Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 32 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.898 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-10 20:52
StarWing schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:53:
Hun officiele standpunt is dat ze niet cappen, doch kan men dit duidelijk bewijzen adhv een torrent. voor 23:59 gecapt, om 0:01 schiet de snelheid naar boven.
Klopt maar wat doe je eraan. Ik kan wel gaan bellen maar dat zal geen nut hebben.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-10 19:53

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 13:52:
[...]

helaas leven wij in belgie en kennen ze daar geen netneutraliteit, en al helemaal geen concurrentie. Alleen twee monopolisten (Belgacom/Telenet).
Als er twee zijn, kan het onmogelijk een monopolie zijn.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 14:54:
[...]

Als er twee zijn, kan het onmogelijk een monopolie zijn.
Belgacom op ADSL dan en Telenet kabel :+

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-10 19:42

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Op de Tweakers Front Page, nog mooi nieuws van Telenet. ;)
De aankomende docsis 3.1-standaard zou het mogelijk maken om via kabelnetwerken een downloadsnelheid van 10Gbit/s te behalen. Voor uploaden wordt 1Gbit/s haalbaar geacht. Sickinghe stelt dat de nieuwe docsis-technologie in 2015 of 2016 uitgerold kan worden door bedrijven als Telenet, maar de snelheid zal dan in eerste instantie liggen op een download- en uploadsnelheid van respectievelijk 1Gbit/s en 100Mbit/s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Coenen schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:16:
Op de Tweakers Front Page, nog mooi nieuws van Telenet. ;)

[...]
Nja heb je zo weinig aan als je overdag terug word geschroefd naar 15Mbit :+ upload is wel lekker voor mijn Nas Full HD streamen _/-\o_ maar dit is wel weer te veel offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. M
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-11-2022
Mja, bij EDPnet heb ik alleszins geen probleem met cappen van snelheden.
Ok, ze gebruiken het netwerk van Belgacom (VDSL2), maar ze hebben toch echt geen limiet en ze cappen niets.

Dus er zijn wel mogelijkheden buiten Telenet en Belgacom, alleen hebben zij wel een monopolie op de technologie (Telenet op kabel en Belgacom op DSL). Er zijn ook vrij duidelijk prijsafspraken over de jaren gebeurd tussen de 2, maar vermits de overheid in de 2 bedrijven in zit voor een deel gebeurt er weinig tot niets aan.

Maar goed, dit is wel heel erg offtopic allemaal :)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. M op 12-02-2013 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08:50
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 15:42:
[...]

Nja heb je zo weinig aan als je overdag terug word geschroefd naar 15Mbit :+ upload is wel lekker voor mijn Nas Full HD streamen _/-\o_ maar dit is wel weer te veel offtopic.
Indruk dat ze bij telenet blijkbaar iets soepeler geworden zijn. Verkeer wordt volgens mij nog steeds gecapped maar haal nu toch +-5mb/sec...

EDIT: Nevermind, is met pieken en dalen... :s

[ Voor 5% gewijzigd door Rebbelx op 12-02-2013 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Voor de telenet slachtoffers: http://www.giganews.com/vyprvpn/
VyprVPN Benefits

Prevent ISP Throttling

ISPs commonly use deep packet inspection to analyze your Internet traffic and limit your bandwidth. By encrypting your data, VyprVPN prevents your ISP from inspecting your data to limit your Internet access, including Usenet speeds.
Helaas is Giganews niet goedkoop.

[ Voor 4% gewijzigd door Coenen op 12-02-2013 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Coenen schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:10:
Voor de telenet slachtoffers: http://www.giganews.com/vyprvpn/

[...]

Helaas is Giganews niet goedkoop.
Heb dat net geinstalled - Location AmsterDam OpenVPN 256bit en ook nog SSL enabled in mijn usenet downloader, haal nog steeds dezelfde snelheden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Moet je geen abbo Giganews hebben om VPN te kunnen gebruiken? Of heb je gelijk een proef abbo afgesloten? Anyway, het werkt niet, jammer, het klonk mooi. Powernews werd in dit topic genoemd als alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt vyprvpn ook apart aanschaffen. Maar goed, daar wordt-ie vast ook niet sneller van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rebbelx
Zo, supernews werkt niet meer snel, zelfde met sunnyusenet, giganews,....Ook vyprvpn maakt niks van verschil uit. Dan krijgen ze van telenet ook geen geld meer voor een 60mbit abonnement. Downgrade uitgevoerd naar 30mbit. Dat ze hun duur abonnement steken waar de zon niet schijnt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:15
Coenen schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:31:
Moet je geen abbo Giganews hebben om VPN te kunnen gebruiken? Of heb je gelijk een proef abbo afgesloten? Anyway, het werkt niet, jammer, het klonk mooi. Powernews werd in dit topic genoemd als alternatief.
Je kan beter een losse goedkopere VPN pakken, wel even letten of de snelheid hoog is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-10 09:35

Ravefiend

Carpe diem!

Mr. M schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 16:58:
Mja, bij EDPnet heb ik alleszins geen probleem met cappen van snelheden.
Ok, ze gebruiken het netwerk van Belgacom (VDSL2), maar ze hebben toch echt geen limiet en ze cappen niets.
Zo ook niet bij Dommel, waar in het abbonement zelfs een usenet account is inbegrepen (highwinds via usenetserver). Dit had ik tot eind vorig jaar en was daar erg tevreden over, weinig tot geen incompletes maar het was maar ADSL2+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Rebbelx schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 19:16:
[...]

Heb dat net geinstalled - Location AmsterDam OpenVPN 256bit en ook nog SSL enabled in mijn usenet downloader, haal nog steeds dezelfde snelheden...
Hmm en wat gaf speedtest.net op dat moment aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quirinus
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Zo, m'n cheapnews account is eindelijk actief. Welgeteld 14 dagen na betaling via overschrijving. Een 6-tal emails gestuurd om het in orde te krijgen, en ik weet nog altijd niet wat de reden van de vertraging was. Ik had ondertussen al een account bij usenetserver genomen om verder te kunnen.
Eerste en laatste keer dat ik zonder credit card of paypal betaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonioRoffo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 27-12-2022
Wel 't is niet moeilijk om te achterhalen of het capping is van Telenet, kijk...

SABNZBD, supernews account, SSL over poort 563.

15 connecties -> 2.2mb/sec
25 connecties > 3.6mb/sec
30 connecties > 4.3mb/sec

25/15=1.6666... -> 1.6666x2.2mb/sec is ja, juist... +/-3,6mb/sec
30/15=2 -> 4.3mb/sec.

Cap per connectie dus.

Voorheen trok ik met 5 connecties SABNZBD naar z'n maximum (limiet CPU) - met 15 connecties had ik >11MB/sec op m'n i7 PC.

Helemaaaaal niet tevreden hiermee :(

:(

(PS. Speedtest tegen de 90Mbit vlak voor deze download)

[ Voor 29% gewijzigd door TonioRoffo op 13-02-2013 19:05 . Reden: nog wat getest... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quirinus schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 14:29:
Eerste en laatste keer dat ik zonder credit card of paypal betaal.
Waarom denk je dat je recht op geld terug hebt bij creditcard of paypal? In dit voorbeeld zou je namelijk niet je geld terugkrijgen.

Of bedoel je omdat het dan sneller verwerkt zou zijn?

Misschien was het wel ziekte, hier zijn halve klassen van de basisschool leeg door griep. Zit ook al bijna een week op een kleine webshop te wachten die niks meer van zich laat horen (zal ook wel griep zijn). Maarja, je zou denken dat een provider meer dan een 1 mans helpdesk heeft...

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2013 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:10:
[...]

Waarom denk je dat je recht op geld terug hebt bij creditcard of paypal? In dit voorbeeld zou je namelijk niet je geld terugkrijgen.

Of bedoel je omdat het dan sneller verwerkt zou zijn?

