Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

Update ook geinstaleerd, maar nu blijft hij na het unlocken van het scherm hangen in; sim-kaart vrijgeven en de telefoon instellen? Heeft iemand dit probleem ook en wat kan je er aan doen? Opnieuw opstarten of wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb via het forum foto's en muziek terug kunnen zetten, dank hiervoor.
Enkel als ik muziek afspeel via de standaard player dan krijg ik geen beats keuze, voorheen GB had ik dit wel.
gevonden; of je steekt de stekker er in... 8)7

Iemand met een XE ics update ervaringen mee?

Verder de update aan het uitvogelen...opvallend; zeer snel battery leeg, zeer lang syncen..what's app..deels foto's..tbc

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 14:27
heb net toevallig anders ook antutu eens gedraait.. haal toch een goeie 6305 punten..

geen idee hoe ik zo snel ff een foto daarvan hier krijg maar goed.

heb verder geen rare dingen gedaan, en oh ja.. hij schoot tijdens het testen ook nog ff van scherm staand naar liggend :P

https://pvoutput.org/list.jsp?userid=86006

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Ik zelf haal slechts 4715 punten op een normale Sensation met ICS. Zou toch iets meer moeten zijn geloof ik? binnenkort ga ik hem maar eens een factory reset geven, want hij loopt toch niet zo vloeiend als het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Aapenootjes schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:34:
Ik zelf haal slechts 4715 punten op een normale Sensation met ICS. Zou toch iets meer moeten zijn geloof ik? binnenkort ga ik hem maar eens een factory reset geven, want hij loopt toch niet zo vloeiend als het hoort.
ik had eerst 2700 punten, toen met taakbeheer alle apps stop gezet, er voor gezorgt dat het beeldscherm niet kantelt en toen rond de 5200 gehaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
ik heb de telefoon al minstens 2 weken aan zonder een keer uitvallen wegens batterij leeg ofzo..

en heb verder ook geen apps gesloten toen ik de test deed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:37
Hier een antutu score van 6426 op een XE. Vind het wel netjes :)
Standaard ICS rom van HTC, verder niet apart apps gesloten. Gewoon geinstalleerd en getest..

Edit
furian88 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:49:
[...]

nope.. heb de standaard versie erop. maar wel na installatie ff een hard reset gegeven..
Dat heb ik ook niet gedaan :)

[ Voor 87% gewijzigd door Tankiej op 03-04-2012 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_fabrikant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04-2024
ik haal op mn XE met stock ICS, apps gesloten, etc. maar 4800 in antutu... waar haalt iedereen die scores van 6K+ vandaan? Is dat met custom rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
h_fabrikant schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:48:
ik haal op mn XE met stock ICS, apps gesloten, etc. maar 4800 in antutu... waar haalt iedereen die scores van 6K+ vandaan? Is dat met custom rom?
nope.. heb de standaard versie erop. maar wel na installatie ff een hard reset gegeven..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Nog een keer gedraaid met apps gekilled en en draaisensor uit, nu 5506 punten in plaats van 4715, scheelt inderdaad nogal...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45

TMV

h_fabrikant schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:48:
Niks bijzonders gedaan, update geïnstalleerd, keertje extra gereboot (geen factory reset) en toen de bench gedraaid:: 6507

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
net ff retest gedaan en nu 6524 :) zonder dat het beeld kon draaien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h_fabrikant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-04-2024
Nog een keer gedraaid en nu 5500. Vooral op de graphics pakt ie nu een stuk hogere score...

Lijkt er al meer op. Ik neem aan dat als ik hem een keer herstart en zorg dat alles uit staat wat ik uit kan zetten, de score toch ook wel boven de 6K moet kunnen komen. Later nog maar eens proberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hayo
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 08-09 20:31
Vandaag maar eens met mijn Sensation met stof onder het scherm langs het KPN Business Center in Amsterdam geweest. De medewerker melde mij allereerst dat er kosten verbonden zouden zijn aan de reparatie en het toestel opgestuurd moest worden naar HTC. Daar antwoorde ik op dat ik van HTC doorgekregen had dat het in-shop onder garantie gerepareerd kon worden. Vervolgens ging de medewerker navragen of dat waar was, toen hij terugkwam zei hij dat ze een hij een aankooporder nodig had en dat de telefoon alsnog naar HTC opgestuurd moest worden.
Vind dit best raar aangezien volgens de klantenservice van HTC in-shop gerepareerd kan worden bij het KPN Business Center. Ga van de week maar even bij The Phone House hier in Haarlem langs om te vragen of zij iets kunnen doen. Anders moet ik mijn telefoon toch echt opsturen naar HTC :'(.

Verder heb ik zelf nog geen update binnen voor mijn unbranded Sensation met software versie 1.50.401.1. Helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpiriTNL
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-09 20:14
Ik heb ook eindelijk ICS er op gekregen.
Was een hele klus omdat ik mijn toestel reroot hebt met S-OFF.

Dus iedereen met S-OFF, je kunt geen officiele update via je netwerk installeren.
En ik neem aan dat als hem reroot hebt, je ook weet hoe je er een custom rom op moet zetten O-)

Ik heb de officiele RUU gedownload en die er op gezet.
Voor meer info: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1192300

Ontopic:
Nu eerst eens de rom goed gaan testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 09:24
Ondertussen staat ICS op mn XE, ik merk niet heel erg veel snelheids winst, want op de vorige versie liep die ook al als een kogel.

Ik heb zelf als ik uit de camera kom, de helderheid van het scherm helemaal minimaal blijft.

Verder nog geen rare dingen tegengekomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Hayo schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 19:59:
Vandaag maar eens met mijn Sensation met stof onder het scherm langs het KPN Business Center in Amsterdam geweest. De medewerker melde mij allereerst dat er kosten verbonden zouden zijn aan de reparatie en het toestel opgestuurd moest worden naar HTC. Daar antwoorde ik op dat ik van HTC doorgekregen had dat het in-shop onder garantie gerepareerd kon worden. Vervolgens ging de medewerker navragen of dat waar was, toen hij terugkwam zei hij dat ze een hij een aankooporder nodig had en dat de telefoon alsnog naar HTC opgestuurd moest worden.
Vind dit best raar aangezien volgens de klantenservice van HTC in-shop gerepareerd kan worden bij het KPN Business Center. Ga van de week maar even bij The Phone House hier in Haarlem langs om te vragen of zij iets kunnen doen. Anders moet ik mijn telefoon toch echt opsturen naar HTC :'(.

