Newsservers met binaries [Deel 12] Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 55 Laatste
Acties:
  • 620.680 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorkick
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 17:46
prOnorama2 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:54:
Iemand anders hier problemen met SunnyUsenet en oudere bestanden? Wat ik heb getest komt alles >400 dagen niet goed binnen, veel te incompletes om bruikbaar te zijn. Nieuwe posts (< 30 dagen) komen wel foutloos binnen.

Nu verloopt mijn account volgende week en ik denk erover om over te stappen. Vereiste: 50 Mbit en account sharing toegestaan, misschien ga ik wel terug naar Eweka waar ik vroeger zat, tenzij iemand anders een beter alternatief weet.
Ja. Heb mijn net paar dagen geleden verlengd. Begint steeds minder te worden. Zelfs posts met genoeg par's zijn niet meer te repareren.
Daarnaast erger ik me ook dood aan de de lage thread-snelheid bij sunny.

kimi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheIbex
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 11:30
prOnorama2 schreef op woensdag 14 november 2012 @ 16:54:
Iemand anders hier problemen met SunnyUsenet en oudere bestanden? Wat ik heb getest komt alles >400 dagen niet goed binnen, veel te incompletes om bruikbaar te zijn. Nieuwe posts (< 30 dagen) komen wel foutloos binnen.

Nu verloopt mijn account volgende week en ik denk erover om over te stappen. Vereiste: 50 Mbit en account sharing toegestaan, misschien ga ik wel terug naar Eweka waar ik vroeger zat, tenzij iemand anders een beter alternatief weet.
Gister met Eweka een niet nader te noemen vampierenfilm proberen te downloaden van ongeveer een jaar oud. Begon niet eens met downloaden. Via Pureusenet(gratis proberen, 4mbit) na 4,5 uur rommelen allemaal kapotte files en ook niet te repareren. Las gisteren dat iemand hier tevreden is over XSnews. Alleen wel bijna 3 euro per maand duurder dan Eweka. Of je moet genoegen willen nemen met 20mbit.

Interpolis, glashelder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheIbex schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:49:
Alleen wel bijna 3 euro per maand duurder dan Eweka. Of je moet genoegen willen nemen met 20mbit.
dan kan je toch beter supernews nemen via de aanbiedingslink voor 69 euro per maand (= 5,75 euro per maand)? Meer snelheid, retentie van 1500+ dagen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Hier ook problemen met incompletes met sunny. Getest dmv 2 willkeurige van 400 resp. 700 dagen oud.

Hoop dat ze dit gaan fixen, anders wordt het weer overstappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14:19
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2012 @ 17:56:
[...]

dan kan je toch beter supernews nemen via de aanbiedingslink voor 69 euro per maand (= 5,75 euro per maand)? Meer snelheid, retentie van 1500+ dagen etc.
Tja om nu met huidige dingen die gebeuren direct een jaar abbo te nemen gaat mij op moment iets te ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Ik zit nu ongeveer een half jaartje bij Astraweb. Een van de duurdere providers, maar met de 99$ per jaar goed te doen. Ik moet zeggen dat ik bijna nooit incompletes heb, de thread snelheid is ontzettend hoog (2MB/thread) en net zelfs een film van 942 dagen oud compleet binnengehaald op 6MB/s met 12 threads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 11-09 20:18
Zit nu ruim een jaar bij XS News. Toch vind ik het bedrag per maand best prijzig t.o. een jaar abonnement. Ga dus komende maand eens SN proberen. Ik zag dat je via iDeal daar klaar bent voor €6,99. Kan dat echt alleen via iDeal? Gewoon automatische afschrijving moet toch ook wel kunnen of is dat niet bekend?

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Verwijderd

De eerste keer is het via iDeal bij supernews, daarna iedere maand een automatische incasso.

• KillerBee
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Gezien de huidige ontwikkelingen zal ikzelf bij geen enkele usp een jaar abonnement afsluiten, mocht het echt dramatisch worden met incomplete posts, kun je altijd nog redelijk 'pijnloos' overstappen. Er zullen het komende jaar wel flink wat overstapjes plaatsvinden, ben ik bang...

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Verwijderd

KillerBee schreef op donderdag 15 november 2012 @ 06:29:
Gezien de huidige ontwikkelingen zal ikzelf bij geen enkele usp een jaar abonnement afsluiten, mocht het echt dramatisch worden met incomplete posts, kun je altijd nog redelijk 'pijnloos' overstappen. Er zullen het komende jaar wel flink wat overstapjes plaatsvinden, ben ik bang...
Precies, heb ik ook gedaan. Hiervoor had ik altijd een jaarabbo maar sinds ik twee maanden geleden ben overgestapt houd ik het wel even bij een maandelijkse betaling.

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Heb lang eweka gehad, maar ze beginnen nu met het knijpen download snelheid van een sommige films, maar goed maar eens kijkenof ik weer terug naar supernews ga daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad.

• schumi2004
Wat zijn op moment de meest betrouwbare USP's?
Zie vooral supernews en astraweb voorbij komen.

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:10

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

WeAreLegion schreef op donderdag 15 november 2012 @ 10:59:
Heb lang eweka gehad, maar ze beginnen nu met het knijpen download snelheid van een sommige films, maar goed maar eens kijkenof ik weer terug naar supernews ga daar heb ik eigenlijk nooit problemen mee gehad.
Ik weet niet wat het wel is, maar het is geen knijpen van de verbinding. Dan zou je continu een lage snelheid moeten hebben. Bij sommige downloads duurt het heel lang, maar als ik naar mijn client kijk staat de snelheid herhaaldelijk op 0 en dan weer even naar een degelijke snelheid en dan weer even op 0. Dus daar gaat iets mis. Ik heb wel contact gehad met Eweka, maar die komen met weinig nuttigs op de proppen.

