Ik vind het echt prachtig, die nederlandse vertalingen van serie's
[ Voor 5% gewijzigd door ennekke op 01-02-2013 08:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 5% gewijzigd door ennekke op 01-02-2013 08:32 ]
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Omdat zij de copyright (auteursrechten) claimen op de geplaatste content. Zij doen dat dan onder de Amerikaanse DCMA wetgeving, waarin een ieder zo'n beetje auteursrechten kan claimen met bewijsmateriaal.leecher schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 22:11:
dus als ik het goed begrijp zijn er veel files kapot/weg omdat bepaalde organisaties het er niet mee eens zijn?
Onzin.alex3305 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:45:
Laatst heb ik namelijk de bewuste Computer idee gezien over downloaden met usenet, wat ik danweer enigszins schandalig vind. Het is uiteindelijk aanzetten tot een criminele daad, wat strafrechtelijk vervolgd kan worden in Nederland.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
alex3305 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:45:
Nja hopelijk gaat usenet door alle takedowns weer wat meer naar de achtergrond. Laatst heb ik namelijk de bewuste Computer idee gezien over downloaden met usenet, wat ik danweer enigszins schandalig vind. Het is uiteindelijk aanzetten tot een criminele daad, wat strafrechtelijk vervolgd kan worden in Nederland.
Als het artikel alleen over het uploaden naar het usenet gaat, dan heb je gelijk. Het downloaden van muziek en films is niet illegaal in NL, dus ook erover schrijven hoe je dit doet is niet aanzetten tot een criminele daad. Software op deze manier binnenhengelen zonder dat je een licentie hebt, is dan wel weer illegaal.alex3305 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:45:
Nja hopelijk gaat usenet door alle takedowns weer wat meer naar de achtergrond. Laatst heb ik namelijk de bewuste Computer idee gezien over downloaden met usenet, wat ik danweer enigszins schandalig vind. Het is uiteindelijk aanzetten tot een criminele daad, wat strafrechtelijk vervolgd kan worden in Nederland.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
Verwijderd
Grappig, enkele jaren geleden stond er in de ComputerTotaal! een artikel/howto over Usenet en FTN2day (alweer een tijdje plat door copyrightdinges) waarna die website overspoeld werd leden. Kort daarna hadden ze even een ledenstop totdat de aandacht weer een beetje over was. (goeie ouwe tijd, en ik maar die headers binnenhengelen met 30kb/salex3305 schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:45:
Laatst heb ik namelijk de bewuste Computer idee gezien over downloaden met usenet, wat ik danweer enigszins schandalig vind.
Een paar jaar geleden downloadde ik nog alles wat los en vast zat. Games, software, films en auto's, noem maar op. Ik was scholier, geen geld en op internet was alles te vinden, hartstikke gratis. Ik was echt in de veronderstelling dat in de toekomst geen mens ging betalen voor films via internet etc, daarom snapte ik ergens die copyrightwaakhonden wel. Want waarom zou je in godsnaam gaan betalen voor iets wat gewoon op straat ligt.thunder8 schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 07:23:
[...]
Laat ze nou maar eens snel met een legaal aanbod komen waar ik 1080p films en series kan bekijken voor een leuk bedrag per maand, zonder dat ik me in allerlei bochten moet wringen met VPN en proxies.
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
dit snap ik dus echt niet, ik kan nog steeds alles binnenhalen met usenet ,torrents is gewoon klote.Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:02:
Helaas heb ik na een decennium usenet opzij moeten zetten en ben aan de torrents gegaan. Werk nu met private trackers icm een seedbox. Moet zeggen dat dat verrassend goed werkt
Verwijderd
Hier hetzelfde verhaal. Zeker omdat met software de orginelen gewoon beter draaien doordat je de laatste patches hebt. Zeker als je dan met games zoals dishonored cracks hebt die je savegames corrupt maken ben ik blij dat ik dat soort dingen nu kan kopen. Ik heb inmiddels een degelijke collectie CD's, Games en Blu-Rays (software eigenlijk altijd via de UT) alleen series niet. Tegelijk heb ik een enorme seriebehoefte die niet legaal gevuld kan worden. Voor een spotify bedrag per maand nieuwe series te kunnen kijken zou ik geen seconde over twijfelen.leecher schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:03:
[...]
