Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.006 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Volgens mij ligt sunnyusenet er net uit
no database connection

fixed

[ Voor 11% gewijzigd door Viper® op 09-03-2014 18:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-06 19:28

TRaSH

koffie ?

op de frugal website staat
"Frugal Usenet Brought To You By BlockNews & UsenetNow!"
betekent dat ze op dezelfde server zitten ?
dus als ik een block account eigenlijk van frugal wil kan ik dat bij BlockNews nemen ?

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
TRaSH schreef op zondag 09 maart 2014 @ 18:31:
op de frugal website staat
"Frugal Usenet Brought To You By BlockNews & UsenetNow!"
betekent dat ze op dezelfde server zitten ?
dus als ik een block account eigenlijk van frugal wil kan ik dat bij BlockNews nemen ?
Nee. Frugal heeft alleen maand of jaarabo's. Geen block account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 543304

Is er een consensus over de beste usenet provider op dit moment? Ik lees veel negatief overs eweka en giganews dus denk dat die afvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-06 04:26
Anoniem: 543304 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 13:41:
Is er een consensus over de beste usenet provider op dit moment?
Lijkt me niet, vooral niet omdat je niet aangeeft wat jij als 'beste' definieert. Is de prijs het belangrijkste, of de retentie, of de snelheid waarmee takedown verzoeken behandeld worden, of de kwaliteit van de klantenservice, om maar iets te noemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 543304

Goed punt heb je. Snelheid maakt mij niet zoveel uit, 50mb/s is voldoende. Heb voornamelijk last van de takedowns, dus dat is wel een belangrijk punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
Anoniem: 543304 schreef op woensdag 12 maart 2014 @ 21:19:
Goed punt heb je. Snelheid maakt mij niet zoveel uit, 50mb/s is voldoende. Heb voornamelijk last van de takedowns, dus dat is wel een belangrijk punt.
Tja, stel dat ik een filmmaatschappij was die zoveel mogelijk effect wilde bereiken met takedown verzoeken. Dan zou ik beginnen bij de grootste providers, dus die met de meeste klanten. Enzovoort, en dan de kleinste als laatste. Dat lijkt me het meest effectief.

Maar misschien redeneren zij wel anders. Zelf zit ik bij cheapnews en ben daar tevreden over. Hoe die omgaat met tv-series durf ik niet te zeggen want daar doe ik niks mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 18-06 12:17
Via Tweaknews komen de meeste series wel binnen. Maar ik zoek wel frequent via Sickbeard. En wat niet lukt doe ik via Spotweb.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 21:14

Sm0k3r

cough...cough...

kraades schreef op donderdag 13 maart 2014 @ 08:21:
Via Tweaknews komen de meeste series wel binnen. Maar ik zoek wel frequent via Sickbeard. En wat niet lukt doe ik via Spotweb.
Ik heb ook geen last van takedowns, je moet er gewoon als de kippen bij zijn tegenwoordig.

Je moet dan wel de scenereleases in de gaten houden want anders weet je niet wat eraan komt, spotlite en spotnet zijn geen goede bronnen want dat zijn spots en dan is de kans groot dat je achter het net vist.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik krijg via tweaknews vaak heel erg corrupte bestanden binnen

Zoals bij een serie over zombies (mensen weten vast wel waar ik het over op)

Download staat er op rond 15:00 ,ik download hem rond 18:00 maar dan is die al corrupt, ligt het aan mijn download programma (spotnet) of aan tweaknews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-06 11:43

Saven

Administrator

Welke downloader raden jullie tegenwoordig aan? Lang gebruik gemaakt van GrabIt, hoewel het voldoet ziet het er nogal ouderwets uit. Hoef al die poespas van auto-repair en auto-extract niet. SabNzb valt af, wil geen webshizzle, gewoon desktop app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Saven schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:53:
Welke downloader raden jullie tegenwoordig aan? Lang gebruik gemaakt van GrabIt, hoewel het voldoet ziet het er nogal ouderwets uit. Hoef al die poespas van auto-repair en auto-extract niet. SabNzb valt af, wil geen webshizzle, gewoon desktop app
Kijk hier eens rond : Het grote NewsLeecher topic deel 2

Verder ken ik geen GoT topics die geschikt zijn voor je vraag dus als je er niet uit komt maak dan effe een nieuw topic aan :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:09
Rockvee2 schreef op vrijdag 14 maart 2014 @ 20:27:
Ik krijg via tweaknews vaak heel erg corrupte bestanden binnen

Download staat er op rond 15:00 ,ik download hem rond 18:00 maar dan is die al corrupt, ligt het aan mijn download programma (spotnet) of aan tweaknews?
Ik vermoed dan toch tweaknews. Anders zou je het ook nog even via Sickbeard kunnen proberen voor de zekerheid, maar hier komen zelfs oudere afleveringen van dit seizoen nog zonder problemen binnen (Sunny)

[ Voor 7% gewijzigd door sverzijl op 15-03-2014 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Laatst online: 18-06 12:17
De serie komt bij mij goed binnen via Tweaknews. Via Sickbeard Index. Laatste download op 2014-03-10 04:09:29.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:47
Heb gisteren, na weer een mislukte download bij eweka (takedown), maar een abo genomen bij sunny.
En tada, daar komt diezelfde download wel gewoon netjes binnen.

Denk dat het voor mij dus na tig jaar maar afscheid nemen wordt van Eweka. Had er al eerder over zitten denken toen ze enorm veel takedowns hadden ergens vorig jaar, maar na een tijdje werd het weer beter dus was ik maar gebleven. De laatste paar weken is het echter weer hetzelfde drama, ben het nu zat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimako_
  • Laatst online: 18:29

dimako_

Vogel

JeroenV_ schreef op zaterdag 15 maart 2014 @ 09:40:
Heb gisteren, na weer een mislukte download bij eweka (takedown), maar een abo genomen bij sunny.
En tada, daar komt diezelfde download wel gewoon netjes binnen.

Denk dat het voor mij dus na tig jaar maar afscheid nemen wordt van Eweka. Had er al eerder over zitten denken toen ze enorm veel takedowns hadden ergens vorig jaar, maar na een tijdje werd het weer beter dus was ik maar gebleven. De laatste paar weken is het echter weer hetzelfde drama, ben het nu zat :(
Ik heb juist erg veel last van mislukte downloads bij sunny usenet.
Ben aan het zoeken als dit ook anders kan want op deze manier wordt usenet minder interessant...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18-06 08:07

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je moet jezelf gewoon aanmelden bij die usenet fora waar ze die series posten onder verkapte/onherkenbare namen, en nee, ik heb geen links voor je (zit er zelf niet bij) :P

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17:07
dimako_ schreef op zondag 16 maart 2014 @ 11:56:
[...]

Ik heb juist erg veel last van mislukte downloads bij sunny usenet.
Ben aan het zoeken als dit ook anders kan want op deze manier wordt usenet minder interessant...
giganews is ook een-en-al corrupt + takedowns.

Dus ik ben ook aan het omkijken naar een vervangende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Laatst online: 23:35
bij Frugal laatste dgn niet meer mijn max. hooguit 80%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 17:55
Sjah schreef op donderdag 20 maart 2014 @ 20:10:
bij Frugal laatste dgn niet meer mijn max. hooguit 80%.
+1

heb 60mbit=7,4Mbyte abbo bij ziggo, maar ook dat wordt niet meer volgetrokken als " vrougah" , met geluk haal ik nog de 5Mbyte (nu, om 0:51 nl-tijd) , maar vooral begin van de avond wil het nog wel eens trager gaan.
Welk bestand je ook uit kiest maakt niet merkbaar veel uit .... maar haal wel de 100 %, geen incompletes hier (zover ik merk, met een 1-lijns 160KByte gratis xsusenet fillserver erbij :P )

Maar ga er vooralsnog vanuit dat het tijdelijk is en "hey, het kost ook geen drol" ;)

EDIT 22-3 : En sinds gisteravond overigens weer " volle bak" binnen halen op mijn 60mbit-ziggo :) was dus een tijdelijk iets ?

[ Voor 18% gewijzigd door Ted038 op 22-03-2014 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-06 19:15
na hoelang is je account actief bij frugal? wilde het proberen maar gelijk een acces denied to your node melding...

zie t al in de bevestiging :)

[ Voor 16% gewijzigd door Reloader op 21-03-2014 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Newsdemon ( 1 van de duurdere en betere Usenet providers) heeft nu een fijne deal. 4 maanden onbeperkte snelheid en downloaden en 2000 dagen retentie, voor 15 euro. Netjes https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
alwaysleft schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 08:47:
Newsdemon ( 1 van de duurdere en betere Usenet providers) heeft nu een fijne deal. 4 maanden onbeperkte snelheid en downloaden en 2000 dagen retentie, voor 15 euro. Netjes https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18:47
Jammer dat het wederom via CC of paypal gaat... Kan ik geen gebruik van maken. :(

Maar verder erg mooie tip! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Richub schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 12:38:
[...]

Jammer dat het wederom via CC of paypal gaat... Kan ik geen gebruik van maken. :(

Maar verder erg mooie tip! :)
wat had je anders verwacht van een buitenlandse server ?
met CC gebruik loopt nederland achter aangezien het in andere landen meer ingeburgerd is.
ideal is alleen op de nederlandse markt gericht.
en waarom kan je geen gebruik maken van paypal dan ?
je hebt daar geen CC voor nodig een bankrekeing koppellen is meer dan voldoende.
Newsdemon ( 1 van de duurdere en betere Usenet providers) .....
op wat baseer jij dat het 1 van de betere is ?
heb wel veel gelezen dat je bij frugal weinig uncomplete hebt (misschien traag met reageren des te beter voor ons)

[ Voor 23% gewijzigd door TRaSH op 22-03-2014 14:02 ]

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb sinds enkele dagen last van wegvallende verbindingen met SunnyUsenet.

