Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tony32
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 29-12-2024
dangerousp schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 00:20:
[...]

Ik denk dat je 1 slechte app hebt die het voor de rest verpest.. kijk eens of je wakelocks hebt, en anders of je batterij goed contact maakt. Je hebt toevallig geen oude simkaart in je telefoon zitten?

Over de gmail app vind ik beetje raar, Tuurlijk vernieuwd deze als je hem opent! Waarom open je het als je geen mail wilt lezen.
Zo natuurlijk is dat niet want dat deed hij de vorige keer ook niet. Alleen als je op verversen drukte ging hij dat op dat moment doen. Nu doet hij dat ineens wel. :S
Heb een paar apps verwijderd maar heb er zo veel dat het eigenlijk onbegonnen werk is.. Batterij half uur geleden van de lader af en nu al 11% gebruikt, dan heb ik een site bekeken en nu.nl..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerousp
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 25-08 16:37
tony32 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:43:
[...]

Zo natuurlijk is dat niet want dat deed hij de vorige keer ook niet. Alleen als je op verversen drukte ging hij dat op dat moment doen. Nu doet hij dat ineens wel. :S
Heb een paar apps verwijderd maar heb er zo veel dat het eigenlijk onbegonnen werk is.. Batterij half uur geleden van de lader af en nu al 11% gebruikt, dan heb ik een site bekeken en nu.nl..
De gmail app is gewoon de standaard Google app, dus wellicht een nieuwe feature van ICS en buiten HTC om.

Zoek in de vorige delen eens hoe je wakelocks kunt detecteren.

Over sommigen die de onderste menu balk anders willen.. dezer ruimte was er eerder überhaupt niet! Ik zie het als een toegift, want normaal zet je de apps die je meest en snelst wilt openen op het lockscreen, deze had ik eerst ook nog los op het homescreen staan, maar die kunnen nu weg!

Wie de browser minder fijn vindt geworden, probeer Google chrome eens. In sense 4.0 is de browser weer een stuk verbeterd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 10:00
al nieuws over de update voor de XE, ben bang dat me glas dadelijk breekt op de plek van " nu controleren " :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu heb ik een drukpunt in me scherm.. beter komt die update snel voor de xe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 06:23
Compleet off topic maar ik zeg het toch, ik zet er zo wel wat nuttigs bij.

Een spellingsfoutje kan gebeuren, heb ik ook wel eens last van maar is het echt teveel gevraagd om gewoon "mijn" in plaats van "me" te typen en een beetje de algehele verzorging van je typwerk in de gaten te houden?

On topic: Alle problemen zoals hierboven beschreven heb ik niet ervaren. Het toestel loopt op alle fronten soepeler, exchange synced prima na inderdaad opnieuw accepteren beveiligingsbeleid, geen uitvallers, welke ik hiervoor met mijn Anker battrij wel had (ik ga dus maandag opnieuw mijn Anker batterij gebruiken, ben benieuwd).

Ik ben ook een relatief lichte gebruiker qua hoeveelheid apps, ik krijg steeds meer het vermoeden (logisch ook) dat heavey users/mensen met veel apps een probleem krijgen. Ik zou dan toch eens een factory reset doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
KnoxNL schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:29:

Een spellingsfoutje kan gebeuren, heb ik ook wel eens last van maar is het echt teveel gevraagd om gewoon "mijn" in plaats van "me" te typen en een beetje de algehele verzorging van je typwerk in de gaten te houden?
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
Update is bij mij (unbranded vodafone) en een vriend van me (branded vodafone) ook binnen.

Updateproces ging erg snel, en ik ben tot nu toe best tevreden! Het hele totaalpakket lijkt een stukje sneller/minder laggy, hoewel het nog niet overal 100% smooth is.
Hier en daar lijkt ook wat extra functionaliteit toegevoegd, filmen in slow motion 720p is nu mogenlijk (60fps neem ik aan?) en HD filmen hapert minder.
De meeste apps lijken nog te werken, al heb ik zelf ook problemen met dropbox. (crasht bij opstarten).

Het beste van de update vind ik nog wel het het uiterlijk van de UI. Veel strakker en een veel betere continuiteit! :)

Edit:
Foutje, 1.2 was idd al standaard haha :X
Wel vervelend inderdaad dat de "Ok" en "Annuleren" knopjes zijn omgedraaid idd.

[ Voor 28% gewijzigd door Skeltenaer op 31-03-2012 11:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15-09 14:03
Ik begin me af te vragen waarom er nog niks voor de xe is. Ze zouden de updates gelijktijdig uitbrengen als het goed is..

@hierboven, bij de xe staat er 1,5

[ Voor 13% gewijzigd door Nismod op 31-03-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Skeltenaer schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:44:
Wat me opviel tijdens het draaien van Linpack is dat Linpack de processor als 1.2GHz ziet. Ook bij Hardware informatie staat er nu 1.2GHz :D Vraag me af of dit ook echt zo is en of dit gaat blijven aangezien er anders nog minder reden is om de XE te kopen.
De non-XE is ook 1,2GHz, de XE is 1,5GHz ;)
Bah, iemand was me voor :p

[ Voor 3% gewijzigd door agoNITE op 31-03-2012 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 07:36
Ik heb een probleem sinds ik de ICS update heb. Mijn weerlocatie blijft staan op Rotterdam, terwijl ik toch echt in Utrecht ben. Ik heb wifi uitgezet om via 3G te refreshen en de optie 'Mijn locatie bijhouden' aan- en uitgezet, maar hij blijft volhouden dat ik in Rotterdam ben.

Heeft iemand dit probleem ook en is er een oplossing of work-around?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2SC
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14-02-2024

2SC

Framoes schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:54:
Ik heb een probleem sinds ik de ICS update heb. Mijn weerlocatie blijft staan op Rotterdam, terwijl ik toch echt in Utrecht ben. Ik heb wifi uitgezet om via 3G te refreshen en de optie 'Mijn locatie bijhouden' aan- en uitgezet, maar hij blijft volhouden dat ik in Rotterdam ben.

Heeft iemand dit probleem ook en is er een oplossing of work-around?
Zet GPS eens aan en kijk dan nog eens. Hij doet bij mij ook vaak raar als de locatie bepaald wordt door mobiele netwerk ipv GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:28
Sinds dat ik de ICS update heb op mijn HTC Sensation kan ik geen videos meer kijken via het browser van HTC.
Als ik bijvoorbeeld op tweakers.net een video wil laten afspelen dan krijg ik alleen maar een wit stuk. Het gebeurt ook als ik zeg dat hij flash altijd moet aan laden. Het gebeurt ook bij andere sites. Hebben meer mensen deze probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
  • Laatst online: 13-09 14:30
Ik lees dat er veel gebruikers problemen hebben met de update. Zelf had ik ook problemen nadat ik een paar instellingen in 'opties ontwikkelen' had aangepast. Sense reboots was het gevolg. Na een factory reset en niet meet bovenstaande inst. aangepast te hebben, werkt mij Sensation als een trein. Wat een verademing zeg kwa snelheid van sense en surfen. Klasse Htc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino
  • Laatst online: 10-08-2023

donvalentino

psn: Walllie-G

Hier ook een gebruiker die nergens maar ook nergens last van heeft..
Stick rom, na update zijn letterlijk alle instellingen bewaard.. zelfs me wekker en beltoon..

