Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
Slowchat is alleen toegestaan tijdens de hunt.ilovebol.com schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:54:
Gaat wel hard met de posts zeg is meer een chat als een forum nu
Er voor en erna mag er alleen ontopic posts komen, bij te veel aan off topics wordt topic wel gesloten.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Wel, het is voor mijn pa. Momenteel gebruikt hij een Acer Travelmate 4150 wat gewoon echt niet meer kan.Pikoe schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:53:
[...]
Al die laptops waren binnen 10 seconden uitverkocht en ze waren niet echt top prijs/kwaliteit. Meestal 3 jaar oude modellen enzo.
Fastchat eerder!
3780wP (18x 210wP EC Solar) | 2x Marstek Venus E (5.12kWh)
Er schijnen er al 2 voorbij gekomen te zijnJunia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:55:
Is de ibood box al voorbij gekomen?ben het pas sinds net aan het volgen :x
Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
al een paar keerJunia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:55:
Is de ibood box al voorbij gekomen?ben het pas sinds net aan het volgen :x
Zo rond de evenaar?batumulia schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:55:
[...]
Er is altijd wel 1 plek in de wereld waar het zomer is
agreed ik denk dat ik ff een sigaret ga roken...tumtum100 schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:56:
Ibood pauze mannen? Dit duurd lang..
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.
Ik vond die lamp juist mooi. Alleen jammer van de zilverkleurige onderkant, had gewoon messing moeten zijn, dan had ik m gekocht.kaiy schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:56:
De nachtmerrie van alle Box-bezitters: http://www.ibood.com/nl/n...tmotiv_notaris_Tafellamp/
Im sexy and i know it!Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:53:
Ik gebruik NIVEA for Men Summer Look en schaam me er niet voor. Ben normaal aan de bleke kant en krijg nu al maanden complimentjes voor mijn kleurtje. Voor een paar euro en echt niemand die het ziet. Je wordt er niet geel van en niet al te bruin. Niemand ziet het daarom mogen jullie het weten;)
Haha dan zit ik zo achter mijn computer: *trolololololol*gtrNL schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:58:
It's a trap.
Jullie gaan allemaal weg, en dan koop ik die 1GBit NAS Ultrabook met Dora sticker.
haha 2 euro.Tiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:59:
Echt he, je wilt deze troep niet langer aan zien en gewoon wat anders gaan doen. Maar als je dat aant doen bent denk je van damn d'r is nu een box of een TV voor 2 euro.
ik adviseer wc-eendVerwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:00:
ik gebruik gilette mach 3 turbo
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
Xbox Gamertag: Kruisboksie | PSN: Kruisboksie
Als scheerschuim? Tegen de geïrriteerde huid
ora et labora
Wat ben ik blij dat ik van die troep af ben. Gebruik nu een double-edge van Merkur, beter voor de huid en gladder. Veel goedkoper ook nog.Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:00:
ik gebruik gilette mach 3 turbo
brand de haren gewoon weg
Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.
http://specs.tweak.to/18230
even ontstressen

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
hehe niemand die daarin ging trappen.Tiwazz schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:04:
Hahah flauw zeg. Nouja de volgende box die komt zou ik maar niet kopen want dan krijg je 5 bruinend spul en dora mp3 spelers en 10 rijbewijs etui dinges
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
je kunt het altijd proberen...
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Min alle orders die bezig waren toen je bestelde, maar later gecancelled zijn....Malarky schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:05:
Tussen 13:25 en 14:08 waren er 9,7 orders per minuut. Tussen 14:08 en 14:47 al 16,2 orders per minuut. Aldus de statistieken van mijn ordernummers.
Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon
Beste vrienden, de hunt is weer voorbij. Dit topic blijft open als uitpak topic. Heb je iets gekocht waar je bij nader inzien toch vanaf wil : zet het in V&A. Ga niet lopen leuren in dit topic! Iedereen bedankt voor de inzet en de lol en alvast heel veel plezier met je aankopen!