Ga er maar van uit dat je nog wel even kan gaan wachten, ik heb 3 mei een pricewatch: Asus GTX680-DC2T-2GD5 (TOP) besteld bij Azerty, week geleden een mail gekregen dat ze hem 31 mei op voorraad hebben. De 670 gebruikt de zelfde gpu als de 680 dus daar zal ook wel een flinke wachtrij aan vast zitten. Ik had mijn kaart gelukkig nog wel voor 500 kunnen kopen, nu is hij zo 20 euro duurder. Ik ben erg benieuwd naar de kaart, zeker omdat hij al op een flinke overclock, 1200 mhz boost, loopt dus kijken wat ik kan bereiken met overclocken!atticus182 schreef op maandag 21 mei 2012 @ 19:02:
Ik heb afgelopen vrijdag de pricewatch: Asus GTX670-DC2T-2GD5 besteld voor 387,50. Levertijd zou 6-10 werkdagen zijn. Krijg ik vandaag een mailtje dat er zoveel bestellingen waren dat de batch op is en dat de levertijd nu onbekend is, "het kan weken gaan duren". Geld terug kan uiteraard, maar ik was net zo blij dat ik 'em voor minder dan €400 op de kop getikt had! En bovendien hebben vrijwel alle shops leverproblemen, hopelijk is dat snel voorbij..
Weet iemand trouwens of je garantie vervalt bij een asus top kaart als je gaat overclocken?