Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:39

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:58:
[...]
Apparaat beheer staat er bij mij niet tussen :o
hmmm onder beveiliging heb ik "scherm beveiliging" / "Sim-kaart vergrendeling" / "Wachtwoorden" / "Apparaatbeheer" / "Opslag van referenties" allemaal op hetzelfde scherm van beveiliging dus. :?

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-09 12:27
rockhopper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:39:
instellingen > beveiliging > apparaatbeheer, vinkje bij "onbekende bronnen" zetten
Dit is in ICS nu via Instellingen > Optie ontwikkelen > Neplocaties toestaan.
Ze hebben in ICS bij de instellingen een heel handig kopje gemaakt voor alle instellingen met betrekking tot ontikkelen en debuggen.

Merk trouwens net dat je het notificatiescherm nu ook kunt gebruiken op je lockscreen. Handig!

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Tiroz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:26:
[...]

Snap niet precies waar al die berichten vandaan komen..heb 'm zelf gewoon laten reparen bij KPN Service Center Groningen, scherm was een dag later vervangen. Helaas was de microfoon kapot, moest scherm weer volledig vervangen worden, weer in één dag klaar. Hielp alleen niet, dus toen ging ie naar HTC, 7 dagen later weer terug. Dit is in iedere geval altijd kosteloos! (las hierboven ook iemand waartegen was gezegd dat hij moest betalen...gewoon garantie). Als dat niet lukt zou ik inderdaad HTC bellen zodat deze hem op komen halen, gaat voor mijn gevoel altijd sneller dan als je het toestel bij de winkel waar je hem hebt gekocht inlevert.
Ik was naar het Business Center in Amsterdam gegaan, omdat ze hem daar, volgens HTC (en dus ook volgens jou) in-shop konden maken. Blijkbaar niet dus in Amsterdam. In eerste instantie zei de medewerker dat er kosten aan verbonden waren, vond dit ook al vreemd aangezien het toch niet mijn eigen fout is dat er stof onder het scherm zit. Erg vreemd allemaal! Was ook ergens hier in het forum gepost dat het ophalen door HTC incl. reparatie ongeveer 2 weken duurt en als je hem bij een winkel inlevert het ongeveer 2 a 3 weken kan duren, ophalen is dus meestal sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk nu wel steeds als ik de XE opnieuw opstart ik iedere keer de melding krijg : Android bijwerken , App 1 van 17 optimaliseren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:51
Metalslave666 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 08:51:
[...]

Dit is in ICS nu via Instellingen > Optie ontwikkelen > Neplocaties toestaan.
Die werkt niet hoor..
rockhopper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 02:13:
[...]

hmmm onder beveiliging heb ik "scherm beveiliging" / "Sim-kaart vergrendeling" / "Wachtwoorden" / "Apparaatbeheer" / "Opslag van referenties" allemaal op hetzelfde scherm van beveiliging dus. :?
Snap er niks van, dat heb ik ook allemaal behalve apparaatbeheer :o
Vage shit, zo kan ik dus niet APK installeren..

Als ik dus een APK aantik dan krijg ik ook een melding, als ik dan op instellen tik kom ik inderdaad in beveiliging uit, maar daar staat apparaat beheer niet tussen.

[ Voor 32% gewijzigd door Arvado op 05-04-2012 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:24
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:22:
Merk nu wel steeds als ik de XE opnieuw opstart ik iedere keer de melding krijg : Android bijwerken , App 1 van 17 optimaliseren..
Heb ik ook last van, bij mij is het na een 2e keer booten wel minder 1/11 nog. Ik reboot niet zoveel, dus heb ook niet zo'n last van.

Mijn home-panel staat in ieder geval weer goed, heb de inhoud verplaatst en nu gaat die via de homeknop naar de juiste homepanel. Heb nog wat panels verwijderd en volgorde veranderd, maar bleef nu goed.

Ik heb overigens wel gewoon foto's bij whatsup contanten, raar dat het bij iedereen zo verschillend is.

Wat ik trouwens ook vreemd vind, ik heb maar 1GB interne opslag, terwijl de XE er 4gb zou moeten hebben??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45

TMV

Riczun schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:54:
[...]

Heb ik ook last van, bij mij is het na een 2e keer booten wel minder 1/11 nog. Ik reboot niet zoveel, dus heb ook niet zo'n last van.

Mijn home-panel staat in ieder geval weer goed, heb de inhoud verplaatst en nu gaat die via de homeknop naar de juiste homepanel. Heb nog wat panels verwijderd en volgorde veranderd, maar bleef nu goed.

Ik heb overigens wel gewoon foto's bij whatsup contanten, raar dat het bij iedereen zo verschillend is.

Wat ik trouwens ook vreemd vind, ik heb maar 1GB interne opslag, terwijl de XE er 4gb zou moeten hebben??
Voor zover ik weet heeft de XE maar 1GB intern..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
TMV schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:55:

Staat het dan op de beginpost wellicht verkeerd?

Storage: Intern geheugen: 1GB (4GB bij de Sensation XE)
HTC Sensation (XE): Ervaringen & Discussie (Deel 7)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:37
TMV schreef op donderdag 05 april 2012 @ 10:55:
[...]

Bij de specs in de pricewatch staat:
Opslaggeheugen 4GB

Bij mij staat bij 'Interne opslag' 1,15GB. Apart inderdaad..

Daarboven staat trouwens wel 'Totale ruimte 3,0GB' en daaronder 'Beschikbaar 15,98GB'. Hoe kan er meer beschikbaar zijn dan dat er aan totale ruimte is? :')

Edit

Op de HTC site staat dit:
Totale geheugencapaciteit:
4 GB
Beschikbaar geheugen:
Tot 1 GB
Wat doet die andere 3GB dan? Staat daar het OS op?

[ Voor 37% gewijzigd door Tankiej op 05-04-2012 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Laatst online: 12:45

TMV

Heb het hier even gecheckt:

Opslagruimte
Totale ruimte: 3,0GB
Beschikbaar: 15,94GB :?