Misschien was het wel ziekte, hier zijn halve klassen van de basisschool leeg door griep. Zit ook al bijna een week op een kleine webshop te wachten die niks meer van zich laat horen (zal ook wel griep zijn). Maarja, je zou denken dat een provider meer dan een 1 mans helpdesk heeft...
Hij bedoelt dat het dan veel sneller gaat dan met geld overmaken ;) staat nergens dat hij ze geld terug wil he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met paypal gaat het ook niet snel soms... heb vorig jaar een week of wat zonder usenet gezeten omdat astraweb haar helpdesk toen (nog steeds?) in China zat. Krijg ik een mail met happy new year weken na oud en nieuw en excuus dat ze aan het feesten waren...

er zijn niet veel usenetproviders met een geheel geautomatisseerd proces, jammer dat je dat nooit van te voren weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:16:
met paypal gaat het ook niet snel soms... heb vorig jaar een week of wat zonder usenet gezeten omdat astraweb haar helpdesk toen (nog steeds?) in China zat. Krijg ik een mail met happy new year weken na oud en nieuw en excuus dat ze aan het feesten waren...

er zijn niet veel usenetproviders met een geheel geautomatisseerd proces, jammer dat je dat nooit van te voren weet.
Nee maar de meeste waar de mensen hier gebruik van maken wel behalve tweaknews, astraweb en de rest volgens mij wel althans ik ken geen andere die dat niet hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Op dit moment zijn de Chinezen Nieuw Jaar aan het vieren. ;) Dat doen ze altijd rond deze tijd.
Fabrieken kunnen dan ook zo'n 2 weken dicht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• quirinus
  • Registratie: April 2008
  • Nu online
Ik bedoel uiteraard dat het sneller zou afgehandeld zijn. Bij de meeste providers is het vrijwel meteen actief via paypal. Op zich is het geen ramp natuurlijk maar ik had niet gerekend op 2 weken ;).

[ Voor 3% gewijzigd door quirinus op 13-02-2013 20:44 ]

• Terrestrial
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-01 22:29
Beetje offtopic vraag, maar aangezien het hier toch alleen maar over telenet gaat kan dit er ook nog wel bij.

Wat is nou het voordeel van een seedbox over een normale torrent client thuis?

Als ik het goed begrijp draai je dan een torrent applicatie met webforntend op een VPSje zodat je meer upload snelheid ter beschikking hebt. Maarja waarom zou ik dat willen? En dan moet je nog is alles naar huis halen ook. (via SFTP bijv)

Ik zie het voordeel niet zo... Wat kan ik er mee wat ik thuis niet zou kunnen met m'n 120/10 Mbit lijn? Enige handigheidje wat ik zie is dat je home IP adres niet meteen bekend is maarja als je een seedbox/vps huurt staat die ook op je naam. Dus ja als men wil kan men altijd er achter komen.

Ontopic, hier combi NewsHosting, Cheapnews, BlockNews (500 GB) en ik moet newszilla nog toevoegen maar tot op heden alles binnen kunnen halen.

[ Voor 72% gewijzigd door Terrestrial op 14-02-2013 00:09 ]

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:31
Terrestrial schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 00:00:
Beetje offtopic vraag, maar aangezien het hier toch alleen maar over telenet gaat kan dit er ook nog wel bij.

Als ik het goed begrijp draai je dan een torrent applicatie met webforntend op een VPSje zodat je meer upload snelheid ter beschikking hebt.
Ik hou me er niet zo mee bezig, maar ik begreep dat de meeste 'private' trackers vereisen dat je een bepaalde up/down ratio hebt om member te mogen blijven. Met een snellere upload ben je hierbij in het voordeel.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 22-10 09:43
TonioRoffo schreef op woensdag 13 februari 2013 @ 19:01:
15 connecties -> 2.2mb/sec
25 connecties > 3.6mb/sec
30 connecties > 4.3mb/sec

25/15=1.6666... -> 1.6666x2.2mb/sec is ja, juist... +/-3,6mb/sec
30/15=2 -> 4.3mb/sec.

Cap per connectie dus.
Omdat je met 30 connecties 0.1MB per seconde minder trekt word je "dus" gecapped? Da's héél erg ja :P

Nickname does not reflect reality

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:15

Als ik het goed begrijp draai je dan een torrent applicatie met webforntend op een VPSje zodat je meer upload snelheid ter beschikking hebt. Maarja waarom zou ik dat willen? En dan moet je nog is alles naar huis halen ook. (via SFTP bijv)

Ik zie het voordeel niet zo... Wat kan ik er mee wat ik thuis niet zou kunnen met m'n 120/10 Mbit lijn? Enige handigheidje wat ik zie is dat je home IP adres niet meteen bekend is maarja als je een seedbox/vps huurt staat die ook op je naam. Dus ja als men wil kan men altijd er achter komen.

Ontopic, hier combi NewsHosting, Cheapnews, BlockNews (500 GB) en ik moet newszilla nog toevoegen maar tot op heden alles binnen kunnen halen.
Normaal de snelle down/upload speed van een seedbox. En omdat je voor een private torrent site vaak een ratio moet hebben wat in de plus is. Is een hogere upload wel fijn.

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

jmk schreef op dinsdag 12 februari 2013 @ 06:03:
[...]

Kijk hier eens naar: mywirecard Mastercard

Voordelen:
+vervaldatum +1 jaar ipv 3 maanden, dus je kan er lang over doen.
+Je kan zelf het oplaadbedrag kiezen (1 euro kosten per storting)
+Betalen ermee kost niets(voor zover ik daar zicht op heb)
+Wekt ook bij Google Play.

Nadelen:
-Vergt een overschrijving naar het buitenland, wat je soms aan moet zetten bij je bank.
-de mywirecard moet op dezelfde naam staan als de bankrekening waarvan je overschrijft.
-Overschrijving heeft pas effect na 3-4 werkdagen. Impulsaankoop gaat niet.
Ik ben uiteindelijk met een soortgelijke firma in zee gegaan, 3VCard(.nl). Aanschaf van de kaart kost een tientje, to-up kost 2 euro. Minimum top-up via ideal is 20 euro, via overschrijving (naar NL bank geloof ik) vanaf 10 euro. Alles in 1 dag geregeld want de kaartjes zelf kun je gewoon bij de primera kopen (je schijnt daar ook direct een top-up te kunnen doen maar daar kwam ik thuis pas weer achter :+)

De indexsite accepteerde de kaart gelukkig ook dus uiteindelijk kan ik voorlopig weer netjes nzbtjes door sickbeard en couchpotato laten fetchen.

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

• Rebbelx
Hallo,

ik heb telenet gecontacteerd ivm trage snelheden via usenet providers. Zoals verwacht kreeg ik zonet dit antwoord:

"We hebben dit verder nagekeken maar ondervinden geen problemen met usenet servers, ook is hier geen enkele vorm van capping op actief. Hou er rekening mee dat usenet servers ook overload kunnen geraken tijdens piekuren."

• Cyrus The Virus
Rebbelx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:05:
Hallo,

ik heb telenet gecontacteerd ivm trage snelheden via usenet providers. Zoals verwacht kreeg ik zonet dit antwoord:

"We hebben dit verder nagekeken maar ondervinden geen problemen met usenet servers, ook is hier geen enkele vorm van capping op actief. Hou er rekening mee dat usenet servers ook overload kunnen geraken tijdens piekuren."
Haha ja tuurlijk, waarom ontstaan er dan allerlei topic dat het bij iedereen ineens sloom is.

• Rebbelx
Cyrus The Virus schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 15:11:
[...]

Haha ja tuurlijk, waarom ontstaan er dan allerlei topic dat het bij iedereen ineens sloom is.
:)

Dikke zever natuurlijk hun reactie. Vanaf 1u snachts tot 9u smorgens haal je volledige snelheid. Na 9u zie je de snelheid zienderogen dalen en dat ligt dan aan het feit dat de usenet servers overbelast worden....Ja want tss 1u snachts en 9u smorgens belgische tijd, stopt de rest van de wereld met usenet te gebruiken en krijgt ons belgenlandje terug de volledige snelheid. Belachelijke reactie!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-10 16:47
Ik heb last van usenet-verstopping!!

