Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.677 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 22:43
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 01:44:
Weet iemand nog een goeie pay server. newsxs lijkt de laatste dagen wel erg getroffen te zijn door DMCA. krijg bijna niks meer compleet binnen
Ben er redelijk snel bij en wacht op nlsubs afleveringen van momenteel populaire series over pijlen en revoluties met een theoretische grote knal en duitse sprookjes met tweeeneen halve mannen, maar haal ze altijd binnen (geen idee of er " achter de schermen" iets met PAR gebeurd.)
Trouwens vaak van dezelfde aanbieder(sgroep), die beweren Qwaliteit Over Qwantiteit te stellen ???

Ohjah, ik zit bij supernews (en Ziggo als backup, omdat ik die toch gratis erbij heb ;) ) en gebruik spotplanet en kies de bestanden handmatig uit, eigenlijk eerste wat ik doe als ik thuiskom van werk en pc heb aangedaan. Ook films neem ik dan gelijk mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

Ted038 schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 12:02:
[...]

Ben er redelijk snel bij en wacht op nlsubs afleveringen van momenteel populaire series over pijlen en revoluties met een theoretische grote knal en duitse sprookjes met tweeeneen halve mannen, maar haal ze altijd binnen (geen idee of er " achter de schermen" iets met PAR gebeurd.)
Trouwens vaak van dezelfde aanbieder(sgroep), die beweren Qwaliteit Over Qwantiteit te stellen ???

Ohjah, ik zit bij supernews (en Ziggo als backup, omdat ik die toch gratis erbij heb ;) ) en gebruik spotplanet en kies de bestanden handmatig uit, eigenlijk eerste wat ik doe als ik thuiskom van werk en pc heb aangedaan. Ook films neem ik dan gelijk mee.
Volgens mij zijn dat chinezen..
Van achter naar voor ;)

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03:53
Idd zoals het er nu voor staat ben ik daar over een maand niet meer aan verlengen. Maarja, dan maar SuperNews? Zal dit topic volgen, kijken of er een goeie derde veel gebruikte speler komt. Misschien neem ik wel Astraweb, mijn blockaccount stelt me absoluut niet teleur. En ze hebben iDeal en zitten in Dld (d8 ik), vind ik voordeeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
Hi, Ik zit bij sunnyusenet.com en de laatste paar weken krijg ik niet alles compleet binnen, vooral nieuwe posts, na een aantal herdownloads nog steeds niet compleet. Is dit ook bij andere providers of heeft dit te maken met takedowns?

[ Voor 0% gewijzigd door pandit op 24-11-2012 22:37 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grun93
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 03:07
Sjah schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 14:32:
Misschien neem ik wel Astraweb, mijn blockaccount stelt me absoluut niet teleur. En ze hebben iDeal en zitten in Dld (d8 ik), vind ik voordeeltjes.
In China, volgens dit bericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09:13
Das appart. Was Astraweb niet diegene met automatische takedown honorering?
Lijkt me niet dat ze zich daar in China heel erg druk om maken is mijn beeldvorming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:20
Mja, ik moet zeggen, sinds een tijdje komen dingen terug beter binnen via Astraweb... Nu ik ben blij dat het bij mij telkens maandelijks is want anders dan ging de vlieger ook niet meer op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jmk schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 01:24:
Daarnaast heeft spotplanet ook een eigen android app die verbinding kan maken met je SAB.
Dat is wel handig, helaas heb ik iPhone.
FTDworld.net ben ik tegen gekomen, is dit niet gewoon spotplanet en zijnde spots het zelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11-09 14:15
pandit schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 16:05:
Hi, Ik zit bij sunnyusenet.com en de laatste paar weken krijg ik niet alles compleet binnen, vooral nieuwe posts, na een aantal herdownloads nog steeds niet compleet. Is dit ook bij andere providers of heeft dit te maken met takedowns?
Misschien moet je dit topic eens gaan doorlezen van achteren naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik moet zeggen dat Sunny misschien dan wel last heeft van takedowns, maar dat ik er maar 1x last van heb gehad, en dat was gewoon te omzeilen met een andere download.
Een vriendin van mij heeft nog geen 1x een mislukte download gehad met sunny afgelopen maand.

Kortom, om Sunny af te schrijven zoals ik hierboven heb gelezen vind ik schromelijk overdreven.

Dus vooralsnog loopt het allemaal nog wel een beetje los. Bij mislukte video download kan je dit proberen:
1, Probeer via spotnet / spotplanet / whahever een versie met externe of instelbare NL-SUBS
2. Probeer een iets andere versie. HDTV / WEB-DL / BLU RAY
3. Kijk na een dag eens of er een repost is.
4. Probeer je computer de video meteen te laten downloaden na de release. Midden in de nacht gebeurd het meestal. Sickbeard / Coutchpotato / etc. (neem autosub ook meteen mee)

Ja en als dat mislukt kan je altijd nog voor die ene download een torrent starten. Dat is trouwens met een glasvezel abo helemaal zo'n lang verhaal niet omdat de upload bandbreedte zo ongelooflijk hoog is vergeleken met kabel / adsl.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Iemand hier die ook problemen heeft op dit moment met Newsxs ik blijf met spotnet de melding krijgen dat mijn username/password niet goed zijn 8)7

Aha ze hebben problemen met wat authenticatie servers waardoor er dingen niet beschikbaar zijn, wordt aan gewerkt schijnbaar

[ Voor 31% gewijzigd door Pierre op 25-11-2012 10:48 . Reden: Meer informatie ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@JMK: blijkbaar leech jij slechts nieuw spul, want dát gaat idd prima. Maar pak ik wat ouders dan zeg 40 dgn, dan moet ik (nogal vaak) zeker 30% aanvullen met mijn fillserver, nou mag jij overdreven vinden dat ik daar mee zit (en misschien is het dat ook want zoo vaak pak ik zoiets ook weer niet), toch ben ik weg als dit aanhoudt.

