Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Instabiliteit door de OC die er vaak ook op zit en allerlei vreemde "het draait net niet lekker" toestanden als je er 2 of meerdere wil combineren...

Zoo vaak problemen mee gezien dat ik liever gewoon een normale kaart koop en als ik zin heb in een OC dan doe ik dat zelf wel een keer :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fearsome0ne
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 24-08 15:21
Momenteel worden ook veel EVGA 670 SC kaarten teruggeroepen met problemen.

I will not fear - Fear is the mind-killer - I will face my fear - I will let the fear pass through me - When the fear is gone, there shall be nothing - Only I will remain

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 21:00
Hallo,

Ik heb een ASUS DCU II GTX 670 (non-TOP versie) in mijn PC geplaatst en zit met het volgende probleem.

Sporadisch als ik in Windows 7 (64-bit), verse install, zit heb ik last van een knalrood scherm. Komt zomaar uit het niets te voorschijn maar meestal wanneer ik via youtube iets kijk of via VLC media player. Stappen die ik al ondernomen heb:

-Kaart op stocksnelheid gezet (geen voltmod o.i.d. gebruikt)
-Ik had driver 301.43 en heb gedowngrade naar 301.25 maar zonder resultaat.
-Alles wat enigszins op een monitoring tool lijkt verwijderd behalve de meegeleverde "ASUS GPU Tweak"

Met gamen heb ik geen last, en ik weet zeker dat temperatuur niet boven de 71 graden uitkomt.

Ik heb al een beetje lopen zoeken maar het lijkt dus een driver issue te zijn. Zijn er misschien meer tips/opties? De eerst volgende WHLQ driver staat pas over een maand gepland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:24

Phntm

Tlingelingeling

killingdjef schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 15:03:
Hallo,

Ik heb een ASUS DCU II GTX 670 (non-TOP versie) in mijn PC geplaatst en zit met het volgende probleem.

Sporadisch als ik in Windows 7 (64-bit), verse install, zit heb ik last van een knalrood scherm. Komt zomaar uit het niets te voorschijn maar meestal wanneer ik via youtube iets kijk of via VLC media player. Stappen die ik al ondernomen heb:

-Kaart op stocksnelheid gezet (geen voltmod o.i.d. gebruikt)
-Ik had driver 301.43 en heb gedowngrade naar 301.25 maar zonder resultaat.
-Alles wat enigszins op een monitoring tool lijkt verwijderd behalve de meegeleverde "ASUS GPU Tweak"

Met gamen heb ik geen last, en ik weet zeker dat temperatuur niet boven de 71 graden uitkomt.

Ik heb al een beetje lopen zoeken maar het lijkt dus een driver issue te zijn. Zijn er misschien meer tips/opties? De eerst volgende WHLQ driver staat pas over een maand gepland.
Red screen of death. Via safe mode je drivers verwijderen van nvidia, driver sweeper en ccleaner draaien. PC uit doen en je kaart voor 5 minuten eruit halen. Vervolgens kijk of er stof ergens in je pcie slot zit. Plaats het terug, boot in windows normaal en laat windows voor je je kaart drivers installeren
vervolgens reboot je systeem en kijken of het werkt en geen problemen ondervindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Phntm schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 16:31:
[...]

Red screen of death. Via safe mode je drivers verwijderen van nvidia, driver sweeper en ccleaner draaien. PC uit doen en je kaart voor 5 minuten eruit halen. Vervolgens kijk of er stof ergens in je pcie slot zit. Plaats het terug, boot in windows normaal en laat windows voor je je kaart drivers installeren
vervolgens reboot je systeem en kijken of het werkt en geen problemen ondervindt.
Drivers verwijderen had ik al precies gedaan op de manier zoals je aangaf toen ik downgrade. Driver Sweeper en CCleaner zelfs meerdere keren gedraaid omdat er kennelijk toch nog iets achter bleef... Stof wil ik checken maar alle onderdelen in mn kast (en mn kast zelf) is gloednieuw.

Je suggestie komt er dus feitelijk op neer dat ik de Nvidia drivers weg moet gooien en de windows drivers ervoor in de plaats moet gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

killingdjef schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:16:
[...]

Drivers verwijderen had ik al precies gedaan op de manier zoals je aangaf toen ik downgrade. Driver Sweeper en CCleaner zelfs meerdere keren gedraaid omdat er kennelijk toch nog iets achter bleef... Stof wil ik checken maar alle onderdelen in mn kast (en mn kast zelf) is gloednieuw.

Je suggestie komt er dus feitelijk op neer dat ik de Nvidia drivers weg moet gooien en de windows drivers ervoor in de plaats moet gebruiken?
Nou windows gaat niet zijn eigen drivers op je kaart gooien, maar de eerste R300 drivers voor de GTX 6xx series. Vanaf daar kun je weer updaten naar de 301.42 update. Eventueel contact opnemen voor beter advies bij Asus, zij kunnen desnoods je kaart vervangen met een nieuwe. RSOD is wel bekend bij nVidia sinds de GTX 6xx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier wat meer info over de RSOD
http://videocardz.com/319...red-screen-of-death-issue

Is iets met software

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Phntm schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:22:
[...]

Nou windows gaat niet zijn eigen drivers op je kaart gooien, maar de eerste R300 drivers voor de GTX 6xx series. Vanaf daar kun je weer updaten naar de 301.42 update. Eventueel contact opnemen voor beter advies bij Asus, zij kunnen desnoods je kaart vervangen met een nieuwe. RSOD is wel bekend bij nVidia sinds de GTX 6xx
Ahhh! Helemaal duidelijk! Thanks!

