Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.674 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan99999
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:46
pandit schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:32:
De laatste weken heb ik een vreemd probleem met de snelheid met Sunny. Ik draai SABnzb vanuit de Ubuntu repositery op Ubuntu headless 12:04 LTS server. De snelheid begint snel (ca 3mbit (Heb een Sunny30 abo) maar zakt al snel terug naar 0 om daarna te schommelen tussen de 0 en 400kb. Ik heb de router herstart, De SABnzb services herstart, De queue tig keer gerepareerd. Lijkt mij een probleem bij Sunny omdat het vannacht wel goed ging. Herkenbaar probleem?
Probeer eens een andere nzb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
jan99999 schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:54:
[...]

Probeer eens een andere nzb.
Ik heb uiteraard andere NZB bestanden geprobeerd, zelfde resultaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martiveen
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:48
Welke provider heeft nog geen last van de takedowns? Het eind lijkt een beetje in zicht te komen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martiveen schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:51:
Welke provider heeft nog geen last van de takedowns? Het eind lijkt een beetje in zicht te komen :(
Hoop idd dat er een server opstaat die er geen last van heeft, maar ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jim423
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 16:19
Martiveen schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 17:51:
Hitnews gaat niet goed iig...

AMD Ryzen 5800X - 32GB DDR4 Corsair RGB - XFX 6900XT - Panasonic HIT 990Wp - AE200L WPB met cv-ondersteuning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ginod
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-09 14:18
Ik zie nog wel eens wat negatieve reacties over Sunny, maar ik moet zeggen dat het eigenlijk zonder problemen al maandenlang draait. Zeker gezien de prijs nog steeds een aanrader. Takedowns kunnen ook zij weinig aan doen, denk ik zo.

24/7: Legendary Club Sounds on http://tunein.com/radio/Lazer-Hot-Hits-s161805/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 5V1NA70G
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 09-07 13:50
Wow, ineens crapt astraweb hem hard. Totaal geen artikelen meer te vinden :( Gelukkig nog ziggo nieuwsgroepen achter de hand :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

ginod schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 22:28:
Ik zie nog wel eens wat negatieve reacties over Sunny, maar ik moet zeggen dat het eigenlijk zonder problemen al maandenlang draait. Zeker gezien de prijs nog steeds een aanrader. Takedowns kunnen ook zij weinig aan doen, denk ik zo.
Ze kunnen er weinig aan doen, maar als alles wat je wilt downloaden weer weggehaald is dan heb je er toch vrij weinig aan. Heb nu een weekje Sunny op proef en ik heb er ook nog niet heel veel van gemerkt. Ik denk dat dit ook komt doordat ik altijd de lagere resoluties download.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 22:43
Bij Supernews nu zelf ook voor het eerst last van (waarschijnlijk) DCMA opgemerkt bij die serie over hoe je woede managet (met nl ondertiteling) :F (geen upload van laatste paar dagen)

[ Voor 12% gewijzigd door Ted038 op 02-12-2012 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
pandit schreef op zaterdag 01 december 2012 @ 16:32:
De laatste weken heb ik een vreemd probleem met de snelheid met Sunny. Ik draai SABnzb vanuit de Ubuntu repositery op Ubuntu headless 12:04 LTS server. De snelheid begint snel (ca 3mbit (Heb een Sunny30 abo) maar zakt al snel terug naar 0 om daarna te schommelen tussen de 0 en 400kb. Ik heb de router herstart, De SABnzb services herstart, De queue tig keer gerepareerd. Lijkt mij een probleem bij Sunny omdat het vannacht wel goed ging. Herkenbaar probleem?
Ben flink aan het zoeken geweest, maar het probleem blijft, de snelheid zakt soms af naar 0, Hebben andere Sunny gebruikers dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19:25
pandit schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 06:36:
[...]

Ben flink aan het zoeken geweest, maar het probleem blijft, de snelheid zakt soms af naar 0, Hebben andere Sunny gebruikers dit ook?
Nee, geen last van. Afgelopen weekend een abonnementje voor een maand genomen bij Sunny (ook een 30) Snelheid blijft bij mij constant rond de 3mbit. Gebruik ook Sabnzb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
Marc3l schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 10:53:
[...]

Nee, geen last van. Afgelopen weekend een abonnementje voor een maand genomen bij Sunny (ook een 30) Snelheid blijft bij mij constant rond de 3mbit. Gebruik ook Sabnzb.
Bedankt, dan ligt het probleem toch bij mij. maak jij gebruik van alle 10 treads en ssl ? moet ik misschien naar een bepaalde instelling binnen sabnzb kijken? als ik de sabnzb deamon herstart (linux) dan schiet de speed weer naar 3mbit om weer af te zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik heb vandaag sabnzb en grabit geprobeerd icm eweka en xsnews. Beide krijg ik article not found...

Ben ik de enige die dit ervaart?

[ Voor 40% gewijzigd door Kenny_026 op 04-12-2012 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nope same here :( ik zal wel onder een steen hebben geleefd de laatste tijd maar wat is er in hemelsnaam gebeurt dat ik nu al een post van 3 maanden oud niet meer kan binnenhalen via eweka. Was altijd meer dan prima.bijna niks is er meer.

zijn de servers leeg ofzo? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis-L
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:02
kbloem schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:19:
Ik heb vandaag sabnzb en grabit geprobeerd icm eweka en xsnews. Beide krijg ik article not found...