[ Voor 14% gewijzigd door Sjah op 25-11-2012 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2012 @ 22:05:
[...]

Dat is wel handig, helaas heb ik iPhone.
FTDworld.net ben ik tegen gekomen, is dit niet gewoon spotplanet en zijnde spots het zelfde?
Spotplanet org is down?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ravefiend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 13:05

Ravefiend

Carpe diem!

AS is zoals geweten bij sommige providers niet toegestaan. Hoe zou je dan bv. 5 van de 30 mogelijke connecties toch kunnen uitlenen? Is dat mogelijk door het opzetten van een SSH tunnel op bv. een OpenWRT router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:11
Ravefiend schreef op maandag 26 november 2012 @ 10:39:
AS is zoals geweten bij sommige providers niet toegestaan. Hoe zou je dan bv. 5 van de 30 mogelijke connecties toch kunnen uitlenen? Is dat mogelijk door het opzetten van een SSH tunnel op bv. een OpenWRT router?
Tuurlijk, Als de persoon of afstand in jou netwerk zit( zelfde IP adres) is er niks aan de hand. Al is de download snelheid van de externe persoon de snelheid van jou upload) Dus met glasvezel is dit geen probleem. Heb je ziggo etc die een lage upload heeft. Heeft de externe persoon er waarschijnlijk maar weinig aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

antwoord op facebook:
Helaas is vandaag de webserver offline gegaan, er lijkt iets hardwarematig niet goed te zitten. Er is al contact opgenomen met de hoster, maarja... Het is daar zondagvroeg. We gaan zien wanneer we weer online kunnen.
bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Laatst online: 11-09 14:15
jmk schreef op maandag 26 november 2012 @ 11:08:
[...]

antwoord op facebook:

[...]

bron
Heb al bericht binnen dat er een ddos bezig is op hun park, dus niet op spotplanet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-08 12:01
Heb verschillende jaren astraweb gebruikt owv hun fixed dataplan. (bv 1GB voor 50$). Nu heb ik voor verschillende series DMCA ontdekt. Gaat hier nog terug verbetering inkomen of kan ik beter een andere payserver zoeken? Zijn er hier trouwe astraweb gebruikers die ook op zoek zijn? Wat zijn alternatieven voor dit type dataplans?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb laatst bij Blocknews een blokje data gekocht. Ik weet alleen nog niet zeker of zij ook aan DMCA doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Astraweb is de laatste tijd ook niet zo best hoor. Vooral door die automatische takedowns is er veel last van incomplete stuff :(.

Ik gebruik nu Eweka + Sunny. Eweka voor oude files (want dat schijnt nog prima te doen) en Sunny voor nieuwere en dat werkt redelijk :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik gebruik laatste tijd supernews en eweka en dat werkt de laatste week echt prima, geen incomplete binnen gehad verder dus dat is mooi.

Maar over die DCMA elke provider doet daar aan hoor, het is niet zodat er providers zijn die dat niet doen, maar sommige zijn niet zo heel snel er mee dus dan is het makkelijk om spul nog even te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pollore
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-06 13:49
Ik zit sinds kort bij newsxs omdat ik al veel problemen bij eweka had met takedowns maar ik begin met newsxs net zoveel last te krijgen. Beetje jammer dat ik direct voor 3 maanden betaald heb. Ik hoop toch echt dat er een goede oplossing gaat komen want op deze manier wordt voor veel mensen usenet kapot gemaakt. Dit is uiteraard het einddoel van brein maar ik geloof toch echt niet dat mensen meer materiaal gaan kopen als ze het niet meer kunnen downloaden. Aangezien de prijzen absurd hoog blijven in de winkels.

Ik ga nu maar even richting sickbeard kijken want vind dit allemaal erg vervelend worden :P

Upside down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 09-09 12:00

TheNephilim

Wtfuzzle

Kan helemaal niks meer downloaden zo lijkt het, meer mensen die problemen hebben met Supernews?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 22:43
TheNephilim schreef op maandag 26 november 2012 @ 20:40:
Kan helemaal niks meer downloaden zo lijkt het, meer mensen die problemen hebben met Supernews?
nee, ben op dit moment supernews aan 't leeghalen ;)

Wel via FTWworld, want spotplanet ligt eruit ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-09 12:00
Toch de laatste update van sabnzbd geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerdwebber
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Hier ook geen problemen met Supernews. Alles komt met 13,4 MB/s binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Ik raad iedereen af om TweakNews te gebruiken. Bijna niets komt hier meer repareerbaar binnen. Leek in het begin goed te gaan, maar is nu om te huilen! Klantenservice is daarnaast ook om te janken, zéér onvriendelijk :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Tommert38 schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:11:
Ik raad iedereen af om TweakNews te gebruiken. Bijna niets komt hier meer repareerbaar binnen. Leek in het begin goed te gaan, maar is nu om te huilen! Klantenservice is daarnaast ook om te janken, zéér onvriendelijk :D.
Jaren geleden al achter gekomen :9 Vaak foutmeldingen, slechte reacties van de klantenservice (zal wel aan jou liggen) en de prijs is ook niet vriendelijk. Lekker overstappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-09 12:30
Zit bij Sunny en heb een proefabonnement genomen bij NewsXS. Heb nu een week lang gekeken wat bij Sunny als incomplete binnen komt en vervolgens deze posts bij newsxs proberen binnen te halen. Dit is tot nu toe iedere keer (10+ keer) gelukt. Overstappen dus.