Verwijderd

Ik ben twee maanden geleden ook overgestapt van Eweka naar Supernews ivm snelheidsproblemen bij Eweka icm Ziggo. Bij Supernews heb ik dat probleem niet en haal ik de volle snelheid en blijft deze ook stabiel. Daarnaast is Supernews ook nog eens iets goedkoper als je gebruik maakt van de actie.

Tot nu toe zeer tevreden over Supernews!

• WeAreLegion
  • Niet online
Hann1BaL schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:07:
[...]

Ik weet niet wat het wel is, maar het is geen knijpen van de verbinding. Dan zou je continu een lage snelheid moeten hebben. Bij sommige downloads duurt het heel lang, maar als ik naar mijn client kijk staat de snelheid herhaaldelijk op 0 en dan weer even naar een degelijke snelheid en dan weer even op 0. Dus daar gaat iets mis. Ik heb wel contact gehad met Eweka, maar die komen met weinig nuttigs op de proppen.
Nee okay, het zal niet echt knijpen zijn, maar zo ziet het er uit zeg maar, maar goed. terug naar supernews it is :) dat werkt toch wel beste (vind ik dan).

edit:

Had nog account van supernews, die weer geactiveerd met een paypal betaling er aan vast das ook lekker makkelijk om hem uit te zetten, is nu 8 euro per maand vind wel mooi zo :)

[ Voor 11% gewijzigd door WeAreLegion op 15-11-2012 11:23 ]

• schumi2004
WeAreLegion schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:14:
[...]

Nee okay, het zal niet echt knijpen zijn, maar zo ziet het er uit zeg maar, maar goed. terug naar supernews it is :) dat werkt toch wel beste (vind ik dan).

edit:

Had nog account van supernews, die weer geactiveerd met een paypal betaling er aan vast das ook lekker makkelijk om hem uit te zetten, is nu 8 euro per maand vind wel mooi zo :)
Das niet verkeerd en wat krijg je dan?
En is het niet zo dat wanneer je via couchpotato aanmeld je ook korting krijg?
Excuses , zijn andere providers UsenetServer en Newshosting

[ Voor 5% gewijzigd door schumi2004 op 15-11-2012 12:15 ]

• WeAreLegion
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 12:13:
[...]

Das niet verkeerd en wat krijg je dan?
En is het niet zo dat wanneer je via couchpotato aanmeld je ook korting krijg?
Excuses , zijn andere providers UsenetServer en Newshosting
1550+ dagen rententie, 30 connections, ssl, unlimited download speed :) daar komt het eigenlijk wel op neer eeigenlijk.

• alucard.erbacam
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 19-04 14:54
WeAreLegion schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:14:
[...]
edit:
Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt met paypal?
Als ik bij Supernews de optie Paypal kies vraagt hij om een creditcard aan de Paypal te koppelen en kan niet niet kiezen om het van mijn tegoed te doen.

• WeAreLegion
  • Niet online
alucard.erbacam schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:39:
[...]

Mag ik vragen hoe je dat gedaan hebt met paypal?
Als ik bij Supernews de optie Paypal kies vraagt hij om een creditcard aan de Paypal te koppelen en kan niet niet kiezen om het van mijn tegoed te doen.
mmmm, ik heb dit accoutn al even maar werd niet gebruikt, maar wat ik nog weet is dat ik al een paypal had met een CC en een bank er aan, deze heb ik toen gebruikt, en toen bank als betaal middel gekozen dat werkt prima verder :)

Wat trouwens wel zo is is dat hij een betalingsregeling aanmaakt in je paypal, die kan je later wijzingen andere betaal methodes kiezen zeg maar, hij kiest automatisch je paypal saldo als eerste en dan pas je CC

[ Voor 15% gewijzigd door WeAreLegion op 15-11-2012 14:42 ]

• alucard.erbacam
WeAreLegion schreef op donderdag 15 november 2012 @ 14:41:
[...]
mmmm, ik heb dit accoutn al even maar werd niet gebruikt, maar wat ik nog weet is dat ik al een paypal had met een CC en een bank er aan, deze heb ik toen gebruikt, en toen bank als betaal middel gekozen dat werkt prima verder :)

Wat trouwens wel zo is is dat hij een betalingsregeling aanmaakt in je paypal, die kan je later wijzingen andere betaal methodes kiezen zeg maar, hij kiest automatisch je paypal saldo als eerste en dan pas je CC
Aah ok, dus betalen op saldo gaat (voor mij) niet.
Heb, nadat me duidelijk was geworden dat Paypal en koppelingen niet echt secure waren, mijn CC en bank eraf gehaald. Bank kan bij Supernews met Ideal en CC kan ik ook zo wel invullen. Jammer dat met tegoed niet kan anders had ik daar iets van kunnen opmaken. Zal het wel via Ideal regelen.

Bedankt voor de hulp in ieder geval :)

• WeAreLegion
  • Niet online
alucard.erbacam schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:46:
[...]

Aah ok, dus betalen op saldo gaat (voor mij) niet.
Heb, nadat me duidelijk was geworden dat Paypal en koppelingen niet echt secure waren, mijn CC en bank eraf gehaald. Bank kan bij Supernews met Ideal en CC kan ik ook zo wel invullen. Jammer dat met tegoed niet kan anders had ik daar iets van kunnen opmaken. Zal het wel via Ideal regelen.

