Je verbinding haalt nog wel z'n max als je (bijvoorbeeld) via FTP wat download?
Yep, ik haal nog netjes 6,2MB/s via FTP
[ Voor 11% gewijzigd door timmie1 op 26-01-2013 21:45 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?
Verwijderd
Ik had inderdaad liever wat ik vorig jaar betaalde, maar ik krijg anders sommige zaken niet meer binnen zonder veel tijd eraan te besteden en die vrije tijd heb ik helaas niet zoveel door kids, studie, full time baan etc. Gelukkig werkt het weer redelijk goed, maar wel voor iets meer geld.sjaool schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 20:07:
[...]
Wees nou eerlijk vind jij het zelf dan niet erg veel geld voor iets dat veel goedkoper en minstens net zo goed kan?
In de 200 die ik betaal voor een jaar zitten trouwens ook private tracker donaties en een abonnement op een index site en een abonnement en licentie op newsleecher en 4 usenet abonnementen waarvan 2 gedeeld met mijn moeder die op haar 60ste meer download als ik...
Meer mensen die een block account bij Cheapnews hebben en deze ook gebruiken om headers binnen te halen in Spotnet/-lite? Vanaf het moment dat ik deze server gebruik ondervind ik namelijk vaak time-outs bij het binnenhalen (updaten) van de headers. Vandaag is het wel heel erg... 
Met andere providers (Sunny, Easy en Newsxs) heb ik dit probleem nooit gehad.
[ Voor 12% gewijzigd door KillerBee op 27-01-2013 13:17 ]
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Verwijderd
Same here. Ik heb het vermoeden dat de plotselinge toestroom van nieuwe afnemers ze wat parten speelt.
DMCASunshineCompany schreef op vrijdag 25 januari 2013 @ 20:28:
Ingelezen over NCMBA (ofzo), naast m'n SMSUsenet account een 2e account genomen bij Cheapnews, deze voer ik nu in de de .config file van m'n NZB Client op mijn Popcornhour.
Hopen dat ik nu weer Pijlen kan kijken.
Heb nu Tweaknews en XS News en heb nog steeds problemen met de Duivelse Adres serie.
👉🏻 Blog 👈🏻
Welke gratis client gebruiken jullie? GrabIT ondersteund geen fillserver. Heb een account op SMSUsenet en op Cheapnews. Hoop met deze 2 accounts toch eindelijk alles binnen te halen wat ik wil hebben. Nu nog een client die het ondersteund.
Iemand verder nog tips?
Iemand verder nog tips?
Eigen PV systeem: 68 stuks 205 Wattpiek Suntech zonnepanelen, SMA Tripower 15000TL omvormer. Realtime opbrengst via Sunny Webbox, op onze website.
Meer mensen met ernstige klachten over Astraweb?
Films gaan prima maar (windows) games steeds veel te veel incomplete, maakt niet uit waar ik de nzb bestanden vandaan haal.
Films gaan prima maar (windows) games steeds veel te veel incomplete, maakt niet uit waar ik de nzb bestanden vandaan haal.
Retentie staat op 30 dagen inmiddels, maar er worden take downs gedaan. Het meerendeel wat ik wil/volg krijg ik wel binnen. Ik download meestal tot maximaal een week oud en daar ondervind ik weinig hinder bij. Sommige nieuwsgroepen ontbreken, dan heb ik pech (de wat apartere dingen die ik wil bekijken) maar met films/series die wat cryptischer omschreven zijn geen ellende. Ik download geen games, dus daar kan ik niks over zeggen.ivo-nl schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:00:
Iemand trouwens nog ervaring met Newszilla van XS4ALL? Is deze nog beetje betrouwbaar?
Betrouwbaar is het wel, ik heb nog nooit niet kunnen connecten
[ Voor 4% gewijzigd door rockhopper op 27-01-2013 15:58 ]
Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II
Ik begin er aardig van te balen. RIP Usenet.
Eigen PV systeem: 68 stuks 205 Wattpiek Suntech zonnepanelen, SMA Tripower 15000TL omvormer. Realtime opbrengst via Sunny Webbox, op onze website.
De transitie zal even tijd nodig hebben. En er zal mogelijk minder geautomatiseerd door de massa gedownload kunnen gaan worden.SunshineCompany schreef op zondag 27 januari 2013 @ 16:07:
Ik begin er aardig van te balen. RIP Usenet.