Interne Opslag
Totale ruimte: 1.11GB
Apps: 331MB
Beschikbaar: 803MB

SD-kaart
Totale ruimte: 14,83GB
Beschikbaar: 6,44GB

Vaagheid..

Bij HTC op de website:
Geheugencapaciteit*:

Totale geheugencapaciteit: 4 GB
Beschikbaar geheugen: Tot 1 GB
RAM: 768 MB

*De werkelijk beschikbare, interne opslagcapaciteit kan variëren en is afhankelijk van de softwareconfiguratie van de telefoon.
Dus het lijkt erop dat de andere 3GB idd door de telefoon zelf wordt gebruikt

[ Voor 41% gewijzigd door TMV op 05-04-2012 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 09:33:
[...]
Snap er niks van, dat heb ik ook allemaal behalve apparaatbeheer :o
Vage shit, zo kan ik dus niet APK installeren..

Als ik dus een APK aantik dan krijg ik ook een melding, als ik dan op instellen tik kom ik inderdaad in beveiliging uit, maar daar staat apparaat beheer niet tussen.
Hmm apart, ik zou een screenshot maken als ik wist hoe. Misschien omdat jij een XE hebt en ik een gewone sensation, dat het net effe anders is....

Overigens kreeg ik gewoon de optie om "non-market" apk te installeren via astro, daarmee bedoel ik dat astro mij naar de juiste pagina prompte om het vinkje aan/uit te zetten de eerste keer als ik het me goed herinner.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
In ICS is een screen shot te maken door powerknop vast te houden en dan screen shot te kiezen in het menutje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
rockhopper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:29:
[...]

Hmm apart, ik zou een screenshot maken als ik wist hoe. Misschien omdat jij een XE hebt en ik een gewone sensation, dat het net effe anders is....

Overigens kreeg ik gewoon de optie om "non-market" apk te installeren via astro, daarmee bedoel ik dat astro mij naar de juiste pagina prompte om het vinkje aan/uit te zetten de eerste keer als ik het me goed herinner.
Ligt er niet aan dat hij een XE heeft, die heb ik namelijk ook en het staat er gewoon tussen :)

Screenshot: http://oi43.tinypic.com/33vemoo.jpg
Arie- schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:42:
In ICS is een screen shot te maken door powerknop vast te houden en dan screen shot te kiezen in het menutje.
Kan ook door de powerknop in te houden en op de homeknop te drukken, dat moet toch wel bekend zijn bij iedereen als probleem van 2.3 lijkt mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11:40
Arie- schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:42:
Eehhh, bij mij werkt het toch iets anders :?

Powerknop + homeknop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:44:
[...]

Ligt er niet aan dat hij een XE heeft, die heb ik namelijk ook en het staat er gewoon tussen :)

Screenshot: http://oi43.tinypic.com/33vemoo.jpg

[...]

Kan ook door de powerknop in te houden en op de homeknop te drukken, dat moet toch wel bekend zijn bij iedereen als probleem van 2.3 lijkt mij ;)
precies hetzelfde alleen apparaat beheer ontbreekt hier een screenshot: Afbeeldingslocatie: http://img1.uploadplaatjes.nl/20120405/508146.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:50:
[...]

precies hetzelfde alleen apparaat beheer ontbreekt hier een screenshot: [afbeelding]
Ik vind het toch wel heel apart.. Heb je wel de ICS update van HTC zelf geinstalleerd en niet een custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
En is je Sensation branded of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Bedankt voor de screenshot tip, maar als ik de powerknop (bovenzijde toestel, right?) inhou dan krijg ik alleen de 'energie opties' te zien, en niks over screenshot in de popup menu-window. Als ik alleen de home knop indruk, krijg ik alleen maar een soort van schermpje te zien met verschillende apps die ik wat meer gebruik, wel een handig schermpje overigens, maar ook niets over screenshot. En als ik allebei tegelijk druk gebeurt er min of meer niks. Met andere woorden ik krijg het niet voor elkaar. Wat doe ik fout?

Het ziet er bij mij overigens net zo uit zoals bij Tankiej's plaatje.
Ik denk dat het inderdaad gaat om vergelijken van de ICS versie / android versie die je hebt draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
rockhopper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:17:
Bedankt voor de screenshot tip, maar als ik de powerknop (bovenzijde toestel, right?) inhou dan krijg ik alleen de 'energie opties' te zien, en niks over screenshot in de popup menu-window. Als ik alleen de home knop indruk, krijg ik alleen maar een soort van schermpje te zien met verschillende apps die ik wat meer gebruik, wel een handig schermpje overigens, maar ook niets over screenshot. En als ik allebei tegelijk druk gebeurt er min of meer niks. Met andere woorden ik krijg het niet voor elkaar. Wat doe ik fout?

Het ziet er bij mij overigens net zo uit zoals bij Tankiej's plaatje.
Ik denk dat het inderdaad gaat om vergelijken van de ICS versie / android versie die je hebt draaien.
Gewoon aan/uit knop ingedrukt houden en terwijl je dat doet op het huisje klikken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
rockhopper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:17:
Powerknop ingedrukt houden en dan de homeknop indrukken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Hmm ok nu hoorde ik inderdaad een foto-klik :)
Nu nog uitvinden waar ie dat verstopt (laat maar ik zie m al bij camera opnames), bedankt!