(Misschien heel raar.. maar sinds ik GPU Tweak uit heb staan heb ik nog geen "issues")

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
Ja precies. Ik las overal spookverhalen dat de kaart langzaam aan het sterven zou zijn maar dat leek mij inderdaad al een broodje aap. Toevallig staat in de comments ook iets over GPU Tweak 8)7

Ik ben benieuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-04 10:19
Ik heb in de week dat ik mijn 670 heb ook al twee keer een RSOD gehad, maar die werd snel hersteld door Windows 7. Is dit iets waar ik iets mee moet? Wil mn kaartje na 2 maanden zonder gpu niet nog een keer kwijt eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
NinjaTuna schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:41:
Ik heb in de week dat ik mijn 670 heb ook al twee keer een RSOD gehad, maar die werd snel hersteld door Windows 7. Is dit iets waar ik iets mee moet? Wil mn kaartje na 2 maanden zonder gpu niet nog een keer kwijt eigenlijk :P
Persoonlijk denk ik dat het gevalletje "early adopters" is en dat het over een tijd opgelost gaat zijn. Mijn aanname is dat alle software dat enigszins de temperatuur(of een andere waarde) probeert uit te lezen van een Kepler core, een RSOD kan veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiakid0
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-08 22:03
Ik heb wel interesse voor een Nvidia GTX6xx serie kaart die concurreert tegen de HD7850, rond de €200 klasse.

Op het moment is het de GTX560Ti die het waar zou moeten maken. Weet alleen niet zeker of deze wel de betere keuze is aangezien deze toch al weer meer dan een jaar oud zijn.

Mijn vraag is dus of er al plannen of geruchten zijn voor een dergelijke kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

mafiakid0 schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:49:
Ik heb wel interesse voor een Nvidia GTX6xx serie kaart die concurreert tegen de HD7850, rond de €200 klasse.

Op het moment is het de GTX560Ti die het waar zou moeten maken. Weet alleen niet zeker of deze wel de betere keuze is aangezien deze toch al weer meer dan een jaar oud zijn.

Mijn vraag is dus of er al plannen of geruchten zijn voor een dergelijke kaart.
nVidia zal natuurlijk zijn serie afmaken net als elke keer dat zij een nieuwe kaarten reeks op de markt zetten, maar wanneer is nog onbekend. Er gaan geruchten rond, dat de GTX660Ti of GTX660 en GT(X) of (S) 650 in Q3 van dit jaar uit zullen komen. Of dit waar is weet ik niet, maar we zullen het zien. Je kan tenslotte voor 200 nu wel wat beters dan de GTX560Ti verkrijgen, kijk maar eventjes in Pricewatch naar de HD 6xxx series of de GTX 570, die is geloof ik mocht ik het goed hebben rond de 200 eurie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Dames en heren,
Ik heb zojuist een review online gegooid van de GTX-670 Phantom!
Check it out:
productreview: Gainward GeForce GTX 670 Phantom review door NinjaTuna

Opmerkingen en suggesties zijn meer dan welkom, maar wel graag in de reacties onder de review!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 08-09 12:22

p0st

Dutch Reefer

NinjaTuna schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 01:06:
Dames en heren,
Ik heb zojuist een review online gegooid van de GTX-670 Phantom!
Check it out:
productreview: Gainward GeForce GTX 670 Phantom review door NinjaTuna

Opmerkingen en suggesties zijn meer dan welkom, maar wel graag in de reacties onder de review!
Briljante review, leest fijn weg! Je aantal sterren gaat ook goed 8)

🐠 Reef Tank @ Instagram 🖥️ x570 \\ 5950x \\ RTX3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
atticus182 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 08:09:
Briljante review, leest fijn weg! Je aantal sterren gaat ook goed 8)
Goed om te horen! Bedankt voor de sterretjes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 26-08 12:31
Ik ga hem lezen! Ben zelf nog erg aan het twijfelen om er een te kopen. En dan twijfel ik nog of dat ik reference haal of een Top van Asus. Ik wil hem namelijk overclocken en met de Top versie ben ik al een heel eind op weg met overclocken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Rickxbox schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:25:
Ik ga hem lezen! Ben zelf nog erg aan het twijfelen om er een te kopen. En dan twijfel ik nog of dat ik reference haal of een Top van Asus. Ik wil hem namelijk overclocken en met de Top versie ben ik al een heel eind op weg met overclocken.
Ik denk dat je beter (=>goedkoper) uit bent met de niet-top van ASUS als je zelf nog wilt overclocken. De koeler is naar mijn idee het zelfde en dan gooi je die extra mHz er zelf nog wel bovenop. Heb zelf helaas geen ervaring met ASUS, nog het reference model dus ik kan er verder niet over oordelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
Bij de buren hadden ze het er over dat de reference modellen last hadden van een irritant fan geluid. Ik weet niet of dat iemand dat kan verifiëren? Daarnaast ben ik bang dat alle goede chips al zijn cherry picked door de fabrikanten die oced versies verkopen. Of zeg ik nu iets wat niet klopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
De reference koelers staan er om bekend dat ze wat meer herrie maken en wat minder prestatie leveren, daarom is het ook een reference-koeler. Het is daarna aan de verschillende fabrikanten om zich, als ze dat willen, uit te leven op deze koeler en er iets van te maken wat beter presteert, eventueel met een nieuw PCB en componenten die al dan niet de levensduur, het stroomverbruik en what not zullen verbeteren.