Heb Sunny een mail gestuurd dat ze mijn recent verlengde abonnement moeten annuleren en het restbedrag moeten storneren. Ben benieuwd hoe ze reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Schweino schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:41:
Heb Sunny een mail gestuurd dat ze mijn recent verlengde abonnement moeten annuleren en het restbedrag moeten storneren. Ben benieuwd hoe ze reageren.
Je kunt het ze hooguit vriendelijk vragen dit te doen, maar zij "moeten" helemaal niks.

overigens heb ik erg weinig last met Sunny. Blijkbaar download ik net andere dingen, of ben ik steeds de takedown voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Net getest met CouchpotatoServer: twilight breaking dawn part 1. Allemaal niet beschikbaar via astraweb. Ik dacht dat de takedowns alleen op series waren voorlopig? Kunnen jullie met andere providers dit wel nog downloaden?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rgras
  • Registratie: Juli 2006
  • Niet online
Toevallig heb ik die gisteren geprobeerd te downloaden met Sunny, ze mislukten op één na allemaal.

PM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Hier is mijn SUnny net afgelopen. Jammer van die DMCA crap. Best vaak last van, zal daar dan ook ff niet verlengen denk ik. Iemand nog suggesties voor DMCA vriendelijke payservers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Jaaaa, dat is de Half million Dollar question.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
xxxneoxxx schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 22:05:
Hier is mijn SUnny net afgelopen. Jammer van die DMCA crap. Best vaak last van, zal daar dan ook ff niet verlengen denk ik. Iemand nog suggesties voor DMCA vriendelijke payservers?
Ik gebruik XSNews, nergens last van gelukkig. Sick Beard download dan ook wel direct bij uitkomen de series die ik kijk, maar heb de afgelopen 2 jaar oid nog nooit last gehad van ge-DMCA'd materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Probleem is ook een beetje dat de vraag welke server qua dmca het best presteert, direct gevolgd wordt door "kost het net zo weinig als Sunny". Dat is vrijwel nooit zo, mij valt het tegen wat een gemiddelde ander vraagt, als XsNews, Astra of weet ik veel.
tboheeren schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:08:
Net getest met CouchpotatoServer: twilight breaking dawn part 1. Allemaal niet beschikbaar via astraweb. Ik dacht dat de takedowns alleen op series waren voorlopig?
nope, het is ook bij films, zelfs bij XXX films, wat me ook het ergste deed vrezen, zou dan heel usenet dan weggaan? Maar ook dat valt wel mee sinds een week weer.

ps. is TweakNews van Tweakers?

[ Voor 51% gewijzigd door Sjah op 27-11-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
M a r c o schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 21:07:
[...]

Je kunt het ze hooguit vriendelijk vragen dit te doen, maar zij "moeten" helemaal niks.
Als ze niet leveren moeten ze dat wel degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:44

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

thaan schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:02:
[...]

Ik gebruik XSNews, nergens last van gelukkig. Sick Beard download dan ook wel direct bij uitkomen de series die ik kijk, maar heb de afgelopen 2 jaar oid nog nooit last gehad van ge-DMCA'd materiaal.
Aangezien ik nogal wat problemen heb met Eweka, wil ik ook overstappen. Op de laatste pagina lees ik over XSNews en NewsXS. Zelf zat ik te denken aan Hitnews. Weet iemand hoe de betaalmethoden bij deze providers. Krijg je iedere maand een herinnerings e-mail, of is het automatische incasso.

Everybody happy??? I soon change that here we go...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 19:49
Mysteryman schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:18:
[...]

Aangezien ik nogal wat problemen heb met Eweka, wil ik ook overstappen. Op de laatste pagina lees ik over XSNews en NewsXS. Zelf zat ik te denken aan Hitnews. Weet iemand hoe de betaalmethoden bij deze providers. Krijg je iedere maand een herinnerings e-mail, of is het automatische incasso.
XSnews is automatische incasso. Mogelijk staat dat je tegen, ik vind het geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 06:43
Hitnews is prepaid en stuurt een email dat je abo afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Schweino schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 20:41:
Zit bij Sunny en heb een proefabonnement genomen bij NewsXS. Heb nu een week lang gekeken wat bij Sunny als incomplete binnen komt en vervolgens deze posts bij newsxs proberen binnen te halen. Dit is tot nu toe iedere keer (10+ keer) gelukt. Overstappen dus.

Reactie Sunny:
Wij faciliteren niet het ophalen van mogelijk auteursrechtelijk beschermd materiaal en als wij daar een melding van krijgen zullen wij gepaste actie ondernemen.

In onze algemene voorwaarden is dan ook deze regel opgenomen:
"De aangegeven retentieperiode is indicatief en kan op elk moment wijzigen als externe omstandigheden daar aanleiding toe geven."

Ik zie derhalve geen reden om tot creditering over te gaan, onze Usenet dienst functioneert nog steeds naar behoren, het feit dat er geen mogelijk auteursrechtelijk beschermd materiaal meer kan worden opgehaald doet wat ons betreft niks af aan de functie van onze Usenet dienst.
Ik ga niet eens met ze in discussie, laat paypal het bedrag wel terugboeken. Ze conformeren zich blijkbaar niet aan het Nederlands recht maar laten zich bang maken door de entertainmentindustrie. Blijkbaar zijn ze vergeten waaraan ze hun bestaansrecht ontlenen. Ik vind het schermen met een retentievoorbehoud overigens wel erg zwak in deze situatie, is niet eens gerelateerd aan het issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Schweino schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:24:
[...]