Gaat echt als een speer nu, zeer prettig.
Met mijn anker batterij ander halve dag tot 2 dagen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Framoes
  • Laatst online: 12-09 07:36
2SC schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:20:
[...]

Zet GPS eens aan en kijk dan nog eens. Hij doet bij mij ook vaak raar als de locatie bepaald wordt door mobiele netwerk ipv GPS.
Zie net dat bij de instellingen de locatieservice van Google niet was aangevinkt, dat was het. Bij m'n eigen telefoon (Sensation is van m'n vriendin) heb ik dat standaard wel aanstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 07:31

BPP

Hebben jullie ook problemen met de mail app? Mijn updatefrequentie springt elke keer terug naar 15 minuten ipv pushmail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiroz
  • Laatst online: 20-07 17:01
.
tony32 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 09:43:
[...]

Ik zou toch echt even een factory reset doen, klinkt niet echt goed. Ik heb zelf rond de 100 apps geïnstalleerd, moest ook 3x rebooten voordat alles naar behoren werkte. Maar dat doet. Het nu wel ben erg tevreden! Alles is soepeler en werkt prettiger. Nieuwe gmail app was even wennen, maar ook een verbetering. Je hebt nu vooral het gevoel dat de kracht die in je telefoon zit nu echt wordt gebruikt. Alleen de verandering qua layout van de menu's ben ik minder tevreden over, je krijgt bijvoorbeeld bij een SMS wel 12 opties ofzo, niet echt overzichtelijk. Dropbox werkt hier ook zonder problemen btw. Nu even de nieuwe Chrome browser proberen!

Voor de mensen waarbij de telefoon na de update niet gelijk goed werkt: paar keer rebooten kan wonderen doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
  • Laatst online: 00:38
yakutemre1995 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:26:
Sinds dat ik de ICS update heb op mijn HTC Sensation kan ik geen videos meer kijken via het browser van HTC.
Als ik bijvoorbeeld op tweakers.net een video wil laten afspelen dan krijg ik alleen maar een wit stuk. Het gebeurt ook als ik zeg dat hij flash altijd moet aan laden. Het gebeurt ook bij andere sites. Hebben meer mensen deze probleem?
flash ingeschakeld bij browser settings?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
Minaaj schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:52:
[...]

flash ingeschakeld bij browser settings?
Ja, dat heb ik ingeschakeld.
Ik heb het ook geprobeerd met "alleen op aanvraag", maar daar doet hij precies de zelfde.
Heb jij (of anderen) ook deze probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
yakutemre1995 schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:55:
[...]

Ja, dat heb ik ingeschakeld.
Ik heb het ook geprobeerd met "alleen op aanvraag", maar daar doet hij precies de zelfde.
Heb jij (of anderen) ook deze probleem?
draai custom rom dus kan hier helaas niet over oordelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 09:14
Ben helemaal blij met mijn sensation nu met 4.0, maar als ik nu aan het filmen ben gaat hier niet meer automatisch auto-focussen. Iemand die dat ook heeft? Of autofocussed die bij andere mensen wel automatisch?

Het gaat dus om filmen en niet om een foto, want dat doet hij wel gewoon. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 19:05
LittleMaik schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 20:47:
Ik ben de oplossing nog niet op internet tegengekomen en ben een beetje teleurgesteld, aangezien ik wel uitkeek naar de mogelijkheden van dropbox-integratie. Iemand enig idee?
Skeltenaer schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 11:44:
al heb ik zelf ook problemen met dropbox. (crasht bij opstarten).
Ik had hier ook last van, maar na op Dropbox te hebben gezocht in de Play Store (update kwam automatisch niet tevoorschijn onder Mijn apps) en de app te hebben bijgewerkt is het probleem opgelost. :)

[ Voor 46% gewijzigd door r132546e op 31-03-2012 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al wat bekend over de xe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
alleen dat ze nog moeten wachten op ics

Nee nog niets over bekend verder :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoop1985
  • Laatst online: 11:33
tony32 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 21:12:
Heb sinds gister de update. 2 maanden geleden een nieuwe sensation gekregen omdat mijn oude steeds spontaan uit viel. Na maanden heen en weer sturen kreeg ik met veel pijn en moeite een nieuwe telefoon. Heb inmiddels een hekel aan de klanten service van htc wat echt heel slecht is. Maar goed, nieuwe deed het eindelijk normaal. Gister de update erop gezet en binnen 24 uur al 7 keer uitgevallen. Kan geen toeval zijn, ligt heel simpel aan de 4.0 of sense update. Wat verder opvalt is dat ik alle synchronisatie heb uitgezet maar als ik gmail open gaat ie toch mail binnen halen wat ik niet wil. Erg irritant.
Verder loopt hij totaal niet soepel meer maar is het hele surfen erg traag geworden. Blijft constant op 1 site hangen en moet dus iedere keer via menu naar beginpagian. Afbeeldingen die ik vaak deel kan niet meer, die optie is eruit gehaald wat ook erg irritant is.
Al met al, hoe ga ik terug naar de vorige versie want dit is echt helemaal niks.. Was eindelijk blij met mijn sensation maar dat is in 24 uur weer helemaal terug bij af. :(
Mag in oktober helaas pas een nieuwe uitzoeken, wat overigens ook de reden is dat ik een 1 jarig contract neem. Anders had ik nog 1,5 jaar verder gemoeten met deze ramptelefoon.
Gelukkig zie ik dat ik niet de enige ben met problemen.
Batterij gaat trouwens de helft minder mee, voorheen makkelijk de hele dag met intensief gebruik. Nu nog maar een uur of 5. Batterij 20% vol, valt uit, zet m opnieuw aan, batt 55% vol, valt 2 min later weer spontaan uit, zet m aan, 12% vol, paar uur uit, zet m weer aan en 45% vol..
Mij een raadsel..
Die problemen komen me allemaal bekend voor, vooral het random uitvallen en het extreem wisselen van het batterijniveau.
Het random screenshots maken komt overigens door het blijven hangen/niet goed registreren van een druk op de lock-knop, waardoor een druk op "home" een screenshot maakt. Door het niet goed werken van de lock knop blijft de mijne ook vaak onbedoeld aan in mijn broekzak, wat ik op den duur merk doordat er een telefoon van 49°C tegen m'n been aan ligt. Voor mijn gevoel begonnen die problemen na de vorige update (1.50.401.1), dat vond ik geen toeval.
However, na het installeren van de ICS-update gisteren, vooralsnog geen problemen gehad. (Terwijl hij afgelopen week toch ettelijke malen uitviel/oververhitraakte/screenshots maakte). Afwachten wat het wordt, aangezien ik ook het idee heb dat het op mijn werk meer voorkomt dan thuis (misschien gerelateerd aan netwerkkwaliteit ofzo).
Het lijkt erop dat ik dezelfde problemen ervaar als tony32, alleen lijken ze bij mij (vooralsnog) juist opgelost door de ICS-update (maar wel veroorzaakt door een vorige update). Misschien heeft het met het update proces te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nu het probleem dat ik de telefoon op lock heb gezet en dat ie uit het niets hem een één keer naar het lock screen aan zet. Dus dat het schermpje in één keer aan gaat. Zo gaat er bijvoorbeeld veel energie verloren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 24-08 22:48