Als ik mijn PC opstart en dan via SabNZBD uit Usenet wil downloaden (bij I-Telligent) dan is de intiele snelheid vaak rond de 500 kb/s. Als ik daarna Teamviewer start op die pc, OF even download met newsleecher, dan loopt daarna de downloadsnelheid van SABNZBD opeens op naar de normale waarden rond de 12.5 MB/s

Is daar een verklaring voor?

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Verwijderd

Rebbelx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 14:05:
Hou er rekening mee dat usenet servers ook overload kunnen geraken tijdens piekuren."
Right :o :X

Verwijderd

Hm, ik kwam in dit topic omdat ik op zoek ben (was...) naar een andere usenetprovider. Ik zit nu bij Easynews. (Waarom staat die niet in de OP...? Of kijk ik scheel?) Sinds deze week heb ik Ziggo Alles-in-1, een 60 Mbps-abonnement. Omdat de snelheden van internet wat tegenvielen, ben ik maar eens met SABnzbd iets gaan downloaden van Easynews (tot nu toe deed ik dat altijd via de browserinterface van Easynews). Dat werkte prima: ik haalde een constante 7,1 Mb/s dus zowat de max! Mijn test was een bestand van 4,5 Gb en dat was binnen 10 minuten binnen. (Zou vorige week UUUUUREN hebben gekost).

Enfin, nadeel van Easynews is de beperking van (in mijn geval) 25 Gb die ik per maand kan downloaden. Dus nog 4 keer zo'n bestand als ik zonet heb gedownload en ik ben klaar voor een maand... Dus daaromn gezocht naar iets anders. Supernews leek me wel wat maar nu ik dit topic zo doorneem, twijfel ik wel heel erg... Al het gepraat over trage downloads...! Misschien omdat Easynews hier niet zo bekend is, wordt dat in ieder geval schijnbaar niet veel 'gecapt' anders had ik nooit zowat de maximum snelheid kunnen halen, lijkt mij.

Maar goed, wat nu... ik heb ook geen trek om over te stappen naar een provider die trager is, natuurlijk, niet nu ik bij Easynews de volle snelheid haal. Maar ja, die beperking...

Zucht... het zit ook nooit eens ALLEMAAL mee... ;)

EDIT
Maar eh... waarom is Easynews hier niet zo bekend? Vanwege die beperking? Er zijn wel meer providers met een beperking. De mogelijkheid om via een normale browser usenet te doorzoeken is ideaal vooral ook omdat bijvoorbeeld films kant en klaar worden uitgepakt: je hoef een divx dus niet te unrarren en te 'parren': als een upload een avi of een iso bevat, dan kan je die met 1 klik downloaden en ben je meteen klaar. Je weet dan ook zeker dat je iets bruikbaars download! Dat is toch wel ideaal: ik begrijp dat je bij andere usenet providers alles zelf bij elkaar moet sprokkelen...?

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 19:34 ]

Verwijderd

Iedereen heeft weer andere ervaringen. Probeer het eens voor een maand, zou ik zeggen. Dan weet je zeker of het *jou* bevalt.

//
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:30:

EDIT
Maar eh... waarom is Easynews hier niet zo bekend? Vanwege die beperking? Er zijn wel meer providers met een beperking. De mogelijkheid om via een normale browser usenet te doorzoeken is ideaal vooral ook omdat bijvoorbeeld films kant en klaar worden uitgepakt: je hoef een divx dus niet te unrarren en te 'parren': als een upload een avi of een iso bevat, dan kan je die met 1 klik downloaden en ben je meteen klaar. Je weet dan ook zeker dat je iets bruikbaars download! Dat is toch wel ideaal: ik begrijp dat je bij andere usenet providers alles zelf bij elkaar moet sprokkelen...?
Easynews is een zustercompany van UNS. Daar zijn al unlimited resellers voor nog geen $10. Easynews vraagt het dubbele, dus is waarschijnlijk niet zo gewild onder 'die hard' downloaders ;)
En Usenet doorzoeken doe ik met Usenet Explorer, daar kan geen Easynews tegenop ;)

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 19:49 ]

Verwijderd

// dubbel

[ Voor 103% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 19:46 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:36:
Iedereen heeft weer andere ervaringen. Probeer het eens voor een maand, zou ik zeggen. Dan weet je zeker of het *jou* bevalt.
Ha, ja... ;) Voor dat tientje (of zo) kan ik het wel een maand naast m'n Easynews account proberen, natuurlijk. (Ik wil m'n Easynews account niet te snel opzeggen i.v.m. opgeboude tegoeden). Laat ik dat maar gaan doen dan!
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:36:
Easynews is een zustercompany van UNS. Daar zijn al unlimited resellers voor nog geen $10. Easynews vraagt het dubbele, dus is waarschijnlijk niet zo gewild onder 'actieve' downloaders ;)
En Usenet doorzoeken doe ik met Usenet Explorer, daar kan geen Easynews tegenop ;)
Ah, ok... Op de site van UNS zie ik alleen duurdere mogelijkheden. Met maar 20 connecties ook (Easynews heeft er 50). Maar goed, ik ga gewoon Supernews uitproberen. Moet ik wel ff leren hoe ik spul op een makkelijke manier kan opzoeken. (Ben teveel gewend aan Easynews! ;) ) Usenet Explorer is leuk maar kost ook weer geld...

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 19:50 ]

• Rebbelx
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:46:
[...]

Ha, ja... ;) Voor dat tientje (of zo) kan ik het wel een maand naast m'n Easynews account proberen, natuurlijk. (Ik wil m'n Easynews account niet te snel opzeggen i.v.m. opgeboude tegoeden). Laat ik dat maar gaan doen dan!

[...]

Ah, ok... Op de site van UNS zie ik alleen duurdere mogelijkheden. Met maar 20 connecties ook (Easynews heeft er 50). Maar goed, ik ga gewoon Supernews uitproberen. Moet ik wel ff leren hoe ik spul op een makkelijke manier kan opzoeken. (Ben teveel gewend aan Easynews! ;) ) Usenet Explorer is leuk maar kost ook weer geld...
Waarom zou supernews bij jou traag gaan ? Diegene die problemen hebben is met Telenet (belgische internet provider). Voor zover ik lees ben jij aangesloten bij Ziggo. Dus maw als jij supernews account neemt zal je de max van je ziggo account halen namelijk +-7mb sec. Supernews is supergoed, supersnel, supergoed koop..Ik dacht dat die infrastructuur van giganews gebruikten, maw best of the best. Ik ben al maaaaanden klant bij supernews, nog nooit problemen gehad. Enkel nu, maar dat ligt aan Telenet, niet aan supernews.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 19:46:

[...]

Ah, ok... Op de site van UNS zie ik alleen duurdere mogelijkheden. Met maar 20 connecties ook (Easynews heeft er 50).
Ik doelde eigenlijk op Newshosting, da's een ander zusterbedrijf van UNS. Via de link uit de OP kost die $9,99 per maand (30 connecties). Voor 60 connecties neem je er twee ;)
Maar goed, ik ga gewoon Supernews uitproberen. Moet ik wel ff leren hoe ik spul op een makkelijke manier kan opzoeken. (Ben teveel gewend aan Easynews! ;) ) Usenet Explorer is leuk maar kost ook weer geld...
Klopt, maar het bespaart veel tijd. En je kunt er ook spul op een makkelijke manier mee opzoeken ;)

// En idd. als je bij Ziggo zou je de volle snelheid van je abonnement moeten halen

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-02-2013 20:12 ]

Verwijderd

Rebbelx schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:03:
[...]