Reactie Sunny:

[...]

Ik ga niet eens met ze in discussie, laat paypal het bedrag wel terugboeken. Ze conformeren zich blijkbaar niet aan het Nederlands recht maar laten zich bang maken door de entertainmentindustrie. Blijkbaar zijn ze vergeten waaraan ze hun bestaansrecht ontlenen. Ik vind het schermen met een retentievoorbehoud overigens wel erg zwak in deze situatie, is niet eens gerelateerd aan het issue.
Kan aan mij liggen maar vind toch ergens dat ze een punt hebben. (De dienst werkt en functioneert nog steeds)
Feit dat wij in NL het voor eigen gebruik mogen downloaden wil niet indirect zeggen dat de dienst verlener verplicht is het voor jouw te moeten laten staan. Als de recht hebbende hierop bezwaar maken vind ik het eigenlijk niks meer dan redelijk dat ze het verwijderen (als het bv mijn materiaal zou zijn)

Daarnaast moeten ze die hele film/muziek of welke media industrie en hun bijbehorende stichtingen lobby praktijken per direct opdoeken en eens luisteren naar de afnemers (wij dus) om alternatieven aan te bieden en eens naar een degelijk vernieuwend business model kijken wat beide partijen tevreden stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommert38
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-09 22:36
Sjah schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:17:
[...]
ps. is TweakNews van Tweakers?
Nee, die 2 hebben gelukkig helemaal niets met elkaar te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Hier werkt Astraweb gewoon nog steeds als een zonnetje. Ik ben blij dat ik daar een jaarabonnement heb afgesloten :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nox
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:34

Nox

Noxiuz

The Mentalist is nu ook al binnen een dag neergehaald. Gelukkig werken anderen wel, maar komt hier nog een oplossing voor? Als iedereen pleite is bij Astraweb wordt het dan weer 'normaal'? :)

Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

vannacht zonder problemen binnen gehaald met astra en supernews en sickbeard

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ook hier geen problemen hoor, al was er vannacht geen the mentalist ;) volgende episode word pas 15-12 uitgezonden, de laatste was van 25-11 :)

Maar goed ik heb sinds 1,5 weekeigenlijk geen problemen meer gehad. (supernews + eweka + sickbeard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Schweino schreef op dinsdag 27 november 2012 @ 23:24:
[...]
Reactie Sunny:
[...]
Als je het bedrag terugboekt, kun je binnenkort een brief van een incassobureau verwachten. Je hebt namelijk geen enkel recht tot ontbinding.
En sunny houd zich juist wel aan de wet.

Een usenet dienst als sunny heeft vandaag de dag inderdaad bestaansrecht door de beschikbaarheid van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Tot nu toe komen ze hier mee weg door een wetgeving die stelt dat zij als cacheserver niet direct aansprakelijk zijn voor de content op die server. Met als voorwaarde dat ze dit op aandringen van een auteursrechthebbende of een vertegenwoordiger hiervan wel verwijderen.
Negeren ze deze takedown request, dan zijn ze illegaal bezig, en kunnen ze veroordeeld worden.

In feite zullen er geen usenet aanbieders zijn die zich niet aan DMCA takedown requests houden.
Je kunt enkel hopen dat er aanbieders zijn die voorlopig nog buiten het zicht zijn van de instanties die de takedown requests uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Mogelijke functionele workarounds (ik denk hardop na nu):
  • posten met een vreemde naam en dan nzbmatrix de juiste naam laten linken. (bv revolution verwijst naar revolutie.nzb)
  • par files op een andere vreemde plaats zetten (dit doen ze al vermoed ik?)
Als deze ook niet werken of er zijn geen andere oplossingen dan kunnen we toch concluderen dat dit alles het einde is van usenet of niet? Daarmee bedoel ik dan uiteraard het downloaden van films series en ander leuk materiaal op usenet

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

De laatste versie van SAB lijkt een mechanisme te hebben om met de DCMA take downs om te kunnen gaan. Dit heeft geloof ik te maken met de PAR files, die later geupload worden onder een andere naam. Details heb ik nu even niet helemaal helder. Dit kwam voorbij in het Couchpatato/Sickbeard topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albino71
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online

albino71

Leef rijk, sterf arm

Coenen schreef op woensdag 28 november 2012 @ 10:54:
De laatste versie van SAB lijkt een mechanisme te hebben om met de DCMA take downs om te kunnen gaan. Dit heeft geloof ik te maken met de PAR files, die later geupload worden onder een andere naam. Details heb ik nu even niet helemaal helder. Dit kwam voorbij in het Couchpatato/Sickbeard topic.
Lees de reacties hier...
meuk: SABnzbd 0.7.6

Te koop....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Dit heb ik getest en het werkt 'ergens' wel. In het verleden kregen bv afleveringen van revolution de status Repair failed XXX blocks missing. Met SAB 0.7.6. kan ik deze retryen en hij repaired correct. Echter als je vandaag de dag deze afleveringen van revolution (of arrow) gaat proberen downloaden dan heb je gewoon de fout 'out of your servers retention' aangezien ze volledig verwijderd zijn vermoed ik. Nieuwe afleveringen zullen hier waarschijnlijk wel mee gaan werken. (en hopelijk ook films?)
Hetzelfde kan al gezegd worden op films die XXX dagen geleden gepost werden. Gisteren heb ik dit ondervonden met Twilight breaking dawn part 1 (age tussen 300 - 310 dagen). Van deze files is er zo goed als niets meer te vinden. (op astraweb alleszins). De workaround van SAB werkt hier dan ook niet.