Ik kan me echter niet voorstellen dat de fabrikanten de keuze hebben over het kiezen van "goede chips". Het is volgens mij meestal juist zo dat ze niet tot het uiterste gaan in hun OC om er voor te zorgen dat ook de wat mindere chips stabiel blijven. Daarbij zal een gare chip in mijn ervaring eerder wat warmer worden dan een betere, dan dat ie niet geschikt is voor overclocking.

edit: ik zal even zoeken of ik iets kan vinden over fabrikanten en "cherry-picking"
edit2: hier staat iets: http://www.overclock.net/...e-card-from-non-reference
en hier ook nog: http://www.tested.com/new...gns-whats-the-difference/

Beide sites spreken echter niet van inferieure chips op reference-kaarten, dus ik denk dat je er van uit mag gaan dat daar geen significant verschil in zit. Experts will have to correct me if I'm wrong.

[ Voor 25% gewijzigd door NinjaTuna op 30-05-2012 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rutix
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 05-09-2024
Ik heb sinds een maand de ASUS GTX680-2GD5. Wat een heerlijke kaart is dat! Lekker stil, snel en totally overkill voor de games die ik speel maar dat maakt me niet zoveel uit :).

Nothing to see here!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

@Rutix inderdaad heb de GTX570 dikke overkill maar mij boeien

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
NinjaTuna schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 10:51:
Beide sites spreken echter niet van inferieure chips op reference-kaarten, dus ik denk dat je er van uit mag gaan dat daar geen significant verschil in zit. Experts will have to correct me if I'm wrong.
Als ze wel of niet aan "cherry-picking" doen, weet ik niet, maar tussen de verschillende GPU's zit wel een aardig verschil, maar dit is vrij normaal, geen één is immers hetzelfde.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
-The_Mask- schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:01:
[...]

Als ze wel of niet aan "cherry-picking" doen, weet ik niet, maar tussen de verschillende GPU's zit wel een aardig verschil, maar dit is vrij normaal, geen één is immers hetzelfde.
Ja inderdaad, daarom kun je de ene gpu (en cpu) ook minder overklokken dan de andere en zal de ene warmer worden bij dezelfde belasting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:00

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Op woensdag 30-05-2012 om 11:55 is de status van uw bestelling met bestelnummer ...... veranderd naar staat klaar. Binnenkort m'n Asus gtx 670 top ophalen dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
killingdjef schreef op dinsdag 29 mei 2012 @ 17:35:
[...]

Ahhh! Helemaal duidelijk! Thanks!

(Misschien heel raar.. maar sinds ik GPU Tweak uit heb staan heb ik nog geen "issues")
Ik draai op dit moment al bijna 24 uur stabiel zonder RSOD. Ik denk toch echt dat het aan de sensor software heft gelegen. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Nickrsd schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 12:54:
Op woensdag 30-05-2012 om 11:55 is de status van uw bestelling met bestelnummer ...... veranderd naar staat klaar. Binnenkort m'n Asus gtx 670 top ophalen dus!
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-07 19:48
aaaaaaaah ik kan het wachten op een onbekende levertijd niet meer aan :p @Nickrsd, bij welke shop had je hem besteld?

Edit: vraagje, is de gewone versie makkelijk te overclocken tot op de "Top" clockspeeds? Ik kan hier in Belgie deze kaart kopen: http://www.itware.be/Prod...e+GTX670+DCII%2C2GB+PCI-e
en die is wel in stock, of de top versie voor 440 euro. Wat zouden jullie doen? Of wacht ik nog beter bij salland?

[ Voor 57% gewijzigd door thibaultvdb op 30-05-2012 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik hebhem bij 4 launch besteld, maar daar is hij ook niet op voorraad. Het geluk met een goede handeling van 4launch, die heeft de kaart bij een derde ingekocht voor mijn bestelling, ik sta al een tijdje in de wacht..

het is jammer dat de kaart slecht leverbaar is ja. Kopen:P? alles is te koop he.. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
thibaultvdb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 13:25:
aaaaaaaah ik kan het wachten op een onbekende levertijd niet meer aan :p @Nickrsd, bij welke shop had je hem besteld?

Edit: vraagje, is de gewone versie makkelijk te overclocken tot op de "Top" clockspeeds? Ik kan hier in Belgie deze kaart kopen: http://www.itware.be/Prod...e+GTX670+DCII%2C2GB+PCI-e
en die is wel in stock, of de top versie voor 440 euro. Wat zouden jullie doen? Of wacht ik nog beter bij salland?
Nouja ik denk dat het op de kloksnelheden na dezelfde kaart is, dus of je daar nou 40 euro meer aan uit wil geven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Kleine update voor wat betreft levertijden: ik sta sinds twee weken bij Azerty op de lijst voor de hier eerder op tweakers geteste ASUS GTX670 TOP. Vorige week was de status nog dat het rond 04/06 binnen zou komen, maar ben zojuist gebeld. De leveranciers geven op dit moment 01/07 als eerst mogelijk leverdatum aan....

* Coreantes baalt en moet kijken naar een alternatief....

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ride277
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19-08 18:03

ride277

Cooled by Noctua

Gotta love die levertijden...

Hou ik braaf elke dag de levertijden van de Asus 670TOP versie in de gaten, staat deze gisteren eindelijk op 2-4 leverdagen, en niet bij maar één shop, zodat ik denk, nu kan ik wel bestellen...

