Aan gedacht zie hier, maar lees de reviews van de laatste 5 mensen even door, hierdoor kost het veel tijd om alle gegevens in te vullen 1-2 dagen te laten draaien en vervolgens met dezelfde conclusie te komen.
Het enige wat ik extra nodig hebt tegenover de standaard mail client is dat hij mijn gelezen berichten synct met de hotmail server zodat deze overal gewoon op gelezen staan of verwijderd zijn als ik deze van mijn telefoon verwijder. Nu lijkt het allemaal 1 kant op te gaan, dus van server naar telefoon en niet terug.
Volgens mij helpt het wel een beetje als je de map prullenbak regelmatig leeg gooit.
Even terug naar je suggestie:
Hier een aantal quotes uit reacties waardoor ik deze app niet goed genoeg zou vinden (en de overige uit de top 3 bij hotmail suggestie in de playstore).
Goed, maar de mappen onder postvak in (zoals verzonden, verwijderd, de zelfgemaakte mappen, enz.) staan er niet tussen... Dat is erg onhandig want ik gebruik die mappen heel vaak.
fijne app, wel heb ik op de site mappen gemaakt om mn mails in te zetten..zou fijn zijn als dat hier ook kan
Top app als je vaak veel mail krijgt en ze meteen wilt openen. Onhandig om je mail te doorzoeken, daarvoor moet je echt bij de pc versie zijn, aangezien die mail niet opgehaald wordt. Als je al een vergelijkbare app op je mobiel heb zou ik hem niet downloaden.
Goede app. Echter wanneer ik een email beantwoord, wordt het bericht waarop ik antwoord (die dus onderaan hetgeen wat ik terugtyp staat) in aziatische tekens weergegevens. Dit gebeurd alleen als ik een bericht beantwoord, en andere mensen hebben dit ook ondervonden. De originele tekst is in UTF-8 maar wordt geïnterpreteerd als UTF-16.