[Ervaringen] Dell XPS 15 - Deel 8 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 98.730 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matt1991
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 13-09 07:04
Volgens mij zijn de GT630M en de GT540M het zelfde
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 10:54:
Pff die nieuwe prijzen vallen wel vies tegen zeg. Voor bijna dezelfde configuratie heb ik vorig jaar 780,- euro betaald en zou ik nu 1399,- euro moeten betalen!

Met kortingsbonnen eraf en dergelijke kom je misschien eens op de 1100 euro maar dat is nog steeds veel te veel geld voor wat je krijgt imho.

De GT630M is niet veel beter als de GT540M zo te zien en de CPU's zijn tegenwoordig toch wel "snel genoeg" voor de meeste toepassingen.

AMD 9800X3D I Kingston Fury Beast 64GB CL30 6.000MT/s I MSI MAG B850 Tomahawk I ASUS Prime 9070XT I Lexar NM790 4TB I Google Pixel 9 Pro 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
^^

Ik zag het ook al.

Als je de GT640m wil ben je sowieso 1599,- kwijt.

Als ik dit had geweten had ik de oude xps15 met fullhd genomen. Helaas zijn die er nu niet meer.

Wanneer komt de Lenovo Y580 beschikbaar in NL ?

[ Voor 12% gewijzigd door Viper® op 26-06-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 16:43
Die prijs is gewoon veel te hoog. Jammer dat de XPS17 lijn geen update krijgt, dat terwijl m'n XPS17 vorige week is gestolen.. Gaat een moeilijk verhaal worden op deze manier. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
De Lenovo website zegt: Y580 available May 2012

Verder werkt de shop niet zo lekker en een plaatje hier en daar niet.

Ook niet echt kwaliteit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is lastig dat er niet veel alternatieven lijken te zijn voor de XPS 15 (lees een 1080p scherm op een 15 inch laptop + leuke processor en videokaart). Misschien kijken naar de nieuwe vostro's, mindere specs en niet echt moeders mooiste, maar dan wel weer een full hd scherm en een stuk goedkoper . . . Lastig . . .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom vind niemand die nieuwe inspiron 15r SE toch wat?
Die heeft toch ook een full hd scherm en verder redelijke specs..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olympia
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 25-06 01:52
Niemand klaagt over de Inspiron hoor, maar hij is pas net uit en er zijn nog geen goede reviews beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 20:12

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:04:
Ik sta op het punt er een te bestellen maar wou toch nog heel iets hulp/feedback

Als iemand even tijd heeft. Topic hier
Wanneer ik hem bestel/binnen heb, ben ik wel bereid om een uitgebreide review te schrijven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
  • Laatst online: 13-08 20:06
Waar halen jullie dan toch die kortingsbonnen weg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Daarisdie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:48:
Darkstone heeft een pagina terug een post gemaakt waarin de link staat naar een sheet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11-09 13:55
Daarisdie schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:48:
Of, google: dell korting, link 1. Niet geheel onvindbaar ;)

http://www1.euro.dell.com...9596&acd=1242212097620561

[ Voor 29% gewijzigd door Robsel_NL op 26-06-2012 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Mijn excuses dan voor mijn vraag... had verwacht dat er een heel stappenplan voor zou zijn. Maar als het overal weg te halen is kunnen ze die rommel dan niet direct met een scherpe prijs op de site zetten zonder deze onzin?

Edit

Ingevoerde waardebonnen
De volgende waardebonnen zijn ingevoerd, maar vereisen extra gegevens of voldoen niet aan de geldigheidseisen. Klik op Details bekijken voor meer informatie.

10% korting op geselecteerde Inspiron & XPS systemen vanaf €899.
Vervalt woensdag 27 juni 2012

[ Voor 40% gewijzigd door Flamingo BB op 26-06-2012 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:56
Die prijzen zijn een beetje jammer :(

Overigens kreeg ik ook de foutmelding van hierboven dat de waardebon niet geldig was voor de door mij gekozen samenstelling. Ik had de versie van 1599 (zonder kortingen) gekozen in de excel sheet van Darkstone.

Nog maar even een paar weken wachten om te kijken wat de prijzen doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 11:35:
Het is lastig dat er niet veel alternatieven lijken te zijn voor de XPS 15 (lees een 1080p scherm op een 15 inch laptop + leuke processor en videokaart). Misschien kijken naar de nieuwe vostro's, mindere specs en niet echt moeders mooiste, maar dan wel weer een full hd scherm en een stuk goedkoper . . . Lastig . . .
Wat dacht je van de Inspiron?
Iemand daar al een review over ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 12:04:
Dat is inderdaad wel een hele mooie geworden!

Full HD scherm, Back Lit keyboard en redelijke specificaties! :D

Ik hoop alleen dat het scherm ook een beetje de moeite waard en niet een prut TN paneeltje is anders schiet het alsnog niet op.

Ga je er zowel qua speakers als qua scherm op de XPS achteruit tegen terwijl ze nou niet veel goedkoper zijn :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bwlian
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 18:18
Vind het ook super hoor. Het is enkel dat de XPS met FHD (achteraf via ebay) nog steeds goedkoper is.

This space was intentionally left blank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChillPascal

ChillPascal

In the end...

Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 13:46:
[...]

Dat is inderdaad wel een hele mooie geworden!

Full HD scherm, Back Lit keyboard en redelijke specificaties! :D

Ik hoop alleen dat het scherm ook een beetje de moeite waard en niet een prut TN paneeltje is anders schiet het alsnog niet op.

Ga je er zowel qua speakers als qua scherm op de XPS achteruit tegen terwijl ze nou niet veel goedkoper zijn :F
Valt er iets te zeggen over de bouwkwaliteit of iets dergelijks?!
Voor het scherm ga ik vanmiddag in een chat met een meedewerker van Dell meer info vragen, en zou ik ook direct hier plaatsen.

