En op een gegeven moment kan je **PART 2** er van maken voor de volgende hunt!Quad schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:11:
[...]
Nope, dit topic heet straks *Voorbij* en als ze verzonden worden heet hij *Uitpakken*.
285 incl. dacht ik.Cheshire schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:11:
[...]
Sh*t had ik graag willen hebben? Welke prijs?
Next, I am going to bed
[ Voor 70% gewijzigd door jpdove op 21-03-2012 00:13 ]
Hier is de schade een box van 60 en oortjes van 30. Al zit ik er over te twijfelen om financieel gezien die box af te zeggen nu ik is ff nadenk als arme scholier
Omdat het kan.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenisCheshire schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:11:
[...]
Sh*t had ik graag willen hebben? Welke prijs?
269,95 was de prijs absoluut.
Producten die erin zit verkopen?dragon4ce schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:12:
Hier is de schade een box van 60 en oortjes van 30. Al zit ik er over te twijfelen om financieel gezien die box af te zeggen nu ik is ff nadenk als arme scholier
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Ik heb helaas niks kunnen bemachtigen wat ik wilde hebben. Ik vraag me af hoe mensen zo snel toch zaken kunnen boeken.
Zag al iets van scripts etc et , weet me god niet wat et is

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
achja, volgens mij kan je rood staan op paypal
Omdat het kan.
Nou was weer dolletjes hier op 't forum! truste allemaal!
Het antwoord zit in de box
Scripts werkte niet meer geloof ik, toch? Aangezien er een ID tijdens de hunt gekoppeld is aan elke bestelprocedure.
Iemand die iets nuttigs kan zeggen over de Deel Inspiron M5110 ?
Dell website zuigt aan alle kanten om goede info te vinden..... kan ik bijvoorbeeld nog een extra hd kwijt?
(zo ja dan is de SSD die nu op ibood staat wel interresant)
Dell website zuigt aan alle kanten om goede info te vinden..... kan ik bijvoorbeeld nog een extra hd kwijt?
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Scripts, dat zijn accountmanagers die heel de dag refreshen om producten voor jou te reserveren. Zelfs Chinese kantoren doen er aan mee. Als je niet de beschikking hebt tot zulke middelen kun je inderdaad net zo goed niet mee doen.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:14:
Ik heb helaas niks kunnen bemachtigen wat ik wilde hebben. Ik vraag me af hoe mensen zo snel toch zaken kunnen boeken.
Tsja. Thats all in the game of iBood HuntMalarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:08:
[...]
Geen Galaxy duo pack. Zoals ik al zei ik had die bestelprocedure echt heel goed onder de knie, echt heel veel keer besteld en weer geannuleerd.
Ik was zo beidehand om 4 minuten van te voren een bestelling via paypal nog eens te testen. Ik heb de box zelfs tot 2! toe besteld. Zo snel was ik wel, maar tot 2x toe werd ik afgewezen omdat ik daarnet nog een bestelling had geannuleerd.
ARGHHH
Gegeten? Sh*t helemaal vergeten. Tijd voor het Spongebob tosti-ijzer.walletje-w schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:08:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoeveel mensen er nog niet hebben gegeten.
Die Dell is niet prettig, en je kan er alleen een extra HDD in kwijt als je een caddy plaatst en DVD drive eruit haalt.WPN schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:16:
Iemand die iets nuttigs kan zeggen over de Deel Inspiron M5110 ?
⏩ PVOutput☀️
Ja, lees hierboven maar.
Ik heb toch echt 'gewoon' met de hand op kopuhkopuhkopuh geklikt om een box te bemachtigen. Klik, scroll naar beneden, next, paypal selecteren en betalen.Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:16:
[...]
Scripts, dat zijn accountmanagers die heel de dag refreshen om producten voor jou te reserveren. Zelfs Chinese kantoren doen er aan mee. Als je niet de beschikking hebt tot zulke middelen kun je inderdaad net zo goed niet mee doen.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
@Malarky kan je niet ff modje wakker maken voor TW en titelfix?