[ Voor 19% gewijzigd door rockhopper op 05-04-2012 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Laatst online: 29-08 01:32
En misschien kan het nog verschil maken of je de optie voor de update al ingeschakeld had?
Anyway, ik heb de optie wel, heb software versie 3.32.401.5 niet branded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Heeft iemand enig idee waar je de cover van de sensation kunt weghalen, het liefst de witte?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:10
Kun je mappen ook verbergen?
Ik heb een aantal foto's die niet iedereen hoeft te zien :P

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-09 00:38
henkyyyyyyy schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:34:
Kun je mappen ook verbergen?
Ik heb een aantal foto's die niet iedereen hoeft te zien :P
volgens mij kon dat door een .nomedia bestandje aan te maken in de map

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Is de volgende feature ook nieuw sinds ICS?
Mappen maken / alle bij elkaar zetten op de home tabbladen.. echt geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

Ik ben wel erg benieuwd of er nog snel een kleine bugfix update komt. Om de al eerder genoemde bugjes die er in ICS voor de Sensation zitten, maar ook voor een paar nieuwe die ik tegenkom, namelijk:
  • Ik zit het witte HTC Sense laadscherm (oftewel: Sense crasht) veel vaker dan voor de update :/ Vooral als ik met de Home-knop uit WhatsApp ga, maar soms ook in andere apps;
  • Als ik in Instagram een foto uit mijn galerij wil inladen om te bewerken, crasht de app standaard - zelfde geldt voor als ik een profielfoto daar wil instellen.

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net de update binnen gehaald (kpn, unbranded, wel root acces), inmiddels zit ik al 15 minuten naar een zwart scherm te kijken met uitroepteken en een blauw android logo...? Betekend dit dat er iets verkeerd gaat of duurt de update zo lang ? iemand idee ..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:51:
[...]

Ik vind het toch wel heel apart.. Heb je wel de ICS update van HTC zelf geinstalleerd en niet een custom rom?
Ja vond ik zelf ook xD Van HTC zelf.. Dus gewoon de originele
Aapenootjes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:16:
En is je Sensation branded of niet?
Aapenootjes schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:23:
En misschien kan het nog verschil maken of je de optie voor de update al ingeschakeld had?
Anyway, ik heb de optie wel, heb software versie 3.32.401.5 niet branded.
Nej heb abbo van T-mobile maar is niet branded. Softwarenummer: 3.32.401.105

[ Voor 23% gewijzigd door Arvado op 05-04-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:00:
Heb net de update binnen gehaald (kpn, unbranded, wel root acces), inmiddels zit ik al 15 minuten naar een zwart scherm te kijken met uitroepteken en een blauw android logo...? Betekend dit dat er iets verkeerd gaat of duurt de update zo lang ? iemand idee ..?
Dat betekend dat er iets verkeerd gaat volgens mij :)

Bij mij duurde het vanaf het moment dat ik op installeren drukte tot het moment dat ik hem weer kon gebruiken zo'n 10 minuten (kan iets korter zijn, keek niet elke seconde op het scherm).

Ik zou het nogmaals proberen om te installeren :o
Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:03:
[...]

Ja vond ik zelf ook xD Van HTC zelf.. Dus gewoon de originele

[...]

Nej heb abbo van T-mobile maar is niet branded.
Hm oke, raar.. Misschien even contact opnemen met HTC, wellicht dat ze daar een oplossing/reden ervoor hebben :)

[ Voor 21% gewijzigd door Tankiej op 05-04-2012 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:03:
[...]

Dat betekend dat er iets verkeerd gaat volgens mij :)

Bij mij duurde het vanaf het moment dat ik op installeren drukte tot het moment dat ik hem weer kon gebruiken zo'n 10 minuten (kan iets korter zijn, keek niet elke seconde op het scherm).

Ik zou het nogmaals proberen om te installeren :o
Maar het scherm klopt wel ? ( Driehoek met uitroepteken en blauw android logo ?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:05:
[...]

Maar het scherm klopt wel ? ( Driehoek met uitroepteken en blauw android logo ?)
Eh, blauw android logo wel.. Volgens mij stond er bij mij geen uitroepteken, maar 100% zeker weet ik het niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:05:
[...]

Nee, dit scherm klopt niet. Blijkbaar is er iets fout gegaan tijdens de installatie. Ik zou het opnieuw proberen als ik jou was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:03:
Hm oke, raar.. Misschien even contact opnemen met HTC, wellicht dat ze daar een oplossing/reden ervoor hebben :)
Ja heb ze al gemaild hopelijk hebben hun een oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:10:
[...]

Ja heb ze al gemaild hopelijk hebben hun een oplossing..
die raden je aan om een factory reset te doen, dat al gedaan?:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Upbeat schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:09:
[...]

Nee, dit scherm klopt niet. Blijkbaar is er iets fout gegaan tijdens de installatie. Ik zou het opnieuw proberen als ik jou was!
Thx, zal het opnieuw proberen (bibber bibber...) :9 :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Minaaj schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:11:
[...]

Haha nej zal ik is proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Minaaj schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:11:
[...]

Lijkt voor mij ook de beste oplossing maar dan moet ik weer de foon rooten en al mijn illegale aps er opnieuw opzetten, weinig zin in eigenlijk. :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:18:
[...]

Lijkt voor mij ook de beste oplossing maar dan moet ik weer de foon rooten en al mijn illegale aps er opnieuw opzetten, weinig zin in eigenlijk. :N
Heb je trouwens de update van HTC binnen gehaald? Die werkt toch niet als je telefoon geroot is? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:22:
[...]

Heb je trouwens de update van HTC binnen gehaald? Die werkt toch niet als je telefoon geroot is? :X
Eehhh, ja daar had ik idd iets over gelezen een paar weken terug, heb de update via de telefoon zelf binnen gehaald (KPN Hi), niet via HTC site ofzo.

Dan zal dat het probleem zijn waarschijnlijk, dan maar geen Android 4.0, een aantal apps wil ik absoluut niet kwijt, ik wacht wel tot er een root van 4.0 is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16:38
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:26:
[...]

Eehhh, ja daar had ik idd iets over gelezen een paar weken terug, heb de update via de telefoon zelf binnen gehaald (KPN Hi), niet via HTC site ofzo.