Ben ik de enige die dit ervaart?
Zelfde hier, via de ziggo newsserver krijg ik ze wel binnen
Overigens zijn sommige bestanden de volgende dag opeens wel downloadbaar via Eweka...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
Hier ook veel problemen met XSnews. Krijg bijna niks meer binnen. Gisteren in de middag was alles nog perfect, grrrrrr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
pandit schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:17:
[...]

Bedankt, dan ligt het probleem toch bij mij. maak jij gebruik van alle 10 treads en ssl ? moet ik misschien naar een bepaalde instelling binnen sabnzb kijken? als ik de sabnzb deamon herstart (linux) dan schiet de speed weer naar 3mbit om weer af te zakken.
opgelost, Ik had op deze server ook nog Deluge draaien, toen ik deze had gestopt. loopt alles weer volle snelheid. Deluge en Sabnzb draaien al jaren samen op 1 server. Op een later tijdstip verder onderzoeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nou gelukkig zit het dan niet alleen bij mij....

Het is vreemd dat Eweka en XS dezelfde problemen vertonen. Blijkbaar synchroniseren ze beide met dezelfde bron...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
Alle nieuwe nzb bestanden werken gelukkig wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Beste,

Wij krijgen regelmatig verzoeken ( notice & takedown ) van rechthebbenden om files te verwijderen.
Wij zijn verplicht om hier aan mee te werken, en de files die u noemt zijn inderdaad van de servers verwijderd.

Met vriendelijke groet,

Het ging om de serie Gossip Girl voor mijn vriendin.
Zou dit komen door brein?

Heb hier voor het eerst in vijf jaar tijd last van. Gelukkig zelf nog geen hinder ondervonden.

Beste,

Dit is altijd al geweest, en de verplichting om weg te halen ook.
Alle providers zijn verplicht om aan deze verzoeken mee te werken.
Maar de film maatschappijen doen er op dit moment inderdaad meer aan als anders.
Brein heeft hier trouwens niks mee te maken, verzoeken komen rechtstreeks van de rechthebbende.

Als u bij nzbindex op de site kijkt ziet u ook notice & takedown staan.
Daar worden onder andere de verzoeken bij hun mee in gediend.

Met vriendelijke groet,

[ Voor 34% gewijzigd door Wackmack op 05-12-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marc3l
  • Laatst online: 19:25
pandit schreef op dinsdag 04 december 2012 @ 13:17:
[...]

Had hem op 8 staan, ssl aan en op poort 563. Verder geen speciale instellingen gedaan.
Draait bij mij ook op Linux, Ubuntu server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Nou, Supernews is hard bezig met DCMA requests! Kreeg net een mailtje van hen dat ik (of iemand anders via mijn account) ooit, 225 dagen geleden in dit geval, een paar afleveringen 2½ Men WEB-DL met NL ondertiteling heb geüpload.. Was voor eigen gebruik, maar dat maakt geen verschil. Dus het betreft niet alleen nieuwe afleveringen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Tommert38 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 11:52:
Nou, Supernews is hard bezig met DCMA requests! Kreeg net een mailtje van hen dat ik (of iemand anders via mijn account) ooit, 225 dagen geleden in dit geval, een paar afleveringen 2½ Men WEB-DL met NL ondertiteling heb geüpload.. Was voor eigen gebruik, maar dat maakt geen verschil. Dus het betreft niet alleen nieuwe afleveringen!
Geven ze ook een methode aan om protest aan te tekenen tegen het wissen?

Ben benieuwd welke aanbieder straks anoniem uploaden gaat aanbieden.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
MeNTaL_TO schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:37:
[...]

Geven ze ook een methode aan om protest aan te tekenen tegen het wissen?

Ben benieuwd welke aanbieder straks anoniem uploaden gaat aanbieden.
Nope, alleen dat er copyrighted material is gepost en dat mijn account niet langer actief is (wat het al niet meer was, want ik ben zelf weggegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:00
Tommert38 schreef op woensdag 05 december 2012 @ 12:53:
[...]

Nope, alleen dat er copyrighted material is gepost en dat mijn account niet langer actief is (wat het al niet meer was, want ik ben zelf weggegaan).
En ik vermoed dat de overige aanbieders dit straks ook gaan doen of dat het bij wet verplicht gesteld wordt zo te handelen als er uploads van copyrighted materiaal geconstaeerd wordt.
Kan me niet voorstellen dat er 1 of andere gek continue nieuwe accounts gaat aanmaken om de releases verspreid te krijgen en het gewenste effect is dan bij deze behaald even hardop gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

Ach, even een positief geluidje, moet kunnen af en toe.

Ik las vandaag het artikel op de FP dat de PVDA toch resoluut tegen een download verbod is, wat betekend dat onze vriendelijke vriend Teeven niet zijn zin krijgt, en wij niet gecriminaliseerd kunnen worden door civiele veroordelingen(voorlopig)

En ik heb vandaag met Sunny 3 seizoenen van het "hefboomeffect" gedownload, zonder problemen. iets van 80% van de max snelheid gehaald, omdat het oudere posts waren.