Waarom zou supernews bij jou traag gaan ? Diegene die problemen hebben is met Telenet (belgische internet provider). Voor zover ik lees ben jij aangesloten bij Ziggo. Dus maw als jij supernews account neemt zal je de max van je ziggo account halen namelijk +-7mb sec. Supernews is supergoed, supersnel, supergoed koop..Ik dacht dat die infrastructuur van giganews gebruikten, maw best of the best. Ik ben al maaaaanden klant bij supernews, nog nooit problemen gehad. Enkel nu, maar dat ligt aan Telenet, niet aan supernews.
Ah, ok, mijn fout... Geen idee dat het alleen om Telenet gebruikers ging...
Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:09:
Klopt, maar het bespaart veel tijd. En je kunt er ook spul op een makkelijke manier mee opzoeken ;)
Nou... ik vraag me echt af of het makkelijker kan dan bij Easynews. Ik heb ff op de site van Usenet Eplorer gekeken en vond het er alsnog ingewikkeld uitzien. Echt, simpeler dan bij Easynews kan niet: je zoekt op (ik noem maar wat) een <filmnaam> avi en je hebt de kant en klare avi, unrarred en geparred en alles die je met 1 klik kan downloaden... Maar goed, daar betaal je dan waarschijnlijk ook voor. ;)

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:13:
[...]

Nou... ik vraag me echt af of het makkelijker kan dan bij Easynews. Ik heb ff op de site van Usenet Eplorer gekeken en vond het er alsnog ingewikkeld uitzien. Echt, simpeler dan bij Easynews kan niet: je zoekt op (ik noem maar wat) een <filmnaam> avi en je hebt de kant en klare avi, unrarred en geparred en alles die je met 1 klik kan downloaden... Maar goed, daar betaal je dan waarschijnlijk ook voor. ;)
Klopt ook, maar de retentie van die webbased zoekfunctie voldoet niet aan de eisen van die-hards ;)

Verwijderd

Ehm... Supernews is onbeperkt. Maar als ik de FAQ lees, lees ik dit:
Accounts blijven de gehele maand actief, of totdat u uw downloadlimiet bereikt. Als er een download plaatsvindt op het moment dat u uw limiet bereikt, biedt Supernews u de gelegenheid die download te voltooien. De voorbij de limiet gedownloade extra bytes worden voor de volgende maand in rekening gebracht.

U kunt bijhouden hoeveel u gedownload hebt in onze Ledenruimte. De weergegeven downloadhoeveelheid omvat niet de bytes die als headers zijn gedownload. Denk eraan dat binaire bijvoegsels versleuteld zijn zodat het gedownloade aantal bytes niet overeenstemt met de grootte van uw bestanden.

Wanneer u uw downloadlimiet hebt bereikt, kunt u desgewenst uw account meteen hernieuwen, in onze Member Center. U kunt er ook voor kiezen dit automatisch te doen wanneer u uw limiet hebt bereikt.
Is dat gewoon verouderde info of zo...?

• TFHfony
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-10 22:27

TFHfony

Professional Weirdo

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 21:26:
Ehm... Supernews is onbeperkt. Maar als ik de FAQ lees, lees ik dit:

[...]

Is dat gewoon verouderde info of zo...?
Ja :)

www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aval0ne
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-10 12:10

Een seedbox kan je 24/24 laten werken zonder dat je last hebt van rode/groene uren en snelheidscap voor torrentverkeer. In de groene uren kan je dan alles binnen halen via SFTP aan volle snelheid. Telenet weet dan niet wat je download. Je pc hoeft dan ook 24/24 opstaan om te seeden en een goede ratio te krijgen.
Ik zie alleen maar voordelen aan een seedbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kingpol
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-09 14:39
m'n jaarabbo bij usenetserver.com is bijna verstreken, ik dacht om dan over te schakelen naar tweakxs of tweaknews, is dit een goed idee volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
kingpol schreef op vrijdag 15 februari 2013 @ 16:49:
m'n jaarabbo bij usenetserver.com is bijna verstreken, ik dacht om dan over te schakelen naar tweakxs of tweaknews, is dit een goed idee volgens jullie?
Als je het topic doorleest kom je daar ook wel achter zonder te vragen ;)
Maar goed, ik ben een tevreden gebruiker van tweaknews. Ik ondervind geen problemen en kan alles gewoon binnen slepen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23-10 19:01

Osxy

Holy crap on a cracker

Verwijderd schreef op donderdag 14 februari 2013 @ 20:09:
[...]

Ik doelde eigenlijk op Newshosting, da's een ander zusterbedrijf van UNS. Via de link uit de OP kost die $9,99 per maand (30 connecties). Voor 60 connecties neem je er twee ;)

[...]

// En idd. als je bij Ziggo zou je de volle snelheid van je abonnement moeten halen
Meer connecties betekend lang niet altijd sneller. Het kan zelf de download trager maken doordat elke connectie een stukje CPU belasting geeft. Ik trek met 20 connecties mijn 120 mbit van UPC vol.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje domme vraag misschien, maar ik kan van het overzicht in de OP alleen maar een smalle strook zien... Alles rechts van Servernaam is niet in beeld... Hoe krijg ik het COMPLETE overzicht te zien...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

selecteer en kopieer de tabel vanuit de OP en plak hem in Word, dan is hij leesbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Osxy schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 10:06:
[...]

Meer connecties betekend lang niet altijd sneller. Het kan zelf de download trager maken doordat elke connectie een stukje CPU belasting geeft. Ik trek met 20 connecties mijn 120 mbit van UPC vol.
Dat weet ik al meer dan 15 jaar ;)
Maar degene waar ik op reageerde schermde met 50 connecties bij Easynews, dus gaf ik (als grap) aan dat je voor hetzelfde geld evt. 60 connecties kunt hebben.
Desondanks kunnen veel beschikbare connecties makkelijk zijn als je meerdere programma's hebt die tegelijkertijd van dezelfde provider gebruik maken. M'n server draait Sabnzbd, meerdere progjes halen regelmatig headers op (Spot*, Newznab, UE), en ik wil soms nog wel eens wat handmatig downloaden van een andere PC. Dan is het handig als je wat connecties achter de hand hebt ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 16 februari 2013 @ 11:11:
Beetje domme vraag misschien, maar ik kan van het overzicht in de OP alleen maar een smalle strook zien... Alles rechts van Servernaam is niet in beeld... Hoe krijg ik het COMPLETE overzicht te zien...?
Quote de OP en klik op 'Toon voorbeeld' is het snelst: ;)

http://gathering.tweakers.net/forum/insert_message/1497205

// Hmm.. Quote de OP en scroll naar beneden is nog sneller :Y)

/// nah.. misschien toch net niet. Nouja, zoek het maar uit :P

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-02-2013 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pina
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:00
ik zocht daarnet naar iets op easynews en op easynews vond hij wat ik zocht. Maar als ik dan hetzelfde zoek via binsearch, vindt hij hem niet. Ook al vink ik "search in the other groups" aan ipv "search in the most popular groups"

nochtans werd het gepost op 26/01... Iemand die nog een beter alternatief heeft voor binsearch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 23-10 11:23
Lijkt erop dat The CW Network zeer actief is v.w.b. take down requests.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ligt het aan mij of is er iets mis met het topic/forum? Ik zie de AS niet. Verschillende browsers geprobeerd.

Afbeeldingslocatie: http://t.imgbox.com/adjdebg3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Klopt, gisteren was daar ook al iets over. Misschien iets voor aangepast maar blijkbaar nog niet helemaal in orde?

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben de afgelopen dagen bezig geweest met het vergelijken van spul vinden via Easynews (hun webinterface) en andere methodes (usenet site, nzb sites) maar echt NIETS haalt het bij het gemak van Easynews... Op Easynews zoek ik bijvoorbeeld een film en als 'ie er staat, weet je meteen 100% zeker dat 'ie compleet is want je ziet gewoon de uiteindelijk avi of mp4 (of wat dan ook) staan. Via andere websites heb ik nu al een paar keer incomplete rommel gekregen: ik zocht dan bijvoorbeeld een nzb op via binsearch en via SABnzbd ging ik die dan downloaden, alsnog via de Easynews server, maar dat werkt ten eerste heel omslachtig en ten tweede weet je nooit zeker of alles wel klopt en compleet is..

