Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik de verhalen lees had ik dus in eerste instantie geluk en dan nu pech. Ipad3 met 3G gekocht bij de Dixons en helemaal perfect, geen vlekken, redelijk mooie kleur temperatuur en geen backlight bleeding.
Vorige week schoof ik mijn ipad in zn cover zie ik tot mijn schrik een haarscheurtje in het zwarte gedeelte waar de 3G antenne zit. Zo te zien ben ik niet de enige https://discussions.apple.../2585850?start=0&tstart=0 . Wat nu, ruilen voor een vervangend exemplaar (de eventuele discussie daar gelaten dat ik hem heb laten vallen oid) met alle kleurgezeur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:06

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Verwijderd schreef op dinsdag 09 oktober 2012 @ 11:46:
...
Wat nu, ruilen voor een vervangend exemplaar (de eventuele discussie daar gelaten dat ik hem heb laten vallen oid) met alle kleurgezeur?
Ik ben van maart t/m juli bezig geweest om een iPad met een acceptabel scherm te vinden (heb er nu 1 waarvan de kleuren OK zijn, maar waar 2 haren achter het glas zitten...). Als ik haarscheurtjes had bij de antenne zou ik dus niet gaan ruilen.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste