whehehe!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:59:
Box van mij is te koop €150,- en hij is voor jou!

Dit is een account.
bron?Kixtart schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:59:
Komt er nog een zeggen ze
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Mensen hele dag wachten op SSD, komt ie als aanbieding de volgende dag.
[ Voor 46% gewijzigd door Daniozi op 21-03-2012 00:00 ]
Plus een SSD voor de hele dag om op te kniezen.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
[ Voor 92% gewijzigd door Guntario op 21-03-2012 00:01 . Reden: Te traag, dus gefaald ]
Dion's hebben een streepje voor. Dat zie je wel weer hedragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:59:
Beste Dion,
Hartelijk dank voor je bestelling op iBOOD!
Hieronder vind je de gegevens met betrekking tot de bestelling.
Bestelnummer: 2233809
Klantnummer: 1045364
Je bestelling:
1x De beruchte iBOOD BOX! - Een kartonnen doos met inhoud € 59.95
Verzendkosten € 5.95
--------------------------------
Totaalbedrag € 65.90
Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW.
De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2012.
Een koerier bezorgt je bestelling op het afleveradres dat je hiervoor hebt opgegeven. Controleer hieronder of de adresgegevens correct zijn.
Mijne mag je voor 140,-!Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:59:
Inderdaad. Zwaailichtjes zijn niet meer. Was weer leukQuad schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:00:
VoorbiJ!
Plus een SSD voor de hele dag om op te kniezen.
Falling down is how we grow. Staying down is how we die. --Brian Vaszily
zowiesoDionYx schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:00:
[...]
Dion's hebben een streepje voor. Dat zie je wel weer he
Omdat het kan.
Verwijderd
Sandforce controller dus ik zou nog even nadenken en het SSD topic checken als ik jou was.joosthaarman schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:01:
DAT WAS HET! het was me een waar genoegen miss die ssd nog ff kopen!
Is dit niet een beetje teveel van het goede?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 23:59:
niet lullig bedoelt hoor!
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
135 voor jou, vriendenprijsjeFamous schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:01:
[...]
Is dit niet een beetje teveel van het goede?
Omdat het kan.
wat is dezeSjah schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:02:
Bijna die kussen gekocht, maar gelukkig relaseerde ik me dat het geen dons was, ergo laat maar.
Verwijderd
Als er een Ipad ofzo in zit piep je wel andersFamous schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:01:
[...]
Is dit niet een beetje teveel van het goede?
Bedankt voor de gezelligheid!
Ik ga slapen... mijn 24 uur hunten zitten erop en heb helaas geen box mogen bestellen.
Tot de volgende hunt!
Grt!
Zelfs de kartonnen doos zelf zal een speciaal plekje krijgen.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:02:
ik heb een boooooooooox, wooooooohoeeeeeeeeee:D
No animals were harmed in the making of this comment.
Verwijderd
Ga nu lekker slapen mensen..rusteennn
Verwijderd
Whaha, IPAD in een box van 50€ ? Grappig ben je.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:02:
[...]
Als er een Ipad ofzo in zit piep je wel andersHet grappige is dat dat zomaar kan, niemand weet het.
Ik heb genoten, en samen hebben wij op 20 maart 2012 officieel het grootste topic ooit in 24h voor elkaar gebokst.
In 24 uur zijn er maar liest ruim 8400 posts geplaatst in dit topic, waar door wij in het GoT record book komen.
Ik wens u verder allen een fijne nachtrust, en veel plezier met het uitpakken in het vervolg ind it topic (te herkennen aan *uitpakken*).
Houdoe!
⏩ PVOutput☀️
Tenzij de de Dell laptop koopt natuurlijk, daar zijn ze gratisbastian433 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:02:
brrr een ssd met zandkracht controller, gelukkig heb ik al een samsung, kost beetje meer maar goed...
Klopt zag het net! Laat maar.. Beter een m4Brummetje schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:01:
[...]
Sandforce controller dus ik zou nog even nadenken en het SSD topic checken als ik jou was.
Toedeloe, ohjah heb morgen en overmorgen ook een DUO aan tentamens.jvandommelen schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:03:
Mensen,
Bedankt voor de gezelligheid!
Ik ga slapen... mijn 24 uur hunten zitten erop en heb helaas geen box mogen bestellen.