Bedankt voor de hulp in ieder geval :)
Het kan wel met saldo he :) dat had ik er nog even bij gezegd, je moet dan voor nu gewoon even je CC toevoegen, betalingsding aanmaken met paypal, als dat helemaal klaar is hangt alleen je CC er aan, maar je kan er wel gewoon saldo op zetten, en volgens mij kan je daarna ook gewoon je CC weer verwijderen :)

• alucard.erbacam
WeAreLegion schreef op donderdag 15 november 2012 @ 15:57:
[...]
Het kan wel met saldo he :) dat had ik er nog even bij gezegd, je moet dan voor nu gewoon even je CC toevoegen, betalingsding aanmaken met paypal, als dat helemaal klaar is hangt alleen je CC er aan, maar je kan er wel gewoon saldo op zetten, en volgens mij kan je daarna ook gewoon je CC weer verwijderen :)
Aah ok, excuses had het niet goed gelezen/begrepen.
Heb nu de CC gekoppeld en een betalingsding gemaakt en het is van mijn tegoed afgegaan.
Denk wel dat ik volgende maand de boel switch naar Ideal aangezien dat 7€ is en 10$ blijkbaar iets van 8 euro nogwat is :)

Heb met Sunny, wat ik nu gebruik veel incompletes en failed: out of servers retention? meldingen.
Aangezien Supernews een veel langere retentie heeft ga ik die eens proberen.
Heeft zo te zien iig geen effect op de repair fouten.
edit:
Heeft iig wel effect op de retentieproblemen, deze files komen nu netjes binnen :)

[ Voor 5% gewijzigd door alucard.erbacam op 15-11-2012 17:16 ]

• pdukers
  • Niet online
pdukers schreef op woensdag 14 november 2012 @ 20:26:
Hier ook problemen met incompletes met sunny. Getest dmv 2 willkeurige van 400 resp. 700 dagen oud.

Hoop dat ze dit gaan fixen, anders wordt het weer overstappen.
De downloads die gisteren mis gingen, gaan vandaag helemaal goed :)

• bleh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik zie dat er bij cheapnews (nog altijd) een summerdeal actie loopt. Het unlimited abonnement voor 59€ per jaar. Heel mooi! :D

Heeft er iemand ervaring met cheapnews?

Iemand enig idee hoelang die actie nog zal lopen? Mijn abonnement loopt nog een goeie 2 maand.

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14:20
Dat is toch niet zo heeeeeel bijzonder? Voor die een a hooguit twee tientjes minder zou ik niet persee daarvoor gaan, maar naar kwali kijken.

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:08

Arfman

Drome!

En nogmaals, met de hele DMCA idioterie die nu gaande is zou ik persoonlijk geen jaarabonnement meer afsluiten. Ik ga vanaf de 19e mijn geluk bij Supernews beproeven en ga per maand bekijken hoe dat bevalt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

pdukers schreef op donderdag 15 november 2012 @ 18:55:
[...]

De downloads die gisteren mis gingen, gaan vandaag helemaal goed :)
Het zou dus kunnen dat Sunny wat server-problemen had, die niets met DMCA te maken hebben, en dat ze dat hebben opgelost. Misschien loopt het dan nog een beetje los allemaal.

Ondertussen heeft sickbeard trouwens zonder problemen de HD-TV versie en later de WEB-DL versie van de "pijlserie" gedownload vandaag.

Yippie kayak, other buckets!

• SB[NL]
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online
Helaas blijkt uit een onofficieel bericht (forum post) van een medewerker van Astraweb, dat Astraweb niet alleen officieel takedown verzoeken uitvoert (wat meer tijd kost, en controle mogelijk maakt op de juistheid van een verzoek), maar zelfs onofficieel DMCA verzoeken direct honoreert via een geautomatiseerd proces waardoor het als top nieuwsgroep provider helaas moet afvallen.

Waar het voorheen nog zin had om ook eu servers toe te voegen in de serverlijst (nzbget bijvoorbeeld) bij file
corruptie is dat bij Astraweb zinloos, omdat op alle servers ingegrepen wordt. De files schijnen te worden vervangen door txt bestanden.

Ik vermoed dat Astraweb eieren voor zijn geld gekozen heeft. Ik denk dat zij rustig afbouwen en zo het reeds verdiende behouden. (Bij verzet raken zij immers alles kwijt). Astraweb klanten zullen ongetwijfeld hun conclusies trekken en een andere NG provider zoeken.

[ Voor 4% gewijzigd door SB[NL] op 15-11-2012 23:40 ]

• schumi2004
SB[NL] schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:38:
Helaas blijkt uit een onofficieel bericht (forum post) van een medewerker van Astraweb, dat Astraweb niet alleen officieel takedown verzoeken uitvoert (wat meer tijd kost, en controle mogelijk maakt op de juistheid van een verzoek), maar zelfs onofficieel DMCA verzoeken direct honoreert via een geautomatiseerd proces waardoor het als top nieuwsgroep provider helaas moet afvallen.

Waar het voorheen nog zin had om ook eu servers toe te voegen in de serverlijst (nzbget bijvoorbeeld) bij file
corruptie is dat bij Astraweb zinloos, omdat op alle servers ingegrepen wordt. De files schijnen te worden vervangen door txt bestanden.

