Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.
Niet al te serieus nemenAnthirian schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:11:
Het is maar wat je grappig noemt.
Dat kan toch nooit zo snel? Je kan dit toch nooit in je eentje doen? Van tig series take downs naar tig usenet providers sturen?! Of gebruikt hij Sickbeard om dingen te spotten en ipv een nzb te downloaden een Take Down notice te sturen?
Hij zit ook op nzbmatrix (anders kan ie die berichten niet lezen) dus vermoed dat ie van dergelijke tools gebruik maakt en er een script achter heeft zitten welke auto takedown notices stuurt.Coenen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 21:46:
Er staan opmerkingen (twiiter berichten?) tussen dat uploads na 5 min (oid) al weg zijn.
Dat kan toch nooit zo snel? Je kan dit toch nooit in je eentje doen? Van tig series take downs naar tig usenet providers sturen?! Of gebruikt hij Sickbeard om dingen te spotten en ipv een nzb te downloaden een Take Down notice te sturen?
Sommige posters gebruiken een truc om DMCA takedowns te om omzeilen: de PAR sets een van een nummer voorzien ipv de gebruikelijke naam van de download. Oude versies van SABnzbD kan daar niet goed mee omgaan, nieuwere versies wel.Kozzmozz schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:35:
Ondervind er nog iemand problemen met Cheapnews?
Kan populaire films en games amper binnenhalen:
Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken (2279 te weinig)
Probeer SFV verificatie
Sommige bestanden konden niet geverifieerd worden met "XXXXX.sfv".
Dus even een kwestie van upgraden. Oude mislukte downloads zou je zelf handmatig kunnen parren indien nodig als uitpakken mislukt, of anders opnieuw downloaden.
Ligt dus waarschijnlijk niet aan je USP, maar software,
Yippie kayak, other buckets!
Verwijderd
Maar ik reageer toch ook niet op jou?Anthirian schreef op zondag 09 december 2012 @ 00:31:
Nee daar ligt het niet aan, ik heb al mijn tests met de meest recente versie van SABnzbd gedraaid, zoals je kunt lezen in Anthirian in "Newsservers met binaries [Deel 12]"
Omdat ik dit zag staan: "Sommige bestanden konden niet geverifieerd worden met "XXXXX.sfv"." wat ik ook had met een oude versie van SAB dacht ik dat dat de oplossing was.
Bongoarnhem in "[Ervaringen] CouchPotato, Sickbeard, Headphones e.a. deel 2"
The End...
It is with our regret to announce that NZBMATRIX had closed.
We have had to make this decision due to a very large takedown request from a company called Wiggin LLC. These represent the following: Federation Against Copyright Theft Limited ("FACT"), Paramount Home Entertainment International Limited; Sony Pictures Home Entertainment Limited; The Walt Disney Company Limited; Twentieth Century Fox Film Company Limited; Universal Pictures (UK) Limited; Warner Bros. Entertainment UK Limited.
As everyone is aware we are DMCA/Takedown notice compliant, and always have been.
Once this notice is completed we are left with an impossible task of policing our indexing bots. Even then it won't stop there, there will be follow-up notices etc.
Coupled with this is problems with payment providers, we have been through pretty much everyone out there, in the end they all pull out.
There are massive server/bandwidth costs to pay, with the payments in-stability this is a very hard task.
NZBMATRIX has never been the subject of any legal issues or threats.
Also the Usenet Indexing scene is going through some changes, with content being removed from pretty much every provider its making the existence of an indexer irrelevant if the content does not even exists anymore.
So it's time for us to bow out...
[ Voor 82% gewijzigd door schumi2004 op 09-12-2012 10:49 ]
Nothing to see here!