Dan zal dat het probleem zijn waarschijnlijk, dan maar geen Android 4.0, een aantal apps wil ik absoluut niet kwijt, ik wacht wel tot er een root van 4.0 is. ;)
Die zijn al een tijdje te vinden op het XDA forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Heb even ge-chat met HTC, dit is een copy paste van het antwoord:

De enige optie is apps van de android market installeren.U kunt proberen om via menu> iinstellingen> applicaties> applies beheren> alle applicaties> kijken of de applicatie daar tussen staat> verplaatsen naar telefoon. Staat deze er niet tussen dan is het niet mogelijk.

En Tankiej kon het wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DwightKSchrute schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:27:
[...]

Die zijn al een tijdje te vinden op het XDA forum
Mooi, nog niet naar gekeken, zal ik morgen even doen dan, thx ! _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:28:

De enige optie is apps van de android market installeren.U kunt proberen om via menu> iinstellingen> applicaties> applies beheren> alle applicaties> kijken of de applicatie daar tussen staat> verplaatsen naar telefoon. Staat deze er niet tussen dan is het niet mogelijk.

Hier staat de optie ook gewoon bij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Upbeat schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:29:
Hier staat de optie ook gewoon bij!
Heb je een XE? originele HTC update van Android 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:29:
[...]

Mooi, nog niet naar gekeken, zal ik morgen even doen dan, thx ! _/-\o_ :)
Zelfs met Sense 4.0. Ik draai op dit moment OrDroid 1.8.6 (er is alweer een update, die ga ik vanavond installeren). Bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:30:
[...]

Heb je een XE? originele HTC update van Android 4?
Originele Sensation, originele firmware van HTC 3.32.401.5, Android 4.0.3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DwightKSchrute schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:32:
[...]

Zelfs met Sense 4.0. Ik draai op dit moment OrDroid 1.8.6 (er is alweer een update, die ga ik vanavond installeren). Bevalt erg goed.
Ok super, vandaag even geen tijd meer voor, zal morgen factory reset doen, update installen en vervolgens naar XDA om weer te rooten.... :9 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:28:

En wat zeiden ze toen jij meldde dat anderen met exact hetzelfde toestel + firmware/software die optie wel hebben? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:36:
[...]

En wat zeiden ze toen jij meldde dat anderen met exact hetzelfde toestel + firmware/software die optie wel hebben? :+
Mijn excuses voor de verwarring . Dit zou er inderdaad op moeten staan. Zou ik uw serienummer mogen om te kijken of er een reden is waarom u dit niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:40:
[...]

Mijn excuses voor de verwarring . Dit zou er inderdaad op moeten staan. Zou ik uw serienummer mogen om te kijken of er een reden is waarom u dit niet heeft?
:') :')

En nu komt de rest van het verhaal? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:43:
[...]

:') :')

En nu komt de rest van het verhaal? :+
Ja hij beetje met collega's aant overleggen denk ik.
Hij vroeg hoe ik de update binnen had gekregen.

EDIT:

Nu moet ik dit doen:

Het beste is om een zachte reset uit te voeren. Dit gaat als volgt:

Verwijder de batterij uit het toestel terwijl deze aan staat. Plaats de batterij na 5 minuten terug in het toestel.

Mocht dit niet werken kunt u het volgende doen:

Hiermee wordt het toestel teruggezet naar de fabrieksinstellingen, hetgeen vaak problemen verhelpt. Let u er hierbij wel op dat u alle gegevens die op de telefoon zijn opgeslagen, kwijt bent. Het is dan ook aan te raden om eerst een backup van uw gegevens te maken.

Om een harde reset uit te voeren volgt u de volgende stappen:
1. Schakel het toestel volledig uit en ontkoppel SD-kaart.
2. Terwijl het toestel uitgeschakeld staat, houdt u de Volume Omlaag knop ingedrukt.
3. Terwijl u deze knop ingedruk houdt, drukt u kort de power knop in.
4. Wanneer u drie skateboardende androids ziet, kunt u de Volume knop loslaten.
5. Gebruik de Volume Omlaag knop om Clear Storage te selecteren en druk dan op de Power knop.
6. Indien daarom wordt gevraagd, drukt u op de Volume Omhoog knop om door te gaan met de harde reset.
Een back up maakt u met behulp van HTC Sync. Dit vindt u terug op www.htc.com/nl. De instructies voor installatie staan ook hier weergegeven.

[ Voor 69% gewijzigd door Arvado op 05-04-2012 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-09 00:37
Ik lees hier meerdere (positieve) reacties over mappen aanmaken op t homescherm. Hoe werkt dit precies?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Monda schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:50:
Ik lees hier meerdere (positieve) reacties over mappen aanmaken op t homescherm. Hoe werkt dit precies?
Mappen in die balk onderin weet ik wel, maar op de homescreen?

Gewoon een icoontje naar beneden slepen en loslaten boven een andere, dan wordt het een map met die twee icoontjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Laatst online: 17:44
Tankiej schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:52:
[...]

Mappen in die balk onderin weet ik wel, maar op de homescreen?

Gewoon een icoontje naar beneden slepen en loslaten boven een andere, dan wordt het een map met die twee icoontjes :)
Op de homescreen gaat het op de zelfde manier

voor de genen die geen video's kan kijken met hun telefoon sinds de update naar Android 4.0, is de nieuwste update van Adobe flash player de oplossing daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
yakutemre1995 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 15:59:
[...]

Op de homescreen gaat het op de zelfde manier

voor de genen die geen video's kan kijken met hun telefoon sinds de update naar Android 4.0, is de nieuwste update van Adobe flash player de oplossing daarvoor.
Ohja, ik probeerde net een snelkoppeling van een app op een widget te plaatsen. Dat werkt natuurlijk niet :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:46:
[...]