Ik wordt er gewoon optimistisch van! :)

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees ik het nu goed dat een usenetprovider je account disabled als je illegale content upload?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 21:43:
Lees ik het nu goed dat een usenetprovider je account disabled als je illegale content upload?
Ja, je upload wordt geblokkeerd. Deze is dan te deblokkeren als je inlogt bij Supernews en je braaf beloofd dat je niet meer auteursrechtelijk materiaal post.

Voor wie zich dan afvraagt hoe het eruit ziet heb ik een screenshot gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t7VEB.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 13:48

sjaool

Every life should have 9 cats

Beetje vreemd dat je als Nederlander in Nederland dan iets moet verklaren volgens de wetten van meineed in de Verenigde Staten. 8)7
Hier zet ik toch wel mijn vraagtekens bij.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het bedrijf zit in de USA. Denk dat het daar mee te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 02:52:
Maar als je zo'n form ondertekent waarop staat (vrij vertaald) Ik zal het nooit meer doen, dan is dat niets minder dan een schuldbekentenis lijkt me. Je geeft dan toe dat je het in het verleden wel ooit eens gedaan hebt. Met je handtekening eronder.

Zo'n ondertekende verklaring in de handen van een Amerikaans bedrijf zou ik niet gauw doen. Ooit heb ik het wel eens nagevraagd bij een advocaat namelijk, jaren geleden in de tijd van KaZaa en dergelijke, en die advocaat zei dat het in theorie mogelijk is dat je gearresteerd wordt op een Amerikaans vliegveld zodra je daar aankomt, bijvoorbeeld op vakantie. En dan ben je nog niet jarig, stond er vorige week niet ergens een berichtje dat een uploader een kwart miljoen moest betalen voor 11 liedjes of iets dergelijks?

Het is theoretisch, dat geef ik toe en in de praktijk zal het best reuze meevallen. Maar ik loop niet graag risico, dan maar een andere usp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 02:52:
Ja, maar in Nederland en de servers waar ik upload staan in Amsterdam. Ben geheel geen jurist, maar vraag me af of dit standhoud in een rechtzaak?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MeNTaL_TO schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:23:
Ja, maar in Nederland en de servers waar ik upload staan in Amsterdam. Ben geheel geen jurist, maar vraag me af of dit standhoud in een rechtzaak?
Ook in Nederland mag je niet uploaden, dus ja, denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
grun93 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:27:
[...]

Inderdaad, je mag dat soort dingen oook in nederland niet uploaden ook niet voor eigen gebruik (want zo werken die servers natuurlijk niet). Dus jah dat zou wel stand houden ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-09 16:42
Voor eigen gebruik moet je encrypten om dat hard te maken, anders kan iedereen erbij :)
De grote grap met usenet is wel over denk ik.

[ Voor 21% gewijzigd door SidewalkSuper op 06-12-2012 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

SidewalkSuper schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:49:
Voor eigen gebruik moet je encrypten om dat hard te maken, anders kan iedereen erbij :)
De grote grap met usenet is wel over denk ik.
Usenet is niet voorbij, dit is de afval ronde van de gebruikers die de afgelopen paar jaar erbij zijn gekomen en afhankelijk zijn van spotnet of ftd.

De harde kern zal er altijd zijn en en uploaden spul ook niet met de film titel of in ieder geval een te duidelijk titel als "bambi 1942".

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:41:
[...]

Inderdaad, je mag dat soort dingen oook in nederland niet uploaden ook niet voor eigen gebruik (want zo werken die servers natuurlijk niet). Dus jah dat zou wel stand houden ben ik bang.
Met die verklaring wordt helemaal verder niks gedaan. Denk dat het gewoon een formaliteit is om de 2ex je usenet abonnement te beëindigen. Ik heb contact met ze gehad en ze geven je gegeven s niet zomaar aan een andere partij. Ik maak me dan ook helemaal geen zorgen, maar aangezien ik een jaarabonnement genomen heb zit ik er nog even aan vast en gebruik het nog alleen voor het downloaden.

Voor het uploaden heb ik inmiddels een partij gevonden die mij een gratis account verstrekt heeft, dus posten doe ik toch wel. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:23:
[...]

Met die verklaring wordt helemaal verder niks gedaan. Denk dat het gewoon een formaliteit is om de 2ex je usenet abonnement te beëindigen. Ik heb contact met ze gehad en ze geven je gegeven s niet zomaar aan een andere partij. Ik maak me dan ook helemaal geen zorgen, maar aangezien ik een jaarabonnement genomen heb zit ik er nog even aan vast en gebruik het nog alleen voor het downloaden.

Voor het uploaden heb ik inmiddels een partij gevonden die mij een gratis account verstrekt heeft, dus posten doe ik toch wel. :9
Oh nee er word ook niks mee gedaan verder waarschijnlijk, maar vraag was of het zou gelden en dat denk ikw el :) maar goed we hebben hier verder andere regels dat scheelt weer. ben al lang blij dat downloaden niet illigaal word

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was zeker goed nieuws ja. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO

MeNTaL_TO

The future is not set

grun93 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 09:27:
[...]