⏩ PVOutput☀️
@quad wat is er niet prettig aan de dell?
dvddrive was ik niet van plan te gebruiken, dan is de caddy wel een leuk idee
Als ik denk zoals ik dacht, dan doe ik zoals ik deed, als ik doe zoals ik deed, dan denk ik zoals ik dacht! Cogito Ergo Sum
Goede hunt, voor het eerst dat ik vijf dingen heb gekocht en gewoon normaal de tijd had om tot bestellen over te gaan zonder dat het volgende artikel er alweer opstond. 
- HDGear High Speed HDMI v1.4 Kabels 2 meter Gold-Plated DuoPack € 6.95
- Duopack High Peak Slaapzak Patrol € 19.95
- Klipsch Image S4i in-ears € 39.95
- Patriot Supersonic Magnum 64 GB USB 3.0 Black € 69.95
- mrHandsfree Music Transmitter € 9.95
Ik ook, maar dan met creditcard. Gewoon met de hand. Meer shooters en RTS'en spelen is mijn adviesTMoose schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:18:
[...]
Ik heb toch echt 'gewoon' met de hand op kopuhkopuhkopuh geklikt om een box te bemachtigen. Klik, scroll naar beneden, next, paypal selecteren en betalen.

Het is echt maar 3x klikken ofzo, dat kan prima in 1 á 2 seconde. Je moet natuurlijk wel iets van een autorefresher hebben zodat je het direct ziet als het product online staat. Maar daarna is het gewoon klikkerdeklik. (als je je gegevens ingevuld hebt bij iBood, als je dat niet in je profiel hebt ben je totaal kansloosVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:14:
Toch word ik wel benieuwd naar de inhoud van de box na alle DM's ..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Nu het nog kan snel iedereen bedanken voor de 'slow'chatQuad schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:18:
Ligt Zeef alweer te maffen of gewoon beetje lui om TT te veranderen?
Al gebeurd?Quad schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:18:
Keihard f5-en. Google Chrome vult automatisch mn info in de invulveldjes... Dat, gepaard met een beetje geluk.TMoose schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:18:
[...]
Ik heb toch echt 'gewoon' met de hand op kopuhkopuhkopuh geklikt om een box te bemachtigen. Klik, scroll naar beneden, next, paypal selecteren en betalen.
Hij is wat aan zware kant, en graphics zijn niet zo uber als ibood doet vermoeden.WPN schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:18:
@quad wat is er niet prettig aan de dell?
Maar al met al prijs/kwaliteit wel nette zaak natuurlijk!
Edit: Anders moet je maar even DM-en, off topic is niet bedoeling meer na de Hunt
[ Voor 10% gewijzigd door Quad op 21-03-2012 00:22 ]
⏩ PVOutput☀️
TT = VOORBIJ, dus zal iig gedeeltelijk wakker zijnDarkShadow16 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:19:
Ligt Zeef alweer te maffen of gewoon beetje lui om TT te veranderen?
Is het iemand ooit gelukt een Ibood Box terug te sturen? Op grond van 7 dagen inzien?
Mijn excuses aan iedereen voor het trollen over de inhoud van de box heel de dag
Heb je net van mijn negeer knop afgehaald.Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:21:
Mijn excuses aan iedereen voor het trollen over de inhoud van de box heel de dag
⏩ PVOutput☀️
Duidelijk, ben niet opzoek naar uber uber graphics op een laptop 
als ik dat perse wil dan zetten we een pc in elkaar.....
als ik dat perse wil dan zetten we een pc in elkaar.....
Ben nu wel teleurgesteld als er geen galaxy duo pack in zit hoor.Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:21:
Lol goed bedacht, maar volgens mij zit er meestal wel eea van waarde in waardoor het uit kan. Maar iedereen hoopt natuurlijk op de wii of galaxy of whateverIamzero456 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:20:
Is het iemand ooit gelukt een Ibood Box terug te sturen? Op grond van 7 dagen inzien?