Grappig, enkele jaren geleden stond er in de ComputerTotaal! een artikel/howto over Usenet en FTN2day (alweer een tijdje plat door copyrightdinges) waarna die website overspoeld werd leden. Kort daarna hadden ze even een ledenstop totdat de aandacht weer een beetje over was. (goeie ouwe tijd, en ik maar die headers binnenhengelen met 30kb/s)
[...]
Een paar jaar geleden downloadde ik nog alles wat los en vast zat. Games, software, films en auto's, noem maar op. Ik was scholier, geen geld en op internet was alles te vinden, hartstikke gratis. Ik was echt in de veronderstelling dat in de toekomst geen mens ging betalen voor films via internet etc, daarom snapte ik ergens die copyrightwaakhonden wel. Want waarom zou je in godsnaam gaan betalen voor iets wat gewoon op straat ligt.
Zijn we nu een paar jaartjes veder en gamen doe ik niet meer (op een ouderwets potje ut2k4 na), de software die ik nodig heb is gratis of gratis via de universiteit. Het enige wat ik nog van usenet trek zijn films en sinds de komst van mijn 30mbit internet en gebrek aan een nieuwsserver van de provider (telfort, hiervoor had ik planet en nog wat andere dingen) heb ik een payserver genomen.
Ik betaal zo'n 46 euro per jaar om een handjevol films te kunnen kijken wanneer ik wil, in de kwaliteit die ik wil. Als er een eenvoudig en legaal alternatief zou zijn hoefde ik niet lang te twijfelen om over te stappen.
Ik ben van diehard gratisdownloaden nonbeliever-in-betalen langzaam veranderd in iemand die wel bereid is harde euro's neer te leggen voor een paar films. Ik denk dat er steeds meer mensen komen die er hetzelfde over denken als ik. Maar tot die tijd zal het Usenet of alternatieven zijn en af en toe de bios.
Dan weet je niet wat je mist.. Ik zit ook bij een private tracker (torrentleech) en daar staan zo verschrikkelijk veel meer releases op dan op usenet. Probeer maar eens een fatsoenlijke variant van [...] te fixen in 1080p. Op TL heb ik keuze uit tig, maar usenet echt niet.Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 14:28:
Same here. Voor sommige dingen moet ik weer handmatig wat zoeken maar dat was tot een jaar of 3 geleden niet anders.
[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 02-02-2013 19:18 ]
Verwijderd
Ik heb die film anders zonder problemen binnen gesleeptPhyc schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 18:06:
[...]
Dan weet je niet wat je mist.. Ik zit ook bij een private tracker (torrentleech) en daar staan zo verschrikkelijk veel meer releases op dan op usenet. Probeer maar eens een fatsoenlijke variant van [...] te fixen in 1080p. Op TL heb ik keuze uit tig, maar usenet echt niet.
[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 02-02-2013 19:18 ]
Verwijderd
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Hoe lang loopt zo'n actie meestal?pdukers schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:47:
De $96/jaar special actie van astraweb is er weer:
http://www.news.astraweb.com/specials/96-yearly.html
Had Astraweb niet heel veel N&T's?pdukers schreef op zondag 03 februari 2013 @ 10:47:
De $96/jaar special actie van astraweb is er weer:
http://www.news.astraweb.com/specials/96-yearly.html
[ Voor 23% gewijzigd door BeefHazard op 03-02-2013 12:11 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Weet ik eerlijk gezegd niet.
Natuurlijk joh. Downloaden uit evident illegale bron is weldegelijk strafbaar. Aangezien de series en/of films zowat allemaal uit evident illegale bron komen (niet in Nederland uitgekomen) is het dus strafbaar. Dat het niet vervolgd wordt is een tweede. Maar dat was m'n punt ook helemaal nietVerwijderd schreef op vrijdag 01 februari 2013 @ 23:57:
[...]
[afbeelding]
Moraalridder in aantocht die eigenlijk geen flauw idee heeft waar hij het over heeft. Awesome!![]()
[ Voor 31% gewijzigd door technorabilia op 03-02-2013 18:58 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Verwijderd
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2013 18:46 ]
Verwijderd
Verwijderd
Het hangt er maar helemaal vanaf wat je wil downloaden. Wat voor de één een prima server is, is voor de ander een rampVerwijderd schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:36:
Is Astraweb voorlopig de beste keuze in jullie opinie?