Ze willen je alleen iets laten tekenen wat zich beroept op de wet in de VS en niet in NL. We hebben zover ik weet nog geen DCMA (wel meineed). Maar ze beroepen zich bewust op de wetten van de VS en ik vraag me af of DAT mag in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
MeNTaL_TO schreef op donderdag 06 december 2012 @ 11:50:
Ze willen je alleen iets laten tekenen wat zich beroept op de wet in de VS en niet in NL. We hebben zover ik weet nog geen DCMA (wel meineed). Maar ze beroepen zich bewust op de wetten van de VS en ik vraag me af of DAT mag in Nederland.
Goede vraag, maar ik heb geen idee. Ik ben ook geen jurist. Waar ik wel overtuigd van ben is dat de invloed van Amerika groter is dan menigeen denkt. Was het niet zo dat Amerikaanse inlichtingendiensten nu al emailtjes controleren op bepaalde 'verboden' steekwoorden?

Wat uploaden betreft, ik denk dat een beetje uploader best wel weet dat alle usenet servers gesynchroniseerd zijn, dus dat het eigenlijk niet uitmaakt in welk land je iets upload, uiteindelijk belandt de content toch wel overal. Hoe dat juridisch in elkaar zit weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Sm0k3r schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:50:
[...]

Usenet is niet voorbij, dit is de afval ronde van de gebruikers die de afgelopen paar jaar erbij zijn gekomen en afhankelijk zijn van spotnet of ftd.

De harde kern zal er altijd zijn en en uploaden spul ook niet met de film titel of in ieder geval een te duidelijk titel als "bambi 1942".
Daarom zeg ik ook "de grote grap" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
  • Laatst online: 24-08 16:41
Verwijderd schreef op woensdag 05 december 2012 @ 23:29:
[...]

Ja, je upload wordt geblokkeerd. Deze is dan te deblokkeren als je inlogt bij Supernews en je braaf beloofd dat je niet meer auteursrechtelijk materiaal post.

Voor wie zich dan afvraagt hoe het eruit ziet heb ik een screenshot gemaakt:

[afbeelding]
Dit is een bekentenis met vermelding van USA wetgeving. Oftewel erg onverstandig om te tekenen en voor de opsteller zinloos in de Nederlandse jurisdictie.

Kansloos stukje tekst en dus best je gelijk laten afsluiten en naar een ander gaan, Het is wachten op servers uit India of Rusland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

grun93 schreef op donderdag 06 december 2012 @ 12:22:
Waar ik wel overtuigd van ben is dat de invloed van Amerika groter is dan menigeen denkt. Was het niet zo dat Amerikaanse inlichtingendiensten nu al emailtjes controleren op bepaalde 'verboden' steekwoorden?
offtopic:
Sterker nog, ze (NSA dmv Echelon) verzamelen qua data echt ALLES en laten op die gehele bulk data query's los.
Indien een inlichtingendienst een bepaald figuur na wil trekken, trekken ze heel simpel alle beschikbare (historische) gegevens uit die gigantische database. Tevens zijn ze vooral geïnteresseerd in 'wie met wie' communiceert.

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Sm0k3r schreef op donderdag 06 december 2012 @ 10:50:
[...]

Nou, ik ben toch bang van wel... In elk geval voor de series want bij de helft gaat het bij mij al fout... Ik hoop niet dat ik weer naar die beroerde torrents terug moet...

Het beroerde van dit verhaal is dat als je de afleveringen bij de zender wilt downloaden dan krijg je dat het niet beschikbaar is voor ons land.

Dit hele verhaal kan toch ook nooit goed zijn voor de populariteit van series?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Ik denk dat er inderdaad wel servers in rusland en china en dergelijke gaan komen. Net zoiets als je had met "bulletproof"-hosting. Voor usenet lijkt me het ook wel het einde, het fijne is namelijk dat je makkelijk kan zoeken op indexsites en dat er dingen als Spotnet zijn. Als dat wegvalt moet je terugvallen op kleine gesloten fora als index, zal er dus minder beschikbaar zijn, en moet je weer moeilijk gaan doen en netwerken om er toegelaten te worden. Daar heb ik allemaal zo'n zin niet mee in.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:32

Osxy

Holy crap on a cracker

Tot nu toe nog geen last gehad.
Nu zoeken mijn Couch en Sickbeard elke 5min en download ik met 10MB/sec dus ik zal sommige DMCA verzoeken voorzijn...

Toch heb ik er wel vertrouwen in, word minder populair, is niet meer interessant voor de mediamagnaten om nog de manuren in de verzoeken te stoppen en kwaliteit word weer beter.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• C.44
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-08-2020

C.44

TurboCharged Supra Driver

Begint knap vervelend te worden met allemaal die takedowns. Heb m'n NASje al een tijdje eruit liggen en probeer nu de achterstand even automagisch in te halen maar 't ziet er aardig naar uit dat ik voor behoorlijk wat eps torrents aan 't inschakelen kom. Hoop niet dat ik dadelijk weer voor 't merendeel van torrents afhankelijk ga zijn, zit er niet echt op te wachten om dan ook nog voor een index en usenet abbo te betalen als ik uiteindelijk toch nog alles ergens anders vandaan moet toveren.

