Grimmbeard schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 21:11:
Wat een dramatische service van Dell. Mijn XPS15 geveld door waterschade nog geen 50 dagen na de aankoop. Collect and return mag je meteen 160 euro voor aftikken, wordt de laptop de volgende dag als het goed is meteen opgehaald heb je hem binnen 10 dagen terug. Alles ging erg snel, 14 maart opgehaald, mocht nog 380 euro aftikken voor reparatie en de laptop zou onderweg zijn en vrijdag 23 of maandag 26 maart geleverd worden werd me verteld. Dinsdag 27 maart nog niks, dus maar eens achteraan gegaan, kreeg ik op woensdag te horen dat het moederbord niet op voorraad was en die er pas vrijdag 30 maart zou zijn. Inmiddels heb ik helemaal niets meer gehoord, niemand kan me helpen als ik Dell bel en krijg via de mail alleen maar te horen dat de ene manager de andere manager gaat bellen en het onbegrijpelijk en niet de bedoeling is. Niemand lijkt te weten waarom het zo lang duurt of waar de laptop is, erg vervelend allemaal! Als ik bel dan word ik van de ene nietsnut naar andere doorverbonden die me niets kan vertellen. Is overigens met de Europese technische service van XPS laptops.
Ik heb anders hele goede ervaring met de Service van Dell.
Mijn adapter begon te kraken na 2 weken, na een mailtje had ik de volgende dag een nieuwe.
Één van de leds op mijn backlit keyboard kapot gegaan, weer na een mail de volgende dag een nieuwe.
Ook had ik al enkele maanden last van de fan die nogal vaak aansloeg bij simpele taken als browsen en word.
20-3-2012 heb ik via de mail contact opgenomen, zelfde dag nog mail dat de heatsink vervangen gaat worden laptop zou opgehaald worden door UPS. 23-3-2012 is deze opgehaald door UPS, 26-3-2012 ingesproken bericht dat hij aangekomen is en 29-3-2012 ingesproken bericht dat hij werd verzonden. Helaas is door slechte communicatie van UPS de laptop pas deze pas 3 April bij mij geleverd.
Maar goed, de heatsink en ventilator zijn vervangen en de ventilator slaat nu minder vaak aan, dus probleem is wel opgelost. Overigens is dit niet door DELL gedaan maar door Solid vision ICT Services in Almere.
Ik neem aan dat jou laptop ook bij Solid vision ligt, dus ja erg vreemd is het niet dat Dell jou geen duidelijk antwoord kan geven waarom het zo lang duurt.