Volgens mij ligt sunnyusenet er net uit
no database connection
fixed
no database connection
fixed
[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 09-03-2014 18:17 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 09-03-2014 18:17 ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Nee. Frugal heeft alleen maand of jaarabo's. Geen block account.TRaSH schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:31:
op de frugal website staat
"Frugal Usenet Brought To You By BlockNews & UsenetNow!"
betekent dat ze op dezelfde server zitten ?
dus als ik een block account eigenlijk van frugal wil kan ik dat bij BlockNews nemen ?
Anoniem: 543304
Lijkt me niet, vooral niet omdat je niet aangeeft wat jij als 'beste' definieert. Is de prijs het belangrijkste, of de retentie, of de snelheid waarmee takedown verzoeken behandeld worden, of de kwaliteit van de klantenservice, om maar iets te noemen?Anoniem: 543304 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:41:
Is er een consensus over de beste usenet provider op dit moment?
Anoniem: 543304
Tja, stel dat ik een filmmaatschappij was die zoveel mogelijk effect wilde bereiken met takedown verzoeken. Dan zou ik beginnen bij de grootste providers, dus die met de meeste klanten. Enzovoort, en dan de kleinste als laatste. Dat lijkt me het meest effectief.Anoniem: 543304 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:19:
Goed punt heb je. Snelheid maakt mij niet zoveel uit, 50mb/s is voldoende. Heb voornamelijk last van de takedowns, dus dat is wel een belangrijk punt.
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik heb ook geen last van takedowns, je moet er gewoon als de kippen bij zijn tegenwoordig.kraades schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:21:
Via Tweaknews komen de meeste series wel binnen. Maar ik zoek wel frequent via Sickbeard. En wat niet lukt doe ik via Spotweb.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Kijk hier eens rond : Het grote NewsLeecher topic deel 2Saven schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:53:
Welke downloader raden jullie tegenwoordig aan? Lang gebruik gemaakt van GrabIt, hoewel het voldoet ziet het er nogal ouderwets uit. Hoef al die poespas van auto-repair en auto-extract niet. SabNzb valt af, wil geen webshizzle, gewoon desktop app
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik vermoed dan toch tweaknews. Anders zou je het ook nog even via Sickbeard kunnen proberen voor de zekerheid, maar hier komen zelfs oudere afleveringen van dit seizoen nog zonder problemen binnen (Sunny)Rockvee2 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:27:
Ik krijg via tweaknews vaak heel erg corrupte bestanden binnen
Download staat er op rond 15:00 ,ik download hem rond 18:00 maar dan is die al corrupt, ligt het aan mijn download programma (spotnet) of aan tweaknews?
[ Voor 7% gewijzigd door sverzijl op 15-03-2014 00:40 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Ik heb juist erg veel last van mislukte downloads bij sunny usenet.JeroenV_ schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:40:
Heb gisteren, na weer een mislukte download bij eweka (takedown), maar een abo genomen bij sunny.
En tada, daar komt diezelfde download wel gewoon netjes binnen.
Denk dat het voor mij dus na tig jaar maar afscheid nemen wordt van Eweka. Had er al eerder over zitten denken toen ze enorm veel takedowns hadden ergens vorig jaar, maar na een tijdje werd het weer beter dus was ik maar gebleven. De laatste paar weken is het echter weer hetzelfde drama, ben het nu zat
giganews is ook een-en-al corrupt + takedowns.dimako_ schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:56:
[...]
Ik heb juist erg veel last van mislukte downloads bij sunny usenet.
Ben aan het zoeken als dit ook anders kan want op deze manier wordt usenet minder interessant...
+1Sjah schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:10:
bij Frugal laatste dgn niet meer mijn max. hooguit 80%.
[ Voor 18% gewijzigd door Ted038 op 22-03-2014 12:35 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Reloader op 21-03-2014 15:05 ]
Thanksalwaysleft schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:47:
Newsdemon ( 1 van de duurdere en betere Usenet providers) heeft nu een fijne deal. 4 maanden onbeperkte snelheid en downloaden en 2000 dagen retentie, voor 15 euro. Netjes https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140220
Jammer dat het wederom via CC of paypal gaat... Kan ik geen gebruik van maken.alwaysleft schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:47:
Newsdemon ( 1 van de duurdere en betere Usenet providers) heeft nu een fijne deal. 4 maanden onbeperkte snelheid en downloaden en 2000 dagen retentie, voor 15 euro. Netjes https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140220
wat had je anders verwacht van een buitenlandse server ?Richub schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:38:
[...]
Jammer dat het wederom via CC of paypal gaat... Kan ik geen gebruik van maken.
Maar verder erg mooie tip!
op wat baseer jij dat het 1 van de betere is ?alwaysleft schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:47:
Newsdemon ( 1 van de duurdere en betere Usenet providers) .....
