Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
O lekker! Foto als ie klaar is posten he?DarkShadow16 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:06:
[...]
Ik heb vandaag prei en gehakt erbij. Met een bechamelsausje alles lekker in een ovenschaal en beetje kaas erover.
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
http://specs.tweak.to/18230
* doet uitprinten en kleurpotloden zoekenBadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:07:
[...]
Leef je uit:
http://www.dora-fan.nl/kleurplaten
Nee maar iets anders welZspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:07:
Groeit jullie balkje ook?
TMIZspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:07:
I mentioned it once, but I think I got away with it.
http://specs.tweak.to/18230
That's what she said!Zspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:07:
Groeit, krimpt, streigert. Van alles. Raar balkje.Zspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:07:
Omdat het kan.
sup? iedereen heet dion tegenwoordig..dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:09:
t valt me trouwens op dat we tot nu toe met 3 dion'en in dit topic zitten
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Er.. er.. er zijn meer zoals ik?dragon4ce schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:09:
t valt me trouwens op dat we tot nu toe met 3 dion'en in dit topic zitten
Zoalng ze niet alle 3 graus heten........
Vragen ? Gooi eens een kwartje in de Google-o-Matic®-machine 2015 Corporate Edition (Nederlandse versie)

30 meters of cordless freedom JONGUH!BadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:12:
ik heb wel interesse in een tobo, maar dan een van kwaliteit
Kijken eens (voor HTPC perfect) naar een Logitech Dinovo mini. Heb hem hier liggen en het is werkelijk PERFECTBadpunK schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:12:
ik heb wel interesse in een tobo, maar dan een van kwaliteit
Ken je lullen als Brugman: het is en blijft een koopje.
Grotere LCD kopen!SQB schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:13:
Bereik 30 meter. Dat is fijn, dan kan ik in m'n tuin gaan zitten raden wat ik godesnaam aan het doen ben op m'n computer.
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Heb toch liever een Jacob's designer toetsenbord ( die met vierkante toetsen ).lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:13:
Nu heb je voor dat geld wel een echte Dutchtronics.
Ken je lullen als Brugman: het is en blijft een koopje.
Zit je op 30 meter afstand op je monitor te staren met een verrekijker...
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
Nee, das een complot!Zspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:13:
Proberen mensen die hunt echt te manipuleren door te doen als of je 4 van die dingen koopt?
laat maar, openingspost lezen...
[ Voor 20% gewijzigd door tweeny op 20-03-2012 18:15 ]
Nee, ze proberen de anderen te manipuleren door te doen alsof ze dat zelf ook gedaan hebben.Zspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:13:
Proberen mensen die hunt echt te manipuleren door te doen als of je 4 van die dingen koopt?
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Soort suprise-ei voor Tweakerstweeny schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:14:
Een beginnersvraag hiero: Wat houd een box precies in, en wat zou er dan in kunnen zitten?
wauw.. maar wat voor een scherm moet ik dan wel niet hebben om nog een film te kunnen zien op de tv
Nee Box is niet leuk, moet je niet kopen!tweeny schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:14:
Een beginnersvraag hiero: Wat houd een box precies in, en wat zou er dan in kunnen zitten?
wauwSQB schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:14:
[...]
Nee, ze proberen de anderen te manipuleren door te doen alsof ze dat zelf ook gedaan hebben.
i lol'd
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
net als vrouwen eigenlijk
Men had het over een Galaxy Note (toen net de Vita voorbij was), maar die is niet langsgeweest.Awsom schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:14:
Welke galaxy:P?
Ik weet niet of dit nu een running gag is, of dat men gewoon 'hoopt' op een Galaxy...een Note voor voor een mooi prijsje zou wel wat zijn. Zal wel niet, though. De meeste toestellen die ze aanbieden zijn toch wat meer de budget toestelletjes, en andere electronica (zoals de vita bijvoorbeeld) scheelt niet veel t.o.v. de winkelprijs (30 euro voor de vita)
Heuh? Leg uit!Zspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:16:
In die doos zit gewoon random meuk, maar is altijd meer waar dan de prijs schijnbaar.
Pak geld betalen, denk je een hoop leuks te krijgen, maar als alle nieuwigheid en plamuur eraf is, blijf je over met de lege doos. Die dan hopelijk nog een beetje te pruimen is.Zspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:16:
In die doos zit gewoon random meuk, maar is altijd meer waar dan de prijs schijnbaar.
vrouwenhater?Zspirit schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:16:

Haten niet, maar ik ben niet voor niets homo geworden.
YOU GO GIRL!lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:18:
[...]
Sinds wanneer wordt je homo?lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:18:
[...]
Homo geworden?lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:18:
[...]

ora et labora
Je kunt je als heteroseksuele vrouw natuurlijk laten ombouwen!
..battyboy alert..lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:18:
[...]
Ik dacht altijd dat je dat wel of niet bent en niet word?lezzmeister schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 18:18:
[...]
lelijke klok btw
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!