Want dan stap ik over op Astraweb want mijn abbo loopt over 10 dagen af.
Lezen is moeilijk hè? Bedankt dat je lekker tegen de regels in gaat posten, dit zorgt voor een slechte naam voor Tweakers en voor een mogelijke sluiting van dit topic.alex3305 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:00:
Natuurlijk joh. Downloaden uit evident illegale bron is weldegelijk strafbaar. Aangezien de series en/of films zowat allemaal uit evident illegale bron komen (niet in Nederland uitgekomen) is het dus strafbaar. Dat het niet vervolgd wordt is een tweede. Maar dat was m'n punt ook helemaal niet.
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Begrijp ik het nou goed als ik denk dat je op een seedbox een client draait waarmee je bestanden downloadt? En dat je die bestanden daarna overpompt naar je eigen computer? Of zijn er meerdere soorten seedboxes?Verwijderd schreef op zaterdag 02 februari 2013 @ 13:02:
Werk nu met private trackers icm een seedbox.
Erik-Jan
Verwijderd
Dat betreft discussies over het materiaal *zélf*, niet over de regelgeving (hoewel dat laatste wel weer offtopic is, en dus eigenlijk ook niet op prijs gesteld, maar dan om een andere reden)BeefHazard schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:44:
[...]
Lezen is moeilijk hè? Bedankt dat je lekker tegen de regels in gaat posten, dit zorgt voor een slechte naam voor Tweakers en voor een mogelijke sluiting van dit topic.
[...]
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-02-2013 19:51 ]
alex3305 schreef op zondag 03 februari 2013 @ 17:00:
Maar goed, het blijkt maar weer als je een andere mening hebt dan de gemiddelde tweaker dat je meteen een moraalridder bent.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Daarmee bedoel ik inderdaad niet de discussie omtrent de legaliteit van het downloaden van materiaal.BeefHazard schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:44:
[...]
Lezen is moeilijk hè? Bedankt dat je lekker tegen de regels in gaat posten, dit zorgt voor een slechte naam voor Tweakers en voor een mogelijke sluiting van dit topic.
[...]
Verwijderd
Met glas thuis kan je wellicht zelf een seedbox draaien, maar huren is meestal een beter idee voor een private groep: http://www.yourseedbox.com/page/shared_seedboxErikJanVens schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:47:
[...]
Begrijp ik het nou goed als ik denk dat je op een seedbox een client draait waarmee je bestanden downloadt? En dat je die bestanden daarna overpompt naar je eigen computer? Of zijn er meerdere soorten seedboxes?
Equator schreef op maandag 04 februari 2013 @ 07:27:
[...]
Daarmee bedoel ik inderdaad niet de discussie omtrent de legaliteit van het downloaden van materiaal.
* Equator zit er erg dubbel in: Het is (nog) niet strafbaar in NL. Waarschijnlijk omdat er geen duidelijke wetgeving voor te maken is vanwege een te groot grijs gebied. Dus pakt men niet de downloaders aan, maar de providers van deze downloads. (ergo: de newsservers en indexers)
Tegelijkertijd snappen we allemaal dat het downloaden van een film waar je in de winkel €20,- to €30,- voor moeten betalen niet geheel legaal kan zijn.
Hoe dan ook: Laten we in dit topic niet verzanden in een oeverloze discussie over de legaliteit, want dat is onbegonnen werk. Dus laten we ontopic blijven.
Ik ben na 3 jaar tevreden gebruik nu ook aan het klagen bij ze, wacht nog op mijn antwoord omtrent het verschil in takedowns tussen hun en astraweb.Richub schreef op zondag 03 februari 2013 @ 19:24:
Zo, ik heb net mijn abbo bij I-telligent opgezegd.
Teveel time-outs, trage snelheden en "server unavailable" fouten in drie verschillende downloaders deden mij hiertoe besluiten. Zelfs het 'headeren' bij het opstarten van Spotnet en Spotlite gaf vaak foutmeldingen.
Ook heb ik het idee dat er de laatste weken wel erg veel take-downs gedaan worden, ook van oudere (>500 dagen) posts, maar dat kan ik zelf niet vergelijken met andere providers.