[ Voor 99% gewijzigd door Jpjedi op 09-12-2012 11:37 ]
Verwijderd
Bestaat er geen andere index? Ik ken nzbindex, nzbclub wel maar daar moet je expliciet zoeken om content
Op dit moment kun je weer registreren. Misschien omdat andere sites down gaan.Solictice schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:23:
[over nzb.su] Die is helaas closed op het moment, enkel mogelijk via invite
[ Voor 71% gewijzigd door HenkEisDS op 09-12-2012 12:02 ]
Je kan toch spotnet lite icm nzbindex.nl gebruiken.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 11:52:
Het is nu toch geen waar hé, ik heb net betaald voor premium toegang bij Nzbmatrix + een jaar abonnement bij Sunnyusenet...... -__- (En vorige keer waren mijn premium Megaupload & Filesonic accounts ook weggegooid geld)
Bestaat er geen andere index? Ik ken nzbindex, nzbclub wel maar daar moet je expliciet zoeken om content
Even een aanvulling:Anthirian schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:16:
Mijn bevindingen na een tijdje testen van verschillende providers. Ik heb geprobeerd een oude aflevering binnen te krijgen van een serie die regelmatig last heeft van de takedowns, maar ook een serie van gisteren om te zien hoe snel de takedowns effect hebben. De versie die ik probeer is de normale TV-uitzending, dus niet een WEB-DL die een (halve) dag later online verschijnt. Alles is getest met de laatste versie van SABnzbd, namelijk 0.7.6.
Eweka
Jarenlang gebruikt, nu sinds twee weken vaak al binnen 6 uur na uitzending helemaal niets meer te krijgen.SuperNews
- Fringe 05x08 720p.: Compleet verwijderd - 1514 articles were missing.
- Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 2229 articles were missing.
ExtremeUsenet
- Fringe 05x08 720p: Compleet gedownload, zonder repair. Lijkt takedown requests langzamer te verwerken dan Eweka en AstraWeb.
- Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 2083 articles were missing.
AstraWeb
- Fringe 05x08 720p: Compleet gedownload, zonder repair. Lijkt takedown requests langzamer te verwerken dan Eweka en AstraWeb.
- Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 1922 articles were missing.
XSUsnet
- Fringe 05x08 720p: Compleet verwijderd - 1514 articles were missing.
- Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 2105 articles were missing.
TweakNews
- Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 2260 articles were missing.
Ik ben van plan om ook nog andere newsservers te proberen, maar je kunt al een trend zien. Zo te zien is geen enkele newsserver meer in staat om een aflevering van 2 maanden terug (Arrow) te downloaden, maar met een recente aflevering (Fringe) duurt het bij SuperNews en ExtremeUsenet langer voor de takedowns van kracht worden. Het lijkt er dus op dat we voor deze series toch torrents moeten gaan gebruiken.
- Fringe 05x08 720p: Compleet gedownload, zonder repair. Verwerkt takedown requests binnen 5 dagen en is dus langer beschikbaar.
- Arrow 01x01 720p: Aanzienlijk beter dan de rest, maar alsnog incomplete - 954 articles were missing.
Newshosting:
• Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 1920 articles were missing.
Is ook niet raar dat het nergens meer te vinden is, op 1 of andere manier staan ze allemaal met elkaar in verbinding (sync) dus kijk er niet helemaal van op.Tomba schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:42:
[...]
Even een aanvulling:
Newshosting:
Verwijderd
Spotnet is leuk voor als je media zoekt met officieuze ondertitels. Aangezien deze meestal om te janken zijn vind ik dat geen volwaardig alternatief.Versteegrob schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:02:
[...]
Je kan toch spotnet lite icm nzbindex.nl gebruiken.
Daarnaast lijkt het probleem momenteel te zijn dat newsservers te maken hebben met vele notice and take down verzoeken, waardoor de spots in spotnet ook niet meer goed zullen werken.
Als test heb ik de meest recente 1080p web-dl van de pijl serie weer gedownload. Deze was 2 dagen geleden compleet op sunny en nu nog steeds.
Zelf heb ik het idee dat als er maar genoeg opnieuw ge-upload wordt het er vanzelf blijft staan.pdukers schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:58:
Het is inderdaad interessanter wat er momenteel gebeurd. Wordt nog steeds actief gecensureerd?