Verder heb ik zelf nog geen update binnen voor mijn unbranded Sensation met software versie 1.50.401.1. Helaas...
Raar, was van plan om mijn toestel te brengen naar KPN BC in Amsterdam naar aanleiding van een email van HTC.

Hierin stond:

Hartelijk dank voor uw email over uw HTC toestel.

Ik begrijp dat u graag uw toestel wilt laten repareren.

Er zijn 2 mogelijkheden om dit te doen:

1. In shop-repair. In de bijlage vindt u een lijst met winkels waar u het toestel naar toe kunt brengen. De winkel kan uw toestel doorgaans binnen 24 uur repareren, maar dit is afhankelijk van de betreffende winkel en de beschikbaarheid van onderdelen. Mocht het moederbord van uw toestel moeten worden vervangen of het toestel worden omgeruild, dan stuurt de winkel uw toestel door naar Dynafix. Na de reparatie door Dynafix kunt u het toestel weer in de winkel ophalen. De totale procedure zal dan 2 tot 3 weken duren, maar dit kan enigszins variëren.

2. Wij kunnen uw toestel bij u ophalen en naar Dynafix brengen. Zij zullen de reparatie dan ook namens ons uitvoeren. U bent uw toestel ca. 2 weken kwijt, echter dit kan enigszins variëren.

8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• graunie
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-07 17:40
Sinds vanmiddag ook over op ICS met mijn XE maar heb twee problemen.

Als ik vanuit de camera app linksbovenin naar mijn gallery wil gaan, word het menu item software info geopend.... 8)7 Ik zie dan welke versie android en sense ik heb draaien.

Tevens als ik mij sd-kaart unmount is en ik deze weer wil mounten krijg ik een zwart scherm. Via de home knop kan ik gewoon terug enz. maar de sd-kaart is niet gemount. De sd-kaart dan fysiek ontkoppelen en weer plaatsen werkt dan wel.

Verschillende keren reboot gegeven maar zonder resultaat.

Zijn er meer die die deze problemen hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02:25
gallerij openen vanuit camera gaat hier vlekkeloos :)

Daarnaast ook echt merkbare snelheidswinst bij openen en doorscrollen van menu's en berichten/mail. Ook bij het kantelen van scherm stukken sneller ! ( XE )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ICS inmiddels ook volledig draaiend hier. Eerste indruk is erg goed, alles loopt stuk soepeler (scrollen, menu's openen, unlocken etc) en de knoppenbalk onderin is een stuk makkelijker. En iets kleins wat ik ook handig vind, een 4x1 klokwidget van HTC zelf :) Waren wel goeie andere widgets, maar die van htc zelf blijft het mooiste.

Heb verder geen van de problemen die de dagen hiervoor allemaal voorbij zijn gekomen. Wel even factory reset gedaan, en hij draait als een zonnetje. Exchange server met beveiligingsreglement werkt bij mij ook goed, ook met push mail etc.

Antutu geeft bij mij een score van 6152 overigens, zonder het sluiten van apps oid.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-04-2012 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Merk nu pas dat peep(twitter app) weg is.
Krijg ik daarvoor google+ voor terug die ik niet eens gebruik :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:40
Even een update... half uur sync en zo blijkt toch in orde te zijn.
Dus best na de update een factory reset doen + (full) reboot, zeker als je batterij leegloopt terwijl je ernaar kijkt.
Denk ondertussen een anderhalve dag tot 2 dagen te doen zonder op te laden terwijl dit vroeger maar 1 dag was...

Gisterenavond wifi afgezet (3G staat thuis sowieso af), en net zoals tijdje geleden en zoals ook NickThissen het meldde, deze morgen stond wifi op. (3G stond nog steeds af).

Ofwel een of andere app die dit regelt, of anders bugje?
Nog anderen met dit probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Omeg schreef op woensdag 04 april 2012 @ 01:02:
Merk nu pas dat peep(twitter app) weg is.
Krijg ik daarvoor google+ voor terug die ik niet eens gebruik :|
Die stond er bij mij nog op, al tussen de lijst met alle applicaties gekeken? Ik heb hem zelf uitgeschakeld omdat ik die toch niet gebruik, mocht dat bij jou ook (om wat voor reden dan ook) ook gebeurd zijn dan staat-ie onderaan in de lijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 17:09
Al mijn foto's zijn wel verdwenen uit de galerij na de update. Gelukkig had ik nog een backup gemaakt. Vanavond eens kijken of deze nog wel op het SD kaartje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ryan_ schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:26:
Al mijn foto's zijn wel verdwenen uit de galerij na de update. Gelukkig had ik nog een backup gemaakt. Vanavond eens kijken of deze nog wel op het SD kaartje staan.
Kan je de SD kaart nog wel benaderen dan? Anders even verbinden met een pc en dan weer ontkoppelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan_
  • Laatst online: 17:09
Mn Sensation ziet het SD kaartje wel gewoon en kan deze ook benaderen. Zal hem vanavond even aan mijn PC hangen. :)

[ Voor 0% gewijzigd door Ryan_ op 04-04-2012 10:39 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Benjike schreef op woensdag 04 april 2012 @ 07:52:
Even een update... half uur sync en zo blijkt toch in orde te zijn.
Dus best na de update een factory reset doen + (full) reboot, zeker als je batterij leegloopt terwijl je ernaar kijkt.
Denk ondertussen een anderhalve dag tot 2 dagen te doen zonder op te laden terwijl dit vroeger maar 1 dag was...

Gisterenavond wifi afgezet (3G staat thuis sowieso af), en net zoals tijdje geleden en zoals ook NickThissen het meldde, deze morgen stond wifi op. (3G stond nog steeds af).

Ofwel een of andere app die dit regelt, of anders bugje?
Nog anderen met dit probleem ?
Vreemd genoeg neemt hier 3G de verbinding over bij het ff wegvallen van het WiFi signaal.
Ondanks dat 3G uitstaat, alléén schakelt hij niet meer terug naar WiFi, leuk voor je databundel :(
En bij het verlaten van de Internet browser al 4X een reboot gehad.
Ik had de update vorige week woensdag of donderdag binnen alles hoed gegaan niets kwijt of veranderd apps werken enz..
Alleen het laden van de battery lijkt veel langer te duren.
Er moeten mi. nog een paar fixen komen om nog wat bugs weg te poetsen.
Kan ik bij de downloads ongestraft de update van 296MB weghalen?

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMV
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:45

TMV

Hmm, ik heb sinds de update dat als je bij accugebruik kijkt, de balk voor WIFI constant vol staat, dus m.a.w. de WIFI lijkt altijd ingeschakeld, ook als ik niet verbonden ben. Voor de update zat er een functie in die de WIFI alleen inschakelde als er een bekend netwerk in de buurt was en daarbuiten alleen polling deed.

Heb gisteren een factory reset gedaan ivm battery drain. Had nu vanaf vanmorgen 6:50 tot een uurtje of 9 een batterij afnamen van 9% zonder er veel mee te doen.
Nu dus de WIFI maar eens fysiek uitgeschakeld en kijken wat hij nu doet met de batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:55
niek87 schreef op maandag 02 april 2012 @ 19:35:
[...]

Is hier al een oplossing voor? Ik heb het probleem nog steeds......
Probleem is dat je SD kaart gecodeeerd wordt door Exchange beveiligingsbeleid (weet niet zeker of dit persé noodzakelijk is) en dat Exchange apparaatbeheerder wil worden, dus pin of password (wil) instellen. Dit werkt allemaal wel, als je het opnieuw instelt. Maak wel een backup van je SD kaart vooraf, want die wordt geformatteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 14:30
TMV schreef op woensdag 04 april 2012 @ 09:18:

Heb gisteren een factory reset gedaan ivm battery drain. Had nu vanaf vanmorgen 6:50 tot een uurtje of 9 een batterij afnamen van 9% zonder er veel mee te doen.
Nu dus de WIFI maar eens fysiek uitgeschakeld en kijken wat hij nu doet met de batterij...
Dat zal zeker helpen (in iedergeval bij mij wel.) Lijkt erop dat ik 1,5x langer mee doe met 4.0.

Off topic:

Heb een splinternieuwe zwarte backcover van htc ontvangen. Zit nog in bubbeltjes envelop. Iemand ruilen tegen een orginele andere kleur?? Liefst een witte :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Antutu score 6480, XE met Android 4.03, Sense 3.6.
Gister ge-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:44
Heb net even het toestel uitgezet. En vervolgens weer aangezet. Damn, wat gaat dat nu ineens snel!

Hmm, lijkt toch mee te vallen. Was iets te snel met het na het uitzetten weer aanzetten.
Kreeg nu wer in beeld dat de apps worden geoptimaliseerd.

[ Voor 43% gewijzigd door Robbie T op 04-04-2012 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
Supertip schreef op woensdag 04 april 2012 @ 08:44:
[...]

Vreemd genoeg neemt hier 3G de verbinding over bij het ff wegvallen van het WiFi signaal.
Ondanks dat 3G uitstaat, alléén schakelt hij niet meer terug naar WiFi, leuk voor je databundel :(
En bij het verlaten van de Internet browser al 4X een reboot gehad.
Ik had de update vorige week woensdag of donderdag binnen alles hoed gegaan niets kwijt of veranderd apps werken enz..
Alleen het laden van de battery lijkt veel langer te duren.
Er moeten mi. nog een paar fixen komen om nog wat bugs weg te poetsen.
Kan ik bij de downloads ongestraft de update van 296MB weghalen?
Ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Eerst kon ik mijn widgets resize, maar op 1 of andere manier weet ik niet meer hoe ik dat toen gedaan heb. Ik draai op de standaard ics rom en kon het eerst wel gewoon. (geen andere launcher) Iemand enig idee hoe je het kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-09 09:23
Nou, ik blijk dus een UK toestel te hebben. Tot de ICS update leek het gewoon een NL toestel, anders had ik wel eerder bij de winkel aan de bel getrokken. Nu moet ik het maar met de winkel uitzoeken volgens HTC, die werderom zeer onbeschoft via de chat waren en gewoon de chat eruit gooide, terwijl ik gewoon beleefd bleef. De winkel bestaat inmiddels niet meer. En HTC laat me gewoon in de kou staan. Nou is Engels niet heel erg, maar toch. Het is een rare gang van zaken en HTC stelt zich echt heel erg onbeschoft op. Dat ze het niet kunnen/willen oplossen is nog één ding, maar de manier waarom is echt heel erg teleurstellend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheLunatic
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 16-08 21:48

TheLunatic

Ouwe boxen.

FYI: als mensen problemen hebben met de sync van Google Calendar ("Unfortunately, Google Calendar sync has stopped"), het volgende hielp bij mij.

Menu > Settings > Apps > All > Calendar > Clear data
Menu > Settings > Apps > All > Calendar Storage > Clear data

Daarna een paar keer handmatig syncen om al je agenda's terug te krijgen en dan doet 'ie het weer. Bij mij iig.

Mother, will they like this song?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:44
-Bas schreef op woensdag 04 april 2012 @ 10:49:
Eerst kon ik mijn widgets resize, maar op 1 of andere manier weet ik niet meer hoe ik dat toen gedaan heb. Ik draai op de standaard ics rom en kon het eerst wel gewoon. (geen andere launcher) Iemand enig idee hoe je het kan doen?
De widget ingedrukt houden, alsof je hem naar een andere plek wil slepen. Zodra de widget geselecteerd is, laat je hem los. Als het een resizeable widget is zou je vervolgens het formaat kunnen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
@ Robbie T
Bedankt voor het melden, blijkbaar was deze widget gewoon niet resizebaar.

@ontopic
Heb 2 weekjes terug een accu besteld (geen anker)
een 2300mAh batterij van het merk Bluegeta(bluegeta.com), iemand hier al evaring mee? Zo niet ik ga hem toch wel testen, laat mijn resultaten nog wel weten aan jullie! :+

ps.
Ik laad hem gewoon via mijn sensation op voor de zekerheid. Die andere opladers vind ik sowieso niet meer te vertrouwen nadat ik verschillende dingen heb gelezen :*)

[ Voor 21% gewijzigd door -Bas op 04-04-2012 11:24 . Reden: Toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmert26
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 17-09 12:40
ik heb mijn telefoon geroot, nu moet ik dus eerst weer s-on zetten voordat ik kan updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauriX
  • Laatst online: 10-05-2022
Ben ik de enige waarbij gezichtherkenning niet werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
ChiMan schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 22:27:
[...]

Raar, was van plan om mijn toestel te brengen naar KPN BC in Amsterdam naar aanleiding van een email van HTC.

Hierin stond:

Hartelijk dank voor uw email over uw HTC toestel.

Ik begrijp dat u graag uw toestel wilt laten repareren.

Er zijn 2 mogelijkheden om dit te doen:

1. In shop-repair. In de bijlage vindt u een lijst met winkels waar u het toestel naar toe kunt brengen. De winkel kan uw toestel doorgaans binnen 24 uur repareren, maar dit is afhankelijk van de betreffende winkel en de beschikbaarheid van onderdelen. Mocht het moederbord van uw toestel moeten worden vervangen of het toestel worden omgeruild, dan stuurt de winkel uw toestel door naar Dynafix. Na de reparatie door Dynafix kunt u het toestel weer in de winkel ophalen. De totale procedure zal dan 2 tot 3 weken duren, maar dit kan enigszins variëren.

2. Wij kunnen uw toestel bij u ophalen en naar Dynafix brengen. Zij zullen de reparatie dan ook namens ons uitvoeren. U bent uw toestel ca. 2 weken kwijt, echter dit kan enigszins variëren.

8)7
Iemand ervaring met shop-repair vanweg stof onder het scherm?

Ik heb zojuist Teleworld (Amsterdam) gesproken en die konden het niet doen omdat het een complexe handeling is. Werd aangeraden om het via HTC af te handelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
timmert26 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 11:50:
ik heb mijn telefoon geroot, nu moet ik dus eerst weer s-on zetten voordat ik kan updaten?
Volgens mij wel. Maar waarom zou je dat willen? De officiele update zuigt en zit vol met bugs. Je kan beter bij 2.3 blijven of een ics rom met sense 4.0 installeren.

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
MauriX schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:02:
Ben ik de enige waarbij gezichtherkenning niet werkt?
Hier werkt het wel in ieder geval :o
t_o_c schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:34:
[...]

Volgens mij wel. Maar waarom zou je dat willen? De officiele update zuigt en zit vol met bugs. Je kan beter bij 2.3 blijven of een ics rom met sense 4.0 installeren.
Ik ben nog niets tegengekomen dat nu minder goed/slecht of gewoon niet werkt in vergelijking met 2.3. Zou je dan ook kunnen vertellen waarom jij vindt dat de update 'zuigt' en een lijstje met bugs op willen noemen? Aangezien het er vol mee schijnt te zitten moet dat niet zo moeilijk zijn.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

t_o_c schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:34:
[...]

Lekker onderbouwd. Ik vind de update op mijn Sensation geweldig, het voelt als een nieuw toestel.

Er zijn wel wat mindere dingen zoals de nieuwe muziek speler, maar de positieve punten zijn zoveel meer als de enkele mindere punten.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Wat zijn die positieve punten dan? Basis functionaliteit van het toestel werkt nu gewoon niet meer goed! Ook is de snelheids winst echt minimaal en in sommige gevallen gaan dingen zelfs trager. Ga maar eens door alle settings menu's heen en vergelijk dat met hoe dat onder 2.3 ging. Is gewoon langzamer. Alleen het scrollen door je homescreens gaat iets soepeler maar iets soepeler scrollen vind ik niet echt iets wat mijn telefoon als een nieuwe toestel doet aanvoelen. Zeker niet als email niet meer goed werkt, de muziek speler bagger is geworden, menu's veel te veel opties tonen (waarom krijg je in bv de browser als je op de menu knop druk een hele lijst? Stop alle geavanceerde functies lekker weg onder een settings menu ofzo en laat de nuttige opties in beeld staan) etc.

De update faalt wat mij betreft gewoon. Onder 2.3 liep bij mij alles soepel en werkte alles goed. Op scrollen door de home screens na gaan dingen eerder langzamer dan sneller en functies die ik iedere dag gebruikte werken niet meer goed.

Wat zou er positief aan de update moeten zijn dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
t_o_c schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:54:
Wat zijn die positieve punten dan? Basis functionaliteit van het toestel werkt nu gewoon niet meer goed! Ook is de snelheids winst echt minimaal en in sommige gevallen gaan dingen zelfs trager. Ga maar eens door alle settings menu's heen en vergelijk dat met hoe dat onder 2.3 ging. Is gewoon langzamer. Alleen het scrollen door je homescreens gaat iets soepeler maar iets soepeler scrollen vind ik niet echt iets wat mijn telefoon als een nieuwe toestel doet aanvoelen. Zeker niet als email niet meer goed werkt, de muziek speler bagger is geworden, menu's veel te veel opties tonen (waarom krijg je in bv de browser als je op de menu knop druk een hele lijst? Stop alle geavanceerde functies lekker weg onder een settings menu ofzo en laat de nuttige opties in beeld staan) etc.

De update faalt wat mij betreft gewoon. Onder 2.3 liep bij mij alles soepel en werkte alles goed. Op scrollen door de home screens na gaan dingen eerder langzamer dan sneller en functies die ik iedere dag gebruikte werken niet meer goed.

Welke basis functionaliteit werkt nu niet meer goed dan?

Naar mijn gevoel is de telefoon veel soepeler gaan werken met de update, niet alleen de homescreens maar ook de menu's. Ik merk niet dat er iets trager geworden is na de update. In welke gevallen is hij bij jou dan trager geworden?

E-mail werkt bij mij goed, wat is daar het probleem? De muziekspeler gebruik ik niet, dus daar heb ik geen oordeel over.
Ik vind het prettig dat er nu meer functies getoond worden als ik het menu tevoorschijn tover bij bijvoorbeeld de internet browser. Scheelt mij weer een extra klik.

Welke functies die jij iedere dag gebruikt werken niet meer goed?

Onderbouw meer. Nu roep je gewoon random dingen waarvan jij volgens mij de enige bent die er problemen mee ervaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37

t_o_c ik vind dat je een beetje aan het trollen bent. Je bent (voor zover ik het heb gevolgd) de enige die echte minpunten heeft op de update (op een aantal instellingsmogelijkheden van exchange na). Doe eens een hard reset en ga anders zelf terug naar GB (kan gewoon via RUU volgens mij) en laat de rest gewoon genieten van de GPU en snelheid!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

@T_O_C; ga lekker ergens anders onzin verkopen, onderbouw in ieder geval je problemen.
Zover ik kan zien betreft het namelijk alleen maar je eigen toestel die problemen geeft, overige gebruikers waaronder ik zijn namelijk super tevreden met de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de update op mijn XE (die overigens probleemloos verliep) is nu constant mijn luidspreker aan als ik bel of gebeld wordt. Knap irritant dus.
Hefet iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-08 16:44
donvalentino schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:08:
[...]

@T_O_C; ga lekker ergens anders onzin verkopen, onderbouw in ieder geval je problemen.
Zover ik kan zien betreft het namelijk alleen maar je eigen toestel die problemen geeft, overige gebruikers waaronder ik zijn namelijk super tevreden met de update.
En op welke basis zijn die andere gebruikers wel tevreden over de update? Juist, op basis van de ervaring met hun eigen toestel. T_O_C is om exact dezelfde redenen ontevreden: op basis van zijn ervaring met zijn eigen toestel. Het is misschien een beetje rot omschreven van hem, maar het is en blijft zijn eigen mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:41:
Na de update op mijn XE (die overigens probleemloos verliep) is nu constant mijn luidspreker aan als ik bel of gebeld wordt. Knap irritant dus.
Heb je toevallig de functie aanstaan dat je luidspreker aan gaat als je het toestel draait? Optie kun je vinden bij instellingen > geluid> kantelen voor luidspreker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ronald89 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:00:
[...]

En op welke basis zijn die andere gebruikers wel tevreden over de update? Juist, op basis van de ervaring met hun eigen toestel. T_O_C is om exact dezelfde redenen ontevreden: op basis van zijn ervaring met zijn eigen toestel. Het is misschien een beetje rot omschreven van hem, maar het is en blijft zijn eigen mening.
Dat is juist het punt, het is zijn mening. Maar hij brengt het alsof het een feit is en alsof iedereen er last van heeft. Als hij het brengt als een mening met onderbouwing dan zou het al een stuk beter overkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:04:
[...]

Dat is juist het punt, het is zijn mening. Maar hij brengt het alsof het een feit is en alsof iedereen er last van heeft. Als hij het brengt als een mening met onderbouwing dan zou het al een stuk beter overkomen :)
Soms moeten we maar tussen de regels doorlezen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
ronald89 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:07:
[...]

Soms moeten we maar tussen de regels doorlezen :+
Soms, niet altijd :+

Als iemand vraagt om hulp of hij iets moet aanpassen voordat hij kan updaten en er komt zo'n reactie.. Dan vraagt dat om een tegenreactie :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Ik las hiervoor een reactie dat de wifi 1 grote streep trok bij het verbruik, daar had ik gisteravond ook last van. De batterij ging daardoor erg snel leeg. Ik had gisteravond even de telefoon herstart en vervolgens vannacht opgeladen. Nu na 6,5 uur heb ik nog maar 7% batterij verbruikt, dus een reboot doet wonderen. Ik heb het al 1 keer eerder gehad, dan lijkt er een app te hangen.

Ik heb trouwens ook iets raar: mijn home-panel is nu opeens een andere geworden. Telkens als ik op de home knop druk ga ik naar het verkeerde panel. Ik dacht slim te zijn en de volgorde van de panels aan te passen/verwijderen, maar maakt helaas niks uit. Best vervelend! Ervaart iemand dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Dat met die homepanels heb ik inderdaad ook gehad, heb uiteindelijk maar gewoon de inhoud verplaatst >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik had wel dat de homescreens opeens een hele andere volgorde hadden nadat ik er twee had verwijderd, maar als ik op de home knop druk kom ik nog steeds op dezelfde uit :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riczun
Ik ga denk ik maar de boel van de panels maar verplaatsen ja! Want het is volgens mij gekomen nadat ik 2 lege panels had verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Wat zijn die positieve punten dan?
- Sneller scrollen door homescreens.
- Strakkere interface.
- Aanpasbaar dock (onder je homescreens).
- Betere taskmanager
- Langer met dezelfde accu doen
- Date verbruik meter (zit nu standaard op je telefoon, eerder via een app).
- Nieuwe indeling van het instellingen menu bevalt mij beter als het oude al was het wel even wennen.
- Verder de algemene look/feel van het toestel, alles voelt net wat soepeler/beter afgewerkt.
Basis functionaliteit van het toestel werkt nu gewoon niet meer goed!
Dus jij kan na de update niet meer bellen, muziek luisteren of mailen? Bij mij werkt alles gewoon goed, prima bellen, muziek luisteren, mailen, browsen, etc.
Ook is de snelheids winst echt minimaal en in sommige gevallen gaan dingen zelfs trager. Ga maar eens door alle settings menu's heen en vergelijk dat met hoe dat onder 2.3 ging. Is gewoon langzamer. Alleen het scrollen door je homescreens gaat iets soepeler maar iets soepeler scrollen vind ik niet echt iets wat mijn telefoon als een nieuwe toestel doet aanvoelen.
Bij mij is het wel sneller zowel de homescreens als door menu's heen. Voorheen als ik een nieuwe HTC achtergrond in ging stellen en ik scroll door de wallpapers dan werden ze zichtbaar ingeladen, nu allemaal direct zichtbaar bijvoorbeeld.
Zeker niet als email niet meer goed werkt,
Werkt bij mij prima zonder instellingen aan te hoeven passen. Denk dat het helaas aan jezelf ligt of dat je even opnieuw instelling moet aangeven.

En ik heb 1 gmail, 2 hotmail en een werkmail die alleen zonder aanpassen zowel voor als na de update prima werken.
de muziek speler bagger is geworden
Dit is een punt waarin ik je gelijk kan geven. De vernieuwde muziek speler is zeker een stap terug, echter werkt hij wel. Bovendien kan je genoeg muziekspelers downloaden. ;)
menu's veel te veel opties tonen (waarom krijg je in bv de browser als je op de menu knop druk een hele lijst? Stop alle geavanceerde functies lekker weg onder een settings menu ofzo en laat de nuttige opties in beeld staan) etc.
Ja, het vorige menu was was slanker maar je moest meer handelingen doen. Voor sommige moest je op menu drukken, vervolgens meer opties en dan op instellingen. Nu is het menu en daarna instellingen wat sneller werkt (minder handelingen).
Denk dat dit gewoon wennen is want het is niet beter/slechter als het was, enkel anders.
Zonder dat je voorbeelden van je kapotte functies noemt voelt dit meer aan als trollen dan onderbouwd discussiëren. Ja je mail werkt niet goed, maar wat werkt er niet goed? En ja, je zegt dat je de muziek speler bagger vind maar hij doet zijn werk prima ondanks het wat omslachtige interface.
Zie deze reactie.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Ik weet niet of het door de ICS update gekomen is of dat Google iets bij Gmail verandert heeft, maar bij de mailtjes bij de Gmail app staat bij 'Aan:' nu 'ik' ipv 'mij'. Dat ziet er wel erg slecht uit, 'Aan ik' :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Dreanor schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:29:
[...]