pathfinder2k

is hier...

Hoe zit dat nou met het missen van foto's in whatsapp. Mijn contacten hebben wel allemaal netjes een foto zoals voorheen onder 2.3 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14-09 19:00
BPP schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 13:06:
Hebben jullie ook problemen met de mail app? Mijn updatefrequentie springt elke keer terug naar 15 minuten ipv pushmail.
Hier hetzelfde probleem zie ik net. Echt, HTC heeft toch wel gefaalt imo. Dit soort problemen en het verneuken van de music player zijn niet acceptabel. Fijn, alles werkt iets sneller maar de 2 functies die ik het meest gebruik werken niet meer goed. Bij de music player krijg je nu ook iedere keer een plofje als je van nummer wisselt.

edit: Zie nu ook dat ook de instellingen voor het aantal dagen terug dat er email moet worden opgehaald steeds weer terug springt naar 3 waarna al je emails ouder dan 3 dagen worden gedelete.

Serieus, way to go HTC. Alles werkte perfect en nu werkt alles kut. En waarvoor? Zodat me fucking home menu iets soepeler scrollt...
pathfinder2k schreef op zondag 01 april 2012 @ 00:26:
Hoe zit dat nou met het missen van foto's in whatsapp. Mijn contacten hebben wel allemaal netjes een foto zoals voorheen onder 2.3 .
Waarschijnlijk omdat facebook for htc sense er niet meer inzit. In 2.3 en oudere versies zorgde dit ervoor dat je plaatjes enzo kreeg bij whatsapp ed.

Ik had hetzelfde probleem met mijn htc legend met custom rom. Zat een foute versie van facebook for htc sense in en daardoor werkte het niet. Andere versie erop geflashed en alles werkte weer. Helaas zal dat bij 4.0 wel niet werken omdat het er helemaal uit lijkt te zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door t_o_c op 01-04-2012 01:17 ]

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
Heeft er niemand problemen met het afspelen van video's in het browser sinds de update naar Android 4.0.3?
Sinds ik die update heb kan ik niet met mijn telefoon op bijv. tweakers naar video's kijken.
en ja flash staat bij mij aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vweereld
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-09 19:59
Na de update werkt de app "GPS on/off" uit de Market niet meer.
Blijkt in ICS volgens velen dus niet meer te werken. Nu moet je steeds naar Menu,instellingen,locaties om je GPS aan en uit te zetten. Ik navigeer niet zo vaak en dus liet ik mijn GPS nooit constant aanstaan. Met die app was het handig om met 1 klik het zaakje aan of uit te zetten. Jammer dat de app onder ICS niet werkt :'(

Verder werkt alles naar behoren na de update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Yep. Eerst stond er ook mooi een setting onder quick settings om GPS aan/uit te zetten. Hebben ze er ook uitgehaald. Er zitten echt enorm veel domme keuzes in sense 3.6 als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinkletin
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-08 20:32
Zijn er al berichten over de update voor de Sensation XE, voornamelijk bij de provider Hi? Zelf heb ik hem nog niet, maar vroeg me af of er mede-tweakers zijn met andere ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15-09 13:31

_Christiaan_

Master of SOG

vweereld schreef op zondag 01 april 2012 @ 08:28:
Na de update werkt de app "GPS on/off" uit de Market niet meer.
Blijkt in ICS volgens velen dus niet meer te werken. Nu moet je steeds naar Menu,instellingen,locaties om je GPS aan en uit te zetten. Ik navigeer niet zo vaak en dus liet ik mijn GPS nooit constant aanstaan. Met die app was het handig om met 1 klik het zaakje aan of uit te zetten. Jammer dat de app onder ICS niet werkt :'(

Verder werkt alles naar behoren na de update.
Ik heb gewoon de gps instellingen widget op mn homescreen geplaatst...

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
Tinkletin schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:28:
Zijn er al berichten over de update voor de Sensation XE, voornamelijk bij de provider Hi? Zelf heb ik hem nog niet, maar vroeg me af of er mede-tweakers zijn met andere ervaringen :)
ook een XE bij Hi hier, nog niks :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met push mail settings die steeds terug gaan naar per 15 minuten?

Ik heb net een hard reset geprobeerd maar het probleem blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tornado61
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-09 12:02

tornado61

jupiter deus est

even een bump naar mijn vraag die ik had gesteld op pagina 3

"Een fix waarop ik had gehoopt is bij de muziek-app, ik heb altijd hele albums op m'n mobiel staan, en als ik dan op albums druk krijg ik 20x hetzelfde album te zien omdat het van verschillende artiesten is :/ (bijvoorbeeld 538 dance smash) Ontzettend hinderlijk want ik moet nu telkens tussen hetzelfde album switchen als ik een ander nummer wil horen.... Of weet iemand er een andere fix voor? Op mijn old-skool nokia N95 had ik hier nooit last van 8)7 "

┏(-_-)┛┗(-_- )┓┗(-_-)┛┏(-_-)┓

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Minaaj
t_o_c schreef op zondag 01 april 2012 @ 11:26:
Zijn er hier nog meer mensen die problemen hebben met push mail settings die steeds terug gaan naar per 15 minuten?

Ik heb net een hard reset geprobeerd maar het probleem blijft.
Welke client van email gebruikt er push naast gmail dan? HTC's email client heeft nog nooit push ondersteund bij mij, ook niet op ouder toestel. Had altijd gewoon simpel pop email instellingen daar staan met alleen optie om uren/minuten voor sync aan te passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Sinds de android ICS update op mijn stock senstation zit ik met een vervelend probleem.