Tot de volgende hunt!
Grt!
Ik ben tevreden:
Ibood 30 box
Ibood 60 box
2x David Beckham luchtje.
Zat verder niks bij wat ik nodig had!
Verwijderd
Vorig jaar een Wii in een box van 25Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:03:
[...]
Whaha, IPAD in een box van 50€ ? Grappig ben je.
Merk: Cinderella
Type: Cinderella Basic Plus Hoofdkussen set Duopack
100 % luxe katoen met softfinish
Anti-allergeen
Gevuld met volumineuze slaapbolletjes voor extra comfort en support
Hoes: Luxe katoen met softfinish
De hoes heeft een rits waardoor je de vulling kunt aanpassen naar je persoonlijke wensen
Vulling: 100 % synthetische comfortbolletjes
Vulgewicht (per kussen): ca. 800 gram
Verpakking: Cinderella Citybag (set verpakt in één verpakking)
Wasbaar op 40 graden
Afmetingen: 60 x 70 cm (per kussen)
Gewicht: 1,8 kilo (per set)
Wettelijke garantie: 2 jaar
De verwachte verzenddatum van dit product is 2 april 2012
[ Voor 3% gewijzigd door TheCrius op 21-03-2012 00:04 ]
En ik heb me redelijk in kunnen houden. Was ook helemaal niks leuks verder gelukkig. Maar dit topic was ronduit geniaal.
bedankt allen het was me een waar genoegen en tot de volgende hunt.
[ Voor 8% gewijzigd door Flagg op 21-03-2012 00:05 ]
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Is het micro sd kaartje van sandisk van 32GB ook langs gekomen? En voor hoeveel...
Geloof synthetische bolletjes. Zegt niet dat het niet goed is, maar wat de boer niet kent, lust die niet.
Koop er twee, zer ze in RAID0.lezzmeister schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:03:
Die ssd is mij te klein. 240GB is minimum.
Haal de behuizing eraf?exelletor schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:03:
Kijk, als die SSD nou 0.9mm dunner was, zou ik hem in een tablet kunnen proppen.
Gezellige dag gehad vandaag. Tot ziens jongens!
Had afgelopen nacht de Mede8er 500X 'gescoord' maar vanmorgen weer geannuleerd, ga toch voor een Zbox.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Niet dat ik geloof dat dat er in zal zitten, maar als ze 10 boxen met een ipad vullen, dan kunnen ze de volgende keer 500 boxen met zooi kwijtVerwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:03:
[...]
Whaha, IPAD in een box van 50€ ? Grappig ben je.
Patriot Supersonic Magnum 64 GB USB 3.0
999 games spellenbundel
Olight T20 Zaklamp
Wacom Bamboo Fun Pen & Touch M
Is de schade hier.
Verwijderd
Goed, haal het iig even uit je hoofd, een Ipad gaat niet in je box zitten.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:04:
[...]
Vorig jaar een Wii in een box van 25Staat ergens op YouTube
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Klopt want Apple en aanbiedingen dat gaat niet samen..Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:05:
[...]
Goed, haal het iig even uit je hoofd, een Ipad gaat niet in je box zitten.
Verwijderd
Dit doen ze dus ook. Als ze dit niet zouden doen en alleen maar crap in die dozen zouden doen bestelt niemand meer zo'n doos natuurlijk. De kans is altijd dat je iets krijgt wat veel meer waard is dan je aankoopbedrag.TMoose schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:05:
[...]
Niet dat ik geloof dat dat er in zal zitten, maar als ze 10 boxen met een ipad vullen, dan kunnen ze de volgende keer 500 boxen met zooi kwijtEn als je verschillende boxen hebt, kun je van 1 soort 10 top boxen doen, en van een andere 500 crap boxen....
Trusten
V&A veiling? Wel snel, morgen is de hype er weer een beetje vanaf.Famous schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:05:
Veel gegadigde.. zou ik anders maar een bieding ervoor openen.. haha kan echt niet kiezen
Geen box voor Malarky?Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:05:
SOG S69-N PowerLock 2.0 EOD
999 games spellenbundel
Olight T20 Zaklamp
Is de schade hier.
Wel de SOG zie ik
Misschien dealen met mijn Jamo boxen? ^^Famous schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:05:
Veel gegadigde.. zou ik anders maar een bieding ervoor openen.. haha kan echt niet kiezen
Nee grapje, als ik jou was zou ik hem aan mij geven.