[ Voor 3% gewijzigd door tboheeren op 28-11-2012 11:47 ]

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxxneoxxx
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-08 19:25
Heb net een proefabo afgesloten bij NewsXS. Zal mij benieuwen. Dan maar iets meer betalen en per maand verlengen, voor als ze daar besluiten ook opeens volle bak te gaan DMCA'en. :P

Inderdaad duurder dan Sunny want ik kom met 50mbit abo uit op zo'n 8,50/maand. Misschien later nog downgraden. Heb voor minder geld bij Sunny nu 60 mbit, net als de internet verbinding, maar goed, hebbie dat echt nodig? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farid_A
  • Laatst online: 10-09 21:06
Gebruikt niemand hier UsenetXL? Heb het al een tijdje, en tot nog niet echt last gehad van DMCA takedowns. Download regelmatig verse afleveringen van mijn series en die lukken vrijwel altijd. €8.95 p/m voor 60mbit max.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRaSH
  • Laatst online: 11-09 21:05

TRaSH

koffie ?

WeAreLegion schreef op woensdag 28 november 2012 @ 08:29:
Ook hier geen problemen hoor, al was er vannacht geen the mentalist ;) volgende episode word pas 15-12 uitgezonden, de laatste was van 25-11 :)

Maar goed ik heb sinds 1,5 weekeigenlijk geen problemen meer gehad. (supernews + eweka + sickbeard)
yep je hebt gelijk,
had een notify gekregen dat er iets wa gedowonload van the mentalist,
maar was dus een vervanger naar 5.1 WEB-DL

I think I'm afraid to be happy whenever I get to happy, something bad always happen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
Omdat me sunnynet trial was afgelopen heb ik nu Supernews + eweka. Ik ben gewoon wat providers aan het proberen. Me eweka is sowieso tot 8-8-2013 geldig (100 mbps) dus ik zoek een mooie combi :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 13:50

HaTe

haat niet

Valt het jullie ook op dat ExtremeUsenet, MijnUsenet en VoordeligUsenet praktisch dezeflde site hebben? Zie alleen al de url's hieronder. Zeflde dus. Hiervan is ExtremeUsenet het goedkoopste.

http://www.extremeusenet....signup.php?price_group=-4
http://www.mijnusenet.nl/clients/signup.php?price_group=-4
http://voordeligusenet.nl/clients/signup.php?price_group=-4

Iemand ervaring met 1 van deze 3?

edit: Ik heb het al besteld (impulsaankoop?). Ik houd jullie op de hoogte

[ Voor 9% gewijzigd door HaTe op 29-11-2012 00:21 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• slommer
  • Laatst online: 10:52
HaTe schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:48:
Ben wel benieuwd. mijn sunnyusenet verloopt op 5dec en bevalt niet echt icm spotweb.
Dus zoek andere en uiteraard goedkope :)

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10:31

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

WTF. https://www.newzbin2.es/ :
It is with regret that we announce the closure of Newzbin2.

A combination of several factors has made this the only option. For a long time we have struggled with poor indexing of Usenet, poor numbers of reports caused by the majority of our editors dropping out & no-one replacing them. Our servers have been unstable and crashing on a regular basis meaning the NZBs & NFOs are unavailable for long periods and we don't have the money to replace them.

Newzbin2 was always hoped to be a viable underground commercial venture. The figures just don't stack up. Newzbin1 was said to have had 700,000 registered users. In fact that was the total number of people who ever signed up in the history of Newzbin from 2000 onwards & only a fraction were active, loads of people dropped out & went to other sites. We reckon they had about 100,000 users and of those only a few 10's of thousands paid premium topups.That still made good money for the Newzbin1 guys. We never quite got the trust and lots of people said "Newzbin2 is an MPA trap", that stung us bad and we never got the userbase back. We don't have much more than about 40000 active users and the number of premium users is in the small thousands. It costs much more to run than we bring in, It just doesn't stack up.

To make things worse all our payment providers dropped out or started running scared. The MPA sued Paypal and are going at our innocent payment provider Kthxbai Ltd in the UK. Our other payment provider has understandably lost their nerve. Result? We have no more payment providers to offer & no realistic means of taking money (no, Bitcoin isn't credible as it's just too hard for 90% of people).

The tragedy is this: unlike Newzbin1 we are 100% DMCA compliant. We have acted on every DMCA notice we received without stalling or playing games: if there was a DMCA complaint the report was gone. Period. That was a condition of our advertising & payment partners so we complied but we never got a single complaint from the MPA. Not one.

Will we be back? not as a search service but we might run a blog from this site at some point.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

• Wurtul
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-09 14:43

Wurtul

simon says.....

Ik zie inderdaad in mijn logfile van Sickbeard dat niet meer kan connecten met Newzbin.

2012-11-29 07:32:43.414876 SEARCHQUEUE-RSS-SEARCH :: Error trying to load Newzbin RSS feed: not well-formed (invalid token): line 6, column 205

• Moby
  • Registratie: November 2003
  • Niet online

Moby

Iets te zeggen? Nou en!

Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Voor het DMCA gebeuren is er misschien nog een andere oplossing. Vannacht had ik, helaas, een reboot van mijn server, na de installatie van updates. Dus mijn newsleecher liep niet meer en was ik te laat voor de pijl serie. Vanochtend een handmatige zoek opdracht: er is ook een 480p MKV versie. Die kwam wel gelijk binnen. Zou alleen de 720p versie onder de DMCA vallen? Ik vond de 480p kwaliteit goed genoegen en hij is maar 160MB groot. :)

• Dacuuu
Coenen schreef op donderdag 29 november 2012 @ 12:18:
Voor het DMCA gebeuren is er misschien nog een andere oplossing. Vannacht had ik, helaas, een reboot van mijn server, na de installatie van updates. Dus mijn newsleecher liep niet meer en was ik te laat voor de pijl serie. Vanochtend een handmatige zoek opdracht: er is ook een 480p MKV versie. Die kwam wel gelijk binnen. Zou alleen de 720p versie onder de DMCA vallen? Ik vond de 480p kwaliteit goed genoegen en hij is maar 160MB groot. :)
Verwacht dat niet, ze pakken vooral de TV rip groepen er snel tussenuit. WEB DL's blijven vaak langer staan, maar worden er na een tijdje ook afgegooid (de originele upload dan)

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik gebruik even tijdelijk het gratis abo van xsusenet. Ik kijk weinig films momenteel, misschien een per twee weken en de paar series die ik volg zijn er ook wel mee te downloaden (je moet alleen geen haast hebben).

Voor deze maand zit ik nu net op de limiet, vorige maand had ik net 10 GB van de 25. Ik kies altijd de kleinste versie, dan heeft mijn mediaspeler er geen problemen mee, duurt het downloaden niet te lang en kom ik ook met mijn internet (Belgie met downloadlimiet) in de problemen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Bah. Daar gaat nog bijna driekwart jaar aan credit. Maar eens zoeken naar een invite voor dognzb ofzo.

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

slommer schreef op donderdag 29 november 2012 @ 10:25:
[...]

Ben wel benieuwd. mijn sunnyusenet verloopt op 5dec en bevalt niet echt icm spotweb.
Dus zoek andere en uiteraard goedkope :)
Wat bevalt er niet aan? Dat DMCA verhaal? Ik zit nu ook toevallig naar Sunny te kijken, is wel de goedkoopste optie zo te zien als je toch niet meer zo veel download.
HaTe schreef op woensdag 28 november 2012 @ 23:48:
Valt het jullie ook op dat ExtremeUsenet, MijnUsenet en VoordeligUsenet praktisch dezeflde site hebben? Zie alleen al de url's hieronder. Zeflde dus. Hiervan is ExtremeUsenet het goedkoopste.

http://www.extremeusenet....signup.php?price_group=-4
http://www.mijnusenet.nl/clients/signup.php?price_group=-4
http://voordeligusenet.nl/clients/signup.php?price_group=-4

Iemand ervaring met 1 van deze 3?

Ik vind het een beetje raar met die normale en voordeelpakketten. Waarom zou je niet gaan voor het voordeelpakket?

[ Voor 46% gewijzigd door Marzman op 29-11-2012 17:07 ]

/▌

• Sjah
Hitnews is amper duurder zag ik, die ga IK een kans geven.

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Sjah schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:05:
6 euro per kwartaal voor 12 mbit (vind ik snel genoeg) is toch echt een stuk goedkoper als 16,95 voor 10 mbit (komt het meest in de buurt)

/▌

• Sjah
Ik moet 50 Mbit... :) ;)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat scheelt niet veel nee, tenzij je ook 60 mbit over je verbinding kan halen ;)

Ah, ik zie de catch al. Het zijn dalurenaccounts, wat er buiten de daluren gebeurd (niet werken/lagere snelheid?) staat nergens
[edit](op een andere site staat het wel, dan heb je geen toegang).

[ Voor 58% gewijzigd door Marzman op 29-11-2012 17:48 ]

/▌

• Sjah
Kan ik niet. ;)

Zou bijna denken dat je belang hebt in sunny..

[ Voor 7% gewijzigd door Sjah op 29-11-2012 17:50 ]

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Belang in Sunny? De post boven die van jou ging over Extremeusenet en die twee vergeleek ik. Extremeusenet zie ik voor het eerst. Zoek zelf de goedkoopste optie, denk dat dit voor mij wel Sunny is overigens maar ik heb er geen belang in en voor veel mensen zal dat abo te langzaam zijn.

/▌

• Sjah
Wakker worden , neem koffie, ik was niet degeen die met Extreme aankwam. :)

• Marzman
  • Niet online

Marzman

Dat zeg ik toch niet? Jij zegt dat Hitnews nauwelijks duurder is, daarboven gaat het over extreme usenet. Dus ik vergelijk die twee. Maar het gaat ook over Sunny, dus schijnbaar vergeleek jij die twee, dat is het risico als je zegt dat iets nauwelijks duurder is maar er niet bij zegt nauwelijks duurder als wat :p

/▌

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05 13:01
Sjah schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:05:
kun je bevestigen hoe de snelheid is ? ik heb al weken last van trage snelheid, 20mb abbo met 700-800Kb ...

...

• slommer
  • Laatst online: 10:52
Marzman schreef op donderdag 29 november 2012 @ 17:01:
[...]

Wat bevalt er niet aan? Dat DMCA verhaal? Ik zit nu ook toevallig naar Sunny te kijken, is wel de goedkoopste optie zo te zien als je toch niet meer zo veel download.
Volgens mij niet het dmca verhaal. heb spotweb lokaal draaien en gebeurt regelmatig dat ik afgelopen week mis. Moet ik retrieve op bugy zetten dan haalt ie wel alles op. En dat kost weer veel bandbreedte die zinloos is.
Met newsxs dat probleem niet dus ff rustig verder kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hiechel
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20-11-2020
Hitnews geeft momenteel ook steeds meer problemen, gisteren alle afleveringen van anger management proberen te downloaden tevergeefs... Vanmorgen Big Bang en Two and a half men ook al fouten... :Z weet iemand nog een fijne newsserver of is tegenwoordig alles zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Pijl is niet binnengekomen. Sickbeard zoekt om de 10 min. :( Sunny, kom op zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tboheeren
Deze morgen big bang op astraweb zonder problemen binnengekomen. pijl 01e07 ook (gisteren denk ik)