Mijn hotmail account heb ik namelijk Exchange ActiveSync, dit werkte prima voor mijn mail, agenda en contactpersonen. Maar na de update staan mijn agenda afspraken er 3x in wat super vervelend is. Dit is alleen op mijn Senstation en niet op mijn Outlook waar ik ook hotmail heb ingeladen of online.

Weet iemand hoe dit is op te lossen? Heb de account al 2x opnieuw ingesteld en alle gegevens van de agenda app verwijderd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miyamoto
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07:53
Lijkt alsof de bug met de aan/uit knop hier nu verholpen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Minaaj schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:34:
[...]

Welke client van email gebruikt er push naast gmail dan? HTC's email client heeft nog nooit push ondersteund bij mij, ook niet op ouder toestel. Had altijd gewoon simpel pop email instellingen daar staan met alleen optie om uren/minuten voor sync aan te passen.
De HTC mail app heeft altijd push ondersteund. Met 2.3 kreeg ik altijd gewoon via push mail mails van exchange accounts binnen. Als je de standaard hotmail of gmail instellingen kiest krijg je idd geen push maar wel als je een exchange account instelt.
arjan bregman2 schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:41:
Sinds de android ICS update op mijn stock senstation zit ik met een vervelend probleem.

Mijn hotmail account heb ik namelijk Exchange ActiveSync, dit werkte prima voor mijn mail, agenda en contactpersonen. Maar na de update staan mijn agenda afspraken er 3x in wat super vervelend is. Dit is alleen op mijn Senstation en niet op mijn Outlook waar ik ook hotmail heb ingeladen of online.

Weet iemand hoe dit is op te lossen? Heb de account al 2x opnieuw ingesteld en alle gegevens van de agenda app verwijderd....
Kijk bij je agenda eens welke agenda's er allemaal worden weergegeven. Ik heb ook wel eens gehad dat dingen er dubbel instonden. Ik geloof dat ik dat toen heb opgelost door alle agenda's te verwijderen (zodat je agenda dus leeg is) en de agenda's daarna weer te laten syncen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasje
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-12-2024

beunhaasje

vul hier je ondertitel in

Zijn er nog meer mensen met een branded t-mobile sensation welke nog geen update hebben ontvangen ?
Heb het gevoel aan de reacties te lezen dat ik zo een beetje de enige ben die hem nog niet binnen heeft.

amd XP 1800+, 512 mb ddr cas2, geforce 4 TI4200 128mb ,sblaster audigy, ibm 120XP 120gig , maxtor D740X 65Gig 21" LG Flatron 795FT, Canon Eos 10D met wat glaswerk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Heb de XE vodafone unbranded, ook nog geen update... Ik hoop stiekem dat ze de XE gebruikers sense 4.0 geven, maar dat zal er wel niet inzitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D422
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-09 15:26
Ik zit met mijn T-mobile Sensation ook nog steeds de 'Check Now' te spammen, maar helaas nog niks :(
Ben wel erg blij om te zien dat 4.0 wat verbeteringen met zich mee brengt, want met 2.3 is het gewoon een van de slechtst werkende telefoons die ik ooit in mijn bezit heb gehad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

De mensen die zoveel problemen hebben moeten misschien is naar hun eigen toestel kijken, eventueel hard formatteren.

Alle problemen die worden opgenoemd heb ik niet, muziek player app werkt goed + kan filmpjes afspelen op internet.
Email haal ik nooit via push, kan alleen maar je batterij killen...

Ik heb een Vodafone stock rom unbranded . Vanaf juni vorig jaar.

De update heeft voor mij alleen kaar voordelen ,

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13-09 10:04
Nismod schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:40:
Ik hoop stiekem dat ze de XE gebruikers sense 4.0 geven, maar dat zal er wel niet inzitten...
Dat kan je wel vergeten inderdaad. Als de XE al Sense 4.0 zou krijgen, had de non-XE dit natuurlijk ook al gekregen. Anders schopt HTC wel heel veel mensen tegen de schenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fr3ak_B
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13-09 16:30
Heerlijk, het loopt allemaal sneller en soepeler, muziekapp en galerij zien er gelikter uit. Tevreden dus, op twee puntjes na:

Whatsapp is alle contactfoto's kwijt, ben ik hier ook al eerder tegen gekomen, maar nog geen oplossing gezien. HaxSync werkt vooralsnog ook niet.

Vervelender is dat de default homescreen, heerlijk krom vertaald naar 'Begin' versprongen is naar positie 3 ipv 2 en niet meer terug te veranderen is. Iemand hier ideeën over?

Unbranded Vodafone Sensation, mocht het uitmaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Zou je voor mij eens willen testen of in de muziek speler op het moment dat er muziek speelt en je wil snel achter elkaar nummers skippen door over het scherm te vegen met je vinger of dat dan soepel werkt? Gewoon een keer of 5 ~ 10 achter elkaar met je vinger blijven swipen zonder te stoppen.

Whatsapp foto's zie je niet meer omdat zoals ik hierboven al zei facebook for htc sense lijkt te zijn verdwenen en dat handelde eerst dit soort dingen af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skybullet
agoNITE schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:13:
[...]

Dat kan je wel vergeten inderdaad. Als de XE al Sense 4.0 zou krijgen, had de non-XE dit natuurlijk ook al gekregen. Anders schopt HTC wel heel veel mensen tegen de schenen.
ze schoppen nu ook al tegen de schenen van alle XE gebruikers door de update niet tegelijk vrij te geven. En de maand maart is ook al voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r132546e
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-09 19:05
t_o_c schreef op zondag 01 april 2012 @ 15:49:
Zou je voor mij eens willen testen of in de muziek speler op het moment dat er muziek speelt en je wil snel achter elkaar nummers skippen door over het scherm te vegen met je vinger of dat dan soepel werkt? Gewoon een keer of 5 ~ 10 achter elkaar met je vinger blijven swipen zonder te stoppen.
Wanneer ik een heel album heb geselecteerd om af te spelen kan ik swipen wat ik wil, de cover beweegt zowel een stukje naar links en rechts, maar een volgende track wil op deze manier niet tevoorschijn komen. Dit lukt me echt alleen maar door op de toetsen op het scherm te klikken.

Iets anders wat me is opgevallen in HTC's Muziekspeler is dat het ingebakken artwork van een .mp3 bestand niet meer getoond wordt, terwijl dit nog steeds in het bestand aanwezig is en voor de update wel gewoon zichtbaar was. Of dit met de update afhankelijk is geworden van de afmeting van de afbeelding durf ik niet te zeggen. Een positief punt is dat de speler nu het afspelen van .flac bestanden ondersteund!

Voor muziekliefhebbers die niet kunnen wennen aan de nieuwe layout is de Poweramp app wellicht een alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
Bij een album werkt het idd niet maar dat was altijd al zo. Ik bedoel als je uit de lijst met alle nummers (songs) een nummer kiest en dan probeert te swipen dan krijg je het ''haper'' probleem wel. Tenminste, in mijn geval.