Is altijd zo lullig als je 's avonds thuiskomt en denkt even een uurtje of 2 tv te kijken :X

Toyota Supra 3.0i Turbo Targa in Panther Black Mica - 300D || 30D || 10-20 || 50mm 1.8 mk1 || 18-55 || 17-85 || 75-300 || Giottos || Manfrotto || Cullmann || Kenko || Hoya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eweka haalt bij mij in ieder geval niets meer van series binnen....Daar moet ik toch een alternatief voor vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Toch apart dat jullie zoveel problemen hebben, want ik heb dat gewoon al 2 weken niet meer, alles word netjes gedownload en uitgepakt, welke clients gebruiken jullie, als jullie sabnzbd gebruiken is het verstasndig die zoiezo te updaten naar laatste versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
WeAreLegion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 08:54:
Toch apart dat jullie zoveel problemen hebben, want ik heb dat gewoon al 2 weken niet meer, alles word netjes gedownload en uitgepakt, welke clients gebruiken jullie, als jullie sabnzbd gebruiken is het verstasndig die zoiezo te updaten naar laatste versie.
Hier geen issues met Astra icm nzbmatrix

Sab sowieso updaten omdat die in 0.7.6 een workaround heeft voor de anti-takedown renaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:54

jmk

C.44 schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 00:25:
Begint knap vervelend te worden met allemaal die takedowns. Heb m'n NASje al een tijdje eruit liggen en probeer nu de achterstand even automagisch in te halen maar 't ziet er aardig naar uit dat ik voor behoorlijk wat eps torrents aan 't inschakelen kom. Hoop niet dat ik dadelijk weer voor 't merendeel van torrents afhankelijk ga zijn, zit er niet echt op te wachten om dan ook nog voor een index en usenet abbo te betalen als ik uiteindelijk toch nog alles ergens anders vandaan moet toveren.

Is altijd zo lullig als je 's avonds thuiskomt en denkt even een uurtje of 2 tv te kijken :X
Als je handmatig aan de slag moet, kan je ook de optionele NL subs versies van spotnet/spotplanet afhalen. Die lukken vaker. En is sneller dan torrents.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-06 09:05

Anthirian

In Trance We Trust

Ik gebruik Eweka met een 20mbit abo, en het zijn vaak dezelfde series die niet binnen komen: Supernatural, The Big Bang Theory, Revolution en nog een paar die me zo niet te binnen schieten.
De software is ook gewoon up-to-date, als in SABnzbd 0.7.6.

Misschien maar eens een blockserver bij Astraweb afnemen om te zien hoe het dan gaat.

Mijn Films en TV Series, Games en Muziek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Anthirian schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:42:
Ik gebruik Eweka met een 20mbit abo, en het zijn vaak dezelfde series die niet binnen komen: Supernatural, The Big Bang Theory, Revolution en nog een paar die me zo niet te binnen schieten.

Misschien maar eens een blockserver bij Astraweb afnemen om te zien hoe het dan gaat.
Ik zou inderdaad gewoon eens andere provider proberen, want ik download al die series ook en geen probleem verder ook vanmorgen niet. (zelf hier supernews en als backup nog eweka).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WeAreLegion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:47:
[...]

Ik zou inderdaad gewoon eens andere provider proberen, want ik download al die series ook en geen probleem verder ook vanmorgen niet. (zelf hier supernews en als backup nog eweka).
Is supernews maandelijks op te zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 11:59:
[...]

Is supernews maandelijks op te zeggen?
Jups :)

Ik heb een paypal subscription bij ze, en kan die gewoon stopzetten en dan account cancelen dat is geen probleem verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zynex
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-09 19:58
Waarom zou je supernews willen opzeggen?:p De beste newsserver die ik tot nu toe heb gehad, maar het kan in ieder geval wel zolang je niet een jaar contract afsluit natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Vannacht kwam The Big Bang Theory hier gewoon prima binnen. Voor de DMCA uit dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LFA
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 03-07 13:40

LFA

Anthirian schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 10:42:

Ik heb hier sinds 2 weken ook last van. Denk dat ik maar ga overstappen op hitnews, daar mag je je account ook delen en komen de series nog wel gewoon binnen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
Onzin, Hitnews heeft er ook gewoon last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mystie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik moet zeggen, dat ik tot nu toe weinig last heb van de DCMA takedowns i.c.m. Supernews. Alle bekende series tot nu toe zonder problemen kunnen binnenhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ze hebben er allemaal last van maar bij de nieuwe series is het vooral noodzakkelijk dat je sabnzbd of andere clients zoveel mogelijk laat zoeken (bij sab kan dat om de 10 minuten) des de groter is de kans dus dat hij hem wel gewoon pakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
WeAreLegion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:20:
Ze hebben er allemaal last van maar bij de nieuwe series is het vooral noodzakkelijk dat je sabnzbd of andere clients zoveel mogelijk laat zoeken (bij sab kan dat om de 10 minuten) des de groter is de kans dus dat hij hem wel gewoon pakt.
Dan zit ik continu aan mijn api calls limiet bij nzbs.in bijvoorbeeld. Bij mij staat hij op 60 mins en haal alles binnen via astraweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik heb daar niet zoveel last van zelf, maar voor nieuwe series kan je ook instellen dat hij alleen zoekt tussen 12 uur en 7 uur smorgens, bijvoorbeeld :) der zijn wel wat maniertjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudolfR
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:21
Dat is geen setting; of wel?
Heb je zelf python zitten hacken, of staat er al ergens beschreven hoe je dat aanpast?