EDIT:

Het beste is om een zachte reset uit te voeren. Dit gaat als volgt:

Verwijder de batterij uit het toestel terwijl deze aan staat. Plaats de batterij na 5 minuten terug in het toestel.
Dit mocht natuurlijk niet baten, denk dat ik er maar een custom rom op zet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmani
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:57
Heerlijk altijd die helpdesk-taal :') stekkers en batterijen die altijd 5 (liefst meer) minuten moeten worden verwijderd, terwijl 1 sec ook volstaat. Of een hard reset via de bootloader terwijl dit ook in het settings menu kan worden bewerkstelligd. En dan pas vertellen hoe je een backup moet maken ná de instructies voor een hard reset :X

[ Voor 14% gewijzigd door Harmani op 05-04-2012 16:50 ]

Science is stranger than fiction

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

Littledevil9 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 16:32:
[...]

Dit mocht natuurlijk niet baten, denk dat ik er maar een custom rom op zet :)
Als je toevallig bijv. wavesecure draait, gooi die er maar eens af. :+

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Laatst online: 15-09 00:37
Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:57:
[...]

Dat dacht ik ook ja, maar dat verhelpt het niet.. Ik kan de screen die nu als homescreen is ook niet weggooien, ik dacht misschien dat een andere dan homescreen wordt :')
Heb je al geprobeerd om het uiterlijk (dus de widgets en snelkoppelingen) van je echte homescreen over te plaatsen naar het homescreen waar ie nu aan vasthoudt? Dit heeft het voor mij opgelost.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavemania
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10-11-2024
Sinds ik de update van ICS heb geinstalleerd ontvang ik geen sms meer. Ik heb de update ongeveer gelijk geinstalleerd met de storing van Vodafone. Ik had het vermoeden dat het daar aan lag. Maar ik krijg nu te horen dat mensen met KPN en T-mobile mij ook sms gestuurd hebben. Ik ontvang alleen een sms van mijzelf. De sms die ik verstuur komt soms in drievoud aan. Ik heb als provider Telfort.

Telefoon
HTC Sensation

Androidversie
4.0.3

HTC Sense-versie
3.6

Softwarenummer
3.32.401.5

Zijn er meer mensen met dit probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
sinds ik de update heb toegepast de batterij niet meer aan de lader gehad. Normaal gebruik ( sms, mms, facebook, draw something free etc, ) Heb nu nog 18 % over en zit volgens de meter al op de 2 dagen en 13 uur op 1 lading :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Bij mij ging het het met de batterij ook goed, kan goed 2 dagen halen. Totdat gister de app Advanced Task killer vastliep, en de batterij begon leeg te trekken. Dus opnieuw opgestart.

Gisteravond voor het slapen gaan was de batterij nog 50 a 60% en vanochtend bleek die gewoon helemaal leeg te zijn! Bij het verbruik zie ik wel mobiel data verbruikt. Ik heb nog vodafone, dus ik verwacht dat die steeds probeert verbinding te maken en daardoor heel de batterij leegtrok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Monda schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:23:
[...]

Heb je al geprobeerd om het uiterlijk (dus de widgets en snelkoppelingen) van je echte homescreen over te plaatsen naar het homescreen waar ie nu aan vasthoudt? Dit heeft het voor mij opgelost.
Ja, dat heb ik ook maar gedaan. Maar ik vind het wel heel apart dat hij zomaar wisselt welke screen de homescreen is, en je dit niet (makkelijk) weer kan aanpassen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ge-flopt
  • Laatst online: 11:33
Hmmm, mijn telefoon vorige week weggebracht omdat hij zomaar resette en dan de accu ineens een stuk leger was.Na de volgende spontane reset was de accu ineens weer voller... Eindelijk mijn telefoon weer terug Doet hij het nog slechter. Spontane resets zijn er nog steeds, maar de batterij loopt leeg terwijl hij aan het stroom hangt en de accu wordt heet.... Maar weer eens terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cavemania schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 08:39:
Sinds ik de update van ICS heb geinstalleerd ontvang ik geen sms meer. Ik heb de update ongeveer gelijk geinstalleerd met de storing van Vodafone. Ik had het vermoeden dat het daar aan lag. Maar ik krijg nu te horen dat mensen met KPN en T-mobile mij ook sms gestuurd hebben. Ik ontvang alleen een sms van mijzelf. De sms die ik verstuur komt soms in drievoud aan. Ik heb als provider Telfort.

Telefoon
HTC Sensation

Androidversie
4.0.3

HTC Sense-versie
3.6

Softwarenummer
3.32.401.5

Zijn er meer mensen met dit probleem
Ik heb een soort gelijk probleem.
Ontvang wel smsjes van anderen, maar deze komen allemaal meerdere keren bij me aan, vaak met langere tijd ertussen, sommige smsjes komen binnen een half uur 3 keer binnen, anderen 5 keer in 2 dagen.
Heb dit probleem ook pas sinds de update naar ICS

Sensation XE

Android 4.0.3

HTC sense 3.6

Software nummer 3.32.401.105

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20:16
Denk dat dat toch eerder aan Vodafone ligt dan aan je Sensation hoor. Het netwerk van Vodafone is nog steeds niet helemaal 100% terug. En als de verzender geen Vodafone heeft, wil dat niet zeggen dat je het sms-je wel direct krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat zou best kunnen inderdaad, had dat hele gedoe met Vodafone even niet in gedachten gehouden.
Laten we hopen dat het allemaal snel is opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Riczun schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:03:
Bij mij ging het het met de batterij ook goed, kan goed 2 dagen halen. Totdat gister de app Advanced Task killer vastliep, en de batterij begon leeg te trekken. Dus opnieuw opgestart.