Ik heb album art wel ook in de mp3's staan en volgens mij word het bij mij allemaal nog wel goed weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Weet íemand waar je nu de mobiele website's kan uitschakelen, die optie was er wel maar sinds de update van vorige week niet meer te vinden.

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

Dat Facebook for Sense weg is vind ik wel belachelijk... niet dat ik het ooit gebruikte maar whatsapp zonder foto's vind ik spuuglelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
Supertip schreef op zondag 01 april 2012 @ 18:40:
Weet íemand waar je nu de mobiele website's kan uitschakelen, die optie was er wel maar sinds de update van vorige week niet meer te vinden.
Die is er nu in de menu. Dus niet meer in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

Over het algemeen ben ik heel erg tevreden met de ICS update van mijn Sensation (zonder XE/XL). Lijkt bijna een geheel nieuw toestel.

Echter zijn er ook minpunten aan de update welke vast al eerder gezegd zijn:
- Geen foto's in Whatsapp.
- De stock muziek speler is echt een stap achteruit (onhandige naviatie, niet vloeiend tussen nummers zappen).
- Ondanks dat de nieuwe dock met snelkoppelingen een grote vooruitgang is vind ik het jammer dat het dezelfde snelkoppelingen zijn als je lockscreen. Ik wil op mijn lockscreen graag andere snelkoppelingen dan op mijn hoofdscherm.
- Geen Facebook for Sense??? :(
- Geen scrolling wallpapers (al was dit langer zo maar ik gebruikte Go Launcher Ex).

Maargoed, deze minpunten wegen totaal niet op tegen alle pluspunten dus echt een geweldige update!

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Is er geen HTC app ingebouwd waar je alles weer weg kunt halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ActaNonVerba
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-09 11:13
Dreanor schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:38:
Over het algemeen ben ik heel erg tevreden met de ICS update van mijn Sensation (zonder XE/XL). Lijkt bijna een geheel nieuw toestel.

Echter zijn er ook minpunten aan de update welke vast al eerder gezegd zijn:
- Geen foto's in Whatsapp.
- De stock muziek speler is echt een stap achteruit (onhandige naviatie, niet vloeiend tussen nummers zappen).
- Ondanks dat de nieuwe dock met snelkoppelingen een grote vooruitgang is vind ik het jammer dat het dezelfde snelkoppelingen zijn als je lockscreen. Ik wil op mijn lockscreen graag andere snelkoppelingen dan op mijn hoofdscherm.
- Geen Facebook for Sense??? :(
- Geen scrolling wallpapers (al was dit langer zo maar ik gebruikte Go Launcher Ex).

Maargoed, deze minpunten wegen totaal niet op tegen alle pluspunten dus echt een geweldige update!
Welke Sense krijg je bijgeleverd? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cmleon
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 06-09 15:52
Ik heb het volgende probleem:

Ik ben nu 4 maanden in het bezit van een HTC Sensation XE waar nu stof onder het scherm begint te komen. Dit is vooral zeer storend wanneer er direct zonlicht op het scherm valt. Op die manier kan ik niet meer zien hoeveel bereik ik heb via Wifi, aangezien daar het stof overheen zit.

Nu heb ik mijn toestel al eerder s-off gemaakt en draait er een custom ROM op. Daarmee draaide het toestel veel beter dan de standaard ROM. Alleen weet ik niet hoe het nu zit met garantie. Eigenlijk wil ik het toestel terug brengen zodat ik een toestel krijg dat geen last heeft van stof of een krakende behuizing.

Ik heb mijn Vodafone abonnement afgesloten bij de belcompany, dus neem aan dat ik daar moet zijn. Moet ik mijn toestel proberen s-on te maken, er een normale ROM opzetten of niks veranderen en zo terug brengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
ChielBroere schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:05:
[...]

Welke Sense krijg je bijgeleverd? :?
Android versie: 4.0.3
HTC Sense versie: 3.6 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Cmleon schreef op zondag 01 april 2012 @ 20:12:
Ik heb het volgende probleem:

Ik ben nu 4 maanden in het bezit van een HTC Sensation XE waar nu stof onder het scherm begint te komen. Dit is vooral zeer storend wanneer er direct zonlicht op het scherm valt. Op die manier kan ik niet meer zien hoeveel bereik ik heb via Wifi, aangezien daar het stof overheen zit.

Nu heb ik mijn toestel al eerder s-off gemaakt en draait er een custom ROM op. Daarmee draaide het toestel veel beter dan de standaard ROM. Alleen weet ik niet hoe het nu zit met garantie. Eigenlijk wil ik het toestel terug brengen zodat ik een toestel krijg dat geen last heeft van stof of een krakende behuizing.

Ik heb mijn Vodafone abonnement afgesloten bij de belcompany, dus neem aan dat ik daar moet zijn. Moet ik mijn toestel proberen s-on te maken, er een normale ROM opzetten of niks veranderen en zo terug brengen?
Inderdaad terug naar s-on en de originele rom erop zetten (kun je ook op XDA vinden) en dan terugsturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

Dreanor schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:38:
Dat is mogelijk... weet ff niet waar. Volgens mij in het lockscreen-keuzescherm is er een vinkje die zorgt dat je lockscreen dezelfde iconen heeft als je dock of juist niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dreanor
  • Laatst online: 16-09 20:24

Dreanor

Joene

pathfinder2k schreef op zondag 01 april 2012 @ 23:58:
[...]

Dat is mogelijk... weet ff niet waar. Volgens mij in het lockscreen-keuzescherm is er een vinkje die zorgt dat je lockscreen dezelfde iconen heeft als je dock of juist niet.
Heb volgens mij alles doorzocht maar dat vinkje niet gevonden. Wel heb ik een vinkje gevonden die de snelkoppelingen op het lockscreen uit zet. Misschien zag je die, of ik heb toch niet goed genoeg gezocht.

PlayerUnknown's Battleground: TryingDutchman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pathfinder2k

pathfinder2k

is hier...

Dreanor schreef op maandag 02 april 2012 @ 00:28:
[...]

Heb volgens mij alles doorzocht maar dat vinkje niet gevonden. Wel heb ik een vinkje gevonden die de snelkoppelingen op het lockscreen uit zet. Misschien zag je die, of ik heb toch niet goed genoeg gezocht.
Dat zal wel... te lui geweest om 'm derbij te pakken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
yakutemre1995 schreef op zondag 01 april 2012 @ 19:17:
[...]

Die is er nu in de menu. Dus niet meer in de instellingen.
Net weer een rondje gezocht, niet gevonden.
Kan je ff de route aangeven svp. _/-\o_

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yeth3119
Supertip schreef op maandag 02 april 2012 @ 01:00:
[...]