Oh? Wie heb je pogen te trollen dan jonguh?Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:21:
Ach, Dat heeft mede bijgedragen aan de 'eerst-klikken, dan nadenken' methodiek, die mij toch aan een BOX heeft geholpenMalarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:21:
Ik smeer hem, trusten mensen, bedankt voor de gezelligheid, de whiskygesprekken, de muziek en het gezeik op alle producten zonder USB
ik hoorde toch echt een weekLizard schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:22:
De volgende hunt gaat 2 (!) dagen duren. Bron
Wie gaat nu het kampvuurverhaaltje vertellen dan?citruspers schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:22:
Ik smeer hem, trusten mensen, bedankt voor de gezelligheid, de whiskygesprekken, de muziek en het gezeik op alle producten zonder USB
⏩ PVOutput☀️
Snel tijd voor een biertje, en dan slapen. Morgen weer lekker werken ..
Was gezellig mensen! wie weet tot de volgende hunt!
Was gezellig mensen! wie weet tot de volgende hunt!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Dit keer een aantal leuke spullen kunnen scoren.
SOG S69-N PowerLock 2.0 EOD
Seiko SNDA87P1
2x Elizabeth Arden 8 Hour - survival kit
Olight T20 Zaklamp
Nu nog batterijen (CR123A) vinden voor de zaklamp.
Start L4D2 op.
Seiko SNDA87P1
Olight T20 Zaklamp
Nu nog batterijen (CR123A) vinden voor de zaklamp.
Start L4D2 op.
[ Voor 9% gewijzigd door TRASH_LORD op 21-03-2012 00:42 ]
Die heb ik ook, heel fijne tool. Ik heb wel de C4 punchtool vervangen voor een draadstripper en een 1/4" hex bit driver, die kan je voor zo'n 16$ van ebay halen en zelf er in zettenTRASH_LORD schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:23:
Dit keer een aantal leuke spullen kunnen scoren.
Seiko SNDA87P1
Olight T20 Zaklamp
Nu nog batterijen (123A) vinden voor de zaklamp.
Ik heb mijzelf in kunnen houden:
De eerste Box van €29,95.
Verbatim PowerBay DataBank 4 Bay NAS €89,95 (iemand interesse? stuur dan een DM)
De eerste Box van €29,95.
Verbatim PowerBay DataBank 4 Bay NAS €89,95 (iemand interesse? stuur dan een DM)
Mss is een inkoopactie wel iets.citruspers schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:24:
[...]
Die heb ik ook, heel fijne tool. Ik heb wel de C4 punchtool vervangen voor een draadstripper en een 1/4" hex bit driver, die kan je voor zo'n 16$ van ebay halen en zelf er in zetten
HoppaTRASH_LORD schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:23:
Nu nog batterijen (cr123A) vinden voor de zaklamp.
Ik heb juist regelmatig een punchtool nodig. Dus die laat ik er fijn inzitten. Of is dat een andere maat punch tool, om kabels vast te klikken op het isra punt/aansluitpunt Internet ?
[ Voor 19% gewijzigd door Malarky op 21-03-2012 00:29 ]
Er zit een C4 punchtool in heh, eentje die gebruikt wordt om gaten te prikken in blokken Compound 4, een plastic explosief wat het leger gebruikt voor het opblazen van zaken.Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:28:
[...]
Ik heb juist regelmatig bij klanten een punchtool nodig. Dus die laat ik er fijn inzitten.
Geen netwerkpunchtool
En het topic is ook gelijk rustig. Al die lui die hier met de rest van de kneuzen zitten te wachten op die klotedoos en dan kat vangen zijn naar bed.
Ik had em ook al niet. Pffff
Ik had em ook al niet. Pffff
De EOD in de naam van je powertool staat niet voor niets voor Explosive Ordnance Disposal
Haha, nee dan vervang ik hem toch maar wel.citruspers schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:31:
De EOD in de naam van je powertool staat niet voor niets voor Explosive Ordnance Disposal
@ malarky; als er geen galaxy foon in me 60 eypo box zit knoop ik je op.
Zitten er 2 in! Duo pack he! ff opletten!Killed-1 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:33:
Smart man 
Dit is de ebay seller van de replacement parts voor SOG powerlocks. heb ik ze zelf ook besteld
http://myworld.ebay.com/mccoys_deals/?_trksid=p4340.l2559
Op de SOG site kun je kijken hoe je de tooltjes kunt vervangen, hoe je ze het beste samen kunt stellen en orderen/rangeren enzo, je moet namelijk wel ruimte laten voor de pliers die er in klappen.
Dit is de ebay seller van de replacement parts voor SOG powerlocks. heb ik ze zelf ook besteld
http://myworld.ebay.com/mccoys_deals/?_trksid=p4340.l2559
Op de SOG site kun je kijken hoe je de tooltjes kunt vervangen, hoe je ze het beste samen kunt stellen en orderen/rangeren enzo, je moet namelijk wel ruimte laten voor de pliers die er in klappen.
vergeet de managed gbit switch en de dora stickers niet!joosthaarman schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:33:
[...]
Zitten er 2 in! Duo pack he! ff opletten!
Omdat het kan.
mis je nog steeds de i5 2500dragon4ce schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:34:
[...]
vergeet de managed gbit switch en de dora stickers niet!
en nu ga ik echt tukken, goedenacht heren!
heb je geen CR123A nodig?TRASH_LORD schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:35:
[...]
Bedankt maar zoek oplaadbare.
En gevonden :)
⏩ PVOutput☀️
ik dacht dat het een i7 2500k was?
Omdat het kan.
Kak, ik had me nog zo voorgenomen om optijd te gaan maffen, omdat ik morgen na werk nog weer met mij auto aan de slag moet.... En lang.... Ik ga er van tussen!
weltrustencitruspers schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:35:
en nu ga ik echt tukken, goedenacht heren!
Omdat het kan.
Laat ons weten of zie die Dora stickers weer op het scherm van de Galaxy hebben geplakt. Dat was echt niet fatsoenlijk van zeKilled-1 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:33:
De verwarring zou kunnen ontstaan doordat het een duo 2500k pack betreft?
[ Voor 27% gewijzigd door Malarky op 21-03-2012 00:37 ]
Allemaal leuk en aardig maar ik wil gewoon een Dora DVD-speler.
u vraagt wij draaienDaMarcus schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:36:
Allemaal leuk en aardig maar ik wil gewoon een Dora DVD-speler.
http://www.neck.nl/produk..._linkname=318107&ns_fee=0
Omdat het kan.
Ik zag hem inderdaad. Ga hem bestellen als verjaardagscadeau voor een 20-jarige
Weltrusten. Ik ben er ook vandoor. Tot de volgende hunt.dragon4ce schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:40:
maarja, ik ga ook aftaaien, moet morgen ook weer vroeg mn nest uit.
spaziba e dobryj vyechyer!
In de zaklamp kan CR123 (Li–ion 3,6V) of CR123a (lithium 3V).
Volgens Wiki is de CR123 oplaadbaar en de CR123A niet.
[ Voor 17% gewijzigd door TRASH_LORD op 21-03-2012 00:57 ]
Slaap lekker!Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:41:
[...]
Weltrusten. Ik ben er ook vandoor. Tot de volgende hunt.
Wat dan niks kunnen volgen om een echt drama of ?Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:52:
Voor mij was de hunt een drama!
het aanbod was iig goed.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:52:
Voor mij was de hunt een drama!
maar stats zouden wel leuk zijn, alleen is de zoekfucntie waardeloos.
die geeft alleen topic aan een geen posts.
dus xxx posts door poster XXX in topic xxxx is niet moeglijk
ora et labora
Verwijderd
Het begon ermee dat ik afgelopen nacht (uur of 1) door een of andere tweaker gebanned was, omdat ik slowchatte ofzo. Vandaar dat ik 24 uur niets heb kunnen zeggen helaas.
Vanochtend kwam de 90 euro box die ik had, alleen deed paypal kut, waardoor ik hem in ene niet kon kopen. Bij de laatste box idem dito, dus heb net ibood een mailtje gestuurd, dus hoop dat dit opgelost kan worden.