Gisteravond voor het slapen gaan was de batterij nog 50 a 60% en vanochtend bleek die gewoon helemaal leeg te zijn! Bij het verbruik zie ik wel mobiel data verbruikt. Ik heb nog vodafone, dus ik verwacht dat die steeds probeert verbinding te maken en daardoor heel de batterij leegtrok.
Advanced Task Killer? :'( op een Sensation??
Er zit toch als je echt een taakbeheer nodig hebt er een van HTC in? maar apps afsluiten is slecht, ook voor batterij omdat je bijvoorbeeld weer apps opnieuw moet opstarten voor gebruik, anders blijven ze "idle" staan en verbruiken ze niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Minaaj schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:55:
Advanced Task Killer? :'( op een Sensation??
Er zit toch als je echt een taakbeheer nodig hebt er een van HTC in? maar apps afsluiten is slecht, ook voor batterij omdat je bijvoorbeeld weer apps opnieuw moet opstarten voor gebruik, anders blijven ze "idle" staan en verbruiken ze niets.
Ja, ik heb dat laatst ook gelezen. Ik zal de app eens verwijderen en kijken of ik dan nog langer met de batterij kan doen. Nu is 2 dagen goed te halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
Riczun schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:22:
[...]

Ja, ik heb dat laatst ook gelezen. Ik zal de app eens verwijderen en kijken of ik dan nog langer met de batterij kan doen. Nu is 2 dagen goed te halen ;)
Android heeft het zelf ook ingebouwd.
Deze post stamt uit 2009 toen ik ook een Hero had, en het klopte zeker dat mijn Hero zonder task-killer gewoon beter liep.

Verder mag het wel voor benchmark oid natuurlijk, maar bij gewoon gebruik is het het niet meer aan te raden.
Indien je echt denkt dat een applicatie op de achtergrond draait kan je het beste BetterBatteryStats van xda afplukken (die is gratis op xda) en daar wakelocks bekijken, maar omdat je al goede batterij hebt is het niet echt nodig.

Maarja zoals ik al aangaf heeft HTC er wel eentje meegeleverd, dus kan soms vast nog wel enige baat hebben.

[ Voor 6% gewijzigd door Minaaj op 06-04-2012 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanex223
  • Laatst online: 15-11-2024
iemand nog meer problemen met na de update van 4.0

sinds dat ik geupdated heb kan ik niet eens meer mijn pincode intoetsen. Ik druk de 1 bijvoorbeeld in en dan blijft ie al hangen.

Ook zonder sim, kan ik veeg geven en de ring en dan staat ie vast.

tzzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Termi
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:40
Zo ik heb mijn Sensation ook binnen, wat een wereld van verschil met de HTC Desire. Wel wat groot moet ik zeggen, maar dat went hopelijk wel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
Skybullet schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 09:15:
sinds ik de update heb toegepast de batterij niet meer aan de lader gehad. Normaal gebruik ( sms, mms, facebook, draw something free etc, ) Heb nu nog 18 % over en zit volgens de meter al op de 2 dagen en 13 uur op 1 lading :D
Shit als mijn vriendin niet besloot opeens een ruim half uur te bellen had hij de 3 dagen gehaald.. Maar alsnog niet slecht 2 dagen en ruim 20 uur _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Skybullet schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 16:46:
[...]

Shit als mijn vriendin niet besloot opeens een ruim half uur te bellen had hij de 3 dagen gehaald.. Maar alsnog niet slecht 2 dagen en ruim 20 uur _/-\o_
Ik kom daar lang niet aan :9, maar misschien ben ik ook wel een grootverbruiker qua stroom. Ik haal ongeveer 16 uur op mijn nieuwe accu en op mijn orginele htc accu ongeveer 12 uur :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Laatst online: 13-09 14:30
Blanex223 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:50:
iemand nog meer problemen met na de update van 4.0

sinds dat ik geupdated heb kan ik niet eens meer mijn pincode intoetsen. Ik druk de 1 bijvoorbeeld in en dan blijft ie al hangen.

Ook zonder sim, kan ik veeg geven en de ring en dan staat ie vast.

tzzzz
Als je geen reset hebt uitgevoerd, dan kan het wel eens problemen opleveren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
-Bas schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:11:
[...]

Ik kom daar lang niet aan :9, maar misschien ben ik ook wel een grootverbruiker qua stroom. Ik haal ongeveer 16 uur op mijn nieuwe accu en op mijn orginele htc accu ongeveer 12 uur :D 8)7
Met batterymonitorwidget kan je achterhalen hoeveel mAh je batterij ongeveer heeft. Je had toch een 2300mAh batterij gekocht? indien het geen batterij met back cover is denk ik ook niet dat er meer inzit dan de 1500mAh, als er 2300mAh in zo'n kleine batterij had gekund had HTC het zelf ook wel gedaan.

Heb zelf een Anker "1900mAh" en heb ook in het XDA topic gelezen en die zit echt rond de 1700-1800 mAh max.
Je kan die "schatting" onder calibratie vinden in de applicatie zelf.

Anker;

Afbeeldingslocatie: http://www.abload.de/thumb/2012-04-06_17-27-16-19nyw4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Minaaj schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:36:
[...]

Met batterymonitorwidget kan je achterhalen hoeveel mAh je batterij ongeveer heeft. Je had toch een 2300mAh batterij gekocht? indien het geen batterij met back cover is denk ik ook niet dat er meer inzit dan de 1500mAh, als er 2300mAh in zo'n kleine batterij had gekund had HTC het zelf ook wel gedaan.

Heb zelf een Anker "1900mAh" en heb ook in het XDA topic gelezen en die zit echt rond de 1700-1800 mAh max.
Je kan die "schatting" onder calibratie vinden in de applicatie zelf.

Anker;

[afbeelding]
Die gaan we is even gebruiken, eens kijken wat ie gaat aangeven :+

Edit: mAH meting vereist en laadcyclus van minimaal 50&, langer is nauwkeuriger. Wat wordt hiermee bedoelt? Moet ik hem eerst helemaal opladen?

[ Voor 7% gewijzigd door -Bas op 06-04-2012 19:17 . Reden: info? ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 22:44
Er zijn al wat post voorbij gekomen over apk bestanden installeren na de ICS update, maar wat is nou de truc? Ik heb onder "beveiliging" het vinkje bij "onbekende bronnen" aan staan, dat zou toch voldoende moeten zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds donderdag android 4.0 er op staan en ben er op zich tevreden over. Het lettertype is net even mooier, hij is sneller en de batterijduur is duidelijk verbeterd.