Nou mooi niet, vandaag is opeens bij alle shops de levertijd weer op onbekend gezet. Vreselijk irritant dat. Tis een soort van consument misleiden op deze manier...

| system specs |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickxbox
Ik heb vandaag toevallig nog een mail gehad van Azerty:

Beste Rick,

Beide types komen omstreeks 6-6-12 binnen bij de leverancier geven zij aan:
http://azerty.nl/producte...7&SORTERING=levertijd_asc

Als u nog vragen heeft, verneem ik dat graag.

Met vriendelijke groet,

Bas Bolink
Azerty verkoop

[ Voor 18% gewijzigd door Rickxbox op 30-05-2012 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08:11
Ik heb zojuist een Gigabyte GV N680OC besteld. Ik ben benieuwd.

Twitch kanaal Kepro_ - wot stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraag:
Is de Gigabyte GV N680OC beter dan de POV 680 EXO ?
pricewatch: Gigabyte GV-N680OC-2GD

pricewatch: Point of View GeForce GTX 680 2GB Exo Edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flokman
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-08 11:58
Grrrrr, Al een maand in de wacht bij azerty voor de pricewatch: Asus GTX680-DC2T-2GD5 (TOP), paar weken geleden mail gekregen dat hij 31-5 bij azerty zou worden geleverd. Maandag dus maar rest van systeem alvast besteld. Toch nog maar even mailen met azerty of hij echt wel op de 31 bij hun wordt geleverd, krijg ik in een mail terug dat hij toch nog vertraging heeft en dat de levertijd nu onbekend is... Zit ik straks met al mijn nieuwe componenten waar ik niks mee kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
In Belgie bij de webshop itware zijn er 9 in stock. Ik heb dus mn geld terug gevraagd bij salland die de levertijd terug op onbekend hebben gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Coreantes schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:27:
Kleine update voor wat betreft levertijden: ik sta sinds twee weken bij Azerty op de lijst voor de hier eerder op tweakers geteste ASUS GTX670 TOP. Vorige week was de status nog dat het rond 04/06 binnen zou komen, maar ben zojuist gebeld. De leveranciers geven op dit moment 01/07 als eerst mogelijk leverdatum aan....

* Coreantes baalt en moet kijken naar een alternatief....

Suggesties?
@Coreantes en ride
Ik heb sinds een week de GTX-670 Phantom en heb gisteren eenreview online gezet. hij is leverbaar en ik kan hem je aanraden

@Flokman en anderen die een GTX-680 overwegen maar lange levertijden krijgen, kijk ook eens naar de benches in tweakers en mijn review, misschien kun je ook goed genoeg to met een GTX-670 voor een stuk minder geld!

@noerie
De PoV is goedkoper en hoger geklokt (sneller), ik zou even op internet kijken wat men te zeggen heeft over de koeler die er op zit en als die niet bagger is zou ik voor de PoV gaan!

[ Voor 22% gewijzigd door NinjaTuna op 30-05-2012 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Zo heb toch ook maar alvast de pricewatch: Asus GTX670-DC2T-2GD5 besteld. Pas eind juni nodig, maar met al die lever problemen heb ik hem liever mogelijk eerder dan later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Wat is het trouwens voor bijzondere actie dat Informatique ineens >500 euro vraagt voor de pricewatch: Asus GTX670-DC2T-2GD5

Iets met profiteren van schaarste en hopen dat er iemand zo gek is om er zoveel geld voor neer te leggen?

Ik heb 'em zelf gelukkig binnen sinds afgelopen vrijdag (4launch), nu nog wachten op alle andere onderdelen die hopelijk dinsdag geleverd gaan worden (Zercom is niet zo vlot :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duamephisto
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-05-2024
Vorige week de Asus 670 top besteld & vandaag mogen ontvangen van Dynabyte.
Nog even niet ingebouwd vanavond, kijk eerst even wat iedereen zoal doet m.b.t de driver problemen.
Wat ik online nog niet heb kunnen vinden is een concrete dag/week waarin Nvidia haar nieuwe forceware gaat uitbrengen, is dit eigenlijk bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Blijkbaar gaat alles goed zolang je geen software gebruikt die de sensors van de kaart aanspreekts, zoals MSI Afterburner of Asus GPU Tweak. Wat ik ga doen is gewoon eerst de kaart gebruiken zonder deze tools, en installeer deze pas als de nieuwe forceware/drivers er zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
atticus182 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 07:09:
Blijkbaar gaat alles goed zolang je geen software gebruikt die de sensors van de kaart aanspreekts, zoals MSI Afterburner of Asus GPU Tweak. Wat ik ga doen is gewoon eerst de kaart gebruiken zonder deze tools, en installeer deze pas als de nieuwe forceware/drivers er zijn.
Ik denk niet dat je er echt last van gaat hebben, ik heb nu in een week twee keer een RSOD gehad en die werd na enkele seconden alweer hersteld door Windows, zonder enig dataverlies etc. Ik gebruik Afterburner en Speedfan. Voor de rest loopt de kaart als een zonnetje.