Downloaden gaat goed (snelheid fluctueert wel erg veel imo), maar zo nu en dan gaat de snelheid geheel naar 0 kb/s, terwijl er gewoon een verbinding is en het bestand onbeschadigd is. Hiervoor werkte alles super.

- Meerdere netwerken
- Zelfde instellingen als altijd

Snelheid blijft nu 0 kb/s en heb het logboek maar eens geopend van Sabnzbd
Failed to connect: (10060, "(10061, 'Connection refused')") 2@news.sunnyusenet.com:563
Kan hier niet veel over vinden, behalve dat ze bij Usenetserver hierover het volgende zeggen:
5. Waarom ontvang ik de fout "10061 Connection Refused"?
Deze fout wijst erop dat de server waarmee je verbinding zoekt tijdelijk zijn verbindingslimiet heeft bereikt. Na een korte pauze kun je opnieuw proberen verbinden; onze load balancing hardware verbindt je met een beschikbare server.
Hebben jullie hier ook last van?

Edit:
Dit site ligt plat, dus er zal wel een grote storing zijn. Great...

[ Voor 3% gewijzigd door Freakster86 op 22-03-2014 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:30

Kraz

Saving the world

Freakster86 schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 14:39:
Ik heb sinds enkele dagen last van wegvallende verbindingen met SunnyUsenet.

Downloaden gaat goed (snelheid fluctueert wel erg veel imo), maar zo nu en dan gaat de snelheid geheel naar 0 kb/s, terwijl er gewoon een verbinding is en het bestand onbeschadigd is. Hiervoor werkte alles super.

- Meerdere netwerken
- Zelfde instellingen als altijd

Snelheid blijft nu 0 kb/s en heb het logboek maar eens geopend van Sabnzbd

[...]

Kan hier niet veel over vinden, behalve dat ze bij Usenetserver hierover het volgende zeggen:

[...]

Hebben jullie hier ook last van?

Edit:
Dit site ligt plat, dus er zal wel een grote storing zijn. Great...
Ik heb een half uur geleden nog wat gedownload, maar krijg nu een foutmelding dat hij niet kan verbinden.
Voorheen geen last van gehad.

De website zelf ligt er ook uit zie ik.; Uiteindelijk komt de melding; "No Database Connection"
Momenteel hebben ze dus wel degelijk een storing. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heuvelman
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-05 16:45
Xlned ligt er uit. Ook de website geeft geen enkele reaktie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoney24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-05 16:46

shoney24

The Dude Abides!

PureUsenet lijkt er momenteel ook uit te liggen..

If at first you don't succeed.... Skydiving isn't for you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
TRaSH schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:59:
[...]

heb wel veel gelezen dat je bij frugal weinig uncomplete hebt (misschien traag met reageren des te beter voor ons)
Goeie vraag/opmerking. Ben zelf erg van "je krijgt waar je voor betaalt", maar dat gaat bij mij amper op voor Usenet-servers, zelf zit ik prima met Frugal, en zijn tot wel 750 dgn binnehalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kraz
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21:30

Kraz

Saving the world

Hmmzz...
Heeft onze grote vriend 'Brein' weer een actie lopen...

Of is het toeval dat er meerdere usenetproviders eruit liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Ik gok dat er een storing is bij XLNed. Sunny is daar een reseller van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:54
Hitnews op een ziggo connectie geeft hier ook problemen, max 2 mb van de 15 mb. Tot vorige week eigenlijk geen problemen. Torrents komen gewoon op volle snelheid binnen. Ook op ssl verbinding geprobeerd maar geeft ook geen verbetering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droathoah
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12-03-2019
Sunny werkte hier vanmorgen nog prima. Nu doet die het niet meer. Hopen dat het de server is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Zojuist is het downloaden afgerond. Dat lijkt dus weer mogelijk te zijn. Site is nog wel onbereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:54

Nakebod

Nope.

Twijfel twijfel, mijn supernews abo is sinds deze maand afgelopen, en doe nu alles even via newszilla, en vooralsnog werkt dat nog redelijk goed voor de nieuwe dingen :P

Maar goed, 15 euro voor 4 maanden, en na 4 maanden?
Gezien de tekst 4 Months Recurring zou ik zeggen, iedere 4 maanden 15 euro?
Wat dan weer erg goedkoop is gezien het Unlimited Pro abo normaal 7.33 per maand is.

Ligt het aan mij of hebben ze echt enorm vage prijzen. Kijk je bij Unlimited zelf, betaal je 7.34 per maand. Ga je via de free trial pagina, kost het je na een week 14.51 euro per maand :? Snap niets meer van de prijzen die ze hanteren.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nakebod schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 16:13:
[...]