Ook 2 vrienden stappen over van I-telligent naar een andere usenet provider: Precies dezelfde klachten...
[ Voor 19% gewijzigd door Sm0k3r op 04-02-2013 12:14 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Aan de andere kant, bioscopen draaien beter dan ooit. Blijkbaar vind men het niet erg om te betalen.Equator schreef op maandag 04 februari 2013 @ 07:27:
[...]
Tegelijkertijd snappen we allemaal dat het downloaden van een film waar je in de winkel €20,- to €30,- voor moeten betalen niet geheel legaal kan zijn.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
bij dienstenz oals netflix moet je ook een jaar wachten op je series en films....Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:43:
Zoals al in diverse onderwerpen op de fp en in topics op het forum door meerdere in gemeld, zodra er een goede service komt voor films en series zodat ik kan kijken waar, wanneer en hoe vaak ik wil dan ben ik best bereid om daar voor te betalen.
Maar verwachten dat je een jaar tot 2 jaar op je series en films gaat wachten totdat het hier gewoon beschikbaar is gaat mij te ver en doe ik dan ook niet.
Maar het gaat een beetje offtopic allemaal. Het gaat hier over newsservers en niet over de legaliteit daarvan.
Dat valt ook wel weer mee. 0,6% stijging in bezoekers, bezettingsgraad daalde ten opzichte van 2011.MeNTaL_TO schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:35:
[...]
Aan de andere kant, bioscopen draaien beter dan ooit. Blijkbaar vind men het niet erg om te betalen.
Ik zie dat een aantal hier een aardig bedrag per maand aan usenetproviders betalen. Die zouden dat waarschijnlijk ook wel betalen voor een service zoals Netflix.
20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org
Verwijderd
Eehh, ik wil betalen. Zorg jij dan dat ik NU kan kijken? Zelfs tegen betaling is er in nederland dus geen optie om je series en films te kijken op het moment dat ze worden uitgezonden.Adlermann schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:48:
[...]
bij dienstenz oals netflix moet je ook een jaar wachten op je series en films....
Voor courante content moet nu eenmaal meer betaald worden. Dat is de keuze van de contentaanbieder, niet van de consument. Als je niet wilt betalen, dan dien je gewoon te wachten met kijken....
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Verwijderd
Netflix biedt alleen maar series en films, dus voor velen is dat geen alternatief. Ik zou zwaar balen als ik bv. e-book.technical zou moeten missen. En ik wil voor m'n muziek ook niet graag afhankelijk zijn van een dienst die elk moment (al dan niet genoodzaakt) de handdoek in de ring kan gooienMeNTaL_TO schreef op maandag 04 februari 2013 @ 15:35:
[...]
Aan de andere kant, bioscopen draaien beter dan ooit. Blijkbaar vind men het niet erg om te betalen.
Ik zie dat een aantal hier een aardig bedrag per maand aan usenetproviders betalen. Die zouden dat waarschijnlijk ook wel betalen voor een service zoals Netflix.
[ Voor 5% gewijzigd door ari3 op 04-02-2013 17:41 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
Dat is niet het geval. DMCA is hier van geen betekenis en alleen van kracht binnen de VS. Content wordt verwijderd op basis van Europese/Nederlandse wetgeving. Er is dus geen ontkomen aan.ari3 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:38:
Het is daarom ook raar dat Nederlandse usenet providers op basis van Amerikaanse wetgeving content verwijderen.
Verwijderd
nou, dat weet ik niet of dat klopt. Ik heb het idee dat de Europese server nadoet wat de Amerikaanse doet aangezien het een redelijke 1 op 1 copy is? Dus als daar wat weg gaat, dan gaat het bij ons ook weg? Misschien niet evensnel, maar uiteindelijk wel.8088 schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:19:
[...]
Dat is niet het geval. DMCA is hier van geen betekenis en alleen van kracht binnen de VS. Content wordt verwijderd op basis van Europese/Nederlandse wetgeving. Er is dus geen ontkomen aan.
