Ik ben best tevreden met ICS maar na een tijdje beginnen me toch wat problemen op te vallen. Ten eerste merk ik dat typen in een textvak in een browser (bijvoorbeeld om op dit forum iets te posten) alleen nog maar meer buggy is geworden. Dat was het voor de update al, maar nu is het gewoon bijna onmogelijk om normaal een post te typen. Als je zin langer dan 5 woorden wordt begint het heel erg te stotteren, en als je een foutje opmerkt en terug wil springen naar een vorige zin kun je beter helemaal overnieuw beginnen dan ben je namelijk sneller klaar. Cursor komt gewoon niet terecht waar ik 'klik', hij verspringt soms 4-5 regels. Dan heb ik de cursor eindelijk (met trial and error door ergens te klikken waar ik totaal niet hoef te zijn) waar ik hem wil, begin ik te typen en dan gaat hij totaal ergens anders letters neergooien

Standaard browser trouwens...
Verder heb ik problemen met 3g/wifi. 's Nachts zet ik wifi en 3g allebei uit zodat ik niet wakker word door mailtjes ed, maar na de update gaan ze ergens midden in de nacht gewoon weer vrolijk aan, 's ochtends staat wifi en 3g beide gewoon weer ingeschakeld? Heb dit nu al 4 keer gehad, ik weet niet wanneer hij precies omschakeld maar ik let er nadrukkelijk op dat alles uit staat, en 's ochtends staat alles weer aan.
Verder heb ik een vergelijkbaar probleem wat ik voor de update echter ook al had. Het lijkt erop dat 3g af en toe inschakeld terwijl ik gewoon wifi aan heb en gewoon thuis zit (waar gewoon wifi zou moeten zijn). Als ik dan de telefoon van standby af haal zie ik een paar seconden het 3G logo, en daarna schakeld hij pas weer wifi in. Het zal wel niet zo zijn maar het lijkt alsof hij 'stiekem' 3G gebruikt, en als ik het beeld inschakel probeert hij snel om te schakelen op wifi zodat ik het niet door heb

Vergezocht, maar zo komt het over lol...
Iemand anders ook deze problemen? Heb niet zo'n zin om een factory reset te doen, maar als het helpt....