Twijfel twijfel, mijn supernews abo is sinds deze maand afgelopen, en doe nu alles even via newszilla, en vooralsnog werkt dat nog redelijk goed voor de nieuwe dingen :P

Wat dan weer erg goedkoop is gezien het Unlimited Pro abo normaal 7.33 per maand is.

Ligt het aan mij of hebben ze echt enorm vage prijzen. Kijk je bij Unlimited zelf, betaal je 7.34 per maand. Ga je via de free trial pagina, kost het je na een week 14.51 euro per maand :? Snap niets meer van de prijzen die ze hanteren.
Ik heb een abbo genomen via de link die hier stond en er staat bij mijn account nu gewoon 14,66 euro per 4 maanden recurring. Deze aanbieding staat verder nergens op de site. Maar het is dus wel dat ie idd na 4 maanden gewoon weer 14,66 afgeschreven word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
[...]

Je kunt gewoon met Paypal binnen 4 maanden weer opzeggen. Tevens als je zoekt kom je gewoon goede ervaringen tegen van NewsDemon. Heb het nu 2 dagen, en alles komt met goede snelheid binnen. Nog geen 1 mislukte file..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:39

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

[...]

Newszilla zou een retentie van ongeveer 2 weken moeten hebben, met de take downs van tegenwoordig zou dat genoeg moeten zijn. Je moet er tegenwoordig toch snel bij zijn.
Je zou voor de oudere dingen een blockaccount bij Astraweb kunnen nemen. Die gebruik je dan voor de oudere dingen. Het block wat je koopt blijft onbeperkt houdbaar, dus je zou er heel lang mee moeten kunnen doen.

Ik gebruikte vroeger juist newszilla, via IPv6, om take downs een beetje te kunnen omzeilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devil-strike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 16-06 15:49
Zo goed is hij niet, naja kwa snelheid wel, maar ook hier de bekende takedowns(Highwinds usenetpark dus alle resellers van hun en dat zijn er heel wat hebben daar dus last van)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• striner
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 03-03 14:42
Hallo,
ik ben nieuw in de nieuwsgroepen community, en toen ik op zoek was naar een goede payserver kwam ik op dit topic uit. Ik heb al geprobeerd via de server van Ziggo dingen te downloaden, maar de eerste anime die ik probeerde kwam al niet helemaal binnen, ik gok door de retentie van 30 dagen. Daarom ben ik nu dus op zoek naar vooral eentje met hoge retentie om ook de wat oudere dingen op te kunnen zoeken. Mijn oog viel op supernews door retentie en prijs, maar ik las hier en daar dat er wat problemen met compleetheid zijn? Hoe zit dat nu? Nog andere dingen aan/af te raden? Beter om eerst een maand af te sluiten in plaats van een jaar in 1 keer?

Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

probeer het 1 maand bevalt het niet probeer je een andere,
Astranews, Sunny.
sommige hebben zelf trial accounts voor een paar dagen of een bepaalde aantal data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
devil-strike schreef op zondag 23 maart 2014 @ 11:32:
[...]

Zo goed is hij niet, naja kwa snelheid wel, maar ook hier de bekende takedowns(Highwinds usenetpark dus alle resellers van hun en dat zijn er heel wat hebben daar dus last van)
Heb tot nu toe iedere file binnen gekregen, dus nergens last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loodgieter
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-04 16:19

loodgieter

Mars Vs. zie hieronder :)

PureUsenet heeft er vandaag niet echt veel zin in. Zeer onstabiele threads.

Weet niet wat de ervaing is van de rest die ook PureUsenet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellhound
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-06 12:13
Sunny is op dit moment ook weer heel traag, denk dat de problemen van gisteren nog niet helemaal opgelost zijn.

Geloof maakt meer kapot dan je lief is | I rock [H]ard! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-06 13:48

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

loodgieter schreef op zondag 23 maart 2014 @ 18:01:
PureUsenet heeft er vandaag niet echt veel zin in. Zeer onstabiele threads.

Weet niet wat de ervaing is van de rest die ook PureUsenet gebruiken?
Ik had zaterdag last van dat de server het niet deed bij purenews, maar inmiddels draait het als normaal voor mij. Heb alleen niet veel gedownload dit weekend.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ted038 schreef op vrijdag 21 maart 2014 @ 00:53:
[...]

+1

Maar ga er vooralsnog vanuit dat het tijdelijk is en "hey, het kost ook geen drol" ;)

EDIT 22-3 : En sinds gisteravond overigens weer " volle bak" binnen halen op mijn 60mbit-ziggo :) was dus een tijdelijk iets ?
En nu weer hier 4.5 ipv 6.5 MB. Terugkerend iets? Duurt dit nog een 3 mnd dan ben ik weg, hee dan loopt mijn jaar-abo af. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
Sjah schreef op maandag 24 maart 2014 @ 16:16:
[...]

En nu weer hier 4.5 ipv 6.5 MB. Terugkerend iets? Duurt dit nog een 3 mnd dan ben ik weg, hee dan loopt mijn jaar-abo af. ;)
Kom hier niet boven de 2 MB uit met fugal :(

heb zojuist newsdemon ook gepakt, die aanbieding eens kijken wat dat doet :)

[ Voor 12% gewijzigd door Reloader op 24-03-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enomiss
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-02-2024
Ik zit nog steeds tevreden bij Cheapnews. Nooit problemen, soms ligt de snelheid wat lager maar dat boeit me niet.

https://opensea.io/seaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
Newsdemon bevalt me na een kleine week echt goed, haal met mijn 60mbit verbinding gewoon strak 6,5 MB/s met SSL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

dat red ik ook zonder problemen met andere usenet providers,
supernews of astra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fire69
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31
Is Sunny nog steeds zo traag bij jullie? Ik geraak hier niet boven de 1.5MB/s :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
TRaSH schreef op dinsdag 25 maart 2014 @ 09:05:
dat red ik ook zonder problemen met andere usenet providers,
supernews of astra
Ik heb astra gehad, met SSL aan had ik nooit de volledige snelheid...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reloader
newsdemon ook hier, ben benieuwd wat er gefactureerd word over 4 maanden..., snelheid is goed maar gebruik het nu pas een dagje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• red_arrow
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:59
Ook maar 4 maand Newsdemon genomen, mijn Cheapnews jaarabbo verloopt over een paar dagen, en ondanks een redelijke tevredenheid (minus de snelheid in piekuren), toch maar eens iets anders genomen.

Uit de email van Newsdemon leid ik af dat het €14,66 per 4 maand is, dat is €3,665 p/mnd...

Thank you for subscribing to NewsDemon's Usenet Newsgroups!

When you signed up, you selected the following service::
Service:: Newsdemon (Unlimited 4 Months.)
Period: 4 month(s) - Recurring
Price: EUR 14.66 every 4 month(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:34

Nicap

Tsssk....

Ook maar eens 4 maanden proberen voor die 15 euro. Had nog een paar afleveringen van The Tomorrow People die bij eweka niet wilden. Helaas bij newsdemon ook niet. Trouwens ook niet bij Sunny usenet.

Helaas.

PVoutput 3.4 kWp Solar Frontier SF-170 + Omnik 4.0 TLII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 19:25
Ik heb hitnews, sunny usenet en eweka gehad. Op dit moment gebruik ik astraweb.

Had bij sunny en eweka last van incomplete bestanden, welke met astraweb wel volledig binnen komen. Hitnews fluctureerde de snelheid te veel.

Zit nu pas een half jaar bij astra maar dat bevalt goed, het loopt deze maand af maar denk dat ik maar ga verlengen met een jaar :).

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjarelke
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-06 13:22
Iemand anders ook problemen met Cheapnews? Ik kan niet meer inloggen op de site en ik kan ook geen verbinding meer maken met usenet. Abonnement loopt nog ruim 9 maanden.

- opgelost met wachtwoordherstel optie.

Blijft wel vreemd hoe spontaan je wachtwoord niet meer werkt. Ik had al een ticket geopend, eens kijken of ze daar nog iets over kunnen zeggen.

- antwoord toegevoegd van Cheapnews:

Melding dat ze niet weten wat er mis is gegaan, maar dat ze in ieder geval nooit wachtwoorden wijzigen.

[ Voor 52% gewijzigd door Sjarelke op 29-03-2014 22:16 . Reden: Vervolg aanvulling, afsluitend antwoord ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerten
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 17:50
Ik heb net mijn account bij supernews opgezegd na hele lange tijd, ik was niet meer tevreden omdat ik mijn verbinding (150mb) niet meer voltrok en gevoelsmatig veel last had van takedowns. Ik gebruikte al een block account bij Astraweb en ben nu volledig daarnaar over gestapt. (tip 1: http://www.newsgroupreviews.com/astraweb-special.html $ 7,50 p/m, alleen wel betalen via PayPal, per twee maanden)

Tip 2: Na het opzeggen van Supernews kwam de volgende melding in beeld:

For $9.99 (€6.99) you will get the FULL Supernews service levels including.

Met het verzoek om me opzegging te cancelen. Ik heb dit niet gedaan omdat ik echt over wil, maar misschien voor mensen die wel tevreden zijn wel interessant!

"Never underestimate the bandwidth of a station wagon full of tapes hurtling down the highway"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

Sjoerten schreef op zaterdag 29 maart 2014 @ 17:48:
For $9.99 (€6.99) you will get the FULL Supernews service levels including.

Met het verzoek om me opzegging te cancelen. Ik heb dit niet gedaan omdat ik echt over wil, maar misschien voor mensen die wel tevreden zijn wel interessant!
Dat is toch geen nieuws?

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dominicr
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-11-2020
Hey, is sunny down ? Kan hier geen verbinding krijgen.