Voor muziek zijn er nog genoeg legale betaalbare alternatieven over, voor zaken als e-book.technical niet. N ben ik gek op andere boeken en zit in wat torrent clubjes e.d. , maar dat is allemaal een boel werk om bij te houden. De vulling van deze groepen is wel vele malen beter dan wat op usenet staat, maar door de grote diversiteit aan regels is het vrij complex je accounts actief te houden, dan liever iets minder keuze en usenet gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 17:29:
Netflix biedt alleen maar series en films, dus voor velen is dat geen alternatief. Ik zou zwaar balen als ik bv. e-book.technical zou moeten missen. En ik wil voor m'n muziek ook niet graag afhankelijk zijn van een dienst die elk moment (al dan niet genoodzaakt) de handdoek in de ring kan gooien
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-02-2013 19:25 ]
Wat mirrors/mirrorring betreft je daar inderdaad gelijk in. Maar ik doelde op takedowns uitgevoerd door Nederlandse providers.Verwijderd schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:22:
nou, dat weet ik niet of dat klopt. Ik heb het idee dat de Europese server nadoet wat de Amerikaanse doet aangezien het een redelijke 1 op 1 copy is? Dus als daar wat weg gaat, dan gaat het bij ons ook weg? Misschien niet evensnel, maar uiteindelijk wel.
[ Voor 59% gewijzigd door 8088 op 04-02-2013 19:27 ]
normaal haal ik 13MB nu maar 2MB nja, vanmiddag ging hij wel snel volgens mij.Coenen schreef op maandag 04 februari 2013 @ 19:27:
@Cyrus The Virus, ik heb de snelheid van SuperNews net even getest met een paar PAR2 bestanden die nog op pauze stonden in m'n queu: zo rond de 5 MB/s. Niet de max van m'n verbinding, maar op het moment lijkt ie zowieso niet z'n normale max te halen.
@DikkieDikDik, data moet volgens mij bij elke USP zelf weggehaald worden. Als er wat op een Amerikaanse server verwijderd wordt dan verdwijnt dit niet automagisch op een Europese server. Tenzij ze dezelfde backend hebben.
AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Geen idee, ik merk overigens niet heel veel verschil in kwaliteit, maar dat kan ook door mijn apparatuur komen.Binnetie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:20:
Ik gebruik nu een combinatie van Cheapnews (block) en Sunnyusenet en download redelijk veel HD-films via mijn nas. Dus de magische kan niet gebruikt worden. Ik kijk via spotweb hoe groot een download is en dan besluit ik of ik deze ga downloaden of niet.
Wat me opvalt is dat heel veel releases in 1080p formaat tegenwoordig maar 6-8 GB groot zijn. En soms nog minder. Iemand enig idee waarom dit zo klein is? Normaal zit je toch wel op het dubbele qua grootte (een normale mkv met DTS geluid).
Verwijderd
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Verwijderd
Spielerei...
Vrijwel elke provider heeft hier last van, alleen via Ziggo kan ik nog alles binnenhalen.el-jorge schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:06:
veel info in dit topic. Heb vandaag xsnews opgezegd omdat ik vrij weinig nog binnen kon halen. iemand tips voor een goede server?
De source is ook erg belangrijk. Heb soms het idee dat 720p bluray rips er veel mooier uit zien dan de 8 gig 1080p mkv's die van andere sources komen. maargoed idd, offtopic dus ik laat het hierbijknakworst schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:52:
Ik zit op 3-4 meter afstand van een 50" full HD tv, en heb 1080p met 720p vergeleken. Op die afstand zie je geen verschil. Ga je heel dichtbij kijken, is er wel een verschil zichtbaar. Misschien gebruiken de kleinere 1080p films een agressievere compressie, die in de praktijk van een afstand ook niet zichtbaar blijkt te zijn.
Het handige is, dat mij is opgevallen dat je met goede wifi deze 1080p bestanden ook kan streamen.
Lees anders de laatste 5-10 pagina's...el-jorge schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:06:
veel info in dit topic. Heb vandaag xsnews opgezegd omdat ik vrij weinig nog binnen kon halen. iemand tips voor een goede server?