Alleen zocht ik in de database hier de 15r SE maar kon deze niet vinden, was nl opzoek naar reviews, en een plaats waar ik mijn review kan schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChillPascal schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:33:
[...]

Valt er iets te zeggen over de bouwkwaliteit of iets dergelijks?!
Voor het scherm ga ik vanmiddag in een chat met een meedewerker van Dell meer info vragen, en zou ik ook direct hier plaatsen.

Alleen zocht ik in de database hier de 15r SE maar kon deze niet vinden, was nl opzoek naar reviews, en een plaats waar ik mijn review kan schrijven.
Meestal is de bouw kwaliteit bij de Inspiron serie "ietsje" minder. Mijn vorige Dell laptop (Inspiron 6400) heeft het 5 jaar uitgehouden met vrij intensief gebruik en afgezien van de "W" toets (mijn fout bij het schoonmaken :O) en de scharnieren van het scherm werkte alles nog prima na die 5 jaar.

Waarschijnlijk is dat niet iets om je veel zorgen over te maken bij Dell als je er netjes mee omgaat.

Dat in tegenstelling tot de Macbook van mijn vriendin waarbij na 3 jaar het plastic is gescheurd, de DVD drive kapot is gegaan en de adapter al 3x vervangen is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 09:59:
[...]

Een verlicht toetsenbord is trouwens standaard op de XPS 14-15 modellen.

Tevens: review XPS 14 op engadget: http://www.engadget.com/2012/06/26/dell-xps-14-review/
Ik lees net dat in Italie en Noorwegen er geen verlicht tobo in zit, dus heb ook mijn twijfels over NL. Het staat er namelijk niet specifiek bij. Zonder verlicht tobo koop ik hem al helemaal niet.

En volgens de dell chat ook geen verlicht toetsenbord. In een ultrabook. Die vanaf 1400 eu te koop is. Juist Dell. Het design doen julie nu goed, maar de rest... omfg.

[ Voor 13% gewijzigd door Robsel_NL op 26-06-2012 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:04
Robsel_NL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 14:49:
[...]

Ik lees net dat in Italie en Noorwegen er geen verlicht tobo in zit, dus heb ook mijn twijfels over NL. Het staat er namelijk niet specifiek bij. Zonder verlicht tobo koop ik hem al helemaal niet.

En volgens de dell chat ook geen verlicht toetsenbord. In een ultrabook. Die vanaf 1400 eu te koop is. Juist Dell. Het design doen julie nu goed, maar de rest... omfg.
OMG dan gaan ze Asus hard achterna die op veel N56 modellen ook geen backlit keyboard heeft in Europa en een overvloed aan verschillende types released zodat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Geldt dit ook voor de XPS 15? Als die met 1599 euro geen backlit keyboard heeft valt hij definitief af voor mij, veel te duur dan.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidshadow13 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:09:
[...]

OMG dan gaan ze Asus hard achterna die op veel N56 modellen ook geen backlit keyboard heeft in Europa en een overvloed aan verschillende types released zodat je door de bomen het bos niet meer ziet.

Geldt dit ook voor de XPS 15? Als die met 1599 euro geen backlit keyboard heeft valt hij definitief af voor mij, veel te duur dan.
Vrij belachelijk dus, de prijs enorm omhoog gooien en niet eens een backlit toetsen erbij leveren terwijl de Inspiron modellen deze wel krijgen. In Amerika is een backlit toetsenbord als sinds de XPS Studio dagen standaard geloof ik, waarom niet dan eindelijk eens een keertje voor Europa?

Het enige voordeel is dat de nieuwe laptops een stuk dunner zijn maar gezien de concessies die Dell daarvoor heeft moeten doen had ik liever een upgrade gezien van de "oude" XPS 15. Een 15 inch laptop koop je meestal toch meer als mobiel werkstation dan als iets dat je 4x per dag mee gaat slepen.

Erg jammer hoor van Dell.

Ondertussen maar even hopen dat de nieuwe Inspirons een IPS scherm hebben en niet een brak TN schermpje anders zijn dat erg aantrekkelijke laptops.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:32:
[...]
Het enige voordeel is dat de nieuwe laptops een stuk dunner zijn maar gezien de concessies die Dell daarvoor heeft moeten doen had ik liever een upgrade gezien van de "oude" XPS 15. Een 15 inch laptop koop je meestal toch meer als mobiel werkstation dan als iets dat je 4x per dag mee gaat slepen.

Erg jammer hoor van Dell.
Dat valt nog wel mee, bij mijn opleiding Informatica bij de HvA hebben de meeste mensen gewoon een 15 inch en nemen die de hele dag mee, gewoon omdat je daar veel lekkerder op kunt coden dan op een kleintje. Ik heb ook gevraagd aan studenten en bijna iedereen heeft een 15 inch daar.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• llrobinll
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 08-11-2023
Ik was ook van plan om de nieuwe XPS te kopen, maar de prijs..... daar wordt ik niet vrolijk van.
Ook de specs vallen tegen (scherm, speakers ect.)

(Die Lenovo Y580 lijkt mij wel wat, enig idee wanneer deze verkrijgbaar is in NL?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha die prijzen, wat een flop. Nou op naar de N56! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Davidshadow13 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:35:
[...]

Dat valt nog wel mee, bij mijn opleiding Informatica bij de HvA hebben de meeste mensen gewoon een 15 inch en nemen die de hele dag mee, gewoon omdat je daar veel lekkerder op kunt coden dan op een kleintje. Ik heb ook gevraagd aan studenten en bijna iedereen heeft een 15 inch daar.
Als je eenmaal op locatie bent is een 15 inch laptop goed te doen inderdaad, ik zie soms zelfs mensen hier rondlopen met een 17 inch laptop :o

Ik doelde meer op de groep mensen die 4x per dag op een andere locatie moet zijn of elk half uurtje zijn laptop mee sleept naar een andere meeting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Davidshadow13 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:09:
[...]

Ja, geld ook voor de xps 15, en zelfs telefonisch is het niet mogelijk deze te krijgen. Een stap terug van de vorige xps 15 dus....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Als ik de nadelen van de nieuwe XPS ten opzichte van de vorige XPS zie dan ben ik blij met de mijne. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
llrobinll schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 15:55:
Ik was ook van plan om de nieuwe XPS te kopen, maar de prijs..... daar wordt ik niet vrolijk van.
Ook de specs vallen tegen (scherm, speakers ect.)

(Die Lenovo Y580 lijkt mij wel wat, enig idee wanneer deze verkrijgbaar is in NL?)
De Lenovo NL site zegt mei 2012 :')

Overigens is de build quality en levertijd van Lenovo ook niet alles wat ik zo gelezen heb.

Ik kijk zelf nu naar de Msi GE60 (1099 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Op dell belgie is nog altijd enkel maar de vorige (sandy bridge) XPS beschikbaar... En als je dell vraagt wanneer ze naar Belgie komen krijg je te horen
Helaas kunnen we geen info geven over nieuwe producten voor ze uitkomen. Hou onze site goed in de gaten. ^IK
Achja, ze zijn toch duur voor wat je krijgt, kzal maar eens naar andere laptops gaan kijken om mijn huidige 1st generation quadcore dell XPS 15 te vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maffen
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:23
Ives schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:45:
Op dell belgie is nog altijd enkel maar de vorige (sandy bridge) XPS beschikbaar... En als je dell vraagt wanneer ze naar Belgie komen krijg je te horen

[...]

Achja, ze zijn toch duur voor wat je krijgt, kzal maar eens naar andere laptops gaan kijken om mijn huidige 1st generation quadcore dell XPS 15 te vervangen.
Voor bedrijven zijn ze al beschikbaar:
http://www.dell.com/be/bedrijven/p/inspiron-xps-laptops (2e rij rechts)

Ik was aan het wachten op deze nieuwe XPS reeks, om er een paar te kopen voor het bedrijf. Helaas met deze prijs vallen ze buiten budget. Ik zal eens moeten zien of de Vostro 3560 niet met SSD kan geleverd worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Maffen schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:53:
[...]

Voor bedrijven zijn ze al beschikbaar:
http://www.dell.com/be/bedrijven/p/inspiron-xps-laptops (2e rij rechts)

Ik was aan het wachten op deze nieuwe XPS reeks, om er een paar te kopen voor het bedrijf. Helaas met deze prijs vallen ze buiten budget. Ik zal eens moeten zien of de Vostro 3560 niet met SSD kan geleverd worden...
Ook in Belgie zijn ze al gewoon voor consumenten beschikbaar hoor.

http://www.dell.com/be/p/...=xps-laptops&isredir=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Robsel_NL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 16:59:
[...]

Ook in Belgie zijn ze al gewoon voor consumenten beschikbaar hoor.

http://www.dell.com/be/p/...=xps-laptops&isredir=true
Ajah, in de lijst waar ik keek stond gewoon de oude XPS15 nog zichtbaar en moest je horizontaal scrollen voor de nieuwe te ontdekken. Ze zijn er precies heel trots op /s.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens, voor de geintresseerde :

Nieuwe Intel Centrino Wireless N 1030 kaartje voor 10,- euro

en voor 13,- euro heb je de "advanced" versie.

Lijkt mij een vrij goedkope manier om Bluetooth toe te voegen op je laptop. Volgens mij scheelt dit weer een paar tientjes met de Dell site.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 26-06-2012 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:22
Na zelf jaren Dell laptops en desktops te hebben gehad en aangeraden en gekocht voor vrienden/kennissen lijkt dit een keerpunt te worden. Ik wordt er niet vrolijk van.. Ten opzichte van een mb pro ok, maar de rest van de markt wordt nu interessanter.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
  • Laatst online: 09-05 11:19
Dell heeft hier toch best wel de plank misgeslagen met de prijs. gelukkig is de nieuwe Vaio S uit die er ook wel heel mooi uit ziet en waar je ook nog wel 7% korting voor kan krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Priyantha Bleeker
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13-09 18:00

Priyantha Bleeker

Out and proud \o/ :D \o/

Zover ik weet zijn de oude XPS15 modellen via een AccountManager nog wel te bestellen, moet dan alleen wel telefonisch gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Mmmm tot nu toe weinig positieve reactie's...... Eigenlijk geen 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stiggy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:16
Tja, ik was eigenlijk ook aan het wachten op de niewe XPS 15 als vervanging van mijn XPS M1530. Ik wil power (en een SSD) en een mooi design. Mag best wat kosten, maar omfg, €1999,-?? En dan geen verlicht toetsenbord, geen blu-ray (op een multimedia laptop?) en geen build to order? Dat gaat hem niet worden denk ik... Die prijs is gevaarlijk dicht in de buurt van een MacBook Pro met Retina scherm, en dat lijkt me qua design (en scherm :) ) toch wel een stapje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 16:04
Stiggy schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:48:
Tja, ik was eigenlijk ook aan het wachten op de niewe XPS 15 als vervanging van mijn XPS M1530. Ik wil power (en een SSD) en een mooi design. Mag best wat kosten, maar omfg, €1999,-?? En dan geen verlicht toetsenbord, geen blu-ray (op een multimedia laptop?) en geen build to order? Dat gaat hem niet worden denk ik... Die prijs is gevaarlijk dicht in de buurt van een MacBook Pro met Retina scherm, en dat lijkt me qua design (en scherm :) ) toch wel een stapje beter.
Ja inderdaad, ik zat zelf al te kijken naar een 15z, weliswaar een sandy bridge maar wel een ssd van 256gb en 8gb ram voor maar 1299

http://www.dell.com/nl/p/xps-15z/pd.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
lukjah schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:50:
[...]