Als test heb ik de meest recente 1080p web-dl van de pijl serie weer gedownload. Deze was 2 dagen geleden compleet op sunny en nu nog steeds.
Morganelli pakt mijn inziens voornamelijk het geen wat direct uitkomt en als het een maand later weer erop gezet wordt dat de kans groter is dat het blijft staan.
Bedankt, ik heb het in de post toegevoegd.Tomba schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:42:
[...]
Even een aanvulling:
Newshosting:
De officieuze subs zijn optioneel, dus je kan ze uit zetten. Dus waarom geen alternatief. (ik vind ze vrij goed, ik zou ze een 8,5 geven gemiddeld)Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 12:57:
[...]
Spotnet is leuk voor als je media zoekt met officieuze ondertitels. Aangezien deze meestal om te janken zijn vind ik dat geen volwaardig alternatief.
Daarnaast lijkt het probleem momenteel te zijn dat newsservers te maken hebben met vele notice and take down verzoeken, waardoor de spots in spotnet ook niet meer goed zullen werken.
Die custom releases op spotnet zijn (nog) niet zo gevoelig voor notice and takedown verzoeken, dus dat kan een reden zijn nog een maandje of 2 langer met usenets te klooien.
Tijdens het schrijven inmiddels ook gepubliceerd op t.net: nieuws: Usenet-zoekmachine Nzbmatrix sluit zijn deuren
Wie een (min of meer) legit alternatief zoekt: Unblock US/Blockless i.c.m. Netflix plus iTunes US voor alles wat je leuk genoeg vind om nadat de expiration date op Netflix is bereikt nog eens te kijken (of voor dingen die überhaupt niet op Netflix te vinden zijn). Bevalt best goed
[ Voor 38% gewijzigd door mindcrash op 09-12-2012 14:28 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
[ Voor 13% gewijzigd door CH4OS op 09-12-2012 14:45 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Ja nzbxxx was van dezelfde admin als nzbmatrixSjah schreef op zondag 09 december 2012 @ 16:00:
Owww nzbXXX ook weg nu met nzbmatrix, auw dat doet pijn.
Nothing to see here!
[ Voor 83% gewijzigd door knakworst op 09-12-2012 17:43 ]
nzbmatrix had eigen nzb's online staan. Users uploadden de NZB's en die kon je van hun server af trekken. Balen want ik kwam er graag!Versteegrob schreef op zondag 09 december 2012 @ 15:09:
Hoe werkte nzbmatrix? Anders dan nzbindex.nl? Gebruik die altijd icm spotnet lite. Werkt altijd perfect. Films zijn altijd nog binnen te halen. Wel soms problemen met oudere series.
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Mogen die alternatieve index-sites hier wel besproken worden? Geen hint naar een film/serie namelijk.
[ Voor 31% gewijzigd door Nox op 09-12-2012 17:22 ]
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Ik denk zelfs dat dat misschien ook de bedoeling van dit alles is. Eerst het usenet aanpakken zodat iedereen naar torrents gejaagd wordt. En dan de torrents laten verbieden, omdat je dan tijdens het downloaden ook uploadt.[b][message=39417936,noline]Als het zo doorgaat wordt het bijna weer interessant om op torrents over te stappen...
Sunny Usenet:Anthirian schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:16:
Mijn bevindingen na een tijdje testen van verschillende providers. Ik heb geprobeerd een oude aflevering binnen te krijgen van een serie die regelmatig last heeft van de takedowns, maar ook een serie van gisteren om te zien hoe snel de takedowns effect hebben. De versie die ik probeer is de normale TV-uitzending, dus niet een WEB-DL die een (halve) dag later online verschijnt. Alles is getest met de laatste versie van SABnzbd, namelijk 0.7.6.
Ik ben van plan om ook nog andere newsservers te proberen, maar je kunt al een trend zien. Zo te zien is geen enkele newsserver meer in staat om een aflevering van 2 maanden terug (Arrow) te downloaden, maar met een recente aflevering (Fringe) duurt het bij SuperNews en ExtremeUsenet langer voor de takedowns van kracht worden. Het lijkt er dus op dat we voor deze series toch torrents moeten gaan gebruiken.