Net weer een rondje gezocht, niet gevonden.
Kan je ff de route aangeven svp. _/-\o_
In de browser druk je op: MENU=> Bureaublad-site weergeven. Als je daarop drukt laad hij de site opnieuw op, maar dan in bureaublad modes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benjike
  • Laatst online: 15-09 19:13
Vorige donderdag geupdate, vond dat de batterij wel heeeeeel snel leeggetrokken werd en dus afgelopen zaterdag een full factory reset gedaan.

De handige apps terug geinstalleerd, settings terug goedgezet enz enz, mailaccounts goedgezet.
Zelfde ingesteld als voorheen : piekuren tss 8u en 23u30, sync om de 30minuten, daarna handmatig.
(krijg wel het idee dat ie sneller checkt dan ieder half uur... - vandaag eens wat testjes mee doen).

Deze nacht om 2u30 : het 'mailgeluidje' : blijkbaar had ie de mail binnengehaald. dus gauw wifi afgezet en verder geslapen.

Deze morgen effe dubbel gecheckt of er wel handmatig stond en uur op 23u30 stond, maar stond allemaal goed. En toen gemerkt ook dat de wifi terug opstond....Vrijwel zeker dat ik die deze nacht had afgezet.

Deze morgen de telefoon een aantal keer gereboot (snel starten af) en kreeg iedere keer de 'optimizing apps' te zien... Als ik de opmerking hierboven lees, zou dit ook niet iedere keer mogen gebeuren...

Vandaag nog wat testen en anders es de oren te luisteren leggen bij HTC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-08 16:44
Hier my 2 cents: heb sinds vrijdagmiddag ook de update binnengehaald. Aantal dingen waar ik tegenaan loop:
  • Instellingen van mailclient worden automatisch overruled. Heb ze standaard op elk uur syncen tussen 07:00 en 22:00, daarna handmatig. Deze worden om de X tijd (heb nog geen regelmaat kunnen ontdekken hierin) teruggezet naar elk kwartier syncen.
  • Zoals anderen beschrijven, geen foto's meer bij Whatsapp
  • Energiebesparings instellingen zijn verdwenen
  • Batterijduur is sterk verminderd. Zat eerst op 20 uur bij normaal gebruik, nu ongeveer 12 - 14.
  • Snelheid is naar mijn gevoel niets aan veranderd
  • Het hele ding wordt snel warm
  • Bij elke boot 37 apps opnieuw optimaliseren
Ik heb het hier trouwens over een HTC Sensation unbranded via Vodafone. Nooit een custom ROM op gedraaid.

Geen goede zet van HTC als je het mij vraagt. Hopelijk komen ze snel met een fix...

[ Voor 6% gewijzigd door ronald89 op 02-04-2012 08:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moustache
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-03 08:41
Vreemd, ik herken mij helemaal niet in de opmerkingen van ronald89.
Ik heb ook een Sensation unbranded en na de update is hij fantastisch!
  • batterij gaat veel langer mee
  • wel gewoon nog foto's bij Whatsapp
  • snelheid is echt super, smooth and silky. Bijna alle lag is weg bij het scrollen in alle applicaties onder Apps settings.
  • geen verschil in temperatuur
Wat inderdaad wel zo is:
  • energiebesparing settings zijn weg (gebruik ik echter Tasker voor)
  • bij elke boot optimaliseren van Apps ook al zet je het vinkje uit. Echter boot ik maar eens in de 2 weken dus dat maakt voor mij niet zoveel uit.
Wat ik jammer vind:
  • dat de 4 buttons op je lockscreen overgenomen worden uit de phonebar. Ik wil op mijn lockscreen andere buttons.
En als laatste:
  • Chrome is een verademing. Heerlijke browser. (nu alleen nog Flash ondersteunen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xurk
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 24-04-2024

Xurk

Burnside

_Christiaan_ schreef op zondag 01 april 2012 @ 10:32:
Ik heb gewoon de gps instellingen widget op mn homescreen geplaatst...
Dat heb ik nu ook, maar het is alsnog een stap achteruit. Ik gebruikte de GPS-toggle onder quick settings erg vaak in-app om even snel een fix te krijgen (Google Maps, Foursquare, RunKeeper) en als ik dan klaar was met datgene waar ik "even" GPS voor nodig had deed ik het weer via quick settings uit zonder de app te verlaten. Dat is nu dus helaas verleden tijd.

Laat ik nog even zeggen dat ik tot nu toe erg tevreden ben met de ICS update _/-\o_ Maar wat kritiek kan nooit kwaad en daarom nog een aantal dingen die me op zijn gevallen sinds mijn vorige post met lijstje bevindingen:
  • Lichtsensor lijkt een beetje van slag te zijn sinds de update; vaak wordt het scherm spontaan ineens erg donker terwijl dat helemaal niet nodig is op dat moment en het duurt erg lang totdat de brightness zich herstelt, tenzij ik handmatig het scherm uit en weer aan doe;
  • Ik heb regelmatig dat wanneer ik in WhatsApp zit en de app exit door op de fysieke home-knop te drukken, HTC Sense "crasht" (ik zie het witte HTC scherm) en opnieuw moet laden - erg irritant;
  • Iets is niet helemaal goed gegaan met de People app van HTC - iemand die ik ken heeft een nieuw nummer en als ik via die app bij die persoon op "Edit contact" klik, crasht de People app iedere keer. Gek genoeg gebeurt het alleen bij die persoon tot nu toe (maar ik heb niet alle personen getest, alleen een handvol).

Mitsubishi Trium Galaxy - Nokia 3330 - Nokia 3510 - Motorola V525 - Samsung E730 - HTC Touch - HTC Touch HD - HTC Desire - HTC Sensation - HTC One X+ - LG Nexus 5 - LG Nexus 5X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23
Ik heb nog steeds geen update voor mijn gewone Sensation. :N
Ik snap dat ze de update gefaseerd brengen, maar dit is wel heel erg ruim gefaseerd, aangezien de eerste hier in Nederland het al sinds donderdagavond hebben.
Bovendien hebben ze nu de belofte van de update uitbrengen in het eerste kwartaal nu niet gehaald. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
1 irritante verandering tegengekomen met het browsen. Als je bv een tekst op een site kiest, krijg je de optie 'snel zoeken' niet meer. Iemand anders ook opgevallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donvalentino

donvalentino

Voor diegenen die geen foto zien bij contacten in watsapp.

Ik zag dat standaard ook niet na update, echter, al mijn contacten foto's waren verdwenen (enige instelling die niet is overgenomen na update), wanneer ik de foto's weer instel bij mijn contactpersonen zie ik die ook weer terug in Watsapp..

