Zo, hier dan nog even de emails.
Lees ze van beneden naar boven omdat de laatst ontvangen helemaal bovenop staan.
Verder nog een heel standaard kopieer en plak emailtje ontvangen van marktplaats medewerker dat er meerdere mensen zijn die door hem zijn opgelicht, maar ze kunnen helaas niks doen.
Er word aanvraag gedaan om het bedrag terug te laten storten zodat we aan zijn adres gegevens kunnen komen.
Erg jammer hoor, meerdere mensen zijn de dupe van deze oplichter en er word gewoon geen actie ondernomen en hij kan gewoon zijn gang gaan.
----------
Laatste mail van mijn zus.
----------
Beste F,
Hierbij wil ik u melden dat ik helaas nog steeds niets van u heb per post of per e-mail heb mogen ontvangen.
Vriendelijk verzoek ik u om dit alsnog te doen.
Groeten,
T
-----------
Geen reactie op mail
-----------
Beste F,
Heeft u het geld ondertussen al ontvangen? Als het goed is moet u het vandaag Bijgeschreven krijgen.
Graag hoor ik het van u.
Mvg
T
-----------
Geen reactie op mail
-----------
Beste F,
Zou u even een email kunnen sturen zodra u het geld ontvangen heeft en dat het pakketje verzonden is?
Alvast bedankt.
Groetjes,
T
------------
Zijn laatste mail
-------------
Overboeking iphone is prima.
Graag een mail als het bedrag is overgemaakt wacht er nu op.
gr
--------
Reactie terug
---------
Op 15 maart 2012 20:41 schreef <xxxxxxxxx@hotmail.com> het volgende:
Fijn om te horen!
Ik maak nu de overboeking aan u in orde op rekeningnummer
*knip* met het bedrag van 285,75 euro o.v.v. Iphone. Volgens mij moet u het binnen een aantal tellen op uw rekening bijgeschreven hebben. Wel wil ik u er even op attenderen dat het geld wordt bijgeschreven via het rekeningnummer (abn) van mijn man, dhr D. XXXXXXX.
Mijn adres is:
T.a.v.: T XXXXXX
STRAATNAAM 000
0000 XX te Enschede
Alvast bedankt voor de gedane moeite!
Groeten,
T
-------------
Antwoord van hem op de vraag.
-------------
Date: Thu, 15 Mar 2012 20:29:46 +0100
Subject: Re: Reactie op uw advertentie: iPhone 4S 32 GB Zwart ! Gloednieuw & Garantie
From:
*knip*
To: xxxxxxxxxx@hotmail.com
Het is een originele toestel, heb het gekregen bij het verlengen van mijn abonnement.
Als de iphone u niet bevalt kunt u het altijd terug opsturen binnen 2 weken krijg u het geld terug indien u alles netjes uitpakt.
Graag een mail met de overboeking en u adres gegevens waar we iphone naar toe kan.
Mvg
-------------
Antwoord van mijn zus naar zijn eerste mail.
-------------
Beste F,
Wel heb ik nog een vraag aan u over de Iphone zelf, misschien een rare. Het gaat hier wel toch om een originele Iphone? Aangezien er gigantisch veel klonen op marktplaats te verkrijgen zijn.
Ik hoop dat u een betrouwbaar persoon bent en dat ik erop kan vertrouwen dat de iphone zoals u beloofd, wordt opgestuurd.
Groeten,
T
---------------
Zijn eerste email terug.
---------------
Date: Thu, 15 Mar 2012 20:23:55 +0100
Subject: Re: Reactie op uw advertentie: iPhone 4S 32 GB Zwart ! Gloednieuw & Garantie
From:
*knip*
To: xxxxxxxx@hotmail.com
Beste
Als je 285,75 euro overmaakt hebben we een deal.
Dan gaat die morgen op de post en heb je het 1 werkdag later in huis.
Hier heb je mijn gegevens.
*knip*
Ook heb ik dan jouw adres gegevens nodig voor het opsturen.
Ik hoor het van je.
--------------
Eerste reactie op zijn advertentie.
--------------
Beste F,
Hierbij wil ik u melden dat ik interesse heb in de Iphone die u te koop heeft staan.
Graag zou ik van u willen weten of het eventueel ook mogelijk is om de Iphone op te sturen, dit omdat ik in Enschede woon.
Ik ben eventueel mobiel bereikbaar op:
*knip*
Graag hoor ik het van u.
Met vriendelijke groet,
T
(6 jaar actief op Marktplaats)
[
Voor 2% gewijzigd door
Orion84 op 27-03-2012 09:22
. Reden: Persoonsgegevens verwijderd ]