Arrow is voor 75% deleted schat ik.
Fringe is nog compleet.
NewsXS:
Beide 100% weg.
'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May
Verwijderd
Dan zou je eens een paar pagina's terug moeten lezen, wat mij opvalt is dat het niet alleen voor series is maar ook films. muziek en boek materiaal weet ik niet.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:54:
Die takedowns, is dat alleen bij series? Want ik ben eigenlijk geïnteresseerd in alles behalve series (films > 1 jaar, muziek, ebooks, strips, bladmuziek, documentaires, etc.). Staan die er nog volledig op, of worden daar ook veel takedown-requests voor ingediend? Heb al een paar jaar geen usenet-ontwikkelingen meer gevolgd, vandaar
Verwijderd
Ik zie 't idd. Is het eigenlijk zo dat er ook nu nog regelmatig takedown-requests gedaan worden voor oud spul, wat er bv. al langer dan pakweg 500 dagen op staat, of is er helemaal geen peil op te trekken? Naja, misschien moet ik 't binnenkort zelf maar eens uitproberenschumi2004 schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:01:
[...]
Dan zou je eens een paar pagina's terug moeten lezen, wat mij opvalt is dat het niet alleen voor series is maar ook films. muziek en boek materiaal weet ik niet.
Oud spul heeft er ook last van.Verwijderd schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:18:
[...]
Ik zie 't idd. Is het eigenlijk zo dat er ook nu nog regelmatig takedown-requests gedaan worden voor oud spul, wat er bv. al langer dan pakweg 500 dagen op staat, of is er helemaal geen peil op te trekken? Naja, misschien moet ik 't binnenkort zelf maar eens uitproberen
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
Dat zie je juist niet hoor. Revolution wordt bijv al een tijdje onder een nummer geüpload ipv onder de naam en die verdwijnt ook gewoon.PacinoAllstars schreef op maandag 10 december 2012 @ 08:50:
ben benieuwd wat voor maatregelen er getroffen gaan worden tegen dit soort DMCA praktijken. Je ziet namelijk al dat releases met iets wat afwijkende bestandsnamen gewoon blijven bestaan, Wilt men echt nieuwsgroepen gaan schoonmaken zeg maar, moet men handmatig alle releases af gaan en dat is me nogal wat werk....
23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp
Schijnbaar niet, familie vent en Amerikaanse Vader waren al incomplete voor ze doorgespoeld werden naar mijn provider (NewsHosting)... (zelfs met Sickbeard die er bovenop zit dus niet binnen kunnen slurpen)mindcrash schreef op zondag 09 december 2012 @ 14:22:
Doei NZBMatrix, en dit betekend ook dat de Morganelli groep het mogelijk wat moeilijker krijgt. De feed die Morganelli gebruikte voor het genereren van DMCA verzoeken was namelijk (deels) afkomstig van NZBMatrix (zie 'wall of fame' op de website). De site is volgens eigen zeggen offline gegaan vanwege het indienen van een monster DMCA verzocht door verschillende partijen in Hollywood en de gevolgen daarvan.
[...]
Dat dusCrazyanz schreef op zondag 09 december 2012 @ 18:59:
Het zijn allemaal geautomatiseerde processen. Dus als zoon spyder of wat ze ook gebruiken langs een bestand komt dat op de zwarte lijst staat gaat er gelijk een takedown-request uit
[ Voor 17% gewijzigd door Tomba op 10-12-2012 09:38 ]
Verwijderd
Dan moet de decryptiesleutel toch bekend zijn. En als die bekend is, schiet je er niets mee op...NeHoX schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:37:
Ik denk dat we op een gegeven moment toch aan de password protected bestanden moeten. Of Encrypted. Hoe staan jullie tegenover bijvoorbeeld encrypted bestanden?
Verwijderd
Beide, geen probleem hier vannacht.Tomba schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:38:
[...]
Schijnbaar niet, familie vent en Amerikaanse Vader waren al incomplete voor ze doorgespoeld werden naar mijn provider (NewsHosting)... (zelfs met Sickbeard die er bovenop zit dus niet binnen kunnen slurpen)
[...]
Dat dus
Was er maar een fatsoenlijk betaald alternatief...
Geen probleem hier, liep om 7:30 binnenIntercity schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:45:
Bah, ze zijn sneller geworden, Thuisland en Bloedspetterman waren al bij de bron onderschept of voor negenen al geDMCA't (ten minste hier bij Sunny)... Dan maar torrentjes ouzo...
Hier ook, alle hierboven genoemde shows lopen bij mij elke dag gewoon netjes binnen, tot op heden geen probleem gehad, voor de zekerheid m'n sickbeard van 60 naar 30 minuten gezet, maar zolang het goed gaan, vind ik het best.
Ik moet zeggen dat spotnet en nzbmatrix me gestolen kunnen worden aangezien ik nog op de oude manier zocht...
Maar het is wel ruk allemaal. Thuisland 90 minuten ipv 2....
Ach er zitten ook voordelen aan... twintig euro minder kosten bij de upc ivm lagere internetsnelheid plus een tientje voor de usenettoegang. Vraag me af welke er als eerste gaat omvallen in nederland.
[ Voor 34% gewijzigd door Kenny_026 op 10-12-2012 12:10 ]
Dexter bedoelt men. Net even getest en gelukkig nergens last van met XSnewskbloem schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:09:
Bloedspetterman?
Ik moet zeggen dat spotnet en nzbmatrix me gestolen kunnen worden aangezien ik nog op de oude manier zocht...
Maar het is wel ruk allemaal. Thuisland 90 minuten ipv 2....
Ach er zitten ook voordelen aan... twintig euro minder kosten bij de upc ivm lagere internetsnelheid plus een tientje voor de usenettoegang. Vraag me af welke er als eerste gaat omvallen in nederland.
Dexter en The walking dead vertonen geen problemen
Werken anders beide nog met Sunny hoor.Intercity schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:45:
Bah, ze zijn sneller geworden, Thuisland en Bloedspetterman waren al bij de bron onderschept of voor negenen al geDMCA't (ten minste hier bij Sunny)... Dan maar torrentjes ouzo...
Lijkt er wel op dat er niet veel servers meer over zijn, iemand al eens een Duitse usenet provider geprobeerd?
Netflix loopt wel ongeveer een jaar achter (ik heb het zelf thuis namelijk).. Werkt uitstekend verder, maar voor het nieuwste van het nieuweste heb je er niet zoveel aan.Crazyanz schreef op zondag 09 december 2012 @ 17:30:
ze mogen van mij ook gewoon netflix introduceren in NL. Als ik kijk naar wat ik nu al betaal aan usenet abbo's en dingen als nzbmatrix. Ik heb echt geen probleem met €15-20 p.m als ik dan gewoon alles kan bekijken.
Een jaar later kunnen kijken is altijd nog sneller dan niet kunnen kijken en bij sommige series (al valt het tegenwordig erg mee) is dat altijd nog sneller dan dat het hier op de buis komt.Adlermann schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:20:
[...]
Netflix loopt wel ongeveer een jaar achter (ik heb het zelf thuis namelijk).. Werkt uitstekend verder, maar voor het nieuwste van het nieuweste heb je er niet zoveel aan.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Het maakt het een stuk omslachtiger en nzb-searchengines worden waardeloos. Alleen mensen die lid zijn van een bepaald forum kunnen het dan nog downloaden.NeHoX schreef op maandag 10 december 2012 @ 09:37:
Ik denk dat we op een gegeven moment toch aan de password protected bestanden moeten. Of Encrypted. Hoe staan jullie tegenover bijvoorbeeld encrypted bestanden?
