Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 43 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.904 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:21
ivo-nl schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:39:
En hoe is de ervaring met NewsHosting?
Heb een test abo genomen (middelste, Unlimited). Je moet dan alsnog wel een maand betalen. Zeg je echter voor het einde van de maand op én gebuik je minder dan 30GB zou je je geld moeten terugkrijgen.

Even getest met wat oudere dingen die onmogelijk nog binnen kunnen worden gehaald met huidige provider (Sunny) en dat gaat prima. Plus op volle snelheid, verrassend. Het downloaden van alle content is (hier) sowieso een stuk sneller dan Sunny, ondanks het gebruik van veel minder threads, had dat niet verwacht. Ik denk dus dat ik gebruik ga maken van de aanbieding. Jammer van deze dubbele betaalde maand maar het is dan maar niet anders. Vind lange(re) retentie soms wel handig. Plus is de huidige aanbiedingsprijs (al zal 'ie inderdaad wel vaker langskomen) erg aantrekkelijk. Zal je zien dat het erna alsnog een brakke provider is :P

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afarensis
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 25-09 15:25
Tsja, discussie is op zich interessant, maar probeer maar eens een rode lijn te ontdekken in die honderden berichten. Maar misschien zie ik het verkeerd.

Ik doe ook maar een 'duit in het zakje'.Gebruik inmiddels zo'n 7 jaar een betaalde newsserver. Met Eweka en XLNed minder goede ervaringen; technisch op zich ok, maar beiden communicatief erg matig, Eweka stelt zich vaak arrogant op, en XLned heeft een lastige interface en is erg rommelig/onduidelijk met wachtwoorden e.d.

Sinds korte tijd SunnyUsenet, Bevalt prima op alle fronten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Brad Pitt schreef op zondag 01 december 2013 @ 11:46:
Heb een test abo genomen (middelste, Unlimited). Je moet dan alsnog wel een maand betalen. Zeg je echter voor het einde van de maand op én gebuik je minder dan 30GB zou je je geld moeten terugkrijgen.

Even getest met wat oudere dingen die onmogelijk nog binnen kunnen worden gehaald met huidige provider (Sunny) en dat gaat prima. Plus op volle snelheid, verrassend. Het downloaden van alle content is (hier) sowieso een stuk sneller dan Sunny, ondanks het gebruik van veel minder threads, had dat niet verwacht. Ik denk dus dat ik gebruik ga maken van de aanbieding. Jammer van deze dubbele betaalde maand maar het is dan maar niet anders. Vind lange(re) retentie soms wel handig. Plus is de huidige aanbiedingsprijs (al zal 'ie inderdaad wel vaker langskomen) erg aantrekkelijk. Zal je zien dat het erna alsnog een brakke provider is :P
En hoe zit het met de account sharing? Volgens TS is die er niet, maar je weet maar nooit of het veranderd is. Of is usenetserver.com dezelfde provider of reseller op hetzelfde netwerk? Aangezien beide usenet providers de aanbieding hebben. Mooi dat de ervaringen in ieder geval goed zijn!

Hoeveel lijnen had je trouwens nodig om jouw maximale snelheid te halen? Want een hoog aantal lijnen geeft mij (gezien mijn ervaringen met cheapnews.eu) het gevoel alsof er veel lijnen voor nodig zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door CH4OS op 01-12-2013 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CptChaos schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:02:
[...]
En hoe zit het met de account sharing?
In hun FAQ staat één actief IP-adres mogelijk op hetzelfde moment. Niet getest nog.
Aangezien beide usenet providers de aanbieding hebben.
Link naar Usenetserver aanbeiding van $60..?
Hoeveel lijnen had je trouwens nodig om jouw maximale snelheid te halen? Want een hoog aantal lijnen geeft mij (gezien mijn ervaringen met cheapnews.eu) het gevoel alsof er veel lijnen voor nodig zijn.
Heb nu (net jaarabo afgesloten) met 4 threads een hogere snelheid dan via Sunny met 14 threads d:)b

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/newshostings.JPG

Dit is met een Ziggo 60Mbit abo dus die wordt geheel volgetrokken op deze manier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:32
Dus ook goed te gebruiken i.c.m. SpotWeb voor de headers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Brad Pitt schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:09:
In hun FAQ staat één actief IP-adres mogelijk op hetzelfde moment. Niet getest nog.
Samen een testje doen, of liever niet? :)
Link naar Usenetserver aanbeiding van $60..?
Dat is wel gek inderdaad. Volgens https://couchpota.to/ staat het er echt en klik je op de link die er staat dan zie ik ook niets meer terug van de aanbieding.
Heb nu (net jaarabo afgesloten) met 4 threads een hogere snelheid dan via Sunny met 14 threads d:)b
[afbeelding]
Interessant! :)
Dit is met een Ziggo 60Mbit abo dus die wordt geheel volgetrokken op deze manier :)
Mooi, ik zit zelf op een Ziggo alles in 1 extra. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CptChaos schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:19:
Samen een testje doen, of liever niet? :)
Doe dat liever hier even locaal :P En ik stuur ze wel even een vraagje, kijken wat zij zeggen.
Dat is wel gek inderdaad.
Yup, daarom ook maar Newshosting genomen, zie van die andere alleen een 95 Dollar prijs.
Mooi, ik zit zelf op een Ziggo alles in 1 extra. :)
Neem je toch ook even snel een test abootje voor een (halve) dag, om te zien hoe het gaat..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Brad Pitt schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:23:
Doe dat liever hier even locaal :P En ik stuur ze wel even een vraagje, kijken wat zij zeggen.
Heb je naar het internet toe meerdere (public) IP-adressen dan? ;) Meestal checken ze daar op. :)
Yup, daarom ook maar Newshosting genomen, zie van die andere alleen een 95 Dollar prijs.
Ik zit ook al even verder te zoeken, kan niets vinden. Anders vraag ik de dev wel van Couch Potato. ;)
Neem je toch ook even snel een test abootje voor een (halve) dag, om te zien hoe het gaat..?
Kan ook nog, maar aangezien jouw ervaringen goed gaan, zal ik hoogstens wat meer lijnen nodig hebben. Aangezien ik mijn account deel (en sharing dus belangrijk is, al gebeurd het niet veel hoor en het dus gewoon voor ons handig is als het gebeurd) met twee anderen, zullen de kosten niet veel zijn. Daarbij doen zij vaak ook niet moeilijk over 20-30 euro p.p. :)

EDIT:
Ik zit momenteel in de wacht van hun online live chat support. :)

Overigens rekent usenetserver.com zelf $40,- per kwartaal, in feite is de $95,- voor een jaar dan dus ook al een aanbieding.

EDIT2:
Op de Couch Potato site staat ook 'for as low as', wat natuurlijk niet per se wil zeggen dat beiden voor $60,- aanbieden.

[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 01-12-2013 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CptChaos schreef op zondag 01 december 2013 @ 12:27:
Heb je naar het internet toe meerdere (public) IP-adressen dan? ;) Meestal checken ze daar op. :)
Ja, thuis en werk. Antwoord is trouwens binnen:

"Hello,

Thank you for contacting Newshosting Support. If an account authenticates from more than one IP address at once, both IP addresses will be locked and prevented from re-authenticating for a period of time.

Regards,
NH Support"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Het antwoord van UsenetServer.com:
Brad: Unfortunately, due to past abuses, that's something our servers will pick up on, and ban an account for after multiple infractions. It's not really clear on the site.

Brad: Obviously behind the same WAN IP, you're fine.

Brad: But not at the same time, from more than one place.
Dus ook niet echt toegestaan, ze 'bannen' pas bij meerdere overtredingen en men let er vrij goed op schijnbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door CH4OS op 01-12-2013 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
CptChaos schreef op zondag 01 december 2013 @ 18:13:
Dus ook niet echt toegestaan, ze 'bannen' pas bij meerdere overtredingen en men let er vrij goed op schijnbaar.
Spijtig, maar wel te begrijpen, vind ik. Was eens een reden om bij Sunny te gaan maar ik deel nu toch niet meer dus dan maar een jaartje opletten vanaf welke plek je aan het downloaden bent. Moet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-10 19:25
De aanbieding van Newshosting van $60 is maar niet te bereiken. Steeds een error pagina. Weet iemand hier meer van? Is die nog geldig of zijn ze er maar mee gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
editoor schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:07:
De aanbieding van Newshosting van $60 is maar niet te bereiken. Steeds een error pagina. Weet iemand hier meer van? Is die nog geldig of zijn ze er maar mee gestopt?
Aanbieding geldt tot de tweede, link doet het hier nog steeds prima. Net even wat random gedoe ingevuld en:

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/newshosting2s.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Brad Pitt schreef op maandag 02 december 2013 @ 01:12:
[...]

Aanbieding geldt tot de tweede, link doet het hier nog steeds prima. Net even wat random gedoe ingevuld en:

[afbeelding]
Vreemd, bij Internet explorer geeft ie een foutmelding. Nu ik het bij Chrome probeer doet ie het wel, raar.

Edit: Kut, ik had hem, doe ik een refresh geeft hij weer een foutmelding :+

[ Voor 8% gewijzigd door editoor op 02-12-2013 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Ik heb ze gemaild, maar ik word er niet wijzer van. Krijg nog steeds een 403 error.

"Hallo,

Om te profiteren van de Black Friday $ 59,99 promotie voor bestaande accounts je ondersteuning nodig hebt om het opzetten van je rekening te vernieuwen op het plan.

Om dit te doen kunt u de volgende informatie:
* Gebruikersnaam
* Bewijs van eigendom - De laatste 4 cijfers van de creditcard in ons bestand als je betaald via Credit Card, OF het email adres in ons bestand als je betaald met PayPal of klant-id.

-Wes
Newshosting Ondersteuning"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lawkexarib
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-07 23:09
Zijn er wellicht anderen hier die aan account-sharing willen doen? Ik heb nl interesse in. Voor meer info stuur mij een pm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
editoor schreef op maandag 02 december 2013 @ 02:45:
Ik heb ze gemaild, maar ik word er niet wijzer van. Krijg nog steeds een 403 error.
Volgens hun antwoord bén je reeds abonnee. Dit lijkt mij echter vrij stug. Als je gewoon de bestelprocedure doorloopt kun je kiezen uit betalen via CC of PayPal. Heb zelf voor de laatste optie gekozen. Werkte direct, kon meteen beginnen met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Brad Pitt schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:23:
[...]

Volgens hun antwoord bén je reeds abonnee. Dit lijkt mij echter vrij stug. Als je gewoon de bestelprocedure doorloopt kun je kiezen uit betalen via CC of PayPal. Heb zelf voor de laatste optie gekozen. Werkte direct, kon meteen beginnen met downloaden.
Bij jou dus geen 403 error? Had verwacht dat het bij iedereen wel het zelfde zou zijn. Cache legen heb ik gedaan net als een andere browser maar niks helpt. Ik kan op de registratie pagina komen en dan voer ik mijn gegevens in, maar als ik op confirmen druk dan krijg ik weer een 403 error. Ik denk niet dat ik nog op tijd ga zijn bij deze actie, jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
editoor schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:37:
Bij jou dus geen 403 error? Had verwacht dat het bij iedereen wel het zelfde zou zijn.
Mja nu net wéér formulier ingevuld en kom tot de betaalpagina, die ik dus niét aan ga klikken zoals je zal begrijpen :) Tot dat punt doet alles het dus gewoon prima (gebruik Opera, maar dat zal het niet zijn denk ik).