Mijn SB zoekt iedere 60 minuten en SAB haalt alles binnen van XSUsenet tussen 2 en 6 in de morgen.

[ Voor 1% gewijzigd door RudolfR op 07-12-2012 14:10 . Reden: Die vraag hoort niet thuis in dit draadje. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 11-09 13:50

HaTe

haat niet

Tot nu toe nog geen problemen met ExtremeUsenet. Heb nu een film en 2 series (pijl en de zombies) met SickBeard gedownload.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jpjedi
WeAreLegion schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 13:53:
Ik heb daar niet zoveel last van zelf, maar voor nieuwe series kan je ook instellen dat hij alleen zoekt tussen 12 uur en 7 uur smorgens, bijvoorbeeld :) der zijn wel wat maniertjes.
Heey dat is handig, wist niet dat je dat ook kan instellen. Ga ik doen want het is sowieso wel handig om die api calls onder controle te houden. (Zijn met name calls voor quaility upgrades naar 1080P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Jpjedi schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 14:21:
[...]

Heey dat is handig, wist niet dat je dat ook kan instellen. Ga ik doen want het is sowieso wel handig om die api calls onder controle te houden. (Zijn met name calls voor quaility upgrades naar 1080P.
Dat is trouwens een optie i Sabnzbd, niet in sickbeard, dat had ik er even bij moeten zetten, maar goed je kan sickbeard wel op een uur zetten, maar api calls red je volgens mij zoiezo niet hoor ook al zoek je veel, ik zou zoiezo ook sickbeards eigen manier om te zoeken boven aanzetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Allemaal leuk en aardig dat iedereen het 's nachts downloadt, maar ik heb geen NAS en download dus gewoon overdag met mijn desktop pc / game bak, dus ná de takedowns. Wie hier downloadt er niet 's nachts en heeft geen last van de takedowns? Van de mensen die een serie (Arrow / Revolution / Supernatural / ...) van enkele weken oud binnen kunnen halen zou ik ook graag weten welke usenetprovider ze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

SidewalkSuper schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 12:45:
Vannacht kwam The Big Bang Theory hier gewoon prima binnen. Voor de DMCA uit dus :)
Deze heb ik vanochtend met Supernews binnengehaald. M'n Sickbeard liep niet op m'n server....
Arrow had ik gisternacht, Supernatural kijk ik niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Coenen op 07-12-2012 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 01:32
Het is echt huilen met de pet op nu. Ik kom terug van een lange vakantie en krijg niks van Big Bang Theory meer binnen en geen versie van de Dark Knight Rises bij Sunny. Ben nu zelfs met torrents bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jurgen
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 05-09 20:22
Heisenbug schreef op vrijdag 07 december 2012 @ 21:45:
Het is echt huilen met de pet op nu. Ik kom terug van een lange vakantie en krijg niks van Big Bang Theory meer binnen en geen versie van de Dark Knight Rises bij Sunny. Ben nu zelfs met torrents bezig...
ik ben toevallig net tbbt aan het downloaden via eweka, had maar bij 2 eps problemen. maar daar waren al alternatieven voor gepost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Vaag, van de laatste aflevering van Nikita kan ik geen 720p versie vinden? Alleen een 480p. Das wel een heeeel snelle take down....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
Coenen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:02:
Vaag, van de laatste aflevering van Nikita kan ik geen 720p versie vinden? Alleen een 480p. Das wel een heeeel snelle take down....
Ik hoop niet dat je het over aflevering 6 hebt? Want die is pas gisterenavond om 21:00 Amerikaanse tijd uitgezonden... Zo snel staan ze nu ook weer niet in de nieuwsgroepen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

ja toch wel hoor, vaak al binnen twee à drie uur na uitzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

3 maanden sunny genomen omdat de testweek wel goed bevallen is, (nog) niks gemerkt van takedowns maar de enige series die ik nog volg die momenteel draaiden zijn Sons of Anargy (net gestopt) en Fringe. Ik pak wel altijd de kleinste versies (divx), misschien dat het daar aan ligt (heb toch een downloadlimiet en ook een oude projectieTV waarop je het verschil niet ziet en mijn laptop is een 13" scherm waarop het ook prima te doen is :p )

Waarschijnlijk verwijderen ze eerst de meer populaire hogere resoluties.

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

@Mr Magic, aflevering 6, ik heb een 480p versie, normaal heeft SickBeard de 720p versie zo te pakken.

Ik denk eigenlijk dat ze alleen de 720p en hogere resoluties verwijderen. Ik heb dit niet gechecked, dus pin me d'r niet op vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coenen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 10:02:
Deze is geplaatst onder een andere naam, of beter gezegd een nummer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

Mijn bevindingen na een tijdje testen van verschillende providers. Ik heb geprobeerd een oude aflevering binnen te krijgen van een serie die regelmatig last heeft van de takedowns, maar ook een serie van gisteren om te zien hoe snel de takedowns effect hebben. De versie die ik probeer is de normale TV-uitzending, dus niet een WEB-DL die een (halve) dag later online verschijnt. Alles is getest met de laatste versie van SABnzbd, namelijk 0.7.6.

