Ik dacht al zoiets...
Vervolgens:Frank Martin schreef op zondag 25 maart 2012 @ 18:37:
[...]
Wat een gejank. Als ik in de TS lees dat iemand voor een ' sounds to good to be true' prijs een iPhone wil kopen, denk ik weer: daar hebben we weer een Nederlander die denkt voor de laagste prijs op de eerste rang te kunnen zitten. Ik zeg niet dat ze erom gevraagd heeft en ja, daders moeten gestraft worden, maar mensen die denken buitenkansjes te scoren moeten zelf ook maar eerst eens nadenken. Zou een hoop van dit soort topics schelen.
Verwijderd schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:09:
[...]
Nou Frank, das best knap, jij leest letterlijk dingen die er niet staan![]()
(in de psychologie hebben ze daar vast een heel mooi woord voor....)
Nergens staat in de tekst dat de iphone werd aangeboden voor een onwaarschijnlijk laag bedrag.
Wat een heleboel gejank zou schelen is mensen die nadenken voordat ze iets posten.
Iemand was het daar niet mee eens:Frank Martin schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:28:
[...]
Ik beheers de kunst van het tussen de regels doorlezen.
koeny 3 schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:40:
[...]
Dat niet zozeer, als wel het uit de duim zuigen van informatie.
Ah, daar komt de aap uit de mouw. Zelfs het bedrag had ik aardig goed geschat:Frank Martin schreef op zondag 25 maart 2012 @ 19:57:
[...]
Nee hoor. Statistiek. 99 van de 100 keer gaat het om iPhones die tegen onwaarschijnlijk lage prijzen worden aangeboden, bijvoorbeeld met smoezen als restpartijen of van de vrachtwagen gevallen devices. Lees de topics op internetoplichting ofzo er maar op na. Iedere boskabouter snapt dat een nieuwe iPhone 4S voor 300 euro niet waar kan zijn.
Overigens staat dit niet letterlijk in de TS, dus ik moet leren lezen inderdaad.
Dus.... Wederom: if it sounds to good etc etc etc.... Lullig voor de TS en de dader mag van mij gevierendeeld worden, maar ook hier is weer succesvol ingespeeld op hebzucht.Gabr1e7 schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:58:
Zo, hier dan nog even de emails.
Date: Thu, 15 Mar 2012 20:23:55 +0100
Subject: Re: Reactie op uw advertentie: iPhone 4S 32 GB Zwart ! Gloednieuw & Garantie
From: *knip*
To: xxxxxxxx@hotmail.com
Beste
Als je 285,75 euro overmaakt hebben we een deal.
Dan gaat die morgen op de post en heb je het 1 werkdag later in huis.
Hier heb je mijn gegevens.
*knip*
Ook heb ik dan jouw adres gegevens nodig voor het opsturen.
Ik hoor het van je.
[ Voor 1% gewijzigd door Orion84 op 27-03-2012 09:24 . Reden: Persoonsgegevens verwijderd ]