Hij is inmiddels herstart
Day 2.
Ik kan nog niet veel zeggen over de accu, want na zo'n update ben je extra veel bezig met het toestel en in de tussentijd werd hij tijdens de upgrade opgeladen.
Morgen weet ik hier dus meer over, maar ik vermoed dat het niet veel uit zal maken met de oude versie.
Floating touch werkt naar mijn gevoel niet geheel feilloos, zo heb ik regelmatig gemerkt dat hij niet meer weet dat de floating touch technologie bezig waardoor ik het toestel even moet locken en moet unlocken om het weer te activeren.
Doordat het toestel kan worden bestuurd door het stoffen hoesje heen, is het belangrijk om ervoor te zorgen dat je toestel wordt gelocked als je de aan/uit knop gebruikt (deze optie is namelijk in/uit te zetten). Zorg er dan ook eventueel voor om het scherm na een x-aantal seconden automatisch uit te laten gaan. Ik kan me best voorstellen dat ik vanuit mijn broekzak mijn aan/uitknop per ongeluk in kan drukken. Na 3 verkeerde wachtwoorden heb je een probleempje

Dus bij mij gaat het licht automatisch uit na 15 seconden.
De muziekspeler in het lockscreen is veranderd. Deze is nu alleen nog maar zichtbaar als deze net ervoor is gebruikt. In de oude versie kon je de tijd opschuiven om de muziekspeler aan te spreken. Dit staat nu direct in het lockscreen.
Het toestel voelt naar mijn gevoel niet sneller of trager dan voorheen.
De applicaties die ik had werken zoals voorheen.
Swype had ik geinstalleerd, maar het lijkt erop dat ik hem nu pas voor eerst kan gebruiken. Hiervoor kon ik dit toestenbord namelijk niet aanroepen. Ik heb hem nu als standaard ingesteld en deze werkt fijner en sneller dan de standaard "vegen"
edit: Magie van van de Floating Touch ontrafeld.
Deze "activeer" en "deactiveer" je via je lockscreen.
Als je inlogt door je vinger boven het scherm te houden of handschoenen te dragen, zorg je ervoor dat Floating touch volledig wordt geactiveerd.
Toets je je pincode snel in door het scherm aan te raken, dan is floating touch "niet" ingeschakeld. Althans dan lijkt het bij mij dus simpelweg niet te werken in het hoofdmenu.
Dus (in de winter): Je kunt hem aanzetten met je handschoenen aan.
Je kunt hem uit laten (zetten) door het scherm met je blote vingers aan te raken als je inlogt.
That's is for now.
[
Voor 13% gewijzigd door
Kiswum op 02-10-2012 11:56
. Reden: Floating touch technologie ]