[ Voor 52% gewijzigd door Marzman op 10-12-2012 13:00 ]
☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Verwijderd
1
| d7aeb47205d9a11606fbc283f9869b2d[001/104] - "bfe3851a0b9fdf5c05695797939e41e48c5a8fa92d4c99ed7bc543056b308c29.0" yEnc (1/66) |
zo word het wel heel moeilijk om nog wat te vinden!
Dat ik bepaalde films niet meer zou kunnen vinden,vind ik daar aan toe,series vinden vind ik toch iets belangrijker.Om nog een hele lange periode te moeten wachten om de vervolg van de series te zien vind ik maar niks.
Hier krijg ik toch wel weer een beetje het FXP gevoel bij ,alles heel omslachtig te moeten doen.
[ Voor 8% gewijzigd door tita_tovenaar op 10-12-2012 13:25 ]
Soms weet ik het ook niet meer.........
Verwijderd
http://www.howtogeek.com/...-your-own-usenet-indexer/
Nadeel is dat je hier eigenlijk wel een dedicated server voor moet draaien.
Hier zat ik zelf ook al aan te denken, misschien collectief een mooie "private" NewzNab server op zetten met meerdere geintereseerde .... Vraag me af om hoeveel data het hier gaat. Gigbytes? TeraBytes?Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:36:
Een andere optie is natuurlijk om zelf een NewzNab configuratie op te tuigen.
http://www.howtogeek.com/...-your-own-usenet-indexer/
Nadeel is dat je hier eigenlijk wel een dedicated server voor moet draaien.
Ja, ik had met slaaphoofd een incomplete nzb gedownload van een indexsitePhyxion schreef op maandag 10 december 2012 @ 12:19:
[...]
Werken anders beide nog met Sunny hoor.
Lijkt er wel op dat er niet veel servers meer over zijn, iemand al eens een Duitse usenet provider geprobeerd?

Volgens mij hebben Duitse usenet providers evenveel last van takedowns, ik denk dat je naar buiten Europa moet — maar dat zal de snelheid wellicht niet ten goede komen.
Verwijderd
Hij indexeert alle headers. Dus zal wel enkele gb's per maand zijn. Vanavond probeer ik er even mee te spelen op een virtual server.Inspector schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:41:
[...]
Hier zat ik zelf ook al aan te denken, misschien collectief een mooie "private" NewzNab server op zetten met meerdere geintereseerde .... Vraag me af om hoeveel data het hier gaat. Gigbytes? TeraBytes?
Ik draai nu een lokale NewzNab server. Het verbruikt ligt aan hoeveel groepen je indexeert. Maar de database loopt al snel in de gigabytes, zelfde voor de NZB map. Zeker met een hoge retentie.Inspector schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:41:
[...]
Hier zat ik zelf ook al aan te denken, misschien collectief een mooie "private" NewzNab server op zetten met meerdere geintereseerde .... Vraag me af om hoeveel data het hier gaat. Gigbytes? TeraBytes?
Geen idee, ik denk dat we niet in TBs praten hoor, ik wil in principe best wel eens zoiets voor GoT opzetten wanneer er vraag naar is, mits we niet echt over TBs pratenInspector schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:41:
[...]
http://www.howtogeek.com/...t-indexer/#comment-190118
Lijkt wel mee te vallen dus.
Btw:Fringe = ChickOlivia
Leuk al die dekmantels
edit:
Waar wordt er trouwens voor gezorgd dat 'we' de boel niet meer compleet kunnen binnenhalen?
Bij bijv. nzbindex, of bij mijn newsserver?
[ Voor 22% gewijzigd door albino71 op 10-12-2012 13:53 ]
Newsservers. De bestanden of een gedeelte ervan staan er dan niet meer waardoor alles incompleet binnenkomt. Ook nzb index sites krijgen de verzoeken de nzb's offline te halen.albino71 schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:50:
[...]
Waar wordt er trouwens voor gezorgd dat 'we' de boel niet meer compleet kunnen binnenhalen?
Bij bijv. nzbindex, of bij mijn newsserver?