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/newshosting3.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Brad Pitt schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:46:
[...]

Mja nu net wéér formulier ingevuld en kom tot de betaalpagina, die ik dus niét aan ga klikken zoals je zal begrijpen :) Tot dat punt doet alles het dus gewoon prima (gebruik Opera, maar dat zal het niet zijn denk ik).

[afbeelding]
Heb 4 browsers geprobeerd waaronder Opera en ze doen allemaal uiteindelijk hetzelfde. Als ik op "Get 1 year" druk, krijg ik deze pagina:

Afbeeldingslocatie: http://www.freebits.nl/images/245usenetfout1.jpg

Maar daarna 403 error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
editoor schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:54:
Heb 4 browsers geprobeerd waaronder Opera en ze doen allemaal uiteindelijk hetzelfde. Als ik op "Get 1 year" druk, krijg ik deze pagina:

<image>

Maar daarna 403 error.
Hmmm heel vaag. Deze laatste poging was op de zaak, die vorige thuis. Twee PC's, twee andere providers, beiden werkten prima. Je begint ook gewoon vanaf https://www.newshosting.c...to&a_bid=a0b022df&chan=tx ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Brad Pitt schreef op maandag 02 december 2013 @ 09:59:
[...]

Hmmm heel vaag. Deze laatste poging was op de zaak, die vorige thuis. Twee PC's, twee andere providers, beiden werkten prima. Je begint ook gewoon vanaf https://www.newshosting.c...to&a_bid=a0b022df&chan=tx ?
Maar krijg jij ook die pagina die ik je heb laten zien? Want die betaal pagina ben ik nog niet tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
editoor schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:02:
Maar krijg jij ook die pagina die ik je heb laten zien? Want die betaal pagina ben ik nog niet tegengekomen.
Uiteraard, die vul ik in en kom dan op bovenstaande screenshot terecht, met de invul gegevens rechtsboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Met mijn mobiel n.b. lukt het nu wel. Dan gaat het alsnog lukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wel een mooie aanbieding hoor, alleen jammer dat account sharing niet kan. Deel nu mijn sunnyusenet verbinding met iemand anders , maar misschien kan ik dan beter twee keer deze aanbieding doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• editoor
Ik begin nu wel een beetje gek te worden van mijn pc. Nu herkent ie opeens geen nzb's meer, als ik ze probeer te downloaden geeft ie ze aan als _nzb ipv .nzb. Wat gaat er hier mis? openen lukt niet. Ik moet ze eerst opslaan en dan het formaat wijzigen en dan openen :'(

[ Voor 19% gewijzigd door editoor op 02-12-2013 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
editoor schreef op maandag 02 december 2013 @ 10:48:
Ik begin nu wel een beetje gek te worden van mijn pc. Nu herkent ie opeens geen nzb's meer, als ik ze probeer te downloaden geeft ie ze aan als _nzb ipv .nzb. Wat gaat er hier mis? openen lukt niet. Ik moet ze eerst opslaan en dan het formaat wijzigen en dan openen :'(
Misschien deze optie even op disabled zetten? Je weet maar nooit.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/14488320/tweakers/Brein.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Vind het vreemd dat bij newshosting je nergens de jaaractie ziet.
Bij de standaard prijzen zou een jaarabbo unlimited 155 dollar kosten:
https://www.newshosting.com/en/usenet-access-plans.php
Bij de actie staat dat het jaarabbo het jaar erna wel wordt verlengd voor 99 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Exocet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:01:
Bij de actie staat dat het jaarabbo het jaar erna wel wordt verlengd voor 99 dollar.
Yup. Tijdig cancellen dus en wachten op een soortgelijke aanbieding tegen die tijd d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:02:
[...]

Yup. Tijdig cancellen dus en wachten op een soortgelijke aanbieding tegen die tijd d:)b
Dat is nog steeds maar 6 euro per maand, ook nog goedkoop voor onbeperkte snelheid.

Wat zijn de ervaringen mbt compleetheid de laatste maanden bij newshosting? Vind in dit topic wel wat problemen mbt compleetheid begin dit jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Exocet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:05:
Wat zijn de ervaringen mbt compleetheid de laatste maanden bij newshosting? Vind in dit topic wel wat problemen mbt compleetheid begin dit jaar.
Dat zal er nogal aan liggen of het DMCA-tricky-materiaal is of niet. Had wat 1100 dagen oude dingen getest en die kwamen met volle snelheid binnen. Ook bij deze provider zullen er een aantal nieuwe dingen snel worden verwijderd als er een takedown request is. Zijn ze gewoon verplicht aan mee te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:02:
[...]

Je kunt dan ook meteen cancellen volgens mij , als ik cancel account doe, krijg je de volgende melding:
Your account allows for unlimited downloads, so canceling will cause your account to expire at the end of the current billing cycle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Exocet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:25:
Je kunt dan ook meteen cancellen volgens mij , als ik cancel account doe, krijg je de volgende melding:
Oh dat is handig! Had al een agenda entry gemaakt voor eind november volgend jaar maar dit is ideaal :)
Geen geld terug gekregen nog van de test maand. Zo eens vragen hoe lang dat normaal gespoken duurt.