Krijg je het benodigde geld direct
⏩ PVOutput☀️
http://specs.tweak.to/18230
Maargoed; het zal wel aan mij liggen.
Dit is een account.
Verwijderd
Waarom zou dat niet kunnen? Ook al heb ik al een Ipad, zou best mogelijk zijn.Verwijderd schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:05:
[...]
Goed, haal het iig even uit je hoofd, een Ipad gaat niet in je box zitten.
Wii kostte destijds 200 euro en zat in een box van 25 he, dus waarom niet? Als ze allemaal maar troep in die boxen zouden doen denk je dan dat iemand ooit nog zo'n box koopt?
setje Cinderella Kussens
Die heb ik ook, heel fijne tool. Ik heb wel de C4 punchtool vervangen voor een draadstripper en een 1/4" hex bit driver, die kan je voor zo'n 16$ van ebay halen en zelf er in zettenMalarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:05:
SOG S69-N PowerLock 2.0 EOD
999 games spellenbundel
Olight T20 Zaklamp
Is de schade hier.
En hij had nog gelijk ook!
⏩ PVOutput☀️
Box 30
Wake up light
PS3 incl. move
black en decker boormachine
box 60
samsung galaxy r
Minimaal in text, liever met foto's en liefst met video
Verwijderd
Was er een PS3 in de huntFarid_A schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:07:
Leeggeroofd hierzo, haha.
Box 30
Wake up light
PS3 incl. move
black en decker boormachine
box 60
samsung galaxy r
Geen Galaxy duo pack. Zoals ik al zei ik had die bestelprocedure echt heel goed onder de knie, echt heel veel keer besteld en weer geannuleerd.pposthoorn schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:06:
[...]
Geen box voor Malarky?
Wel de SOG zie ik
ARGHHH
Yep in het begin, slechts 199 eu?
Jamo S426 HCS 3 Surround Speakerset
Belkin Share Wireless N Router
Opzich wel leuk, alleen die Jamo moet ik nog een doel zien te vinden.
⏩ PVOutput☀️
mrc4nl is happy
ora et labora
Ja maar die was weg in 10 seconden, net zo snel als de box.
Jup, vanmiddag om een uurtje of 3. Toen had je 10 seconden de tijd. De PS3 inderdaad ook, net als de Vita, maar de box was echt het allersnelste weg.Cheshire schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:09:
Galaxy R? is-tie ook langs geweest?
[ Voor 15% gewijzigd door Malarky op 21-03-2012 00:10 ]
Ja! 2 zelfs. Allebei 320GB Slim. Die van mij was incl. move 199.95. Die andere was incl. move + 3 move spellen 229.95
Anders hele avond voor niets verpest.
Druk en zetfouten voorbehouden.
Volgens mij later (eind van de middag) ook nog een PS3 pack gezien dacht ik.TrisBe schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:09:
[...]
Ja maar die was weg in 10 seconden, net zo snel als de box.
Ja die had ik ook in de betaling staan, maar toch niet gedaan. Lijkt me een redelijk oude smartphone, pricewatch was ook vrij dun wat dat betreft.Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:09:
[...]
Jup, vanmiddag om een uurtje of 3. Toen had je 10 seconden de tijd.
Gaat dus niet werken, het maximum wat erin past is 9mm.
verander je afbeelding, hunt is afgelopenDarkShadow16 schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:06:
Mocht die laatste box niks zijn, dan stuur ik hem gewoon weer terug.
ora et labora
En nog flink bedrag aan geannuleerde zooi.
Ik moet leren minder impulsaankopen te doen. Internet, geweldig die koop op afstand.
Sh*t had ik graag willen hebben? Welke prijs?Malarky schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:09:
[...]
Jup, vanmiddag om een uurtje of 3. Toen had je 10 seconden de tijd. De PS3 inderdaad ook, net als de Vita, maar de box was echt het allersnelste weg.
Ultra 7 265K / GB B860 AORUS ELITE / RTX 5070 Gaming OC
Nope, dit topic heet straks *Voorbij* en als ze verzonden worden heet hij *Uitpakken*.Frans G schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 00:10:
Slotje op dit topic..
⏩ PVOutput☀️
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!