- Strakkere interface.
- Betere taskmanager
- Nieuwe indeling van het instellingen menu bevalt mij beter als het oude al was het wel even wennen.
- Verder de algemene look/feel van het toestel, alles voelt net wat soepeler/beter afgewerkt.

Zie deze reactie.
+10 _/-\o_

[ Voor 56% gewijzigd door donvalentino op 04-04-2012 14:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Riczun schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:25:
Ik ga denk ik maar de boel van de panels maar verplaatsen ja! Want het is volgens mij gekomen nadat ik 2 lege panels had verwijderd.
Laat maar even weten als je het opgelost hebt :')

Er kwam net een homescreen bij nadat ik een grote agenda widget per ongeluk toevoegde. Nadat ik die homescreen weer verwijderde is opeens een andere onder m'n homeknop gekomen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:01:
[...]

Welke basis functionaliteit werkt nu niet meer goed dan?
Muziek speler, email oa.
Naar mijn gevoel is de telefoon veel soepeler gaan werken met de update, niet alleen de homescreens maar ook de menu's. Ik merk niet dat er iets trager geworden is na de update. In welke gevallen is hij bij jou dan trager geworden?
Homescreen is soepeler. Opstarten van apps merk ik niks aan. De menu's zijn 100% zeker langzamer geworden. Ik heb hier een HTC Legend met een custom 2.3 rom inc sense liggen en als ik dan op een item klik is dat bij de Legend gewoon sneller geladen. Met 2.3 was mijn sensation sneller.
dangerousp schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:02:
[...]

t_o_c ik vind dat je een beetje aan het trollen bent. Je bent (voor zover ik het heb gevolgd) de enige die echte minpunten heeft op de update (op een aantal instellingsmogelijkheden van exchange na). Doe eens een hard reset en ga anders zelf terug naar GB (kan gewoon via RUU volgens mij) en laat de rest gewoon genieten van de GPU en snelheid!
Hard reset heb ik al uitgevoerd. Ik snap niet dat mensen alles zoveel sneller vinden gaan. Het gaat echt niet sneller dan met 2.3 op een paar dingen na. En echt zware apps als games draaien ook echt niet beter.
[...]

- Strakkere interface.
- Betere taskmanager
-waar
-Ben ik het zelf niet mee eens. Veel domme dingen. Bv quick settings waar je eerst netjes alles had staan. Nu hebben ze bv gps toggle weggehaald.
-Niet mee eens. Was handig geweest as het onafhankelijk was geweest van het lockscreen maar dat is het helaas niet.
-Zou kunnen. Ik gebruik de taskmanager nooit. Android regelt dat prima zelf.
-Ik merk geen verschil in accu duur. In beide gevallen gewoon goed naar mijn mening.
-Handig, maar providers bieden ook inzicht in wat je verbruikt.
-Ik vind de indeling juist minder. Minder logisch en dingen die je bij elkaar verwacht staan dat niet altijd
-Dat mag jij vinden. Ik ben het hier niet mee eens. Vreemde menu beslissingen, apps die niet 100% meer werken, vreemde gui keuzes (zoals de muziek speler)
Dus jij kan na de update niet meer bellen, muziek luisteren of mailen? Bij mij werkt alles gewoon goed, prima bellen, muziek luisteren, mailen, browsen, etc.
Ik wens je succes met het instellen van een exchange account met niet standaard opties. Zoals je in de topic kan lezen worden de instellingen gewoon niet onthouden. Het punt is dat als ik een update krijg dat ik verwacht dat dingen op zijn minst net zo goed blijven werken. Niet dat er bugs etc worden geïntroduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
Nouja, bij werkte de muziekspeler eerst ook bagger, de helft van de nummers speelde hij gewoon niet af en dan stopte die maar. Verder heb ik genoeg posts gelezen met problemen over de standaard mail applicatie die de instellingen vanzelf verandert. Gebruik zelf echter de gmail app, totaal geen problemen mee.

Nog een aantal dingen die ik opgemerkt heb:
- Whatsapp openen duurt veel langer.
- Taskmanager openen duurt ook veel langer (nouja, het openen niet zozeer, maar wel tot de apps in de lijst verschijnen)
- Domme bug met homescreen (zoals een paar posts eerder beschreven)
- Accu ging bij mij de eerste dagen met ICS veel sneller leeg, moest na een uur of 8-10 weer bijladen. Echter durf ik daar pas echt wat zinnigs over te zeggen als ik de telefoon wat langer heb gebruikt met ICS.
- De update van de internet app vind ik geen geweldige vooruitgang, bij sommige sites werkt het passend maken van de tekst aan de grote van het scherm niet meer bij het inzoomen. Heb maar gewoon chrome geïnstalleerd.

Maar verder ben ik er eigenlijk heel blij mee, alleen al het feit dat de homeknop niet continu screenshots maakt is mij dat alles al waard :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goldcard
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 16-09 09:29
Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:40:
[...]

Laat maar even weten als je het opgelost hebt :')

Er kwam net een homescreen bij nadat ik een grote agenda widget per ongeluk toevoegde. Nadat ik die homescreen weer verwijderde is opeens een andere onder m'n homeknop gekomen :X
Ik had na het verwijderen van een screen ook ineens een nieuwe homescreen. Ligt puur aan de volgorde van de screens in je overzicht. Bekijk welk screen je nu 'foutief' als homescreen zit en verruil dit met het screen dat jij graag als home zou willen hebben. Problem solved (bij mij dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
goldcard schreef op woensdag 04 april 2012 @ 14:52:
[...]

Ik had na het verwijderen van een screen ook ineens een nieuwe homescreen. Ligt puur aan de volgorde van de screens in je overzicht. Bekijk welk screen je nu 'foutief' als homescreen zit en verruil dit met het screen dat jij graag als home zou willen hebben. Problem solved (bij mij dan).
Dat dacht ik ook ja, maar dat verhelpt het niet.. Ik kan de screen die nu als homescreen is ook niet weggooien, ik dacht misschien dat een andere dan homescreen wordt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Iemand enig idee hoe je een andere provider kan kiezen met de nieuwe update? Kan nergens naar providers/netwerken zoeken.

Edit:
Al gevonden je moet dan naar instellingen > Mobiel netwerk aanklikken :z

[ Voor 25% gewijzigd door -Bas op 04-04-2012 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12:09
Iemand enig idee of het mogelijk is om met skype en een bluetooth headset een gesprek te voeren? Ik heb het voor elkaar gekregen om te bellen, maar ik hóórde de persoon alleen via mijn headset. De microfoon van mijn toestel werd gebruikt ipv die van mijn BT headset.

Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
Gisteravond ICS geïnstalleerd en dit ging zonder problemen.

Vandaag kijk ik in de MB meter van KPN en kom ik tot de conclusie dat ik via WiFi al 4,4 GB heb gebruikt. Gelukkig WiFi, dus kost het me niets. Mijn Mobiel internet staat op 12,3 MB.
Elk kwartier komt er 224 MB bij. Hoe kom ik er achter welke app dit doet.
Bij de Applicatie top 5 staat deze niet bij. De 4,4 GB staat dan bij Overige.

Voor ICS had ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote: url
BassMatt schreef op woensdag 04 april 2012 @ 13:41:
quote: url
Heb je toevallig de functie aanstaan dat je luidspreker aan gaat als je het toestel draait? Optie kun je vinden bij instellingen > geluid> kantelen voor luidspreker.
Die stond aan en heb ik uitgezet, maar helaas probleem niet opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Nu online
tazman67 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:26:
Gisteravond ICS geïnstalleerd en dit ging zonder problemen.

Vandaag kijk ik in de MB meter van KPN en kom ik tot de conclusie dat ik via WiFi al 4,4 GB heb gebruikt. Gelukkig WiFi, dus kost het me niets. Mijn Mobiel internet staat op 12,3 MB.
Elk kwartier komt er 224 MB bij. Hoe kom ik er achter welke app dit doet.
Bij de Applicatie top 5 staat deze niet bij. De 4,4 GB staat dan bij Overige.

Voor ICS had ik hier geen last van.
Heb je je verbruik al gecheckt met de bijgelevered meter van ICS? Daarin zie je alle apps voor zowel 3G en WiFi verbruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazman67
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-04 11:59
ChiMan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:59:
[...]

Heb je je verbruik al gecheckt met de bijgelevered meter van ICS? Daarin zie je alle apps voor zowel 3G en WiFi verbruik.
Heb ik al gekeken. De hoogste is Verwijderde apps met 163 MB. Gemeten van 7 mrt - 4 apr. De teller staat nu op 5.0 GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
tazman67 schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:08:
[...]
Heb ik al gekeken. De hoogste is Verwijderde apps met 163 MB. Gemeten van 7 mrt - 4 apr. De teller staat nu op 5.0 GB
zet alle services is stop die van de apps zijn, misschien kan je daarna zien of het gestopt is. Zo niet, dan kijken welke app per sé opnieuw wil opstarten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathieu026
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 27-03-2021
mathieu026 schreef op dinsdag 03 april 2012 @ 15:34:
Na mijn ICS update op de normale Sensation kan ik mijn telefoon niet meer als schijfstation zien en via HTC sync krijg ik hem ook niet gelinkt met mijn PC. Waar kan dit aan liggen en zijn er meer mensen met dit probleem?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
Kan je op je toestel wel de SD kaart benaderen? zo nee, haal de SD kaart er even uit en doe hem er opnieuw in. Als dat niets oplost kun je een factory reset uitvoeren en opnieuw upgraden naar ICS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Zodra je de ICS update eenmaal hebt uitgevoerd is 2.3 helemaal weg dus ook na een reset krijg je weer ICS. Maar idd, probeer de sd kaart er eens uit te halen en weer op te starten. Als dat niet werkt misschien eens een keer opstarten zonder sd kaartje, uitzetten en dan weer opstarten met sd kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

- Strakkere interface.
- Betere taskmanager
Dat je apps die je niet gebruikt compleet uit kunt schakelen vind ik ook een fijne optie, nu heb ik geen reden meer om mijn telefoon te rooten. En het helpt de batt.duur ook nog te verlengen.

Afbeeldingslocatie: http://img29.imageshack.us/img29/845/20120403224902.png

Best netjes toch.... :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:35:
[...]

Dat je apps die je niet gebruikt compleet uit kunt schakelen vind ik ook een fijne optie, nu heb ik geen reden meer om mijn telefoon te rooten. En het helpt de batt.duur ook nog te verlengen.

[afbeelding]

Waar kan je dat eigenlijk doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 18:35:
[...]

[afbeelding]

Dat is inderdaad wel erg handig! Kan ik eindelijk de apps weghalen die ik toch niet gebruik.

Je plaatje doet het niet trouwens, krijg een 403 Forbidden
tiguan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:18:
[...]

Waar kan je dat eigenlijk doen?
Instellingen -> Apps. Vervolgens naar de betreffende app en dan op 'Uitschakelen' klikken. De app komt dan uitgeschakeld onderin de lijst te staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
ChiMan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 12:17:
[...]

Iemand ervaring met shop-repair vanweg stof onder het scherm?

Ik heb zojuist Teleworld (Amsterdam) gesproken en die konden het niet doen omdat het een complexe handeling is. Werd aangeraden om het via HTC af te handelen.
Snap niet precies waar al die berichten vandaan komen..heb 'm zelf gewoon laten reparen bij KPN Service Center Groningen, scherm was een dag later vervangen. Helaas was de microfoon kapot, moest scherm weer volledig vervangen worden, weer in één dag klaar. Hielp alleen niet, dus toen ging ie naar HTC, 7 dagen later weer terug. Dit is in iedere geval altijd kosteloos! (las hierboven ook iemand waartegen was gezegd dat hij moest betalen...gewoon garantie). Als dat niet lukt zou ik inderdaad HTC bellen zodat deze hem op komen halen, gaat voor mijn gevoel altijd sneller dan als je het toestel bij de winkel waar je hem hebt gekocht inlevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:25:
Instellingen -> Apps. Vervolgens naar de betreffende app en dan op 'Uitschakelen' klikken. De app komt dan uitgeschakeld onderin de lijst te staan :)
Als ik dat doe zie ik geen knop uitschakelen, wel de volgende mogelijkheden: Gedwongen stoppen, Updates verwijderen, Gegevens wissen en nog een paar knoppen die greyed-out zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• furian88
tiguan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:28:
[...]

Als ik dat doe zie ik geen knop uitschakelen, wel de volgende mogelijkheden: Gedwongen stoppen, Updates verwijderen, Gegevens wissen en nog een paar knoppen die greyed-out zijn.
hier precies hetzelfde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:25:

Je plaatje doet het niet trouwens, krijg een 403 Forbidden
Is plaatje van batt.status: 8 Procent over na 2d,5u,21m,33 sec. toch mooi :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
[...]