👉🏻 Blog 👈🏻
http://www.altbinz.net/SunshineCompany schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:55:
Welke gratis client gebruiken jullie? GrabIT ondersteund geen fillserver. Heb een account op SMSUsenet en op Cheapnews. Hoop met deze 2 accounts toch eindelijk alles binnen te halen wat ik wil hebben. Nu nog een client die het ondersteund.
Iemand verder nog tips?
SABnzbdSunshineCompany schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:55:
Welke gratis client gebruiken jullie?
Iemand verder nog tips?
Heeft verder niemand last van ????TereZz schreef op zondag 27 januari 2013 @ 15:50:
Meer mensen met ernstige klachten over Astraweb?
Of zou je de eerste zijn die last heeft van .... goh, hoe heet dat ook alweer .... DCMA ?

Okay, dit is er 1 die volledig in je browser draait, grappig.
Daarnaast wordt SAB ook nog eens zeer goed door ontwikkeld en zitten er dingen in om iets minder vaak last te hebben van DMCA. En er zit een optie in om een hopeloze NZB niet verder binnen en dus ook geen tijd/MBs te verspillen.SunshineCompany schreef op zondag 27 januari 2013 @ 18:01:
[...]
Okay, dit is er 1 die volledig in je browser draait, grappig.
Yippie kayak, other buckets!
offtopic:
...en dus ook te benaderen vanaf andere clients. Hamdig als SABnzbd bv. op een NAS draait.
...en dus ook te benaderen vanaf andere clients. Hamdig als SABnzbd bv. op een NAS draait.
👉🏻 Blog 👈🏻
Hier AstraWeb + BlockNews . Heb af en toe van oudere dingen wel eens gefailde downloads, maar 90% wat ik binnen wil halen komt binnen. Films en series that is...Ted038 schreef op zondag 27 januari 2013 @ 17:31:
[...]
Heeft verder niemand last van ????
Of zou je de eerste zijn die last heeft van .... goh, hoe heet dat ook alweer .... DCMA ?
Ik gebruik NewsGrabber, huidige retentie is ca. 900 dagen volgens hun, alleen ik krijg een aantal files niet compleet binnen die 400(!) dagen oud zijn! Helft ervan is incompleet en volgens bin search (punt) info is hij wel compleet...
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Weet iemand wat ik verkeerd doe?
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Ik gebruik NZBGet. SABnzbd+ ondersteunt namelijk geen priorities binnen backup (fill) servers-pool, NZBGet wel.SunshineCompany schreef op zondag 27 januari 2013 @ 14:55:
Iemand verder nog tips?
Ik gebruik mijn Cheapnews Flat Ultimate niet voor Spotnet/-lite maar mijn Giganews account. Maar wat ik wel weer had is dat ik SSL het weer niet deed (zondag), op dit moment werkt het wel weer.KillerBee schreef op zondag 27 januari 2013 @ 13:16:
Meer mensen die een block account bij Cheapnews hebben en deze ook gebruiken om headers binnen te halen in Spotnet/-lite? Vanaf het moment dat ik deze server gebruik ondervind ik namelijk vaak time-outs bij het binnenhalen (updaten) van de headers. Vandaag is het wel heel erg...
Dus heb je misschien SSL aan? Gebruik je poort 563 of 119 op Spotnet/-lite? 563 = SSL.
Als je dat hebt zou je hem op 119 kunnen instellen.
Ik heb trouwens vandaag een Blu-ray binnen gehaald van zo'n 25GB die 114 dagen oud was.
Bij Giganews haalt die helemaal niets binnen en bij Cheapnews zijn alle bestanden beschadigd en mis ik 41% van de blokken.
Dus nu de eerst film die ik ook niet via Cheapnews binnen krijg
Vreemd genoeg hebben ze die functie bij Sab nog steeds niet erin gebouwd/aangezet. Zoiets zijn ze overigens wel mee bezig voor zover ik weet. Daarnaast is het ook niet echt heel erg moeilijk om erin te bouwen.SiHiDa schreef op maandag 28 januari 2013 @ 02:06:
[...]
Ik gebruik NZBGet. SABnzbd+ ondersteunt namelijk geen priorities binnen backup (fill) servers-pool, NZBGet wel.
Nee, stond (staat) al op 119.pimpimmers schreef op maandag 28 januari 2013 @ 02:23:
[...]
Dus heb je misschien SSL aan? Gebruik je poort 563 of 119 op Spotnet/-lite? 563 = SSL.
Als je dat hebt zou je hem op 119 kunnen instellen.
pssst, we zitten hier op T.net, je hoeft mij niet uit te leggen dat port 563 SSL is
Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
Zijn er hier meer mensen die niets meer binnenkrijgen van/via I-telligent?
Zowel Newsleecher, Spotnet als SABnzbd krijgen geen bit meer over de lijn...
Yup, hierook. Als het zo doorblijft dan andere zoeken. Staat ook geen melding op hun site.Richub schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:55:
Ik heb ze hier ook al over gemaild, ik wou flight downloaden en die was diezelfde dag geupload en kreeg niks binnen maar haalde het wel binnen via Astraweb, ik lees hier zoveel slechte dingen over Astraweb en ik heb nog genoeg GB's over en dacht ach probeer het even en het werkte gewoon.330d schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:09:
[...]
Yup, hierook. Als het zo doorblijft dan andere zoeken. Staat ook geen melding op hun site.
Ze hadden mij vorige week gemaild dat ze hieraan werken maar verder geen concreet antwoord met concrete informatie.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
(z.s.m.) een payaccount nemen.timmie1 schreef op zaterdag 26 januari 2013 @ 21:21:
Vraagje:
ik doe 'usenetten' via ZeelandNet Highwinds server.
Heeft maandelijks limiet van 50gb.
Vroeger haalde ik altijd wel max (2,8MB) van de verbinding, nu amper stabiel 500 KB.
Iemand een idee? Zijn ze aan het cappen?
Ik zit ook bij ZLDnet en zij cappen de verbinding tijdens piekuren.
Dus van 7:00 - 23:00 zoiets zit je met 500kb/s max of lager.
Start om 0:00 je download en voila je haalt nu vrijwel zeker veel meer.
Voor een paar euro in de maand met een payserver kun je gewoon met je volle snelheid downloaden (bij mij is dat met Premium max 5,9 Mb/s)
Daarnaast hebben ze een retentie van ongeveer 80 (!) dagen en dus een max van 50Gb in de maand voordat je helemaal geknepen wordt. En als je dan download in de dal-uren dan zul je zien dat je verbinding ontzettend schommelt qua snelheid.

Als je alles bij elkaar optelt ben je echt veel beter af met een payserver. Ik zit nu bij SunnyUsenet voor omgerekend €4,60 per maand (60Mb pakket voor 1 jaar)
[ Voor 6% gewijzigd door Frostbite op 28-01-2013 13:00 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Richub schreef op maandag 28 januari 2013 @ 09:55:
330d schreef op maandag 28 januari 2013 @ 10:09:
[...]
Yup, hierook. Als het zo doorblijft dan andere zoeken. Staat ook geen melding op hun site.
Oei, dat is niet zo'n goed nieuws.Sm0k3r schreef op maandag 28 januari 2013 @ 11:18:
[...]
Ik heb ze hier ook al over gemaild....
Ze hadden mij vorige week gemaild dat ze hieraan werken maar verder geen concreet antwoord met concrete informatie.
Ik wilde juist vandaag overstappen van XLNed naar I-Telligent.
XLNed abonnement is immers morgen afgelopen en ik was op zoek naar een goed alternatief MET AccountSharing én hoge downloadsnelheid (ik wil immers lijntje delen met meerdere personen en geen bottleneck ondervinden qua downloadsnelheid).
Iemand een goed alternatief voor XLNed of I-Telligent?
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Het zal wellicht weer aan mij liggen maar ik kom de laatste tijd steeds slechter op NZB.su terecht. Heel veel timeouts. Heeft iemand anders 't zelfde probleem?
Edit: kreeg net al een database error. Zal wel meer aan de hand zijn dan.
Edit: kreeg net al een database error. Zal wel meer aan de hand zijn dan.
[ Voor 19% gewijzigd door C.44 op 28-01-2013 15:26 ]
Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya
Ik zit ook bij I-Telligent, maar het lukt me nog aardig om dingen binnen te krijgen, hoewel het de laatste weken wel vaker mislukt dan voorheen. Ik zoek trouwens ook vaak met Supersearch van mijn betaalde Newsleecher.Indy91 schreef op maandag 28 januari 2013 @ 13:49:
[...]
[...]
[...]
Oei, dat is niet zo'n goed nieuws.
Ik wilde juist vandaag overstappen van XLNed naar I-Telligent.
XLNed abonnement is immers morgen afgelopen en ik was op zoek naar een goed alternatief MET AccountSharing én hoge downloadsnelheid (ik wil immers lijntje delen met meerdere personen en geen bottleneck ondervinden qua downloadsnelheid).
Iemand een goed alternatief voor XLNed of I-Telligent?
RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2
Mja, moet eerlijk bekennen dat dit mij ook is opgevallen de laatste maanden, o.a. in dit topic

(maar nochtans is het imho echt niet nodig iemand uit te leggen dat port 563 SSL is, zeker niet als al duidelijk was dat er problemen zijn bij de genoemde usp omtrent headers binnenhalen in spotnet
1 uur nadat iets online is gekomen werkt het al niet meer met astraweb bij series 
Moet er eens achter komen wat de gecodeerde file names zijn voor deze series, echter is weer een gesloten kring op usenet waar je lastig tussenkomt.
Moet er eens achter komen wat de gecodeerde file names zijn voor deze series, echter is weer een gesloten kring op usenet waar je lastig tussenkomt.
[ Voor 59% gewijzigd door Cyclonic op 28-01-2013 19:45 ]
Verwijderd
En dat is dus wat ze willen bereiken met DMCA alles gaat underground ...... old skoolCyclonic schreef op maandag 28 januari 2013 @ 19:42:
1 uur nadat iets online is gekomen werkt het al niet meer met astraweb bij series
Toch niet te vroeg moeten juichen, ik denk dat er hier een paar Morganelli-types rond hangenHyperBart schreef op zondag 27 januari 2013 @ 22:27:
[...]
Hier AstraWeb + BlockNews . Heb af en toe van oudere dingen wel eens gefailde downloads, maar 90% wat ik binnen wil halen komt binnen. Films en series that is...
Wat niet binnen dan?HyperBart schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 09:49:
[...]
Toch niet te vroeg moeten juichen, ik denk dat er hier een paar Morganelli-types rond hangen. Via Astra en Blocknews gisteren een aantal dingen (spiksplinternieuw) niet binnengekregen. Nu ja, ze doen maar, we hebben nog altijd Torrents als backup
[ Voor 81% gewijzigd door Equator op 30-01-2013 08:57 ]
Iemand enig idee hoe ik kan zien wel RVL avchd 'nummer' van Knip.. geen verwijzingen naar content welke film is?
[ Voor 21% gewijzigd door Equator op 30-01-2013 08:58 ]
Met Sunny hier geen last, elke release komt binnen. Sickbeard staat op 1 uur. Als je een dag erna naar je content op zoek gaat is spotnet een goede optie.
[ Voor 5% gewijzigd door Equator op 30-01-2013 08:57 ]
Verwijderd
Zucht,renskoenraadt schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:52:
Iemand enig idee hoe ik kan zien wel RVL avchd 'nummer' van ...welke film is?
Equator in "Newsservers met binaries [Deel 12]"
[ Voor 1% gewijzigd door Equator op 30-01-2013 08:58 ]
renskoenraadt schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 12:52:
Iemand enig idee hoe ik kan zien wel RVL avchd 'nummer' van ...welke film is?
[ Voor 35% gewijzigd door Equator op 30-01-2013 08:59 ]
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Ik heb een test account bij cheapnews genomen maar hun SSL werkt 90% van de tijd niet. Heel soms kun je connecten op poort 563 maar vaak lukt het alleen op poort 119 zonder SSL.
Abo op Tweak genomen, mogelijk neem ik Sunny er nog bij. Met Sunny een paar incomplete downloads gehad die het bij Tweak wel deden. Beetje jammer anno 2013 dat je bij Tweak alles schriftelijk moet doen...erg achterhaald imo. Ik zit nu dus even zonder totdat ze de administratie bijwerken daar

Als je met Tweak -> Tweaknews bedoelt, dat kan je ook prima online regelen via www.tweaknews.eu.Cartman! schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 18:57:
Abo op Tweak genomen, mogelijk neem ik Sunny er nog bij. Met Sunny een paar incomplete downloads gehad die het bij Tweak wel deden. Beetje jammer anno 2013 dat je bij Tweak alles schriftelijk moet doen...erg achterhaald imo. Ik zit nu dus even zonder totdat ze de administratie bijwerken daar
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ik zit nu een tijdje bij tweaknews en ondervind bijna geen problemen.
Wat mij wel opvalt is dat, mocht er wél iets getarget zijn, de 1080p versie (mits beschikbaar) altijd gewoon te downloaden is. Het gaat hier om series, niet om films. Alsof de DCMA's vooral op de 720p gericht worden.
Wat mij wel opvalt is dat, mocht er wél iets getarget zijn, de 1080p versie (mits beschikbaar) altijd gewoon te downloaden is. Het gaat hier om series, niet om films. Alsof de DCMA's vooral op de 720p gericht worden.
Dat is niet mijn ervaring, ik heb hem vanaf het begin op ssl staan en dat nog niet hoeven te wijzigen.Terrestrial schreef op dinsdag 29 januari 2013 @ 17:55:
Ik heb een test account bij cheapnews genomen maar hun SSL werkt 90% van de tijd niet. Heel soms kun je connecten op poort 563 maar vaak lukt het alleen op poort 119 zonder SSL.
Ik heb nu toch maar een ticket aangemaakt bij Cheapnews i.v.m. de time outs. Spotlite loopt zelfs vast als je de meldingen niet wegklikt (leuk als je even wegloopt van je Pc en terugkomt, er iets van 15 vensters open staan
).
Misschien handig als anderen, die dit probleem ondervinden, anders ook even een ticket aanmaken (voor een snellere oplossing
).
[edit] dit is dus alleen m.b.t. binnenhalen van headers binnen spotnet/-lite, Heb het account nog niet nodig gehad als fill, dus hier heb ik verder (nog) geen ervaring mee

Misschien handig als anderen, die dit probleem ondervinden, anders ook even een ticket aanmaken (voor een snellere oplossing
[edit] dit is dus alleen m.b.t. binnenhalen van headers binnen spotnet/-lite, Heb het account nog niet nodig gehad als fill, dus hier heb ik verder (nog) geen ervaring mee
[ Voor 20% gewijzigd door KillerBee op 30-01-2013 11:00 ]
Net ook een fill accountje genomen op tweaknews.eu, dus zonder een contract te tekenen. Na een trial krijg je trouwens een mooie korting op 250 GB of op de eerste 3 maanden.
Downloaden jullie allemaal via SSL? Ik niet namelijk. Misschien toch maar eens gaan doen. Maar heb wel het idee dat mn pc een stuk meer belast wordtgrun93 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:45:
[...]
Dat is niet mijn ervaring, ik heb hem vanaf het begin op ssl staan en dat nog niet hoeven te wijzigen.
Tja misschien omdat het nog een test account is (?) Alle andere servers verbinden gewoon via SSL dus aan de client/verbinding ligt het niet. Maarja echt goede reclame maak je er niet mee.grun93 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 09:45:
[...]
Dat is niet mijn ervaring, ik heb hem vanaf het begin op ssl staan en dat nog niet hoeven te wijzigen.
(EDIT, ik heb inmiddels een ticket geopend want met normale account werkt het ook niet)
[ Voor 15% gewijzigd door Terrestrial op 30-01-2013 16:08 ]
Verwijderd
Meer mensen problemen met Cheapnews op het ogenblik? Krijg de melding dat de server to busy is.
Ik krijg niet eens mijn betaling (overmaken van geld omdat ik in Belgie woon) goed aan mijn account gekoppeld.
Ik vrees dat ik achter die 20 euro ga kunnen fluiten. Ik heb die betaling de 20ste gedaan.
Ok, ik heb ondertussen meerdere keren van account moeten verwisselen omdat die altijd automatisch afgesloten werder, maar nu heb ik een normaal testaccount en toch lijkt het allemaal toch vrij lang te duren (ik snap dat ze het druk hebben, maar dit is toch wel heel lang vind ik).
Ik vrees dat ik achter die 20 euro ga kunnen fluiten. Ik heb die betaling de 20ste gedaan.
Ok, ik heb ondertussen meerdere keren van account moeten verwisselen omdat die altijd automatisch afgesloten werder, maar nu heb ik een normaal testaccount en toch lijkt het allemaal toch vrij lang te duren (ik snap dat ze het druk hebben, maar dit is toch wel heel lang vind ik).
Alle retenties in de TS zijn weer up-to-date!
Verwijderd
Afgelopen jaren Eweka draaien hier maar de laatste tijd krijg ik steeds meer foute bestanden binnen en dan gaat het vooral om films van DVD tot 1080P. Series gaan tot nu toe wel goed maar ik wil nu toch overstappen en Eweka afraden voor anderen!
. Iemand hier ervaringen met Pure Usenet aangezien ik dat als goed alternatief zie nu.. Week proef bij Pure Usenet, de snelheid is al een stuk beter danbij Eweka ( 60mbit nu )
. Iemand hier ervaringen met Pure Usenet aangezien ik dat als goed alternatief zie nu.. Week proef bij Pure Usenet, de snelheid is al een stuk beter danbij Eweka ( 60mbit nu )
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 17:56 ]
Verwijderd
Misschien handig om dit schema te verwerken in de TS en bij te houden. Dat voorkomt een hoop vragen en misverstanden.yannickie111 schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:27:
Alle retenties in de TS zijn weer up-to-date!
bitshape in "Newsservers met binaries [Deel 12]"
Verwijderd
Tik het eens in in de search.Verwijderd schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 17:46:
Afgelopen jaren Eweka draaien hier maar de laatste tijd krijg ik steeds meer foute bestanden binnen en dan gaat het vooral om films van DVD tot 1080P. Series gaan tot nu toe wel goed maar ik wil nu toch oversappen. Iemand hier ervaringen met Pure Usenet aangezien ik dat als goed alternatief zie nu..
[knip]
Check je DM..
Check je DM..
[ Voor 94% gewijzigd door Equator op 01-02-2013 07:32 ]
[knip]
Check je DM
Check je DM
[ Voor 94% gewijzigd door Equator op 01-02-2013 07:33 ]
Je bent veel te laat met die afleveringen downloaden, dat is een verloren zaak. Pak dan torrents of zorg dat je bij een private groep zit die ze uploaden en dat niet naar buiten releasen.
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Gebruik zelf Supernews, Astraweb en ook NewsDemon geprobeerd en krijg ook regelmatig meldingen in SAB dat de content buiten de retentie valt, ook voor zaken die nog geen dag oud zijn.
Gebruik nu Sickbeard en Couchpotato. Ingesteld op elke 30 minuten zoeken en als search engine gebruik ik nu het Elite pakket van nzbfinder want dan krijg je ook Spotweb erbij.
Heb Spotweb en NZBFinder dus beide als Newznab provider ingesteld en ze updaten volgens mij elke paar minuten dus zodra die series erop staan trekt SAB ze snel naar binnen
Doet Tweaknews ook zo snel aan DMCA requests als Nederlandse provider? Heeft het zin deze in plaats van bijvoorbeeld Supernews te nemen?
Gebruik nu Sickbeard en Couchpotato. Ingesteld op elke 30 minuten zoeken en als search engine gebruik ik nu het Elite pakket van nzbfinder want dan krijg je ook Spotweb erbij.
Heb Spotweb en NZBFinder dus beide als Newznab provider ingesteld en ze updaten volgens mij elke paar minuten dus zodra die series erop staan trekt SAB ze snel naar binnen
Doet Tweaknews ook zo snel aan DMCA requests als Nederlandse provider? Heeft het zin deze in plaats van bijvoorbeeld Supernews te nemen?
[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 02-02-2013 10:35 . Reden: url verwijderd ]
Verwijderd
Spotweb is toch een online spotnet?
Ik heb daar een iets goedkoper abonnement, dus ben wel benieuwd of upgraden de moeite waard is.
Sickbeard op 15 minuten zetten werkt trouwens veel beter.
Ik heb daar een iets goedkoper abonnement, dus ben wel benieuwd of upgraden de moeite waard is.
Sickbeard op 15 minuten zetten werkt trouwens veel beter.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 20:57 ]
Verwijderd
Het steeds verkorten van de tijd om te checken bij bijv. SB leid op den duur alleen maar tot servers die het niet meer aankunnen. Voorbeeld daarvan is de index server van SB zelf. Die geeft al regelmatig meldingen dat die aanvragen niet kan verwerken.