[ Voor 8% gewijzigd door _Johannn_ op 10-12-2012 14:03 ]
Maar dan heeft een eigen indexer (NewsNab server) toch geen zin, of begrijp ik het niet?_Johannn_ schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:02:
[...]
Newsservers. De bestanden of een gedeelte ervan staan er dan niet meer waardoor alles incompleet binnenkomt. Ook nzb index sites krijgen de verzoeken de nzb's offline te halen.
Wel als oplossing voor het offline gaan van newzbin2 en nzbmatrix. Dan heb je nog steeds de kans dat items incompleet binnenkomen, maar sickbeard/couchpotato blijft proberen het meeste nog binnenhalen.albino71 schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:04:
[...]
Maar dan heeft een eigen indexer (NewsNab server) toch geen zin, of begrijp ik het niet?
Alles wat dan mislukt zou je eventueel alsnog handmatig moeten doen.
Heb zelf niet zo superveel last van incomplete bestanden icm supernews, ik denk dat mijn sickbeard ze net op tijd oppakt.
[ Voor 6% gewijzigd door _Johannn_ op 10-12-2012 14:09 ]
Ik volg nu samen met mijn vrouw zeven series. Dat is 21 dollar in de week en dus meer dan 80 in de maand. Een kwart daarvan ben ik wel bereid om te betalen.
Voor heel veel mensen is iTunes absoluut niet de oplossing.kbloem schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:10:
Ze zouden in Itunes e.d. de series ipv 2.99 gewoon voor 0.99 cent moeten verkopen. Het is maar 1/3e van de prijs maar na deze akties kan het maar zo zijn dat je wel zes keer zoveel verkoop. Ik zou in elk geval bereid zijn om het te kopen dan.
Ik volg nu samen met mijn vrouw zeven series. Dat is 21 dollar in de week en dus meer dan 80 in de maand. Een kwart daarvan ben ik wel bereid om te betalen.
Ik zou bijvoorbeeld iTunes NOOIT installeren. En ik wil gewoon bestanden op mijn mediaplayer waarvan ik direct kan kijken op mijn tv.
Met 20 connecties rommelt het tussen de 2 en 4 MB/sec met af en toe een uitschieter naar 6 MB/sec. Vaak zijn er ook 2 niks aan het doen.
Is dit resultaat vergelijkbaar met de betaalde server want het gaat nu via free.hitnews.com (wel ssl)???
Zo ja dan heb ik niks aan hitnews aangezien ik nog een aantal verbindingen share met anderen.
Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.
Nou het is maar een voorbeeld natuurlijk. Andere diensten zouden ook prima zijn. Op steeds meer tv's mediaplayers heb je natuurlijk video on demand diensten. Maar toch, ze zouden echt eens naar die prijzen moeten gaan kijken.Pizzalucht schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:12:
[...]
Voor heel veel mensen is iTunes absoluut niet de oplossing.
Ik zou bijvoorbeeld iTunes NOOIT installeren. En ik wil gewoon bestanden op mijn mediaplayer waarvan ik direct kan kijken op mijn tv.
Zodra Netflix in Nederland komt neem ik daar waarschijnlijk wel een abokbloem schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:15:
[...]
Nou het is maar een voorbeeld natuurlijk. Andere diensten zouden ook prima zijn. Op steeds meer tv's mediaplayers heb je natuurlijk video on demand diensten. Maar toch, ze zouden echt eens naar die prijzen moeten gaan kijken.
Die prijzen zijn toch niet zo gek? Normale prijs voor een verhuur dvd/bluray ook. Als je gewoon nieuw/recent materiaal wilt dan hangt daar een prijskaartje aan. Dat vind ik niet zo gek.kbloem schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:15:
[...]
Nou het is maar een voorbeeld natuurlijk. Andere diensten zouden ook prima zijn. Op steeds meer tv's mediaplayers heb je natuurlijk video on demand diensten. Maar toch, ze zouden echt eens naar die prijzen moeten gaan kijken.
Verwijderd
Is het de moeite om over te schakelen naar sickbeard of krijgt ook die geen goede feeds meer?