Verwijderd
Ik vind 6 tot 8 GB nog vrij groot, meestal pak ik 1.5 tot 2 GB versies mee , heb helaas maar 4 TB aan opslag op mijn nas...Binnetie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:20:
Wat me opvalt is dat heel veel releases in 1080p formaat tegenwoordig maar 6-8 GB groot zijn. En soms nog minder. Iemand enig idee waarom dit zo klein is? Normaal zit je toch wel op het dubbele qua grootte (een normale mkv met DTS geluid).
ik merk ook weinig, afgelopen weekend nog de film van man in zwart pak uit engeland kunnen binnen halenVerwijderd schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 13:48:
[...]
Ik vind 6 tot 8 GB nog vrij groot, meestal pak ik 1.5 tot 2 GB versies mee , heb helaas maar 4 TB aan opslag op mijn nas...
Ik merk verder niet veel meer van takedowns? Is dat wat afgenomen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Volgens de scene regels moeten 1080p releases een gemiddelde bitrate hebben tussen 8000kbit en 14000kbit. De bestandsgrootte is hier niet van belang, enkel de kwaliteit. De x264 encoder zal sommige films beter comprimeren (zoals animatiefilms) wat leidt tot kleinere bestanden. Anderen zullen dan weer een grotere filesize hebben.Binnetie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:20:
I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.
Lijkt er wel op, zeker aan begin van de avond. De snelheid is ook vaak matig dan. Er zijn verder geen storingen gemeld. Zal wel een capaciteitsprobleem zijn.Binnetie schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 11:32:
Geen idee
Overigens valt me op dat cheapnews hier ook regelmatig connection timeouts heeft. Zal dit te maken hebben met de vele mensen die overstappen naar Cheapnews?
[ Voor 16% gewijzigd door Down Under op 05-02-2013 21:57 ]
hmm het blijft slecht hier.TRaSH schreef op dinsdag 05 februari 2013 @ 20:43:
heb een half uur geleden wat series te pakken genomen en die kwamen met 5-7 MB/s binnen
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Ik heb deze combinatie ook, werkt al een maand perfect! Waar ik eerder nog moest repareren haal ik nu alles compleet binnen en kan sabnzbd@nas gelijk beginnen met uitpakkenWeAreLegion schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 08:05:
Zo
Eweka de deur uit gedaan, vond tweaknews wel okay maar had geen zin om via de post een account aan te vragen dus heb behalve supernews nu ook een account bij cheapnews. Ik zal later mijn ervaringen even posten over cheapnews.
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Met kpn glasvezel 100Mb/sec.Coenen schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:52:
Haal je nu ook 10MB/s met Supernews? Ik kwam net niet veel verder dan 7MB/s, terwijl m'n verbinding met een FTP download net piekte op 11.1MB/s.
Amd Athlon XP 2000+ en Alpha 8045t + Papst ngm, 56.0 °C Stress | Msi K7T266 Pro2-RU| 512MB DDR (Crucial/Micron) CL=2.5 | 2x Maxtor 80GB (D740X, 7200rpm) raid0 | Maxtor 120G | Ati Radeon 8500 Retail | 19 Inch Panasonic | Pioneer dvd 116 | Liteon 52/24/52
Bij mij was het gister ook nog slecht, nu net haalde ik met SABNZB (die gaat normaal niet sneller dan 6,5) 5,1MB/s. Normaal haal ik met Supernews 13MB/s de laaste dagen is echt bedroeftCoenen schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 10:52:
Haal je nu ook 10MB/s met Supernews? Ik kwam net niet veel verder dan 7MB/s, terwijl m'n verbinding met een FTP download net piekte op 11.1MB/s.
[ Voor 4% gewijzigd door Cyrus The Virus op 07-02-2013 15:26 ]
[ Voor 63% gewijzigd door Coenen op 07-02-2013 15:39 ]
Dat had ik van de week ook geprobeerd zonder SSL, maar maakte bij mij niks uit. ik heb volgens mij ook 20 bots.Coenen schreef op donderdag 07 februari 2013 @ 15:30:
Hoeveel threads/botjes? Met of zonder SSL? Ik gebruik SSL en (maar) 10 threads/bots.
Update: zonder SSL en met 20 threads een best stabiele 11MB/s. Dat is beter.
SSL is een beetje brak bij Supernews?
Eigen PV systeem: 68 stuks 205 Wattpiek Suntech zonnepanelen, SMA Tripower 15000TL omvormer. Realtime opbrengst via Sunny Webbox, op onze website.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq