Ben wel blij met de GTX 670 Asus DC2 Top. Binnenkort toch even de hele pc schoonmaken en nieuwe Win 7 install..
In BF3 heb ik net mooi kunnen zien dat mijn i7 920 en GTX 670 mooi in balans zijn in Sharqi op het Hotel. Als ik alle video settings op low zet en de resolutie laag dan is de minimum framerate 90 fps. Als ik alles op 1080P en 120 hz gooi op Ultra dan zakt de minimum framerate naar 40/50fps. Gelukkig sta ik daar nooit op mensen te schieten haha..
Je ziet inderdaad in GPU-Z ook tijdens het gamen dat de kaart over de 70 graden een tandje terugklokt naar 1241mhz onder de 70 graden gaat hij over de 1257 heen zag ik net. Op zich wel bizar, want ik heb die Asus GPU Tweak niet eens geïnstaleerd, toch geeft GPU-Z wel aan dat hij in BF3 op 1250+mhz loopt. Ding vliegt dus blijkbaar wel..
Binnenkort na schone installatie eens kijken hoeveel ik er maximaal kan uitpersen met die Asus GPU Tweak.. Even een mooi fanprofiel aanmaken dat ie niet terugklokt als hij boven de 70 graden komt..
Ook mooi om te zien dat die i7 920 dus op 3.8ghz ook nog niet op zijn max zit, dat ding duwt de GTX670 toch nog naar 90+ fps als ik alles grafisch laag zet. Vraag me af wat er gebeurd als ik v-sync uit zet, fps zal wel door het dak gaan dan. Nu weet ik dus ook hoe 120hz gaming voelt, erg goed!