Ik las dat diens 'interne search' nog de beste resulaten geeft?
Dat werkt ook wel in Nederland, alleen heb je daar een DNS of VPN abbo voor nodig. Heb het nu een jaartje en bevalt prima, Scheelde een hoop HDD ruimte aan oude series bewaren. Kosten 7 pond per maand voor Netflix en 5 Ca $ voor unblock-us. Voor series zoals breaking bad is het geen probleem, er zijn echter een hoop series ook niet te vinden.Pizzalucht schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:16:
[...]
Zodra Netflix in Nederland komt neem ik daar waarschijnlijk wel een abo
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Ik gebruik al een tijdje hun eigen feed als 1e (nu dus enigeVerwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:52:
Ik had een eigen systeem wat wel van de rss feeds van nzbmatrix gebruik maakte.
Is het de moeite om over te schakelen naar sickbeard of krijgt ook die geen goede feeds meer?
Ik las dat diens 'interne search' nog de beste resulaten geeft?
Dat klinkt nog best goed te doen, kan je aangeven hoeveel groepen je indexeert en met welke retentie?Pizzalucht schreef op maandag 10 december 2012 @ 13:44:
[...]
Ik draai nu een lokale NewzNab server. Het verbruikt ligt aan hoeveel groepen je indexeert. Maar de database loopt al snel in de gigabytes, zelfde voor de NZB map. Zeker met een hoge retentie.
Ik zit er aan te denken om te gaan prutsen om NewzNab op mijn unraid server te gaan installeren als backup als de rest ook problemen krijgen.
Zit voldoende schijfruimte in inprincipe, maar zou wel prettig zijn een idee te hebben van hoeveelheid data.
3 x Marstek Venus 5.12KW V151. CT003 V114 en HW P1
Verwijderd
Newztown heeft hem in ieder geval helemaal zonder missing parts. Je kan je er momenteel nog aanmelden maar bent beperkt tot 10 grabs per dag.Verwijderd schreef op maandag 10 december 2012 @ 16:20:
Zucht probeer eens de laatste Simpsons op te zoeken: The Simpsons S24E07 op alle sites krijg ik corrupte bestanden...
Ik tikte alleen s24e07 in een zoekveld van de webinterface van easynews, en het resultaat komt - incl thumbnails - (want de serverfarm decodeert ook al voor je) tevoorschijn.
Verwijderd
Ik dacht altijd (zelden gebruikt) dat nzbmatrix (ook) handmatig nzb's indexeerde (door de community, net als bij newzbin), maar ik begrijp nu dat nzbmatrix alleen automatisch indexeerde, dus 'vreemde' bestandsnamen werden daar niet opgepikt?_Johannn_ schreef op maandag 10 december 2012 @ 14:08:
[...]
Wel als oplossing voor het offline gaan van newzbin2 en nzbmatrix. Dan heb je nog steeds de kans dat items incompleet binnenkomen, maar sickbeard/couchpotato blijft proberen het meeste nog binnenhalen.
Alles wat dan mislukt zou je eventueel alsnog handmatig moeten doen.
Heb zelf niet zo superveel last van incomplete bestanden icm supernews, ik denk dat mijn sickbeard ze net op tijd oppakt.
Verwijderd
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 10-12-2012 19:01 ]
Verwijderd
vergeet ook niet een router waarop je het kan instellen, veel routers die geen vpn of dns instellingen hebben (helaas).MeNTaL_TO schreef op maandag 10 december 2012 @ 15:31:
Dat werkt ook wel in Nederland, alleen heb je daar een DNS of VPN abbo voor nodig. Heb het nu een jaartje en bevalt prima, Scheelde een hoop HDD ruimte aan oude series bewaren. Kosten 7 pond per maand voor Netflix en 5 Ca $ voor unblock-us. Voor series zoals breaking bad is het geen probleem, er zijn echter een hoop series ook niet te vinden.
Dit topic is gesloten.
VERPLICHT LEESVOER
Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.
Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.
Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!