Eweka
Jarenlang gebruikt, nu sinds twee weken vaak al binnen 6 uur na uitzending helemaal niets meer te krijgen.
  • Fringe 05x08 720p.: Compleet verwijderd - 1514 articles were missing.
  • Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 2229 articles were missing.
SuperNews
  • Fringe 05x08 720p: Compleet gedownload, zonder repair. Lijkt takedown requests langzamer te verwerken dan Eweka en AstraWeb.
  • Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 2083 articles were missing.
ExtremeUsenet
  • Fringe 05x08 720p: Compleet gedownload, zonder repair. Lijkt takedown requests langzamer te verwerken dan Eweka en AstraWeb.
  • Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 1922 articles were missing.
AstraWeb
  • Fringe 05x08 720p: Compleet verwijderd - 1514 articles were missing.
  • Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 2105 articles were missing.
XSUsnet
  • Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 2260 articles were missing.
TweakNews
  • Fringe 05x08 720p: Compleet gedownload, zonder repair. Verwerkt takedown requests binnen 5 dagen en is dus langer beschikbaar.
  • Arrow 01x01 720p: Aanzienlijk beter dan de rest, maar alsnog incomplete - 954 articles were missing.
Newshosting
  • Arrow 01x01 720p: Vrijwel geheel verwijderd - 1920 articles were missing.
Sunny Usenet
  • Arrow 01x01 720p "is voor 75% deleted schat ik"
  • Fringe "is nog compleet."
NewsXS
  • Arrow 01x01 720p "100% weg"
  • Fringe "100% weg"
Ik ben van plan om ook nog andere newsservers te proberen, maar je kunt al een trend zien. Zo te zien is geen enkele newsserver meer in staat om een aflevering van 2 maanden terug (Arrow) te downloaden, maar met een recente aflevering (Fringe) duurt het bij SuperNews en ExtremeUsenet langer voor de takedowns van kracht worden. Het lijkt er dus op dat we voor deze series toch torrents moeten gaan gebruiken.

[ Voor 19% gewijzigd door Anthirian op 10-12-2012 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 21:39
Ondervind er nog iemand problemen met Cheapnews?
Kan populaire films en games amper binnenhalen:
Reparatie mislukt, te weinig herstelblokken (2279 te weinig)
Probeer SFV verificatie
Sommige bestanden konden niet geverifieerd worden met "XXXXX.sfv".

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SidewalkSuper
SickBeard moet eigenlijk ook in de nfo's zoeken voor een listing van sommige shows (Arrow, Revolution, etc). Zo vind ik die hernoemde series vaak ook.

Over Fringe S05E08 btw (Eweka):
Completed at 04:17:40 on zaterdag 08 december 2012

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Het komt er eigenlijk gewoon op neer dat je voor sommige series torrents moet gebruiken als je een backlog heb :) of moet wachten tot iemand hem reupload maar goed supernews heeft er wel minder last van dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

SidewalkSuper schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:39:
SickBeard moet eigenlijk ook in de nfo's zoeken voor een listing van sommige shows (Arrow, Revolution, etc). Zo vind ik die hernoemde series vaak ook.

Over Fringe S05E08 btw (Eweka):
Completed at 04:17:40 on zaterdag 08 december 2012
Ja, jij hebt hem binnen de 6 uur die ik noem in mijn vorige post al gedownload. Pas daarna kwamen de takedowns dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oh en als je wil weten wie er verantwoordelijk voor is : http://www.morganelligroup.com/?page_id=276

Het is voornamelijk die kerel die een crusade is begonnen.

[ Voor 23% gewijzigd door WeAreLegion op 08-12-2012 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Ik snap alleen het probleem niet met tv uitzendingen. Waarom zouden ze die neerhalen? Of ik nou op tv kijk of wanneer het mij uitkomt, wat is het verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
InflatableMouse schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:19:
Ik snap alleen het probleem niet met tv uitzendingen. Waarom zouden ze die neerhalen? Of ik nou op tv kijk of wanneer het mij uitkomt, wat is het verschil?
Het is gewoon copyrighted, maakt verder niet uit of het uitgezonden is niet, de partijen die het uitzenden betalen er geld voor om het te mogen uitzenden, dat wil niet zeggen helaas dat het daarna publiek goed is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
WeAreLegion schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:08:
Oh en als je wil weten wie er verantwoordelijk voor is : http://www.morganelligroup.com/?page_id=276

Het is voornamelijk die kerel die een crusade is begonnen.
Potverdorie, hij doet z'n werk nog goed ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

WeAreLegion schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:20:
[...]

Het is gewoon copyrighted, maakt verder niet uit of het uitgezonden is niet, de partijen die het uitzenden betalen er geld voor om het te mogen uitzenden, dat wil niet zeggen helaas dat het daarna publiek goed is .
Maar ze geven geld uit om het neer te halen (die gasten werken niet voor niets!) terwijl ze er niets voor terug krijgen. Over films op bluray en muziek kan je nog discussieren of anti piraterij zin heeft, maar met tv uitzendingen is er geen discussie mogelijk.

Dus ja, het is copyrighted, maar is al uitgezonden en dus is het geld al binnen. Het maakt niet meer uit en er is geen ROI mogelijk op de takedowns.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

RVE_NL schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:30:
[...]