Het is volgens mij vooral de 680 die problemen geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 09:16
Flokman schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 20:52:
Grrrrr, Al een maand in de wacht bij azerty voor de pricewatch: Asus GTX680-DC2T-2GD5 (TOP), paar weken geleden mail gekregen dat hij 31-5 bij azerty zou worden geleverd. Maandag dus maar rest van systeem alvast besteld. Toch nog maar even mailen met azerty of hij echt wel op de 31 bij hun wordt geleverd, krijg ik in een mail terug dat hij toch nog vertraging heeft en dat de levertijd nu onbekend is... Zit ik straks met al mijn nieuwe componenten waar ik niks mee kan...
Ik heb de niet-TOP versie in bestelling staan bij hun en ik heb ook een tijd terug een mail gehad dat de kaart vandaag verwacht wordt. Verder nog niks gehoord.
Nieuwe PC draait nu al een week op de IGP. Kan ik niet op gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
hetzelfde hier :p Alhoewel dat ik nog wel verrast ben door de intel HD4000, kan toch de source engine draaien op 2560x1440. Ze gaan mijn geld teruggeven van bij Salland, iemand enig idee hoelang een overschrijving van nederland naar belgie normaal duurt? Ik wil zo snel mogelijk de andere webshop betalen zodat ik eindelijk die 670 Top eens opgestuurd krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Ik heb de HD2500 hier, daar kan je weinig mee :P in ieder geval niet The Witcher 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jovas
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:42
ride277 schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 17:33:
Gotta love die levertijden...

Hou ik braaf elke dag de levertijden van de Asus 670TOP versie in de gaten, staat deze gisteren eindelijk op 2-4 leverdagen, en niet bij maar één shop, zodat ik denk, nu kan ik wel bestellen...

Nou mooi niet, vandaag is opeens bij alle shops de levertijd weer op onbekend gezet. Vreselijk irritant dat. Tis een soort van consument misleiden op deze manier...
Bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Progeny
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 05-06-2021
thibaultvdb schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 12:07:
hetzelfde hier :p Alhoewel dat ik nog wel verrast ben door de intel HD4000, kan toch de source engine draaien op 2560x1440. Ze gaan mijn geld teruggeven van bij Salland, iemand enig idee hoelang een overschrijving van nederland naar belgie normaal duurt? Ik wil zo snel mogelijk de andere webshop betalen zodat ik eindelijk die 670 Top eens opgestuurd krijg!
lol mw3 was niet te doen op de hd3000 dus heb ik maar een ivy bridge en een nieuwe mobo (gene z77) net geinstalleerd, dalijk even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Progeny schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:48:
[...]

lol mw3 was niet te doen op de hd3000 dus heb ik maar een ivy bridge en een nieuwe mobo (gene z77) net geinstalleerd, dalijk even testen.
Oké ben benieuwd!

Is het trouwens ook zo dat de dedicated GPU en de HD4000 samenwerken als je een Z77 mobo hebt? Zoiets las ik ergens maar weet niet meer waar... Zou op zich wel interessante performancewinst opleveren, al is het maar die paar FPS extra :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Progeny
atticus182 schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 13:51:
[...]

Oké ben benieuwd!

Is het trouwens ook zo dat de dedicated GPU en de HD4000 samenwerken als je een Z77 mobo hebt? Zoiets las ik ergens maar weet niet meer waar... Zou op zich wel interessante performancewinst opleveren, al is het maar die paar FPS extra :)
Virtual MVP maar ik wacht totdat de Asus 670 TOP leverbaar is, tijdje geleden mijn Sapphire 7950 OC de deur uit gedaan dus ik kan MVP nog niet testen. Scroll even een paar pagina's terug, er is een gebruiker die het super vond lopen met Diablo en met BF3 errors kreeg. Ik ga het hoe dan ook proberen, die paar extra frames lust ik wel :)

Anyways in t kort, virtual mvp neemt de monitor aansturing en enkele 3d taken op zich waardoor je in theorie meer performence zou hebben dus in principe een soort van cf/sli alleen dan grake icm igp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
[...]

Oké ben benieuwd!

Het heet Lucid Virtu MVP en het werkt inderdaad als een soort SLI/CFX oplossing, in mijn geval perst ie er bij benchmarks en bf3 een goed aantal extra frames uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Progeny
NinjaTuna schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:12:
[...]

Het heet Lucid Virtu MVP en het werkt inderdaad als een soort SLI/CFX oplossing, in mijn geval perst ie er bij benchmarks en bf3 een goed aantal extra frames uit.
Nachtdienst gedraaid O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Slapen gij :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killingdjef
NinjaTuna schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 09:27:
[...]

Ik denk niet dat je er echt last van gaat hebben, ik heb nu in een week twee keer een RSOD gehad en die werd na enkele seconden alweer hersteld door Windows, zonder enig dataverlies etc. Ik gebruik Afterburner en Speedfan. Voor de rest loopt de kaart als een zonnetje.

Het is volgens mij vooral de 680 die problemen geeft...
Hier andere ervaringen.

Sinds GPU Tweak uitstaat geen last meer van RSOD's terwijl ze voorheen dagelijks tevoorschijn kwamen.
Better save than sorry zou ik zeggen.

Asus CU II 670 GTX
[...]

Oké ben benieuwd!

Bij mij leverde het een performance boost op van ongeveer 20% met een Intel HD 4000 graphic. Zeker niet slecht dus! :o

[ Voor 28% gewijzigd door killingdjef op 31-05-2012 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 20:52
Met m'n volgende upgrade ga ik na jaren weer terug naar kamp nVidia. De berichten over de 670 hebben me echt goed verrast. :9~ Way to go nVidia!