Je gooit op den duur alleen maar je eigen glazen in met het verkorten van die tijden. Niet doen dus. Dat zie je ook al terug bij sites als nzbindex die tegenwoordig ook niet meer zo is als voorheen. Die geven ook al aan dat ze alle request niet kunnen verwerken en soms op hun gat liggen.
Je gooit op den duur alleen maar je eigen glazen in met het verkorten van die tijden. Niet doen dus. Dat zie je ook al terug bij sites als nzbindex die tegenwoordig ook niet meer zo is als voorheen. Die geven ook al aan dat ze alle request niet kunnen verwerken en soms op hun gat liggen.
Verwijderd
15 minuten werkt wel mits je betaalde newznab en index sites erachter hebt, lager dan 15 min zou ik ook niet gaan, maar op de genoemde site mag je 50000 api calls per dag maken met elite, die site trekt het wel.
Maar inderdaad wel een punt van aandacht. Ik doneer elk jaar aan een stuk of 10 sites minimaal 10 euro, dus zo gooi ik vermoedelijk niet mijn eigen glazen in.
Maar inderdaad wel een punt van aandacht. Ik doneer elk jaar aan een stuk of 10 sites minimaal 10 euro, dus zo gooi ik vermoedelijk niet mijn eigen glazen in.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 30-01-2013 21:13 ]
Verwijderd
Dan niet nee. Maar als je zoiets roept bedenk dan wel dat de gratis indexeerders dat niet zo op prijs stellen. Zoals SB en Womble.
Dus aan iedereen, stop hammering them servers!!
Dus aan iedereen, stop hammering them servers!!
Ik heb SB nu op 15 min staan maar bijvoorbeeld de serie ← is weer mislukt.

Ik ga 'm maar op 1 min zetten...
(grapje)
Edit:
- Zou de SB indexer dan te laat zijn?

(grapje)
Edit:
[ Voor 40% gewijzigd door technorabilia op 31-01-2013 10:52 ]
👉🏻 Blog 👈🏻
Sinds ik mijn SB op 15 minuten heb staan komt bij mij juist alles perfect binnen (al heb ik wel newszilla6 toegevoegd en draai ik er wel een private Spotweb naast om lolo.sickbeard.org aan te vullen, dus wellicht ligt het daaraan?)kraades schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:50:
Ik heb SB nu op 15 min staan maar bijvoorbeeld de serie ← is weer mislukt.![]()
(grapje)
Edit:
Kijk anders of je je serie handmatig kan vinden. Hoe laat was ie beschikbaar (gemeld door je indexer), hoe laat keek SB?
Verwijderd
Nee, maar je kan ook te vroeg zijn. Bij mij staat hij op 2 uur en haalt hij hem ook niet altijd binnen. Als ik dan op het vergrootglas klik om hem handmatig te zoeken dan vind hij hem wel. Maar ik zie dan ook een hoop errors omdat die indexers alle aanvragen niet aan kunnen.kraades schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 10:50:
Ik heb SB nu op 15 min staan maar bijvoorbeeld de serie ← is weer mislukt.![]()
(grapje)
Edit:
Zijn er geen usenet providers die gehost worden in andere landen, die geen gehoor hoeven geven aan de take-down requests?
Verwijderd
Ik vraag me dit ook af..... weet iemand iets ?timmeeej schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:14:
Zijn er geen usenet providers die gehost worden in andere landen, die geen gehoor hoeven geven aan de take-down requests?
Verwijderd
Daar is al genoeg van voorbij gekomen hier. Tik eens 'land en takedown' in in de search en je komt al een heel eind.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 13:09:
[...]
Ik vraag me dit ook af..... weet iemand iets ?
Dat zijn vaak minder ontwikkelde landen die de infrastructuur niet hebben voor een usenet server. Alleen al de groei puur aan uploads vergt behoorlijk wat capaciteit, als dat dan ook nog massaal gedownload wordt heb je een zeer goede internetverbinding nodig en zit je vaak vast aan een aantal grote datacentra.timmeeej schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 12:14:
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
ik heb elke maand een eweka account gekocht, echter zoek ik nu iemand die een account zou willen delen. bij interesse hoor ik graag wat terug.
Voor een usenet server in een ander land, was mijn eerste gedachte kijk eens in Rusland.
Verwijderd
Verwijderd in "Newsservers met binaries [Deel 12]"Coenen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:13:
Voor een usenet server in een ander land, was mijn eerste gedachte kijk eens in Rusland.