Het is volgens mij ook alleen mogelijk bij de apps die je niet kan verwijderen van Sense. Dus bijvoorbeeld de Aandelen app, Twitter, Peep etc.

De rest is het niet nodig om uit te kunnen schakelen, die kan je gewoon verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
BootVluchteling schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:09:
Iemand enig idee of het mogelijk is om met skype en een bluetooth headset een gesprek te voeren? Ik heb het voor elkaar gekregen om te bellen, maar ik hóórde de persoon alleen via mijn headset. De microfoon van mijn toestel werd gebruikt ipv die van mijn BT headset.

Iemand enig idee?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Apps die niet uitgeschakeld kunnen worden zijn v.m essentieel voor t systeem, dus niet alles kan uitgeschakeld worden maar apps waar ik me aan erger wel zoals: google+, facebook, maps e.a.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
Heb je hem bij het koppelen ingesteld als headset/hoofdtelefoon ofzoiets? Ik gebruik nooit bluetooth, maar ik denk dat het zoiets is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:46:
[...]

Heb je hem bij het koppelen ingesteld als headset/hoofdtelefoon ofzoiets? Ik gebruik nooit bluetooth, maar ik denk dat het zoiets is :o
Kan nergens die instelling vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
BootVluchteling schreef op woensdag 04 april 2012 @ 20:47:
[...]

Kan nergens die instelling vinden :?
Ik heb zo ook geen idee waar die zit in Android of dat die er uberhaupt is, gebruikte wel eens een radio als bluetooth headset met m'n vorige telefoon. Daar moest ik na het koppelen instellen wat voor apparaat het is, als ik die op hoofdtelefoon zette dan deed de microfoon het niet :')

Heb je geen opties bij de gekoppelde headset in Android?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Nu online
Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 19:37:
[...]

Het is volgens mij ook alleen mogelijk bij de apps die je niet kan verwijderen van Sense. Dus bijvoorbeeld de Aandelen app, Twitter, Peep etc.

De rest is het niet nodig om uit te kunnen schakelen, die kan je gewoon verwijderen.
Ik zie het al, je moet ook nog het tabje, alle applicaties kiezen en dan vervolgens kan je ze wel uitschakelen. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm, ik ben nog niet zo heel blij met de update (om het maar even netjes te zeggen). Toen ik m'n XE net binnen had, heb ik een heel weekend gespendeerd aan het 'customisen' van m'n telefoon. Was daar helemaal tevreden over. Nu ICS er op staat werkt LauncherPro niet meer (krijg de melding 'LauncherPro is gestopt'), en vervolgens schakelt hij over naar Sense. Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen? Ik heb al een tijd gezocht, maar ik heb nog niet gezien dat iemand anders dit probleem ook heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sikman
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 14-09 22:44
Heeft iemand een APK van Google music die ook werkt op ICS? Sinds de update werkt hij niet meer. Al een paar APK's geprobeerd van internet maar die kunnen niet geopend worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:39

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

ChiMan schreef op woensdag 04 april 2012 @ 15:59:
[...]
Hmm ik zie bij mij eigenlijk alleen 3G en nergens wifi stats. Ik weet dat ik wat maps voor navigatie gedownload heb en dus op ruim 1GB moet zitten, maar als ik kijk bij instellingen>gebruik zie ik alleen maar 1,3 MB ofzo over de afgelopen dagen. (heb mobiel niet zoveel aan, maak vooral gebruik van wifi)
Doe ik iets verkeerd? Moet ik ergens anders kijken. Ik zie wel mooi hoeveel iedere app van die 1,3 MB heeft geleverd.

Op zich zou ik het wel fijn vinden als ik kan achterhalen of er ook niet stiekum ergens een app veel bandbreedte verbruikt zonder dat ik het in de gaten heb.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
rockhopper schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:33:
[...]

Hmm ik zie bij mij eigenlijk alleen 3G en nergens wifi stats. Ik weet dat ik wat maps voor navigatie gedownload heb en dus op ruim 1GB moet zitten, maar als ik kijk bij instellingen>gebruik zie ik alleen maar 1,3 MB ofzo over de afgelopen dagen. (heb mobiel niet zoveel aan, maak vooral gebruik van wifi)
Doe ik iets verkeerd? Moet ik ergens anders kijken. Ik zie wel mooi hoeveel iedere app van die 1,3 MB heeft geleverd.

Op zich zou ik het wel fijn vinden als ik kan achterhalen of er ook niet stiekum ergens een app veel bandbreedte verbruikt zonder dat ik het in de gaten heb.
Instellingen -> Gebruik -> Menuknopje -> Gebruiksinstellingen -> Vinkje aanzetten bij Wifi tonen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Tankiej schreef op woensdag 04 april 2012 @ 21:36:
[...]
Instellingen -> Gebruik -> Menuknopje -> Gebruiksinstellingen -> Vinkje aanzetten bij Wifi tonen ;)
Held! _/-\o_ _/-\o_
Dat is m dus, erg handig, en inderdaad daar zijn mijn 'verdwenen' GB's heen.
Ik zie op zich niks 'vreemds' hier, dus geen rare apps die opeens bandwith zuipen of raar dataverbruik hebben.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:51
ICS werkt prima hier! alleen me whats app contacten plaatjes zijn idd weg.
En nog een vraagje: hoe sta ik nu NON market apps toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

instellingen > beveiliging > apparaatbeheer, vinkje bij "onbekende bronnen" zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
rockhopper schreef op donderdag 05 april 2012 @ 00:39:
instellingen > beveiliging > apparaatbeheer, vinkje bij "onbekende bronnen" zetten
Apparaat beheer staat er bij mij niet tussen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Zit je telefoon in een domein, heb je een exchange account ingesteld of kan er een andere beveiligings reden zijn waarom die functie is uitgeschakeld op je telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arvado
Arie- schreef op donderdag 05 april 2012 @ 01:09:
Zit je telefoon in een domein, heb je een exchange account ingesteld of kan er een andere beveiligings reden zijn waarom die functie is uitgeschakeld op je telefoon?
Nee, gewoon normaal (thuis) gebruik. Ik zou niet weten heb ook geen virusscanner geïnstalleerd staan. Via HTC Sync werkt het ook niet.
Pagina: 1 ... 5 ... 17 Laatste

Let op:
Heb je hulp nodig met een toestelkeuze of wil je persoonlijk verkoopadvies? Maak dan gebruik van het Mobile Aankoopadviesforum.