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
nu nog er daadwerkelijk één te pakken krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KirovAir
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-09 20:52
Bramm schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:37:
nu nog er daadwerkelijk één te pakken krijgen :P
Ik wacht sowieso nog tot m'n volgende payday, dus geduld zat. :P

"The only thing more dangerous than a hardware guru with a code patch is a programmer with a soldering iron."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
De Phantom is op voorraad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 19:44
Zojuist de Gigabyte GeForce GTX670 OC besteld, en nog geen 5 minuten later kreeg ik een mailtje dat hij klaarstaat. Vanavond ophalen en kijken hoe hij het doet tegenover mijn Asus HD7970 Top >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
robpol schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:44:
Zojuist de Gigabyte GeForce GTX670 OC besteld, en nog geen 5 minuten later kreeg ik een mailtje dat hij klaarstaat. Vanavond ophalen en kijken hoe hij het doet tegenover mijn Asus HD7970 Top >:)
Waarschijnlijk veegt ie hem subtiel weg >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spollie
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-09 19:44
NinjaTuna schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:45:
[...]

Waarschijnlijk veegt ie hem subtiel weg >:)
Verschil zal niet gigantisch zijn, maar op termijn komt er nog een tweede 670 bij. Dan wordt het een ander verhaal. Bovendien heb ik toch het idee dat de drivers van nVidia net wat beter zijn dan die van AMD. Bij AMD is het altijd maar afwachten of een nieuwe driver niet weer van alles stuk maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

robpol, hoezo ben je voor een kaart gegaan die ongeveer gelijk presteert? Bepaalde games?

Edit.

Drivers en sli kan ook een redenen zijn natuurlijk, ik kan er ook goed in komen dan :)

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timfoes
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 25-03 11:00
NinjaTuna schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 14:12:
[...]

Virtu mvp is een mooie techniek, maar de fps die je krijgt en de benchmark scores die daaruit komen kloppen niet, dat heeft te maken met wat mvp daadwerkelijk doet. Het is moeilijk uit te leggen maar op de volgende link is het best duidelijk te lezen.
http://www.anandtech.com/show/5728/intel-z77-panther-point-chipset-and-motherboard-preview-asrock-asus-gigabyte-msi-ecs-and-biostar/2

om het kort te houden, mvp zorgt er voor dat hele frames worden afgespeelt. het voorspelt welke frames optijd klaar zijn om naar het display gezonden te worden. Bij de fps worden echter ook de frames die niet afkwamen bijgerekent, waardoor je mogelijk een hogere score krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Weet ik, Futuremark zegt ook dat het niet helemaal realistisch is en dat heb ik dan ook opgenomen in de review.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Progeny
Ik heb zojuist een Asus 670 TOP weten te bemachtigen, ik liet de prijsvergelijker eens achterwege en ging direct de sites op voor de zekerheid. Wat blijkt nu; Alternate heeft er een hoop per direct op voorraad maar omdat ik na 3 uur pas heb besteld krijg ik het zaterdag pas, ach ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Bramm schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 11:57:
[...]

Ik heb de niet-TOP versie in bestelling staan bij hun en ik heb ook een tijd terug een mail gehad dat de kaart vandaag verwacht wordt. Verder nog niks gehoord.
Nieuwe PC draait nu al een week op de IGP. Kan ik niet op gamen :(
Mail gehad, levertijd onbekend. Ik ben nu gewisseld naar de Gigabyte GV N670OC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Progeny schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 16:38:
Ik heb zojuist een Asus 670 TOP weten te bemachtigen, ik liet de prijsvergelijker eens achterwege en ging direct de sites op voor de zekerheid. Wat blijkt nu; Alternate heeft er een hoop per direct op voorraad maar omdat ik na 3 uur pas heb besteld krijg ik het zaterdag pas, ach ja.
Ze vragen er dan ook 459 euro voor, dat is 60 euro duurder dan de goedkope winkels :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Heb net even BF3 gedaan met Virtu MVP erbij... framerates gaan through the roof maar het gras werd turquoise en er gebeurden nog meer rare dingen. Niet aan te raden dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Progeny
Meessen schreef op donderdag 31 mei 2012 @ 18:19:
[...]

Ze vragen er dan ook 459 euro voor, dat is 60 euro duurder dan de goedkope winkels :S
Is ook maar ik was in een koopbui lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0rfe0
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 31-08 16:08
Ik zie net een GTX 680 in V&A staan voor €185 :?
http://tweakers.net/aanbod/431097/asus-gtx680-dc2t-2gd5-%28top%29.html
Hmmm ziet er een beetje verdacht uit.. Als je zijn andere ads bekijkt dan valt op dat hij alleen maar verzend en dat hij een stuk of 4 adressen heeft.. i'll pass

[ Voor 27% gewijzigd door 0rfe0 op 01-06-2012 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Ik snap de tekst in de ad ook niet echt. Beetje vage meneer.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meessen
Yep ziet er inderdaad erg raar uit. Vreemde bijschrift, te goedkoop, al zijn advertenties hebben verschillende adressen en een jaar lid van tweakers zonder actief te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

0rfe0 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:37:
Hmmm ziet er een beetje verdacht uit.. Als je zijn andere ads bekijkt dan valt op dat hij alleen maar verzend en dat hij een stuk of 4 adressen heeft.. i'll pass
Lijkt wel een vertaling alla google translate. Zo ja dan is het een buitenlandse oplichter. Van de prijzen klopt in ieder geval niks.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
0rfe0 schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 01:37:
Als je daar in trapt verdien je het ook >:)

When it looks too good to be true...

[ Voor 3% gewijzigd door unfor op 01-06-2012 08:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 10:37
gewoon met meer mensen heen gaan. Nooit laten opsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Progeny schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 00:52:
[...]