Vannacht wat downloads aangezet om te kijken wat nu de sustained snelheid is i.v.m. Sunny. Welnu, 11.5 uur verder en er is 301GB doorheen gekomen. Even uitgerekend, da's bijna 7.3MB/sec. gemiddeld.
Erg netjes voor een 60Mbit abo en zeer zeker sneller dan ik hiervoor had. Zinvol, nee. Geestig, wel degelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Ook ik heb gebruik gemaakt van de NewsHosting Black Friday Deal, wat neerkomt op 5 dollar per maand. Niet slecht, zeker als je de dollar/euro koers in je voordeel hebt. Jammer dat er geen account sharing is, maar so be it.
Exocet schreef op maandag 02 december 2013 @ 11:25:
En dit werkt inderdaad :)

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03

TFHfony

Professional Weirdo

Inderdaad een leuke aanbieding. Voor dat geld kan ik mijn lijn voltrekken, dus maar gedaan. Ik had toch nog meer dan voldoende PayPal saldo.

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madmaus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 21-10 17:55
ligt het aan mij of haalt Eweka laatste weinig headers op?
Ik merk sinds een week ofzo dat er echt een flink aantal minder spots opgehaald worden dan "normaal".
Het kan zijn dat er minder spots komen, maar wellicht ligt het aan eweka?

panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo-nl
Maakt SSL nog wat uit qua snelheid? Ik heb het standaard altijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
ivo-nl schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:23:
Maakt SSL nog wat uit qua snelheid? Ik heb het standaard altijd aan.
1) Zet SSL uit.
2) Test de snelheid.
3) Is het sneller: yeaahhhh, laat zo. Ga naar 5).
4) Het is dus langzamer... Jammer. Dan maar weer aan.
5) Profit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Brad Pitt schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:33:
[...]

1) Zet SSL uit.
2) Test de snelheid.
5) Profit.
_/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:51
Brad Pitt schreef op maandag 02 december 2013 @ 21:33:
[...]

1) Zet SSL uit.
2) Test de snelheid.
5) Profit.
Dat is een wel erg basic uitleg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krilo_89
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-10 19:16
Sjah schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:05:
[...]

Gezien Brad zijn Advanced Wireless Network Brein settings, denk ik dat je niet veel uitgebreidere uitleg zal krijgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sjah schreef op maandag 02 december 2013 @ 23:05:
[...]

Je kan zeggen wat je wil, maar uiteindelijk is dit natuurlijk wel de makkelijkste manier om er achter te komen, zelf wat moeite doen is ook niet al te veel gevraagd lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Gisteren heeft Astraweb weer de jaarlijkse bijdrage van 96 USD van mijn PayPal afgeschreven, omgerekend komt dat uit op 6,07 euro per maand. Nu weet ik dat het iets goedkoper kan, maar omdat ik dik tevreden ben met ze blijf ik maar bij ze. Mijn ADSL-lijn schommelt rond de 20Mbit, snelheid is dus niet zo heel belangrijk.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

pven schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 08:56:
Gisteren heeft Astraweb weer de jaarlijkse bijdrage van 96 USD van mijn PayPal afgeschreven, omgerekend komt dat uit op 6,07 euro per maand. Nu weet ik dat het iets goedkoper kan, maar omdat ik dik tevreden ben met ze blijf ik maar bij ze. Mijn ADSL-lijn schommelt rond de 20Mbit, snelheid is dus niet zo heel belangrijk.
Iets goedkoper? Je had voor $59,99 ook een heel jaar Usenet kunnen hebben via de aanbieding die hier al een paar dagen ter sprake is gekomen.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14:09
Die aanbieding is nu niet meer geldig. Ik kom namelijk overal weer $99,99 tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Binnetie schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 16:06:
Die aanbieding is nu niet meer geldig. Ik kom namelijk overal weer $99,99 tegen.
Klopt inderdaad, er stond bij de aanbieding 02-12 als einddatum. "je had" is dan ook verleden tijd.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb de laatste tijd bij Sunny veel niet beschikbare binaries. Meer mensen met deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misell
  • Laatst online: 10:46
Merk het hier ook wel onder Sunny.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
hardware-lover schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 14:39:
[...]

Iets goedkoper? Je had voor $59,99 ook een heel jaar Usenet kunnen hebben via de aanbieding die hier al een paar dagen ter sprake is gekomen.
Ik volg dit topic niet zo heel goed ... :$

36 USD per jaar, is 2,21 euro per maand. Dat is te overleven. Wel zal ik dit topic eens wat beter in de gaten houden, want iedere euro is er toch weer een. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 24-10 11:20
pven schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:02:
[...]

Ik volg dit topic niet zo heel goed ... :$

36 USD per jaar, is 2,21 euro per maand. Dat is te overleven. Wel zal ik dit topic eens wat beter in de gaten houden, want iedere euro is er toch weer een. :)
36 USD per jaar ? Over welke usenetprovider heb je het nu ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
Ted038 schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:49:
36 USD per jaar ? Over welke usenetprovider heb je het nu ?
Hij had het over het prijsverschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Jeetje, ik zie net dus het newsleecher gebeuren, daar doel ik mee op hun nieuwe betaal model, maar ik kan het er niet mee worden, ik vond rond de 30 euro per jaar een acceptabele prijs maar dit vind ik net te veel worden, nu kan je idd wel vragen om een oud model, maar voor hoe lang en dat kan alleen als je een CC hebt gekopeld aan je account bij hun, en dus niet paypal zoals ik heb. Ik ga is even bij de buren kijken ala Newsinpro.... Meer mensen deze overstap gemaakt?

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Brad Pitt schreef op woensdag 04 december 2013 @ 19:52:
[...]