Geen problemen met whatsapp, Launcher Pro etc. Wat ik wel heb gemerkt:
- ongevraagd was Gtalk ingesteld/geactiveerd
- sommige knopjes zijn omgedraaid, idem metsommige vinkjes aan/uit in bijv de instellingen
- na reboot blijft hij apps optimaliseren (heb nu keer of 6 gereboot om te kijken of het aantal lager werd, niet dus)
- de statusbalk lijnt niet netjes uit, de 1e icoontjes beginnen niet helemaal links maar 1 plekje daarvoor
- na de update waren alle notificaties-beltonen in alle apps verdwenen (ook in de basisinstellingen van het apparaat zelf)
- na reboot mekkert ie dat Facebook is gestopt, ik heb geen facebook en dus ook geen account.
- privacy: als je de statusbalk naar beneden trekt zie je deel van de inhoud van ontvangen berichten. ik vind dat niet prettig ivm mijn werkmail bijv. Ik wil daar gewoon zien staan: 1 mail of id. zoals in de vorige versie.

Enne, ik ben nog op zoek naar een witte backcover ipv de zwarte die er nu op zit. Google is hierin niet mijn vriend.. heeft iemand anders een tip ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
-Bas schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 19:11:
[...]

Die gaan we is even gebruiken, eens kijken wat ie gaat aangeven :+

Edit: mAH meting vereist en laadcyclus van minimaal 50&, langer is nauwkeuriger. Wat wordt hiermee bedoelt? Moet ik hem eerst helemaal opladen?
Hij kan het beste een schatting doen als je hem vanaf 100% gebruikt tot aan 1-5% of zelfs helemaal leeg. Indien je bijvoorbeeld telkens op 50% oplaad kan hij het niet echt uitlezen.
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:28:

- na reboot blijft hij apps optimaliseren (heb nu keer of 6 gereboot om te kijken of het aantal lager werd, niet dus)
Kan je eens testen of je bij Energie "Snel Opstarten" heb staan? Daarna eens telefoon uitschakelen en evt batterij er uit, daarna weer opstarten en kijken of hij nog optimaliseert?
Dit mag eigenlijk niet gebeuren, OF het komt door HTC's reboot instelling (die ook aangeeft tijdelijke bestanden te legen) of het is een bug.

Ik draai op dit moment een Sense 4.0 rom en zojuist ge-reboot, geeft ook aan bestanden te verwijderen maar na reboot geen enkele optimalisatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment heb ik contact over de bug in het optimaliseren van apps als je reboot. Neem met dit probleem zelf ook contact op met HTC. Dit zorgt sneller voor een patch. http://support.htc.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RBK
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 14:15

RBK

Ik had twee vragen betreffende de batterij. De eerste keer na de update tot ICS is de batterij echt ongelooflijk lang meegegaan. Echter, daarna gaat hij steeds sneller leeg en nu is zelfs op een niveau dat hij sneller leeg gaat dan voor mijn update. Is hier misschien ook een oplossing voor?

Ik had nog een vraag. Ik las hier en daar wat over Anker-batterijen. Zijn deze betrouwbaar etc.? En waar kun je deze kopen? Ze lijken me namelijk een goed alternatief voor de standaard batterij. Blijft dan overigens garantie etc. wel intact?

Alvast bedankt:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:23
Anker zijn fijne accu's. Daardoor haal ik met GB toch een hele dag (moet met ICS nog goed testen), met de originele accu haalde ik dat niet.
Voor de garantie maakt het niet uit, ze zijn verwisselbaar. Mocht je ooit je toestel moeten opsturen, dan doe je gewoon de originele er in.

En je kan ze eventueel bij mij kopen. 8) (zie V&A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

even een korte vraag; sinds afgelopen week heb ik android 4.0. De hele week is dit goed gegaan tot vanavond, ik kan mijn toestel namelijk dmv de ring omhoogtrekken niet meer unlocken, heb de accu eruit gehad en zelfs de factory reset uitgevoerd maar het mag niets baten..

edit: Hij ging overigens net na de zoveelste reset de apps bijwerken gaf hij aan.. misschien nog nuttig om te vermelden.

iemand enig idee?

[ Voor 17% gewijzigd door DDR op 08-04-2012 07:56 . Reden: extra info toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55
Minaaj schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:39:
[...]

Hij kan het beste een schatting doen als je hem vanaf 100% gebruikt tot aan 1-5% of zelfs helemaal leeg. Indien je bijvoorbeeld telkens op 50% oplaad kan hij het niet echt uitlezen.

[...]

Kan je eens testen of je bij Energie "Snel Opstarten" heb staan? Daarna eens telefoon uitschakelen en evt batterij er uit, daarna weer opstarten en kijken of hij nog optimaliseert?
Dit mag eigenlijk niet gebeuren, OF het komt door HTC's reboot instelling (die ook aangeeft tijdelijke bestanden te legen) of het is een bug.

Ik draai op dit moment een Sense 4.0 rom en zojuist ge-reboot, geeft ook aan bestanden te verwijderen maar na reboot geen enkele optimalisatie.
Net even gereboot om te testen, maar bij mij doet hij ook app optimaliseren elke reboot. Er staat dan bij "Android wordt bijgewerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21-08 21:24

DDR

wvkreg schreef op zondag 08 april 2012 @ 09:20:
[...]

Net even gereboot om te testen, maar bij mij doet hij ook app optimaliseren elke reboot. Er staat dan bij "Android wordt bijgewerkt".
Maar start hij daarna wel gewoon door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
RBK schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 14:49:
Ik had twee vragen betreffende de batterij. De eerste keer na de update tot ICS is de batterij echt ongelooflijk lang meegegaan. Echter, daarna gaat hij steeds sneller leeg en nu is zelfs op een niveau dat hij sneller leeg gaat dan voor mijn update. Is hier misschien ook een oplossing voor?

Ik had nog een vraag. Ik las hier en daar wat over Anker-batterijen. Zijn deze betrouwbaar etc.? En waar kun je deze kopen? Ze lijken me namelijk een goed alternatief voor de standaard batterij. Blijft dan overigens garantie etc. wel intact?

Alvast bedankt:)
Weet iemand dit, want ik kan het ook niet goed op Google vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
DwightKSchrute schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:32:
[...]

Weet iemand dit, want ik kan het ook niet goed op Google vinden?
Geen idee, gewoon bij opsturen orginele batterij erin, dan kunnen ze je verder niets maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
-Bas schreef op zondag 08 april 2012 @ 12:39:
[...]

Geen idee, gewoon bij opsturen orginele batterij erin, dan kunnen ze je verder niets maken ;)
Sorry, ik zie dat ik weer helemaal verkeerd gequote heb, wilde een andere vraag quoten. Namelijk, of er losse battery covers (met name die van de witte HTC Sensation. Maar dank voor je antwoord:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Minaaj schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:38:
[...]

Android heeft het zelf ook ingebouwd.
Deze post stamt uit 2009 toen ik ook een Hero had, en het klopte zeker dat mijn Hero zonder task-killer gewoon beter liep.

Verder mag het wel voor benchmark oid natuurlijk, maar bij gewoon gebruik is het het niet meer aan te raden.
Indien je echt denkt dat een applicatie op de achtergrond draait kan je het beste BetterBatteryStats van xda afplukken (die is gratis op xda) en daar wakelocks bekijken, maar omdat je al goede batterij hebt is het niet echt nodig.

Maarja zoals ik al aangaf heeft HTC er wel eentje meegeleverd, dus kan soms vast nog wel enige baat hebben.
Nou geef mij dan maar een linkje als je wilt. Kan hem namelijk echt niet gratis meer vinden, alleen nog te koop voor 2 euro in de app store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
-Bas schreef op zondag 08 april 2012 @ 13:54:
[...]

Nou geef mij dan maar een linkje als je wilt. Kan hem namelijk echt niet gratis meer vinden, alleen nog te koop voor 2 euro in de app store.
Gewoon zoeken in Google op Better Battery stats xda ;)

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1179809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
"BetterBatteryStats is available on the Android market (https://market.android.com/details?i...erbatterystats) for what I believe is a fair price." oftwel 2 euro ;)

Maar begrijp BatteryMonitor niet helemaal, heb nu dit:
Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/244tp1t.jpg

Staat nog steeds dat vage gedoe met een laadcyclus van minimaal 50%. Wil graag weten op hoeveel mAh mijn batterij geschat wordt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
@-Bas ik weet niet of je een widget hebt toegevoegd op 1 van de homesceens, in de settings is er een optie om te laten meten zonder widget.

Ik heb zelf een widget gewoon op een homescreen, kan zijn dat hij zonder widget en die optie in instellingen het niet meet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Niet online
-Bas schreef op zondag 08 april 2012 @ 14:49:
[...]
"BetterBatteryStats is available on the Android market (https://market.android.com/details?i...erbatterystats) for what I believe is a fair price." oftwel 2 euro ;)
En als je die post helemaal leest zie je dat de .apk's daar als bijlage bijzitten. BetterBattery stats is heel handig om te zien welke processen voorkomen dat je telefoon in diepe slaap gaat. Daarvoor zet je het programma aan, en klik je op "show partial wakelocks", de daar genoemde processen houden je telefoon wakker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Minaaj schreef op zondag 08 april 2012 @ 15:07:
@-Bas ik weet niet of je een widget hebt toegevoegd op 1 van de homesceens, in de settings is er een optie om te laten meten zonder widget.

Ik heb zelf een widget gewoon op een homescreen, kan zijn dat hij zonder widget en die optie in instellingen het niet meet!
Ja net even toegevoegd, alleen daar staat niet precies hoeveel hij denkt dat erin zit? alleen een - getal van de waarde die je zelf kan geven ;)

@arie
Heb niet eens veel van die processen die hem wakker houden. Het kan ook zijn dat mijn batterij nog niet helemaal 100% presteert, want hij is pas een halve week oud nu en pas 2-3x helemaal opgeladen.

AudioIn_104 houdt hem wakker, maar 113Sec in totaal (7.2%) 6x ingeschakeld

Heb verder geen processen die van mij zelf zijn die ik eventueel even kan afsluiten ;)

[ Voor 26% gewijzigd door -Bas op 08-04-2012 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Nu online
Sinds de update van vorige week naar Android 4 ontvang ik geen ING Tancode SMSjes meer, werkt dit bij anderen wel, of hebben jullie dit probleem ook?

Edit: Zit inderdaad bij Vodafone.

[ Voor 11% gewijzigd door jopie op 08-04-2012 16:58 . Reden: Vodafone ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Kan ook aan Vodafone liggen he! Tenzij je niet bij VF zit uiteraard ;)

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul.H
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19:26
JKratos schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:55:
Kan ook aan Vodafone liggen he! Tenzij je niet bij VF zit uiteraard ;)
of dat vodafone deze smsjes voor ING verzorgt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JKratos
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 17-09 10:01
Paul.H schreef op zondag 08 april 2012 @ 16:59:
[...]

of dat vodafone deze smsjes voor ING verzorgt ;)
Nee uiteraard niet. Maar misschien komen de smsjes niet bij mij hem binnen vanwege de storing bij VF. Is toch niet zo een domme opmerking..?

''Choose your enemies carefully because they will define you. Make them interesting, cos in some ways they will find you. They're not there in the beginning but when your story ends. Gonna last with you longer than your friends.''

Pagina: 1 ... 6 ... 17 Laatste

Let op:
Heb je hulp nodig met een toestelkeuze of wil je persoonlijk verkoopadvies? Maak dan gebruik van het Mobile Aankoopadviesforum.