Vanochtend kwam de 90 euro box die ik had, alleen deed paypal kut, waardoor ik hem in ene niet kon kopen. Bij de laatste box idem dito, dus heb net ibood een mailtje gestuurd, dus hoop dat dit opgelost kan worden.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 21-03-2012 01:04 ]
[/td][/tr] [tr] [td] Aangezien het discussiegehalte tijdens een hunt wat gevaar loopt en men halverwege de nacht nogal eens wil overgaan op een extreem slowchat gehalte, heeft de crew een paar duidelijke regels opgesteld.Regeltjes om te reageren
- Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.
- Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
- Dit topic kan na de hunt gebruikt worden voor discussie over de hunt en over de geleverde producten.
- De OP van dit topic kan direct gebruikt worden voor alle nieuwe hunts. De regeltjes gelden voor alle nieuwe hunts.
- Heb je feedback op het topic of klachten over een persoon in het topic, maak dan even een TopicReport aan (
naast de titel van het topic)
Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:47:
NEXT
•Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
If you can't do the time, don't do the crime! Het is niet alsof we niet gewaarschuwd hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 00:30:
VOLGENDE!!..
•Als je iets post zorg dan wel dat je post enige toegevoegde waarde heeft. Een post als "NEXT" of "combobreaker" voegt niets toe. Overtredingen zullen direct bestraft worden met een dagban.
Heb een zaklampje (altijd handig) en een noob-NAS gescoord. Prima. Jammer dat die doos niet gelukt is, bij mij heeft er niet eens gestaan dat ik 'm kon kopen. Meteen op uitverkocht. Heeft dat echt puur en alleen met geluk te maken?
XBL: Sgt Rik NL
De box zag ik bij mij nog rustig leeg worden maar ik had er geen behoefte aan. Zit toch alleen maar meuk in wat ik niet wil.
Hoewel dat natuurlijk waar is, is het juist tijdens een hunt erg zuur, en kan ik mij voorstellen dat 1 of 2 uurs ban al genoeg zou kunnen zijn. Aan de andere kant kun je ook hunten zonder GOT, hoewel dat toch een stuk minder leuk is.zeef schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 01:31:
If you can't do the time, don't do the crime! Het is niet alsof we niet gewaarschuwd hebben.
Als goed is doet Ibood hier niks aan.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 01:02:
Het begon ermee dat ik afgelopen nacht (uur of 1) door een of andere tweaker gebanned was, omdat ik slowchatte ofzo. Vandaar dat ik 24 uur niets heb kunnen zeggen helaas.
De aanbieding is voorbij, op = op
En naar mijn mening groot gelijk, anders kan je altijd na de tijd nog even aanbiedingen shoppen.
Zo, dat was mijn eerste echte hunt, eerder nog actief meegedaan. Nu zat ik te wachten en F5'en op de nieuwe spullen. Geen normaal product gekocht en mijn 'naar-bed-tijd' verlengd van 22.30, naar 23.10, naar 23.30 en dan toch maar 24.00.
En met geluk, want ik was in de mogelijkheid om de box van 60 euro aan te schaffen, en heb dat ook gedaan!
Volgende keer ben ik er weer bij, ik kijk uit naar het box-uitpaktopic
En met geluk, want ik was in de mogelijkheid om de box van 60 euro aan te schaffen, en heb dat ook gedaan!
Volgende keer ben ik er weer bij, ik kijk uit naar het box-uitpaktopic
Hunten zonder GoT?TMoose schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 09:10:
[...]
Hoewel dat natuurlijk waar is, is het juist tijdens een hunt erg zuur, en kan ik mij voorstellen dat 1 of 2 uurs ban al genoeg zou kunnen zijn. Aan de andere kant kun je ook hunten zonder GOT, hoewel dat toch een stuk minder leuk is.
Not an option, die hele hunt was nauwelijks interessant, maar de meligheid in dit topic maakte alles dubbel en dwars goed.
Die boxen moeten allemaal op got en youtube geplaatst worden!
Tot de volgende keer - dan gaan we in de tussentijd ons programma nog op een paar puntjes aanpakken :-)
Fijne dag allemaal!
Fijne dag allemaal!
Pfft, zwager heeft de Jamo's ook besteld gisteravond laat, en thuis kan ik ze niet gebruiken. Andere oplossing zoeken dus.
⏩ PVOutput☀️
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!