Ja inderdaad, ik zat zelf al te kijken naar een 15z, weliswaar een sandy bridge maar wel een ssd van 256gb en 8gb ram voor maar 1299

http://www.dell.com/nl/p/xps-15z/pd.aspx
die gaan wel snel kapot aangezien de bouwkwaliteit slecht is

[ Voor 4% gewijzigd door leopod op 26-06-2012 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
prut bouwkwaliteit idd..

De dell kan je nog goedkoper krijgen met kortingsbonnen. Maar kom op dell, € 1,354 met i7 en GT 640m. Dan koopt toch iedereen met verstand A) de sony S15 [norml]B)[/] de N56 of C) een latitude voor dezelfde prijs (ja, echt 8)7 ). Ik weet al een ding zeker: als mijn laptop vandaag het loodje legt wordt het geen XPS 15. Wat het dan wel word zou ik ook niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:00:
prut bouwkwaliteit idd..

De dell kan je nog goedkoper krijgen met kortingsbonnen. Maar kom op dell, € 1,354 met i7 en GT 640m. Dan koopt toch iedereen met verstand A) de sony S15 [norml]B)[/] de N56 of C) een latitude voor dezelfde prijs (ja, echt 8)7 ). Ik weet al een ding zeker: als mijn laptop vandaag het loodje legt wordt het geen XPS 15. Wat het dan wel word zou ik ook niet weten.
SE word niet standaard meer verkocht sinds de nieuwe S uit is (via edu store nog wel te halen maar we gaan maar uit van de gewone consument)

N56 is dan weer halve andere categorie aangezien dat toch wel echt een dikkert is vergeleken bij de S de XPS of de Z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Niet de dikte is bepalend voor de mobiliteit, maar het gewicht. En dat is iets wat de XPS niet veel beter doet dan de N56 helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:00:
prut bouwkwaliteit idd..

Die kortingsbonnen die ik gebruik zijn:

ZXHG50N7QQ204Q
DWTLN?RRND8X09

Maar het bedrag blijft op de volle prijs staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
http://www1.euro.dell.com...c=nl&l=nl&s=dhs&cs=nldhs1 werken gewoon bij mij, vanmorgen althans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:10:
Niet de dikte is bepalend voor de mobiliteit, maar het gewicht. En dat is iets wat de XPS niet veel beter doet dan de N56 helaas.
True, Maar de S weer wel (ik las ergens 2 kilogram, al is het niet heel erg goed te vinden) net als de Z, en dan heb je ook nog eens de optionele sheet battery bij de S. probleem is alleen dat er niet geen review is van het 15" model (wel van de nieuwe 13")

[ Voor 13% gewijzigd door leopod op 26-06-2012 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-04 13:20
@Darkstone: krijg je de korting nu nog steeds voor elkaar bij een XPS 15 van €1599.-?

Ik namelijk niet, maar ik krijg sowieso geen enkele korting op het systeem geregistreerd.

[ Voor 35% gewijzigd door RobertLikesTwea op 26-06-2012 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
weet ik ook meteen waarom ik daar toen niet naar had gekeken, slechte videokaart. en het is toch wel leuk om tussendoor iets te kunnen doen op je laptop. anders verschil is dat er nu een groter trackpad zonder knoppen is. driver problemen zullen wel bijvend zijn bij sony

[ Voor 3% gewijzigd door leopod op 26-06-2012 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
RobertLikesTwea schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:34:
@Darkstone: krijg je de korting nu nog steeds voor elkaar bij een XPS 15 van €1599.-?
Ik ook niet, zal dus wel over zijn. Ik zit ff te shoppen maar ik komen weinig laptops tegen met dezelfde specs (zonder dezelfde prijs aan te tikken). Als ik dezelfde specs (1599 versie) invoer op de sony vaio s is hij ook 1450, dit scheelt niet veel van de 15, daarbij komt dat het oog ook wat wil. En als de 10% kortingscodes weer werken is hij precies 1450, dus zo duur is die dan niet.

[ Voor 26% gewijzigd door lukjah op 26-06-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
RobertLikesTwea schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:34:

Ik namelijk niet, maar ik krijg sowieso geen enkele korting op het systeem geregistreerd.
Ik nu ook niet meer. Dat word even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:37:
[...]

Ik nu ook niet meer. Dat word even wachten.
Ok, dank voor het checken.

Aangezien er nu meer mensen aan het kijken zijn naar alternatieven, wat vinden jullie hier van? http://www.vizio.com/notebook/overview

Mocht dit een optie zijn dan weet ik in ieder geval nog niet hoe je 'm hier krijgt, maar daar zullen vast ook wel mogelijkheden voor zijn :)

[ Voor 25% gewijzigd door RobertLikesTwea op 26-06-2012 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
RobertLikesTwea schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:42:
[...]

Aangezien er nu meer mensen aan het kijken zijn naar alternatieven: aan het begin van deze maand zat ik ook te naar deze laptop te kijken: http://www.vizio.com/notebook/overview

Mocht dit een optie zijn dan moet ik nog wel even uitzoeken hoe ik 'm hier krijg :P
en ook hoe je hem terug krijgt als er iets mis mee is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
"Sorry. Forgot to mention. Backlit keyboard is standard on all configs in all regions. The spare parts tool isn't yet populated, so I can't confirm, but I think we don't even have a non-backlit part number."

Aldus Bill (company representative) Toch wel backlit blijkbaar. Je moet ook nooit een chat medewerker geloven... zucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Robsel_NL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:53:
"Sorry. Forgot to mention. Backlit keyboard is standard on all configs in all regions. The spare parts tool isn't yet populated, so I can't confirm, but I think we don't even have a non-backlit part number."

Aldus Bill (company representative) Toch wel backlit blijkbaar. Je moet ook nooit een chat medewerker geloven... zucht.
Gelukkig maar, de xps wordt toch steeds interessanter voor mij

Aangezien er nu meer mensen aan het kijken zijn naar alternatieven, wat vinden jullie hier van? http://www.vizio.com/notebook/overview

Mocht dit een optie zijn dan weet ik in ieder geval nog niet hoe je 'm hier krijgt, maar daar zullen vast ook wel mogelijkheden voor zijn
Die ziet er goed uit, maar waar moet ie vandaan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Volgens mij las ik ergens dat het een merk is uit de states dat nu veel met tv's doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
Robsel_NL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:11:
Volgens mij las ik ergens dat het een merk is uit de states dat nu veel met tv's doet.
Klopt. Vizio is een relatief klein Amerikaans bedrijf dat zoals ik het heb begrepen (maar pin me er niet op vast) nu de meeste televisies in Amerika per jaar verkoopt. Ze willen nu hetzelfde gaan bewerkstelligen op de pc-markt. Hier een filmpje met een impressie van het bedrijf en hun nieuwe producten:

http://www.theverge.com/2...Tr-UQ4ReZpXz24GuWk_QU_mu-

Het lijken mij mooie producten, maar het is wel zoals Leopod aangeeft, wat als het terug moet...

[ Voor 7% gewijzigd door RobertLikesTwea op 26-06-2012 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Ik hoop dan dat ze hun ervaring in schermen meenemen in de laptop business ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
[...]

Mocht dit een optie zijn dan weet ik in ieder geval nog niet hoe je 'm hier krijgt, maar daar zullen vast ook wel mogelijkheden voor zijn :)
Ze verkopen hem alleen in noord-amerika, maar ik wil er wel een :9 :) ziet er goed uit en wat ik gezien heb in filmpjes met passie gemaakt van de beste onderdelen. Tenminste niet zo'n arrogant bedrijf dat alleen maar voor winst iets ontwikkeld, zij willen gewoon echt iets maken dat goed is voor de gebruiker :)

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:22
Stiggy schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 18:48:
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma maar je moet wel de specs naast mekaar leggen en dan zie je dat alleen een 512 ssd van Apple een whopping extra 900€ betekent.. Dus zo dicht zit je dan ook weer niet bij de xps.

Edit,ik zie dat dat op de standaard mbp is, de retina heeft alleen een 256 ssd en dan moet je voor de duurste met 512 gaan en dan ben je toch zo'n 1000€ duurder uit.

[ Voor 8% gewijzigd door cbr600f4i op 26-06-2012 21:26 ]

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
Robsel_NL schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 19:53:

Zou best kunnen kloppen ja, want ik kan mij niet voorstellen dat hier geen backlit in zit.. Met deze laptop willen ze toch gaan concurreren met o.a de MBP, het weglaten van backlit zou een serieuze faal zijn.
[...]

Gaaf apparaat, ik zie ook steeds meer van hun computers langskomen op de Facebookpagina van Microsoft.
Davidshadow13 schreef op dinsdag 26 juni 2012 @ 20:40:
[...]
Ze verkopen hem alleen in noord-amerika, maar ik wil er wel een :9 :) ziet er goed uit en wat ik gezien heb in filmpjes met passie gemaakt van de beste onderdelen. Tenminste niet zo'n arrogant bedrijf dat alleen maar voor winst iets ontwikkeld, zij willen gewoon echt iets maken dat goed is voor de gebruiker :)
Zo te horen heeft de PR-afdeling hun werk goed gedaan. :+

[ Voor 17% gewijzigd door S_Chief op 26-06-2012 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Is het mogelijk om apart een 4gb module bij te bestellen? Op zicht heb ik genoeg aan de 1499 variant, maar ik vind de ram een beetje aan de lage kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roelf-99
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 10-11-2022
IK vind de discussie hier over een opvolger dan wel alternatief voor de XPS15 volledig off-topic. Dit forum gaat over :[Ervaringen] Dell XPS 15 Dus ik verwijs graag naar aankoop/advies forums

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
De kortingscodes horen te werken, je moet ff chatten
09:36:55 Luuk Holleman
Eerste vraag/Commentaar: De couponcodes werken niet bij de nieuwe XPS 15. Ook had ik een vraag over het uitbreiden van de ram.
U bent verbonden met Mohammed_Haddad
09:37:06 Mohammed_Haddad
Hartelijk welkom bij de Sales Afdeling van Dell Nederland/Belgie. mijn naam is Mohammed uw sales adviseur vandaag.
09:37:13 Luuk Holleman
Hallo
09:37:36 Mohammed_Haddad
Dat klopt,gisteren was dat ook zo het geval.
09:37:46 Luuk Holleman
Horen ze wel te werken?
09:39:01 Mohammed_Haddad
ja wel
09:39:06 Mohammed_Haddad
Ik kan voor u een vrijblijvende digitale offerte in orde maken zodat u het op uw gemak kan doornemen en bezichtigen ,mailt u mij maar het mandje toe plus uw personalia voornaam, naam adres en uw telefoonnummer zodat u alles zwart op wit kan checken :xxxx@dell.com
Emailadres weggehaald, als je korting wil moet je zelf chatten :)