Ok, dat gaat dus ook niet werken. Dan blijft er weinig over. Oost Europa? Azië? Japan?
Ok, blijkbaar was het wel al in orde maar zaten de laatste 2 mailtjes van hun in mijn spam (geen idee waarom de rest wel goed was doorgekomen).Mr. M schreef op woensdag 30 januari 2013 @ 16:51:
Ik krijg niet eens mijn betaling (overmaken van geld omdat ik in Belgie woon) goed aan mijn account gekoppeld.
Toch een dikke pluim uiteindelijk voor de cheapnews helpdesk (al hebben ze veel geduld met mij moeten hebben en heeft het toch even geduurd, het is toch in orde gekomen).
Ik wilde het toch voor de volledigheid even laten weten.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. M op 31-01-2013 16:34 ]
China, die hebben schijt aan alles...?Coenen schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:33:
Ok, dat gaat dus ook niet werken. Dan blijft er weinig over. Oost Europa? Azië? Japan?
Verwijderd
nieuws: China wil strenger optreden tegen onlinepiraterij
// Oeganda mensen
Of Iran, die heeft er waarschijnlijk ook wel schijt aan
Noord Korea

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 16:43 ]
Dit zijn best streng met wat er op internet gebeurd. Voor de rest doen ze idd niet zo moeilijk, kopieren kunnen ze goed.
India?
Al vraag ik me af of je dan wel genoeg bandbreedte gaat krijgen.
India?
Al vraag ik me af of je dan wel genoeg bandbreedte gaat krijgen.
Verwijderd
In India ligt Bangalore, één van de grotere ICT centra van de wereld, waar veel US bedrijven een vestiging hebben. Ik vermoed van niet 
// Maar bandbreedte hebben ze daar wel
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2013 16:55 ]
Daar heb je ook weer gelijk in. Toen ik daar was heb ik iniedergeval Intel gezien. Ik heb geprobeerd het even na te vragen, maar degene aan wie ik wou vragen zat in een call.
Spotplanet had altijd een Sabnzbd knop waarmee je via een api de nzb direct daarin importeerde. Die func. kan ik verder nergens vinden. Heeft iemand ervaring met andere spotsites?
Toch maar een weblog?
yep.Verwijderd schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 16:52:
In India ligt Bangalore, één van de grotere ICT centra van de wereld, waar veel US bedrijven een vestiging hebben. Ik vermoed van niet
Nee, ik opteer voor een land als Kirgizië of Toerkmenistan, lekker ver van de bewoonde wereld, en veiliger dan Afghanistan, en ook buiten het bereik van de VS. Of doen ze mee met die Rusland actie via het GOS (bestaat dat nog??.... ja dus..).
Iemand hier problemen met sunny usenet? De meeste dingen die ik probeer te downloaden lijken niet meer op de servers te staan, zowel oud als nieuwe posts. Heb er sinds het weekend last van.
Ik heb een betaalde 2025 WinRAR licentie (geen leugen)
Verwijderd
Je zou idd nog eens gelijk kunnen hebbenSjah schreef op donderdag 31 januari 2013 @ 17:55:
[...]
yep.
Nee, ik opteer voor een land als Kirgizië of Toerkmenistan, lekker ver van de bewoonde wereld, en veiliger dan Afghanistan, en ook buiten het bereik van de VS. Of doen ze mee met die Rusland actie via het GOS (bestaat dat nog??.... ja dus..).
Video piracy in Turkmenistan
Verwijderd
Als Sunnyusenet bijvoorbeeld alle oneven rar's verwijdert of corrupt maakt en Eweka de even rar's................... 50/50 dan hebben ze hun plicht gedaan en kunnen wij weer verder(met 2 payservers).
Huh raar, opeens nu vandaag wel de problematische nieuwste series zonder problemen binnen met SB en Supernews. Nou ja, verrassend begin van het weekend
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW153. 3-fasen. CT003
Ik ben blij dat de oudere post nog goed binnen te halen zijn met Eweka.
En nieuwe toch ook nog aardig zijn binnen te halen.
Iets van die ondergrondse vrouw
En nieuwe toch ook nog aardig zijn binnen te halen.
Iets van die ondergrondse vrouw
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Dit topic is gesloten.
Let op:
VERPLICHT LEESVOER
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!
VERPLICHT LEESVOER
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!