[ Voor 23% gewijzigd door TRaSH op 22-03-2014 14:02 ]
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Kan hier niet veel over vinden, behalve dat ze bij Usenetserver hierover het volgende zeggen:Failed to connect: (10060, "(10061, 'Connection refused')") 2@news.sunnyusenet.com:563
Hebben jullie hier ook last van?5. Waarom ontvang ik de fout "10061 Connection Refused"?
Deze fout wijst erop dat de server waarmee je verbinding zoekt tijdelijk zijn verbindingslimiet heeft bereikt. Na een korte pauze kun je opnieuw proberen verbinden; onze load balancing hardware verbindt je met een beschikbare server.
[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 22-03-2014 14:46 ]
Ik heb een half uur geleden nog wat gedownload, maar krijg nu een foutmelding dat hij niet kan verbinden.Freakster86 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:39:
Ik heb sinds enkele dagen last van wegvallende verbindingen met SunnyUsenet.
Downloaden gaat goed (snelheid fluctueert wel erg veel imo), maar zo nu en dan gaat de snelheid geheel naar 0 kb/s, terwijl er gewoon een verbinding is en het bestand onbeschadigd is. Hiervoor werkte alles super.
- Meerdere netwerken
- Zelfde instellingen als altijd
Snelheid blijft nu 0 kb/s en heb het logboek maar eens geopend van Sabnzbd
[...]
Kan hier niet veel over vinden, behalve dat ze bij Usenetserver hierover het volgende zeggen:
[...]
Hebben jullie hier ook last van?
Edit:
Dit site ligt plat, dus er zal wel een grote storing zijn. Great...
If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.
Goeie vraag/opmerking. Ben zelf erg van "je krijgt waar je voor betaalt", maar dat gaat bij mij amper op voor Usenet-servers, zelf zit ik prima met Frugal, en zijn tot wel 750 dgn binnehalen.TRaSH schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:59:
[...]
op wat baseer jij dat het 1 van de betere is ?
heb wel veel gelezen dat je bij frugal weinig uncomplete hebt (misschien traag met reageren des te beter voor ons)
Twijfel twijfel, mijn supernews abo is sinds deze maand afgelopen, en doe nu alles even via newszilla, en vooralsnog werkt dat nog redelijk goed voor de nieuwe dingenalwaysleft schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:47:
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik heb een abbo genomen via de link die hier stond en er staat bij mijn account nu gewoon 14,66 euro per 4 maanden recurring. Deze aanbieding staat verder nergens op de site. Maar het is dus wel dat ie idd na 4 maanden gewoon weer 14,66 afgeschreven word.Nakebod schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Twijfel twijfel, mijn supernews abo is sinds deze maand afgelopen, en doe nu alles even via newszilla, en vooralsnog werkt dat nog redelijk goed voor de nieuwe dingen
Maar goed, 15 euro voor 4 maanden, en na 4 maanden?
Gezien de tekst 4 Months Recurring zou ik zeggen, iedere 4 maanden 15 euro?
Wat dan weer erg goedkoop is gezien het Unlimited Pro abo normaal 7.33 per maand is.
Ligt het aan mij of hebben ze echt enorm vage prijzen. Kijk je bij Unlimited zelf, betaal je 7.34 per maand. Ga je via de free trial pagina, kost het je na een week 14.51 euro per maandSnap niets meer van de prijzen die ze hanteren.
Je kunt gewoon met Paypal binnen 4 maanden weer opzeggen. Tevens als je zoekt kom je gewoon goede ervaringen tegen van NewsDemon. Heb het nu 2 dagen, en alles komt met goede snelheid binnen. Nog geen 1 mislukte file..Nakebod schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Twijfel twijfel, mijn supernews abo is sinds deze maand afgelopen, en doe nu alles even via newszilla, en vooralsnog werkt dat nog redelijk goed voor de nieuwe dingen
Wat dan weer erg goedkoop is gezien het Unlimited Pro abo normaal 7.33 per maand is.
Ligt het aan mij of hebben ze echt enorm vage prijzen. Kijk je bij Unlimited zelf, betaal je 7.34 per maand. Ga je via de free trial pagina, kost het je na een week 14.51 euro per maandSnap niets meer van de prijzen die ze hanteren.
Newszilla zou een retentie van ongeveer 2 weken moeten hebben, met de take downs van tegenwoordig zou dat genoeg moeten zijn. Je moet er tegenwoordig toch snel bij zijn.Nakebod schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Zo goed is hij niet, naja kwa snelheid wel, maar ook hier de bekende takedowns(Highwinds usenetpark dus alle resellers van hun en dat zijn er heel wat hebben daar dus last van)alwaysleft schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:47:
Heb tot nu toe iedere file binnen gekregen, dus nergens last vandevil-strike schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:32:
[...]
Zo goed is hij niet, naja kwa snelheid wel, maar ook hier de bekende takedowns(Highwinds usenetpark dus alle resellers van hun en dat zijn er heel wat hebben daar dus last van)
Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |
Ik had zaterdag last van dat de server het niet deed bij purenews, maar inmiddels draait het als normaal voor mij. Heb alleen niet veel gedownload dit weekend.loodgieter schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:01:
PureUsenet heeft er vandaag niet echt veel zin in. Zeer onstabiele threads.
Weet niet wat de ervaing is van de rest die ook PureUsenet gebruiken?
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
En nu weer hier 4.5 ipv 6.5 MB. Terugkerend iets? Duurt dit nog een 3 mnd dan ben ik weg, hee dan loopt mijn jaar-abo af.Ted038 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 00:53:
[...]
+1
Maar ga er vooralsnog vanuit dat het tijdelijk is en "hey, het kost ook geen drol"![]()
EDIT 22-3 : En sinds gisteravond overigens weer " volle bak" binnen halen op mijn 60mbit-ziggowas dus een tijdelijk iets ?
Kom hier niet boven de 2 MB uit met fugalSjah schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:16:
[...]
En nu weer hier 4.5 ipv 6.5 MB. Terugkerend iets? Duurt dit nog een 3 mnd dan ben ik weg, hee dan loopt mijn jaar-abo af.
[ Voor 12% gewijzigd door Reloader op 24-03-2014 16:56 ]
https://opensea.io/seaart
Ik heb astra gehad, met SSL aan had ik nooit de volledige snelheid...TRaSH schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:05:
dat red ik ook zonder problemen met andere usenet providers,
supernews of astra
PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
[ Voor 52% gewijzigd door Sjarelke op 29-03-2014 22:16 . Reden: Vervolg aanvulling, afsluitend antwoord ]
"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"
Dat is toch geen nieuws?Sjoerten schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:48:
For $9.99 (€6.99) you will get the FULL Supernews service levels including.
Met het verzoek om me opzegging te cancelen. Ik heb dit niet gedaan omdat ik echt over wil, maar misschien voor mensen die wel tevreden zijn wel interessant!
Hoi!
[ Voor 16% gewijzigd door dominicr op 30-03-2014 00:02 ]
XS Usenet Free accounts need to be renewed on a monthly basis. Our free 1Mbit package is and always will be free of commitment and charge. To keep our system clean and give motivated users a chance to profit from our specials, XS Usenet will pause your account every 30 days.
You can log on to our control panel at:
https://my.xsusenet.com
Consider our specials and upgrade to premium Usenet & VPN at a discounted rate. If you wish to extend your free account, simply click on "No Thanks" and your account will resume service as usual.
Thank you for using XS Usenet, we appreciate your business!
Best Regards,
XS Usenet Team
[ Voor 11% gewijzigd door Daniel36 op 02-04-2014 09:47 ]
ja, 10 dagen retentiefish schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:55:
Damn Xsusenet is bezig met een ontmoedigingsactie op het gratis 1Mbit account
[...]
Hoi!
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ik krijg trouwens ook de melding dat ik aan mijn paypal een CC moet koppelen. Anders mag ik niet verderTRaSH schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:59:
[...]
wat had je anders verwacht van een buitenlandse server ?
met CC gebruik loopt nederland achter aangezien het in andere landen meer ingeburgerd is.
ideal is alleen op de nederlandse markt gericht.
en waarom kan je geen gebruik maken van paypal dan ?
je hebt daar geen CC voor nodig een bankrekeing koppellen is meer dan voldoende.
[...]
op wat baseer jij dat het 1 van de betere is ?
heb wel veel gelezen dat je bij frugal weinig uncomplete hebt (misschien traag met reageren des te beter voor ons)
Heb jij het abo daadwerkelijk afgesloten?Nakebod schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:13:
[...]
Een high speed account mag geen account sharingdreameater schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:23:
Ik krijg bij eweka in eens foutmeldingen over connecties vanaf meerdere ip's , hebben meer mensen hier last van? Accountsharing was nooit verboden en zelfs als ik via slechts 1 ip verbinding maak geeft ie dit aan.
Dat is dan echt nieuw als dat zo is, is nooit zo geweest.SidewalkSuper schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:33:
[...]
Een high speed account mag geen account sharing
heb je via de nederlandse paypal aangemeld ?Killertjuh schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:55:
[...]
Ik krijg trouwens ook de melding dat ik aan mijn paypal een CC moet koppelen. Anders mag ik niet verder
Meestal als er een post is verwijderd van eweka ergens druppeld de missen shit nog net binnen via dit account. 10 dagen of niet. eerlijk gezegt heb ik dat nooit gemerkt dat de retentie zo laag is op dat account.