Is ook maar ik was in een koopbui lol.
Waarom dan in hemelsnaam 60 euro extra voor die ASUS als er andere goedkopere kaarten ook leverbaar zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Progeny
NinjaTuna schreef op vrijdag 01 juni 2012 @ 11:40:
[...]

Waarom dan in hemelsnaam 60 euro extra voor die ASUS als er andere goedkopere kaarten ook leverbaar zijn
Je hebt gelijk. Betaling is gisteren binnengekomen bij hun maar niet de bestelling zelf door techinsche problemen met hun systeem. Ik had voorhand aangegeven dat de site niet lekker werkte en moeite had met de bestelling te plaatsen. Werd niet echt serieus genomen maar nu voor die 60 euro extra moet ik toch wachten op een telefoontje van hun maandag ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTuna
Ik zeg: annuleren!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste leden PLEASE HELP ME voor het kiezen van deze 2 kaarten:
Asus GTX680-DC2T-2GD5 (TOP) http://www.pccasegear.com...ct_info&products_id=20326

Of de POV 680 EXO edition. http://nl.hardware.info/n...80-exo-met-arctic-koeling

Welke van deze twee koeld het best en is stiller tijdens full load?/

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Kepro schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 18:48:
Ik heb zojuist een Gigabyte GV N680OC besteld. Ik ben benieuwd.
Had gehoopt deze vandaag te kunnen ophalen maar helaas. (stond levertijd 2-3 dagen op de website). Zal nu volgende week worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asus GTX680-DC2T-2GD5 (TOP) http://www.pccasegear.com...ct_info&products_id=20326

Of de POV 680 EXO edition. http://nl.hardware.info/n...80-exo-met-arctic-koeling

Welke van deze twee koeld het best en is stiller tijdens full load?/ En sneller?

MVG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 18:42:

Welke van deze twee koeld het best en is stiller tijdens full load?/ En sneller?

MVG
U kunt gewoon een paar reviews pakken en dan de resultaten zelf vergelijken. Voor zover ik weet is iedereen zeer tevreden met DirectCUII van ASUS, dus ik denk dat je daarmee wel goed zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb best wel reviews en zo gekeken tussen deze 2 kaarten maar ik vind toch wel dat de asus 680 top versie een goede keuze wordt.
. Ik denk dat ze allebij wel even goed koelen. misschien niet eens een verschil.
MAAR natuurlijk is de ASUS wel sneller :base clock is 1137mhz en boost clock 1201
terwijl het bij de pov 1110mhz en boost clock 1176 is.

De Asus is dan inderdaad sneller dan de POV, simpelweg omdat deze hoger geclockt is. Wat de koelers betreft: dat weet ik ook niet precies, aantal ventilatoren zegt in ieder geval niet veel.
Echter: de koeler van Asus is wel een erg goede koeler, zowel in lage temperaturen als in geluid
DUS HET WORDT DE ASUS TOP VERSIE. !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p0st

p0st

Dutch Reefer

Verwijderd schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 19:05:
Ik heb best wel reviews en zo gekeken tussen deze 2 kaarten maar ik vind toch wel dat de asus 680 top versie een goede keuze wordt.
. Ik denk dat ze allebij wel even goed koelen. misschien niet eens een verschil.
MAAR natuurlijk is de ASUS wel sneller :base clock is 1137mhz en boost clock 1201
terwijl het bij de pov 1110mhz en boost clock 1176 is.

De Asus is dan inderdaad sneller dan de POV, simpelweg omdat deze hoger geclockt is. Wat de koelers betreft: dat weet ik ook niet precies, aantal ventilatoren zegt in ieder geval niet veel.
Echter: de koeler van Asus is wel een erg goede koeler, zowel in lage temperaturen als in geluid
DUS HET WORDT DE ASUS TOP VERSIE. !
Eat your heart out :) en veel plezier ermee!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

atticus182 schreef op zondag 03 juni 2012 @ 09:43:
[...]

Eat your heart out :) en veel plezier ermee!
Ik nog hier met mijn reference cooler en EVGA GTX 680... ;)

Naja draait wel fijn 1110mhz op 67 graden. Goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bramm
Kepro schreef op zaterdag 02 juni 2012 @ 17:13:
[...]

Had gehoopt deze vandaag te kunnen ophalen maar helaas. (stond levertijd 2-3 dagen op de website). Zal nu volgende week worden.
Bij Azerty? Ik heb nu ook die kaart bij hun in bestelling staan (Asus kaart was nog steeds niet leverbaar). Wijziging is vrijdagochtend doorgevoerd, ik hoop dat ze 'm maandag of dinsdag krijgen daar. Op hun website staat dat hun leverancier ze ruim in voorraad heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 07:42
http://computer-software....xQLw%3D%3D&fta_ind=1&fs=1

Slechts 170 euro! Ik denk eerlijk gezegd wel dat je een baksteen krijgt opgestuurd.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet vertrouwd zelf ophalen. Dat valt vast wel f te spreken, zo niet niet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
Bramm schreef op zondag 03 juni 2012 @ 10:56:
[...]