[ Voor 3% gewijzigd door lukjah op 27-06-2012 09:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raindeer
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 27-08 14:18
Grmbl, 9 cells batter na 18 maanden naar de mallemoeren. In plaats van 8 uur doet ie het nu nog maar een uur of 2. Verder flikkert het batterij lampje continu oranje. Dell gebeld en gehoord dat de batterij niet onder de garantie valt en dat een nieuwe batterij 170 euro is. Prettige dag verder...

enige waar ik wel blij om ben is dat je de batterij nog kunt vervangen.. stel je voor dat je de batterij ook nog door een reparateur moet laten vervangen.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-09 10:39
Raindeer schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:30:
Grmbl, 9 cells batter na 18 maanden naar de mallemoeren. In plaats van 8 uur doet ie het nu nog maar een uur of 2. Verder flikkert het batterij lampje continu oranje. Dell gebeld en gehoord dat de batterij niet onder de garantie valt en dat een nieuwe batterij 170 euro is. Prettige dag verder...

enige waar ik wel blij om ben is dat je de batterij nog kunt vervangen.. stel je voor dat je de batterij ook nog door een reparateur moet laten vervangen.. :(
Kan je met een beetje zoeken op het internet niet een clone voor de helft vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
@Lucjah: Raar mannetje die Mohammed..... Heb 'm ook 2 vragen gesteld, over het verlichte toetsenbord en die kortingscodes. Verlicht toetsenbord zit er dus niet in en de codes moeten gewoon werken. BAM SESSIE BEEINDIGD. Kon er niet op doorvragen niks verder :S.

Wie kan mij met 100% zekerheid vertellen of er nu wel of niet een verl. toetsenbord in zit?

En die codes weet ik zelf wel het antwoord op die werken gewoon niet......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://ic.tweakimg.net/ext/i/imagelarge/1340108441.jpeg (artikel over nieuwe XPS15)

F6 lijkt mij toch de Fn-toets voor backlit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leopod
Een hogere pr man heeft al gezegd dat alle toetsenbord versies verlicht zullen zijn, daar zou ik eerder naar luisteren dan zo'n helpdesk mannetje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NSG
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 09:33

NSG

Je weet niks!

Raindeer schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:30:

Garantie van accu is 1 jaar (punt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfie104
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
Nixo schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:57:
[...]

Kan je met een beetje zoeken op het internet niet een clone voor de helft vinden?
Kijk eens... vanaf 40 euro. Persoonlijk zou ik wel eentje kiezen die 3 jaar garantie geeft, dat wekt wat meer vertrouwen. Dan is het wel wat duurder, maar nog steeds geen 170 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Daarisdie schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 10:59:
@Lucjah: Raar mannetje die Mohammed..... Heb 'm ook 2 vragen gesteld, over het verlichte toetsenbord en die kortingscodes. Verlicht toetsenbord zit er dus niet in en de codes moeten gewoon werken. BAM SESSIE BEEINDIGD. Kon er niet op doorvragen niks verder :S.

Wie kan mij met 100% zekerheid vertellen of er nu wel of niet een verl. toetsenbord in zit?

En die codes weet ik zelf wel het antwoord op die werken gewoon niet......
http://forum.notebookrevi...l521x-ivy-bridge-406.html

Zie daar, Bill (company representative) eet zijn pet op als er geen verlicht tobo in zit. Ik heb net ook met een mohammed gechat, eerst zei hij dat hij alleen een 10% kortingscode kon geven en later zei hij dat hij een offerte ging opsturen zodra hij daar akkoord voor heeft. Maar het hoeft niet de zelffde Mohammed te zijn het is een vrij populaire naam..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aangezien de accu van buiten de EU komt moet je daar wel ook nog 19% BTW bovenop doen + EUR 12,50 importkosten.
Hetzelfde (inclusief ook nog eens invoerrechten) geldt voor de eerder genoemde laptop uit de VS.
Bezint eer ge begint. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfie104
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-11-2023
Verwijderd schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 13:22:
Aangezien de accu van buiten de EU komt moet je daar wel ook nog 19% BTW bovenop doen + EUR 12,50 importkosten.
Hetzelfde (inclusief ook nog eens invoerrechten) geldt voor de eerder genoemde laptop uit de VS.
Bezint eer ge begint. ;)
Ja klopt. Wanneer het uit China komt (de accu) moet je zelf aangifte doen, anders zal hij in 99.9% van de gevallen geruisloos bij je bezorgt worden ;)
Vanuit Amerika (laptop) hoef je zelf geen aangifte te doen, dat gebeurt volautomatisch voor 99.5% van de pakketten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Quick review: http://www.overclock.net/...21x-review-almost-perfect

Idd met verlicht toetsenbord: YouTube: Dell XPS 15 Notebook Hands On

[ Voor 6% gewijzigd door Flamingo BB op 27-06-2012 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Mooi om de review te lezen. Begin er positiever over te worden. Maar nog steeds vind ik m veel te duur.
Start bij 1300 en duurste is 2000.

Wat ik erg mooi van dell vind over de nieuwe xps 15. Je kan de hele onderkant eraf halen en je hebt direct toegang tot zo goed als alles :D Dat vind ik erg handig.

[ Voor 38% gewijzigd door Nixo op 27-06-2012 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Te duur ?

Belachelijk duur zoals het er nu uit ziet.

1300 voor een i5 dual core en een 630m ? De 630m is gewoon een 540m , en dat is gewoon weer een 425m met iets hogere clocks. Echt om te janken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertLikesTwea
Ok, net gebeld met Dell. Ze blijven volhouden dat er geen back-lit toetsenbord in zit. Als je dan vraagt of ze het zeker weten zeggen "ze" ja, maar als je dan doorvraagt blijkt het niet zo te zijn dat het expliciet in hun informatie staat vermeld dat er geen back-lit toetsenbord op zit.

Ik denk dat het wel in de laptop zit, maar dat ze bij de helpdesk gewoon niet goed op de hoogte zijn.

Ik wilde het systeem van €1599.- kopen en die kan ik nu krijgen voor €1468.- (10% korting) Is het al iemand gelukt om goedkoper te bestellen? In de lijst van Darkstone staat €1354.- (al heeft Darkstone hierboven ook al aangegeven dat dit gisteren later op de dag niet meer lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=38492134,noline]Wat ik erg mooi van dell vind over de nieuwe xps 15. Je kan de hele onderkant eraf halen en je hebt direct toegang tot zo goed als alles :D Dat vind ik erg handig.
Maar bv om je RAM te veranderen:
Follow the instructions from step 1 to step 7 in "Removing the Base Cover" on
page 11.
2 Remove the battery. See "Removing the Battery" on page 21.
3 If you are removing the secondary memory-module, see "Procedure" on page 24.
4 If you are removing the primary memory-module:
a Remove the wireless mini-card. See "Removing the Wireless Mini-Card" on
page 34.
b Follow the instructions from step 1 to step 3 in "Removing the Hard Drive" on
page 27.
c Remove the fan. See "Removing the Fan" on page 41.
d Remove the processor heat-sink. See "Removing the Processor Heat-Sink" on
page 43.
e Follow the instructions from step 1 to step 10 in "Removing the System Board"
on page 53.
Bron: http://support.dell.com/s.../xpsL521x/en/om/en_om.pdf

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2012 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
RobertLikesTwea schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 17:15:
Ok, net gebeld met Dell. Ze blijven volhouden dat er geen back-lit toetsenbord in zit. Als je dan vraagt of ze het zeker weten zeggen "ze" ja, maar als je dan doorvraagt blijkt het niet zo te zijn dat het expliciet in hun informatie staat vermeld dat er geen back-lit toetsenbord op zit.

Ik denk dat het wel in de laptop zit, maar dat ze bij de helpdesk gewoon niet goed op de hoogte zijn.
Je ziet op het F6 knopje in het filmpje een paar posts terug ook het logo staan voor backlit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 19:08
Ik ga ook het systeem van 1599 kopen over 4 maanden, eerst maar is de reviews afwachten enzo.
Ik ga hem ook netjes houden met zo'n Radtech Screensavrz, denk ik dan..

Maar als je nu al 10% korting kunt krijgen, hoe zal dat binnenkort zitten dan? 10% is al redelijk veel..

Las hierboven dat mensen niet weten of er een backlight is...

Letterlijk gekopierd:

Toetsenbord / touchpad

Chiclet-toetsenbord met achtergrondverlichting op volledige grootte; morsbestendig
In het glas geïntegreerde touchpad met knoppen, met ondersteuning voor gebaarfunctie

En een link: http://www.dell.com/nl/p/...520&model_id=xps-15-l521x

[ Voor 41% gewijzigd door Droid op 27-06-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Merk overigens ook op dat ze in USA een blu-ray speler krijgen, terwijl wij enkel een DVD speler krijgen in deze "high-end multimedia laptop".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
Op Notebookreview zijn ze ook erg positief over de nieuwe XPS lijn. Dus het lijkt allemaal zo slecht nog niet.

Alleen vind ik dat de reviewer wel een beetje te positief is vooral over de prijs, welke hij juist aan de lage kant vind. De dollarprijzen starten bij $1299 voor de XPS15 belachelijk dat de europrijzen zelfs hoger zijn. Dit zou maximaal gelijk mogen zijn maar liever beginnen bij 1099, 1399, 1599 in plaats van de belachelijke 1399, 1599, 1999 euro die ze er nu voor vragen. Hopelijk realiseert Dell dit zich ook en passen ze nog binnen twee maanden de prijzen aan. Ze zullen wel moeten als de orders achterwege blijven.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsel_NL
Dit is volgens mij voor 1 geheugenslotje, die andere schijnt wel makkelijker te bereiken te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
Alfie104 schreef op woensdag 27 juni 2012 @ 12:34:
[...]

Kijk eens... vanaf 40 euro. Persoonlijk zou ik wel eentje kiezen die 3 jaar garantie geeft, dat wekt wat meer vertrouwen. Dan is het wel wat duurder, maar nog steeds geen 170 euro.
Er staat een capaciteit van 6600mah bij, is niet echt vergelijkbaar met de officiële 9-cell batterij dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Klopt. De echte is 8100mAh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdietger
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 14:14
Welke ssd's 512gb zouden er gebruikt worden in het duurste model? Want 400 euro is niet te veel als het een Samsung 830 zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Samsung 830's meestal. Al raad ik pricewatch: Crucial m4 CT512M4SSD2 512GB aan vanwege de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rjvisje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 13-09 22:30
Een paar dagen terug heb ik ook m'n HDD verhuisd naar een caddy en een 128GB Samsung 830 SSD op zijn plek geplaatst.
De laptop draait nu als een zonnetje, ik heb de drivers van het lijstje van slow whoop gepakt, maar ik heb 2 problemen / punten waar ik nog niet uit kom.

De 6230 Wlan kaart weigert nu op het werk met het netwerk te verbinden (WPA2 enterprise) waar dit vroeger nog wel goed ging.. Telefoon heeft er met dezelfde inloggegevens geen problemen mee en thuis verbindt de xps ook probleemloos met de airports. (heb hier ook al wel meerdere drivers voor geprobeerd).

2e punt is dat hij bij m'n RAM geheugen aangeeft 8GB geïnstalleerd te zijn met 7.9 beschikbaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Nieuwe kortingscode van 10% die wel werkt op de nieuwe xps, geldig tm 4 juli:

WRCH32NVQS96TL

[ Voor 4% gewijzigd door lukjah op 28-06-2012 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
lukjah schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 11:12:
Nieuwe kortingscode van 10% die wel werkt op de nieuwe xps, geldig tm 4 juli:

WRCH32NVQS96TL
Hij werkt.

Jammer alleen dat je nu wel weer 30 euro extra kosten krijgt voor verzending.
Ik denk dan kom op Dell, premium notebook met goeie support vanaf 1300 euro, altijd gratis levering.

In principe is het instapmodel voor mij goed genoeg, alleen heb ik liever de iets snellere videokaart en 8 Gb geheugen. Het i7 model heeft weer een 5400rpm schijf.
Zucht.

Ik kijk het nog even aan komende tijd. Wacht ik gelijk op de Lenovo, Asus, Sony en Vizio (als die hier komt).
Kan op dit moment niet echt een model/configuratie vinden voor een redelijke prijs waarvan ik zeg, ja dat is hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Ik kom nu nog uit op een bedrag van 1468,10.... Terwijl 850,- de max was hehe. Denk dat ik van die 850,- maar sowie van af moet stappen.

Ik heb me nog nooit beziggehouden verder met Dell, maar kunnen we de aankomende tijd nog andere kortingen verwachten of laten ze het hier eerst nu wel ff bij? Gezien ze nu in een paar dagen tijd al 2 "acties" hebben gehad. Ik blijf het trouwens van de zotten vinden dat ze zo te werk gaan om hun producten aan de man te brengen.

In Frankrijk hebben ze keuze uit meerdere configs... En bv. met 250gb verschil in dezelfde laptop betaal je hier 100,- meer.

http://www.dell.com/fr/p/xps-15-l521x/fs

[ Voor 15% gewijzigd door Flamingo BB op 28-06-2012 12:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ja zag ik ook al

Instap NL = 1399,-
Instap FR = 1199,-

Zelfde specs.
Lekker hoor zulke vrije markthandel en open grenzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de meeste andere landen kost het instapmodel 1299 euro, alleen in het VK is hij (nog) duurder.
Zoals al gezegd is: we houden de prijsontwikkeling de komende tijd nauwlettend in de gaten, want deze prijzen zijn onhoudbaar en zullen toch zeker (m.i.) 300 euro moeten zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixo
Viper® schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 12:42:
Ja zag ik ook al

Instap NL = 1399,-
Instap FR = 1199,-

Zelfde specs.
Lekker hoor zulke vrije markthandel en open grenzen.
op dell.de zitten ze ertussen in

€ 1299,-

rare jongens bij dell....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Ik vraag me af of hun dan ook nog eens die 10% korting er over heen kunnen krijgen. Want bij het 1599,- model zijn wij weer 60,- goedkoper (als de FR geen 10% hebben). Alleen hun krijgen er dan wel weer dit bij mocht je daar waarde aan hechten:

Adobe® Photoshop® Elements + Premiere® Elements inclus. Valeur 80€
Expire le jeudi 5 juillet 2012
les détails

Maar maakt eigenlijk ook allemaal niet uit... Ik woon in NL en dat moet een juiste prijs zijn :D. Ik wacht het nog heel ff af en anders naar wat anders op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Daarisdie schreef op donderdag 28 juni 2012 @ 13:37:
Ik vraag me af of hun dan ook nog eens die 10% korting er over heen kunnen krijgen. Want bij het 1599,- model zijn wij weer 60,- goedkoper (als de FR geen 10% hebben). Alleen hun krijgen er dan wel weer dit bij mocht je daar waarde aan hechten:

Adobe® Photoshop® Elements + Premiere® Elements inclus. Valeur 80€
Expire le jeudi 5 juillet 2012
les détails

Maar maakt eigenlijk ook allemaal niet uit... Ik woon in NL en dat moet een juiste prijs zijn :D. Ik wacht het nog heel ff af en anders naar wat anders op zoek.
Wij hebben 160 euro korting, niet om downloaden aan te moedigen maar photoshop is te downloaden, 160 euro niet. Was het maar zo'n feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flamingo BB
Weet niet of dit al gepost was..... maar als je zo kijkt lijkt het scherm wel een spiegel.

Hands-on: http://www.notebookcheck....15-Notebooks.77220.0.html

[ Voor 27% gewijzigd door Flamingo BB op 28-06-2012 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lukjah
Ik heb de 1599 versie net gekocht, met de coupon die ik hier eerder poste heeft hij me 1440 gekost, is wat duurder dan andere laptops met dezelfde specs, maar het oog wil ook wat. Het is de mooiste laptop op dit moment op de macbook na, maarja, ik ben absoluut geen fan van apple policy en hun prijzen dus die valt af. Daarbij komt ook dat mijn informatica opleiding over 8 weken begint, ik kan niet wachten op eventuele prijsverlagingen.

Levertijd is 7-8 werkdagen.

[ Voor 14% gewijzigd door lukjah op 28-06-2012 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Je bent shopkorting niet vergeten hoop ik: http://www.shopkorting.nl/winkel/Dell?
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
De CSL policy geldt ook voor ervaringen topics zoals deze! Dat wil dus zeggen dat de zogenaamde 'welke moet ik nemen?'-vragen hier niet gewenst zijn. Hiervoor kan je terecht in de NBBG topics.
Vergeet ook Dell waardebonnen topic en Dell levertijden topic niet.