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Freakster86 schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 09:47:
Ik heb deze gisterenochtend wel succesvol binnengehaald. Dat met nzb.su als searcher en sunny als provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Bij mij lijkt alles vanochtend ook goed te zijn binnengekomen. Ik gebruik nu Supernews , Astraweb en nog twee servers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
Welke client gebruik je? De nieuwste Sabnzbd? Zo niet, gebruik die..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nerdwebber
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-01-2024
Supernews is vanochtend traag. Ik haal maar 7MB/s i.p.v. 13,5 MB/s.
Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Niet online
Ik heb deze gisterenavond nog met sunny binnengehaald.
Maar niet met sickbeard, maar via spotnet, van een reguliere uploader (z.o.) die ze er volgens mij nu opnieuw opzet met een nederlandse naam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Geen problemen gehad met Sunny, had wel een andere release dan die ik wilde maar heb die alsnog via andere binnen gehaald.

Edit:
En ik was er niet eens op tijd bij ook nog.

[ Voor 7% gewijzigd door schumi2004 op 30-11-2012 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik zit rond de 8-9MB/s met Supernews op dit moment. Echt stabiel voelt het niet aan. Ik heb net even snel een klein downloadje aangezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Niet online
Dacuuu schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 10:30:
[...]

Welke client gebruik je? De nieuwste Sabnzbd? Zo niet, gebruik die..
Zou dat uitmaken? Heb Sab al even niet geüpdatet... vanavond eens even doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-08 20:07
Is Pure Usenet een goeie? Of zijn hier allerlei problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Je moet even zoeken op Pure in dit topic, kom je vanzelf wat tegen:
Vircos schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 14:47:
[...]

Als ik een whois do zit daar hetzelfde bedrijf achter als sunnyusenet.com, namelijk Verda Valo N.V.
Alleen is sunnyusenet een fractie goedkoper.

Wellicht dat je daarom ook kunt vragen naar de ervaringen met sunnyusenet.com.
Mau_Maus schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 12:17:
Eerder in dit topic werd http://www.pureusenet.nl/ genoemd. Die is naar mijn gevoel beetje onder gesneeuwd.
Volgens websitegegevens zit er dezelfde groep achter als Sunny.

Ik vind de website wat kouder, maar verder heel duidelijk. Je merkt wel dat het nog startend is... geen enkele twitter beicht bijvoorbeeld

Maar alles werkt stabiel. Dingen die ik niet met Eweka kon downloaden, lukken nu wel en volledig compleet.

Op jaar basis maar 30cent ofzo duurder per maand dan Sunny, maar hogere retentie... tot 1100dagen... Alleen wat minder connecties dan (12 tegen over 20 van sunny).

Eweka was echt een drama voor mij... ik sloot voor een jaar af (terwijl je geen korting krijgt) en veel incompleet. Omdat Pure vrij nieuw is heb ik nu even 3 maanden afgesloten, maar alles werkt simpel en soepeltjes... Beste ervaring tot nu toe... (Heb XSnews gehad, NewsXS, XLned en Eweka)

Wilde eerst eigenlijk Supernews doen, maar daar mocht ik officieel niet delen... en aangezien ik via Nas, werk en broer download was dat niet handig, maar ieder nu 6 lijntjes en haal volle snelheid op me glasvezellijntje.
Freakster86 schreef op donderdag 21 juni 2012 @ 14:57:
Pure usenet getest

Snelheid (50Mb hier) haal ik wel. Heb ik 5 tot 6 threads voor nodig.

Retentie; 1050 dagen komt iets beschadigd binnen. Repair is noodzakelijk, maar lukt wel. Echter is de snelheid echt belabberd. 12 threads en dan haal ik tussen de 700 en 1300kb/s. Gaat heel erg op en neer.
Mr Magic schreef op woensdag 04 juli 2012 @ 21:20:
[...]

Gisteren een proefabbo genomen bij Pureusenet, omdat zij 1100 dagen retentie claimen. Verder is het volgens mij een zusje van Sunny, want de websites zijn bijna hetzelfde en de IP-adressen van de news servers zitten ook erg dicht bij elkaar in de buurt :)

Ik probeer nu iets van 945 dagen oud te downloaden, maar dat werkt niet echt lekker. Ben begonnen met 6 van de 12 threads (om account sharing te testen) en de download begon tussen de 200 en 400 KB/s (ik heb 50 Mbit glasvezel). Momenteel ligt de download praktisch stil en zie ik in de log van SABnzbd timeouts op alle threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riick
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-08 20:07
Coenen schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 13:08:
Je moet even zoeken op Pure in dit topic, kom je vanzelf wat tegen:

[...]

[...]

[...]

[...]
Zo te zien niet al te positief. Bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Sunny:Ik heb vanochtend zelf handmatig de HDTV 720 van de pijl moeten binnenhalen. Sickbeard pakte hem niet op.
Een half uur later werd automatisch de WEBDL binnengehaald via sickbeard.
Allemaal gelukt. Dat sickbeard trouwens niets binnenhaalt heeft niets met je USP te maken.

Ik gebruik bij sickbeard 3 gratis searchproviders. Misschien helpt dat. Meer searchproviders. In de google discussiegroep van sickbeard staan ze alle 3. Trouwens heb ik altijd een berg errors van timeouts in mijn log...Maar 99% wordt gesnatched, daar gaat het om.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

Ik heb nu hitnews geprobeerd en pureusenet. Op beide krijg ik geen enkele versie van The Dark Night Rises binnen (ik heb er 5 geprobeerd ofzo).