[ Voor 26% gewijzigd door Fish op 02-04-2014 22:52 ]
Getest en doet het gewoon, zowel gisteren als vandaag.cgok schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:28:
meerdere mensen die niet kunnen downloaden van reader.i-telligent.com?
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Het is overal ongeveer gelijk.nvana_30 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:20:
Heb hier zelf Pure en dat werkt prima, voorheen Eweka maar heb dat na 2 jaar trouw lidmaatschap opgezegd ivm vele verwijderde posts. Echter nu ook bij Pure vele verwijderde posts. Menig download mislukt...
Misschien over op een buitenlandse provider ? Houdt iemand een website bij met het percentage compleetheid oid ?
[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-04-2014 14:49 ]
Goeie vraag, ben bang dat het antwoord Nee is, was hier anders echt wel langs gekomen.nvana_30 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:20:
.
Misschien over op een buitenlandse provider ? Houdt iemand een website bij met het percentage compleetheid oid ?
Niks op aan te merken, deel het met mijn zus en we hebben geen vreemde dingen meegemaakt, zij vindt haar jaren 80 en 90 muziek en series en ik haal mijn films binnen.Thoraxx schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:51:
Gebruik momenteel http://www.i-telligent.nl/, op zich een fijne. account sharing is toegestaan alleen de prijs is wat hoger als ik hier zie.
Wat zijn jullie ervaringen bij http://www.i-telligent.nl ? Zijn er nog andere aanraders?
En kennelijk gratis als je voor een universiteit of liefdadigheidsinstelling werkt:SidewalkSuper schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:31:
Dit is een mooie aanbieding, en op Fok zijn ze erg tevreden over de mate van compleetheid van hun downloads.
4 maanden onbeperkt usenet voor 15 euro
2058 dagen retentie, 50 connecties.
https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140220
Ik ga de sprong wagen. Na een jaar of drie supernews voor €6,99 p/m, nu deze deal.SidewalkSuper schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:31:
Dit is een mooie aanbieding, en op Fok zijn ze erg tevreden over de mate van compleetheid van hun downloads.
[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 04-04-2014 14:14 ]
Hoi!
Ja, het is recurring!SidewalkSuper schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:19:
Top! Volgens mij kun je trouwens over 4 maanden weer opnieuw gebruik maken van deze deal.
Hoi!
dan ga ik de gok ook maar aan.SidewalkSuper schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:31:
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
<Zinloze tekst hier>
Server Articles Art. % Success Failures |
1. Supernews EU Server -- -- -- -- |
2. Supernews US Server -- -- -- -- |
3. Ziggo -- -- -- -- |
4. free.xsusenet.com -- -- -- -- |
5. Newsdemon.com 1860 98% 0% 100% |
6. Frugal Usenet! 1891 100% 100% 0% |
[ Voor 15% gewijzigd door TRaSH op 05-04-2014 00:36 . Reden: extra info toegevoegd ]
[ Voor 20% gewijzigd door maarten22 op 05-04-2014 10:58 ]
Ik denk eerder aan het tijdstip: na 12 uur 's middags zakt het bij mij ook in, maar 's morgens vroeg gaat ie als een speer.maarten22 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:53:
Ik heb alleen het idee dat de snelheid soms wat tegenvalt maar dit kan ook aan mijn router liggen.
573712
[ Voor 15% gewijzigd door 573712 op 06-04-2014 03:36 ]
Gebruik deze nu ook 2 weken lang, erg goedSidewalkSuper schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:31:
Heb hem gisteren ook afgesloten nadat Eweka afgelopen was ... tot nu toe geen spijt. Ik kan mijn 200Mbit lijn van UPC helemaal voltrekken. Daarnet wat binnengehaald met 25 MB/sec ... da's weer eens wat anders dan de max 11 MB/sec van Ewekaalwaysleft schreef op zondag 06 april 2014 @ 10:30:
[...]
Gebruik deze nu ook 2 weken lang, erg goedTot nu toe volle bak met een 60mbit verbinding
4 euro per maand is niet veel, en 2000 dagen retentie
Yep, en de aanbieding loopt nog steeds. Erg goedkoopankhie schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:45:
[...]
Heb hem gisteren ook afgesloten nadat Eweka afgelopen was ... tot nu toe geen spijt. Ik kan mijn 200Mbit lijn van UPC helemaal voltrekken. Daarnet wat binnengehaald met 25 MB/sec ... da's weer eens wat anders dan de max 11 MB/sec van Eweka
[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 07-04-2014 19:15 ]
Sinds een week of twee log ik vanaf twee verschillende ip's in (lokaal met NZBGet, remote met Spotweb), en vooralsnog gaat dat prima.alwaysleft schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:09:
Wel geen account sharing helaas, iemand die dit wel al doet met Newsdemon?
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq