Ah kijk ... een klokje!
ik heb gegeten. en niks gemist
Energie idioot | Gek op gelijkspanning | DC-pel
Volgens mij is dat Hans klok
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Leuk, zo'n klok. Alleen HAAT ik dat getik van de wijzers.........
Nee joh. Ies graties. Alleen ff bukken en slikken, eens per jaar. Ben ik overal vanaf.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:20:
[...]
Ja lidmaatschapje kost 5 tientjes p maand
Eens!hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:21:
Als je buiten staat, heb je of een laptop of telefoon.Michielgb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:21:
Hoe laat is het? Ik sta buiten.
Als ik me niet vergis heb je daar ook een klokje in
Nou nou nou. Je kan je zelfspot ook overdrijvenlezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:21:
[...]
Nee joh. Ies graties. Alleen ff bukken en slikken, eens per jaar. Ben ik overal vanaf.
Verwijderd
Nu we het over klokken hebben..ik heb een klok nodig voor in de slaap kamer, een klok die je niet hoort tikken dus een stille klok, iemand die mij iets kan aanraden ?
Deze klok zoemt volgens mij alleen, de wijzer draait continu volgens mij.hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:21:
Morgen dus....thomasie schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:23:
de box komt op 10:10
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Even kijken hoe laat het is. *haalt laptop uit tas*hostler schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:22:
[...]
Als je buiten staat, heb je of een laptop of telefoon.
Als ik me niet vergis heb je daar ook een klokje in
Verwijderd
Een kapotte klok?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:23:
Nu we het over klokken hebben..ik heb een klok nodig voor in de slaap kamer, een klok die je niet hoort tikken dus een stille klok, iemand die mij iets kan aanraden ?
WekkerradioVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:23:
En en en? Is ie al geboot en weet je het al?zomg its Harro schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:23:
[...]
Even kijken hoe laat het is. *haalt laptop uit tas*
Oh trouwens die avatars. Aanstekelijk.
En zoals gewoonlijk valt * Pixeltje weer aan het einde van hunt binnen
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
SSD FTW!coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:23:
[...]
En en en? Is ie al geboot en weet je het al?
http://www.amazon.com/dp/B0011ZZBXE/?tag=047-20Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:23:

Of tikkeltje overdreven? ga dan voor

Hoe kan hij anders meepraten op GoT? Tenzij hij een draadloos tobo heeft met een bereik van 30 meter zodat hij niet op z'n scherm kan kijken xDzomg its Harro schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:23:
[...]
Even kijken hoe laat het is. *haalt laptop uit tas*
Zit in je bios menu ook wel een klokje toch?
geen nood aan de man, we hebben nog een mooie klok voor je over gelatenPixeltje schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:24:
En zoals gewoonlijk valt * Pixeltje weer aan het einde van hunt binnen
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk, Dion.
Ah, fijnBadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:24:
[...]
geen nood aan de man, we hebben nog een mooie klok voor je over gelaten
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Projectieklok?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:24:
[...]
Heb liever een wandklok, anders had ik het wel geweten ja..toch bedankt.
Hoe zie je dat deze Karlsson klok tikt dan?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:24:
[...]
Ik zie nooit een klok als ik in de bios een film aan het kijken ben.
TE slecht!AW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:25:
[...]
zie je het menu dan wel?AW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:25:
[...]

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Not sure if trolling... Or just stupidAW_Bos schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:25:
[...]
Verwijderd
Zo lang ze niet tikken is het voor mij geen probleem of het nu een dora is of sponsbobJunia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:24:
[...]
http://www.amazon.com/dp/B0011ZZBXE/?tag=047-20
[afbeelding]
Of tikkeltje overdreven? ga dan voor
[afbeelding]
Anders koop je deze hunt buitenklok, en die hang je buiten je raam op. Ben je iig van het geluid af
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
wat dacht je van deze klok. Kost wat, maar wel absoluut stil.
http://www.apartdesign.nl...beheer&utm_campaign=42621
dan had je eerder op moeten staan: die was vanochtend in de hunt:Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:24:
[...]

Klinkt toch als echt iets voor jou eigenlijk, na je openbaring
wtf... volgens mij moet ik ook klokdesigner of verkoper wordenoverIoad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:26:
Wat een prijs
Verwijderd
Deze was ik al eerder tegengekomen maar is te prijzig voor een klok die in de slaapkamer komt te hangen.overIoad schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:26:
* BadpunK wijst Farid_A aan als spelbreker
Verwijderd
Opstaan ? ben nog niet eens gaan slapencleopet schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:27:
[...]
dan had je eerder op moeten staan: die was vanochtend in de hunt:
[afbeelding]
Een goed scheidsrechter weet ook wanneer niet te fluiten. Zo ook met deze prachtige klok.
Ik heb er al twee in de pocket. Maak je daar niet druk om.coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:27:
[...]
Klinkt toch als echt iets voor jou eigenlijk, na je openbaring
Oh, meneer is avontuurlijk!lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:29:
[...]
Ik heb er al twee in de pocket. Maak je daar niet druk om.
* BadpunK wijst naar de klok en smeert Michielgb er één aanMichielgb schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:29:
[...]
Een goed scheidsrechter weet ook wanneer niet te fluiten. Zo ook met deze prachtige klok.
Avond-uur-lijk
O god, wordt het zo'n avond?
Voor de mensen met twitter en zin in pizza:
Meer pizza? : Ook op twitter verloten we een pizza! #thuisbezorgd. Retweet dit bericht en maak kans! :-)
Meer pizza? : Ook op twitter verloten we een pizza! #thuisbezorgd. Retweet dit bericht en maak kans! :-)
[ Voor 19% gewijzigd door DarkShadow16 op 20-03-2012 18:31 ]
maar dan wel zonder radioSniperFox schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:31:
Had toch liever een vierkante Dora Jacobs designer klok met mp3 en usb gehad.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Toch mooi dit forum, al dat commentaar, zo wordt je per secondewijzer
die zit er dan net weer nie op
Asus G501
Is het al 2 voor twaalf?coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:32:
*heeft gegeten* Wordt er nog een beetje gereserveerd of zijn er sancties?
Nee, meer rondom 10
uurtje weg en maar 360 berichten. Dat kan beter....
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Je kan er de klok op gelijk zetten dat als ik nu de keuken in duik die Box voorbij komt...
Zo te zien niet echt iets gemist.
Hoi!DivZero schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 02:39:
[...]
Ik hoop dat je er iets aan hebt! Ik ben trouwens Daniel in de chat

[ Voor 10% gewijzigd door Steephh op 20-03-2012 18:34 ]
_@/'
Voor alle flauwe grappen:
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
http://instantrimshot.com/classic/?sound=rimshot
Dan haal je de keuken naar je toe!DionYx schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:33:
Je kan er de klok op gelijk zetten dat als ik nu de keuken in duik die Box voorbij komt...
Try not to become a man of success but a man of value.
coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:32:

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Ik deed al een retweetje om die pizza te winnen
Ah, eten is klaar, gekookt door de dame in huis (uiteraard he, zo hoort dat mensen!), ik wacht nog even de box af, bestel die en dan tot later!
Ik ga eten, als er een router of switch langs komt.... Niet bestellen hé
Eindelijk van die rotklok weg. Werd tijd
EDIT: YEAH EEN VIBRATOR! YEAH!
EDIT: YEAH EEN VIBRATOR! YEAH!
[ Voor 26% gewijzigd door BeefHazard op 20-03-2012 18:36 ]
R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED
Okay. Wil ik weten wat dit is?
ik reserveer voor de volgende hunt alvast een plaats aan tafelcoyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:35:
Ah, eten is klaar, gekookt door de dame in huis (uiteraard he, zo hoort dat mensen!), ik wacht nog even de box af, bestel die en dan tot later!
Gewoon met je lappie of je tab gaan eten.coyote1980 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:35:
WTF is diiiiit?
Dat dit op dit tijdstip verkocht mag worden. Vond het meer iets voor in de baas zijn tijd.
hehe, eindelijk thuis? wat gemist? zo te zien niet
Hoe werkt dit?
Een vibrator gemaakt door Philips... jeeej (ofzo T_T)
MacBook Pro Mid 2012 16Gb RAM | Xiaomi Mi2S 32 Gb
dat past toch nooit?
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Let op:
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!