Kortom: dit maakt het lastig en onzeker of ik het met een andere provider wel ga 'redden'... Leuk als je ongelimiteerde downloads hebt, maar niet leuk als je vervolgens uren bezig bent iets te vinden en compleet te krijgen.

Ik vraag me dus eigenlijk af wat ik fout doe, want hier zit zowat niemand bij Easynews en toch haalt 'iedereen' van alles en nog wat zonder problemen binnen...! Of gebruikt iedereen die betaalde software die eerder gepost is om spul op te zoeken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10:20
Freakster86 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:18:
Ligt het aan mij of is er iets mis met het topic/forum? Ik zie de AS niet. Verschillende browsers geprobeerd.

[afbeelding]
Komt denk ik door de nieuwe layout van Tweakers. De topicstart is waarschijnlijk gemaakt voordat die nieuwe layout bestond, en daardoor klopt het niet helemaal ;)

Even een vraagje, ik ben Spotnet gebruiker, nu via de Ziggo server. Maar toch wel erg vaak incomplete rommel.

Zou graag met m'n vriendin een abbonementje willen delen, hoeft allemaal niet supersnel (de Ziggo server is ook gelimiteerd tot 16Mbit en dat is mij snel genoeg), wil gewoon dat ik complete bestanden binnen kan halen. Eurootje of 5 a 6 per maand is prima

Wat is nou de meest gebruikte provider hier in dit topic?

Supernews lijkt me wel interessant, goede voorwaarden voor een goede prijs, maar ze ondersteunen volgens mij geen account sharing, en laat dat nou net hetgene zijn wat ik zoek...

[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 17-02-2013 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sunny Usenet vind ik persoonlijk erg fijn. Goede prijs en AS toegestaan. Ik denk dat het grootste punt bij alle providers is dat je er op tijd bij moet zijn. Automatiseren is nu bijna noodzakelijk geworden voor bepaalde dingen, anders vis je naast het net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Thanks, zal Sunny Usenet eens proberen. Eerst even weekje de 60 variant proberen, m'n Ziggo lijn is ook 60Mbit, dus eens zien of we die dicht kunnen trekken ;) Anders kan ik net zo goed een lager pakket nemen (de 30 variant).

Mocht Sunny ook niks zijn dan misschien maar kijken naar Astraweb ivm takedowns.

Edit: Zit gemiddeld op 4,6MB/s, met af en toe een uitschieter naar 5,7MB/s

[ Voor 36% gewijzigd door ThinkPad op 17-02-2013 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

ThinkPadd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 13:37:
Thanks, zal Sunny Usenet eens proberen. Eerst even weekje de 60 variant proberen, m'n Ziggo lijn is ook 60Mbit, dus eens zien of we die dicht kunnen trekken ;) Anders kan ik net zo goed een lager pakket nemen (de 30 variant).

Mocht Sunny ook niks zijn dan misschien maar kijken naar Astraweb ivm takedowns.

Edit: Nou, hij zit gemiddeld op 3,3MB/s met heel af en toe een uitschieter naar 4MB/s. Het Sunny 30 pakket is dus ook prima. Dit is getest met 15 connecties, over poort 563 SSL.
Bij sunny moet je meer connecties hebben om je volle snelheid te halen.
En hoezo astraweb ?
Die is amerikaans dus meer
Last van take downs.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Heb m'n post net ge-edit :) Op de website zelf hebben ze het over 15 threads bij het 60 pakket...

Ah dat van Astraweb wist ik niet. Las hier in het topic dat Astraweb over het algemeen wel compleet is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik had net wat gepost maar dat is weer verdwenen...? Ik had gezegd dat Sunny er wel interessant uitziet: ik vraag me alleen hoe het precies werkt met die erste week gratis: moet je binnen die eerste week afzeggen als je niet verder wilt, of stopt het vanzelf? Ik wil de unlimited optie: heb je dan ook echt geen beperking in die eerste week?

Verder zei ik dat ik, als antwoord op mijn eigen vraag, zonet Spotnet heb ontdekt: lijkt aardig makkelijk. Ideaal haast. Alleen vraag ik me af of je ergens kan zien of een download wel compleet beschikbaar is...? Want dat zie ik nergens...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Ik heb net een week gratis Sunny Usenet genomen, dit staat er in de activatiemail die ik heb gekregen:
Bedankt voor je aanmelding bij Sunny Usenet! Je betaling is ontvangen en je pakket is geactiveerd. Je kunt nu direct inloggen en gebruik maken van onze Usenetdienst. Gebruik hiervoor de volgende gegevens:

Gebruikersnaam: ----
Wachtwoord: (het wachtwoord dat je opgegeven hebt tijdens je registratie)
Server adres: news.sunnyusenet.com
Poorten: 119, 80, 563 (SSL), 443 (SSL)

Pakket: Sunny 60
Snelheid: 60Mbps
Verbindingen: 15
Einddatum: 24 februari 2013
Dus ik denk dat het vanzelf stopt? En nee, op Spotnet kan je het helaas niet zien. Aan de reacties zie je vaak wel wat, maar dat zijn ook vaak mensen die het met de nieuwsserver van hun provider binnen proberen te halen, en dan klagen dat het niet compleet is. Dus nee, dat kan niet ;)

[ Voor 19% gewijzigd door ThinkPad op 17-02-2013 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:09:
Ik heb net een week gratis Sunny Usenet genomen, dit staat er in de activatiemail die ik heb gekregen:

[...]

Dus ik denk dat het vanzelf stopt? En nee, op Spotnet kan je het helaas niet zien. Aan de reacties zie je vaak wel wat, maar dat zijn ook vaak mensen die het met de nieuwsserver van hun provider binnen proberen te halen, en dan klagen dat het niet compleet is. Dus nee, dat kan niet ;)
Dank je. Zonet ook maar ff een weekabo aangevraagd. Ik heb niet de unlimited gekozen (ik dacht ff verkeerd) maar het 60 Mbps abonnement (want ik heb een Ziggo 60 Mbps abo). Dat scheelt, als ik later echt een abo neem, toch weer 2 euro per maand. ;)

Ik ben meteen maar even aan het testen: met Easynews haalde ik een constante snelheid van 7,1 Mb/s (met de max van 50 verbindingen ingesteld). Momenteel download ik een bestand van 5,4 Gb met een snelheid van 6,9 - 7,0 Mb/s (met de max van 15 verbindingen ingesteld). Kortom: SUPER!!! _/-\o_

Sunny is goedkoper dan Easynews, heeft 900 dagen retentie i.p.v. 200 bij Easynews en je mag unlimited downloaden i.p.v. 25 Gb bij Easynews... Ik kijk het nog even een weekje aan, maar dit ziet er goed uit, helemaal nu ik Spotnet ondekt heb: dat werkt duizend keer makkelijker dan al die vage nzb sites... Ook mooi dat je reacties op de uploads kan bekijken om zo te checken of het wel of niet wat is.

Ik ben voorlopig heel blij. _/-\o_ (Nu alleen nog even afwachten of mijn download van 5,5 Gb wel compleet is... want dat vind ik nog wat vaag bij Spotnet.)

EDIT
ThinkPadd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:09:
En nee, op Spotnet kan je het helaas niet zien. Aan de reacties zie je vaak wel wat, maar dat zijn ook vaak mensen die het met de nieuwsserver van hun provider binnen proberen te halen, en dan klagen dat het niet compleet is. Dus nee, dat kan niet ;)
Ah, ok, maar ach... zo'n bestand van 5,5 Gb is binnen 12 minuten binnen... dus als 'ie niet compleet is, probeer ik gewoon weer een ander: dat kan mooi met unlimited downloads! 8) Bij Easynews moest ik ECHT van tevoren weten of iets wel compleet was omdat het anders al snel 'game over' was voor die maand...