Hij had het over het prijsverschil.
Dacht al 8)7

Zit steeds een maand bij frugal met 60Mbit down (ivm max ziggo snelheid) voor 5 USD, en als deze verlopen is doe ik het met mijn ziggo account totdat deze blokkeert ivm dataverbruik (± 2 weken) om wanneer ik weer " hoognodig" moet downloaden weer een maandje frugal neem a 5 USD, zo heb ik voor mijn doen wel de goedkoopste combi (ziggo heb ik toch ivm internetverbinding+tv, dus in principe gratis).
Maar was wel geinteresseerd in iets goedkopers van 36 USD }:O

[ Voor 57% gewijzigd door Ted038 op 04-12-2013 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23-10 08:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Centropy schreef op woensdag 04 december 2013 @ 22:57:
Jeetje, ik zie net dus het newsleecher gebeuren, daar doel ik mee op hun nieuwe betaal model, maar ik kan het er niet mee worden, ik vond rond de 30 euro per jaar een acceptabele prijs maar dit vind ik net te veel worden, nu kan je idd wel vragen om een oud model, maar voor hoe lang en dat kan alleen als je een CC hebt gekopeld aan je account bij hun, en dus niet paypal zoals ik heb. Ik ga is even bij de buren kijken ala Newsinpro.... Meer mensen deze overstap gemaakt?
Wat is er nieuw dan? Dit was er al toen ik newsleecher nog gebruikte (die is inmiddels al weer een flink tijdje ingewisseld voor sabnzb)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• saharoen
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 02:41
Misschien een tip voor de mensen die incompleet halen voor 1 cent extra server ;) tot 1 gb
https://signup.easynews.com/special.php >:)

[ Voor 5% gewijzigd door saharoen op 05-12-2013 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereohype
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-08 13:32
Hej tweakers, wat is volgens jullie een betere deal.. 74 euro ($100) voor 1 jaar Newshosting of 75 euro voor 1 jaar Eweka tijdens de sinterklaas actie die ik hier tegen kwam http://gratisnieuwsgroepe...loaden-via-nieuwsgroepen/ ?

Welke van de 2 biedt betere compleetheid? Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15-10 19:36
Zijn er meer mensen met problemen bij Supernews? Mijn account is locked omdat mijn creditcard verlopen zou zijn. Deze loopt echter tot 2015. Heb een nieuwe betaalopdracht gedaan maar dat lukt ook niet.
De creditcard is gekoppeld aan Paypal welke nog prima werkt, daar heb ik deze maand nog andere bestellingen mee gedaan. Ook de geaccordeerde Supernews betaaloptie maandelijks staat nog aan.
Heb per mail contact gezocht maar krijg geen antwoord. Heb daarna mn betaalmachtiging ingetrokken en het account 'bevroren'.
Mijn buurman, waarmee ik dit account deel, heeft zich als nieuwe klant aangemaakt met zijn creditcard. Helaas krijgt hij helemaal geen bevestiging en is krijgt ook hij geen reactie van de klantenservice.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• immetjes
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 24-10 18:35

immetjes

HIER is BERN-E

saharoen schreef op donderdag 05 december 2013 @ 09:55:
Misschien een tip voor de mensen die incompleet halen voor 1 cent extra server ;) tot 1 gb
https://signup.easynews.com/special.php >:)
Dank je, maar eens gedaan. Betaald met Paypal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NielsvBest
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-03-2019
Stereohype schreef op donderdag 05 december 2013 @ 17:22:
Hej tweakers, wat is volgens jullie een betere deal.. 74 euro ($100) voor 1 jaar Newshosting of 75 euro voor 1 jaar Eweka tijdens de sinterklaas actie die ik hier tegen kwam http://gratisnieuwsgroepe...loaden-via-nieuwsgroepen/ ?

Welke van de 2 biedt betere compleetheid? Dank!
Beiden hebben een vrijwel gelijke retentie, belangrijkste verschillen:
- Newshosting = 30 connecties + geen accountsharing
- Ewaka = 8 connecties + accountsharing

Indien je het account niet deelt, sowieso voor newshosting gaan :)
Maar bekijk ook Supernews = zelfde specs als Newshosting, maar 69,-/jaar + ideal-betaling

[ Voor 6% gewijzigd door NielsvBest op 07-12-2013 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik kan je supernews van harte aanbevelen. Trek de verbinding met gemak vol hier :)

Afbeeldingslocatie: http://imgup.nl/images/2013/12/10/supernews.png

Edit: ook zelden tot nooit problemen met corrupte downloads of ontbrekende bestanden. Sickbeard haalt de bestanden snel binnen voordat er uberhaupt iets niet meer beschikbaar is :)

[ Voor 37% gewijzigd door Workaholic op 10-12-2013 09:46 ]

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 jaar gebruik eindigt overmorgen mijn SunnyUsenet account en ik ga hem niet meer verlengen: het platform lijkt dood te gaan door te veel corrupte downloads. Dat Bierdopje er mee stopt zal het nog meer in een stroomversnelling steken.

Ik ben eigenlijk teruggegaan naar vroeger: de Torrent client. Tal van voordelen vergeleken met Usenet:
  • Releases staan er 24 tot 48+u eerder op dan Usenet. Nochtans was dat vroeger niet het geval.
  • Geen corrupte downloads
  • In theorie ongelimiteerde retentie
  • Gratis
Goodbye Sabnzbd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Laatst online: 15:50
Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:37:
Na 2 jaar gebruik eindigt overmorgen mijn SunnyUsenet account en ik ga hem niet meer verlengen: het platform lijkt dood te gaan door te veel corrupte downloads. Dat Bierdopje er mee stopt zal het nog meer in een stroomversnelling steken.