Zijn dat allemaal DCMA beperkingen of zou er iets anders aan de hand zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Niet online

Marzman

jmk schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 17:55:
Sunny:Ik heb vanochtend zelf handmatig de HDTV 720 van de pijl moeten binnenhalen. Sickbeard pakte hem niet op.
Een half uur later werd automatisch de WEBDL binnengehaald via sickbeard.
Allemaal gelukt. Dat sickbeard trouwens niets binnenhaalt heeft niets met je USP te maken.

Ik gebruik bij sickbeard 3 gratis searchproviders. Misschien helpt dat. Meer searchproviders. In de google discussiegroep van sickbeard staan ze alle 3. Trouwens heb ik altijd een berg errors van timeouts in mijn log...Maar 99% wordt gesnatched, daar gaat het om.
Jammer, ik denk dat usenet niet heel lang meer bruikbaar blijft zo (ik ga in elk geval geen jaar meer vooruit betalen wat ik altijd deed). Worden dingen bij jou zo niet dubbel binnengehaald? Ik heb het in het verleden ook wel geautomatiseerd gehad op mijn mediaplayer (heel even en toen werd de index site die ik gebruikte down gehaald, met de searchproviders vond ik het niet echt fijn. Dingen worden dan dubbel, driedubbel, vierdubbel binnengehaald). Ik doe het nu gewoon handmatig, download ook niet mee zo veel (verhuist naar Belgie, Telenet, 100 GB limiet)

/▌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
het wordt wel minder zeg, jaren giganews gebruikt wat geweldig werkte.

Toen helaas het fenomeen DMCA....... Overgestapt naar sunny, maar teveel hinder met incompletes enzo, dus dan maar (weer) een nieuwe server zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
PacinoAllstars schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 20:55:
het wordt wel minder zeg, jaren giganews gebruikt wat geweldig werkte.

Toen helaas het fenomeen DMCA....... Overgestapt naar sunny, maar teveel hinder met incompletes enzo, dus dan maar (weer) een nieuwe server zoeken.
Je kunt beter voor een combi gaan :). De meeste zullen wel last hebben van DMCA maar met 12-15% par2 en 2 usenet providers krijg ik alles binnen.

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Rutix schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 22:11:
[...]

Je kunt beter voor een combi gaan :). De meeste zullen wel last hebben van DMCA maar met 12-15% par2 en 2 usenet providers krijg ik alles binnen.
Nu je het zegt, deed ik eigenlijk al jaren geleden. Had ik usenet al voor maanden voorruit betalt en ondertussen destijds overgestapt naar giganews.

Heb nu zojuist bij pureusenet een account geregeld, dus ga even kijken hoe dat werkt.

Ik zak bijv. bij sunny dat de meest recente versie van supernatural alweer down was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mysteryman

Mysteryman

kan jij wat ik kan...

PacinoAllstars schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 23:22:
[...]

Nu je het zegt, deed ik eigenlijk al jaren geleden. Had ik usenet al voor maanden voorruit betalt en ondertussen destijds overgestapt naar giganews.

Heb nu zojuist bij pureusenet een account geregeld, dus ga even kijken hoe dat werkt.

Ik zak bijv. bij sunny dat de meest recente versie van supernatural alweer down was...
Ik heb hetzelfde al gehad bij pureusenet met Supernatural...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk

jmk

Marzman schreef op vrijdag 30 november 2012 @ 19:08:
[...]

Jammer, ik denk dat usenet niet heel lang meer bruikbaar blijft zo (ik ga in elk geval geen jaar meer vooruit betalen wat ik altijd deed). Worden dingen bij jou zo niet dubbel binnengehaald? Ik heb het in het verleden ook wel geautomatiseerd gehad op mijn mediaplayer (heel even en toen werd de index site die ik gebruikte down gehaald, met de searchproviders vond ik het niet echt fijn. Dingen worden dan dubbel, driedubbel, vierdubbel binnengehaald). Ik doe het nu gewoon handmatig, download ook niet mee zo veel (verhuist naar Belgie, Telenet, 100 GB limiet)
Ja dingen worden wel dubbel binnen gehaald, maar dat is een keuze. Op het moment dat een HDTV uit is, stuurt sickbeard een nzb naar SAB. Op het moment dat er een WEB-DL uit is, zelfde verhaal, en wordt de HDTV vervangen. WEB-DL ziet er beter uit op mijn full-hd TV vind ik.

Maar ja ik heb geen download limiet, NL Glasvezel. Binnen 3 minuten is een aflevering binnen, dus dat maakt mij niet uit.

Het is wel zo dat je met 3 searchproviders maar 1x een bepaalde release download, niet 3x. Op het moment dat 1 van de 3 searchproviders iets vind en snatcht(nzb naar SAB stuurt), dan wordt er niet meer gezocht.
Verder kan je sickbeard zo instellen dat je al tevreden bent met een bepaalde kwaliteit en dat je verder niets meer moet downloaden. Dat is helemaal instelbaar, per serie zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pandit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-08 21:08
De laatste weken heb ik een vreemd probleem met de snelheid met Sunny. Ik draai SABnzb vanuit de Ubuntu repositery op Ubuntu headless 12:04 LTS server. De snelheid begint snel (ca 3mbit (Heb een Sunny30 abo) maar zakt al snel terug naar 0 om daarna te schommelen tussen de 0 en 400kb. Ik heb de router herstart, De SABnzb services herstart, De queue tig keer gerepareerd. Lijkt mij een probleem bij Sunny omdat het vannacht wel goed ging. Herkenbaar probleem?
Pagina: 1 ... 14 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!