Trouwens wel erg netjes dat het Sunny 60 Mbps abonnement ook met die 15 verbindingen meteen zowat de volle snelheid geeft! Ik dacht eerst om een 90 Mbs abo te nemen want dan heb je wat 'headroom' maar dat slaat dus nergens op.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Hmmm vreemd, ik heb ook Ziggo 60Mbit, maar kwam niet boven de 5,5MB/s uit :P Zal wel aan m'n router (WRT54GL) liggen die het niet meer kan bijbenen ;) Maargoed rond de 3MB/s (wat je met de 30 variant haalt waarschijnlijk) downloaden vind ik ook prima, was ik namelijk al gewend van de standaard Ziggo server :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ThinkPadd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:22:
Hmmm vreemd, ik heb ook Ziggo 60Mbit, maar kwam niet boven de 5,5MB/s uit :P Zal wel aan m'n router (WRT54GL) liggen die het niet meer kan bijbenen ;) Maargoed rond de 3MB/s (wat je met de 30 variant haalt waarschijnlijk) downloaden vind ik ook prima, was ik namelijk al gewend van de standaard Ziggo server :)
Toen ik net Ziggo Alles-in-1 had (afgelopen maandag), kwam ik niet boven 3 of 4 Mb uit omdat ik m'n oude modem/router als switch gebruikte EN omdat ik (zo bleek) een CAT5 snoer had. Meteen daarna een echte switch gekocht en er een CAT5e draad tussen gehangen: snelheid ging meteen naar 7,1 Mb/s (Easynews). 7,0 (of 6,9) bij Sunny is meer dan prima ook... ;) Check dus ff goed je hardware: 7,0 Mb/s is toch leuker dan 3 Mb/s... 8)

EDIT
Bestand is binnen en prima in orde. (1080i versie van een film die ik eerder als gewone low res divx had gedownload). 5,1 Gb gedownload in 12 minuten en 45 seconden. _/-\o_ Zo'n bestand had ik vorige week nooit gedownload want 1. het was 20% van mijn maandelijkse tegoed en 2. het zou zo'n 3 tot 4 uur hebben geduurd...

Ik ben nu wel HEEL blij met Ziggo Alles-in-1, Spotnet, SABnzbd en Sunny Usenet! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
Tot aan de router is alles hier Gigabit met CAT5e kabels, daar twijfel ik niet aan. Kopieren tussen PC's gaat bloedjesnel namelijk :) Misschien toch maar keer de router vervangen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10:01

sjaool

Every life should have 9 cats

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:18:
[...]Ik ben meteen maar even aan het testen: met Easynews haalde ik een constante snelheid van 7,1 Mb/s (met de max van 50 verbindingen ingesteld). Momenteel download ik een bestand van 5,4 Gb met een snelheid van 6,9 - 7,0 Mb/s (met de max van 15 verbindingen ingesteld). Kortom: SUPER!!! _/-\o_
Als jij dat super vindt zou ik snel naar een andere usenetserver/provider op zoek gaan. Of je moet natuurlijk een snelheid van 7.1MB/s bedoelen. :+

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sjaool schreef op zondag 17 februari 2013 @ 14:40:
[...]

Als jij dat super vindt zou ik snel naar een andere usenet provider op zoek gaan. Of je moet natuurlijk een snelheid van 7.1MB/s bedoelen. :+
LOL Ja, ik type altijd automatisch Mb i.p.v. MB... Als ik het over Mb heb type ik altijd Mbps... Ik moet dat toch eens afleren... ;) Maar goed, de downloadsnelheid is 7,1 MB/s bij Easynews en 6,9/7,0 MB/s bij Sunny. Prima dus.

Nog wat anders: weet iemand wat dit precies inhoud:

"Mogelijkheid om je pakket te delen met een vriend of kennis"

Mag je het pakket met 1 persoon delen of met 1 IP adres of mogen er meer mensen gebruik van maken...? Geval is namelijk dat mijn Easynews account ook gebruikt wordt door mij beide zoons die niet meer thuis wonen: eentje woont elders in Nederland en de ander in een heel ver buitenland. Dus ik vraag me af of Sunny dat okay vindt...! Mss moet ik ze maar ff mailen met die vraag.

EDIT
Handig: ik heb in SABnzbd de optie aangezet dat de download moet worden afgebroken als blijkt dat er teveel delen ontbreken en de download nooit voldoende gerepareerd kan worden. Scheelt weer een hoop wachttijd. Wat wel weer spijtig is dat een bepaald bestand wat ik probeer te downloaden nu al 4 keer gestopt is vanwege deze optie... En daar zat spul bij dat afgelopen week is geupload. Dus Sunny is niet zo compleet misschien...?

EDIT 2
Maar daar maar 5 keer van... Spotnet en Sunny zijn leuk maar er blijkt maar bar weinig compleet te zijn. En ik kies constant downloads van nog geeneens twee maanden geleden... :?

EDIT 3
En ik heb nu de optie aangezet die vantevoren de boel controleert. 10 pogingen verder van een bepaalde film en hij wil niet lukken. Jammer... Ik zou haast Easynews aanhouden simpelweg om snel te kunnen zoeken en te kunnen zien of een download compleet is... om 'm dan vervolgens via Sunny te downloaden. Maar ja, dat voelt een beetje zonde van het geld, natuurlijk...

EDIT 4
Ja, ik blijf maar editen want niemand reageert tussendoor. Maar eh... Sunny lijkt niet echt veel bestanden compleet te hebben. :'( Waardeloos. Ben nu al de hele tijd bezig een bepaalde film te downloaden: uploads MEER dan genoeg, maar compleet? Niet dus. Geen eentje wil lukken. Waardeloos. Ben nu niet zo blij meer... :/ Leuk als je unlimited downloads hebt voor weinig geld maar minder leuk als 99% niet compleet is.

[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-10 22:27

jmk

Alles was je bij Sunny afsluit stopt automatisch. Ook de gratis proefweek.

Veel series zijn heel DMCA gevoelig. Overstappen op andere USP heeft dan bijna geen zin. Wat wel zin heeft: series laten downloaden in de nacht dat ze uitkomen, met sickbeard bijvoorbeeld.

Films komen op spotnet door bekende spotters daar vaak uit op een "Magic" manier. Hierdoor werken de automatische DMCA's niet en heeft zo'n post theoretisch een langere levensduur.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10:33

Laguna

Connaisseur

Ik merk wel dat het me momenteel meer tijd kost om bepaalde dingen te vinden, een aantal maanden geleden werden alle scene releases nog op usenet gepost. Echter nu kijk ik eerst op usenet -> nergens te vinden, daarna spotnet -> ook niet te vinden, vervolgens bij torrent -> ook niet te vinden en uiteindelijk wel gevonden op zo'n rapidshare achtige website, vrolijk wordt je er niet van..

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zondag 17 februari 2013 @ 16:40:
Alles was je bij Sunny afsluit stopt automatisch. Ook de gratis proefweek.

Veel series zijn heel DMCA gevoelig. Overstappen op andere USP heeft dan bijna geen zin. Wat wel zin heeft: series laten downloaden in de nacht dat ze uitkomen, met sickbeard bijvoorbeeld.

Films komen op spotnet door bekende spotters daar vaak uit op een "Magic" manier. Hierdoor werken de automatische DMCA's niet en heeft zo'n post theoretisch een langere levensduur.
Eh... magic? Verklaar je nader, als je wilt (en als dat mag). Ik ben eigenlijk alleen maar geinteresseerd in films maar zoals gezegd: de eerte film via Sunny lukte prima maar alle pogingen daarna (minstens 15) liepen uit op niets: allemaal incompleet. Zelfs uploads van afgelopen week...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

voor magic, zie beschrijvingen in spotnet. Vooral bij nieuwe films en nieuwe series. Staat bij die bestanden een uitleg met alles erbij.

