xxxneoxxx schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 09:58:
Iemand nog werkende coupons voor cheapnews? Abo (3 mnd, 20 Mbit) is weer afgelopen en wil verlengen. Tot nu toe zijn er elke keer coupons geweest net nadat ik verlengd had. Dus ik dacht; laat ik hier eens een balletje op gooien om eerst te kijken of er nog korting te scoren is.

Kijk even op de homepage. Flat ultimate 1 jaar voor €59 en 500GB block voor €17,95.
Je kan ook altijd even
https://twitter.com/Cheapnews checken. Oude codes werken naar mijn ervaring ook, er staan ook codes voor 5mb flat en 20mb flat.
alwaysleft schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 10:25:
Tip tweakers die ik jullie niet wil onthouden: Een goedkope Usenet provider gevonden met onbeperkt downloaden. Had SunnyUsenet maar die had voor 5 euro maar 40 mbit.
Nu Frugal Usenet gevonden. Voor 4 euro per maand onbeperkte snelheid, 1 nadeel en dat is dat de provider maar 1 jaar retentie heeft. Voor mij geen probleem. Zie
http://www.frugalusenet.com
Goed alternatief voor budgetnews. Iets duurder, maar ruim 7x zoveel retentie, alternatieve poorten en SSL. Goede!
Ik heb bij Ziggo al 100 dagen retentie met volle snelheid, maar completion is slecht. Met een xsusenet free account erbij maak ik normaal alles van <10d oud wel compleet. Voor al het andere en oudere zaken kan ik mijn Cheapnews 500GB block gebruiken. Dat heb ik dus niet zo heel vaak nodig.
Met een blockaccount download je ook op maximale snelheid. Ik denk wel dat veel mensen alleen maar een unlimited account nemen omdat dat gewoon psychologisch lekkerder zit.
Maar met een blockaccount heb je wel een veel hogere retentie dan met een provider als frugal of budgetnews. Wil je dezelfde retentie èn unlimited dan ben je toch zeker een aantal euro's meer kwijt per maand.
En met een blockaccount heb je alleen je gemiddelde gebruik. Ben je op vakantie of heb je even geen tijd om dingen te downloaden, betaal je ook niks.
Sempy schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 14:43:
Kan iemand bevestigen of ~20mbit bij een Cheapnews block-account in de praktijk geen probleem is? Zelf proberen met een test-account is helaas niet mogelijk aangezien Ziggo pas per 1 juli mijn snelheid verhoogt en ik deze week moet kiezen tussen Sunny verlengen of een andere usenetprovider.
Block bij cheapnews is onbeperkt qua snelheid.
Aan de hand van dingen die ik heb gelezen over de snelheid van de threads gok ik dat je 100mbit kan halen - net als bij Tweaknews.
yannickie111 schreef op woensdag 22 mei 2013 @ 21:27:
[...]
Ik zal na mijn examens de nieuwe USP in de TS verwerken.
Nog even een vraag (lichtelijk offtopic):
Ik onderhoud al een tijd dit topic, en ben inmiddels dus best thuis in de wereld van USP's.
Ik heb over een kleine week veel te lang vakantie, en zou het dan leuk vinden om als een project (wie weet wat het nog op kan leveren), een website te maken. Ik zat te denken aan iets als
http://www.hostingwijzer.nl/, maar dan voor nieuwsservers.
Wie heeft er zin om hier aan mee te werken (en dan vooral de technische/script kant)?
Een vergelijkingssite die
wel werkt dus? Dan is
mijn spreadsheet overbodig, scheelt mij weer werk.