rdt.dop schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 19:16:
Hi allemaal,
Ik heb gisteren gebeld met Dell service want ik had 2 vraagjes, maar ik wilde even aan jullie vragen of jullie het eens zijn met de antwoorden die ik kreeg.
1. Ik vroeg of ik nog backlit keyboard kon krijgen, want momenteel heb ik er geen. Er werd mij verteld dat er andere moederborden gemaakt worden voor XPS15 zonder backlit, dus als ik een backlit zou kopen, dat ik dan niet het benodigde 2e aansluitpunt zou kunnen vinden op mijn moederbord. Dit omdat mijn XPS15 in eerste instantie zonder backlit geleverd is en de moederbord dan maar 1 aansluit punt heeft. Weten jullie hier meer van?
Ik zou zeggen: Onzin.
Meerdere Tweakers, waaronder ikzelf hebben hun normale Tobo vervangen door een backlit. Dat 2e aansluitpunt is gewoon aanwezig op het moederbord. Dit kun je ook "redelijk eenvoudig" zelf checken, je hoeft enkel de wristpad en toetsenbord van je laptop te halen. (als je op mijn naam zoekt in het vorige topic kom je een handleiding met foto's tegen)
2. Mijn muis (touchpad en externe muis) loopt af en toe vast en voornamelijk tijdens gamen kan dit nogal vervelend zijn.. Ik heb in het begin mijn virus scanner eraf gehaald en die vervangen door MSE (wat een stuk lichter loopt) dit heeft niet geholpen. Volgens Dell Service moest ik mijn Bios vervangen naar A10 en een USB 3.0 update van de Dell Support site toepassen. Dit heb ik beide gedaan maar het probleem blijft nog steeds. Bij Dell Service zeiden ze dat als dat niet lukte, ik hem op moest sturen, maar dat duurt weer een paar dagen en daar zie ik tegen op.. Jullie nog ideeën?
Ik had zelf dit probleem toen ik Speedfan draaide. Heb je software draaien om je Fans / Temp sensoren te beheren?
3. Als ik mijn laptop toch moet opsturen en ze moeten dan bijvoorbeeld mijn moederbord vervangen of iets dergelijks, heb ik dan het recht om te vragen om een moederbord met 2 aansluitpunten zodat ik een backlit erbij kan nemen?
Hopelijk weten jullie iets meer dan Dell Support..
Groetjes
Je kunt het altijd proberen. Kans dat ze hem er gelijk in zetten voor je.
Ik heb net een extra lader (nu heb ik er 3

) en 9-Cell Accu gekocht van Theezakje Zo te zien werkt alles nog na die sloot was middel
[
Voor 3% gewijzigd door
Joolee op 28-03-2012 22:16
]