Zelf heb ik nu een abonnement op netflix en hulu plus genomen, kost per abonnement ongeveer 5 euro per maand + 3 euro voor een vpn verbinding zodat het lijkt alsof je in Amerika bent. Beetje dezelfde prijs als spotify elke maand, maar dan voor tv series en films. En net een uur of 2 gekeken, bevalt heel goed, scheelt me bergen downloadwerk.

Het duurt wel een jaar voordat een serie daar te zien is, maar genoeg oudere series die ik graag kijk en niet alle ergernis meer van usenet en takedowns (al gaat het met sickbeard op de nas ook prima).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, okay, dus ik begrijp dat het simpelweg lastiger wordt om iets compleets te downloaden via usenet...? Dat hele magic-gedoe snap ik niet echt... Wordt me allemaal te ingewikkeld op deze manier... Misschien moet ik mijn eisen maar weer bijstellen en tevreden zijn met low res divx i.p.v. Gb's aan high res films.

Andere optie: ik blijf bij Easynews (vanwege het makkelijk kunnen zien of iets compleet is) en neem dan ff een maandje Sunny als ik door mijn tegoed heen ga. Zoveel films zal ik ook weer niet downloaden...

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Sickbeard i.c.m. SABnzbd is echt een verademing voor series. Bij mij komt echt alles binnen. Ik heb wel de zoektijd verlaagd naar 30 minuten, want de pijl kwam zo nu en dan niet binnen.

Voor films heb je Couchpotato, maar dat vond ik persoonlijk niet goed genoeg werken (is al wel een tijd geleden, dus wie weet wat voor updates er zijn geweest). Bij films heb je veel minder last van DCMA's. Enkel bij de echte bioscoophits heb ik tot nu toe problemen ondervonden. Dat kost wat meer werk helaas, maar het is niet anders. Die zoek ik dus als enige nog handmatig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-08 16:34
Dat hele magic gedoe is al lang achterhaald, wordt niet meer gebruikt. Gewoon de info op Spotnet bekijken van de QoQ groep, er zijn nu ook andere "spotters" die zo werken en ik moet zeggen het werkt perfect. Ik gebruik Supernews als mainserver en Cheapnews als backup, en dat werkt prima. De takedowns worden vooral bij Amerikaanse servers snel uitgevoerd, en op het Europese Cambrium netwerk staat het er dan nog wel op, of een stuk langer dan op bijvoorbeeld Supernews. Op een enkele uitzondering na kan ik alles gewoon binnenhalen. Best tevreden over Cheapnews. Op de site staat een Promo code, dan kost het € 59 per jaar. Ik vind dat geen geld. Het heeft dus wel degelijk zin om een andere payserver te nemen.

[ Voor 0% gewijzigd door aouwe op 17-02-2013 17:51 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aouwe schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:50:
Gewoon de info op Spotnet bekijken van de QoQ groep, er zijn nu ook andere "spotters" die zo werken en ik moet zeggen het werkt perfect.
Je bedoelt: niet zoeken op titel maar alles van QoQ nalopen en info doorlezen...? Ik heb de laatste tijd niet zoveel gedownload dus loop wat achter en zoek aardig wat 'ouder' spul: ik denk dat dat ook het probleem is voor mij nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:53:
[...]

Je bedoelt: niet zoeken op titel maar alles van QoQ nalopen en info doorlezen...? Ik heb de laatste tijd niet zoveel gedownload dus loop wat achter en zoek aardig wat 'ouder' spul: ik denk dat dat ook het probleem is voor mij nu.
Nee. Hij zegt je moet gewoon bij een spot kijken van qoq en daar staat uitgelegt hoe je ze kan downloaden.
Dat zal met oudere posts niet werken want ze gebruiken het nog niet zo lang.

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
Ouder spul staat er gewoon op met een verwijzing naar een nzbfile, die je dan kan opslaan of laden in je downloadprogramma (klikken op de pijl). De nieuwe methode is aanklikken van de link bij website in Spotnet, en weer opslaan of laden in je downloadprogramma....

[ Voor 4% gewijzigd door aouwe op 17-02-2013 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:20:
Hm, okay, dus ik begrijp dat het simpelweg lastiger wordt om iets compleets te downloaden via usenet...? Dat hele magic-gedoe snap ik niet echt... Wordt me allemaal te ingewikkeld op deze manier...
Nee, valt wel mee, het is een klein programmaatje, dat regelt alles, je hoeft er niks aan te doen. Maar het wordt niet zoveel gebruikt meer, nu moet je vaak op de weblink klikken en even een losse sabnzbd ofzo gebruiken (ik gebruik newsleecher).

Eigenlijk 1 klein stapje meer doen, gelukkig niet veel moeite ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chucky666 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:58:
[...]

Nee. Hij zegt je moet gewoon bij een spot kijken van qoq en daar staat uitgelegt hoe je ze kan downloaden.
Dat zal met oudere posts niet werken want ze gebruiken het nog niet zo lang.
Ah, ik snap 'm. ;)

Kan het trouwens kloppen dat de filters in Spotnet totaal geen effect hebben...? Of ik nou iets aan- of uitzet, het maakt niet uit... }:O Laat maar... Ik dacht dat het rijtje onder Filter toevoegen de filters waren... maar in die lijst moet je alles aanklikken wat je in een filter hebt, een naam invullen, op + klikken en dan verschijnt het nieuwe filter in de lijst met filters erboven! (Ik type het maar even volledig uit voor anderen die net zo dom zijn als ik. :+ )

EDIT
Na het downloaden van NL2000 4.04 voor FSX (45 Gb in een kleine 2 uur _/-\o_ ) ben ik maar even op zoek gegaan naar wat nieuw spul van QoQ: ik zie nu hoe het werkt met de nieuwe methode. En het werkt als een tierelier!!! Dus nogmaals: _/-\o_ ) Ja, ik ben weer blij. 8)

En btw het is maar goed dat ik ben overgestapt naar Spotnet en een andere provider want de makkelijke zoekopties van Easynews zijn nogal waardeloos geworden met die encrypted spullen...!

[ Voor 66% gewijzigd door Verwijderd op 17-02-2013 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-10 18:38
Verwijderd schreef op zondag 17 februari 2013 @ 17:09:
[...]

Eh... magic? Verklaar je nader, als je wilt (en als dat mag). Ik ben eigenlijk alleen maar geinteresseerd in films maar zoals gezegd: de eerte film via Sunny lukte prima maar alle pogingen daarna (minstens 15) liepen uit op niets: allemaal incompleet. Zelfs uploads van afgelopen week...
Knip, niet over de inhoud.. Ook al is het een oude doos..

Het voordeel is dat deze posts langer blijven staan.
Het nadeel is dat automatische downloaders (couchpatato, sickbeard ect) er niks mee kunnen.

[ Voor 19% gewijzigd door Equator op 19-02-2013 07:20 ]

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Tegenwoordig moet je volgens mij ook IN de rar files de naam wijzigen anders ben je alsnog de pineut.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJPostema
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 09-12-2024
Download dan ook even een theme van spotnet. Die pakt al die encrypted nzbs meteen en hoef je ze niet apart in te laden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Knip, niet over de inhoud. Ook niet op deze manier

Edit: SB had er eentje gekozen die er al af was. Kon er nog eentje vinden.

[ Voor 71% gewijzigd door Equator op 19-02-2013 07:21 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
Op Cheapnews staat ie er nog gewoon op, althans nummer 13, net binnengehaald.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yannickie111
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-10 14:35
Freakster86 schreef op zondag 17 februari 2013 @ 10:18:

[afbeelding]
Mea maxima culpa. :>
Ik zie hier (windows i.c.m. IE 9) geen problemen. Maar er in andere browsers wel.
Ik heb er wel ooit naar gekeken, maar het is me niet gelukt om het op te lossen.

Ik denk dat het ligt aan dat ik ergens een fixed with in heb gevuld in de TS, in plaats van with=100% o.i.d.