Benieuwd hoelang het nog zin heeft om voor Eweka te blijven betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 00:00
RVE_NL schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 14:30:
[...]

En dan een wall of fame, met posts van nzbmatrix etc, wat een stakker haha.

en dan dit.

"We are using the same technology on the search engines that we have used to offer 100% removal rates on Usenet."

100%. Hier komt alles nog lekker binnen hoor vriend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anthirian schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 13:16:
Mijn bevindingen na een tijdje testen van verschillende providers. Ik heb geprobeerd een oude aflevering binnen te krijgen van een serie die regelmatig last heeft van de takedowns, maar ook een serie van gisteren om te zien hoe snel de takedowns effect hebben. De versie die ik probeer is de normale TV-uitzending, dus niet een WEB-DL die een (halve) dag later online verschijnt. Alles is getest met de laatste versie van SABnzbd, namelijk 0.7.6.

SuperNews
Fringe 05x08 720p: Compleet gedownload, zonder repair. Lijkt takedown requests langzamer te verwerken dan Eweka en AstraWeb.
Inderdaad SuperNews (vanmiddag) geen probleem, evenals met Newszilla (xs4all).
Ik ben van plan om ook nog andere newsservers te proberen, maar je kunt al een trend zien. Zo te zien is geen enkele newsserver meer in staat om een aflevering van 2 maanden terug (Arrow) te downloaden, maar met een recente aflevering (Fringe) duurt het bij SuperNews en ExtremeUsenet langer voor de takedowns van kracht worden. Het lijkt er dus op dat we voor deze series toch torrents moeten gaan gebruiken.
Ben je van plan Tweaknews ook te proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:39
Coenen schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 11:54:
@Mr Magic, aflevering 6, ik heb een 480p versie, normaal heeft SickBeard de 720p versie zo te pakken.

Ik denk eigenlijk dat ze alleen de 720p en hogere resoluties verwijderen. Ik heb dit niet gechecked, dus pin me d'r niet op vast.
SickBeard heeft vanmiddag om 13:45 de 720p web-dl gewoon binnengehaald hier via Sunny (met de search engine van SickBeard zelf).

Fringe afl. 8 trouwens ook, om 16:45.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Hmm, ik probeer CouchPotato werkend te krijgen via http://www.binaries4all.nl/couchpotato/configuratie.php

Maar het lijkt erop dat alle NZB zoeksites closed registrations hebben ;\

Kan iemand mij verder helpen hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ALs je de initiële config hebt doorgelopen kan je later in config ook nog wat open providers toevoegen. Het handigst en snelst is toch wel even her en der een accountje aanmaken bij de diverse sites.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 11-09 13:50

HaTe

haat niet

nzb.su werkt bij mij prima als provider

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solictice
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-08 15:42
Verwijderd schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:06:
ALs je de initiële config hebt doorgelopen kan je later in config ook nog wat open providers toevoegen. Het handigst en snelst is toch wel even her en der een accountje aanmaken bij de diverse sites.
Ah oke, bedankt.
HaTe schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 18:12:
nzb.su werkt bij mij prima als provider
Die is helaas closed op het moment, enkel mogelijk via invite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anthirian

Anthirian

In Trance We Trust

wsmaal schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:04:
[...]

Inderdaad SuperNews (vanmiddag) geen probleem, evenals met Newszilla (xs4all).

[...]

Ben je van plan Tweaknews ook te proberen?
Ik zal tweaknews vandaag of morgen wel even proberen. Gelukkig heeft die een proeftijd. Wel apart dat ik me wel eerst met naam en toenaam moet registreren voor ik toegang krijg.
Edit: TweakNews doet het aanzienlijk beter dan de rest met een oude serie als Arrow, maar helaas nog steeds incomplete. Zie mijn vergelijkingspost.
Mr Magic schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 17:23:
[...]

SickBeard heeft vanmiddag om 13:45 de 720p web-dl gewoon binnengehaald hier via Sunny (met de search engine van SickBeard zelf).

Fringe afl. 8 trouwens ook, om 16:45.
WEB-DLs komen altijd later dan de TV-rips. Vrij logisch dat je ze om 13:45 en 16:45 nog kunt downloaden, want dan zijn ze nog maar net geüpload.

[ Voor 7% gewijzigd door Anthirian op 08-12-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wsmaal
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Anthirian schreef op zaterdag 08 december 2012 @ 19:07:
[...]

Ik zal tweaknews vandaag of morgen wel even proberen. Gelukkig heeft die een proeftijd. Wel apart dat ik me wel eerst met naam en toenaam moet registreren voor ik toegang krijg.
Edit: TweakNews doet het aanzienlijk beter dan de rest met een oude serie als Arrow, maar helaas nog steeds incomplete. Zie mijn vergelijkingspost.
Dit is hun procedure m.b.t. notice en takedown. Overigens, bedankt voor je heldere uiteenzetting van jouw bevindingen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb vandaag ook een WEB-DL versie van aflevering 6 binnengekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 16:00
Toch grappig apart dat eigenlijk 1 iemand het voor elkaar begint te krijgen een dienst naar de spreekwoordelijk klote te helpen voor de meeste, we weten allemaal waar usenet voor dient tegenwoordig dan waar het oorspronkelijk voor bedoeld was.
Pagina: 1 ... 15 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!