Bij Azerty? Ik heb nu ook die kaart bij hun in bestelling staan (Asus kaart was nog steeds niet leverbaar). Wijziging is vrijdagochtend doorgevoerd, ik hoop dat ze 'm maandag of dinsdag krijgen daar. Op hun website staat dat hun leverancier ze ruim in voorraad heeft.
Yes daar inderdaad. Ik word daar van het kastje naar de muur gestuurd over verschillende video kaarten.(sommige staan vanaf morgen 5 weken in bestelling). Ik krijg steeds loze beloftes te horen. Ik heb mijn twijfels maar wie weet. Mijn hardeschijf staat al een week in bestelling en op de website staat ook binnen 2-3 dagen leverbaar.... maar ondertussen heb ik mijn HS nog steeds niet.

[ Voor 6% gewijzigd door Kepro op 03-06-2012 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Verwijderd schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:36:
Als je het niet vertrouwd zelf ophalen. Dat valt vast wel f te spreken, zo niet niet doen.
De advertentie is ook alweer weg.
Kepro schreef op zondag 03 juni 2012 @ 14:49:
[...]

Yes daar inderdaad. Ik word daar van het kastje naar de muur gestuurd over verschillende video kaarten.(sommige staan vanaf morgen 5 weken in bestelling). Ik krijg steeds loze beloftes te horen. Ik heb mijn twijfels maar wie weet. Mijn hardeschijf staat al een week in bestelling en op de website staat ook binnen 2-3 dagen leverbaar.... maar ondertussen heb ik mijn HS nog steeds niet.
Ik zou zeggen annuleren die hap. Er staat nu bij Azerty voor de Asus gtx 670 top ook direct leverbaar en was ook even van plan om die daar te bestellen ondanks het prijsverschil van ongeveer 60 euro met andere shops. Maar nu ik jouw verhaaltje zo lees dan wacht ik toch nog maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kepro
De GTX 670 Top levertijd staat 10+ dagen hoor. Ik laat het wel in bestelling staan anders sta ik weer onder aan de lijst... ondertussen weten ze ook wel wie ik ben...

Edit: of bedoel je de 680 top?

[ Voor 9% gewijzigd door Kepro op 03-06-2012 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22-08 14:52
Wat zit iedereen zich toch te focussen op die Asus 670 die amper leverbaar is terwijl de Gigabyte gewoon leverbaar is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Tja, ik heb het ook al eerder gezegd. De verschillen in prestatie zijn minimaal en de gigabyte is echt een topper. Snel en zeer stil.

Al die kansloze zaken, zoals Azerty, adverteren maar kunnen niet leveren. Ik geniet al weer enige tijd met volle teugen van mijn gigaybytes terwijl velen eindeloos wachten op een kaart die niet of amper leverbaar is.....

Ik ga denk ik maar weer ff BF3 spelen op Ultra..... 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Help!!!! op 03-06-2012 17:55 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Kepro schreef op zondag 03 juni 2012 @ 17:05:
De GTX 670 Top levertijd staat 10+ dagen hoor. Ik laat het wel in bestelling staan anders sta ik weer onder aan de lijst... ondertussen weten ze ook wel wie ik ben...

Edit: of bedoel je de 680 top?
Sorry ik had met mijn luie zondagkop gewoon niet goed gekeken. Ik dacht dat ik Azerty zag waar alternate stond. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
thibaultvdb schreef op woensdag 30 mei 2012 @ 21:13:
In Belgie bij de webshop itware zijn er 9 in stock. Ik heb dus mn geld terug gevraagd bij salland die de levertijd terug op onbekend hebben gezet.
Die hebben alleen maar Asus >_>

Ik moet een KFA2 GTX 680 EX OC 4GB hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm

Phntm

Tlingelingeling

RampageNL schreef op zondag 03 juni 2012 @ 21:31:
[...]

Die hebben alleen maar Asus >_>

Ik moet een KFA2 GTX 680 EX OC 4GB hebben.
Salland doet er max 30 dagen over om je geld terug te storten, dus een probleem heb je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ik ga vanmiddag m'n asus 670gtx top ophalen, hij ligt klaar bij 4launch.
meteen 8gb geheugen erbij genomen, en dan een fresh install win7 64bit.

heb laatste paar dagen last van een virus en is weg.
maar blijvend probleem dat m'n pictogrammen naar het opstarten door elkaar staan.
wat ik ook doe, het blijft..

dus een fresh install met een nieuwe kaart/geheugen zal me goed doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thibaultvdb
Phntm schreef op zondag 03 juni 2012 @ 23:02:
[...]

Salland doet er max 30 dagen over om je geld terug te storten, dus een probleem heb je.
30 DAGEN?? Ik hoop dat dat niet het geval gaat zijn, want deze woensdag hebben ze bij ITware alles in stock en is het klaar voor verzending. Die van Salland hebben mij vorige vrijdag een mail gestuurd om de rekeninggegevens door te geven. Ik zal ze nog eens bellen vandaag :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:01

OMD

Wettelijk mag het 30 dagen duren voordat een webshop het geld retour stort. Dat is na het ontvangen van retourproduct of annulering.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeeGee
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online
Kheb de knoop door gehakt en mijn shit besteld, de kaart die ik wilde komt toch niet in stock.

Dus heb het volgende besteld:

Zotac GTX 680 4GB
Arctic Accelero Twin Turbo II (250 Watt)
EVGA GTX 680 Backplate
100x100x2MM Thermal Pads voor het geheugen achterop de kaart.

De 680 is besteld bij Azerty, daar koop ik al jaren mijn Hardware.
Pagina: 1 ... 5 ... 23 Laatste

Let op:
Dit is een topic voor ervaringen, niet voor geneuzel over levertijden of meldingen dat je er eentje besteld hebt...

Hou het on-topic, levertijden horen sowieso niet in de techfora thuis maar in Shopping Forum