Ik ben eigenlijk teruggegaan naar vroeger: de Torrent client. Tal van voordelen vergeleken met Usenet:
  • Releases staan er 24 tot 48+u eerder op dan Usenet. Nochtans was dat vroeger niet het geval.
  • Gratis
Goodbye Sabnzbd
Leuk dat meningen zo verschillend zijn. 24/48 uur eerder is ver overtrokken.
Zelf ervaar ik geen corrupte downloads. (sunny usenet)

Sickbeard trekt elke serie netjes binnen + films pak ik van QoQ etc. perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrgoolie
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 26-07-2023
Ik gebruik nu 2 newsservers via Sick Beard, namelijk: Frugal usenet en supernews.
Maar toch krijg ik bij bepaalde films/series nog meldingen dat er bepaalde artikels niet meer kunnen gevonden worden.
Zetten jullie in SabNZBD 1 server als backup server of enable je gewoon beide servers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 24-10 20:27
Iemand enig idee hoe lang XSNews al down is?

Website is weer up, alleen downloaden gaf nog een foutmelding. NAS herstart en opgelost :)

[ Voor 51% gewijzigd door Pino112 op 14-12-2013 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Vorig jaar rond deze tijd had Easyusenet een dikke aanbieding van 50% korting.
De komende week komt er weer een actie. Wat die inhoudt, is mij echter nog onbekend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-10 10:28

ZeroCode

Woopie

Krijgt iemand nog The mentalist, Marvel shield en The Originals binnen? Ik zit nu bij usenetserver.com en het is elke week weer ellende.... Iemand een idee waar deze nog wel normaal binnen komen, dan neem ik daar een proef abbo. Ellende met die DMCA gedoe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:44
ZeroCode schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:11:
Krijgt iemand nog The mentalist, Marvel shield en The Originals binnen? Ik zit nu bij usenetserver.com en het is elke week weer ellende.... Iemand een idee waar deze nog wel normaal binnen komen, dan neem ik daar een proef abbo. Ellende met die DMCA gedoe
Het werkt dus wel blijkbaar dat DMCA gedoe.

Ik snap ook wel waarom de contentproviders het doen. Groot gelijk hebben ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacuuu schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:42:
[...]

Leuk dat meningen zo verschillend zijn. 24/48 uur eerder is ver overtrokken.
Zelf ervaar ik geen corrupte downloads. (sunny usenet)

Sickbeard trekt elke serie netjes binnen + films pak ik van QoQ etc. perfect.
Sickbeard zal over het algemeen sneller zijn dan takedowns dus dat is niet zo raar. Ik ervaar hier ook erg veel corrupte downloads de laatste tijd bij dingen die niet van de afgelopen uren zijn wat dat hele retentieverhaal eigenlijk een beetje transoformeert tot een wassen neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Is er iemand hier die een recente ervaring kan posten als het gaat om een 200mbit lijn icm newsservers? Ik heb sinds vandaag een 200mbit lijn maar ik ben nog niet zeker van welke newsserver ik zal gaan gebruiken, ik gebruik nu Eweka maar die capped op 100mbit.

Ik las goede berichten over Sunny, maar ik zie dat er nu ook mensen zijn die hier op terug komen?

Mocht er iemand hier zijn die er ervaring mee heeft, ik hoor / lees het graag!

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

Adlermann schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:24:
[...]

Het werkt dus wel blijkbaar dat DMCA gedoe.

Ik snap ook wel waarom de contentproviders het doen. Groot gelijk hebben ze.
Het werkt een verschuiving in de hand eigenlijk. Wie weet pak ik wel weer torrents op. Stoppen zullen ze het nooit. Niet met prijzen van 15 euro per maand hier, weinig kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Verwijderd schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 09:37:

• Gratis
Goodbye Sabnzbd
Tja, hoewel het voor diverse users mogelijk niets uit zal maken is het downloaden uit Usenet (nog) niet illegaal. Bij het gebruik van Torrents gaan er meestal toch ook enkele bitjes retour en dat mag dan helaas dan weer niet. Maar ik kan me voorstellen dat er toch op Torrent verkeer wordt teruggevallen indien men het aanbod niet (compleet) kan vinden op de een of andere Usenet server.

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode

ZeroCode

Woopie

hardware-lover schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:04:
[...]

Tja, hoewel het voor diverse users mogelijk niets uit zal maken is het downloaden uit Usenet (nog) niet illegaal. Bij het gebruik van Torrents gaan er meestal toch ook enkele bitjes retour en dat mag dan helaas dan weer niet. Maar ik kan me voorstellen dat er toch op Torrent verkeer wordt teruggevallen indien men het aanbod niet (compleet) kan vinden op de een of andere Usenet server.
Dat die ene bitjes terug verstuurd worden is denk ik ook het enige wat veel andere gebruikers tegenhoud.... De techniek bij torrents is ook vooruit gegaan merk ik, de snelheid is vaak tegen mijn cap aan. Daar zou het dus ook niet aan hoeven te liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jrd schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 16:21:
Is er iemand hier die een recente ervaring kan posten als het gaat om een 200mbit lijn icm newsservers? Ik heb sinds vandaag een 200mbit lijn maar ik ben nog niet zeker van welke newsserver ik zal gaan gebruiken, ik gebruik nu Eweka maar die capped op 100mbit.

Ik las goede berichten over Sunny, maar ik zie dat er nu ook mensen zijn die hier op terug komen?

Mocht er iemand hier zijn die er ervaring mee heeft, ik hoor / lees het graag!

