De one V, das een mooie, en hoef je iig niet meer te wachten op ICSKorvaag schreef op dinsdag 28 augustus 2012 @ 14:14:
[...]
De HTC one V die ik nu heb heeft dit inderdaad wel geregeld. Netjes Telfort/KPN zonder roaming en dus zonder 'data when roaming' vinkje.
Bedankt voor de URL van de app btw ! Ga ik zeker even onthouden.
Ik had ook her en der gevonden dat bij Roaming de geluidskwaliteit minder is omdat sommige telefoons overschakelen naar een oudere vocoder omdat deze door elke mast/netwerk ondersteund wordt. Geen idee of dit voor de Alcatel ook zo is, maar het zou zomaar kunnen. Het viel mij in ieder geval op dat ik zowel bij inkomend mobiel, inkomend vast als inkomend van een bepaald callcentre de kwaliteit even k*t was. De speaker is overigens wel prima.
Videobellen heb ik nog nooit gedaan, dus een front camera is voor mij van 0 waarde. Zelfs de camera op de achterkant hoeft van mij niet. Ik heb denk ik met mijn vorige telefoon in een jaar 30 foto's gemaakt oid. En vaak niet eens prive. Ik zal daarin wel een enorm ouwe lul zijn, maar ik hoef niet zo nodig alles te sharen wat ik tegenkom. Facebook geeft bij Mobile upload wel 23 foto's
De camera(s) hoeven voor mij ook niet zo nodig (ik ouwe lul wel met je mee