Als iemand zin en tijd heeft om dit te fixen, je kunt zo bij mijn code, en in je notepad op got alles testen. Ik heb er zelf alleen ff geen zin en tijd voor om alles uit te gaan pluizen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalua
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
Heeft het nog zin om over te stappen naar een andere provider? Ik heb nu supernews, maar het lijkt net alsof alles ouder dan een paar uur niet meer binnen te halen is. Series is vooral een drama nu, of ze nu populair of niet zijn. Films zijn nog wat beter te doen, maar ook niet altijd.. zou het zin hebben om naar een tweaknews bijvoorlbeeld over te stappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
RocketKoen schreef op maandag 18 februari 2013 @ 02:15:
[...]

Bijvoorbeeld (uit de oude doos): [FTD136584] Dwerg met een ringen fetisj.rar
...

Het voordeel is dat deze posts langer blijven staan.
Het nadeel is dat automatische downloaders (couchpatato, sickbeard ect) er niks mee kunnen.
En daar is destijds usenet mee naar de knoppen gegaan ....
Er zijn regeltjes, regeltjes mbt posten met benamingen, passwords en herposten ....

Er zijn een klein jaar geleden afspraken gemaakt in "the scene" over bestandsformaten, containers en benamingen, maar de Nederlandse scene is zóó geweldig, dat men daar niet aan mee hoeft te doen.

Als ik naar series zoek, krijg ik netjes serie.seizoen.aflevering.mp4 / mkv binnen
Neem ik een ondertitelde, van nederlandse bewerking, moet ik maar raden wat of waar het vandaan komt
99% doet het dan in AVI, terwijl x264 ( mp4 ) handiger en meer inzetbaar is.

nieuws: Piratenscene verruilt xvid- voor x264-encoder

Maargoed, ik voel me een beetje Don Quichot op deze manier, maar erger me al jaren aan de Dutch Scene ( ondanks de soms hoge kwaliteit ... dubbel gevoel )

[ Voor 6% gewijzigd door Equator op 19-02-2013 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
@FreshMaker.... Je lult uit je nek. Laten we het vooral makkelijk maken om een takedown zo spoedig mogelijk uit te laten voeren, door precies te benoemen om welke post het gaat. Ik heb heel veel waardering voor de creatieve leden van QoQ, waardoor het mogelijk is post compleet binnen te halen. Daar kan de zogenaamde Scene nog veel van leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Nu geen andere keuze meer.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aouwe
@kraades Neem even een proefabonnement op Cheapnews, dan haal je die [...] gewoon binnen.

[ Voor 8% gewijzigd door Equator op 19-02-2013 07:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lom0r
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 30-08 15:44
Het posten onder een andere naam is vervelend als je via index sites zoekt maar beter dan dat het binnen ene uur weer van usenet af is. Dan download je het natuurlijk nooit meer. Tot er een server is die zich niks van de DMCA takedowns aantrekt zullen ze wel moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
aouwe schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:20:
@kraades Neem even een proefabonnement op Cheapnews, dan haal je die ...gewoon binnen.
Ja, ik had het hierboven nog gewijzigd. Heb ik toch binnen via Tweaknews. Bedankt.

[ Voor 2% gewijzigd door Equator op 19-02-2013 07:23 ]

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaaoie17
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23-10 11:15
aouwe schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:17:
@FreshMaker.... Je lult uit je nek. Laten we het vooral makkelijk maken om een takedown zo spoedig mogelijk uit te laten voeren, door precies te benoemen om welke post het gaat. Ik heb heel veel waardering voor de creatieve leden van QoQ, waardoor het mogelijk is post compleet binnen te halen. Daar kan de zogenaamde Scene nog veel van leren.
De echte scene maakt geen gebruik van usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopoh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:45
FreshMaker schreef op maandag 18 februari 2013 @ 16:01:
[...]

En daar is destijds usenet mee naar de knoppen gegaan ....
Er zijn regeltjes, regeltjes mbt posten met benamingen, passwords en herposten ....

Er zijn een klein jaar geleden afspraken gemaakt in "the scene" over bestandsformaten, containers en benamingen, maar de Nederlandse scene is zóó geweldig, dat men daar niet aan mee hoeft te doen.

Als ik naar series zoek, krijg ik netjes serie.seizoen.aflevering.mp4 / mkv binnen
Neem ik een ondertitelde, van nederlandse bewerking, moet ik maar raden wat of waar het vandaan komt
99% doet het dan in AVI, terwijl x264 ( mp4 ) handiger en meer inzetbaar is.

nieuws: Piratenscene verruilt xvid- voor x264-encoder

Maargoed, ik voel me een beetje Don Quichot op deze manier, maar erger me al jaren aan de Dutch Scene ( ondanks de soms hoge kwaliteit ... dubbel gevoel )
de echte scene heeft totaal niks met usenet te maken, enige is je hebt mensen die dingen uit de scene op usenet zetten.
aantal grote jongens die dat aantal jaren geleden deden zijn allemaal gestopt te link geworden.

Maar zijn totaal 2 verschillende werelden en hebben echt niks met elkaar te maken, de scene heeft hekel aan als spul op p2p of usenet terecht komt.
tevens in de scene heeft Dutch vaak zijn eigen rules.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 22-10 19:55

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Modbreak:Ik doe nog een poging.. Elke hint naar een serie, film of welke inhoud dan ook wordt NIET geapprecieerd. En denk nou niet dat jullie als enige zo slim zijn om te weten waar het over gaat als je het over een projectiel uit een handboog gaat.. Zelfs ik doorzie dat, dus anderen ook.
De regels zijn duidelijk gemaakt in de topicwarning waarbij er gehint wordt naar: Equator in "Newsservers met binaries [Deel 12]"

Het blijven bestaan van dit topic is in jullie eigen handen.. Hou je a.u.b. aan de gestelde regels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technorabilia
Duidelijk, excuses.

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jopoh schreef op maandag 18 februari 2013 @ 22:44:
[...]

de echte scene heeft totaal niks met usenet te maken, enige is je hebt mensen die dingen uit de scene op usenet zetten.
aantal grote jongens die dat aantal jaren geleden deden zijn allemaal gestopt te link geworden.

Maar zijn totaal 2 verschillende werelden en hebben echt niks met elkaar te maken, de scene heeft hekel aan als spul op p2p of usenet terecht komt.
tevens in de scene heeft Dutch vaak zijn eigen rules.
Ja, slaap verder, "de scene wil niets met p2p te maken hebben"
Alsof ze egoistisch voor zichzelf zijn gaan rippen ....
Nee, het gaat om de grote ego's, bekendheid en status, en daar heb je exposure voor nodig, wat ze maar al te graag kregen via de p2p

Wel geloof ik in hun "idealisme" en afkeer tegen bepaalde manieren ( betaald downloaden en aanbieden dmv ratio )

Ik heb me 'vroegah' met de Hollandse boys ingelaten, en kwam ze op verschillende festivals en bijeenkomsten tegen.
Het zijn nu vrijwel allemaal gezinsmensen met een PChobby, en zijn hun wilde haren wel wat kwijt.

in die tijd was het nog gezellig, gewoon op woensdagavond met elkaar naar een hobbyclubje en gewoon kletsen, maar naarmate er meer en meer financieel gewin inzat ( twilight, crazy bytes en dergelijke ) kwamen er zware jongens bij, die geld boden voor diensten, om de cd's weer door te verkopen
DAAR hebben 'ze' een hekel aan, niet de simpele p2p / usenetgebruiker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02 14:45

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Weet iemand wat er aan de hand is met de usenetservers? Ik kan een aantal bestanden van omstreeks 7 - 16 feb niet downloaden, bij 2 verschillende usenet servers geprobeerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
RvdH schreef op dinsdag 19 februari 2013 @ 20:29:
Weet iemand wat er aan de hand is met de usenetservers? Ik kan een aantal episodes van omstreeks 7 - 16 feb niet downloaden, bij 2 verschillende usenet servers geprobeerd..
:F ;w
Pagina: 1 ... 32 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!