Alvast bedankt!
Ik haal mijn volle 150mbit met Sunny, probleem met sunny is dat veel content stuk is de laatste tijd, althans dat is mijn ervaring met mijn content.
Dit is dan weer niet iets waar Sunny wat aan kan doen maar zo is het helaas nou eenmaal in newsserver land tegenwoordig. Ik switch de laatste tijd vaak van provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15:01

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik haal met Astraweb mijn volle 300Mbit, zowel up als down.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met Sunny haal ik hoge snelheden wanneer de post niet ouder dan een dag is, maar post ouder dan dat zijn meestal al verdwenen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jrd
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-06-2023

jrd

Ok gister even wat getest, ik heb bij Sunny een proef account aangevraagd voor 7 dagen en ik vind de snelheden tegenvallen om eerlijk te zijn. Ik kom niet boven de 130mbit uit eigenlijk. Daarnaast ook een proef account aangevraagd bij newsxs, hier haal ik wel de volle 200mbit. Echter merk ik dat veel posts incomplete zijn (daar waar ik ze met mijn eweka account prima kan downloaden).

Hoe zijn de ervaringen hier met de verschillende providers wat dat betreft? Ik ben eigenlijk op zoek naar een provider die mij de 200mbit kan bieden die m'n lijn aan kan en daarnaast ook nog daadwerkelijk complete posts binnen kan trekken :)

En ik weet nu dat er vast iemand zal zijn die reageert met zoek eens op DMCA, maar ik weet waar het door komt, alleen is er dus wel degelijk verschil tussen de verschillende servers. Eweka heb ik in het afgelopen jaar eigenlijk geen enkel probleem mee gehad, daar waar ik dit wel voorheen had met XSnews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Ik denk dat je dan beter kan aanmelden op die usenet fora waar de posters onherkenbare bestands namen gebruiken in hun usenet posts. Voor de populaire tv series en films moet je niet al teveel meer verwachten dat je even gemakkelijk en snel een nzbtje aanmaakt en compleet download.

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:01:
Ik denk dat je dan beter kan aanmelden op die usenet fora waar de posters onherkenbare bestands namen gebruiken in hun usenet posts. Voor de populaire tv series en films moet je niet al teveel meer verwachten dat je even gemakkelijk en snel een nzbtje aanmaakt en compleet download.
Waarom niet? Gebruik nu sickbeard voor heel wat populair series en krijg ze op een enkele aflevering na prima binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Niet iedereen gebruikt Sickbeard. Ja, het is handig als je een paar of meerdere series geautomatiseerd download via een nas/router, maar in mijn geval kijk ik één serie die ik download en kijk op één en dezelfde PC. Sickbeard zie ik persoonlijk meer als een download systeem wat je daarna streamt naar je mediaplayer in de woonkamer.
Het ligt ook aan je usenet provider; hoe snel zij DMCA requests verwerken. Als sickbeard (of soortgelijke programma) snel genoeg de serie download (op basis van een tv air schedule), zal je er weinig last van hebben. Maar als je dus zelf een dag later, of twee, een nzb aanmaakt op zo'n site, zal je regelmatig pech hebben als je USP het alweer verwijdert heeft.
Maar ik had het ook tegen jrd. Ik zou niet per se een USP uitzoeken op basis van hoe snel zij content verwijderen vanwege DMCA. Dat een provider nu relatief langzaam zou kunnen zijn, is geen garantie voor de toekomst. Als je een maandelijkse abbo hebt maakt het natuurlijk niet zoveel uit, maar ik persoonlijk heb een jaar abbo. Kijk, de meuk is er allemaal wel, dan wel niet via een gemaskerde bestands naam.
"serie.s05.e03.720p.hdtv" zal sneller verwijderd worden dan "923948"

[ Voor 9% gewijzigd door Blisterin_Bull op 18-12-2013 13:32 ]

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgersson
  • Niet online
Holgersson schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 10:40:
Vorig jaar rond deze tijd had Easyusenet een dikke aanbieding van 50% korting.
De komende week komt er weer een actie. Wat die inhoudt, is mij echter nog onbekend...
Ook dit jaar weer 50% korting bij Easyusenet :)
Tot 01-01-2014 ontvangt u maar liefst 50% korting op ALLE abonnementen met een periode van 3 maanden of langer die u aankoopt of verlengt, dit door middel van het invoeren van de couponcode: KERSTDAGEN

Let op: Aanbieding is alleen van toepassing op pakketten van een kwartaal of langer die worden aangekocht tussen 18-12-2013 en 01-01-2014 dmv een couponcode. Aanbieding is niet combineerbaar met andere lopende aktie producten zoals bv de 100 dagen specials.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

En zojuist m'n Easyusenet abonnement verlengd, met korting van 50% :) .
Nog immer geen last van n&t met Easy (nu 1 jaar klant).

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:54
Er is net zoals vorig jaar weer een actie van YabNews, tot 1-1-2014 50% korting op alle abonnementen.
Actiecode = OLIEBOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 12:10
ZeroCode schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 20:27:
[...]

Dat die ene bitjes terug verstuurd worden is denk ik ook het enige wat veel andere gebruikers tegenhoud.... De techniek bij torrents is ook vooruit gegaan merk ik, de snelheid is vaak tegen mijn cap aan. Daar zou het dus ook niet aan hoeven te liggen.
Een seedbox nemen en je stuurt helemaal geen bitjes meer retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aval0ne schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 16:51:
[...]

Een seedbox nemen en je stuurt helemaal geen bitjes meer retour.
Ja, laten we vooral met z'n allen geen bestanden meer delen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:44
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:34:
[...]

Delen is nu net datgene waardoor je in problemen kunt komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet delen is nu net datgene waardoor je torrents de nek omdraait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:18

Sick Nick

Drop the top!

Het gaat hier dan toch ook om newsservers en niet torrents, liever betrouwbare constante snelheid dan torrents en maar afwachten wat voor snelheid je hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron!n
  • Registratie: Juli 2003
Verwijderd schreef op zaterdag 21 december 2013 @ 17:34:
[...]

