Nou, helaas heeft een herstel naar fabrieksinstellingen niet veel geholpenTiroz schreef op maandag 09 april 2012 @ 13:07:
Ik loop toch tegen een aantal issues aan, ga toch deze week maar even een factory reset doen om weer even 'fris' te beginnen;
- Sommige apps werken alleen met WiFi, niet met 3G. Bij mij zijn dit: Soccer Live Scores, OV-Chip Checker en What The Trending Topics. Reinstall werkte niet...als ik de apps dan opnieuw download wil dit ook alleen via WiFi en niet via 3G
- Sommige apps, met name WhatsApp, duren soms erg lang om te openen, soms 8-10 seconden. Reinstall mag hier ook helaas niet baten.
- MissedIt knalt er soms random uit
- Gallery update één bepaalde map niet
- Sommige geluiden spelen 'dubbel' af, begint en dan een fractie van een seconde later volgt dan het volledige geluid. Alleen bij berichttonen, m'n e-mailtoon 'Simple Low' klinkt opeens een beetje gek
Heb ook wat issues met Widgetlocker, een Brightness widget die ik op lockscreen heb staan unlocked de telefoon automatisch en die leuke weer-effecten worden niet meer laten zien bij unlocken. Dit heeft er waarschijnlijk allemaal mee te maken dat er +/- 80 apps op de telefoon staan en het daardoor misschien allemaal nu niet maximaal geoptimaliseerd functioneert. Moest de telefoon na de update ook 3x rebooten voordat alles weer goed werkte
De traagheid van Whatsapp lijkt vooral te liggen aan MissedIt, deze werkt niet fijn meer. Vertraagd echt de gehele telefoon, geen idee waar het aan ligt. Misschien wordt de service constant beëindigd ofzo. In ieder geval werkt het met MissedIt uitgeschakeld + WidgetLocker opeens prima! Blub, lijkt dus toch aan die app te liggen