummer heb ik ook gebeld. Werd echt keurig te woord gestaan. Messchien iemand die een zwaar weekend heeft gehad :+ Het is tenslotte maandag.......Probeer het morgen nog eens. Volgens mij gingen ze ook accoord met een foto van het serinummer plaatje. Staat ergens in deze post ook iets over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-04 18:27
Hahn schreef op maandag 09 juli 2012 @ 22:07:
Volgens mij heeft de ES6800 geen grotere rand dan de ES6530 :? Maar zeker weten doe ik dat niet, want wij verkopen alleen de ES6530 en ES6710 (witte rand), geen ES6800.

Ik vind zelf de D6530 qua uiterlijk mooier dan de ES, maar ik zou nu toch niet meer kiezen voor een versie van vorig jaar. En al helemaal niet als de oudere duurder is dan de nieuwe.

Maar sowieso vind ik die prijzen raar, want het hoogste en nieuwste type is het goedkoopste en het oudste en laagste model is het duurste :+
Wonderen wereld van internet-dozenschuivers. Maar net wat ze hebben staan, denk ik? Prijzen zijn in ieder geval via de Pricewatch en Verlijk.nl dus ga er maar van uit dat die nog actueel zijn.

ES6530 is juist wat lastiger te vinden op het interwebs, wat is jouw ervaring met dat model?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:00
ES6530 is een exclusief model en die zou je dus alleen bij de Media Markt moeten kunnen vinden (en RedCoon waarschijnlijk, want die is tegenwoordig van de MM).

Ik vind het een mooi model, maar het verschil met de 46ES6100 is vrij klein. 46ES6100 heb je voor ruim €250 minder (!) en dan heb je 200Hz ipv 400Hz, volgens mij iets mindere achtergrondverlichting, een zwarte voet ipv grijze/metallic voet en de aansluitingen zitten grotendeels naar achteren ipv naar onderen/beneden. Dus als je 'm wilt ophangen is de ES6100 minder praktisch, maar verder vind ik het verschil tussen de ES6100 en de ES6530 niet die €250(+) waard.

The devil is in the details.

Pagina: 1 ... 13 ... 62 Laatste