Snap dus niet de discussie dat er geen foto's meer zichtbaar zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijszor
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-03 21:48
Andere t-mobile 'branded' htc sensatin peepz hier? in amerika hebben ze het over nog 4-6 weken voordat de ics update voor de htc sensation 4G uitkomt, ik mag het toch hopen van niet :/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
yakutemre1995 schreef op maandag 02 april 2012 @ 07:27:
[...]

In de browser druk je op: MENU=> Bureaublad-site weergeven. Als je daarop drukt laad hij de site opnieuw op, maar dan in bureaublad modes.
Super, bedankt.
Maar wat raar om het zo te benoemen, je.moet er maar opkomen :?
Zo is de benoeming van vensters verandert naar Window :? Handig? niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• woest85
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

woest85

[Ondertitel]

donvalentino schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:37:
Voor diegenen die geen foto zien bij contacten in watsapp.

Ik zag dat standaard ook niet na update, echter, al mijn contacten foto's waren verdwenen (enige instelling die niet is overgenomen na update), wanneer ik de foto's weer instel bij mijn contactpersonen zie ik die ook weer terug in Watsapp..

Snap dus niet de discussie dat er geen foto's meer zichtbaar zijn..
Bij contacten in de people app zijn ze wel zichtbaar, in Whatsapp niet :'(

//edit
LinkedIN foto's worden in Whatsapp wel weergegeven....

[ Voor 5% gewijzigd door woest85 op 02-04-2012 11:52 ]

[Signature]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
xxACxx schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:36:
1 irritante verandering tegengekomen met het browsen. Als je bv een tekst op een site kiest, krijg je de optie 'snel zoeken' niet meer. Iemand anders ook opgevallen?
Ik krijg in de standaardbrowser de optie voor 'online zoeken' als ik tekst selecteer. Is dat wat je bedoelt, gewoon dat stukje geselecteerde tekst als zoekopdracht voor Google gebruiken?

Heb het ook even getest met Chrome Beta, ook daar werkt het gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roost
  • Laatst online: 11:02
Zouden ze de XE vergeten zijn? Hele vreemde zaak dat dit zo lang duurt, terwijl deze eerst voorrang zou krijgen op de gewone Sensation...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakedown
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 23:17
Sinds de update kan ik Flash 11 niet meer installeren. Telkens geeft de playstore aan dat Flash 11 over enkele minuten weer beschikbaar is. Op mijn Samsung Nexus kan ik hem gewoon downloaden. Iemand dit probleem ook?

Ik heb de telefoon al helemaal op nieuw opgestart (batterij eruit), via task manager de play-store afgesloten enz. Alle andere apps werken wel gewoon. Althans de apps die ik geprobeerd heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvkreg
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16-09 08:34
Roost schreef op maandag 02 april 2012 @ 12:03:
Zouden ze de XE vergeten zijn? Hele vreemde zaak dat dit zo lang duurt, terwijl deze eerst voorrang zou krijgen op de gewone Sensation...
Hehe, lijkt me niet, maar begin ook enigzins ongeduldig te worden.
Komt er ook Sense 4 voor de Sensation?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezequiel
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-06-2015
Heeft iemand al enig idee wanneer Sense 4.0 uitkomt voor de Sensation serie? Ik kom op internet veel berichten tegen die nog stammen uit februari, maar hier word geen datum genoemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mwijand
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-08 20:00
denk dat de uitro van de XE later is vooral doordat (als ik het goed heb) geen branded XE toestellen in Nederland bestaan. De gewone sensation is bij alle providers ook als branded te verkrijgen. Dit zorgt al voor een dubbele update. Ik heb stiekem weg het vermoeden dat de XE een week later start (komende donderdag) dan de gewone.

Wat betreft Sense 4.0, mss dat die ooit in de toekomst nog komt, maar voor nu nog niet (zoals al vaker gezegd). Dit omdat de One X zojuist is uitgebracht en je gaat toch niet het nieuwe vlaggeschip van gelijkwaardige software voorzien als de oudere modellen. Tis waarschijnlijk puur marketing. Ja voor nu moet het verschil er nog zijn, maar hopelijk in de toekomst dat dat nog gelijk word getrokken.

Ook ik heb een sensation XE en ja ook wil graag dat hij al voor de onze beschikbaar gaat komen. Liever vandaag dan morgen. Maarja geduld is een schone zaak en ik wacht nog wel ff netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arie-
  • Registratie: December 2008
  • Niet online
Bij HTC wel denk ik, maar daarbuiten niet vermoed ik. Ik neem aan dat ze wachten met ICS voor oudere telefoons tot de nieuwe series een beetje acceptabel verkopen.

edit: wat mwijand zegt...

[ Voor 8% gewijzigd door Arie- op 02-04-2012 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenTimes
  • Laatst online: 05-09 12:27
Weet iemand overigens of het ook mogelijk is om folders in de appdrawer te maken?

Do Android phones dream of electric iSheep? - D3 Hero: http://eu.battle.net/d3/en/profile/TenTimes-2313/hero/1848749

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upbeat
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 11:37
Metalslave666 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:20:
Weet iemand overigens of het ook mogelijk is om folders in de appdrawer te maken?
Niet mogelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Voor de mensen die geen zin hebben om nog te wachten op de XE update, zie hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1542192

Het is de officiele update en installeren doe je door het bestand op je SD te zetten, opnieuw opstarten met volume down en power knop en vervolgens update accepteren.

Ben het zelf aan het downloaden nu en het ziet er goed uit. Heb zelf geen zin om te prutsen met s-off enz. dus dit is een super alternatief!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiveZoner
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 28-02 14:26
Nismod schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:39:
Voor de mensen die geen zin hebben om nog te wachten op de XE update, zie hier:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1542192

Het is de officiele update en installeren doe je door het bestand op je SD te zetten, opnieuw opstarten met volume down en power knop en vervolgens update accepteren.

Ben het zelf aan het downloaden nu en het ziet er goed uit. Heb zelf geen zin om te prutsen met s-off enz. dus dit is een super alternatief!
Q: Is it required to have a rooted device?
A: Yes. You need to have a rooted device for this ROM.

Mmmm, ik wacht nog wel effe...

Sign here: _________________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
Dat staat er inderdaad, maar als je verder kijkt zie je dat de developer aangeeft dat je dus een s-off apparaat moet hebben.

In de UK beginnen ze de update nu ook binnen te krijgen, wel voor de non XE volgens mij..

[ Voor 27% gewijzigd door Nismod op 02-04-2012 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
t_o_c schreef op zondag 01 april 2012 @ 13:15:

Kijk bij je agenda eens welke agenda's er allemaal worden weergegeven. Ik heb ook wel eens gehad dat dingen er dubbel instonden. Ik geloof dat ik dat toen heb opgelost door alle agenda's te verwijderen (zodat je agenda dus leeg is) en de agenda's daarna weer te laten syncen.
Heb dit ook geprobeerd en mijn agenda staat er nu 1x in. Maar helaas blijven de instellingen van de active syc account niet bewaard en gaan deze terug naar standaard.. Dit betekent dat de mail ophaal instelling van de mail telkens terug naar 1x per uur of half uur gaat en 3dagen. En ook de agenda maar 2 wkn synchroniseert, waardoor op mijn computer afspraken verwijderd worden omdat de telefoon ze na twee weken weg haalt.

