Zit mij suf te lezen, er zijn zoveel problemen om het Rooten te doorlopen.
Bij de één loopt het op rolletjes en bij de ander gaat het errug moeilijk.
Daarom ben ik er nog niet aan begonnen, want ik kan het mij niet veroorloven om met een onbruikbare telefoon te komen zitten.
Ik wil hem alleen Rooten om de voor mij 40 onnodige APPS eraf te krijgen, dat is een ellende.
En met er af bedoel ik ook helemaal weg en dus niet bij elkaar in een map zetten.
Heb het interne geheugen nodig om meerdere navigaties uit te proberen en vind het vreselijk lastig dat er ongebruikte apps op staan.
Met welke APP kun je nu die fabrieks zooi er af krijgen, kan dat nu wel of niet?
Ik lees wel wat over SystemPanel Pro, is dat die goedkope versie, onder de euro?
Weet alleen niet hoe je moet betalen, heb geen Creditkaart.
Áls dat werkt zou ik voorlopig verder kunnen en is Rooten voor mij niet gelijk nodig.
Als het niet kan met een APP, ja, dan zou ik graag een recente handleiding hebben, dus van A tot Z zonder verwijzingen naar andere dingen, want met al die linken uit het Root begin, vind ik het erg verwarrend.
Zou iemand dat in elkaar kunnen flanzen, voor een oudere? (in NL)
Maar hebben natuurlijk meerdere mensen baat bij.
Stap voor Stap is het allermooiste natuurlijk, kun je ook geen fouten maken
Toestel nu een paar maanden in huis, laatste tijd geen vastlopers meer gehad.
Toestel wordt wel heet, accu, als je het toestel gebruikt, maar dat wordt een Samsung Galaxy S2 ook (en meerdere merken) maar een HTC Desire weer niet.