Ik vermoed dat Astraweb eieren voor zijn geld gekozen heeft. Ik denk dat zij rustig afbouwen en zo het reeds verdiende behouden. (Bij verzet raken zij immers alles kwijt). Astraweb klanten zullen ongetwijfeld hun conclusies trekken en een andere NG provider zoeken.
Waar heb ik dit eerder gelezen :P
Verwijderd in "Newsservers met binaries [Deel 12]"

• SB[NL]
  • Niet online
schumi2004 schreef op donderdag 15 november 2012 @ 11:03:
Wat zijn op moment de meest betrouwbare USP's?
Zie vooral supernews en astraweb voorbij komen.
Omdat ik jouw post had gelezen waarbij je Astraweb als betrouwbaar omschreef :-) Zolang mensen Astraweb als betrouwbaar omschrijven voel ik mij genoodzaakt om daarvoor te waarschuwen :-)

[ Voor 36% gewijzigd door SB[NL] op 15-11-2012 23:47 ]

• schumi2004
SB[NL] schreef op donderdag 15 november 2012 @ 23:46:
[...]

Omdat ik jouw post had gelezen waarbij je Astraweb als betrouwbaar omschreef :-) Zolang mensen Astraweb als betrouwbaar omschrijven voel ik mij genoodzaakt om daarvoor te waarschuwen :-)
Betrouwbaar noemen was niet helemaal handig nee, maar nu is iedereen weer even wakker geschud ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SB[NL]
  • Niet online
Hahaha inderdaad ;)

Het hele "uitzoeken welke dan wel" circus kan weer beginnen helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11-09 20:01

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Vanochtend maar even een 10GB blokje bij Astraweb gekocht, via Supernews wou het maar niet lukken om van 2 series de laatste aflevering goed binnen te krijgen. Met Astraweb erbij lukte het om 1 van de 2 binnen te krijgen. De ander ging als nog mis. Inmiddels al een andere versie gevonden dus dat komt wel goed. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cobb
  • Laatst online: 10:44
Met Sunny haal ik ook de nieuwste films niet meer binnen, net 13gb naar binnen gehaald kan ie de laatste 4 blokken niet vinden...

U don't get it boy, this isn't a mudhole. It's an operating table. And I'm the surgeon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Coenen schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 09:43:
Vanochtend maar even een 10GB blokje bij Astraweb gekocht, via Supernews wou het maar niet lukken om van 2 series de laatste aflevering goed binnen te krijgen. Met Astraweb erbij lukte het om 1 van de 2 binnen te krijgen. De ander ging als nog mis. Inmiddels al een andere versie gevonden dus dat komt wel goed. :)
Denk dat ik wel weet om welke series het ging, maar dat lag aan astraweb niet aan supernews :) er was een probleem met sommige series die geupload waren naar aastraweb die werden niet goed doorgestuurd :)

Maar goed heb nu supernews weer en geen problemen meer gehad :) snelheid is prima enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Hier ook sinds gisteren 7 downloads mis gegaan. Ik heb een jaar abbo van Usenetserver.com, heel handig ;) Ik gooi ze nog eens opnieuw in de queue, hopelijk helpt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Oh krijg nou wat joh

Ik kijk net op sab en zie inderdada dat er ook veel series niet goed gegaan zijn op supernews. Verrot zeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 11-09 20:39

ZeroCode

Woopie

Het opnieuw downloaden heeft blijkbaar geen zin.... Dus er missen echt stukken :-/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zijn echt allemaal dingen die volgens mij geupload worden naar astraweb, word tijd dat mensen hun eens gaan skippen en naar andere UN providers gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nog eisen stellen ook... :)
Volgens mij is astra gratis voor upload-account, das vast handig wil je ergens een anoniem accountje maken.

Tja ik weet niet hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Was geen eis verder meer een constatering :)

[ Voor 71% gewijzigd door WeAreLegion op 16-11-2012 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 09:09

kishan4uall

kiesjan mag ook

Na een hele tijd Usenetserver gebruikt te hebben ben ik door veel incompletes met een paar series en een paar (1 dag oude post) films toch maar overgestapt op Astraweb. Heeft waarschijnlijk ook met het DMCA-notice feestje te maken wat er nu speelt bij de newsservers. Bij Astraweb kon ik ze probleemloos binnenhalen, dus vooralsnog blij met mijn keuze.

Ga voorlopig gewoon verder met de maandabonnementen zodat er snel te switchen valt als ik weer last krijg van irritante incompletes.

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Frappant dat sommige zeggen dat je net niet bij Astraweb moet zijn, en dat er dan toch mensen zijn die doodleuk zeggen dat ze zijn overgestapt op Astraweb........

Vanmorgen is het mij bij Eweka niet gelukt om een verse grijze ziekenhuisaflevering binnen te hengelen, dit was nooit een probleem. Bevalt me niks.

[ Voor 31% gewijzigd door psy op 16-11-2012 14:07 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
WeAreLegion schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:35:
Was geen eis verder meer een constatering :)
Weet ik , was ook niet echt handig geforumuleerd van me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
psy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:06:
Frappant dat sommige zeggen dat je net niet bij Astraweb moet zijn, en dat er dan toch mensen zijn die doodleuk zeggen dat ze zijn overgestapt op Astraweb........

Vanmorgen is het mij bij Eweka niet gelukt om een verse grijze ziekenhuisaflevering binnen te hengelen, dit was nooit een probleem. Bevalt me niks.
Nou ik las op een forum, (van een nzb site) dat het waarschijnlijk geen DCMA take downs zijn maar dat er een propegatie probleem is naar andere servers toe. Maar goed het komt soms wel eens voor, de meeste dingen kon ik nu wel gewoon downloaden van wat alelmaal verkeerd ging, heb maar gezegd dat er om de 6 uur gekeken word of er iets is en niet om de 30 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Het kan iig geen kwaad om geen langdurige abo's meer af te sluiten.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:51
XSnews gelukkig nergens last van. Altijd 14mb/s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
psy schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 14:22:
Het kan iig geen kwaad om geen langdurige abo's meer af te sluiten.
3 mnd is voor mij de sweet point, niet veel zin om iedere maand met mijn ideal hiervoor te zooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

WeAreLegion schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 11:28:
Zijn echt allemaal dingen die volgens mij geupload worden naar astraweb, word tijd dat mensen hun eens gaan skippen en naar andere UN providers gaan.
Of gewoon, net als ik, een blokje van 10GB kopen, verloopt niet, Astraweb als second source instellen (kan met Newsleecher) en als Supernews het niet heeft, dan kijkt ie even bij Astraweb.

BTW, ik ben niet overgestapt naar Astraweb, ik gebruikte Astraweb in het verleden al. Sinds Supernews gebruikte ik Astraweb als fill server, tot dat een tijd geleden m'n block data op was. Dus vanochtend even snel 10GB via PayPall gekocht en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freakster86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Daarstraks ook even in SAB gekeken hoe alles is binnengekomen. Bleken er 3 gewoon kansloos kapot te zijn. Ik heb alle 3 bij Sickbeard weer op wanted gezet en raar maar waar, ze zijn allemaal heel huids binnengekomen. Er stond wel achter de nzb 'different-group', maar verder dezelfde bestandsnaam.

Sunny Usenet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09 18:27

Valkyre

Kitesurf FTW!

pff sickbeard maar op 10 minuten ingezet want wat hier al genoemd is al een serie of 3 a 4 welke niet meer binnen komen :(
eweka...
weet iemand de server van de ziggo nieuwsserver? news.ziggo.nl lijkt niet te werken.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
Gohan-san schreef op vrijdag 16 november 2012 @ 19:05:
pff sickbeard maar op 10 minuten ingezet want wat hier al genoemd is al een serie of 3 a 4 welke niet meer binnen komen :(
eweka...
weet iemand de server van de ziggo nieuwsserver? news.ziggo.nl lijkt niet te werken.
Ja hoor werkt perfect maar lees ff hier of je wel het juiste adres hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
  • Laatst online: 10-09 12:00
Mijn supernews account wil ook 2 afleveringen en een film niet binnen halen. Wat kan ik het beste doen, wachten of een andere server kiezen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kishan4uall
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-09 09:09

kishan4uall

kiesjan mag ook

blubbers schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 11:41:
Mijn supernews account wil ook 2 afleveringen en een film niet binnen halen. Wat kan ik het beste doen, wachten of een andere server kiezen? :)
Trial accountje bij een andere provider proberen? Kan je snel checken of die het wel nog heeft :)

desktop, laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Supernews en Usenetserver doen het niet. Iemand die nog een andere server weet? Astraweb moet ik een creditcard ingeven via paypal en die heb ik niet. :(

Pureusenet.nl ookal niet, allemaal gaan ze via astraweb zie ik :(

[ Voor 18% gewijzigd door blubbers op 17-11-2012 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Astraweb kan je ook vergeten, net als Sunny, deleten alles enorm snel.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Series die gisteren online komen vandaag al corrupt. :( Iemand die nog een werkende server heeft? Kan niet echt veel trial servers vinden.. :)

[ Voor 4% gewijzigd door blubbers op 17-11-2012 20:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Ik ben ook wel benieuwd naar servers die niet meteen alles automatisch deleten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
't Wordt weer moeilijk om aan content te komen. Zit iedereen dan met zijn mediacenter, dlna TV, of mediaplayer, maarja geen content. Om het over overbodige snelle verbindingen en 3-TB hdd's maar niet te hebben.

[ Voor 23% gewijzigd door Sjah op 17-11-2012 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
XSNews.com trial wil ook niet.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Voor wie het zich afvroeg, alles wat Sunny niet heeft, heeft bij mij BlockNews ook niet, dus dat is ook niet beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

blubbers schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:32:
Series die gisteren online komen vandaag al corrupt. :( Iemand die nog een werkende server heeft? Kan niet echt veel trial servers vinden.. :)
Dan maakt retentie ook geen drol meer uit dan.
Sjah schreef op zaterdag 17 november 2012 @ 20:48:
't Wordt weer moeilijk om aan content te komen. Zit iedereen dan met zijn mediacenter, dlna TV, of mediaplayer, maarja geen content. Om het over overbodige snelle verbindingen en 3-TB hdd's maar niet te hebben.
Wat dacht je van compleet overbodige bedrijven inclusief personeel en serverparks die wel een iets grotere investering hebben gedaan dan een 3TB harddisk aanschaffen.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09 15:06
Zit bij easyusenet, geen idee waar die hun spul vandaan halen. Uit tevredenheid een 2 jaar account gehaald, loopt nog 1 jaar. Hopen dat deze DMCA meuk niet te veel roet in het eten gaat gooien. Anders moet ik maar eens nadenken over dat 600/600 glasvezel lijntje dat hier wordt aangelegd volgend jaar. Zou ontzettend jammer zijn.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Read
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-02 08:12

Read

Join The Résistance

Heb al tijden hitnews en altijd full speed zelfs op oude posts.
Heb al meer gelezen dat er dingen bij bepaalde providers fout gaan ivm illigale content.
Zijn zelfs al verwijzingen naar bepaalde post via nr en niet meer via naam op bepaalde fora.

[ Voor 28% gewijzigd door Read op 17-11-2012 21:36 ]

AC of DC is hetzelfde als je er teveel van op je donder krijgt leg je toch het loodje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alucard.erbacam
Heb tijden Supernews gedraaid, maar ben een +/- 6 maanden geleden overgestapt op Sunny ivm accountsharing met familieleden. Echter had ik steeds vaker last van missende stukken en out of retention meldingen.
Dus heb ik laatst Supernews weer geactiveerd en als hoofdserver in Sab gezet (met Sunny als backup) Het aantal meldingen was na deze stap drastisch verminderd echter waren er nog een paar die niet wilden werken.

Daarvoor (zoals ik las in dit topic) een block account gepakt bij Astraweb (om te testen of dit invloed zou hebben). Deze is ook als backup server ingesteld. Tot nu toe alles binnen wat ik wilde hebben.
Echter zie ik in de stats dat de Astraweb server al 2,7G aan data heeft gebruikt.
De conclusie die ik hieruit (denk) te kunnen trekken is dat Astraweb veel missende stukjes toch heeft welke dus blijkbaar bij Supernews en Sunny niet te krijgen zijn.

Ga dit zeker in de gaten houden, ook hoe snel ik door de 25G block heen ben en anders overwegen 1 van de andere te dumpen voor Astraweb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caveman
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-09 19:36

Caveman

whahoehaha

Na wat speurwerk op de verschillende fora lijkt het een propegatie probleem, het is ook verschillend per groep waarin het gepost is. Waarschijnlijk zit er hier en daar ook een DMCA actie tussendoor, waardoor het alleen maar erger lijkt. Op het ogenblik lijkt het weer goed te gaan, het is op het moment ook verstandig om je eigen nzb te maken met een zoekmachine en niet lukraak ergens vandaan te halen. Als de nzb gecreerd is op een server waar het niet compleet is, is de nzb dus niet compleet en krijg je hem nooit fatsoenlijk binnen.
Het ligt dus niet aan je provider, na het handmatig headeren (ja, dat kan nog steeds 8) ) zag ik dat er iets compleet was en met de nzb (van een andere bron) niet compleet binnen te halen was. Dus weer terug naar Xnews en dan bedoel ik niet de provider maar het programma... :)

[ Voor 20% gewijzigd door Caveman op 18-11-2012 10:58 ]

I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 09:36
meh,

Hitnews
Pure Usenet
Sunny Usenet
XLNed
Usenetserver

Allemaal dezelfde problemen.

NewsXS is de enige die nog fatsoenlijk werkt lijkt het, komt dat omdat ze alleen nog nederlandse klanten bedienen, m.a.w. geen DMCA-druk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greatchampion
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-09 23:55
bleh schreef op donderdag 15 november 2012 @ 20:14:
Ik zie dat er bij cheapnews (nog altijd) een summerdeal actie loopt. Het unlimited abonnement voor 59€ per jaar. Heel mooi! :D

Heeft er iemand ervaring met cheapnews?

Iemand enig idee hoelang die actie nog zal lopen? Mijn abonnement loopt nog een goeie 2 maand.
Heel slechte provider. Overdag haal je wel de maximale snelheid (bij mij 1,5MB/). Maar na 18:00 dropt deze naar een schrammele 500KB/s. Verder hoe ouder de post hoe trager het gaat. Ook als je overdag download. Mij niet meer gezien bij deze usenetprovider. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:24
Eweka hanteert wel een hele beroerde DMCA strategie zeg... ipv de rar files gewoon te verwijderen van de server lijkt het wel of ze het expres corrupt maken. Gevolg? Je bent uren bezig om een film te downloaden waarvan de rar files uiteindelijk 0 blocks bevatten... Is dat bij al de providers zo?
Neem aan dat normaal de files verwijderd worden en je usenet provider ze daardoor als het ware 'skipt' omdat ze niet meer gedownload kunnen worden.

Mag hopen dat er op deze manier snel een vervanger voor usenet komt, dit schiet niet op.

[ Voor 20% gewijzigd door Deismyna op 18-11-2012 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Een vervanger? Zou niet weten wat. Of je moet doelen op legale alternatieven, maar ik ben niet bereid om te lappen voor iets wat nu gratis is. Je zag het aan iTunes, wat ze vragen, niet aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitshape
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

bitshape

japanse vechtvis

LiquidSmoke schreef op zondag 18 november 2012 @ 11:36:
NewsXS is de enige die nog fatsoenlijk werkt lijkt het, komt dat omdat ze alleen nog nederlandse klanten bedienen, m.a.w. geen DMCA-druk?
Geen DMCA (Amerikaans), maar wel de Nederlandse (EU) "Notice And Takedown" requests.
Zo-ook bij de Tweaknews (Cambrium), XLned en Hitnews servers.
Deismyna schreef op zondag 18 november 2012 @ 13:15:
Eweka hanteert wel een hele beroerde DMCA strategie zeg...
Met Eweka zit je te downloaden van een server van Highwinds Media (USA), en dat valt dus onder het Amerikaanse DMCA.
Zie ook het overzichtje wat ik eerder in dit topic heb gepost:

Usenet Reseller Topologie

Het Nederlandse I-Telligent (eigen server) staat daar niet op, iemand een idee hoe die bevalt??

[ Voor 50% gewijzigd door bitshape op 18-11-2012 14:42 ]

bit 2.0: i7-8700K - Z370 Apex - 32GB 3200c14 - Strix GTX1080 - Prime 850W - LSI 9207-8i - 22TB HDD - 5.5TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
NewsXS gaat ook via astraweb zie ik..

Iig, het lukt me niet om two and a half men s10e8 binnen te halen.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik dacht altijd dat Eweka ook een eigen server park had. Vanwege de reakties door Eweka zelf en ook altijd de vragen of een bepaalde reader problemen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
@blubbers: Op sunny geen probleem, blijkbaar is er nog wel verschil tussen de payservers...

@bitshape, mooi kaartje.

[ Voor 13% gewijzigd door Sjah op 18-11-2012 15:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

Sjah schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:15:
@blubbers: Op sunny geen rpobleem, blijkbaar is er nog wel verschil tussen de payservers...

@bitshape, mooi kaartje.
Sunny verwijdert ook.
blubbers schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:54:
NewsXS gaat ook via astraweb zie ik..

Iig, het lukt me niet om two and a half men s10e8 binnen te halen.. :)
Nee, NewsXS gaat via XSNews.

[ Voor 34% gewijzigd door Phyxion op 18-11-2012 15:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Ja, maar die ene leech die hij noemt heb ik het over, die kon ik net pakken, de 720p. Blijkbaar is het niet een op een overal hetzelfde (wordt) verdwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 09:24
Phyxion schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:18:
[...]

Sunny verwijdert ook.

[...]

Nee, NewsXS gaat via XSNews.
vandaag voor het eerst last van.. series gelukkig nog geen problemen mee gehad.

maar mn abbo loopt nog tot de 23ste dus eens kijken of ik daarna een ander ga nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12:24
Coenen schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:56:
Ik dacht altijd dat Eweka ook een eigen server park had. Vanwege de reakties door Eweka zelf en ook altijd de vragen of een bepaalde reader problemen heeft.
Eweka heeft inderdaad hun "eigen" serverpark hier in Nederland. Maar sinds ze overgenomen zijn kan dat best onderdeel van Highwinds zijn.
Kwam er net trouwens achter dat wat ik eerder zei niet helemaal klopte, de bestanden zijn wel degelijk verwijderd op de server (en ze worden dus ook incompleet binnen gehaald). Alleen de downloadsnelheid gaat hierdoor ook drastisch omlaag, waardoor ik dacht dat de complete rars binnengehaald werden. Heb ik in ieder geval een manier om te zien of een post er wel of niet staat.

En wat alternatieven betreft, legaal of "illegaal" is mij om het even. Om nou meteen te stellen dat je niet wilt betalen voor een legale dienst gaat mij wat ver. Ik zou best willen betalen voor een Nederlands alternatief voor Netflix, mits de content goed is. Maar zolang je nog steeds 8 euro moet dokken om een film éénmalig te streamen kan het me gestolen worden, dan betaal ik nog liever 2 euro meer van de Blu-Ray in het doosje, die ik aan kan zetten wanneer ik wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richub
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:17
bitshape schreef op zondag 18 november 2012 @ 14:27:
[...]

.........

Het Nederlandse I-Telligent (eigen server) staat daar niet op, iemand een idee hoe die bevalt??
Ik heb naar aanleiding van dit draadje geprobeert wat recente series te downloaden, maar I-telligent verwijdert net zo hard deze series als de meeste andere providers. :(

Retentie is 900 dagen, snelheid is wisselvallig. Overdag op prime-time is het 1/3de van de max snelheid hier. (60 Mbit, 7 MB/s dus.)

[ Voor 14% gewijzigd door Richub op 18-11-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prOnorama2
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 23:57
SunnyUsenet doet het hier in ieder geval weer voor oudere posts (>400 dagen).

Eweka is zo te zien ook niet echt een super alternatief. Voorlopig hou ik Sunny nog even aan denk ik, maar ik ga in ieder geval per maand betalen gezien de situatie met DMCA enzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blubbers
Sjah schreef op zondag 18 november 2012 @ 15:15:
@blubbers: Op sunny geen probleem, blijkbaar is er nog wel verschil tussen de payservers...

@bitshape, mooi kaartje.
Net even een trial genomen bij Sunny. Sickbeard stuurt mij de HD TV Dimension versie en die wil niet binnenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zie DM.

[ Voor 89% gewijzigd door Sjah op 18-11-2012 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:00
Ik heb een 3e server toevoegd, ik draai nu op Ziggo, Eweka en Sunny dus Astraweb, Highlandsmedia en XLNed.

Eweka is niet meer aan te raden, Astraweb icm XLNed werkt tot nu toe het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Wat er mis was met mijn tip aan blubbers, ik had niet door dat Sunny idd niet alles pakt (voor die specifike post!!), maar Blocknews alle ontbrekende deeltje wel pakt. Maar vergis je niet afgelopen week heb ik al vaak meegemaakt dat Blocknews niks had. Tevens zag ik dat Xs4all en XsNews in dit geval ook als fillserver kon dienen, maar dat verschilt per post. Al met tal ben ik blij met de 3 fillservers die ik bezit (Xs4All en XsNews zijn gratis ipv6, langzaam ,maar prima voor ontbrekend deeltje), maar echt niet altijd de oplossing, maar goed we komen al iets verder in onze strijd... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Sjah schreef op zondag 18 november 2012 @ 17:55:
Xs4All en XsNews zijn gratis ipv6, langzaam ,
is toch maar vooor een paar dagen?

BTW wat is $film?

Nu iig maar mijn KPN newsgroup in gebruik genomen.