Ik kende het begrip Seedbox niet, maar na even googlen begrijp ik er uit dat je juist wel deelt. Niet via je thuisverbinding, maar via een server die gewoon op 100mbit aangesloten zit, zodat je juist sneller kan delen!

What's in the case?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan deel jij (als mens) dus wel... alleen via een ander systeempje.
Áls ze achter je aankomen gaat zo'n argumentatie je echt niet redden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taigu
  • Laatst online: 17-10 11:17
Holgersson schreef op woensdag 18 december 2013 @ 14:54:
[...]

Ook dit jaar weer 50% korting bij Easyusenet :)

[...]
Bedankt, jaarabonnement 30mb night voor net iets meer dan twee tientjes past prima bij mijn wensen!

Ik zie trouwens dat dognzb weer open is voor registraties.

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:54
Interessant... Waar zie je dat 30 mbit abo staan? Ik zie het nl niet staan op www.easyusenet.nl/nl/pakketten.

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
musicfreak schreef op donderdag 26 december 2013 @ 00:05:
Interessant... Waar zie je dat 30 mbit abo staan? Ik zie het nl niet staan op www.easyusenet.nl/nl/pakketten.
Gewoon even inloggen, en dan bij 'Account verlengen' staat een hele lijst met pakketten.

@Taigu: Thnks voor die laatste, maar dat is max 30 dagen, waarna je alsnog mag betalen. ;) is schijnbaar normaal bij die site, whatever. :P

[ Voor 34% gewijzigd door SmiGueL op 26-12-2013 01:43 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

• Taigu
  • Laatst online: 17-10 11:17
Hier staan de night abo's: https://www.easyusenet.nl...cle/56-onze-pakketten-iin

nzbsooti.sx is ook open tot 01-01-2014

[ Voor 39% gewijzigd door Taigu op 26-12-2013 15:22 ]

Cling to truth and it turns into falsehood. Understand falsehood and it turns into truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16:25
Nevermind....

[ Voor 88% gewijzigd door Richub op 02-01-2014 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:58
Iemand bekend met ThunderNews.

https://www.thundernews.com/blackfriday_2013.php

Er staat bv €11.99/ 3mo Lifetime. Betekent dit €11.99 per 3 maand of is dit toch gewoon per maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmiGueL
  • Registratie: September 2005
  • Nu online
jaaoie17 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:26:
Iemand bekend met ThunderNews.

https://www.thundernews.com/blackfriday_2013.php

Er staat bv €11.99/ 3mo Lifetime. Betekent dit €11.99 per 3 maand of is dit toch gewoon per maand.
Als je er op klikt zie je deze tabel.
Er vanuitgaand dat je voor het 12 maanden abbo geen €158,40 PER MAAND hoeft te betalen mag je er wel vanuit gaan dat de €11.99 ook gewoon voor de volledige 3 maanden is. :)

[ Voor 31% gewijzigd door SmiGueL op 02-01-2014 11:58 ]

Delidded 4770K 4.7GHz @ H220 || Gigabyte Z87X-UD4H || 16GB @ 2400MHz || Gigabyte GTX 760 || 2x128GB Samsung 830 @ RAID-0 & WD 3 TB || Iiyama XB2483HSU-B1 || Synology DS916+ 3x6TB + 120GB SSD Cache || Synology DS213+ 6TB backup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:08

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
Gebruik al jaren naar zeer veel tevredenheid Astraweb. Had een unlimited abo van $11 per maand. Zojuist omgezet naar $96 per jaar. Op dit moment dus €5,75 per maand. Kan vast goedkoper, maar het bevalt zo ontzettend goed bij Astraweb dat ik niet verder heb gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
Ik heb weer eens een maandje frugalusenet.com erbij genomen voor omgerekend € 3,74 ($4,99) voor maandje usenet, waarmee ik mijn 60Mbit ziggo-lijn makkelijk mee dichttrek (7,6 Mbyte p/sec).

Rententie zal minder denderend zijn met zo'n 300 dagen, maar wat betekent retentie nog als oud spul weggehaald is/wordt obv Notice&take Down .... (en ik toch alleen geinteresseerd ben in de laatste postings over films & series)

[ Voor 10% gewijzigd door Ted038 op 02-01-2014 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
We Are Borg schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:08:
Gebruik al jaren naar zeer veel tevredenheid Astraweb. Had een unlimited abo van $11 per maand. Zojuist omgezet naar $96 per jaar. Op dit moment dus €5,75 per maand. Kan vast goedkoper, maar het bevalt zo ontzettend goed bij Astraweb dat ik niet verder heb gekeken
Dat heb ik dus ook: er zijn zeker goedkopere maar bij Astraweb werkt het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertjuh?
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 24-10 22:47
Hoi,

Even een vraagje, zojuist weer een mailtje gekregen van mijn usenet-provider dat mijn abonnement weer afloopt. Ik zit op dit moment bij cheapnews, en heb het goedkoopste 5mbit abonnement, dus ongeveer 11 euro per drie maanden.

Op zich ben ik hier tevreden mee, maar nu is mijn vraag aan jullie of er iets snellers voor deze prijs ongeveer, of dezelfde snelheid voor een lagere prijs te krijgen is waar jullie goede ervaringen mee hebben.
Door de bomen zie ik het bos zeg maar niet meer.

Notice&Takedown heb ik bij cheapnews bijna geen last van, en aangezien er hier in huis een server 24x7 aan staat met daarop sickbeard en sabnzbd, waarvan sickbeard elke 2 uur een search uitvoerd voor mijn series hoeft dat ook geen groot probleem te zijn volgens mij.

Ik hoop dat het een beetje duidelijk is..
Pagina: 1 ... 43 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!