Edit: werkt weer

[ Voor 16% gewijzigd door dominicr op 30-03-2014 00:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Damn Xsusenet is bezig met een ontmoedigingsactie op het gratis 1Mbit account
XS Usenet Free accounts need to be renewed on a monthly basis. Our free 1Mbit package is and always will be free of commitment and charge. To keep our system clean and give motivated users a chance to profit from our specials, XS Usenet will pause your account every 30 days.

You can log on to our control panel at:
https://my.xsusenet.com

Consider our specials and upgrade to premium Usenet & VPN at a discounted rate. If you wish to extend your free account, simply click on "No Thanks" and your account will resume service as usual.

Thank you for using XS Usenet, we appreciate your business!

Best Regards,
XS Usenet Team

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Gek hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel36
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01:15

Daniel36

vernieuwde formule

Bij mij heeft Sunny een time out blijkbaar, er komt niks binnen op het moment.
And it's back... :)

[ Voor 11% gewijzigd door Daniel36 op 02-04-2014 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

fish schreef op dinsdag 01 april 2014 @ 22:55:
Damn Xsusenet is bezig met een ontmoedigingsactie op het gratis 1Mbit account

[...]
ja, 10 dagen retentie

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:04

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Ik krijg bij eweka in eens foutmeldingen over connecties vanaf meerdere ip's , hebben meer mensen hier last van? Accountsharing was nooit verboden en zelfs als ik via slechts 1 ip verbinding maak geeft ie dit aan.

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-06 07:28
TRaSH schreef op zaterdag 22 maart 2014 @ 13:59:
[...]

wat had je anders verwacht van een buitenlandse server ?
met CC gebruik loopt nederland achter aangezien het in andere landen meer ingeburgerd is.
ideal is alleen op de nederlandse markt gericht.
en waarom kan je geen gebruik maken van paypal dan ?
je hebt daar geen CC voor nodig een bankrekeing koppellen is meer dan voldoende.

[...]

Ik krijg trouwens ook de melding dat ik aan mijn paypal een CC moet koppelen. Anders mag ik niet verder :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankyboy707
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23:40
[...]

Heb jij het abo daadwerkelijk afgesloten?

Hoe is jouw ervaring in vergelijking met supernews? bijv werkelijke snelheden en takedowns bij series

Heb nl zelf ook supernews, en ben er eigenlijk prima tevreden over maarja als ik een abonnement kan afsluiten voor de helft van het geld is dat natuurlijk ook prima 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 16-06 19:54
dreameater schreef op woensdag 02 april 2014 @ 12:23:
Ik krijg bij eweka in eens foutmeldingen over connecties vanaf meerdere ip's , hebben meer mensen hier last van? Accountsharing was nooit verboden en zelfs als ik via slechts 1 ip verbinding maak geeft ie dit aan.
Een high speed account mag geen account sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Laatst online: 15-06 11:55
meerdere mensen die niet kunnen downloaden van reader.i-telligent.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenV_
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15:47
SidewalkSuper schreef op woensdag 02 april 2014 @ 14:33:
[...]

Een high speed account mag geen account sharing
Dat is dan echt nieuw als dat zo is, is nooit zo geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

Killertjuh schreef op woensdag 02 april 2014 @ 13:55:
[...]

Ik krijg trouwens ook de melding dat ik aan mijn paypal een CC moet koppelen. Anders mag ik niet verder :'(
heb je via de nederlandse paypal aangemeld ?
en je bankrekening nummer opgegeven en geverifieerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Catwoman
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 18:30
Zeg, kan iemand mij vertellen of er ergens staat hoelang die 4 maand aanbieding geldt van NewsDemon ? Twijfel of ik 'm nu moet aanschaffen of 2 weken moet wachten (heb nog 2 weken over op me Sunny abo), maar straks kun je die aanbieding niet meer gebruiken over 2 weken ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Sorry dat ik het zeg, maar dat is typisch iets voor een mail naar info@newsmaster, kost nog geen minuut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Meestal als er een post is verwijderd van eweka ergens druppeld de missen shit nog net binnen via dit account. 10 dagen of niet. eerlijk gezegt heb ik dat nooit gemerkt dat de retentie zo laag is op dat account.

yup ... http://www.xsusenet.com/how-it-works/

maar toch ff zelf proberen :P

edit:
Kijk een post van ruim 674.3 dagen oud.

Afbeeldingslocatie: http://gotfish.nl.eu.org/freexsusenet.png
http://nzbindex.nl/download/70139504/test-100mb.bin.nzb

[ Voor 26% gewijzigd door Fish op 02-04-2014 22:52 ]

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvana_30
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16-04 10:24
Heb hier zelf Pure en dat werkt prima, voorheen Eweka maar heb dat na 2 jaar trouw lidmaatschap opgezegd ivm vele verwijderde posts. Echter nu ook bij Pure vele verwijderde posts. Menig download mislukt...

Misschien over op een buitenlandse provider ? Houdt iemand een website bij met het percentage compleetheid oid ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fish
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Nou ja bovenstaand is gratis en haalt vult regelmatig de ontbrekende shit aan. niet snel . maar werkt tot nu toe best aardig.

ik heb zelf ook eweka, maar zelf zou ik om deze reden wellicht wel eens over kunnen stappen naar xsusenet

Iperf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

cgok schreef op woensdag 02 april 2014 @ 15:28:
meerdere mensen die niet kunnen downloaden van reader.i-telligent.com?
Getest en doet het gewoon, zowel gisteren als vandaag.

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
nvana_30 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:20:
Heb hier zelf Pure en dat werkt prima, voorheen Eweka maar heb dat na 2 jaar trouw lidmaatschap opgezegd ivm vele verwijderde posts. Echter nu ook bij Pure vele verwijderde posts. Menig download mislukt...

Misschien over op een buitenlandse provider ? Houdt iemand een website bij met het percentage compleetheid oid ?
Het is overal ongeveer gelijk.
Je moet er gewoon snel bij zijn, ik zit bij Eweka en heb nog nergens last van gehad.

[ Voor 4% gewijzigd door SidewalkSuper op 03-04-2014 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thoraxx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 05-06 12:38
Gebruik momenteel http://www.i-telligent.nl/, op zich een fijne. account sharing is toegestaan alleen de prijs is wat hoger als ik hier zie.

Wat zijn jullie ervaringen bij http://www.i-telligent.nl ? Zijn er nog andere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
nvana_30 schreef op donderdag 03 april 2014 @ 00:20:
.

Goeie vraag, ben bang dat het antwoord Nee is, was hier anders echt wel langs gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

sommige index forums hebben een speciale script die samen werkt met sabnzbd,
en die houd dus bij welke USP je hebt en hoeveel failed/success downloads je hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r

Sm0k3r

cough...cough...

Thoraxx schreef op donderdag 03 april 2014 @ 15:51:
Gebruik momenteel http://www.i-telligent.nl/, op zich een fijne. account sharing is toegestaan alleen de prijs is wat hoger als ik hier zie.

Wat zijn jullie ervaringen bij http://www.i-telligent.nl ? Zijn er nog andere aanraders?
Niks op aan te merken, deel het met mijn zus en we hebben geen vreemde dingen meegemaakt, zij vindt haar jaren 80 en 90 muziek en series en ik haal mijn films binnen.

Ik heb enkele jaren terug 1x downtime meegemaakt maar sindsdien altijd up geweest.

Hiernaast nog een 1TB blockaccount bij Astraweb voor de hele oude meuk, soms kom je achter het bestaan van iets wat echt zo zeldzaam is dat je ruim 1500 dagen terug moet en dan is een blockaccount handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Dit is een mooie aanbieding, en op Fok zijn ze erg tevreden over de mate van compleetheid van hun downloads.

4 maanden onbeperkt usenet voor 15 euro
2058 dagen retentie, 50 connecties.
https://www.newsdemon.com...EUR&pricepointid=20140220

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
SidewalkSuper schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 12:31:
Dit is een mooie aanbieding, en op Fok zijn ze erg tevreden over de mate van compleetheid van hun downloads.

En kennelijk gratis als je voor een universiteit of liefdadigheidsinstelling werkt:
http://www.newsdemon.com/free-usenet.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

Ik ga de sprong wagen. Na een jaar of drie supernews voor €6,99 p/m, nu deze deal.
Scheelt toch bijna 50% (14,66 geloof ik, voor 4 maanden of 3,67 p/m)

Zal laten weten hoe het bevalt.

[ Voor 3% gewijzigd door EWK op 04-04-2014 14:14 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Top! Volgens mij kun je trouwens over 4 maanden weer opnieuw gebruik maken van deze deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Niet online

EWK

SidewalkSuper schreef op vrijdag 04 april 2014 @ 15:19:
Top! Volgens mij kun je trouwens over 4 maanden weer opnieuw gebruik maken van deze deal.
Ja, het is recurring!
So far so good, paar dingen gedownload, gewoon volle bak.

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-06 16:09

dan ga ik de gok ook maar aan.

Eweka is helemaal niets meer....

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GforceNL
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 00:05

GforceNL

Out of memory....

Probeer zojuist mn abo te verlengen bij Tweaknews maar mn creditcards wordt geweigerd. 100% zeker dt het niet aan mn kaart ligt, heb dit ook bij de bank gecheckt. Een gratis abo aanvragen op de site geeft ook een foutmelding. Zijn er meer mensen die hier last mee hebben?