Wat betreft hotmail exchange is de ics update in ieder geval geen succes. Misschien toch maar even uitzoeken hoe ik een custom rom als revolution erop krijg....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
ronald89 schreef op maandag 02 april 2012 @ 11:53:
[...]

Ik krijg in de standaardbrowser de optie voor 'online zoeken' als ik tekst selecteer. Is dat wat je bedoelt, gewoon dat stukje geselecteerde tekst als zoekopdracht voor Google gebruiken?

Heb het ook even getest met Chrome Beta, ook daar werkt het gewoon.
Ja dat bedoel ik. Ik heb na de update alleen de optie kopieren en delen. Raar 8)7 Zojuist nogmaals gecheckt maar niets |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiveZoner
  • Laatst online: 28-02 14:26
Nismod schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:55:
Dat staat er inderdaad, maar als je verder kijkt zie je dat de developer aangeeft dat je dus een s-off apparaat moet hebben.

In de UK beginnen ze de update nu ook binnen te krijgen, wel voor de non XE volgens mij..
Ok, laat horen wat je ervaringen zijn!
Ben benieuwd dan.

Sign here: _________________

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KarlMarX
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09:23
Eindelijk! Mijn toestel kwam met een UK lader, dus blijkbaar heb ik een UK IMEI nummer en daarom pas nu de update. _/-\o_

Ik wilde trouwens mijn toestel laten repareren (stof onder scherm) maar er zit niet eens een repair center in Almere. Dus dan maar laten ophalen... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronald89
xxACxx schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:56:
[...]

Ja dat bedoel ik. Ik heb na de update alleen de optie kopieren en delen. Raar 8)7 Zojuist nogmaals gecheckt maar niets |:(
Heel apart. Je zou het eventueel met Chrome Beta kunnen proberen? Je kunt daar de tekst slepen naar een vergrootglas in je scherm om die tekst als zoekopdracht te gebruiken.

Lijkt erop dat de update toch wel enigszins brak is. Van de week maar eens factory reset doen en dan alle updates opnieuw installeren, kijken of dat ook klachten verhelpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xxACxx
ronald89 schreef op maandag 02 april 2012 @ 14:13:
[...]

Heel apart. Je zou het eventueel met Chrome Beta kunnen proberen? Je kunt daar de tekst slepen naar een vergrootglas in je scherm om die tekst als zoekopdracht te gebruiken.

Lijkt erop dat de update toch wel enigszins brak is. Van de week maar eens factory reset doen en dan alle updates opnieuw installeren, kijken of dat ook klachten verhelpt.
Bij mij heeft een Factory reset bijna alle (bovenstaande na :+ ) klachten verholpen.
Nu hopen dat ik geen nieuwe bug tegenkom...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t_o_c
arjan bregman2 schreef op maandag 02 april 2012 @ 13:56:
[...]

Heb dit ook geprobeerd en mijn agenda staat er nu 1x in. Maar helaas blijven de instellingen van de active syc account niet bewaard en gaan deze terug naar standaard.. Dit betekent dat de mail ophaal instelling van de mail telkens terug naar 1x per uur of half uur gaat en 3dagen. En ook de agenda maar 2 wkn synchroniseert, waardoor op mijn computer afspraken verwijderd worden omdat de telefoon ze na twee weken weg haalt.

Wat betreft hotmail exchange is de ics update in ieder geval geen succes. Misschien toch maar even uitzoeken hoe ik een custom rom als revolution erop krijg....
My thoughts exactly. Probleem is alleen dat je sinds de ICS update met Hboot 1.27 zit en e ris nog geen manier om te rooten met 1.27. Al schijnt het volgens XDA dat ze er wel mee bezig zijn en dat er ''snel'' een oplossing zou moeten komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
  • Laatst online: 11:31
Heb wat lopen spelen met de bookmark tabs van de standaard web browser.

Nu ben ik alle 3 de tabs (favorites, most visted, history) kwijt en krijg het niet voor me kaar op ze weer terug te halen.

Iemand een idee hoe ik weer tabs kan aanmaken / zichbaar maken?

Afbeeldingslocatie: http://thumbnails45.imagebam.com/18283/1ac31f182827523.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nismod
ChiMan schreef op maandag 02 april 2012 @ 15:53:
Heb wat lopen spelen met de bookmark tabs van de standaard web browser.

Nu ben ik alle 3 de tabs (favorites, most visted, history) kwijt en krijg het niet voor me kaar op ze weer terug te halen.

Iemand een idee hoe ik weer tabs kan aanmaken / zichbaar maken?

[afbeelding]
Volgens mij synced hij je chrome bookmarks met je telefoon als je inlogt op je gmail account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Laatst online: 10:16
Nismod schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:01:
[...]

Volgens mij synced hij je chrome bookmarks met je telefoon als je inlogt op je gmail account.
Het kan ook andersom werken, het verwijderen van bookmarks op je ene apparaat heeft ook effect op je desktop/tablet enz. Dus het zou ook zo kunnen zijn dat ze op je desktop/tablet ook verdwenen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
Nismod schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:01:
[...]

Ik gebruik geen chrome maar de standaard browser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DwightKSchrute
  • Laatst online: 10:16
ChiMan schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:06:
[...]

Ik gebruik geen chrome maar de standaard browser
Ook die zou hij moet syncen zolang je ingelogd bent met je google account

[ Voor 10% gewijzigd door DwightKSchrute op 02-04-2012 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiMan
DwightKSchrute schreef op maandag 02 april 2012 @ 16:09:
[...]

Ook die zou hij moet syncen zolang je ingelogd bent met je google account
Heb ingelogd op mijn google account maar kan nergens iets vinden waar ik mijn bookmark kan bewerken.

[ Voor 6% gewijzigd door ChiMan op 02-04-2012 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Laatst online: 07:31

BPP

Ik weet niet of het aan ICS ligt, maar ik heb de laatste tijd wel dat het notificatielampje vastloopt als ik een berichtje/whatsapp/mail krijg. Hij begint dan pas te knipperen zodra ik het scherm aan doe. Is dit iets ICS achtigs of is mijn toestel niet helemaal lekker?
Pagina: 1 ... 3 ... 17 Laatste

Let op:
Heb je hulp nodig met een toestelkeuze of wil je persoonlijk verkoopadvies? Maak dan gebruik van het Mobile Aankoopadviesforum.