[ Voor 16% gewijzigd door maartend op 18-11-2012 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nee Xs4all (en Tele2) niet,Tele2 vergeten te noemen, het werk nog altijd prima hier, maar er was een groot ipv6-server topic op FTD.nu, maar volgens mij bestaat dat forum niet meer, doodzonde van dat topic uit de Schatkist..
XsNews kan je vergeten als newbee op ipv6-gebied, die heeft password nodig, die gaven ze gratis uit maar (dat uitgeven) is allang gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matis
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:27

Matis

Rubber Rocket

Pff, echt klote. Ik dacht eerst dat er problemen waren in mijn lokale instellingen (sabnzbd icm SpotWeb), ik kreeg geen bestanden meer binnen. Alleen maar "article not found on all servers".
Maar zoals hier uit een aantal berichten blijkt. Is het Eweka zelf die opzettelijk specifieke bestanden verwijderd :/

Jammer maar helaas :-(

[ Voor 14% gewijzigd door Matis op 18-11-2012 20:13 ]

If money talks then I'm a mime
If time is money then I'm out of time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:34

Meneer iCy

swarma

Kunnen er meer mensen op het moment geen Sunny of Pure usenet accounts aanschaffen en betalen?

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Het lijkt dat ik bij Sunny ook populaire series ouder dan >400 nog niet allemaal goed binnen krijg. Misschien moet ik ook maar een combi gaan nemen :). Daarnaast lijkt Astraweb nu helemaal slecht te worden nu ze een automatisch DMCA process hebben >.>

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted038
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 22:43
Zou kunnen zijn dat de DCMA-focus in eerste instantie meer ligt op actueel materiaal en niet op ouder spul ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Nu online
Ik probeerde gisteren een film met een vleermuis af te halen, kreeg echt bijzonder lage snelheden, werkte voor geen meter. Toen snel wat beginnen Google'en en toen zag ik al redelijk snel dat DMCA heel fel bezig is...

Zit bij Astraweb, maar denk dat ik die binnenkort vaarwel kan zeggen. Iemand nog een voorlopige "golden-combi" die niet vatbaar zijn voor DMCA-requests?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nAffie
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

nAffie

...

Ik ben van het weekend overgestapt na jaren Bintube naar EasyUsenet.nl vanwege de vele DMCA-takedowns en incompletes de laatste maanden.

Al m'n failed NZB's opnieuw in de cue gegooid en alles kwam probleemloos, compleet en met hoge snelheid binnen. Ook de oudere posts van populaire series van enkele weken/maanden geleden.

Ik ben weer blij... :D

meh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerBee
  • Niet online

KillerBee

This fragster is unstoppable!

Het gaat vandaag ineens verbazingwekkend goed met Sunny, ik krijg alles zowaar compleet binnen, ik hoop dat dit zo blijft...

[ Voor 38% gewijzigd door KillerBee op 19-11-2012 18:15 ]

Mijn Systeem "Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdukers
  • Niet online
KillerBee schreef op maandag 19 november 2012 @ 18:14:
Het gaat vandaag ineens verbazingwekkend goed met Sunny, ik krijg alles zowaar compleet binnen, ik hoop dat dit zo blijft...
Mijn ervaring is juist dat ik vandaag weer last van incompletes heb bij bepaalde downloads. DMCA is onwaarschijnlijk, want via astraweb kan de ontbrekende delen wel vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Laatst online: 08-09 10:05
Het is dat ik het hier lees anders zou ik niet weten dat er takedowns zijn.
Heb er tot nu toe geen last van met super news.
Revoluties, pijltjes en mannen met vleermuispakken gaan prima :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coenen

Coenen

=LoT= IJsbier @ ET

Ik heb net wat oudere aflevering van de pijl serie in WEB-DL kwaliteit geprobeerd, maar geen succes.
Of ik krijg de verkeerde NZB's van NZBmatrix, zou ook nog kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Nou, vandaag Sunny , juist bij de oudere posts, zeg 10% ontbrekend, maar mijn blocknews fill vult het prima aan, maar wel vreemd, is DMCA opeens ook achter 400 dgn oude leeches aangegaan? Nouja ik ga een 2e fillserver nemen in Astra, om meer opties te hebben.

Oja welk nzb-indexer zoekt 1600 dgn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-09 11:11

Sm0k3r

cough...cough...

Never mind, mijn vriendin en ik zaten de hele verdomde tijd via astraweb te downloaden. 8)7

[ Voor 90% gewijzigd door Sm0k3r op 20-11-2012 03:45 ]

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
Zo, een dikke blockaccount gemaakt @Astra, gaat het fout na het betalen bij het login aanmaken, djeezzz wat sloom. Nu is support ook naar huis, dus ik kan nog niks, pff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik zat bij Eweka, maar door de laatste ontwikkelingen kreeg ik ook niks meer compleet binnen. Ik heb nu even een proefaccountje aangemaakt bij Easy Usenet en daar lijkt alles vooralsnog netjes binnen te komen. Voor nu ga ik nog even verder testen.

edit: En voor de gein schakel ik weer even over naar Eweka en dat werkt ook ineens weer 8)7

[ Voor 16% gewijzigd door Tjoekie op 19-11-2012 22:01 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 55 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
VERPLICHT LEESVOER

Discussies over copyright materiaal worden NIET op prijs gesteld.

Ook geen hints of vragen naar films, series en dergelijke. Kap er gewoon mee, anders gaan we harder optreden.

Voor je een vraag stelt met betrekking tot incomplete downloads, doorzoek eerst dit topic eens!