<Zinloze tekst hier>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

heb even een testje gedaan,
een afleverig van een serie die binnenkort van start gaat op de nederlandse buis iets met pakken.
alleen dan aflevering S03E11.
servers 1-4 heb ik eve uitgezet voor deze test
Server Articles Art. % Success Failures
1. Supernews EU Server -- -- -- --
2. Supernews US Server -- -- -- --
3. Ziggo -- -- -- --
4. free.xsusenet.com -- -- -- --
5. Newsdemon.com 1860 98% 0% 100%
6. Frugal Usenet! 1891 100% 100% 0%

Nu weet ik dat Newsdemon onder de poel van Highwinds Media draait,
en die vind ik zowieso al snel met takedowns.
heb een keer 3 dagen een abo gehad van Newshosting,
wel service van ze dat ik me geld terug kreeg toen ik meteen gecancelled had.

[ Voor 15% gewijzigd door TRaSH op 05-04-2014 00:36 . Reden: extra info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten22
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-06 15:59
Ik maak al een tijd gebruik van Cheapnews en heb eigenlijk nooit problemen met takedowns. Ze hebben een aanbieding van €60 voor een jaar abonnement. Ook delen van het account is geen probleem. Ik heb alleen het idee dat de snelheid soms wat tegenvalt maar dit kan ook aan mijn router liggen.

[ Voor 20% gewijzigd door maarten22 op 05-04-2014 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
maarten22 schreef op zaterdag 05 april 2014 @ 10:53:
Ik heb alleen het idee dat de snelheid soms wat tegenvalt maar dit kan ook aan mijn router liggen.
Ik denk eerder aan het tijdstip: na 12 uur 's middags zakt het bij mij ook in, maar 's morgens vroeg gaat ie als een speer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

573712

Heb eens een maandje XS Usenet genomen. Is een reseller van Tweaknews. Had eerst proef aangevraagd bij Tweaknews zelf, maar dan moet je een contract tekenen. Dan doen we dus mooi niet.

Bij het abonnement van XS Usenet kan je nu ook een vpn tunnel erbij nemen voor €2,99 per maand. Ze hebben toch een snelle server want trek de volledige 60Mbit van mijn abonnement vol. Heb het wel eens anders gezien. Voor nu ben ik dus dik tevreden.

Edit: Lees dat ze vanavond een nieuwe website hebben gelanceerd en dat toen pas de vpn aangeboden werd. Ben wel benieuwd als het drukker wordt hoe het gaat.

[ Voor 15% gewijzigd door 573712 op 06-04-2014 03:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH

TRaSH

koffie ?

ze zijn wel best duur,
bij supernews haalde ik makkelijk toen ik nog me 120Mbit had vol,
bij AstraNews ook.
heb nu 60 Mbit van me ISP en haal ook max snelheid bij Frugal, Sunny, NewsDemon.
stuk voor stuk goedkoper dan XS Usenet 8,99 voor 100Mbit of 9,99 voor 120Mbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft

Gebruik deze nu ook 2 weken lang, erg goed :) Tot nu toe volle bak met een 60mbit verbinding :) 4 euro per maand is niet veel, en 2000 dagen retentie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ankhie
  • Laatst online: 18-06 10:07

ankhie

Co-founder bij Mobile2Morrow

alwaysleft schreef op zondag 06 april 2014 @ 10:30:
[...]

Gebruik deze nu ook 2 weken lang, erg goed :) Tot nu toe volle bak met een 60mbit verbinding :) 4 euro per maand is niet veel, en 2000 dagen retentie _/-\o_
Heb hem gisteren ook afgesloten nadat Eweka afgelopen was ... tot nu toe geen spijt. Ik kan mijn 200Mbit lijn van UPC helemaal voltrekken. Daarnet wat binnengehaald met 25 MB/sec ... da's weer eens wat anders dan de max 11 MB/sec van Eweka :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwaysleft
ankhie schreef op maandag 07 april 2014 @ 10:45:
[...]

Heb hem gisteren ook afgesloten nadat Eweka afgelopen was ... tot nu toe geen spijt. Ik kan mijn 200Mbit lijn van UPC helemaal voltrekken. Daarnet wat binnengehaald met 25 MB/sec ... da's weer eens wat anders dan de max 11 MB/sec van Eweka :)
Yep, en de aanbieding loopt nog steeds. Erg goedkoop :) Wel geen account sharing helaas, iemand die dit wel al doet met Newsdemon? Ondanks dat het niet mag officieel...

[ Voor 11% gewijzigd door alwaysleft op 07-04-2014 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

alwaysleft schreef op maandag 07 april 2014 @ 19:09:
Wel geen account sharing helaas, iemand die dit wel al doet met Newsdemon?
Sinds een week of twee log ik vanaf twee verschillende ip's in (lokaal met NZBGet, remote met Spotweb), en vooralsnog gaat dat prima.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver87
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-06 20:10
Ik heb net een proefabo afgesloten bij Sunny. Lijkt prima te werken. Tot nu toe geen Takedowns gehad. Waarbij verschillende films en series bij Eweka niet meer binnen te halen waren is dat tot nu toe wel gelukt.
Pagina: 1 ... 45 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!